Domača scena

Facebook podpora za Anđo

Ljubljana, 05. 03. 2013 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Anđo Marić je sodba ljubljanskega sodišča, ki je skrbništvo nad sinom Gašperjem dodelila očetu, zelo prizadela. A pevka se ne namerava predati.

Anđa s sinom Gašperjem.
Anđa s sinom Gašperjem. FOTO: Miro Majcen

Pevka, manekenka in voditeljica Anđa Marić, ki ji je ljubljansko sodišče pred kratkim odvzelo skupno skrbništvo nad otrokom in ga dodelilo njenemu nekdanjemu možu Primožu Dolničarju, s katerim je bila poročena sedem let, je dobila posebno podporo. Na Facebooku je vzniknila posebna skupina Podrška Anđi Marić da dobije skrbništvo nad svojim sinom Gašperom (V podporo Anđi Marić, da dobi skrbništvo nad svojim sinom Gašperjem), ki je doslej dobila 10.000 všečkov.

"To me je zelo ganilo! Hvala vam!!!" je Anđa napisala na Facebooku.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (55)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

satyana
10. 03. 2013 14.48
+3
Ja, res je Primož dober oče, to mora biti nekdo, ki mater svojega otroka vara z njeno prijateljico in posnetek sexa pokaže svoji ženi in ji še ob tem predlaga poligamijo. In to je bilo znano že pred bitko za otroka. Ja, res je, da se bitka za otroka ne odvija preko medijev, vendar glede na razplet, kaj bi mati še lahko storila, verjamem pa da bi glede na razplet, naredila vse za svojega otroka. To sploh ni feministična teorija, dejstvo je, da otrok pripada materi, če je ta fizično in emocionalno sposobna skrbeti zanj. Če pa pripada očetu samo zato, ker je ta očes am po sebi in živi v tej državi, potem je to totalno patriarhalno razmišljanje, česar pa naj bi se že otresli. Ta človek ni dober oče, če je sposoben materi svojega otroka narediti kaj takega in vmes še narediti tej svoji ljubici otroka. Res, zgleden vzor svojemu otroku, ni kaj. NOT!
24vohomurckov
08. 03. 2013 11.24
+8
.....najbolj žalostno je,da se dva odrasla človeka,ki sta se včasih ljubila ne zmoreta več pogovarjati........oba bi morala stopiti korak nazaj...zavoljo otroka........kajti pranje umazanega perila v javnosti,najbolj škodi njemu.... se pa strinjam,da je treba upoštevati voljo otroka....sigurno ne izraža zastonj želje,da bi živel pri materi.......verjamem,da je andža dobra mama.........kar se pa naših sodišč tiče..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
+17
materina ljubezen ali pa očetova je kot dan in noč in če si otrok želi k mami bi mu mogli to omogočit. Sedaj bodo imeli 2 duševnega bolnika mammo in sina ! Otrok pripada mami in pika ! Seveda če je dobra in sposobna mati !
DKR
05. 03. 2013 11.59
+9
TI SI ZBLOJENA, OTROK NE "PRIPADA" NIKOMUR!!!
+2
dkr ...jaz nisem ženska ampak moški :) ..srečeen sem keer sem mooški :))
KD_FT
05. 03. 2013 12.25
+0
odgovorje42
05. 03. 2013 13.24
+0
Ne zaplankanost, maldost. Je še v tisti fazi letanja s cveta na cveta, če pa gumica poči je pa itak njen problem. ;p
+4
Kozorog65
05. 03. 2013 11.39
+5
In čemu ne bi mogel oče skrbeti za otroka ali čemu bi imela mati več pravic do otroka, kot oče???
+7
zato ker oče mu ne more dati toliko kot mama ,,pa ne mislim denarno ali materjalno..upam da razumeš kaj ti hočem povedat konec koncev se ne gre tu kdo je komu lastnik ampak za otrokovo srečo in to naj otrok izbere sam !
DKR
05. 03. 2013 12.14
-4
Hvonus, pojma nimaš in blebetaš neumnosti. Ti si očitno nek new age fan, star cca. 20 let, brez otrok ( in pameti).
