Domača scena

VIDEO: Čustveni trenutki Alena: Hvaležen sem vsem, ki so verjeli vame!

Ljubljana, 03. 12. 2016 09.01 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Po 42. dneh neusmiljenih borb za preživetje, vijuganjem med sotekmovalci in soočanjem s svojimi omejitvami, je na koncu šova Survivor slavil 24-letni Alen iz Malahorne. Ujeli smo ga tik po razglasitvi zmagovalca in ga povprašali o prvih vtisih ter načrtih za prihodnost.

Naziv edini preživeli si je priigral Alen Perklič.
Naziv edini preživeli si je priigral Alen Perklič. FOTO: Aljoša Kravanja
"Survivor mi predstavlja mešanico vsega, kar rad počnem in zakaj ne bi vsega skupaj zapakiral v izziv za telo in glavo," je dejal Alen tik pred odhodom na Filipine, ko še ni vedel, kaj vse ga tam čaka.

A 24-letni Štajerec je s svojo borbenostjo, a hkrati milim značajem izjemno dobro vijugal med igrami, sotekmovalci in samim seboj. V zadnjih dneh se je uspel prebiti celo z otoka izgnanih in se pridružiti peterici najboljših. Le še najtežje borbe so bile ključne za trojico finalistov, med katerimi je o zmagovalcu odločala porota.
"Vsakič, ko sem videl svoje ime na listkih, so me prevevali mravljinci in pozitivna energija," nam je s posebnim žarom v očeh opisal trenutke pred razglasitvijo Alen, ki je presrečen, da so sotekmovalci verjeli vanj. "Občutki so nepopisni, zaenkrat vre v meni, navzven sicer še ne. Rad bi se zahvalil vsem, ki so mi to omogočili," pove.

Pravi, da se izkušnje Survivorja ne da primerjati z ničemer, saj moraš začeti čisto spodaj. "To je bila izkušnja, ki se je bom spominjal z nasmehom," pove in še doda, da so bili najtežji psihični pritiski. "Bili smo v okolju, kjer je bilo fizične igre zelo težko prenašati, z energijo smo bili čisto na koncu. Vseskozi poudarjam, da so psihični pritiski veliko težji. Če si preveč časa sam s seboj, začneš o stvareh preveč razmišljati," doda zmagovalec. 

Survivor ga je spremenil, saj je v njem spoznal, kako pomembne so majhne stvar in da v življenju potrebujemo le zdravje in osnovne vrednote, kot so toplina, zaupanje, medosebni odnosi. "Vse ostalo je luksuz."

Alen v družbi sofinalistov, sandija in Maje.
Alen v družbi sofinalistov, sandija in Maje. FOTO: Aljoša Kravanja

Z denarno nagrado namerava staršem poplačati vso dobroto, saj pravi, da je imel čudovito otroštvo. "Marsičemu sta se morala odreči, da sta mi omogočila določene stvari. Zagotovo pa bomo tudi s 'Survivorci' nekaj počeli," še razkrije z nasmehom.

Na vprašanje, ali ima v prihodnosti še kdaj željo po obisku Filipinov, pa zmagovalec odgovarja, da bi morda šel na Filipine še enkrat kot tekmovalec, a si jih veliko raje želi ogledati kot turist. "Narava je tam zelo lepa, rad bi videl še drugo plat Filipinov," zaključi.

