Črna kronika

Na sodišču vendarle dočakali Zavašnika

Ljubljana, 02. 09. 2014 13.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Robert Zavašnik, ki se je kar pet let skrival pred roko pravice, se je vendarle pojavil na ljubljanskem sodišču. A ne zaradi primera Lipa, ki je zastaral, ampak zaradi goljufije z lizinškimi pogodbami. Obravnava je preložena, Zavašnikov zagovornik pa je sodišče pozval, naj da Zavašniku možnost za poravnavo.

Pet let se je skrival, zdaj je prepričan, da bo opral svoje ime.
Pet let se je skrival, zdaj je prepričan, da bo opral svoje ime. FOTO: POP TV

Robert Zavašnik, ki se je po obsodbi zaradi smrti treh najstnic pred diskoteko Lipa pet let skrival pred roko pravice, je danes vendarle prišel na sodišče. A ne zaradi primera Lipa, ki je zastaral, ampak zaradi goljufije z lizinškimi pogodbami.

Na ljubljanskem okrožnem sodišču je bil danes predviden začetek sojenja nekdanjemu lastniku diskoteke Lipa, in sicer zaradi zatajitve. Vendar dlje od prebrane obtožnice niso prišli, saj je Zavašnik šele danes pooblastil novega zagovornika, ta pa je sodišče zaprosil za preložitev obravnave, da se seznani s spisom.

Tožilstvo Zavašniku očita, da je s svojo materjo Mileno Zavašnik storil kaznivo dejanje zatajitve in si pri tem pridobil 112.000 evrov protipravne premoženjske koristi. Mileni Zavašnik so sodili ločeno, maja letos je bila obsojena na leto dni zapora, zadeva je trenutno v pritožbenem postopku.
Zavašnik je kot direktor podjetja Roto trgovina med letoma 2003 in 2005 z družbo Hypo leasing sklenil več lizinških pogodb za najem priklopnika, dozirno-sušilnega sistema in dveh strojev za brizganje plastike. Pogodbe so bile odpovedane, Zavašnik pa predmetov ni vrnil, temveč si jih je prilastil, a jih ni poplačal, je danes pojasnila okrožna tožilka Manja Prezelj.

Obtoženi svojega zagovora ni podal, saj je njegov zagovornik Sonny Beronja pojasnil, da ga je Zavašnik pooblastil šele danes, zato potrebuje določen rok za pripravo. Prav tako je zaprosil, da bi se opravilo predobravnavni narok in da bi se Zavašniku dalo možnost za poravnavo.

Sodnica Katarina Lukan Turk je ugodila prošnji odvetnika za pripravo na narok, in glavno obravnavo preložila na 18. september. Je pa hkrati pojasnila, da je Zavašnik podal ugovor na obtožbo, vabilo na predobravnavni narok mu je bilo pravilno vročeno, vendar obtoženi na predobravnavni narok ni prišel, zato je sodišče štelo, da krivde ne priznava.

Prav tako je Lukan Turkova razpisala datume glavnih obravnav vse do novembra, Zavašnik pa je moral s podpisom potrdi, da je z njimi seznanjen, saj novih vabil sodišče ne bo pošiljalo. Ob njegovi neupravičeni odsotnosti bo sodišče odredilo ukrepe za zagotovitev navzočnosti, od prisilne privedbe do odreditve pripora, je ob tem pojasnila sodnica.

Zavašnik je sicer javnosti postal znan po tragičnem dogodku pred lokalom Lipa, ki ga je vodil. Decembra 2005 je množica pred lokalom v Spodnjih Pirničah pri Medvodah do smrti poteptala tri mlada dekleta. Sodišče je Zavašnika leta 2009 kot lastnika lokala spoznalo za krivega povzročitve splošne nevarnosti, ker kot organizator zabave ni poskrbel za varnost, in mu dosodilo pet let zapora.

Junija 2009 bi se moral zglasiti na prestajanje kazni v zaporu na Dobu, a je tik pred tem izginil, organi pregona pa ga kljub mednarodni tiralici niso uspeli izslediti. Po petih letih neuspešnega iskanja je zdaj primer zastaral.

Zavašnik, ki je brez zaposlitve, brez premoženja in ni prijavljen na zavodu za zaposlovanje, sodišču danes ni želel pojasniti, kako se preživlja. Na vprašanje, ali je že bil kdaj obsojen, je pojasnil, da je bil, ampak po krivem.

