Črna kronika

Lovec na lovu obstrelil svojega kolega

Murska Sobota, 03. 11. 2012 21.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Prekmurju se je med lovom zgodil incident, v katerem je lovec obstrelil drugega lovca. Ranjenega so oskrbeli v bolnišnici in ga tudi že odpustili, policisti pa bodo strelca kazensko ovadili.

Lovec
Lovec FOTO: Thinkstock

Danes popoldne so lovci s Cankove lovili malo divjad, pri tem pa je bil obstreljen en lovec. Po poročanju policijske uprave Murska Sobota so se razdelili v dve skupini, ki sta hodili po levi in desni strani potoka v Domajincih. Konec lovišča je bil predviden pri mostu čez potok, kjer sta ostala dva lovca, ki sta zapirala pot divjadi. Ko sta obe skupini lovcev prišli do mostu, je iz grmovja nenadoma poletel fazan.

Pri tem je okoli 13. ure 58-letni lovec, ki je na levem bregu potoka zapiral pot divjadi, ustrelil proti fazanu, šibre pa so oplazile tudi 38-letnega lovca iz skupine, ki se mu je bližala. Vodja lova je nemudoma prekinil lov, ranjenega lovca pa so prepeljali v murskosoboško bolnišnico, kjer so ga oskrbeli in tudi odpustili v domačo oskrbo.

Policisti bodo zaradi povzročitve splošne nevarnosti kazensko ovadili lovca, ki je sprožil strel proti svojemu kolegu.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (133)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

binglec123
05. 11. 2012 12.54
tinkštok... hebo vas...
lovec 78
05. 11. 2012 06.37
+3
lepo je lovit...pa še zdravo je kaj pojest..iz gozda...
antifa4321
05. 11. 2012 08.05
-2
Se popolnoma strinjam. Divjačina ne povzroča debelost pa holesterol pa to, je zdrava.
antifa4321
05. 11. 2012 12.37
+2
Zate ne vem, ampak jaz ne morem razmišljat kot fazan, ker to pač nisem. Solata je dobra, zdrava, še boljša je, če ni špricana s kemikalijami in se kar dobro poda k glavni jedi iz divjačine.
Kunar
05. 11. 2012 14.46
lovec78...s teboj se strinjam samo v primeru da to žival poješ, ne pa da vzameš rogove oz. trofejo in pustiš truplo sredi gozda ali pa zakoplješ. Če že ubiješ tudi zaužij
Kunar
05. 11. 2012 14.47
+1
lovec78...s teboj se strinjam samo v primeru da to žival poješ, ne pa da vzameš rogove oz. trofejo in pustiš truplo sredi gozda ali pa zakoplješ. Če že ubiješ tudi zaužij
Kunar
05. 11. 2012 01.21
+2
Kakorkoli po mojem mnenju bi morala biti lovska služba neke vrste državna organizacija izurjenih strelcev, še najbolje ostrostrelcev iz vojske(ki vsaj znajo streljat in nastavit strelne daljnoglede in NE falijo), pa da odstreljujejo bolne živali in prežijo na krivolovce. S tem bi preprečili da je lahko vsak drugi JOŽA lovec.
dobri lovec
05. 11. 2012 15.56
+3
hahaah tudi ti vilčk nimaš pojma kaj ti pa nuca daljnogled na šibernici za streljanje male divjadi...
