Črna kronika

Na Celjskem naraslo povpraševanje po alarmnih napravah. A kaj storiti, če vas roparji napadejo, ko ste doma?

Celje, 24. 02. 2018 18.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Po nedavnih nasilnih ropih na Celjskem je močno naraslo povpraševanje po alarmnih napravah in video nadzornih sistemih stanovanjskih objektov. Toda celjski roparji so ropali v času, ko so bile družine doma in niso imele vklopljenih alarmov. Kako se zaščititi? Ena od možnosti je t. i. storitev panika - tipka, ki jo na daljincu stisnemo, ko smo ogroženi.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (143)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Apostol1
08. 12. 2018 17.18
+5
Najboljša zaščita za je ,po predpisu opozorilo "POZOR HUD PES" , ograja okoli hiše , za ograjo pa Rotvajler ali pa Šarplaninec. V tem primeru je zelo zelo in še enkrat zelo malo možnosti , da bi bil katerikoli tat toliko predrzen ,da bi šel preko ograje vlamljat
5kitajc
28. 02. 2018 09.32
+2
PRED ! trgovino Freedom s kamp opremo v Celju bi tudi morali vgraditi zvočni signal, ki bi PRAVOČASNO opozoril, da vanjo ne vstopim, Saj bi kot njihov kupec le rad prejel to, kar sem pošteno plačal.
kapljač1
27. 02. 2018 12.16
+2
Pomeni da je večina držav LEVIH , saj je kriminal tam pa res brutalen. Desnim manjka trezen razmislek, ni dovolj , da se neumnostim samo verjame. ( na očitek desnih, da so za tovrstna kazniva dejanja krivi Levi in da jih celo vspodbujajo z svojo neaktivnostjo)
kapljač1
27. 02. 2018 12.19
+5
"Desnim ni važno kaj drži, važno je , kaj ti verjamejo." ( Zoper neumnost ni zdravila)
kapljač1
25. 02. 2018 20.37
+6
Če je kaj še sprejemljivega je dejstvo, da je " kriminalna mafija", v naši državi samo v domeni aktualne politike. In najvišjih predstavnikov najmočnejših političnih strank Te pa se "do neke meje" še vedno vežejo na sprejete zakone. Medtem kot kriminalne mafije, podobnega kalibra- Italijanski, Albanski , in drugod po svetu, Kolumbijski itd.. vežejo samo interni zakoni.
123landi
25. 02. 2018 20.16
+2
Ah to so v večini osebe iz revnih, neurejenih družin, verjetno pa dokler ni pravnomočne obsodbe mora biti njihova identiteta zakrita. Drugače pa je moje mnenje da je tale panika z alarmi na celjskem čisto pretirana, ker teli so se načrtno spravili na premožne ljudi ostali sloj se povohali ne bi in me niti malo ne skrbi. Poznam ljudi ki živijo v bljižini enega od osumljencev in jim ni nikoli ničesar zmanjkalo oz. so miro spali pri odprtih vratih. Enostavno pa ne razumem kako so bili zmožni taksnega dejanja, sploh uboge družine z otroki, ki jih bodo posledice spremlja se dolgo.
flexi22
25. 02. 2018 17.07
+7
novinarji v navezi z policijo je korupcja .zakaj jih skrivate v I,F; E povsod jih ne skrivajo .saj se spomnite ona dva učitelja ki sta sexala pa je slediv samomor .pa ni bilo problema mogoče tudi vas obvladuje mafja
Principat
26. 02. 2018 09.46
+8
fl/ +++ / ampak naša zakonodaja je skropucalo desnih in omogoča v v zelo kratkem času pritožbe tudi na evropsko sodišče / a tudi ustavno nima pojma v določenih segmentih in bahati jambrek je ustanovitelj-oče gnile demokracije ala-slo
topo
25. 02. 2018 16.43
+2
Izbrisan komentar: Zato ker so ubogi pohnjenci
kapljač1
25. 02. 2018 14.34
+13
Drugače , če pa se bogati malo bolj bojijo za svoje premoženje, ne škodi, kajti večina je obogatela na račun večine državljanov., ki nimajo niti za preživetje dovolj. In kot pravi pregovor, "za vsakim bogastvom se skriva kriminal", niso tako nedolžni, kot se želijo predstavit, in se naj zamislijo tudi nad tem , da njihovo bogatenje povzroča mnogim še večjo revščino, in nekateri ,ki postanjo lačni, se odločijo, kot se, da bi svojo mizerijo vsaj začasno prekinili. Je potrebno vzeti v ozir vse okoliščine, da bi razumeli, zakaj kriminal postaja vse bolj brutalen. Ker vedno bolj brutalno postaja tudi bogatenje posameznikov.