+6
imam čez 30 in imam družino ,očitno ti nimaš tega kar si omenu in če meniš da je bolje da je otrok nesrečen in pri očetu ,očitno nimaš posprauljenega podstrešja..no vsaj prahu ni not ker je stalno prepih hehe
DKR
05. 03. 2013 12.31
+2
Za razliko od tebe, oba poznam in ni lahko ti povem, da je otrok ZELO SREČEN IN VESEL pri očetu!!!
minka10
10. 03. 2013 13.52
+2
točno nihče ne more nadomestit mame in naša sodišča podeljujejo nekatere otroke psihopatom ,ki znajo fejst lagat
heavyd
05. 03. 2013 10.39
+1
*hrvaški mediji so pisali, da je anđa zgubila na slovenskem sodišču zato, ker je Hrvatica.
DKR
05. 03. 2013 10.10
+7
Usrani admini- srator pa kar briše komentare,ki mu niso po godu!!
-2
če se pa izražaš svoji pameti primerno ! :))
jezi?nagospodi?na
05. 03. 2013 09.28
+26
So tudi primeri, ko je za otroka bolje, da je pri očetu... vendar verjamem,da to ni tak primer to je obračunavanje med bivšima zakoncema na račun otroka... in oče, ki otroku na tak pritlehen in podel način "vzame" mamo, samo zato, ker bo ta poteza zanjo najbolj boleča, ni vreden besed... Anđa želim ti vso srečo v tej bitki!
odgovorje42
05. 03. 2013 10.42
-6
Na podlagi česa to verjameš? Kako tipično slovenceljsko, kaj vedo sodišča ki poznajo okoliščine primera in ljudje ki se s tem profesionalno ukvarjajo, pravične in pravilne sodbe v imenu ljudstva producira fejsbuk na podlagi takšnih novinarskih biserov.
+6
se strinjam z lauro,bi pa dodal da sodišče bi moglo bit a samo za potrditev izbire otroka. če si on izbere mamo,bi mu moglo sodišče ugodit !
odgovorje42
05. 03. 2013 13.19
+2
Če že pustimo ob strani to, da bo otrok izbral tistega, ki mu bo zadnji kupil večjo igračo ostane dejstvo, da je tako odločitev prevalit po pilatovsko na otroka, samo zato ker se ne moreta onadva med sabo dogovorit, brez dvoma najslabša usluga kar se mu jo lahko naredi. Zadeve niso črno bele, tudi ko zveza razpade ima otrok še vedno rad oba starša in onadva njega, čeprav zarad mržnje drug do drugega včasih na to pozabita. Če še imaš oba starša se zamisli pa se odloči katerega bi šel zdaj ta trenutek odpikat in mu zlomit srce. Težko a? In ti bi malemu otroku tako pritljago naložil za celo življenje, frajer? Še nima dovolj problemov ta mali, še tega mu je treba, da se odgovornost odločitve prenese nanj? Češ saj je sam tako hotel?
Prassek
05. 03. 2013 09.04
-6
Res najbolje, da ukinemo sodišča in uvedemo sodbe na principu Facebooka. Popularnost je res edino pravo merilo. Ko pa slišim kako ženske tulijo, da so one otroka rodile in lalalallalala.......bi jih pa vprašal kdo jim ga je pa NAREDIL?? Sperma je pomembna ko je treba vlečt denar. Ko pa je treba govoriti o pravicah do otroka ga je pa ONA RODILA.
KML
05. 03. 2013 09.18
+22
Brez zamere, a orgazma z ejakulacijo ne moreš primerjati s potovanjem otročička skozi porodni kanal.
anyssa
05. 03. 2013 09.47
+6
Posluš, HELP, če bi šlo pri spočetju otroka samo za spermo, bi ženske kmalu postale obojespolniki!
Foen
05. 03. 2013 08.53
+18
kaj ima javnost pri tem, gre za vprašanje koristi in volje otroka, ne pa za spletno anketo/tekmovanje o večji priljubljenosti bivših zakoncev. neumnost nima meja...
Foen
05. 03. 2013 09.04
+3
In prosim da spremenite tekst članka ker je iz spodnjih komentarjev več kot očitno, da se je javnost postavila na stran očeta. hfala.