hinko.murovec@siol.net
05. 11. 2012 00.53
-2
IWEEK - spodaj si razglabljal o obrambi lovstva in o častnem delu. Navajaš kaj bi bilo, če bi bilo preveč srn in bi prišla bolezen ! Glej Spoštovani Iweek, ČE ne bi pobili preveč mrhovinarjev ( medvedov ) ne bi bilo propadanja mrhovine - boleznni. ITD. Skratka, če ne bi Vi porušili naravnega ravnovesja z na eni strani iztrebljanjem določenih vrst in na drugi naseljevanjem ali načrtnim povečevanjem druge vrste, vse iz ekonomskega vidika bi narava tako kot prej miljone let stvari ohranjala sama v normali,. Ali morda ti branitelj lovstva trdiš, da je bilo prej miljone let brez Slovenskih in sploh lovcev vse narobe in narava ni znala brez Vas živeti. Človek je edina zver ki ubija iz strasti in krvoločnosti, lovci ste še dodatno krvoločno usmerjeni saj ubijate iz užitka tudi samo za trofejo. Kaj bi bilo, če bi nekdo počil enega tvojih recimo otrok, ker ima lepo frizuro ( perje ) in si tega perja želi nekdo, ki dobro plača ? Bi bilo to tudi humano ? Pa ne mi , da bi bil ubit človek. Kaj pa je Človek več od živali če si sposoben biti pošten ?? Imaš ti večjo pravico živeti od srne ?? NE nimaš in nekoč boš to spoznal.
PeterKlepec2
05. 11. 2012 08.05
+1
antifa4321
05. 11. 2012 08.09
+4
Kar jaz ustrelimi, ustrelim zaradi hrane, ne zaradi trofej in ne vem česa še. Pri meni ne boš našel ene trofeje, ker mi to pač ni všeč in v zbiranju trofej ne vidim ničesar. Kar ustrelim tudi kupim od LD in imamo doma za prehrano.
hinko.murovec@siol.net
05. 11. 2012 08.21
+0
Preljubi " Klepec ", malo spremeni drugi del imena bo ravno pravšnji. Eno je dragi človek tisto " ubijanje " , ki je naravno pogojen " mus " zaradi preživetja, drugo je ubijanje iz užitka po ubijanju in občutka nekakšne premoči nad žrtvijo. Res herojsko, ko se s puško spraviš na ubogo srno ali zajca.. Drugo je način kako ubijaš. Ubijanje ni nikoli humano, je pa velika razlika med mučenjem in hitro skoraj nevedno smrtjo, ko je žival omamljena. Zato Spoštovani Klepci ali " *epci " nikar ne iščite izgovore za vse grdobije, ki Vam v večini nudijo naslade in užitke sadističnih izživljanj. Prevečkrat sem imel priliko slišat take heroje kako se hvalijo in uživajo ob razlagi koliko časa je katera žival umirala.
antifa4321
05. 11. 2012 08.31
+4
No ja, kot sem rekel, jaz ustrelim zaradi prehrane, se pa vedno potrudim, da je strel kar najbolj točen in divjad praviloma pade v ognju in se ne muči. Seveda pa obstajajo modeli, ki nikakor ne znajo pravilno ustrelit in potem se bogo, umirajočo, obstreljeno žival išče, da se ji da t.i. milostni strel. Takemu bi jaz seveda pobral orožje.
dobri lovec
04. 11. 2012 19.33
+7
youtube: Ansambel Vrt- Dobri lovec
dobri lovec
04. 11. 2012 17.59
+6
Pa naj vam povem še en pripetljaj iz današnjega skupnega lova. Imeli smo povabljenega gosta, člana ene izmed okoliških družin. Na zboru pred začetkom lova je iz žepa izvlekel majhno stekleno flaško z likerjem ter naredil požirek, nato je ponudil še enemu izmede naših lovcev, ko je lovovodja to videl mu je prepovedal nošnjo orožja na današnjem lovu in mu ponudil da lahko gre brankirat ali pa naj se odrpravi proti domu. Odločil se je za brankiranje. Ne bom zanikal da po lovu nekateri niso naredili požirka rujnega, ampak pred in med lovom je alkohol dobesedno PREPOVEDAN!!!!!!! Takšna je situacija v lovstvu v tem tisočletju, in upam da me boste sedaj bolje razumeli kako otročji se mi zdijo vaši stereotipi in vaše domneve.
hinko.murovec@siol.net
04. 11. 2012 18.19
+7
Tu ni vprašanje situacija, tu je vprašanje kakšni ste ljudje ki ubijate iz užitka.
