Tujina

Nemčija je izkoristila krizo periferije

Berlin, 10. 03. 2013 08.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Medtem ko so se države z juga in vzhoda Evrope zadolževale po visokih obrestnih merah, so bili vlagatelji pripravljeni Nemčiji celo plačati, da sprejme njihov denar. Nemcem pa bi še bolj koristilo okrevanje "bolnikov ob Sredozemlju", saj lahko kot največji donatorji evropskih sredstev računajo na odplačilo posojil.

Kriza
Kriza FOTO: Thinkstock

Evropske države so bile različno pripravljene na gospodarsko krizo, nekatere pa so jo tudi izkoristile v svojo korist. Deutsche Welle kot primer takšne države izpostavlja Nemčijo, ki se lahko kljub krizi pohvali z visokim izvozom, saj so njeni izdelki zelo cenjeni po vsem svetu. Nemci tudi ne tarnajo zaradi majhnega padca vrednosti evra v primerjavi z nekaterimi tujimi valutami, saj jim to prav tako koristi pri izvozu.

Nemčija pa ne polni svojega proračuna samo z zgledno pobranimi davki, ampak tudi na račun težav "kreditnih odvisnikov" v evroobmočju. Države, kot so Grčija, Španija in Italija, so v minulih letih iz Bruslja dobile milijone posojil, velik delež evropskih sredstev pa se napaja iz Nemčije. Ko se bodo, če se bodo, "bolniki ob Sredozemlju" pozdravili, Nemčija računa, da bodo odplačevali posojila po relativno visokih obrestnih merah, sklepajo pri DW.

Nemci pa so medtem svoj javni dolg znižali tudi na račun negativne obrestne mere. V iskanju varnih investicij so bili vlagatelji pripravljeni kupiti nemške državne dolžniške vrednostne papirje po minimalni obrestni meri, kar ob upoštevanju inflacije pomeni, da so vlagatelji pripravljeni celo plačati, da Nemčija sprejme njihov denar.

Profesor ekonomije iz Tübingena Joahim Starbaty pa vendarle meni, da se bo po izboljšanju stanja v drugih državah prednost Nemčije najverjetneje hitro zmanjšala.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (250)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ONniON
10. 03. 2013 15.54
+4
hvala bogu da češka republika, švedska in danska nimajo evra !
janezampaknejanša
10. 03. 2013 14.37
+2
To je zaključna faza II. svetovne vojne. Leta 1945 je je Nemčija izgubila nekaj bitk. Danes dobiva vojno.
lord_jure
10. 03. 2013 14.32
+3
Najboljša varianta bi bila Anschuß z Nemčijo kot 1941, sam kaj ko nas pomoje niti ne bi hoteli
poltergeist90
10. 03. 2013 15.03
+2
dvomim da bi nas hoteli imeti...saj smo totalno nerazviti ( dolgovi, slaba in preplačana infrastuktura, malo industrije, pametnih in sposobnih je pa že veliko pobegnilo v tujino) in imamo državo polno d*e*bilov....le kdo bi si nas želel..... mogoče kaka srbija.
Gordon
10. 03. 2013 13.55
+0
so bili vlagatelji pripravljeni Nemčiji celo plačati, da sprejme njihov denar zanimivo....
Adolph
10. 03. 2013 16.30
Cisto nizka obresna mera je se vedno vec kot denar ki je samo nekje deponiran, Jasno.....@GORDON@
kamen spotike
10. 03. 2013 13.42
+0
Natancneje: Nemcija je naredila krizo periferije, periferiji ponudila svoje kredite in vojasko opremo, sedaj lahko mirno caka naslednjih 30 let ko jim bo periferija odplacevala kredite. Periferija nazaduje, medtem ko nemcija napreduje. Temu bi bilo potrebno narediti konec!
kiboko
10. 03. 2013 13.52
+3
Nemčija ni ne naredila, ne izkoristila, samo pripravila se je, ko so drugi še žurirali. Vsi smo vedeli, da kriza prihaja, Nemčija je ukrepala, drugi pa ne.
antiXfashizmXeuXgso
10. 03. 2013 14.02
+2
Kriza ne prihaja kar sama od sebe ampak je povzročena, narejena,...
tali?ni tom
10. 03. 2013 14.18
+1
kot pravita kamen in jester! so nemci lepo zavzeli vse države ki so jih hoteli nekoč pred davnimi časi , vendar so popravili napako od takrat ! tokrat so zavojevali države z krizo oziroma denarjem! rezultat pa je isti! garanje za njih!
