Črna kronika

FOTO: Lovec brez orožnega lista s prepovedano napravo za nočni lov

Maribor, 12. 12. 2014 15.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Mariborski policisti so ustavili dva lovca. Eden jo je odnesel s plačilnim nalogom, drugemu pa so lovsko puško zasegli, saj ni imel orožnega lista, prav tako je bila na puški prepovedana naprava, ki omogoča lov divjadi ponoči.

Policisti Policijske uprave Maribor so na širšem območju Pohorja minuli teden izvedli poostren nadzor. Ob tem so v bližini Lukanje ustavili voznika osebnega avtomobila. V vozilu sta bila, kot so sporočili s PU Maribor, dva lovca, ki sta imela pri sebi tudi lovske puške.

Pri podrobnejši kontroli so policisti ugotovili, da je eden izmed lovcev prenašal orožje v nasprotju z določili zakona o orožju, zaradi česar so mu policisti izdali plačilni nalog.

Pri drugem lovcu pa so policisti ugotovili, da je imel orožje brez ustrezne orožne listine, zato so mu lovsko puško, na kateri je imel nameščeno tudi prepovedano optično merilno napravo, ki omogoča lov divjadi v nočnem času, zasegli.

Zoper njega bo prekrškovni organ izdal ustrezno odločbo o prekršku, so še zapisali v poročilu PU Maribor.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (112)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

grapefruitxxx
16. 12. 2014 13.17
+2
Joooj tisti ko nimate pojma o lovu bodite raje tiho pa komentirajte kaj druga. Ta vrsta ubijanje zivali je 100x bol humana ko pa tista v klavnici ki je mnozicna. Vi pa presto po presernu grete v trgovino po meso ker ne miga vec. Raje sam ubijem humano in sam pojem ko pa pomislim ko sem vido kak v klavnivi ubijajo tak da trgovinsko meso hvala lepa.
don_samo
15. 12. 2014 09.35
+6
problem je, ker so našli pri civilistu bolj napredno orožje kot ga premore Policija in SV!
theykilledKenny
15. 12. 2014 09.07
+1
Nightvision opremo ima pa danes že vsak malo večji mulc. Joj je murja še zadaj...
Simon Marley 1
14. 12. 2014 15.28
+3
betonari butasti pa vaši predsodki
Jasnovidec Cosmos
14. 12. 2014 00.04
-13
Še prebutati bi ga morali ne pa samo odvzeti orožje.To je tipičen dokaz lovcev za navadno pobijanje živali kar tako za hoby.Upam,da bo dobil par let zapora za vse tiste uboge živali katere je pobil,čeprav jih seveda ravno sedaj niso našli pri njem.
PujsTekaTeka
13. 12. 2014 20.51
-4
Lovce bi morali že zdavnaj prepovedati.
drimtim
13. 12. 2014 11.41
+7
ubijanje živali za zabavo,ne pa skrb za naravo,narava bi že sama poskrbela zase če bi ji človek to omogočil
S56EM
13. 12. 2014 11.52
+12
Narava poskrbi za ravnovesje živali ( prekomerna številčnost) z boleznimi in povečano številčnostjo zveri. Problem je v tem, ker človek ne more živeti z zvermi, ki so tudi njemu nevarne. Če si iz mesta te to ne briga, ampak če vprašaš ljudi, ki živijo po vaseh ti bodo razložili, da ni prav prijetno se ozirati po okolici vsakič ko greš iz hiše zvečer...
grapefruitxxx
16. 12. 2014 13.19
S56EM
13. 12. 2014 10.37
+6
V lovstvu je zelo zakonsko regulirano kaj se sme in kaj ne, ampak kot na vseh področjih jih je zmeraj toliko % ljudi, ki to zavestno krši. Zato pa so lovski čuvaji, lovski inspektorji, vodstva lovskih organizacij in policija, ki to preprečuje ali vsaj prestraši potencialne kršitelje...
suzuki bandit1200
13. 12. 2014 09.25
+3
Prepovedano napravo za nočni lov so našli, ker te zbode v nos ko vidiš puško.Koliko lovcev pa ima prevrtane luknje na plinski komori, da strlja polavtomatsko?