Brabus
04. 11. 2012 18.41
+0
Povej mi , kako ga je lahko zadel, če je streljal perjad v zraku, ali se pač motim?
dobri lovec
04. 11. 2012 19.30
+3
bronco tu nisem pisal o tem, moje mnenje o tem dogodku si preberi prav na dnu, mislim da sem komentiral med prvimi...
eosss.slo
04. 11. 2012 22.16
+0
redhunter: če tako ukrepate v vaši LD, to še ne pomeni da je tako tudi v ostalih.... poznam jih kar nekaj, ki bi se temu vašemu gostu z veseljem pridružili pri praznjenju flašk....
antifa4321
05. 11. 2012 08.11
+2
Bronco40, perjad se strelja s šibrami, ki imajo zelo majhen domet in hitro padejo nazaj. To ni tako kot krogla, ki izstreljena v zrak, lahko leti še 5,6 km
antifa4321
05. 11. 2012 12.40
Tile jagri so ponovno naredili osnovno napako. Vedno ko se gre na fazane ali race morajo vsi biti na isti strani in streljati v isto, varno smer. Če se pa začne z varnostjo experimentirat, je pa pol takle. Tista šibra v roko ni nič, to bi lahko doma sam zrihatl, večji problema lahko nastane če gre šibra v oko.
dobri lovec
04. 11. 2012 17.51
+4
Sosedova družina šteje 10 članov, oče je velik pijanec in nasilnež, večkrat pretepa svojo nedolžno ženo ter najstniške otroke. Zato imamo celo družino za pijance in prav vse ozmerjamo z pijanci, prav vse tako otroke, ženo, kot tudi tastarega.
hinko.murovec@siol.net
04. 11. 2012 17.59
+2
Ne se trudit z manipulacijo in " prilikami ", ti ne gre od rok, raje vzemi puško in pojdi užaljen in ponižan, ker ti si dober lovec, dobričina i od Boga postavljen naravni selektor ubit kakšno srno da se sprostiš in bomo mestne srajce dobile na kavč meso. No jaz divjačine nikoli ne jem tudi ostalega mesa izjemno malo, a to ni važno. Važno je zakaj UBIJAŠ .
macro
04. 11. 2012 17.51
+5
Lovci so očistno kasta za sebe.... za moje pojme morš bit malo premaknjen v glavi, da misliš da skrbiš za selekcijo živali (kolikor vem za-to poskrbi narava), kot drugo pa bo nekdo sedaj trdil kako delajo živali samo škodo, se naj zaveda, da smo mi njim prostor odjeli, in ne one nam.. naj živijo kolikor še jih je, in bodo... puško pa naj zamenja za fotoaparat pa z njim strelja po šumi.
dobri lovec
04. 11. 2012 18.07
-2
Še ena mesna srajca (ki je ostala v prejšnem tisočletju) drugih tvojih domnev se mi dejansko ne da komentirati ampak ne morem pa mimo tegale stavka; "....kot drugo pa bo nekdo sedaj trdil kako delajo živali samo škodo, se naj zaveda, da smo mi njim prostor odjeli, in ne one nam.. naj živijo kolikor še jih je, in bodo... " Reči to kakšnemu kmetu, kateremu prašiči delajo velikansko škodo in jim uničujejo tako travnike kot tudi koruzo...itd. in nas na kolenih rotijo naj večkrat pridemo loviti ker ne vidijo več rešitve, me prav zanima kako jo boš odnesel... sicer pa si tudi ti gotovo mnenja (tako kot 90% komentatorjev pri tej temi) da hrana zraste v trgovini na policah!
macro
04. 11. 2012 18.20
+4
hehe..šaljivec... me zanima koliko od teh živali, ki jih vi postreljate res pristane v trgovinah..isto velja za naše pridelke... pridelamo marsikaj doma, pa če mi ptiči, pa srne naredijo kaj škode v vinogradu ali drugod,mi res ne pade na pamet, da bi koga prosil kaj šele na kolenih rotil naj pride živali streljat, še je vedno dovolj..in noben kmet ni bil reven...toliko tud o mestni srajci.. ... Za tebe in podobne bi bilo te rešitev tudi v mestu, pasti nastavit, da ti kuna ne poje kablov, golobe ker serejo, pa ježe, pa kaj vem kaj še ..ker te živali ne spadajo v mesta... izgovori.izgovori...