Raumdeckung
10. 03. 2013 14.20
+3
Smešno mi je, da ljudi prvo kritizirajo druge. Namesto, da bi svoje popravili. Ni Nemčija kriva, imaš ti majhno plačo, pa da ti pridejo rubit hišo in podobno. A več kot 50% slovencev se vozi z dragimi avti okoli. A za to je Nemčija kriva?
Raumdeckung
10. 03. 2013 14.24
+3
Waco Kako Nemčija vpliva na Norveško recimo ali pa Britanijo? NIkakor. Razen da jim prodajajo nemške izdelke. NIč več nič manj. A to, da Grčija ko je izdala poročilo o bogatih so ugotovili, da ga Grčija nima. Logično saj so bogati utajili davke. In zato bo nekdo krivu Nemčijo? Ni logike.
Ramzess
10. 03. 2013 13.29
+4
Iz Nemčije prihaja še to, 'Sumrak čovječanstva: Bundestag izglasao da pravo na vodu nije ljudsko pravo!', preberite si članek s tem naslovom, to morate vedeti.
Ramzess
10. 03. 2013 13.38
+1
Zna se zgoditi, da davek na zrak ne ostal le pri vicu, tudi o tem piše zgornji članek.
Adolph
10. 03. 2013 16.33
-1
SAMOS; nisi pismen ili ne razumijes njemacki jezik . .. . .
Raumdeckung
10. 03. 2013 13.13
+7
Sicer sem redkokdaj v Sloveniji ampak lani poleti sem bil za nekaj dni. Pa stopil do mene prijazen avstrijec, ki sem ga že poznal eno sezono. Pa smo malo debatirali kot mi tu o tej krizi pa to. Pa me on vpraša koliko je recimo povprečna penzija slovencev? Pa sem ga jaz vprašal kaj misli on? Je odgovoril, da 1500€. Jaz sem se začel smejat in reku da niti blizu ne. Če že okoli 700€ pa še to si lahko vesel. Na to mi je postavil eno lepo vprašanje? Zakaj potem tu ima vsak drugi drago avto? Nekakor nisme najdu odgovora ta pravega. :)
antiXfashizmXeuXgso
10. 03. 2013 13.46
-1
Vsak drugi drag avto? Ne vem, moj je vreden cca 3000€
tamEn
10. 03. 2013 13.58
+3
Poglej mav okol, sami novi avti in to usak drug premium razred. Boli folk čuna, kredit pa važn da je nov avto pred bajto. Pol pa nimajo niti za dopust pa hrano, sm da izpadejo češ da oni nekaj majo :)
antiXfashizmXeuXgso
10. 03. 2013 14.03
+1
10 let star avto je še mogoče premium, cena pa nikakor ni več premium. Se pa strinjam, da obstaja skupina ljudi, ki raje trajbajo lakoto, kot pa da se ne bi ven metali s plehom in se zaradi avta zapufajo do skrajnosti. No, sam nikoli niti € ne vzamem pufa ali lizinga za avto. Prodam stari stari avto, pogledam v tošelj kok sem našparav, če sem kej in potem kupim novi stari avto.Za cca 3000 dobiš krasen in dober star avto, s katerim brez problema premaguješ potovanje iz točke A na točko B.
poltergeist90
10. 03. 2013 14.31
+2
povprečna penzija delavca v sloveniji je okoli 500 € pri polni delovni dobi seveda.
yarrick
10. 03. 2013 20.06
Večino tega je na lizing.Kaj pa misliš ZAKAJ se je sesul nepremičniski sistem v ameriki, in je le ta potegnil za sabo cel zahodni svet? Ker so banke dajale kredite takim, za katere so vedele, da jih NE BODO SPOSOBNI odplačevati.Nihče takrat ni razmišljal, dase bo vse skupaj sesulo.In potem so banke hitele prosit državo za NEPOVRATNO pomoč v višini nekaj sto miljonov dolarjev...Le kje je tu logika?
MK02
10. 03. 2013 12.57
+15
Če nas bo kdaj Nemčija zasužnjila se lahko zahvalite vsem našim nesposobnih politikov vse od leta 91 naprej. Naše podjetje je že delalo v Nemčiji in tam veljajo zakoni, če se nekaj zmeniš se to tudi naredi do roka in brez 10 aneksov. Pri njih bi Hilda, Zidar, Šrot že bili zdavnaj obsojeni in vse pobrali in ko bi prišli ven nebi morali ustanoviti nova podjetja. Redno plačujejo delavcem kot je treba. Če bomo sužnji se lepo zahvalite našim ljudem.
