Črna kronika

Namesto na zabavo za rojstni dan babica odpeljala vnuka na samo in ju ubila

Preston, 27. 02. 2013 19.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Babica naj bi vnuka iz vrtca odpeljala na zabavo za rojstni dan. A se je dan spremenil v tragedijo, ko ju je namesto tega odpeljala v sosednje mesto in umorila.

Starši so sinu, ki je praznoval rojstni dan, kupili igrače in pripravili darilo. Namesto zabave pa se je dan končal s tragedijo. (Simbolična fotografija)
Starši so sinu, ki je praznoval rojstni dan, kupili igrače in pripravili darilo. Namesto zabave pa se je dan končal s tragedijo. (Simbolična fotografija) FOTO: Reuters

ZDA pretresa družinska tragedija. 47-letna Debra Denison naj bi svoja vnuka, 2 leti starega Altona in 6-mesečnega Ashtona, iz vrtca odpeljala na zabavo za Altonov rojstni dan.

Namesto tega ju je odpeljala v sosednje mesto, ju ubila s pištolo, ki jo je imela v avtomobilu, nato pa sodila še sebi.

Družinski člani so povedali, da je ženska dolgo bolehala za bipolarno motnjo in še nekaterimi drugimi psihičnimi motnjami. Tiskovna predstavnica policije je dejala, da je Denisonova napisala poslovilno pismo, kje so ga našli in kaj v njem piše, pa ni povedala.

Vzgojiteljica otrok je povedala, da se Debra ob prihodu v vrtec ni vedla nenavadno, družina pa je pretresena.

Mati otrok Brenda Perry je na Facebooku zapisala: "Bog ima zdaj dva angela pomočnika. Prepričana sem, da v tem čudovitem kraju pazita tudi na nas. Ashton, Alton, rada vaju imam.''

 

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (91)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

