Tekaške poti

Trasa 7: Malo znana Savinjska dolina

Vransko, 20. 07. 2016 17.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Tekaška pot 7 vas popelje po malo manj znanih delih Savinjske doline tik onkraj Trojan. Z 12 kilometri ni primerna za začetnike, na njej pa je tudi nekaj resnejših vzponov, ki skupaj nanesejo skoraj 100 višinskih metrov. Je kombinacija asfalta in gozdnih stez.

Lokacija: Vransko

Dolžina poti: nekaj več kot 12 km

Potek proge: Pot začnete v kraju Vransko, kjer lahko avtomobil pustite pred lokalno trgovino, kjer je veliko javno parkirišče. Pot nadaljujete po centru trga mimo pošte po pločniku izven vasi. Tečete skozi kraj Brode, kjer na koncu vasi zavijete levo in prečkate večje hmeljišče po makadamski poti. Ko se makadam pridruži asfaltu zavijete stran od avtoceste v breg in pot nadaljujete po strmem vzponu, ki mu sledi spust in še en vzpon v vas Stopnik. Nadaljujete ob cerkvi, ter takoj bo klancu navzdol, kjer sledi najbolj strm del proge. Cesta se nato vzravna in počasi preide v makadam ter se prične spuščati v gozd. Ko pritečete iz gozda pri cestninski postaji zavijete pod avtocesto in pot nadaljujete po asfaltu do kraja Prekopa. V središču vasi zavijete levo, (previdno) prečkate glavno cesto ter se mimo konjenišjega kluba odpravite do kolesarske poti. Pri kapelici zavijete desno, po tej poti pa boste znova pritekli do magistralne ceste, ob kateri nato dobrih 300 metrov tečete do krožišča, Tam se vrnete na pot, po kateri ste pritekli iz Vranskega, ter se po njej preko hmeljišča znova vrnete v kraj.

Značilnosti proge: Pot je izjemno razgibana in je zato primerna za nekoliko bolj vešče tekače, danimo takšne, ki so že kdaj odtekli Tek trojk v Ljubljani. Kljub makadamu jo je mogoče odteči s cestnimi copati. Čeprav precej odmaknjena pa na njej ni nevarnosti, da bi vas napadel kakšen prost kuža.

Oznaki za objavljanje fotografij na družbenih omrežjih:

#fit24ur
#trasavransko

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
  • krovni2
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.