Slovenija

FOTO: 'Obsojeni protestniki bi si zaslužili nagrado'

Ljubljana/Maribor, 11. 09. 2013 20.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V Mariboru, Ljubljani in Novem mestu so se zbrali t. i. vstajniki, da bi izrazili solidarnost s sedmimi obsojenimi protestniki. Pravijo, da je sodba sramotna in da bi si obsojeni kvečjemu zaslužili nagrado.

Predstavniki t. i. vstajniškega gibanja so ogorčeni nad obsodbo sedmih protestnikov, ki bodo morali zaradi domnevnega razgrajanja na mariborski vstaji sedem mesecev preživeti v zaporu.

"Vsi smo Maribor, vsi smo del skupine, ki je 'nasilno' zrušila župana Kanglerja," so sporočili vstajniki, peščica pa se jih je danes zbrala tako v Mariboru kot v Ljubljani in s transparenti in prižganimi svečami izrazila solidarnost z obsojeno sedmerico.

V prestolnici se je pred parlamentom nekaj po 17. uri zbralo okoli 30 protestnikov. Na tla so položili transparent z napisom "Stop kriminalizaciji protestov", prav tako je bilo videti napis: "To ni sodba v mojem imenu. Izpustite mariborske fante." Protestniki so nasprotovanje mariborski sodbi izražali tudi z žvižgi in vzkliki, nato pa izpred DZ odšli še pred ljubljansko sodišče, kjer so vzklikali "Vsi smo Maribor" ter "Vsi smo izgredniki, izpustite vse". Protest je spremljalo tudi nekaj policistov.

V Mariboru se je pred stavbo okrajnega sodišča na Cafovi ulici zbralo kakšnih 20 ljudi, brez transparentov, so pa na zgradbo sodišča nalepili letake. Na enem od njih je pisalo: "Čigava je ta sodba? V imenu ljudstva – ne nikoli. Sodnica, sodili bomo tebi!" Na drugem pa: "Otrok vam ne damo in ponosa ne prodamo. Gotofi ste vsi!"

Z obsodbo nezadovoljna skupina državljank in državljanov se je ob 19.30 zbrala tudi pred sodiščem v Novem mestu. Tudi oni so izrazili solidarnost z Mariborčani, razobesili transparent, na katerem je pisalo "Obsodite skorumpirane politike, ne pa vstajnikov'', prižgali svečke in se mirno razšli.

Transparent na vratih novomeškega sodišča
Transparent na vratih novomeškega sodišča FOTO: Gibanje Vseslovenska ljudska vstaja

Sodba se jim zdi sramotna, ugotavljajo in dodajajo, da "so ti ljudje protestirali proti nekomu, ki je bil dejansko kasneje obsojen zaradi svojih dejanj in bi si zato zaslužili nagrado, ne pa zapor."

Vstajnike moti tudi, da imamo eno najbolj blagih zakonodaj, kar se tiče korupcije.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (252)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