anubis68
01. 03. 2013 10.46
+6
In babica z bipolarno motnjo lahko vzame otroke iz vrtca? Halooooo, pa to se lahko zgodi samo v Ameriki.....
kitzbil
01. 03. 2013 17.18
+0
+1
lordslayer
01. 03. 2013 08.17
-1
whoa, groza! na žalost so v igri spet američani in njihov arsenal...
purja kolt
28. 02. 2013 20.54
+3
a fb je za vzbujanje pozornosti, ali kaj? mamica ni daleč od babice...
Annie=)
28. 02. 2013 17.30
+9
ampak pištolo je pa dobila, a ne? grozna tragedija, ki bi se jo lahko ognili samo z omejevanjem dostopnosti do orožja. me zanima če bo kdo napisal, da če bi mogla imeti še otroka puške, bi se lahko branila....
Jimi1
02. 03. 2013 10.22
+1
Ob omejevanju orožja bi pa pisalo..."Babica zadavila svoja vnuka"....in si s štrikcem sodila še sebi....
ubijtemenežno
28. 02. 2013 17.07
+1
Lahko je govoriti, če nisi sam prizadet. Nihče nikoli ne ve, kako bi sam reagiral , če bi se kaj takega dejansko zgodilo njemu.
vicvic
28. 02. 2013 16.51
+8
Poznam mamo in očeta, ki sta zgubila tri otroke naenkrat v nesreči. Ob vprašanju čez leta kako sta prestala vse to, sta odgovorila Vso noč sva sedela in prebirala Sveto pismo. To nama je dalo moč. Tudi ta mamica je morda v uteho prebirala pošto, vspodbude. Nekako je treba prenesti in priti skizi prag bolečine.
chillas1990
28. 02. 2013 15.37
-6
Kaj je z vami? glede tega ko govorite da je kao laufala na fb napisat..sej ni rečeno da je napisala še isti dan..lahko da je to napisala nekaj dni po smrti ali pogrebu..ker nevemo koliko je ta novica sploh stara no glede babice pa kaj pomislite malo če bi meli svojega otroka pa bi če bi vaša mama imela manjše ali kakoroli že psihične motnje nebi zaupali svoje hčerke ali sina? bi bili tako brez srca?
LaVerita`
28. 02. 2013 16.13
+6
slabo si napisal/a začetek komentarja..namesto: " Kaj je z vami?" bi bilo boljše napisat : " Kaj je z mano?". Tudi, če je novica stara 100 let..a je smrt otrok nekaj kar valja komentirat na FB-ju? In kaj komu pomeni, če ti 500 folka lajka takšen status? Če njej to kaj pomeni je motena,kakor koli obrneš ni za nikamor!
Annie=)
28. 02. 2013 17.33
-3
no,.. edino s čimer se da to opravičt je da se naenkrat zelo veliko znancev obvesti - tudi zaradi bodočega pogreba, itd - je veliko hitrejše širjenje besede, kot pa da se vsakemu posebej mora sporočiti in celo zgodbo obrazložiti.... ne bi pa smela bit ta prva reč ki jo narediš - to pa ja
chillas1990
28. 02. 2013 18.42
-3
in kaj potem praviš da zaradi tega nebi smela več na fb? če si na fb poglej malo po njem in obstaja ena slovenska stran gor ko še slike nalagajo ;) pa pač folk izrazi sožalje..a ni isto če daš na fb ali tu v medije?
LaVerita`
28. 02. 2013 18.55
+5
Annie: Obvestit svojce? Jaz sem Slovenka pa vem,da je Go. Brendy Perry lastna mati ubila otroke s pištolo v sosednjem mestu, po tem, ko jih je namesto na zabavo peljala v smrt...in ti misliš, da bratranec Go. Perry tega ne ve? Chillas, ne vem...vsak razmišlja po svoje..mene FB verjetno ne bi ganil do konca življenja več. Pač...ti bi šla/šel malo fejsbukat, jaz pa ne in se mi zdi grozno.
Morana7
28. 02. 2013 19.06
+4
Ne vem no meni je umrla bližnja oseba in iskreno povedano me v tistem trenutku neobveščeni znanci niso niti malo brigali....pa kak FB....si v krogu bližnjih in se cmeriš ko blesav...itak so ljudje sami po sebi dovolj brezobzirni da ti še celo leto dajo vedet z izrekanjem sožalja, da tebi ljube osebe ni več ...sam da te vidjo kje...
dolgavas
28. 02. 2013 14.52
+36
ne vem kako lahko mati po umoru 2 otrok piše po fb
fotrlole
28. 02. 2013 15.17
+6
Djuro92
28. 02. 2013 16.37
+1
Mare61
28. 02. 2013 23.07
Upam, da vam kaj takega ne bo nikoli treba vedet...
alfaman88
28. 02. 2013 14.28
+0
Upam da dobi smrtno kazen, pa me prav nič ne zanima če je bila psihično motena, na pištolo je znala pritisnt tok zdrava je zgleda bla ;)