KOMENTARJI (134)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PredsednikPepe
04. 09. 2014 09.59
+1
Vse to je slika našega sodstva. KerZavašnik ni v priporu, bo po obsodbi spet izginil, saj ima že izkušnje. Tudi Časar je ubral isto pot, sodišča pa še vedno po svoje ...
Drejc MB
03. 09. 2014 21.21
+2
Dajte mi razložiti zakaj Zavašnik ni v priporu. Kaj bo mu SLO sistem tudi tokrat ko bo spoznan za krivega goljufije in obsojen na leto do dve omogočil da se spet sonči na Hrvaškem. Tip je dokazano begosumen, torej zakaj ni reda radi v priporu........
Koffetka
03. 09. 2014 16.11
+2
Zavašnika so Kriminalizirali iz preprostega razloga, da so lahko pozabil na objestne mladostniške ( mladoletne pijane ) morilce in varnostno službo z Juga..Morilci ne polnoletni so jo odnesli ( da ne bi imeli madežaker so morilci ), saj je pri nas vse podrejeno ( OTROKOM ) pod narekovaji, ki bi morali biti obsojeni..tudi kdo od varnostnikov bi si zaslužil kakšno kazen ne za umor in tudi Zavašnik kakšno denarno..jazen Tako pa so si vsi na ZAVAŠNIKU krivdo opral, ( dogovorjeno ) Morilci še sedaj veseljačijo, ostali tud vse je pozabljeno no ZAVAŠNIKA pa niso hoteli zapret in Konec zgodbe..
Drejc MB
03. 09. 2014 21.25
+1
Nikoli se nisem opredeljeval ali je prav ali ne da je dobil 5 let zaradi objektivne odgovornosti, vendar je zame nesprejemljivo zastaranje izvrševanja zaporne kazni. V normalni državi bi tudi če bi na Slovenska tla stopil po 50 letih najprej romal v zapor..... Zoper sodbo drugostopenjskega sodišča pa je imel možnost ugovarjat na vrhovnem, ustavnem in sv Strasburu,...... on je pa preprosto pobegnil. Se pa absolutno strinjam da ga niso hoteli zapreti.............. če bi ga hoteli bi bil v zaporu. Vtaki dvolični državi pač živimo.....
PredsednikPepe
04. 09. 2014 10.01
+1
Zastaranje bi moralo "obstati", čim je pobegnil. Tako bi ga lahko strpali v zapor tudi po 20 letih, če bi se vrnil. Imamo pač super zakonodajo, ki jo vsi lopovi izkoriščajo.
fracola
03. 09. 2014 14.56
Bravo naši kako se vam nekateri kot je zavašnik reži v glavo, ker ga ne morete zapret
mandarina1900
03. 09. 2014 15.41
-1
niso vsi posteni kot jj da pride sam na dob hahahaha
mandarina1900
03. 09. 2014 15.41
-1
rajak
03. 09. 2014 14.26
+2
DENAR SVETA VLADAR
misa111
03. 09. 2014 12.47
+0
Uboga tožilka Manja Prezelj, spet mora delati.
opazovalec_
03. 09. 2014 12.34
+8
Še ena sramota državnih organov in zakonodaje naše dežele!
mandarina1900
03. 09. 2014 15.44
+1
v slo rabmo samo tri zakona smrtno kazen dokazilo o premozenju in placat delo po ucinku
SDS_je_poden
03. 09. 2014 10.10
+7
Krivdo nosita tako Zavašnik kot varnostna služba. Če se je napovedal dogodek, je treba poskrbet za varnost. Če bi postavili ograjo pred vhod v cik cak, za širino ene osebe in največ 10 oseb v enem prekatu, do tega nebi prišlo. Je pa res, da to za seboj potegne večje stroške organizacije, ampak če delaš event, potem to pač moraš uredit.
Die einemaister
03. 09. 2014 13.25
+3
očitno pojma nimaš kako kot organizator moraš varnost zagotovit, s tem ko ti najameš varnostno službo se tvoja odgovornost konča, in potem je na varnostni službi kakšen tip varovanja in koliko varnostnikov bo izbrala ter kakšno logistiko varovanja bo izbrala, a ti pelješ avto k avtomehaniku zato d mu praviš kaj mora popravit al d ti on popravi??
dannyer
03. 09. 2014 13.31
+1