Raumdeckung
10. 03. 2013 13.08
+6
Tako je. V Nemčiji je to vse bolj striktno.
tutankamon86
10. 03. 2013 13.23
+2
Ko bi vsaj bili pod Nemčijo...glede na lego ob Jadranu bi to naše območje pod njihovo oblastjo in organ. hitro prišlo izven krize
blaue-augen
10. 03. 2013 13.27
+5
slovenci smo bili hlapci in bi tudi morali biti.. ne zaslužimo si svoje države.
poltergeist90
10. 03. 2013 14.53
@blaue-augen saj svoje države niti nimamo.
mbslo
10. 03. 2013 12.54
+12
Zgodovinska napaka Slovenije vstop v EU in Nato!
Ramzess
10. 03. 2013 13.31
+4
Da, in to velja za še marsikatero drugo državo še.
brother wolf
10. 03. 2013 12.46
+10
Več kot očitno je da je frau Merkel ves čas vedela in ve kaj počne. Njena naloga je skrbeti za nemške nacionalne interese, ki pa sežejo precej preko nemških meja, in to zelo učinkovito izvaja. Finančna odvisnost 1/3 evrope od Nemških bankje v teh časih je še hujša kot vojaška okupacija. S pomočjo EU trojke izgubljajo suverenost država za državo. Slovenski politiki pa tako kot Grški, Španski in Italjanski pred njim,i veselo ubogajo in kimajo in ne vedo kaj bi. No verjetno je vsem za vse precej vseeno le da oni ostanejo dobro plačani politiki. Država bi morala spodbujati samooskrbo in povezati male pridelovalce hrane in drugih dobrin v neke zadružne skupnosti ali nekaj podobnega in robo po čim nižjih cenah pripeljati do nas, morda preko verig malih družinskih trgovin. Za to bi lahko uporabili tista tako opevana EU sredstva, ki jih ne znamo črpati. Dobili bi nova delovna mesta in se počasi ekonomsko osamosvajali.... Ljudje smo pa žel zaradi svoje finančne šibkosti v enaki pasti kot država in poceni kupujemo tretjerazredno robo v Hoferjih, Lidlih , Šparih... Naša podjetja pa zato počasi propadajo in naša odvisnost se le povečuje. Rad bi kupoval slovensko, a žal finančno ne zmorem.
Raumdeckung
10. 03. 2013 12.49
-1
Druge države, ki imajo krizo ne trpijo zaradi nemčije. Za krizo se zahvali ameriški banki. Ne vem zakaj recimo Nizozemska ali pa Finska nista v krizi. Kaj oni imajo vezez z Nemčijo? Ali pa Norveška? Britaniji tudi ne gre slabo pa kaj ima kraljeva družina z Nemčijo? Verjetno je Grčija končala v krizi ker so nemci to hotli ali kaj? Mater ste smešni. Za vas je vedno nekdo drug kriv samo vi sam pa nikoli.
firewall
10. 03. 2013 12.57
+4
Za Nizozemsko ne vem če ni ravno tako precej v godlji. VB pa je definitvno precej zapufana. Najbolj pa je zapufana Amerika. Samo a si predstavljate kolaps ameriškega ali britanskega gospodarstva? Kitajci in arabci so lastniki kar precej ameriškega in evropskega gospodarstva. Nemške banke pa tudi niso kreditirale grkov na lepe oči mar ne? Ko je nekdo v stiski, ga stisni še bolj in imej dobiček od njega. Pa da ne bo pomote. Kriv ni narod ampak njegovi voditelji, ki sprejemajo slabe odločitve. In močno upam, da je prišel končno čas, da bo narod začel sprejemati svoje odločitve in ne bo več slepo verjel pohlepnim in koruptivnim "voditeljem". In to na nivoju celega sveta, ne le na naši strani Alp
kiboko
10. 03. 2013 13.00
+3
Našo krizo smo izvali sami. Da bo kriza vemo od leta
Raumdeckung
10. 03. 2013 13.02
Vem jaz da ni. Ne govorimo o zapufanosti države ampak kako kdo živi. Zapufana je vsaka država na svetu. Sem veliko krat v skandinaviji in na nIzozemske. O krizi dobesedno nič. Pa tudi tu v Nemčiji se smatra Nizozemsko kot zdravo državo. Sej tudi je. Imajo milijonske dobičke le z legalizacijo trave. Ja to glede kreditiranje banke pa kaj bi ti rad. Da ena tuja Banka, da eni državi denar ker je zapufana (SAMA SI JE KRIVA) in to brez obresti? Kaj jim da še enih 100 milijonov € đabe?