binmister
12. 12. 2014 23.21
+16
To je za mene krivo lovec ali roup šicar ne pa lovec .Lahko si vsak nadene lovsko obleko pa bo lovec
luciluk
12. 12. 2014 23.15
+7
Ma ne tole so priprav na ProtiFištravčeve demonstracije ker ne bo NY žura
NaJebiteSiMaterAdmini
12. 12. 2014 22.33
+4
to pa je novica.. prou za clank spisat
t555
12. 12. 2014 21.53
+40
V gozdu: - lovec je naravovarsvtenik, ostali smo moteč element - lovec lahko z motornim vozilom vozi kjerkoli hoče, ostali imamo pravico 5 m od utrjene poti - lovec lahko spusti psa ali več da gonijo živali, ostali ga moramo imeti na povodcu - lovci lahko do jutranjih ur v lovskih kočah zganjajo hrup, ostali se moramo ogibati krmišč ker motimo divjad - lovski inšpektorji lahko sprehajalca kaznujejo zaradi vznemirjanja divjadi, horde lovcev in lovskih psov na nedeljskih skupnih lovih pa so sprejemljivi Glede alkohola, krivolova, plana odstrela samim sebi, gledanja skozi prste pri napačnem odstrelu, streljanju zaščitenih živali, opuščanju iskanja ranjenih živali itd pa kdaj drugič SRAMOTA ZA ORGANIZACIJO KOT JE LZS
Mr.
12. 12. 2014 22.00
+8
grapefruitxxx
16. 12. 2014 13.23
Pol pa se bote jokali pa prostestirali pa nwm kaj vse ker so se cene zivil dvignile v trgovini ker je divjad oskodovala kmetovalca hahah xD
tali?ni tom
12. 12. 2014 21.53
+5
kskorkoli , tile policaji si niti osemsto evrov ne zaslužijo!
Mr.
12. 12. 2014 22.02
-2
samoza
13. 12. 2014 10.06
+7
po pohorju se vozijo pa pijejo od kmetije do kmetije....pa še plačo dobijo za to...izpostavijo pa tako samo tiste ki majo res malo plačo...največ lopovev je med policaji...aja,pa žene tepejo,pa to ni floskula
slovenec76
12. 12. 2014 20.30
+7
Solatkarji a ste se vprašali kdaj koliko nedolžnih solat,zelja,korenja vi pobijete sj to so tut živa bitja.pa ne mi govorit da zato ker pač to jeste sj lovci tudi vsako ustreljeno divjad pojemo pa namest da bi pujs šou na krožnik gre pač divjačina
neobremenjen_
12. 12. 2014 22.30
-3
Ne klobasaj. Med sabo se tud pijani ne streljate?
neobremenjen_
12. 12. 2014 22.43
+7
Pejmo pozim futrat živali, bomo spomlad mel več za streljat, ane?
slovenec76
15. 12. 2014 13.54
twist povej mi primer ko sta se pijana lovca streljala med sabo prosim lepo. res je da se naredi kakšna nesreča vendar to ni za nalašč. lovec zamenja človeka za divjad ali zgrešen strel zadane človeka in v tem primeru je prav da lovec odgovarja za svoje dejanje saj ni varno rokoval z lovskim orožjem. drugač pa krmit divjadi sploh ni zato da bi lahko več spomladi streljali in nevem zakaj tu nekaj pametuješ če se sploh ne spoznaš na lov. ministrstvo nam vsako leto določi plan koliko divjadi moramo odstreliti in zato krmljenje in ostale stvari s tem nimojo nobene veze
grapefruitxxx
16. 12. 2014 13.28
+1
Twist. Pol pa se bote jokali pa prostestirali pa nwm kaj vse ker so se cene zivil rastlinskega izvora dvignile v trgovini ker je divjad oskodovala kmetovalca pol pa se bom jaz vam smejal.
grapefruitxxx
16. 12. 2014 13.28
Twist. Pol pa se bote jokali pa prostestirali pa nwm kaj vse ker so se cene zivil dvignile v trgovini ker je divjad oskodovala kmetovalca hahah xD
Neznate
12. 12. 2014 19.37
+31
spet polno tistih vegetarijančkov posranih tle, ki so pametni da se pobija nedolžne živali, ko vam bodo te živali hodile na vrt jest in orat vašo zelenjavico, in boste vse kar boste posejali lahko le opazovali kako izginja, pa boste klicali lovce, da vam nekaj hodi na vrt... svašta, ja, to bi ratalo, če lovci ne bi delali letnega odstrela... tako kot mi mesojedci in lovci pustimo vas drugačne (vegetarijance) na miru, pustite vi nas, in se brigajte za vašo solato na vrtu! ps. ta človek, ki je v članku pa ni lovec, ampak robšic, kar pomeni človek, ki lovi živali brez dovoljenja na tuji zemlji, brez vednosti ustanov, ki določajo odstrel, tako da ne mečite slabo luč na lovce. LP
slovenec76
12. 12. 2014 19.52
-3
realnik
12. 12. 2014 20.19
-6
A bejž no, a res? Sam kupujem zelenjavo na kmetiji, ki nima praktično nobenih problemov z divjadjo, če pa že kaj malega, pa po načelu: nekaj mora biti tud za njih! Ti pa pisariš tuki, kot da je 90% prehrane v Sloveniji ogrožene zarad divjadi! Mal se pozanimaj katere evropske pokrajine so prepovedale lov, pa je narava lepo poskrbela tam zase, tako kot je, preden se je pojavil homo sapiens! Celo ene afriške države so spoznale, da bodo imele več od safari turizma kot od krutega trofejnega lova! Ja, v tisti "primitivni" Afriki! Lovci pobijajo zato, ker jim država to dovoli, ne zato, ker bi s tem skrbeli za naravo. Sam tud hranim živali, nimam jih pa namen pobijat! Mal se skuliraj, teb noben ne trga mesa iz ust, uživaj v njem, če ti paše!