 

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (112)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

drevca
05. 12. 2016 12.57
+1
SANDI zmagovalec, neglede na vse!!
Mejduš
04. 12. 2016 14.33
+5
Vsega začetka sem spremljal. to igro samo to kar je Sandi počenjal,je bilo pretirano Juri pa nč bolši, da takšno nasramno obnašanje Sandija podpiral Juri.
Kjegavidissss
04. 12. 2016 14.20
+3
Ženske toliko govorijo o enakosti, a tudi 1/5 žensk ni dala glasu Maji.
Mejduš
04. 12. 2016 14.36
+1
to pa zato ker so se balida bi točke se poenačile,in da so Sandija čimbol potolkli,kar je tudi prav.
Kolach
04. 12. 2016 20.44
Kolach
04. 12. 2016 20.46
truth28
04. 12. 2016 12.02
+2
V vsakem našem "šovu" zmaga Slovenec !
afroak
04. 12. 2016 11.25
+8
sandi sploh ni dobro oddigral igre. V bistvo kar precej slabo taktično, saj so vsi vedeli koncept igre in da bo porota na koncu, on pa je zanalašč lagal nekaterim in jim deval upanje ter si nabiral minus točke tam kjer si jih sploh nebi rabil. Tako da kako je to dobra taktika mi ni jasno? Jurij in Teja sta bila daleč spredaj pred Sandijovimi možgani, je pa res da je bil dober v igrah.
Natur
04. 12. 2016 21.51
ri?et
04. 12. 2016 09.19
+12
samo da ni sandi
mastaflash
03. 12. 2016 19.37
+1
tale simona sovrazi moske, na celu ji pise
nnanna
03. 12. 2016 18.05
+11
najbrž je bilo jurija sram in zato v poroti ni ničesar komentiral.
Mejduš
04. 12. 2016 14.47
+0
Sta bila Sndijom dogovorjena in to tako ,da ga Juri vpraša Sandija kajbo z denarjem če ga dobi,Sandi bi odgovoril da bi podaril bolnim otrokom ki prtebujejo ki starši finančno ne zmorejo,tako sta bila dogovorjena,spet je bila taktika ki sta si izmisnila,tako da bi porotnke prepričala,kar je prav dani dotega prišlo.
SaraVidovic
09. 01. 2017 16.48
tega ni rekel pa si ne izmišljuj ,lahk pa preko voya pogledaš in boš videl
Brainkiller
03. 12. 2016 15.02
+53
tisti ki zagovarjajo Sandija, potrjujejo le to, kakšni ljudje so, da izrekaš takšne izjave in si tako zahrbten človek kašeš samo svoj grdi obraz. Ne razumem ljudi ki ga zagovarjajo, da podpirajo takšne odnose in obnašanje in da jim je to normalno, moj bog, bogi vaš partner ali družina...........Alen je pa res bil veliko bolj pošten, odprt, prijazen, saj te vrline naredijo človeka krasnega, a ne? v bostvu mi bilo vseeno ali Alen ali Maja, le afnač ne......
riddier
03. 12. 2016 21.33
+7
Natur
04. 12. 2016 21.52
+0
sllaa
03. 12. 2016 14.52
+46
Čestitke Alenu, samo, da ni zmagal afnač Sandi...
sllaa
03. 12. 2016 14.56
+24
praviceni
03. 12. 2016 14.31
+31
ČESTITKE ALEN, končno sem zadovoljna z izidom, v takih "šovih" je težko biti iskren, nepokvarjen, nevtralen, če hočeš PREŽIVETI med tako različnimi.............. vendar je kljub temu Alen glede tega izstopal. Tudi porota je očitno to vidla in tako ocenila in glasovala. Bravo tudi za POROTO !. Bravooooooooooooo, zdaj pa verjetno vsi eno leto ne bodo jedli riža.
cerob
03. 12. 2016 14.29
+51