DKR
05. 03. 2013 08.23
+21
Nehajte že enkrat srat z to feministično inkvizicijo!! Ženska dobiva podporo na FB predvsem na Hrvaškem, zato,ker pljuva po slovenskih sodiščih in Sloveniji. Njej, tako kot 99,9 % žensk, se "zdi normalno", da otrok pripade (?) njej?! Zakaj? Primož je dober oče, otrok je rojen v LJ, tukaj ima svoje prijatelje,šolo družino, dedka, babico,....sedaj bi se pa naj preselil drugam s svojo radodajno mamo, Škoda mu povzroča ravno njegova mama,ki je vso umazano perilo na veliko razglašala po medijih...ala Lady, Story, Nova...sedaj po novem tudi 24 kur.
bleem
05. 03. 2013 08.38
+9
čisto prav imaš ... otrok je od obeh, zakaj bi moral pod privzeto pripadat mami?
KD_FT
05. 03. 2013 08.41
+13
Primoža ne Anđe ne poznam, konec koncev mi je vseeno, kdo sta. Mi pa ni vseeno za otroka, ki ga mati vleče v rumeni tisk zaradi samopromocije. Zakaj že bi morali otroka dodeliti mami? A na podlagi 10.000 FB klikov? Naj se odloči otrok, sodišče, ... po uradni poti in ne prek FBja.
se strinjam s KD_FT in to z zadnjim stavkom. otrok naj se odloči sam !
Curie
05. 03. 2013 12.14
+1
zakaj pa očetu??? potem pa naj imate še naprej deljeno skrbništvo. sicer pa je praksa taka, da otroka dodelijo materi, razen v primeru, drog, alkohola, nasilja,....tako da ta odločitev sodišča mi ni najbolj jasna.
minka10
10. 03. 2013 13.57
tudi sodišča niso več to kar so bila ,bolj se lažeš in večji lopov ko si boljše je
satyana
10. 03. 2013 14.47
+2
Ja, res je Primož dober oče, to mora biti nekdo, ki mater svojega otroka vara z njeno prijateljico in posnetek sexa pokaže svoji ženi in ji še ob tem predlaga poligamijo. In to je bilo znano že pred bitko za otroka. Ja, res je, da se bitka za otroka ne odvija preko medijev, vendar glede na razplet, kaj bi mati še lahko storila, verjamem pa da bi glede na razplet, naredila vse za svojega otroka. In od kdaj je Anđa Marić radodajka? Since when, sprašujem? Ker nastopa po medijih? Potem so radodajne vse ženske od prve do zadnje, ki se pojavljajo v javnosti. To sploh ni feministična teorija, dejstvo je, da otrok pripada materi, če je ta fizično in emocionalno sposobna skrbeti zanj. Če pa pripada očetu samo zato, ker je ta očesam po sebi in živi v tej državi, potem je to totalno patriarhalno razmišljanje, česar pa naj bi se že otresli. Ta človek ni dober oče, če je sposoben materi svojega otroka narediti kaj takega in vmes še narediti tej svoji ljubici otroka. Res, zgleden vzor svojemu otroku, ni kaj. NOT!
fifipifi
05. 03. 2013 08.16
+16
na kratko - poznam oba že zelo dolgo in odločitev je pravilna, je pa za naše razmere nenavadna. otroku bo bolje pri očetu, ona je precej čudna, če se milo izrazim in tudi zato je prišlo do take odločitve. sodišče precej bolj pretehta argumente, če je treba otroka dodeliti očetu in tu so imeli prav
mijam75
05. 03. 2013 08.45
+24
Ah, lepo prosim, če je ona čudna, še ne pomeni, da ni dobra mama. Tukaj govorimo o polnem skrbništvu, to pomeni, da ga bo mama videla manj kot npr. svoje sorodnike. Take odločitve se ne sprejemajo, ker je malo čudna ali odštekana. Če mama ne škoduje njegovemu razvoju v smislu, da ga prikrajšuje za normalno življenje, bi skrbništvo moralo biti deljeno.
MucekMacek
05. 03. 2013 08.15
+23
če je slovensko sodstvo dodelilo otroka očetu, potem so imeli RES konkreten razlog za to. to je prvi primer, za katerega vem, da je oče dobil skrbništvo, pa so bile v prejšnjih primerih matere tudi narkomanke ipd.
mijam75
05. 03. 2013 08.48
+13
Slovensko sodstvo tudi dopušča, da največji gospodarski kriminalci svobodno hodijo naokoli in delajo še več škode slovenskemu narodu. Pa morajo imet RES konkreten razlog, da to dovolijo.