blokbi
12. 09. 2013 18.23
+1
lahko bruham na to našo državo? Pa to ni več za vrjet kaki cirkus s samimi imbicili mamo tukaj! Sodstvo v arest!!!
danesnijutri
12. 09. 2013 14.54
+0
kristalna noč, za tajkune in ostalo udobo mafijo in dolgoprstno vlado!!!
IlluminatiAllSeeingEye
12. 09. 2013 14.38
+1
........kdaj bodo pa Lubeja zaprl?
wolfterier
12. 09. 2013 16.13
+1
El Koronito
12. 09. 2013 12.07
-1
USTANAVLJAM STRANKO ! ki bo: 1. Uvedla temeljito raziskavo, VSEH političnih akterjev, od l. 91 naprej. Vsi bodo morali dokazati izvor lastnine, denarne tokove... - skratka preiskovalni komisiji dati na voljo vse podatke, ki jih bodo zahtevali. Če izvora lastnine ne bodo mogli dokazati, se jim ta zaseže. 2. Ustanovila dobro banko, ki bo nemudoma objavila vse slabe kredite in ostale mahinacije, s pomočjo katerih so odtekala javna sredstva. Naloga banke bo, specializirana preiskava izginulih sredstev in vračanje le teh. 3. Ustavila plenjenje po državnih podjetjih in takoj znižala plačo vsem funkcionarjem v državnih službah. 4. Takoj pričela z de-privatizacijo zdravstva, šolstva in vodnih virov. 5. Takoj pričela s pomočjo najbolj ogroženim. Če neka družina, dokazano ne zmore plačevati npr. elektrike, naj se ta plača iz dobička podjetij v državni lasti. Itak gre za naš denar. Podobno velja za vse ostale NUJNE storitve (voda, ogrevanje ...) 6. Takoj pričela z ukrepi, ki bodo nemudoma začeli poganjati gospodarstvo. 7. Ustanovitev finančne policije, ki bo krvoločno bdela nad javnimi sredstvi in neusmiljeno obračunavala s kršitelji. 8. Takoj pričela z optimizacijo javne in državne uprave. Prečistiti in izločiti vse, ki niso nujno potrebni z delovanje sistema. Na javni sistem je prisesanih preveč parazitov. Vsi podatki na zgornjem naslovu (glej nick). Vabljeni.
emsodine
12. 09. 2013 12.19
-2
Sem pogledal povezavo. Zakaj se ne upate predstaviti z imenom in priimkom? Me pa vaša grafika, način in prikrite želje po oblasti resnično spominjajo na novačenje nemške mladine v prejšnjem stoletju,...
emsodine
12. 09. 2013 13.57
-3
Kot pa sem zapisal v izbisanem komentarju, tudi Adolf Avstrijski je oboževal Nietcheja. Potem pa je postal Adolf Nemec - Arijec. No, tudi takrat je bila ena največjih gospodarskih kriz vseh časov,...
El Koronito
12. 09. 2013 14.11
+2
Imena v tej fazi niso pomembna ... Žal vsebine zapisanega niste niti približno razumeli. Vseeno hvala za vaš trud.
emsodine
12. 09. 2013 12.05
-6
dragi t.i. vstajniki, nikoli vam ne bom odpustil, da ste s svojim razbijanjem nacionalne lastnine omogočili nesposobni in do skrajnosti skorumpirani politiki lahek prevzem oblasti in dokončno krajo našega premoženja! Vi ste eni glavnih krivcev za ves dolg, ki ga bodo morali plačevati še naši pravnuki!
Kemper
12. 09. 2013 12.48
+3
Aha, ker od 91 leta do vstajnikov pa ni bilo korupcije, kraje našega premoženja, temveč smo bili daleč pred Švedsko, Švico, Nemčijo a? Daj si sam focn.
emsodine
12. 09. 2013 13.09
+2
Bili smo pa daleč pred Češko, Slovaško, Litvo, Latvijo, Gruzijo,....
energetik_
12. 09. 2013 14.21
+2
..ti se iz kavča nisi premaknil niti na zadnji protest proti sedanji vladi
emsodine
12. 09. 2013 14.46
+0
da enrgetik. In res, veliko nas je bilo takšnih? Veš, velikokrat je bolje sedeti na kavču kot pa delat nekaj, pa čeprav v dobri veri, kar dela škodo! Zaradi tega ti nisi nič bolj plemenit, nič bolj priden, ampak le škododelnež. Tista peščica t.i. vstajnikov si je tam le delala sramoto in dajala legitemiteto tej vladi. No, morda je bil to tudi namen. Problem je predvsem v tem, da so vstajniki zaj. proteste v naprej. In če želimo, da bi bili protesti učinkoviti, potem je potrebno iznajti nova gesla, konkretno in jasno pripraviti program ter zahteve, izvedljive seveda, in motivirati večje skupine ljudi. Predvsem pa se jasno distancirati od bluzatorjev tipa Lubej, Jašar, politikov propadlih strank in podobno,... Če pri tem sodelujejo pripadniki strank, v čemer sicer ne vidim prav nobenega problema,saj so tudi politično opredeljeni ljudstvo, vendar morajo jasno identificirati svojo pripadnost, ne pa nategovati ljudi z navidezno strankarsko nepripadnostjo, v ozadju pa prejemati denar in funkcije za svoje udejstvovanje!
