Forum je moderiran. Žaljivi komentarji oz. komentarji, ki bodo vsebovali sovražni govor, ne bodo objavljeni.
Neprimerne teme bodo izbrisane oz. prestavljene v ustrezno kategorijo.
stajerc3
Število vnosov: 392
20.10.2012 ob 15:25
*Odgovor na: xxxxxxxxxxxxxxxx +
 
kz si pa naročim sendvič in ga kr noter pojem,če pa ni dost grem pa še po repete in sem zastonj sit
pyer
Število vnosov: 4
28.09.2012 ob 06:40
 
To so samo ene pre sra ne stranke, ki mislijo, da se z denarjem ali pa VIP, vse doseže.Jok žal ne....najprej kultura pol pa vse ostalo.
kan777
Število vnosov: 12
02.10.2012 ob 09:46
 
Veste kaj. Moti me,da še danes veliko strank v trgovinah nas delovce ponižujejo.Kakor ni takoj nekaj po njihovo,smo nesramni in ne vem kaj še vse.Kod,da nismo ljudje ampak cucki,ki pritečejo takoj ,ko zažvižgaš.Zgodilo se je ,da je bila samo ena blagajničarka,druga je šla na wc in nestrpna stranka je pričela razgrajat pred blagajno,žalit.In ko pride blagajničarka nazaj jo ozmerja:'"ja kurba,kaj si morala glih zdaj srat'".To je kultura naroda?Sem poslovodja v diskontni prodajalni,ampak čeprav '"ima kupec vedno prav'",pri meni ne pustim,da se nas žali,ponižuje.Če boste vi do mene prijazni,bom tudi jaz poskušal vse storit,da vam bom ustregel.Naprimer vračilo ali menjava izdelka brez računa.V nasprotnem primeru,pač ne bo šlo tako zlahka.
babi56
Število vnosov: 62
02.10.2012 ob 10:26
 
Ja, kar se tiče '"slovenskih izdelkov in pridelkov'", nas velikokrat vsi ti trgovci peljejo '"žejne'" čez vodo. Že uredijo in prepakirajo tako, da je na koncu vse slovensko, pa čeprav je zrastlo ali pa je bilo pomolženo na madžarskem.....Kar se pa se tiče cen, pa zopet nas vsi ti trgovci peljejo '"žejne'" čez vodo, ker prav vsi brez izjeme, gledajo samo na lasten dobrobit in kar tekmujejo med seboj, kdo bo ponudil najboljši trik ali '"finto'", da nas pridobi, da bomo še te uboge pare, ki jih dobimo, pustili pri njih, še posebej mi upokojenci. Torej, vsak se lahko odloči zase, kje in po kakšni ceni bo nakupoval. Da pa smo vsi samo še številke in da je vse več ali manj brezosebno, je pa tudi zaradi zahtev njihovih nadrejenih, (kar pa ne velja za vse prodajalce) ker njihova politika poslovanja tako zahteva. (še posebej v Hofru) in verjetno še kje. Žal pa je to danes tudi '"rak rana'" človeštva. Je pa za marsikoga hudo, ker mislim, da še vedno radi hodimo v trgovine kjer so prodajalci prijazni, prijetni in pa človeški, ki pomagajo po najboljših močeh rešiti morebitno človeško stisko. Tudi sama sem bila celo delovno dobo trgovka.
smolapataka
Število vnosov: 54
04.10.2012 ob 23:05
 
Samo nekaj za tiste, ki se pritožujejo recimo čez hoferja, da blagajničarke prehitro mečejo artikle prek blagajne in se potem razne gospe pritožujejo, kako ne sfolgajo zlagat svoje fasnge v cekre....

Ravno v tem je bistvo vsega.

Pulta za odlaganje na blagajni praktično ni, ker je sistem narejen tako, da ti šibaš svoje blago direktno v voziček.
Še tako lepo in očitno je narejen parkplac za parkirat voziček), plačaš in se odstraniš.
Blagajničarke pa so natrenirane, da vlečejo blago čim bolj hitro prek čitalca. Mislim da jim celo šteje kako hitre so. Ampak poanta vsega je, da gre vse čim bolj hitro naprej, kar je za nas kupce dobro. Ni ga bolj tečnega kot čakat v vrsti na blagajni in če nekdo še neka zakomplicira, ima da pop**diš.

Potem pa imaš tam ob strani doooooolge in lepe prazne police, kjer si lahko mirno pakiraš robo v svoje vrečke tud 3 ure skup če hočeš.

Namen tega je, da se ne ustvarjajo dolge vrste in da greš čim prej skozi blagajno.
Temu je namenjen tudi dolgi trak, da lahko, tudi če imaš polno nabutan voziček, vse pravočasno pozložiš na trak.

