Črna kronika

Hčer ubil iz usmiljenja, grozi mu do 15 let zapora

Sisak, 16. 12. 2012 13.16 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Sojenju se 56-letni Josip Gregurić očitno ne bo mogel izogniti. Gregurić je svoji hudo bolni 23-letni hčeri dal prevelik odmerek zdravil in ji prerezal žile. To je storil iz usmiljenja, zato da bi skrajšal njeno trpljenje. Zdaj mu grozi od 5 do 15 let zapora.

Hčeri dal prevelik odmerek zdravil in ji prerezal žile.
Hčeri dal prevelik odmerek zdravil in ji prerezal žile. FOTO: Thinkstock

Državno tožilstvo v Sisku je vložilo obtožnico zoper 56-letnega Josipa Gregurića, ki je 8. oktobra, ker ni mogel več gledati njenega trpljenja, svoji paralizirani 23-letni hčeri Marijani dal prevelik odmerek zdravil in ji prerezal žile. Isto je storil sebi. Dekle je umrlo, njega pa so zdravniki uspeli rešiti. Zdaj ga čaka sojenje, poroča Jutarnji list.

Dejanje je oče priznal že v bolnišnici, v kateri je povedal, da je to storil iz usmiljenja, saj je želel prekiniti hčerino trpljenje. Hrvaška zakonodaja umora iz usmiljenja seveda ne pozna, dodajajo v časniku in pojasnjujejo, da očetu zdaj grozi od 5 do 15 let zapora. Odvetniki menijo, da bo oče zagotovo moral v zapor, tudi če bo sodišče sprejelo vse olajševalne okoliščine, mu bo izreklo najmanj dve leti zaporne kazni.

Zaradi bolezni ostala paralizirana

Marijana Gregurić je bila študentka zagrebške ekonomske fakultete. Zadnja tri leta je bila popolnoma paralizirana. Do leta 2009 se je ukvarjala z manekenstvom, športom, nato pa so se začeli glavoboli. Zdravniki so odkrili težko bolezen – žilno anomalijo v možganih. Trikrat so jo operirali, a pomoči ji ni bilo. Po zadnji operaciji je ostala popolnoma paralizirana, tako ni mogla uporabljati niti invalidskega vozička. Stanje se je le še slabšalo in oče se je odločil, da bo skrajšal njeno trpljenje.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (82)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