wolfterier
12. 09. 2013 16.17
+1
Zadnji protest ni bil piškavega oreha vreden.
pomi666
12. 09. 2013 11.51
+2
Boris61
12. 09. 2013 11.38
+2
Mladina; Filozof Boris Vezjak: "Da je tožilstvo predlagalo osem mesecev zapora, ki bi jih protestniki lahko odslužili tudi z družbeno koristnim delom, se mu zato zdi paradoksalno. »Družbeno koristno delo so že opravili – in to z odliko."
emsodine
12. 09. 2013 11.50
-1
bla, bla bla. Si morda ti ta Boris? Samo vprašam,..
Boris61
12. 09. 2013 12.55
+0
Pri vsej svojem napihovanju, skromno izjavljam, da sem samo navaden državljan, cenim pa intelektualce, ki vidijo bistvo!
emsodine
12. 09. 2013 11.13
-5
Še premalo so jih obsodili. Malo so dobili za vandalizem, krepko premalo pa zato, ker so omogočili hijenam, da se dokončno in v celoti polastijo državno premoženje. Vodile pa so jih propadle stranke po nareku Murgelj. Največja katastrofa pa je to, da so ti politikanti v celoti paralizirali možnost organiziranja prepotrebnih pravih protestov, ki bi jih organizirali normalni državljani! Sedaj takšnih pobud zaradi teh bedakov, noben več ne bo jemal resno in ne morejo predstavljati prav nobene grožnje oblasti!
Boris61
12. 09. 2013 11.24
+1
...(pravih protestov, ki bi jih organizirali normalni državljani?)..... Torej vi ste sedeli na kavču in se slinili ob TV, pričakujete pa od taistih "izgrednikov" da naredijo prostor in pot za vas taprave protestnike????????? Saj ne morem verjet!
emsodine
12. 09. 2013 11.46
+0
Ne, z veseljem bi šel na proteste ampak mi je že takrat bilo jasno, da za vami stoji ZAres, srbska mafija in pomanjkanje dobrih žurov! Ne pa nekaj zblojenih in samoimenovanih vstajnikov! Kako si sploh upate govoriti v imenu vseh slovencev????
emsodine
12. 09. 2013 11.52
+0
Pa geslo Gotof si? Noben kulturen in vsaj povprečno izobražen slovenec ne bi sledil takšnemu geslu! Ne samo, da je skrajno neumno, tud skrajno neprimerno je! Glupi populizem!
Boris61
12. 09. 2013 12.05
-1
Pa ja, eni ki imate polno vsega, ali se bojite, da bi izgubili še tisto malo kar imate, ste gledali to kot nadomestek žura, drugi kot politično manipulacijo. Ugotovitev je pač takšna, da imamo Slovenci še vedno polne riti in da ne potrebujemo nič drugega kot to, da nam enkrat krojijo desni, drugič levi, vsak pa si nekaj vtakne v žep! ....Kaj ob osamosvojitvi so pa za nami stali separatisti iz Argentine, ali kako?
emsodine
12. 09. 2013 12.09
+0
Dragi Boris, poglej rezultat vašega razbijanja in argumentiraj. Poglej v katerih strankah so bili glavni protagonisti in potem obsojaj mojo neudeležbo. Poglej kekca v Mariboru, ki se gre župana. Poglej kdo je predsednik vlade RS in se vprašaj po zdravju!
emsodine
12. 09. 2013 12.11
+2
aja, pozabil sem na Šariče v Ljubljani vsakič, ko so se protesti odvijali in se vprašaj po svoji morali!
Boris61
12. 09. 2013 12.31
+1
Niso si izmislili gesla in parol akademiki, politiki in FDVjevci, ampak samo "navadna raja"! Potrebo po izražanju protestov pa so pokazali tudi visokoizobraženi ljudje, tako da če vas ni bilo zraven ali vsaj blizu je to samo vaš izgovor, s tem pa odobravanje plenjenja Slovenije. Neka stvar je "glupa" samo toliko, kolikor je glupih ljudi zraven, če bi se pridružili tudi vi, bi bila za promilo bolj pametna ta združba.