Glede taktike, večina je zrasla na Jurijevem zelniki, Sandi je bil le njegov izvrševalec. Oba skupaj sta dobro delovala in to jima je treba priznati. Ampak Sandijeve izjave, te so pa bile prave bombe samovšečnosti, nesramnosti, nestrpnosti, polne naslajanj in še pa še, kar pokaže kakšen človek je. Poden.
sllaa
03. 12. 2016 14.52
+16
?asjeza
03. 12. 2016 13.55
-1
sam alan je res lep priznam.......
kolbek460
03. 12. 2016 13.49
+34
Zmagal je tisti ki je pokazal tudi srčnost ,ljudskost ,načelnost, tekmovalnost ,,,Sandijavi zagovorniki pa,,, ni dovoljeno preko trupel ,sebičnost ,zahrbtnost,lenoba ,aroganca,podcenjevalnost ,moški šovinizen ,narcisnost ,zloba ,je to sporočilo za gledalce ?
riddier
03. 12. 2016 13.41
+21
sandi je podn od cloveka tko da vsi njegovi prjatli se mal zamislte ..... za naziv l pa kaksn euro je lahko hitro noz v vasem hrbtu :P
1airbus
03. 12. 2016 13.36
-15
sami sotekmovalci ne bi smeli odločati o zmagovalcu,odločati bi morali gledalci,potem bi bilo realno tako pa ni.
riddier
03. 12. 2016 13.38
+10
bistvo je blo v medsebonih odnosih zato so tudi odlocali izpadli igralci .....
kokon12
03. 12. 2016 13.53
+5
Ne, bistvo igre je preživeti. Če bi bilo bistvo igre medsebojni odnosi, bi gledali Big Brother.
riddier
03. 12. 2016 21.36
+2
a res pol pa razloz tist k se ni uklopu u druzbo so ga izglasovali ven .... a temelji to na prezivetju al medsebojnih odnosih
cool_B
03. 12. 2016 13.13
-4
Užitek je bilo gledati kako Sandi suvereno frca ven enega za drugim (pa mi je bil človek sicer totalno antipatičen)...žalost je edino tipičen slovenski zaključek - vsi užaljeni, ker jih je šolal v poanti šova, glasovali proti njemu, namesto da bi mu priznali in kapo dol. Tukaj je od porote pozitivno in odraslo reagirala zgolj Simona, pohvalno (za Jurija se je že tako vedelo kako in kaj). Ostali pa - klapa Kalimero.
kekec_pokec
03. 12. 2016 15.42
+17
Užitek je bilo gledati Sandija v finalni oddaji, kako so ga lastni soigralci prikazali. Točno tako kot ga je videla večina gledalcev. Zanj je sploh škoda izgubljati besede. Mogoče Alen ni najbolj ustrezen zmagovalec a od trojice v finalu je zagotovo najboljša izbira.
dugonjic
03. 12. 2016 18.07
+3
Ta igra je podla. Zakaj ma porota odlocat o zmagovalcu.Saj se malo zamislite ce te negdo izloci iz igre bos sigurno proti njemu,al ne. Naj bi bili boji do konca ,pa bi se pol vidlo kdo bi zmagau.Ni pravicna igra to se zgodi samo v Slo Sur.Nikol vec ga nebom gledu.
marc3
03. 12. 2016 21.11
+4
BakaŽvaka
03. 12. 2016 12.39
-10
Tudi za mene je Sandi zmagovalec. Dejstvo je, da z dobro taktiko in preživetjem si lahko prišel do finala. Tukaj za Pussyje ni bilo prostora in dejstvo je, da je ravno taktika bistvo preživetja. Res je, nesmiselno je, da so na koncu zmagovalca določali izpadli tekmovalci, ki so itak jezni na ves svet, ker so izpadli. Plus tega me je motilo to, da so se za izpad obračali samo na Sandija. Pozabili so, da jih je za izpad moralo napisat več ljudi na listek, tako, da ni samo Sandi kriv ker so določeni izpadli. Če pa jih je Sandi znal dobro zmanipulirat pa hvala bogu, to je bistvo igre, da prideš do konca. In res je, dal bi jaz poroti tisto vse za pojest ... možgane, gliste ... itd, potem pa bi lahko odločali ne pa nekateri, ki so se obnašali kot da so edini na svetu. BRAVO SANDI - CAR SI, vsi ostali so loleki.