kapljač1
25. 02. 2018 14.55
+9
Dokler so ogroženi siromaki pred kriminalom, se v državi nič ne zgodi, na povečani varnosti. Ko se za svojo varnost ,začno "tresti" premožni in vplivni, ki so v veliki manjšini, in bi lažje odmislili drage poteze pripravljenosti mnogih služb, , se vse , kdaj že potrebno, lahko zgodi tudi čez noč. (kot da je z demokracijo nekaj hudo narobe)
oježeš
25. 02. 2018 15.07
+11
Drugače se strinjam s tvojim zapisom, ampak, nikakor ne bi smela prevladovati taka brutalnost. Tega so sposobni le primitivni ljudje.
kapljač1
25. 02. 2018 15.17
+7
Vse stransko
25. 02. 2018 15.58
+6
kapljač1
26. 02. 2018 16.32
+5
Ja tudi lakote ( po premoženju , po kruhu, po ...)
Hary6
25. 02. 2018 14.04
+10
največji roparji so v parlamentu
Moros
25. 02. 2018 13.39
+13
Če zalotim roparja pri meni doma, lahko samo to povem da živ ne bo zapustil posestva!
kapljač1
25. 02. 2018 13.59
+8
K tebi ne bo prišel, ne se zavaravat. "po bolhe"? In tisti ki grozi, kaj vs ebi storil ,tega je bolj strah, kot je vredno.
travc
11. 11. 2019 17.05
+1
MOROS.Če boš poškodoval roparja si ga nasankal.V takih primerih smo 100 let za normalnim svetom
flojdi
25. 02. 2018 13.39
+12
.jest nimam alarma. mam celo skoraj vedno odklenjena vrata. in še nihče me ni hotel oropat. povsem jasno je , da vedo, kje se splača in kje ne.
kapljač1
25. 02. 2018 13.59
+7
topo
25. 02. 2018 13.16
+3
Varekina sol in pepel skup zmejšan in mu plujskneš ke v fris tisti sam ne bo več ropal....
kapljač1
25. 02. 2018 14.04
+4
"Sam ne proti vetru, boš vse dobil v ksiht". In ne preveč naokol, da ne boš pošprical še domačih. In bi bilo prav, že radi zavržene ideje, da sebe prvega poliješ. Ker na vratih je bil morda celo poštar, ki je prišel obiskat "svoje otroke". (nihče nam ne daje pravice, da koga trajno poškodujemo. To dela samo pretiran strah, že , da se domisli tako zavržnih dejanj.)
5kitajc
25. 02. 2018 11.58
+7
V Celju vas oberejo tudi v trgovci, ki dobro sodelujejo tudi z inšpekcijsko službo,
Janša je naš
25. 02. 2018 12.01
+4
5kitajc
25. 02. 2018 12.22
+2
Nisem branjevka sem kupec, ki v Celju ne kupi nobene stvari več, tudi NOVE !
Janša je naš
25. 02. 2018 14.34
+2
5kitajc
26. 02. 2018 10.37
+2
Z denarjem sem v Celju kupil nov drag izdelek. Zato bi bilo tudi prav, da ga bi tudi prje l. Naletel sem na trgovca, za katerega je goljuf še predober izraz. V celem mestu v Celju pa ni nobenega, ki bi takim lopovom stopil na prste. Vlečejo le dobre plače........ Tudi take bi morali zapreti.
kapljač1
25. 02. 2018 11.00
+12
Zaradi 4 roparjev naj bi nastala prodajna manija alarmnih naprav? Sej v temu s e vidi , kako so ljudje štorasti. Kr naenkrat jih je zaskrbelo za svojo in svoje družine varnost, šele potem, ko so roparje že prijeli. Roparji niso napadali revežev, torej sramaki , najboljši alarm, je pes, ki ga zastonj dobite iz zavetišča. Ta vas bo takoj opozoril , če ga boste tako naučili, da se nekdo bliža vašemu domu. Oziroma goske, to postane tako glasno , da zbudi še "zmrzjenega švaba". In ko dobite opozorilo , da s e je nekdo približal vašim vratom, tam je treba najti rešitev, da jih ne odpiramo neznancem , za vsako ceno, sploh pa ne v poznih večernih urah. Alarmna naprava nas ali pa ne varuje , vendar ko smo z doma. Ker če alarmne naprave ne vklaplamo nam te ne koristijo. Tudi je treba vedeti, da če je naprava vklopljena, in če ima storilec dovolj časa, preden bi kod prišel pogledat da je kaj narobe , je ta svoje delo že opravil. Ljudje na vasi si najbolje pomagajo tako, da za plačano oslugo nadzora in opazovanja izberejo najpremernejšega vaščana, oziroma dva, ki naj na vsako toliko popatrulira po vasi , in se prepriča ali je kdo v vasi, ki je nezaželjen, oziroma se pozanima, kaj nek tujec v vasi počne. Oziroma, če je v vasi vse uredu. Vaščani se pač med seboj najbolje poznate , je vsaka prepoznava tujka lažja. Vsekakor ne škodi še tihi alarm do varnostne službe. Ti s ebodo vedno prej odzvali kot policija . ko ne veš ali ti štrajkajo ali ne štrajkajo. In seveda kar je najbolje pomembno več vložiti v delo policije in njene opreme in več od njih zahtevati.