Kapelca124
12. 12. 2014 20.35
+7
@realnik... Do sedaj sem se vedno vzdržal komentarjev ampak, ko sem videl tvoj kanček neumnosti na tem portalu pa se nisem mogel več vzdržati. Sam nisem lovec, vendar že svoje celo življenje živim z lovstvom. V neke delu se strinjam s stabo, nekateri lovci so res pozabili kaj pomeni biti lovec, samo prosim ne posplošuj. To je tako kot bi jaz dejal, da si ti generalno gledano bedak zaradi komentarjev kot jih pišeš... V Sloveniji imamo mnogo odličnih lovcev, ki naredijo za naravo in divje živali več kot boš ti kdajkoli sploh sposoben razumeti. Biti lovec ni samo odstrel divjadi ampak mnogo več! Pa verjemi mi, da vse živali, ki umrejo pod streli lovcev umrejo na mnogo bolj "human" način kot katerakoli od živali, ki je prispevala del sebe v eno izmed trgovin... Ne samo pljuvat po slovenskih lovcih, sploh če si popolnoma neveden. Pa naj zakljućim z citatom Stephena Hawkinga: "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge"...
realnik
12. 12. 2014 22.03
+2
Oh, Kapelca! 17 let je, odkar je bil v mojih ustih zadnji košček trupla katerekoli živali. V teh letih sem prebral ali slišal stotine takih komentarjev ali izgovorov, kot si ga ti tuki produciral: "Lovci nis(m)o morilci, oni skrbi(m)jo za naravo..." bla bla. Videl sem nešteto dokumentarcev o tem, kako lovci poskrbijo tudi za lepe stvari, tudi nekaj lovcev je v mojem sorodstvu, kot otrok sem šel z njimi parkrat polharit! Za njih čista zabava in okus po "zdravem" mesu živalic, ki sredi gozda res niso nikomur bile v napoto! Mene ne zanima, koliko izmed desettisočev lovcev je načeloma dobrih ljudi, ki resnično obožujejo divje živali in ki jim je ustrelitev živali le tista najnujnejša in skrajna rešitev za probleme v naravi! Verjamem, da so tudi taki! Ampak ker so očitna manjšina v lovski druščini, mi ne preostane drugega, kot da bi bil takoj za to, da se lovstvo kot je sedaj postavljeno ukine in se organizira s strani države gozdno varstvo ali kaj podobnega, ni važno ime, ki bi dejansko skrbeli za živali, ustrelitev pa, kot sem omenil, SAMO v skrajnih primerih. Če dovoliš morda malo banalen primer: Ne zanima me, koliko nacistov je bilo načeloma dobrih ljudi, sistem kot tak je bilo treba eliminirati! Pa popolnoma si ignoriral moj konkreten prikaz praks ukinitve lova v določenih pokrajinah po svetu, tudi v nam bližnji Italiji in Švici, kjer je v eni pokrajini lov prepovedan že 100 let! Tudi tam skrbijo za divje živali, ampak brez svinca!
Skiller1223
12. 12. 2014 22.18
+5
Se ti fajn pozna ja da je že 17let od takrat! Je ni čez divjačino, lepo salamce, zrezki, pečenka. In verjemi da 10000x bolj zdravo in naravno, točno vem kaj pojem, ne pa meso v trgovini nafilano s proteini in salame z samimi konzervansi in pizdarijami.
realnik
12. 12. 2014 22.41
-2
Dulimir
13. 12. 2014 00.13
+2
Kaj nimate pojma, eni jamrajo kako lahko pobijajo divjad, eni jamrajo da jim divjad vse požre, eni jamrajo da majo travco poteptano itd... 100 ljudi 100 čudi. Dejstvo je, da je z gozdovi in divjadjo treba upravljat, to ne moreš kar prepustit samo sebi (ne več).