McGywer
05. 11. 2012 17.32
-1
Hm se mi zdi da kune, golobe ježe in kaj vem kaj še, ki tebi šaljivcu osebno delajo škodo je pa seveda čist v redu pobit. Po možnosti s pastmi da se malo matrajo .
macro
06. 11. 2012 17.42
+0
drrmrr
04. 11. 2012 17.20
+7
Streljat po tistih, ki se ne morejo BRANIT..............................lovsko junaštvo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dobri lovec
04. 11. 2012 17.09
-5
Mislim pa lepo vas prosim, prav neumni in otročji so mi tile vaši izmišljeni stereotipi o lovcih kateri veljajo za največ 3% slovenskih lovcev...... to govorijo samo mestne srajce ki ne poznajo niti enega lovca (morda kakšnega raubšica kateri pa so pijanci) in te mestne srajce si seveda mislijo da meso zraste v trgovinah in nato jim ga žene dostavijo na njihovo delovno mesto- kavč. sedaj pa navalite z minusi
Tonček Balonček
04. 11. 2012 17.11
+0
Večina prebivalcev po emstih so itak priseljenci z dežele, pa najj bo slovesnke ali pa z bosanskih hribov in dolin, zato pa je tako bedno v mestih, kmetavzarsko takorekoč!
Kunar
04. 11. 2012 17.26
+3
jaz sem iz pohorja in ti lahko povem kakšni so lovci KATASTROFA!!!!
hinko.murovec@siol.net
04. 11. 2012 17.35
+4
Če sem mestna srajca presodi sam: 1950 sicer rojen v Lj. porodnišnici. 4 leta večinoma v driji,po smrti mame ( očeta ne poznam ) šel v Gorenjo Tribušo k staremu očetu in tam preživel mlda leta. Sem pa bil potem po svetu in res večino v Ljubljani a nikoli nisem izgubil stika z naravo v smislu realnega gledanja. Nihče ne zanika nuje tudi " pobijanja živali ", vendar tistega dela, ko gre za preživetje druge vrste. Pokaži mi enega leva , ki pobija noje zato, da ima peresa za v frizuro ? Ali pa krokodila ko napade gazelo samo zaradi rogovja, da si ga obesi na štor v reki ? Daj pokaži mi živali, ki morijo iz užitka kot lovci, in ne iz potrebe preživetja ! Ko mi boš pokazal eno žival, ki mori iz samega čistega užitka, veliko krat samo zaradi trofeje ti bom pritrdil, prej pa mi ne tupi o mesu, ki raste v trgovinah , raje se zamisli sam nad svojim početjem in morda vzroki za tak resničen odnos do nemočne divjadi.
mate08
04. 11. 2012 19.59
+0
Jaz lovim iz občutka ogorženosti in potrebe.... Ker vi se filajte z steroidi in antibiotiki, kupljeni v trgovini... jaz se z divjačno ne
Iweek
04. 11. 2012 20.07
+0
Žalosten sem, ko prebiram slepe komentarje, večina jih je namreč izrazito usmerjenih proti lovcem, ki so javno zaničevani.Verjamem, da Vas velika večina lova ne pozna in je to razlog za vaše neodobravanje le-tega, a vedite, da je lov način življenja. Je strast in poslanstvo in mnogo več kot le ubijanje. Je tudi hranjenje in pomoč živalim. Prosim Vas, ne bodite slepi in enostranski, temveč na stvari glejte iz večih zornih kotov. Pomislite morda kako bi bilo, če bi kar naenkrat imeli toliko več srnjadi- mar se ne bi pojavile razne bolezni? Redhunter, vsaj midva lahko ohraniva našo lovsko čast! Upam, da je tu še kakšen lovec in da pokažemo javnosti-kolikor se sploh da- kako neškodljivi in pomembni smo! Hvala za razumevanje, LP!