Boris61
12. 09. 2013 12.37
+3
Pa še to... Na protestih ni bilo politikov in vodilnih kadrov, ker tisti si izmenjujejo stolčke in delijo nagrade, tako da pustite ZAresne in mafijo, njim gre lepo!
Kemper
12. 09. 2013 13.02
+2
emsodine je pač ozkogled in debata z takšnimi karakterji je zgolj zguba časa, volja, energije. Kontrirajo na vsak argument, zavračajo dokaze in zavoljo vzdrževanja svojega ega niso pripravljeni sprejeti ničesar, edina in za njih prava resnica je samo ta, ki jih sproducirajo njihovi možgani, ki so itaq da nadpovprečni in oh in sploh. To razbereš že iz dveh postov. Z narcisoidnimi karakterji si človek nima kaj počet, oni so sami sebi namen.
emsodine
12. 09. 2013 13.47
-1
emsodine
12. 09. 2013 13.49
+0
Na protestih ni bilo politikov in vodilnih kadrov, ker tisti si izmenjujejo stolčke in delijo nagrade, tako da pustite ZAresne in mafijo, njim gre lepo! Lepo jim gre tudi zaradi vas, t.i. vstajnikov!
Boris61
12. 09. 2013 15.15
+0
Lepo gre vsem mafijcem, ter levim in desnim, ki so pri koritu, ker nismo vsi složno dvignili riti iz kavčev in odšli na ulice. Takrat bi "neposredna demokracija" dobila tudi prostor pod soncem, vsaj tako kot na Islandiji, če že ne kakšen korak naprej.
santamaura
12. 09. 2013 10.59
+3
Zbrali so se t. i. vstajniki, da bi izrazili solidarnost s sedmimi obsojenimi protestniki. To mi deluje tako, kot če bi v savani hijene napadle mladega leva, ostali člani levjega tropa bi pa v znak protesta lulali po grmovju
SLObunkeljn
12. 09. 2013 09.39
+8
Tajkuni, gospodarski kriminalci in goljufi, veliki prekupčevalci z orožjem in drogami dobijo do 2 leti ali pa so celo oproščeni, a tile vstajniki pa kar po 7 mesecev ... pa kje je tu logika?
Boris61
12. 09. 2013 09.46
+7
Je logika, gre za ponovitveno nevarnost! Bojijo se 2 mio. ponovitev!!!
SLObunkeljn
12. 09. 2013 09.49
+8
Pa še velik vprašaj je, če so sodili res tapravim ... po posnetkih, ki so krožili po spletu in v medijih se mi zdi, da so tiste, ki so bili plačani za povzročitev izgredov itak izpustili in verjetno nagradili, sodili pa zdaj kar enim naključno izbranim in privlečenim na sodišče.
SLObunkeljn
12. 09. 2013 09.52
+6
Za ponovitveno nevarnost pa so krivi tajkuni, plenilci premoženja, politiki in vlade zadnjih 22 let ... pa naj sami pri sebi prevencijo naredijo in se iz preventivnih razlogov odstranijo iz politike in gospodarstva ... pa nagrabljen in uplenjen denar naj vrnejo! Pa ne bo več ponovitvene nevarnosti.
Boris61
12. 09. 2013 09.58
+5
Seveda so sodili tapravim, vsi po vrsti so bili raja iz ulice!!!! Pustimo sedaj malenkosti. Pričakoval sem sicer, da jih bodo obsodili, vendar v okvirih že odsedenega pripora, ki je bil že tako nerazumno podaljševan. Takrat smo bruhali po Gorenaku, sedaj so drugi na vrhu in je klima ista.
emsodine
12. 09. 2013 11.15
-2
Zgornji, o kakšnih vstajnikih govoriš? To so navadni plačani huligani!
Boris61
12. 09. 2013 09.10
+9
Priprte vstajnike smo pustili na cedilu!!!! Pred zapori nas je bilo največ 50, ostali so veselo protestirali na Trgu svobode. Kasneje mi je bilo rečeno, da se naj osredotočam na bistvo in da so priprti kolateralna škoda, da jim bo to koristilo in jih mentalno okrepilo. Hvala lepa za takšne višje cilje. Zato pa so šli protesti v maloro!
emsodine
12. 09. 2013 11.49
-3
wolfterier
12. 09. 2013 16.23
-1
Ti vstajniki so pripeljali Maribor v stanje S.Koreje,zafištrali so nas do daske.Hvala za take vstaje.
Fuck the system
12. 09. 2013 08.59
+14
Policjiska država smo!!!
9474
12. 09. 2013 08.41
+4
Duhec 3...ti pa vrjetno vse veš k si tko pameten,a? hehe pa ne vem kje si slišu, da ti lahko gmail račun ukinejo oz zaprejo al kaj si že hotu povedat hahahah dobre maš...zelo pametne :D