Explainator
03. 12. 2016 12.44
+11
ti si pa falil zadevo, tu namreč ne gre za nobeno preživetje, temveč za igro, v katero spada na koncu tudi odločitev porote...za samo preživetje si raje oglej kako drugo oddajo
Ofca1A
03. 12. 2016 12.49
-1
kokon12
03. 12. 2016 12.50
+1
Explinator, Naziv zmagovalca je "zadnji preživeli"!
Explainator
03. 12. 2016 12.52
+4
naziv je lahko karkoli, in to sploh ne igra vloge...ve se kakšna so pravila, in ne vem kaj si je mislil, da bo na koncu, da bodo vsi pozabili al kaj?
kokon12
03. 12. 2016 12.55
-6
Ne, mislil je da bodo razsojali pošteno. Torej sposobnost preživetja!
Explainator
03. 12. 2016 13.02
-1
ja slaba presoja..valda nihče ne bo podprl tega, ki te je vrgel ven...to je pač slaba taktika ali naivnost..ljudje smo pač zamerljivi..ne mi reč, da je tolk naiven
riddier
03. 12. 2016 13.30
+7
problem je u tem da se je sandi usm posmehoval .... taktika je bila od jurija ki je odigral vrhunsko sam na koncu se mu je mal zataknl .... sandi je bil samo lutka ....
kokon12
03. 12. 2016 13.42
+5
riddier, tu ti pa dam popolnoma prav. V zadnjem delu.
pingvinislo5
03. 12. 2016 12.24
+7
sem bil na kuhančku. a sem kej zamudu?
kokon12
03. 12. 2016 12.15
+13
Kar se tiče Sandija, moram povedati, da mi je bil resnično antipatičen skozi celo igro, vendar kako je pometel z vso konkurenco, to je bilo resnično užitek gledati. Ne glede kaj si mislite ampak za mene je zmagovalec Sandi, kajti to je igra SURVIVOR !!!!!!!!
kokon12
03. 12. 2016 12.31
+13
Popolna neumnost je tudi, da o usodi finalistov odloča užaljena porota.
Explainator
03. 12. 2016 12.38
+10
zakaj neumnost če je to del igre in to pravilo znano od vsega začetka? če je to vedel že od začetka, potem je zelo slab taktik, ja kaj pa je mislil, da ga bodo navkljub zahrbtnosti kar izbrali? zelo slaba taktika
kokon12
03. 12. 2016 12.49
+6
Tudi, če je to v pravilih, je še vedno neumnost! Že zaradi nepristranskosti. Poleg tega pa bi se po mojem mnenju finalisti morali pomeriti v borbah tako, kot skozi vso igro. Šele tako bi dobili nespornega zmagovalca, ne pa da ga določi užaljena porota, kot sem že omenil v gornjem postu
Explainator
03. 12. 2016 12.51
+1
ja pa zakaj če je tako pravilo igre? ti bi rad spremenil pravila igre torej :)
kokon12
03. 12. 2016 12.52
+2
Explainator
03. 12. 2016 13.03
+1
vem kaj bi rd, model je pač bil najmočnejši v divjini, a kaj ko je pozabil na zadnji del igre
Natur
03. 12. 2016 13.12
+12
Kokon, po tvoje je v življenju pomembno samo to, da folk nategneš in zmagaš. Ne, za preživetje v divjini je pomebna predvsem pomoč drug drugemu, zaupanje, iskrenost itd. Tako da se mi zdijo pravila te igre čist ok. Bit moraš poleg fizične sposonosti tudi dober do drugih in lahko prideš do zmage. Taka pravila bi morala sprejeti tudi vlada in jih skrbno nadzorovati, pa bi bilo bolje. Tako kot ti je napisal explainator, Sandi je imel taktiko, ki ni vsebovala niti kanček intelegentnosti, ampak zgolj surovost. S tako taktiko si je že od začetka zagotovil finale, ne pa zmage, nikakor. Tukaj pa šteje večino samo zmaga.