firewall
10. 03. 2013 13.05
+4
Banka načeloma sama odgovarja za svoje kredite mar ne? Ko pa si enkrat tako velik in vpliven, da veš, da si država ne more privoščiti da bi šla banka v stečaj, pa položaj dobi drugo dimenzijo. Daješ kredite, država pa poskrbi, da ne greš v stečaj. Država te dokapitalizira - NLB naprimer. Nemške banke pa so to prenesla na nivo Evrope oz Grčije. Cela Evropa pač plačuje dolg države Grčije do nemških in francoskih bank, ker tako zahtevata Nemčija in Francija, ker drugače bi bilo precej hudo za ti dve državi in njuno gospodarstvo.
Raumdeckung
10. 03. 2013 13.05
+2
Če smo pa že tu denar ne bi smel obstajat najmanj še krediti. Ni logike. Primer: Natisnemo v Sloveniji 100 milijonov €. Torej SLovenija ima zdej 100 milijonov € (nič več nič manj). Če vzame nekdo kredit od 100 milijonov € mora recimo vrnit 100 milijonov €in 20.0000€. Od kje 20.000€ Ni ga! Tako deluje svet, ki je že na začetku bi vsojen propast. Kako boš ti nekomu vrnu neki če tega ni? Kje naj dobim 20.000 če v Sloveniji obstaja samo 100 milijonov € pa še tej so moji. :) Torej vsak kredit dela minus na svetu.
Raumdeckung
10. 03. 2013 13.07
+2
Zakaj ne moreš dat banke v stečaj? Slovenija ima imensko več bank kot cela ZDA. Stečaj banko pa odpret banko za ljudstvo v katerem ti ni treba za vsak košček papirja plčevat 10€. Ali se tebi zdi normalno, da jaz naložim 3000€ (kot podjetnik) na banko in plačam 30€ stroške. Kake stroške če sem vam dal 3000€ da lahko z njim delate. Tebi je to normalno?
firewall
10. 03. 2013 13.09
+2
No pa potisni Deutsche bank v stečaj. Ko je šla samo Lehman bro v stečaj se je skoraj sesul cel svet. Mislim, da se ne zavedaš vpliva bank na politiko in sam svet . Če ti rečem, da banke in bančniki obvladujejo cel svet, se boš morda zasmejal, a vedi, da ta smeh ni nedolžen.
brother wolf
10. 03. 2013 13.12
+3
Ameriške banke povzročijo krizo Nemške Francosske izkoristijo krizo. Grške Španske Slovenske zaradi majhnosti in nesposobnosti pocrkajo. Imaš pa prav glede krivde smo si sami. Podpirali smo politike in jim pustili proste roke, oni pa so v 20 letih zgradili ladjo ki se je ob prvem viharju potopila. Vsak si je za vse kriv sam. Revni so revni ker niso sposobni biti bogati. Genocid se zgodi ker je nek narod prešibak. Živali se pustijo klati ker nimajo razuma. ..... Je pa ta "samokrivda" le en velik izgovor za vse zločince in barabe.
firewall
10. 03. 2013 13.17
+1
Oblast rabi butast in neizobražen narod.. Tako so ljudje lažje vodljivi in ubogljivi. Če paljudje znajo razmišljati, pa ni več mogoče tako manipulirati z ljudmi.
Raumdeckung
10. 03. 2013 13.17
-1
Firewall Meni je jasno, da vodijo Banke svet. Če država rabi kredit jo banka da. JASNO. Ampak poleg NKBM, Banke Koper, UNicredit, Sparkasse, Volksbank in tako dalje potrebujemo še NLB? Jaz bi imel 2-3 različne banke in je. Imel bi eno sam kaj ko eni bi izkoristevali monopol. Pa lahko se strinjamo, da svet ne bo propadu če gre NLB v stečaj. Niti se po velikosti ne more primerjat z Deutsche Bank.
firewall
10. 03. 2013 13.25
Da ne bo pomte. Unicredit je ITA, Sparkasse je AVT, Volksbank je AVT, Banka Koper je ITA. Imamo še NLB, Abanka in NKBM. Točno 3 banke. NLB pa je bankomat za politiko. In ne, ne rabimo je. Prinaša nam več gorja in težav kot če je ne bi bilo. Ča pa bi imela pošteno in strokovno vodstvo, ki ne bi delalo po politični volji, pa bi bilo za državo prav da ima svojo banko, ki kreditira gospodarstvo.