energetik_
12. 09. 2013 08.18
+12
Bravo MARIBOR :)
Samuellson
12. 09. 2013 08.11
-9
"General" a dej te prosim nehaj s tem pacifistom in podobnimi ozmerljivkami. Tvoj beden izgovor za naslen upor je samo krinka da lahko kot navaden smrkavec napumpas svoj ego z metanjem kamenja na soljudi in s tem lazno pumpas svoj ego ki je tako ali tako na ravni smrkavca ki potrebuje 50 prijateljev da nekoga nasilno zbrca na tleh, pravi razlogi se pa skrivajo v izvajanju huliganstva, kot posameznik si pa domnevam nula. Tvoj poziv na nasiln upor je dejanje terorizma proti lastnemu narodu, zame je to vredno pomilovanja.
kommy
12. 09. 2013 08.16
+5
Pacifist ni zmerljivka, čudi me, da jo tako čutiš. General, če si za demokracijo,potem se boš ravnal tako kot ravna večina protestnikov.Če to pomeni na nož je to to, če pa to pomeni cvetličarno,je pa tudi tako prav.Karkoli drugega ni demokratično in spravlja v nevarnost ostale protestnike, ki niso še pripravljeni iti na nož. Glede tega, ali je to prav ali ne, se pa nebom opredeljeval,saj sem mnenja, da bo že večinski tok zavesti povedal kakšno je ozračje
Kemper
12. 09. 2013 08.42
+4
Joj sammuelsson kaj pametuješ? Koga ti imenuješ huligan v spodnjem postu in da je kazen premila? Si tako prepričan da je obsojena sedmerica metala kamenje? Ja? Mater si ti bog i batina. Sodiš na podlagi svojega prdca ki ga zjutraj inhaliraš na domačem wc-ju ali na podlagi dokazov? kakšnih dokazov? Pridi mi v živo povedat kakšne dokaze imaš? Brez 50 smrkavcev in brcanja na tleh, pridi mi V ŽIVO POVEDAT KAKŠNE DOKAZE IMAŠ!
9474
12. 09. 2013 08.44
+2
bordam,kakšne maš pa ti dokaze, da so vsi čisto slučajno mimo pršli ko so se vračali verjetno s kakšne čajanke in so jih potem kr na silo zbil na tla, pozaprl in sedaj obsodl?
Kemper
12. 09. 2013 08.57
+5
9474 video dokaze. Bo dovolj prepričljivo? Al je tvoja in policistova beseda nad vsem dokaznim gradivom? Ja, za politično montiran proces je. Kakšna čajanka, ne pretiravaj ko nek bebec, nekateri so metali in so jih dobili, nekateri so metali in so bili plačani in so na svobodi, ampak tebe to ne moti kaj preveč.
9474
12. 09. 2013 09.01
-2
ne ne moti me...tist k se je umaknu ko se je vse skup začelo, mu ni nič hudega...in lepo doma in v gostilni še naprej pije kavico :)
9474
12. 09. 2013 09.02
-4
aja, verjetno niso verjeli policistom, če so imeli posnetke...posnetek je definitivno bolj verodostojen...torej so morali imeti posnetke na podlagi katerih so obsojeni...kar tako na lepe oči jih noben sodnik nebi zaprl...vrjem...
9474
12. 09. 2013 09.03
-1
posnetke na katerih se vidi kaj počnejo...to sm hotu napisat...nč fajn se mejte pa ne bit preveč jezni :) LP
Kemper
12. 09. 2013 09.05
+4
Pa preden pametuješ v tem tvojem slengu \"zbil, pozaprl\" se pozanimaj kako zbit in pozaprt, je bil upokojen policaj na Glavnem trgu v Mariboru, njegov prijatelj fotograf ki je bil v tistem trenutku na delovnem mestu in na youtube-u imaš posnetek aretacije mirnega protestnika na Partizanski cesti, ki drži transparent v roki. Če v tem političnem procesu nimaš video materiala, si obsojen če si bil med protestniki. Ampak đabe jaz tebi tu razlagam, če kontriraš ker si pač tak karakter in hodiš po svetu z namenom da v glavo *folk - seveda preko tipkovnice.
Boris61
12. 09. 2013 08.07
-6
Če nimamo kaj konkretnega za povedati, še manj narediti, pripravimo velčastni kulturni program! Ne kar nekaj, ampak takega tapravega z velikim odrom in močnim ozvočenjem, da bodo videli, da tokrat pa mislimo resno!
energetik_
12. 09. 2013 08.18
+5
Kaj boš prikazal, da misliš resno zaplesat?
Boris61
12. 09. 2013 08.55
+1