kapljač1
25. 02. 2018 11.13
+13
Tisti, ki zaščite svojega doma, nima "v krvi" , oziroma ga k temu priženejo šele krutejši dogodki, ta bo vedno dopustil , da se bo v varovanju našla šibka točka, ki ga bo stala slabe izkušnje. Najprej moramo sami znati poskrbet za svojo varnost. Šele na to , preostanek svoje varnosti "predamo" v tuje roke, torej sosedom, raznim službam in policiji. Takšni roparji niso ravno navada v naši državi, zato je potrebno "oborožiti" policijo in varnostne službe" tako, da se takšen način kriminala ne bi še razpasel. Seveda tudi kazni v takšnih primerih , sploh, ko so roparji brutalni, kot v teh znanih primerih, 15 let ni dovolj, da bi jih odvrnilo. "In naši policisti bi večkrat morali uporabit strelno orožje". Vsekakor pa ga premalo uporabljajo, da nam v državo vedno bolj silijo oblike kriminala, ki so do sedaj bile znane zgolj po svetu.
topo
25. 02. 2018 13.09
+16
Takega ki nasilno vstopi v tuje prostore mu je treba odstranit kakšen ud.Čeprav je pri nas lopov zaščiten precej bolj kot pošteni državljan,pa lahko pod pretvezo samoobrambe narediš marsikaj da storilec bo pomnil celo življenje.Na našo pravno državo se ne zanašajte,da ne boste ta kratke potegnili..
WhatDoYouCare
25. 02. 2018 13.14
+21
Če se nekdo odloči za rop ga bo tudi izvedel. Pa imaš ti lahko psa in tri alarmne sisteme. Amaterji ne vlomijo kar tako ampak hišo dlje časa opazujejo in imajo vse načrtovano. Edina rešitev bi bila sprememba zakonodaje, ki bi dovoljevala da v takih primerih uporabiš silo, nož, strelno orožje. Trenutna zakonodaja ščiti vlomilca saj če ga pretepeš ali ga npr. zabodeš z nožem boš ti kazensko odgovarjal. Slovenska zakonodaja na tem področju je ena najbolj neumnih zakonodaj na svetu. Dvomim da obstaja še kakšna država v kateri si kaznovan če v samoobrambi poškoduješ ali ubiješ vlomilca.
Jacko
25. 02. 2018 13.14
+17
Se v vsem strinjam in 15 let je v takih primerih res premalo. Če pa že tako najvišjo kazen imamo, bi jo veljalo vsaj dosledno izrekat, ne pa 6 mesecev aresta in 2 leti pogojno, ter podobne bedarije. Za obrambo pred vlomilcem v svojem stanovanju pa bi moralo biti dovoljena kakršnakoli obramba s kakršnokoli posledico za vlomilca, torej tudi motika ali pa strelno orožje.
Jacko
25. 02. 2018 13.31
+15
Pa še to - za stare znance, kot se jim ljubkovalno reče, bi se morala za vsako ponovitev dejanja kazen duplirat, in bi bili nekateri hitro na dosmrtni in odstranjeni iz družbe. Z davkom, ki bi to financiral pa bi se državljani verjetno najlažje sprijaznili :)
kapljač1
25. 02. 2018 14.11
+11
jackon braniš se vedno lahko, s pestmi . Razen če imaš v rokah strelno ali hladno orožje tudi sam, takrat velja, da moraš najprej poskušati se umakniti , uporaba je dovoljena samo, če je tvoje življenje neposredno ogroženo. ( da te drži za vrat in davi, in preden padeš v nezavest smeš odreagirat, da te je pred tem že zabodel ali obstrelil) Zato se strinjam, da bi "silobran" smel biti uporaben takoj, ko v svojem stanovanju zagledaš nepridiprava. Kaj pa veš kaj namerava, je nesmisel preiskušat.