rhett
18. 12. 2012 09.52
strinjam se s @JurijGrmMlajsi do potankosti, očeta bi le še poprosil, da poskrbi za svojo varnost in me zaduši z blazino... (ker sem nepokreten, sem se lahko zadušil sam) Nož je svinjarija, sploh pa ljubo si osebo... :-/
ietsspesiaals
17. 12. 2012 17.26
+5
ja dobr da še kšn na svetu pametn razmišla čej paralizirana je tko al tko isto kokr da bi bla mrtva oziroma še slabš
Hugh_Mungus
17. 12. 2012 18.36
+0
mogoče je res imela tako mnenje, ampak da ne boš mislil - to ni ravno pravilo.
JurijGrmMlajsi
17. 12. 2012 10.54
+25
če bi prišel v tako situacijo, bi si želel umreti. Vsak "svetnik", ki bi e hotel kopati in previjati, pa je navaden hinavec in sadist, ki bu mi provoščil enako usodo! To ni življenje
Matejv1983
17. 12. 2012 10.24
+15
na nek način jo je rešil trpljenja, kar bi ji pravzaprav morali narediti zdravniki, ampak so jo na nek način raje zaj... oče pa se naj z njo ukvarja. Oče ji je dal novo priložnost.
lolipoly
17. 12. 2012 06.14
-35
Custvujem, z njim, ampak vseeno vzeti zivljenje je umor, pa ce ravno je mislil dobro.
pakajje
17. 12. 2012 08.49
-13
Se strinjam in ne razumem teh minusov. Clovesko zivljenje je dragoceno in ni pomembno kaksno, dokoncat ga mores tako kot ti je namenjeno in vzet ti ga nima pravice nihce. Verjamem, da ce bi bil clanek kako je svojemu psu s sekirco skrajsal zivljenje bi se pa vsi oglasil proti mucenju zivali.
mama70
17. 12. 2012 12.39
+18
Marijana je svoje življenje končala že leta 2009.
JurijGrmMlajsi
17. 12. 2012 14.04
+2
pakajje zanimivo....reševat ga pa moraš, četudi sam noče? Po tej tvoji "etiki" bi ljudje morlai trpeti dokler jih ne pobere po naravni poti, ker ko sami poskušajo prekiniti trpljenje, jih moramo ''reševati'' (zgodilo se je že, da neozdravljivo bolne rešujejo če vzamejo prevelik odmerek), če pa ne moremo, potem naenkrat evtanazija NI dovoljena ker ''samo sam lahko razpolagam z življenjem''. Kkao ne razumeš, da ta princip velja v OBEH priemrih- če ne dovoliš evtanazije, MORAŠ dovliti samomor!
estelle.r
16. 12. 2012 23.58
+69
SI lahko mislite, kaj je človek moral preživljati? In kako rad je moral imeti svojega otroka, da je prerezal žile njej, nato pa še sebi... Si ne predstavljam te bolečine in mi je izjemno hudo za tega gospoda. Ona počiva miru, njega pa čakajo še težke muke...
murkecc
16. 12. 2012 23.31
+41
Pravilno je naredil. Jbs državo in zakone, ki taka dejanja obravnavajo kot umor. Srednji vek.
jasonbest
16. 12. 2012 22.50
-31
še pr seb bi delo dokončal mu je namenoma spodletelo da bodo olajševalne okoliščine
jasonbest
16. 12. 2012 22.00
-85
upam da dobi 15 let če bo pa neizmerno trpel v zaporu si pa lahko prereže žile kot jih je hčerki
TunaVsolati
16. 12. 2012 21.25
+10
Težko je biti pameten v takih primerih. Verjetno bi bil vsak od nas v takem primeru pred zelo težko odločitvijo, zato mislim, da očeta ne smemo obsojati. Se mi pa vseeno odpirajo vprašanja - kaj pa če si je hči želela živeti? Kaj če bi čez par mesecev odkrili način, da bi jo ozdravili? Ali res lahko vzamemo življenja drugih v svoje roke in odločamo o njih? Poleg tega je pa tudi zelo tanka meja med umorom "iz usmiljenja" in umorom iz koristoljubja in sem precej prepričana, da bi bil marsikateri primer bolj koristoljubne narave. Dragi moji, življenje je največ, kar imamo, pa se vseeno prevečkrat preveč igramo z njim.
sava27
16. 12. 2012 18.47
+84
to je najvecja groza,ki jo lahko clovek dozivi,da gleda svojega bliznjega kako neizmerno trpi...kako se je spremenil v rastlino...kako ga vse mocno boli...kako...,to je nekaj kar nikoli ne prebolis v zivljenju in se sam trpis tako mocno,da svojemu dragemu najbliznjemu zelis smrt-pa ne zato,ker vec fizicno ne zmores skrbet za taksno osebo-zato ker tvoja zavest-tvoj razum vec ne zmore gledati nepopisno bolecino drage osebe,ki si zeli samo umreti in koncati trpljenje.
xyxyz
16. 12. 2012 18.45
+106
Karkoli mu storijo, on je moralno nedolzen pred svojo vestjo ! Nevem, kaj bi storil na njegovem mestu, vendar ga podpiram.
periot22
16. 12. 2012 18.13
+63
Ker jo je rešil trpljenja je storil prav.
vatre
16. 12. 2012 20.47
+2
razume neizmerno bolečino ob treplenjeu najbližjega
musl
16. 12. 2012 17.54
+112
Sem na njegovi strani. Morali bi uzakoniti evtanazijo, seveda pod strogimi pogoji.
Ramzess
16. 12. 2012 17.47
-8
"žilno anomalijo v možganih" Za kaj konkretno je tu šlo, ...to ni bolezen, to je lahko marsikaj, ...zdi se da zdravniki nekaj zaštrikali.
lala3
16. 12. 2012 20.16
+9
kok si pa ti pameten ej, vsak tvoj komentar je hujši
Veprl
17. 12. 2012 09.30
+4
tedoONSP9RP980medo
16. 12. 2012 17.46
+10
Naj se kdo na tak način še naše oblasti "usmili".
Sputnik
16. 12. 2012 17.30
+82
mah to je totalna bedarija. zdej bo šel sedet? ne verjamem da obstajajo starši ki se sprijaznijo s tem da njihov otrok trpi in vegetira do smrti. sem popolnoma na strani tega človeka. se mi pa tu že N-tič zagnjusi prepričanje da je človek vreden več od živali. če živali ne moremo rešiti se je usmilimo in uspavamo da ji olajšamo muke. zakaj ni enako pri ljudeh? v tem primeru silimo nekoga k temu da se muči in nimamo sočutja da bi ga tega trpljenja odrešili. jaz zase vem da če bi bil kdaj v situaciji ko bi živel samo še kot rastlina in bil odvisen od aparatov bi hotel da se me odklopi, umori, ubije kakorkoli se temu reče. to da nekdo samo diha ni nobeno življenje. v takem primeru je veliko bolje biti žival. dvojna merila še vedno na vsakem koraku
ZakoniZdravja
16. 12. 2012 17.35
+15
vsekakor je to umor pred zakonom, ampak kje pise da je zakon na strani pravice in morala ? Vsekakor pa to ni zlocin z moralnega stalisca
Elmaa Dedic
16. 12. 2012 17.07
+89
Najbolj hecno je da ko ti zboli pes, ga uspavaš in mu prikrajšaš muke. Ko ti pa zboli otrok, starš (beri ČLOVEK) pa ga pustimo trpeti. Sam sem za evtanazijo kajti življenje se konča z nezmožnostjo gibanja in ne z zastojem dihanja :/
HooplaToopla
16. 12. 2012 16.41
+83
Tule sploh ne bom komentiral. Če bi se pa obvezno moral odločiti, bi se pa postavil na njegovo stran.
ChickenLittle
16. 12. 2012 16.38
+60
Strah me je ko pomislim, da bi se meni zgodilo enako in bi si želela umret, pa mi tega nihče nebi mogel omogočit. Glede tega bi moral obstajat kakšen poseben zakon.