veš lahko bi imeli veliko varnostnikov in orožja pa ti to ne bi pomagalo . množica je bila z drogirana , podivjana , pijana, bilo jim je všeč kar so delali . ko so pohodil dekleta . sedaj so pa na prostosti . eno je teorija drugo je pa realnost . tudi če bi imeli kaj več varnostnikov bi jih pohodili saj se obnašanje ne bi spremenilo . krivi so ljudje v množici . saj so se obnašali ne primerno . obvladovati množico je pa zelo zelo težko še vojaki v ww 2 niso znali obvladovati množice . le po vas prosim .
silberblack
03. 09. 2014 10.09
+7
Uspešen slovenski podjetnik, ni kaj. Vzor ima pri politikih, tajkunih, svojih prijateljih.
matdej
03. 09. 2014 10.00
+6
Zavašnik je odgovoren,ker je bil lastnk lokala, prav tako varnostna služba!!!Takšni zakoni nebi smeli zastarat!!!Ne pa pisat bedarij, da so krivi starši,ker so mladoletno osebo pustili v disco...tudi če bi bila dekleta malo starejša bi lahko prišlo do te tragedije!!!
dannyer
03. 09. 2014 13.32
+1
kaj pa oni ki so se zabavali , ki so bili pijani ki jih je vzburjalo stiskati ter pohoditi mlada dekleta . te so pa na prostosti .
lisickica
03. 09. 2014 23.48
+1
kje pa so tukaj starši,ki so mladoletnice spustili tako pozno v diskoteko??? aja to pa je seveda ok!
matdej
04. 09. 2014 10.18
-1
lisickica-mislim da neločiš krivde od odgovornosti...kaj če bi bile punce polnoletne,potem pa bi bil zavašnik odgovoren za to ali kaj...moje mišljenje je da je odgovoren lastnik lokala,kot var.služba..krivi pa so ljudje,ki so jih poteptali...samo pri nas so te službe,ki vodijo in rešujejo takšne primere,tako na dnu,zato pa smo tam,kjer pač smo...žalostno!!!
Amasakul
03. 09. 2014 09.33
+4
PA TO JE DRŽAVA !!!
Amasakul
03. 09. 2014 09.37
+3
BRAVO ZAVAŠNIK SVAKA ČAST +++++ EDEN PA BO
mandarina1900
03. 09. 2014 12.16
+2
a se vec neda kupit na hrvaskem kaka pokalica hahahah
delovec
03. 09. 2014 09.32
-5
pustite ga pr miru ... mularija je kriva ker je bla pijana zuni in in se guzvala prerivala ,,, une nej prvo polovijo ,,,, sej sem biv dostikrat v lipi in pred njo ,,,,,kdor ni biv nikol tam sploh nima kej za piskat
felix58
03. 09. 2014 09.39
+1
jaz nisem bil nikoli tam in če mene vprašaš, bi ta lokal na silo zradiro iz obstoječiga stanja in postavil obeležje v opomin in spomin na pokojne ..... lastnik ni kriv, zaki pa je pet let ni upal na slovensko sceno
MaunelNeuer
03. 09. 2014 15.35
ti tud ne delovec, pomoje ne veš da ni imel dovoljenja za tto št alo
hotchilipoper
03. 09. 2014 08.09
+5
Vse je možno,če imaš denar
MEDIORAZ
03. 09. 2014 07.55
+11
Za starše je grozno kar se je zgodilo tem otrokom in ne bodo na te stvari gledali objektivno. Se ne da in ne gre pričakovati. AMPAK.. za svojo varnost je v prvi vrsti vsak odgovoren sam. Za primer je prehod za pešce, imaš prednost vendar lahko zaradi takega in drugačnega razloga nekdo spregleda. In te mladine je kar nekaj, iz prve roke vidim, da ne levo ne desno samo naravnost čez prehod kot da ni sredi prometne ceste. NIHČE NE BO PAZIL NA NAS KOT SAMI NASE!
moj i
03. 09. 2014 08.01
+9
pa še bi se dalo in dalo naštevati - tudi starši, sorodniki itd. naj pogledajo vase, posebaj takrat, ko brezmejno razvajajo svojpodmladek, na vzgojo pa pozabljajo
Drejc MB
03. 09. 2014 21.27
-1
Ni sporno ali je kriv ali ne, sporno je da sistem omogoča izognitev zaporni kazni zaradi zastaranja....... to je nesprejemljivo... preprosto.
113113
02. 09. 2014 23.03
+14
Če bi bili ti mladeniči normalni nebi prišlo do tega. Na nek način zagovarjam zavašnika, to pa zaradi tega, ker potem bi morala vsaka veselica,vsak lokal imeti varnostnike, tega pa ni v 90% pri nas. Pač smo takšna država...