kapljač1
25. 02. 2018 14.19
+7
WhatDoYouCare omenjeni roparji so bili amaterji na kvadrat. Gostilniška klapa. Razen brutalnosti , samo v tem so bili profesionalni. Samo Štoravost oropanih, jim je šla samo na roke. Ljudje začno razmišljat o svoji varnosti šele ko jim "zagusti". Pa še takrat povsem amatersko. Koliko primerov je ko se pjan šofer usede za vozilo in spelje. To je popolno ignoranca svojega in tujega premoženja in življenja. Če bereš črno kroniko, vidiš morje se ponavljajočih kaznivih dejanj , (kraja nafte, vlomi v avtomobile, hiše) , pa policija ni v stanju nastavit past in zasede, bi jih polovili v enem tednu vse. Se pa strinjam za spremembo zakonodaje v mnogočem
JohannTheTerrible
25. 02. 2018 16.47
+4
Kapljač1, brezplačen nasvet je vreden natanko toliko, kolikor stane.
kapljač1
25. 02. 2018 20.16
+4
JohannTheTerrible "Če že mora biti nasvet, naj bo čim krajši"; /Ah), govori že ljudska misel. Mnenje pa je vredno toliko, koliko lahko koristi. Če koristi samo enkratno, je bilo mnenje dovolj vredno. (modra misel)
Frane Šajn
25. 02. 2018 10.40
+19
Če imate pri roki tisti moment kar koli na smodniški pogon užgite po njih iz vseh cevi! V kali je treba uničiti tak obisk!
medo90
25. 02. 2018 11.12
+15
Točno tako. Varikino za čiščenje in kasneje dober žar za premagovanja stresa. Žal pa imamo gnile zakone, da so barabe zaščitene.
macro
25. 02. 2018 12.03
+2
vstanitevsuženjstvozakleti
25. 02. 2018 10.36
+11
"NEOPAZNO" pritisnemo tipko na daljincu,ki ima logotip SINTAL,katerega vidis iz letela.
Pantokrator
25. 02. 2018 10.35
+19
Včasih je vsaka hiša na Štajerskem imela od deda kak Luger ali Šmajser, sedaj pa ne vem...
Frane Šajn
25. 02. 2018 10.45
+8
Še kar smo imeli ostanka v skladiščih je posrani Cmero prodal jodlarjem kot trofejno orožje in to za drobiš, in to pod izgovorom , da ni sredstev za vzdrževanje in shranjevanje posrane, ne da bi se zavedal resnične vrednosti tega železja. Največja abota pa je ,da se že prodaja nazaj v Slovenijo zbirateljem, če vas zanima. Pa ne za drobiž. Seveda ne sme biti slo hlapček oborožen je nevaren lopovski gospodi!
Maštam
25. 02. 2018 11.48
+3
Če je kar koli od železja kaj prodal ni bil omenjeni temveč, no saj veš kdo.
Ramzess
25. 02. 2018 10.02
+2
Zdi se kot reklama za alarmne naprave, katerih jamstvo pa je nedorečeno. Tudi če pritisnete na tipko nimate jamstva glede rezultata. Vendar vas noben alarm ne bo zaščitil oz. vašega imetja pred oblastmi, saj ga za namen preiskave, nastavitve nadzornih sistemov ipd, lahko proizvajalec izklopi in nato spet vklopi, vi sploh ne boste vedeli, da ste imeli obisk, razen če vam sosedje kaj namignejo.
Ramzess
25. 02. 2018 10.03
+0
To znajo celo boljši tatovi, potem pa policija kratkoumno trdi, da ni bilo vloma, saj alarm dela oz. je vklopljen.
Sisli288
26. 02. 2018 13.36
+2
Acidic
25. 02. 2018 09.35
+10
Ne pritiskajte tipk. Zoperstavite se vlomilcu z ostrim predmetom ali nožem.
Ramzess
25. 02. 2018 09.52
+29
Žal niso napadli nobene družine kjer kdo obvlada kakšno borbeno veščino. Vlomilcu se lahko zoperstaviš, a zakon je tako butast, da si na koncu ti kaznovan in po možnosti v arestu, ker po tem butastem zakonu kao nimaš pravice braniti sebe, svojih in svojega oz. skupnega imetja.
-zvitisir-
25. 02. 2018 17.17
+3
ne bluzi...seveda imaš pravico braniti sebe, kdo pravi da ne??? Ne smeš prekoračiti silobran, v smislu da ubiješ nekoga, ki ti je iz žepa hotel izmakniti telefon, oz. ti nekaj ukrasti iz stanovanja. V primeru, da pride nekdo v hišo, ga iz prve podri na tla z kakim valjarjem oz drugim težkim predmetom, spravi ga v nezavest, nato mu roke potisni nož in mu parkrat stpoi na prste da ga izpusti....bravo, imaš razlog, da si ga nokavtiral, ker je imel hladno orožje s katerim te je napadel. Zadeva rešena in k tebi ga več ne bo
medo90
25. 02. 2018 09.06
+29
V normalni državi bi s takimi lahko obračunal takoj. Za prevrtano čelo bi še nagrado moral dobiti