Raumdeckung
10. 03. 2013 14.22
Vem, da je. Unicredit je avstrijska banka. Sam delajo pri nas. Imamo naše plače gor. Je tu pe Banka Celje in tako dalje. Brezveze.
yarrick
11. 03. 2013 01.01
@firewall Res je, da NLB oz NKBM nimata velikega vpliva na evropsko oz svetovno finančno politiko.Imasta pa velik vpliv na delovanje države in posledično tudi na sposobnost jemanja kreditov v tujini.Da padeta največji banki( pri čemer temu niti ne nasprotujem) ti garantiram, da gre slovenija vsaj v delni bankrot ali hujše..Kaj bo pa potem?
...U.D.B.A...
10. 03. 2013 12.40
-1
Nč pjebi...grem po eno MILKO..pa COCACOLO,pa par BANAN ........pa to
...U.D.B.A...
10. 03. 2013 12.38
+0
Raumdeckung je prej dober razložu,krediti,pa stanovanja lepi avti ,dopusti v grčiji,španiji ..........
...U.D.B.A...
10. 03. 2013 12.39
-2
zej je pa Nemčija kriva....meni je hrvaška....še zmrm bolj všeč in slo obala tudi........pa sem videl veliko.....
AlternativeFacts
10. 03. 2013 13.45
+1
...Bravo...@ Kaj ga pa ti bluziš? Saj smo imeli v prejšjnem sistemu vse. Stanovanje, avto, hrano, ter 2x letno dopust na morju ali v hribih. Ampak ej, en kup bebotov se je spomnilo, da je to zavožen sistem in so leteli kam po podporo Ah ja NEMČIJO. Američani niso bili za razpad SFRJ-ota, če si že slučajno pozabil. ~Ironično je samo to, da so ti isti ljudje še danes v politiki in še danes znajo samo "danke dojčland za finke"...tako kot pred 21 leti..
...U.D.B.A...
10. 03. 2013 18.06
se strinjam stabo z vsen kar si napisal.........ampak jaz sem mislil malo drugače..........v sedanjem času........kredite,avte in dopuste.....zaj je treba pa vračat....gnara pa služb pa ni.......
AlternativeFacts
10. 03. 2013 12.33
+1
Najbolj smešno pri vsej tej zgodbi je to, da so Nemcem odpisali dolg v 50-ih letih prejšnjega stoletja. Danes ti isti Nemci nočejo slišati nič o temu, ko se gre za Grčijo. Jah Stalin je imel dober plan, ampak ga na žalost ni uresničil.
firewall
10. 03. 2013 12.41
+5
Se strinjam. Zahod jim je odpisal vse reparacije iz 2.sv vojne. Če jim ne bi, bi verjetno še danes odplačevali dolg. Nemci so pridni, organizirani in delovni narod. Nič ne rečem glede tega. Res pa je tudi, da jih prikazujejo in pri nas nekateri sprejemajo kot pol bogove. Dejstvo pa je, da vse gledajo skozi svoj dobiček in kaj je dobro za njih. Mi pa jim poliramo čevlje in smo veseli vsake drobtinice, ki pade iz mize imenovane Evropa.
tutankamon86
10. 03. 2013 13.25
+2
VI BISTVU SO ''VOJNI DOLG'' ODPLAČALI ŠELE NEKAJ LET NAZAJ, KI SO GA DO ZDAJ PRIDNO PLAČEVALI (tudi Sloveniji, ampak pri nas se je ta denar zgubil...)
firewall
10. 03. 2013 13.32
+2
Zahod je Nemčiji odpustil plačevanje dolgov kot posledico 2.sv. vojne. Bali so se ponovitev krize, ki je pripeljala do vzpona nacizma. Zato so raje rekli, da pozabijo na škodo, samo, da bo mir.
AlternativeFacts
10. 03. 2013 13.39
+1
tutankamon86@ Odplačali so dolg za WW1...