Kapelca124
13. 12. 2014 00.22
-1
@realnik Ko že tako goreče omenjaš Italijane. Saj ne,da oni služijo ogromne denarje s tem, ko prodajajo in promovirajo lov kot šport...
METKA102
12. 12. 2014 19.28
+1
Kdor lahko ubija divje živali (predvsem rastlinojede, ki nikomur nič nočejo) zaradi zabave, ne zaradi preživetja, lahko ubije tudi človeka. Nikar naj jagri ne govorijo, da skrbijo za divje živali in da odvzamejo iz narave le bolne živali. Že to, da rečejo odvzem, je ena hinavščina. Potem pa redijo npr. fazane, jih spustijo in streljajo nanje, potem jih pa niti ne pojedo, vržejo jih v smeti. To zeleno bratovščino bi morali prepovedati. Pa tisti pogoni ubogih zajcev (ki so že skoraj iztrebljeni).
METKA102
12. 12. 2014 19.43
+4
Daj no, če bi bilo za preživetje, ne pa za zabavo, zaenkrat imamo vsi še preveč hrane. Se že tukaj lepo vidi kakšni ste, jaz bi prepovedala le lov, ti bi pa mene kar iztrebil že pred 5000 leti. Hura.
METKA102
12. 12. 2014 19.45
+0
morituri
12. 12. 2014 19.46
+11
Metka102-morali bi te zapreti, ker širiš neresnice in tudi velike bedarije. Morda pa si samo primitivna in ne veš kaj govoriš. Ali si se kdaj sredi hude zime plazila po snegu do kolen in nesla hrano za uboge živali, ki niso imele hrane? Nisi, gofnati pa znaš, višek sprenevedanja, da te ni sram!!!
Neznate
12. 12. 2014 19.48
+4
kakšno zabavo kaj govoriš. Plan lova je letno določen s strani lovske zveze slovenije za vsako lovsko družino v posamezni regiji, in več kot to se NE sme streljat, strelja se pa izključno zaradi tega, ker je naraščaj večji od umrljivosti, torej če se 10-15 let nebi streljalo, bi na vsakem vrtu videlu po cca 10-15 divjih prašičev, ker bi bilo toliko živali in tak naraščaj, ravnovesje v naravi je treba držat, to lahko delajo ljudje nad živalmi, prav tako pa bi moral to nekdo delat nad ljudmi, ker je enak problem, zato pa se množi svet tako hitro kot se.. Taki omejeni ljude, kot si ti, ki vidijo le 2m pred sabo in nikamor drugam, pa le preprečujejo in onemogočajo normalno življeni in otežujejo vsakdanje opravke, pa ne samo pri lovu...
METKA102
12. 12. 2014 19.55
-2
1a Zato nosite hrano živalim, da jih potem lahko po "planu lova lovske zveze" lahko pobijate. Kaj pa je ena lovska zveza? Neznate, ti pa si napisal malce čuden stavek, o pravici ljudi nad živalmi in celo o pravici ljudi, ki bi odločal, kateri človek lahko živi, kateri pa ne. Mislim, da so pa s tem večinoma zaključili, ko so premagali nacizem.
METKA102
12. 12. 2014 19.57
-4
Sicer pa, bo dovolj o tem, se mi ne da z vami prerekat, ker smo vsak na svojem bregu.
Franz_Kafka
12. 12. 2014 20.02
+7
aojz
12. 12. 2014 20.06
+7
Metka malo objektivnosti pa lahko premoreš. Krmljenje divjadi. Po zakonu čim dlje stran od njiv. Da se divjad tam zadržuje večino noči in ne dela škode na poljih. Rastlinojede? Po teh je veliko škod na drevju v gozdovih in sadovnjakih. Škotska je gola tudi zaradi pretiranega števila jelenov v prejšnjih stoletjih, ko je bil lov nanje privilegij plemstva.
realnik
12. 12. 2014 21.02
+0
@aojz, katera neodvisna inštitucija na Škotskem je podprla tvojo teorijo o "goli" Škotski? Prosim link! Najbrž intenzivna ovčereja v zadnjih stoletjih nima nič s tem, ne?
realnik
12. 12. 2014 19.17
+5
Če napišeš, kaj si misliš o človeku, ki vzame puško in ustreli katerokoli živo bitje zaradi lastne zabave in zadovoljstva, je komentar izbrisan. Zakaj že?
morituri
12. 12. 2014 19.46
+1
Ker tega normalen človek ne bi smel izustiti!!!
realnik
12. 12. 2014 20.59
-1
Normalen? A ti maš glede na svoje lovske izkušnje že kar nenormalno uvid v izbrisan komentar in veš, kaj sem izustil?