notrajnc05
03. 09. 2014 06.43
+2
Ti pa si zamašen do konca. A si spolh prebral za sabo kaj si skorupcal?? Če bi bi bili ti mladeniči normalni... Ker so obstali v množici niso normalni???? In ja, vsaka večja veselica mora imeti varnostnike!!!! Točno zaradi tega razloga, da se ne ponovi taka tragedija!!
MaunelNeuer
03. 09. 2014 15.37
če bi država bla normalna bi mu tto št alo zaprla, ker ni imel dovoljenja pika amen
nis9x
02. 09. 2014 22.57
-5
Delavca na gradbišču ubije zidak ki prileti z strehe.In če ni imel čelade bo delodajalec zelo odgovarjal.Čudno da novinarji niso Mačka takole primitivno pričakali,ga grabili za dežnik in tulili nanj ali ga ni nič sram,pa bi bilo dosti bolj umestno.
ponosen_na_24ur
02. 09. 2014 22.45
-1
Maček je 3 namerno umoril pa se vleče in želi 1 leto zapora toliko o pravni državi
alone7
03. 09. 2014 11.21
+0
mandarina1900
03. 09. 2014 12.22
+0
za stavo se je so peljet po levi kaj je to kot namerno hahhah
mandarina1900
03. 09. 2014 12.22
+1
dannyer
03. 09. 2014 13.35
+1
sej z drogirani pijani zabavljači so studi namerno porivali ščipali stiskali ter porivali množico s tem pa povzročili smrt 3 deklet ki pa niso bila čista . torej s takimi manevri sodišče ter mediji poročajo da lahko vzameš življenje samo na prireditev pojdi to je sporočilo medijev in sodišča .legalno .
Philips Peja
02. 09. 2014 22.05
+1
Johnny boy na nicemer! samo nevem...nisi me razumel.ker me ne beres med vrsticami, temvec to kar zelis prebrati!..jaz ga nisem nicesar obtozil dobesedno! pravim le..ce se nekdo skriva pa po dolocenih letih vse skup obtozba propade, pa dalje akcija...je zame to isto kot...politika oz. politicni zakoni! potem takem....moremo obtoziti vsakega vojaka v vsaki povzroceni vojni in ne glavnega, hitlera! kje so se ostali primeri...v trgovini ti nekdo proda pokvarjena jajca....koga naj zaj obtozim trgovca ali trgovino ali proizvajalca? :/ ce pa po dolocenih letih primer jajc propade, kdo je potem ze kriv ? nihsce! a kupec je zal zbolel zaradih pokvarjenih jajc :( :/ kaj ti ni jasno, da nekdo more odgovarjati! ce nebo nihsce ...pa je isti primer kot nasa drzava! pa ce se ti ta filozofija zdi oprana...pac se ti, jaz pac to z drugacnimi ocmi gledam!
debelasadnakupa
02. 09. 2014 21.52
+7
a so res v Sloveniji lahko vsi lumpi prosti?
komarec
02. 09. 2014 22.00
+3
Ali se take stvari res lahko dogajajo v Sloveniji? To je vse skupaj nerazumljivo.
Philips Peja
02. 09. 2014 21.39
+1
Če bi tale bil dober clovek, se nebi skrival 5 let in bi sprejel svoje napake( ceprav res ni kriv kot lasnitk za smrt deklet, je pa kriv ker je bil lastnikl lokala, odgovornost je treba sprejeti! tudi pijani soferji jo morajo, ceprav si niso sami krivi (temvec alohol), ki so sele primeri vojsk: hitler tudi ni pobil miljone ljudi, temvec njegovi delavci! To kar pocne on, pocne politika, kar pocne politika pocne on! Torej taksn profil ima nasa drzava! Nekdo ki ne sprejme svojih napak, bo vedno isti, tisti ko pa, pa se iz napak nauci!
Johnny_boy
02. 09. 2014 21.43
-1
pa na čem si ti? on ni bil obsojen za umor - da je koga ubil. povzročil je splošno nevarnost s tem ko je priredil zabavo in ni poskrbel za ustrezno varnost ljudi ki so prišli.

Piškotki

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.

Omogoči uporabo piškotkov za ogled video vsebin, za boljše delovanje in napredno oglaševanje in si ob pregledu vsebin zagotovi optimalno uporabniško izkušnjo. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.