...U.D.B.A...
10. 03. 2013 12.29
+1
ena mala razlika pri Bajuku pa je bila, ni prišel direktno iz Argentine ampak iz Svetovne banke iz New Yorka, kamor se ga je Argentina znebila zaradi nestrokovnega dela v njihovih bankah. Še vse države, ki so se ujele v past Svetovne banke so na poti Grčije in to tiste nesolidne
takteje
10. 03. 2013 12.26
+10
Argentina po bankrotu ni poslušala IMF in je sama reševala težave. V manj kot 10 ih etih je BDP zrasel za 90%, s tem da je še vedno ostala socialna država. IMF je seveda izločil Argentino. Tisti '1%' ljudi, nam diktira življenje že 5000 let.Imajo moč nad nami, ...nad 99% ljudi. Njihovo najmočnejše orožje je ustrahovanje. Ko vidijo da zgubljajo kontrolo, najdejo nov strah. Ali je to grožnja s teroristi, grožnja pred bankrotom, grožnja pred raznimi 'smrtonosnimi' virusi.... In glej ga zlomka, vedno imajo pripravljeno rešitev. Ali je to vojna proti terorizmu in s tem kontrola nad lastnim ljudstvom, ali razna cepiva in zdravila,ki dejansko kontrolirajo naše hormone ali so to neke ekonomske rešitve kot je varčevanje in drago zadolževanje, ipd... A pri vsem tem je tistih 1% še močnejših in bogatejših,99% pa le še večji sužnji... Čas je, da najprej v lastni državi popucamo z njihovimi plačanci in zvestimi poslušalci... Slovenija je sposobna skrbeti sama za sebei. Denar je le zapis v banki. Obresti pa so tlačasnka dajatev množice za tisti 1%. Če je recimo v Sloveniji 6 mrd denarja, in ima 1% od tega 5,5 mrd, imamo mi vsi skupaj lahko samo 0,5 mrd. In sistem ki obstaja, nam še to prerazporeja na tisti 1%. Mi imam pa službe, ki nas izkorišča, kredite, da lahko 'živimo', in obresti, na račun kateri bogatijo posamezniki. Živimo pa v državi, ki ima delovne in pametne ljudi in dovolj naravnih sredstev, da bi lahko vsi normalno živeli. Saj ne rabi človek jaht, najnovejši luksuzni avto, vile na morju,... da bo srečen...človek potrebuje stisk roke, spoštovanje, iskrenost, delo, ki ga osvobaja in ne zasužnji ter znanje, ki si ga sam izbira. Človek je socialno bitje in ne potrošniški robot.... Mogoče se motim. Ampak nikakor ne njadem razlage, kako lahko večina populacije že 5000 let živi tako,kot žvižga manjšina. Kako je lahko naše življenje odvisno od par posameznikov, katerih glavna skrb je njihova korist in moč.
Raumdeckung
10. 03. 2013 12.31
+1
Zakaj samo berem od vas ljudi kdo naj bi nas vodil, kaj nam elita dela, mi smo sužnji, bla bla bla ZAKAJ NE UKREPATE? SAMO GOVORITE IN GOVORITE IN GOVORITE IN ČAKATE NA NE VEM KOGA.
...U.D.B.A...
10. 03. 2013 12.33
+0
saj so ukrepali vstajniki....ohranili svoje privilegije in sedaj bo ok......
takteje
10. 03. 2013 12.35
Ali me mogoče poznaš, da veš kakšna so moja dejanja. Sicer pa zate Raumdeckung le to....magija uma je močno zadeva....
...U.D.B.A...
10. 03. 2013 12.37
-1
Raumdeckung je prej dober razložu,krediti,pa stanovanja lepi avti ,dopusti v grčiji,španiji ..........
Raumdeckung
10. 03. 2013 12.53
+2
Svet bi se moral upiratl ampak se nikoli ne bo. Kaj bi bilo, da 3/4 (maj se tistih 1/4 ne bo strinjalo z nami) ljudi na svetu neha za 1 mesec tankat. Velik minus bi Nafta naredila. Zakaj en mesec ne uporabljajo telefonov in podobno. Ker naročnina je največji nateg. DSa se ti lahko meniš z nekom moraš plačat. Zakaj? Saj je en satelit nad nami, ki ni nam to zastojn omočga. Torej dobesedno nam zrak prodajajo. Naročnine so ena taka zadeva. Naslednji največji nateg je davek. Davek na plačo ne bi smel obstajat sja zakona ni. Denar gre več ali manj ameriški banki in ne državi kot eni mislijo. Sramota. Ampak dokler bote sam govorili ne bo nič. :)
...U.D.B.A...