NCAT
12. 12. 2014 19.06
-9
Večina lovcev sovraži življenje in zato ubijajo, najlepše so divje živali tam kjer so in to žive. Račun za " dobra" dela vam bo pa v trenutku vaše smrti izdan in bo zelo natančen tako, da se lahko veselite "večne " zabave na kateri bo padalo po vaši; upam, da bo boleče in poučno; majhnost in impotentnost svojih so podaljšali s puško!!! Kogar veseli vojna in ubijanje naj se javi v tujsko legijo in zabavi ne bo konca....
jaka
12. 12. 2014 19.32
+3
Malo se zbrihtaj, no! Lovci pač ne ubijajo zaradi veselja. Lovci odstranjujejo bolne, slabotne živali, katere je človek "pohabil" s prevelikim vdorom v naravno okolje. Odstranjujejo tudi tiste živali, ki so se preveč namožile in ogrožajo urbana območja-dovji prašiči, srnjad, ki dela škodo na kulturnih posevkih, morda včasih kakšnega medveda, ki hara po Blokah... Naravo smo že tako deformirali, da so lovci nujno zlo, da delajo red v naravnem okolju. S tem se je izgubila naravna funkcija lova: to je boj za preživetje. Nikar ne obsojajmo lovcev vsepovprek, saj, ko pa imamo pred sabo kakšen dober srnjakov golaž, ali pa morda kakšno salamo divjega prašiča pa tudi vsakemu prija....
morituri
12. 12. 2014 19.47
-1
Ncat, koliko si star, pet let? Potem ti je oproščeno.
NCAT
12. 12. 2014 20.35
+0
1aaaa star sem manj kot pet let pameti ima pa več kot ti, škoda, da se ne moreva srečati, z veseljem sprejmem dvoboj ampak uporabljaš lahko samo mišice, če jih imaš....
NCAT
12. 12. 2014 20.41
+7
Jaka jaka odstranjujejo bolne živali in kdo jih je ko jih ni bilo? Naravna selekcija. Narava sama poskrbi, če se živali preveč namnožijo. Kolikokrat pa se zgodi, da lovci za zabavo ustelijo še kakšno nelovno žival psa ali mačko...In kaj se zgodi, ko žival samo ranijo, ker ne znajo natančno meriti? Verjetno ta žival "uživa" ranjena nekje. Ko se ti urežeš, verjetno dosežek višek blaženosti in veselja, tebe jasno ne boli.
jaka
12. 12. 2014 21.51
+0
neobremenjen_
12. 12. 2014 22.38
+3
Da ne govorio o tem da v hosto skozi oštarijo hodijo....
Dulimir
13. 12. 2014 00.18
+1
Osebno ne bi zagovarjal ne enih ne drugih. Z divjadjo je treba upravljat, način kako se pri nas to počne, pa je pač "slovenski". Pa raje vidim, da se divjad strelja in vzdržuje zdrava populacija, kot pa ta tvoja naravna selekcija (ergo divjad odmira zaradi bolezni in umira v težkih in dolgotrajnih mukah)
lovecandrej
13. 12. 2014 17.03
+3
Se strinjam s teboj, nobenih zagovorov itd... z divjadjo se pri nas upravlja in to kar načrtno in strogo, nič "po slovensko" kakor komu paše. V Evropi je naše lovstvo spoštovano, naše smernice odstrela strokovno utemeljene in tudi lov se vrši dokaj strokovno. Priznati pa je treba, da je nekaj posameznikov, ki mečejo slabo luč na vse. Žal mi je tudi, da so ljudje dokaj slabo poučeni glede potrebe po odstrelu divjadi.
Eitipatapa
12. 12. 2014 18.59
-5
Zakaj je pa ta naprava prepovedana? Sem jo imel namen kupiti, da vidim, če ponoči trava raste.
Ribežn
12. 12. 2014 20.12
+9
Ni prepovedana! Naprava je narejena za opazovanje živali ponoči. Ne sme pa biti nameščena na puški, saj je lov z umetnimi svetili ponoči prepovedan.
Eitipatapa
13. 12. 2014 10.17
+0
Hvala za prijazen in koristen odgovor. Seveda sem samo zafrkaval, ampak sem tudi izvedel nekaj novega. Lep dan želim.