white pover
04. 11. 2012 17.03
+4
vsi pošteno napisani komentarji imajo minuse, se pravi da jih delijo pijani lovci
janez1321
04. 11. 2012 19.18
+4
S tabo se popolnoma strinjam samo dodati moram,če bi jaz na svoji lastni njivi pokončal eno divjat bi bil kaznovan a taki,ki po moji zemlji pobija vse poprek je pa pravi LOVEC....
djdj
04. 11. 2012 16.47
+2
Toliko časa so vic ponavljal, da je resničnost postal.
hinko.murovec@siol.net
04. 11. 2012 16.40
+11
No še ena resnična , leto 1982 , severna Primorska. Ker smo se družina morali zaradi zaposlitve in eksistence seliti sem bil prisiljen dati usmrtiti svojega psa, to me še danes peče. In kaj je bilo. Peljal sem ga do lovca soseda , ki je obljubil, da ga bo usmrtil na čim hitrejši način in s čim manj trpljenja ! Čez leta sem slišal tega človeka, kako se je hvalil kako se je pes premetaval, ko ni mogel crknit kot se je izrazil. Verjemite mi, tega človeka bi z lahkoto ubil z lastnimi rokami. No prehitela me je " poštena usoda " . Kmalu, nekaj let za tem je ta lovec pozimi na samotni zasneženi cesti okajen padel z mopedom in po ugotovitvi zdravnika precej časa poskušal prilezti iz grabna kamor je padel in šele po daljšem trpljenju več ur umrl. Upam in želim, da so se mu prikazale vse živali, ki jih je mučil. Toliko o " Humanih jagrih " , o njihovi potrebi po ubijanju in prvinskih nagonih. Zame niso in nikoli ne bodo ljudje, katerim bi vedoč da so lovci segel v roko ali sedel skupaj za mizo, prostovolno sigurno ne.
Kunar
04. 11. 2012 17.06
+6
no vsaj nekaj pravice je še na tem planetu.
aojz
05. 11. 2012 14.31
+1
aojz
05. 11. 2012 14.40
+1
Velik humanist Hinko da ubiti najboljšega in edinega prijatelja zaradi selitve. In tak človek lovce uči morale.
Tonček Balonček
04. 11. 2012 16.39
A se lovi tudi s pomočjo padal?
aojz
04. 11. 2012 16.24
+1
Še vedno vsi pijačo mešate zraven nesreče. Glede na število lovcev je zelo malo nesreč. V vsakem športu jih je več. Problem nastane, ker je zraven puška. Naboj za fazane se uporablja do 35m. Večja razdalja za fazana ni več smrtna. Zato se tudi lahko strelja le cilj, ki je v zraku. Šibre hitro zgubijo hitrost in neškodljivo padejo na tla. Nesreče so pa povsod. Bile in bodo. Tudi tiste, ki iz fotelja pametujete o pijanih in slepih lovcih lahko infarkt doma na kavču. Zaradi premalo gibanja v naravi.
hinko.murovec@siol.net
04. 11. 2012 16.32
+1
Si hotel napisat - zaradi zamujenih užitkov, ko pobijaš nedolžne živali ??
Tonček Balonček
04. 11. 2012 16.38
+1
Nič niso šibre neškodljive, zaradi njih so vse slovenske gobe in divjačina polni svinca!!!Če s eti zdi pa par ustreljenih vsako leto pri lovi manj, kot je to v športu, sem pa res prepričan, d asi lovec, tem itak manjka par koleščkov v glavi! Ubijanje iz strasti in nagonov po krvi je pač izprevrženo!