KML
05. 03. 2013 08.10
+20
Žalostno vse skupaj. Mamico povsem razumem in si lahko predstavljam bolečino, ki bi jo sama čutila, če bi ostala brez otroka. A ko gledam svojega partnerja in vidim, kako dober oče je in kako rad ima istega otroka, si zlahka predstavljam tudi njegovo potencialno bolečino. Če partnerja presodita, da skupno življenje ni več opcija, in se razideta, naj to še ne pomeni, da - če sta na mestu oče in mati, ki sta jima otrok in njegova dobrobit primarni interes - si otroka razdelita kot lastnino. Otrok potrebuje oba starša. Največje darilo, ki ga starši lahko ob ločitvi dajo otroku, je to, da se znajo konstruktivno dogovoriti v skupno dobro. Imela sta deljeno skrbništvo, ki je za moje pojme dobra rešitev, če sta oba starša dobra starša. Zakaj jima to ni bilo dovolj?
sezutimacek
05. 03. 2013 08.16
+14
imela sta deljeno skrbništvo, to je na začetku predlagal tudi Primož, pa je Anđa vložla za zahtevo po celem skrbništvu...tako da je malo sama zafrknila
KML
05. 03. 2013 08.27
+7
Razumem. Konkretne zgodbe ne poznam, ker se nimam ne časa ne želje ukvarjati s trači, še za svoje življenje mi velikokrat primanjkuje časa. Tako da je moj komentar načelne narave,
kekec_pokec
05. 03. 2013 07.52
+15
Zbudite se vse podporniki in simpatizerji ene ali druge strani. V sloveniji je sodstvo en velik kup drek...a. Javno mnenje in podpora na facebooku na sodišču ne šteje nič. Prav tako na sodišču nič ne šteje mnenje otrok, kar se je že večkrat izkazalo ob takšnih in drugačnih ločitvenih postopkih. Zakaj pa je v javnosti Anđa dobila takšno podporo. Ja itak zaradi tega, ker je veliko bolj poznana, kot pa njen bivši mož. Saj v primerjavi z njo nima nobene možnosti, da jo premaga pri velikosti podpore, pa še mati otroka je, kar pa ne more biti avtomatsko zagotovilo, da se otrok dodali materi in ne očetu, pa nikakor nočem reči, da bi v tem primeru moralo biti tako. Kako pa presojajo sodišča pa je itak ena sam zbrka, ker so lahko vedno vmešana osebna mnenja posameznikov, ki se odločajo, kar pa je izredno narobe. Saj se bo našlo višje sodišče, ki bo vse skupaj razveljavilo in se bodo ponovno odločali in takrat bog ve kako odločili.
JeloOmelo
05. 03. 2013 07.46
+7
Zelo pavšalno zapisano o razlogih za to, da se otroka dodeli očetu. Kaj pa pravi Primož, poleg tega da ne vlači zgodbe po spletu tako kot mati?
odgovorje42
05. 03. 2013 07.40
+4
Po drugi sliki sodeč je jasno zakaj je bil otrok dodeljen očetu. Vlačit ga po koncertih in izpostavljat tako zanič muziki je definitivno škodljivo za njegov razvoj.
minimalisch
05. 03. 2013 07.40
+3
sodišča so podkupljena to je to tisti, ki ima večjo denarnico dobi otroka....sodni izvedenci so pa sami sebi namen, vsak starš plača 900 eu, da ugotovi v enem dnevu kateri starš je primeren....
minimalisch
05. 03. 2013 08.22
+7
ti ne seri, ker dokler ne boš v taki situaciji si lahko tiho...moji partnerki niso dodelili otroka kljub temu, da je otroka takorekoč sama vzgojila in imava večje atribute za otrokov razvoj...kar se tiče osebne higene otroka ne bom govoril, ko pride k nam...drugače je mati ali oče sploh, če je levak...
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
05. 03. 2013 07.19
-1
klikale so samo ženske !
stiing
05. 03. 2013 06.46
+22
ja in kaj potem in kdo sta ta dva? sej se jih še velik ločuje in bori za svoje otroke ne pa neka anđa pa primož, sicer pa tko je to v slo. so kr vsi popularni kaj češ ;)
Iztok Strel
05. 03. 2013 07.33
-7