Ne, plesali bomo potem, tisti odzgoraj ne razumejo poetičnega pritiska. Nekako je bilo servirano, da se moramo kulturno upreti, kakor na Islandiji s kuhinjsko revolucijo! Ne ga lomit, pri nas bi začeli talat krompir na bone!
JosipBrozDrugi
12. 09. 2013 08.05
+16
koga ščitijo policija, tožilstvo, sodišče? državljane? NE. ščitijo lopovske oblastne elite. za rajo je dober "pendrek" in izpolnjeni kartončki. svoje doda še izmaličeno sodstvo...
jastreb13
12. 09. 2013 07.46
+10
Vir zla za slovenski narod je v vladi, parlamentu in na sodiščih......aja...kdaj bo spet kakšna vseslovenska ljudska vstaja...imam nekaj nageljčkov za prodat..vstajniki so najbolše stranke zato jih šparam za njih..škoda bi jih bilo vstran vržit...
kommy
12. 09. 2013 08.13
+2
Hja, glede takih reči, nasilje je samo slabo, dokler ni način boja-se pravi, dokler niso agresivni skoraj vsi protestniki.Če pa je nasilnih le nekaj,se pa mora nujno zgoditi, da bo ogromno kolateralne škode in nič učinka,pišanje proti vetru! Zato polagam na srce in dušo vsem morebitnim vročeglavcem,da naj počakajo na pravi trenutek glede nasilja, saj nasilje ob slabem timingu naredi več škode kot koristi gibanju in splošnemu uporu. Če ne drugega, posameznik,ki deluje kot posameznik ali majhna,minorna skupinica med protesti tako ogrožajo življenja ostalih ljudi in jim vsiljujejo svoj način boja.To vsiljevanje mnenja je pa ravno to, kar nas je dalo na ulice.Ne biti isti.Držite se modus operandi od večine,ko in če pride čas noža na nož,takrat boste pa pokazali iz česa ste.Do takrat ste pa le direktna grožnja ostalim,ki niso pripravljeni še iti na nož. Je pa težko dajati nageljčke, ko vidiš 100m stran, da se en policaj izživlja.A ta policaj ni sprejel modus operandi od večine policajev in ogroža ostale policaje tako, da kliče nasilje na vso uniformo.Praktično ista stvar,ki gre v obe smeri.
general 1
12. 09. 2013 07.43
-4
Kva je zdj dame a bomo kaksno rekl heeeheee
Samuellson
12. 09. 2013 07.37
-4
Nekaj je ce prrotestiras in to je prav, drugo je pa ko zagrbis granitno kocko in jo nekomu vrzes v glavo. To je zame poskus umora in zame je absolutno PREMILA kazen za te huligane brez pameti. Tako zopet nihce ni bil primerno kaznovan in naslednjic bodo spet letele granitne kocke ker v tej drzavi to ni nic posebnega.
general 1
12. 09. 2013 07.45
+2
Dej pacifist zApri se v omaro in tm bodi do konc zivljenj! Ce hocmo spremembe se bo treba nasilno upret!
kommy
12. 09. 2013 07.53
V tej državi je razmerje med umorom in kocko sledeče: 30 let/ 7mesecev=30*12/7=
kommy
12. 09. 2013 07.57
+5
ker manjka pol komentarja, bom napisal še enkrat: 30let/7 mesecev=51.Metanje kocke je torej le 51x manjše zlo kot umor. Toliko je tu vredno življenje. Policaji so rabili grešnega kozla in so ga dobili.Fantje si krivi le tega, da so stali zraven storilcev.Morda je kdo od njih res storilec,a noben mi ne bo rekel, da so od 10.000 ljudi locirali točno teh 7 krivcev.Kar se tiče LJ,takrat od 50 uniformiranih teroristov niso našli nobenega-tu so pa cvet efektivnosti-bullshit! To je sodba kot primer in grožnja nam vsem.Gredo se pa tudi mario antoineto!
kommy
12. 09. 2013 08.04
+4
Samuellson, čudil se bom, če bodo naslednjič letele samo granitne kocke.Mislim,da bodo molotovke v modi...aja saj res, na metelkovi so jih morali podtakniti.... Kaj pa navijači,ki so v vsej svoji nasilni zgodovini verjetno krivi večjih poškodb policistov in okolice...ali kdo ve, je kdo od tistih nasilnežev dobil 7 mesecev,ali pa je kdo jokal,da se grejo poizkus umora?NE,ker tekme niso politično motivirane in niso grožnja obstoječemu sistemu, protesti pa so.THINK people THINK
Tonček Balonček
12. 09. 2013 08.41
+6
Policisti so imeli na glavah čelade, tako da je umor izključen.