Natur
03. 12. 2016 13.14
+2
Naj povem še to, da me žalosti, da se toliko ljudi strinja s tvojim napisanim. To mi samo pove, zakaj je tako stanje pri nas v prelepi Sloveniji.
kokon12
03. 12. 2016 13.21
-2
Natur, verjetno se strinjajo z menoj zato,ker vedo, da je to samo in zgolj igra. Ti pa pleteničiš nekaj o politiki in o stanju v Sloveniji.Sprosti se malo in ne bodi tako zadrt do drugače mislečih. Vse dobro ti želim in še naprej lep dan.
Natur
03. 12. 2016 13.30
+5
Vidim, da ne vidiš povezave. No, tej povezavi se reče logično sklepanje in sedaj razumem zakaj obožuješ Sandija, obema primanjkuje logike. O zadrtosti pa ne bi zgubljal besed, ker vidim, da sploh ne veš kaj pomeni ta beseda, ker jo drugače ne bi uporabil v tem konceptu. Srečno tudi tebi in čim manj egoizma ti želim!
riddier
03. 12. 2016 13.35
+4
kokok12 .... ce bi cela igra temeljila na igrah potem prav da se zmagovalca doloci v igri ... ker pa je cela igra temeljila na spletkah zarotah in manipulacijah je pravilno da se je koncalo tako kot se je
kokon12
03. 12. 2016 13.39
-1
Kje je to tebi logika, ko primerjaš politiko in stanje v Sloveniji z sicer povsem nepomembno igro. Sicer pa, kriva je igra ne igralec. Daj natur zdrami se prosim.
kokon12
03. 12. 2016 13.45
-2
Točno tako ridi, zato ne obsojajte Sandija s prikazano igro.
Natur
03. 12. 2016 14.22
+2
Vidiš, da ne veš. Gre se za moralne vrednote, način obnašanja do drugih itd. Nevem, zakaj ne bi človek povezal dveh podobnih stvari. Pri tebi vidim, da zelo plitko razmišljaš in da vidiš v tem samo igro. Brezveze, da tukaj debatirava o tem. Sandi je pokazal grdo igri in svoj pravi jaz, pri tem pa še ni dosegel svojega tako željenega prvega mesta - napačna taktika glede na pravila igre. Tudi ne vem zakaj govori pol slovensko in pol angleško? A naj bi zaradi tega frajer izpadel ali kako?
kokon12
03. 12. 2016 15.51
+1
Ti govoriš o moralnih vrednotah jaz pa govorim o igri, kjer je dovoljeno vse; od manipuliranja, podtikanja itd.. Torej zakaj si ne bi nek igralec (v tem primeru Sandi) poslužil ukan, podtikanj, manipulacij, če je mnenja, da ga to lahko pripelje do zmage. Še enkrat; igra nima veze z resničnim življenjem. To ti lahko zagotovim z gotovostjo, ker osebno poznam tri tekmovalce, ki so bili v shovu in povem ti, da nihče od teh treh ni bil isti kot zunaj. Sandija ne poznam vendar sem mnenja, da je zunaj popolnoma drug človek. Ti natur pa pojdi predavat moralo na drugo mesto....mogoče v parlament.
Explainator
04. 12. 2016 09.56
+0
ja sam vseeno, sploh ker je igra, in je vedel za pravila, je zelo slabo odigral, ker so ga na koncu izločili, skratka slaba taktika, taktik bi vedel, da se ne sme zamerit in zabadat nož v hrbet
Natur
04. 12. 2016 10.24
+4
No, sej ti Explainator vse povedal. V igri je vse dovoljeno, pravtako je dovoljeno na koncu glasovat izpadlim in to je tvoj sandi vedu. Se pravi logika je, da je narobe igral in nič drugega. Jst ne vem ali se ti res tisti kolešček tako počasi vrti, res ne razumem.