10. 03. 2013 12.26
+4
Tujega nočmo svojega nedamo......svoje smo razprodal ....do tujga pa nemormo....ejga
...U.D.B.A...
10. 03. 2013 12.26
-1
suomynona
10. 03. 2013 12.24
nemško francoski vlak gre dalje..še dobro,da se jutri Alenka sreča z Milanovićem in da vsaj to zgodbo zaključi..aja sej ne bo Alenka:O
Raumdeckung
10. 03. 2013 12.24
Mi nimamo probleme z krizo. Nemci so se vedno izvlekli in tudi zdej smo se.
firewall
10. 03. 2013 12.31
+3
Hja a ni malo čudno, da so po vsaki t.i. krizi bogati še bogatejši, revni pa še revnejši? Pa čigave banke že rešuje celotna Evropa(tudi slovenci) v Grčiji?
Raumdeckung
10. 03. 2013 12.58
-1
Sej imaš prav. Sam jaz nisem ne bogat ne reven. NImam 500 milijonov € a niti nimam probleme z plačevanje položnic. :) Najdi si dober job pa ti dol visi za elito in krizo. Katere banke so edine sposobne? Misliš, da NLB, ki daja kredite tajkunima (med njimi spada CERKEV), ki niti 10% niso zavarovani. In taka banka naj bi potem Grčijo reševala? NLB da bi dali ta denar bi prišlo mogoče 50% v Grčijo. EU je dal nekaj milijonskih zneksov za mlade podjetnike v Slovenijo. Torej po pravilih če si NLB vprašal za ta kredit bi ga moral dobit. Niso ga dajali (izgovor niso imeli so pa vse to vlekli čez določen termin, kasneje nisi mogu vprašat za pomoč). Jasno je, da je ta denar namesto šel mladim podjetnikom, je odšel tistim, ki so imeli veze na banki. Pa to nsio mladi podjetniki ampak veliki tajkuni. Če bi že tu nardo številčno pritoževal in tožu bI EU že zdavnaj zaprla NLB. KAR BI BILO PRAV. Evo ena mala zgodbica, upam, da ne bote vedno čez druge pljuvali. :)
ebiga
10. 03. 2013 12.21
+6
To je pa to o čemur ves čas govorim.................... Zaradi napačne finančne politike se je neto zunanji dolg Slovenije v času prejšnje vlade Janeza Janše vlade v zgolj štirih letih povečal za 10,1 milijarde evrov. Še leta 2004 nam je bila tujina dolžna več kot mi njej, v zgolj štirih letih pa smo porabili 10 milijard evrov več, kot smo jih ustvarili. In sicer zato, ker vlada ni upoštevala ukrepov na 360 straneh, ki jih je še pred uvedbo evra pripravilo finančno ministrstvo pod vodstvom Dušana Mramorja v sodelovanju z Banko Slovenije, ki jo je vodil Mitja Gaspari. Čeprav so vedeli, da uvedba evra pomeni pocenitev kreditiranja, so kreditiranje, namesto da bi ga omejevali, še spodbujali. Omogočili so še večje zadolževanje Darsa, država se je namesto doma zadolžila v tujini, domačega varčevanja niso spodbujali, so pa domače zadolževanje spodbujali z razprodajo državnega premoženja v več kot sto podjetjih. Politiko so postavili pred državo: minister Andrej Bajuk se ni niti enkrat udeležil vsakomesečnega sestanka sveta Banke Slovenije.
...U.D.B.A...
10. 03. 2013 12.28
+2
ena mala razlika pri Bajuku pa je bila, ni prišel direktno iz Argentine ampak iz Svetovne banke iz New Yorka, kamor se ga je Argentina znebila zaradi nestrokovnega dela v njihovih bankah. Še vse države, ki so se ujele v past Svetovne banke so na poti Grčije in to tiste nesolidne
ebiga
10. 03. 2013 12.19
+4
Upam da tupci zdaj veste zakaj smo morali po kofe v avstrijo in po kavbojke na ponteroso.............. Bo šlo? Boste sešteli 1+1, ali boste šele takrat ko boste te stvari lahko samo še gledali............v izložbah.
firewall
10. 03. 2013 12.32
+2