AMPAK kljub vsemu temu, se najdejo genij ali genijalka, ki na blagajno privleče polno robe v naročju, zloži vse na trak, potem pa telovadi za blagajno in si spet vse nalaga po možnosti v roke, ker je pozabil vrečko, kupil je pa ne bi.
In ker seveda nima šest rok, nastane problem z iskanjem kartice....
Po možnosti pa je še pozabil kodo, ali pa presegel limit. In vrsta zašteka, čeprav je sistem narejen čisto enostavno....
Eni pač najo zakomplicirajo tam kjer ni treba.

rajc70
Število vnosov: 32
25.10.2012 ob 00:41
*Odgovor na: smolapataka +
 
točno tako, V Hoferju pa morjo punce potegnit 1000, al 1200 artiklov na uro. Marsikdo od nas gospodov pa pričakuje, da nam bojo še v avto nesle. Malo so mogoče res čudni pogoji, ampak temu primerne pa majo plače zato. Tako da z ostalim sem pa tam zadovoljen.
gospakatja
Število vnosov: 522
07.10.2012 ob 07:46
 
v današnji razčlovečeni družbi se , predvsem starejši ne znajdejo. navajeni so bili, da si s prodajalko malce pokramljal, tako jim ne gre v račun, da blagajničarka v samopostrežni ni isto kot prodajalka v vaški trgovini- njena naloga je samo, da čimhitreje spravi kupca na drugo stran blagajne, zato ni odlagalnih površin za blagajno ( iz vozička na trak, s traku na blagajno, z blagajne v voziček). so pa zraven dolgi pulti, kjer lahko pospravljaš v torbe, vrečke in cekarje toliko časa, kolikor želiš, pa še koga za klepet lahko najdeš!!
če pa se temu sistemu ne moreš, nočeš ali ne znaš prilagoditi, je najbolje, da si daš kartico med zobe in v naročju nosiš blago k blagajni!! sicer pa, vaja dela mojstra, če mojster dela vajo!!! nas bojo že strenirali, da bomo '"disciplinirano'" počeli to, kar oni hočejo!!
and66
Število vnosov: 1
17.10.2012 ob 11:30
 
Naj še jaz opišem zgodbico iz Hoferja: dve trgovki sta zlagali robo na police; ko sem šla mimo, me nobena še pogledala ni, kaj šele pozdravila. Ker sem se nekaj časa zadržala v bližini, sem slišala o čem sta se pogovarjali in bila sem šokirana. očitno sta bili namreč ogorčeni nad sodelavko, ki je neki stranki pomagala odnesti/odpeljati nakupljeno do avta! Ena od njiju je celo dejala, da je njej tudi ena 2stara'" enkrat rekla, če ji pomaga, pa ji je dejala, da tokrat ji bo, drugič si pa naj s seboj pripelje nekoga, da ji bo pomagal. Očitno se v teh diskontnih trgovinah ne zavedajo, da je kupec car in da se splača biti do njega prijazen in ustrežljiv.
V Hoferju imajo dejansko le peščico slov. izdelkov (pa o njih govorijo na ves glas), sicer pa z nakupom pri njih financiraš avstrijske proizvajalce. Tisti njihov sistem pri blagajni si pa naj nekam zatlačijo: najprej dajem stvari s polic v voziček, nato pri blagajni na trak, blagajničarka ti v 3. prestavi vse zmeče nazaj v voziček in potem si tam za steno počasi zlagaš v vrečke in cekre; bančno kartico bi pa moral kar med zobmi držati, da se ne bi predolgo zadrževal pri blagajni. Vem, da imajo trgovke v Hofru/Lidlu/Eurospinu.... slabe pogoje dela, a to NE SME biti razlog za tako slab odnos do strank!
Sama kupujem v Mercatorju, vsak torek koristim popust in opravim tavečji nakup, poznam police in že tudi vse trgovke in bom ostala njihova stranka še naprej. Pa še to: največji delež SLO robe imajo ravno v Mercatorju!


coral
Število vnosov: 3
17.10.2012 ob 19:11
 
Hofer - mene moti samo to, da ti res zmečejo artikle na blagajni kot da bi ti hoteli povedat: TAKO, ZDAJ SI OPRAVIL, NE MISLIŠ VEČ DANES TUKAJ POTROŠITI DENARJA....??? Marš ven, sedaj si plačala sedaj pa tukaj nimaš več kaj iskati...boli njo na blagajni k...če jaz ne maram polomljenih jajc in če imam rada stvari zložene v vrečkah....res, kot pomije svinjam...to je grdo!
enstajerc
Število vnosov: 223
18.10.2012 ob 04:26
 
coral je napisal:
Hofer - mene moti samo to, da ti res zmečejo artikle na blagajni kot da bi ti hoteli povedat: TAKO, ZDAJ SI OPRAVIL, NE MISLIŠ VEČ DANES TUKAJ POTROŠITI DENARJA....??? Marš ven, sedaj si plačala sedaj pa tukaj nimaš več kaj iskati...boli njo na blagajni k...če jaz ne maram polomljenih jajc in če imam rada stvari zložene v vrečkah....res, kot pomije svinjam...to je grdo!


PRodajalci so plačani glede na hitrost ne prijaznost do strank.
 


AKTUALNOAKTUALNO

ŠPORTŠPORT

EKSKLUZIVEKSKLUZIV

PROSTI ČASPROSTI ČAS

24UR.COM24UR.COM

EKOLOGIJAEKOLOGIJA