Kunar
04. 11. 2012 17.12
+3
aojz...mi smo dali lovcem prepoved lova na našem posestvu ker grejo geniji v vinograd streljat medtem ko smo mi v njem in delamo, ob 5 zjutraj z gostom iz avstrije tik pod mojim oknom gre ded streljat iz enega konca na drugo konec hiše pa sploh ne smejo v biliži hiše streljat, taki čas že nekateri delamo okoli hiše in glih bi nekdo se prideval izza vogala hiše in bi ga kugla zadela, srno je itak falil da se človek zjoče lahko, potem te nadere kaj ga motiš ker ima gosta iz AVSTRIJE, prijaviš da je v bližini hudo ranjena srna od psov, ki so jo napadli, oni po treh mesecih komaj na sestanku zadevo omenijo in se gredo menit kdo jo bo šel ustrelit medtem ko so jo psi pokončali vmes itd...Kaj praviš na te obtožbe.
aojz
04. 11. 2012 17.22
-1
Večina slovencev vozi. Pa delajo tudi prekrške in nesreče. To se kaznuje, kajne? Nihče ne napiše, da moramo odslej peš hoditi.
dejvid.serpent
04. 11. 2012 15.43
+1
ni nekdo bil včasih glasn kak je človek na vrhu prejhranjevalne verige?
draghci
04. 11. 2012 15.34
+0
Seveda sem proti njim, do tu je vse logično, vemo zakaj se gre. Problem je v tem, da poznam dosti jagrov, ki so zelo v redu ljudje, taki sprejemajoči, dobri po duši in res imajo radi naravo, so nekako vživeti vanjo. Toda neka potreba jih daje, da to poskušajo izživet tudi kot lovci. Neka praprotreba, neki tazga
borisl1
04. 11. 2012 15.42
+0
++++ se popolnoma strinjam. v družini imamo jagre, pa tudi veliko drugih poznam in vem kaki so... pred "jago" spijejo par kozarčkov potem pa streljajo pijani vse kar pride blizu. presenetljivo je videti kako uživajo v pobijanju živali(velikokrat tudi psov in mačk).
Felicko Sre?ko
04. 11. 2012 16.14
-2
borisl1, torej sklepaš po svojih družinskih jagrih!
Kunar
04. 11. 2012 17.14
+1
zanimiva stvar je da človek je tudi žival oz. živalska vrsta...
hinko.murovec@siol.net
04. 11. 2012 15.28
+0
Ni mi jasno kam izginjajo komentarji na račun jagrov. Je bilo že precej prav duhovitih, a ker je po logiki omenjana tudi pijača ( lovca ki ni že pred jago malo zadet teško najdeš ) , ker se norčujemo iz njihove " humanosti " pogojene z frustracijami in slo po ubijanju, vse izginja v neznano. Resnični dogodek, tudi verjetno še v arhivu PP na primorskem : Pijan jager skupaj z kolegom pride pred hišo in začne nekaj groziti z nabito puško moškemu in 4-5 mesecev noseči ženski. Zadevo obravnava Policija, nihče mu ne odvzame dovoljenja, on pa izjavi na vprašanje ali se vsaj zaveda , da je grozil noseči ženski " pa saj je bila že marsi katera koza breja ". Temu " humanemu jagru, v njegovi vasi nekoč enemu od glavnih kmetov se je to maščevalo veliko preveč kruto - samomor sina, toda takih tipov je še mnogo in temu je kriv režim ki dopušča, da postane jager vsak, ki ga priporoči nekaj starih jagrov. Kje so psihiatrično - psihološki testi ??? Končno gre za nošenje orožja ne frač.
Kunar
04. 11. 2012 17.16
+1
sej ko lovec naredi bedarijo ko nimaš drugega kot prijavit policiji ti začnejo grozit z puško.
jagoda02
04. 11. 2012 15.21
+0
NI KAJ LOVCIO KOD LOVCI .TRIČETRT PIJANCEV. SAMO JIH POGLEJTE V OBRAZ KOD MAVRICA.NEVEM KAJ STRELJAJO OB CESTI V ZASEDI. VČERAJŠNJI PRIMER.PRAVI KRVOLOČNEŽI.ČAKAJO NA DIVJAD.
korintos1
04. 11. 2012 15.28
+1
Brabus
04. 11. 2012 14.33
+1
A se ne strelja perjad , ko je v zraku? Kako je potem zadel lovca?
dejvid.serpent
04. 11. 2012 15.01
-2
mate08
04. 11. 2012 15.17
+0
Brabus
04. 11. 2012 18.39