Nakladalka2
28. 02. 2013 14.48
+12
Tudi sebe je ubila. Torej si je sama zadala smrtno kazen.
Vurer
28. 02. 2013 14.49
+8
a si prebral članek? ... še sebi je sodila
alfaman88
28. 02. 2013 16.24
+5
ServerAUTOMATIC
28. 02. 2013 14.26
-10
Babicam ni za zaupati otroke. Nikoli ne veš kdaj se jim zmeša.
BrainDance
28. 02. 2013 13.18
+50
Psihično moteni osebi so zaupali otroke brez nadzora, bravo...
KardinaIFrancRodeVKristusu2
28. 02. 2013 12.55
+11
USA! USA! USA!
arhimed_33
28. 02. 2013 13.08
+19
tudi Slovenija bo počasi USA,če bomo tako velikodušno sprejemali vse norosti zahoda....
skismania
28. 02. 2013 12.41
+2
mugli 24h objavlate najbl neumne, nezanimive novice kar jih najdete. prizadetki eni kdo vam je dou službo
master69
28. 02. 2013 12.56
+3
Prizadet administrator strani!!! Sej ne rečem če bi preklinjal al pa kej!!! Tak pa to so dejstva in hudo je to slišat
igiajka .
28. 02. 2013 11.59
+2
vsi se zgražate nad mamico. je kdo pomislil,da ni kriv fb? to je samo odraz družbe, kjer ljudje spoh ne znajo predelat čustvenih tram... žalostno je, da se ne znamo več povezat na intimni ravni iz oči v oči, vse gre preko neosebnih medijev, samo da imamo občutek kontrole...
goldis
28. 02. 2013 12.45
+3
Ja...ubogi ljudje ob taksni izgubi neznajo predelati custvenih traum...znajo pa se vpisat na fb in potem jim je ful lazje...??? in gdo je pomislu da je kriv fb??? kriva je "mati", ki namesto zalovanja visi na fb-ju!!! to nima nobene veze s custvi in traumami, ampak z neumnostjo!!! BOLANO!
Morana7
28. 02. 2013 18.54
Ma dej no zdej bo en profil na internetu kriv za bedno idejo neke dejanske osebe ?? Saj ravno zato gre vse v maloro...ker noben ne bi več nobene j odgovornosti sprejel....Najboljš da gre zdej eno štalo narest pa potem v zagovor povedat...kriv je j portal 24 ur...a lahko kar tale tvoj komentar okrivim ? Poglejte g policis to sem storila...ker sem prebrala ta in ta komentar....mislim halo ? Daj splezi že ven iz tiste luknje pa malo zdrave pameti vklopi...
Kozorog65
28. 02. 2013 10.16
+30
Ja, brez FB-ja pa ne gre.... beda
goldis
28. 02. 2013 10.11
+81
važno da je mamici uspelo, kjub neizmerni bolečini ob izgubi svojih otročičkov, se upisati na fb in jima preko fb-ja sporočiti da ju ima rada... Da ti kaj takega pade na pamet ko ti negdo ubije otroka?!?!?! ...grem kar na čik!
vicvic
28. 02. 2013 16.47
+3
Kaj pa če je samo prebirala svojo pošto podporo ob smrti. Zahvala pa je bila v mala drugačni obliki pač pisno.
Karletto
28. 02. 2013 09.57
+8
Kaj sploh objavljate članke s takimi zgodbami, pa še na drugem koncu sveta...
LaVerita`
28. 02. 2013 09.22
+73
..ob taki grozoti,ko ti lastna mati ubije otroka..najprej laufa na FB napisat status za tvoje frende! ?Ne vem če je imela samo babica bipolarno motnjo..kam gre ta svet.It pisat na fb,ko sta ti pravkar umrla sinova...ma iijoj to je pa konec res..
ElleX
28. 02. 2013 10.19
+21
Očitno ji "všečki" pomenijo več kot sta ji pomenila lastna otroka. Prava mati v takem trenutku verjetno pojma nima kaj sploh facebook je, ne pa da bi takrat statuse pisala...
ursikaazalika
28. 02. 2013 08.55
+16
pri 6 mesecih že v vrtecu??
m-oja
28. 02. 2013 09.03
+21
heartbreaker
28. 02. 2013 10.42
+1
obstaja, vendar največ 1 - 2 mesca, več ne. ni tko kot pr nas k si 1 let ali 1,6 leta, če maš dvojčke.
heartbreaker
28. 02. 2013 10.42
+0
pa še plačat morjo 5000 $ za vsakega otroka, če ga hočjo sploh met. Pr nas ti vsaj plačat ni treba.
waris
28. 02. 2013 08.27
+2
Včasih se mi zazdi,da babice prevzamejo vlogo mamic...mamice po službi na kavo,babice pa po otroke v vrtec,pa kuhajo, perejo..Ta mlade pa nališpane in z dolgimi krempeljčki čičajo,,zakaj si omislijo otroke, če nimajo časa zanje..Mhm kariera...Babice pa naj crknejo od dela...
m-oja
28. 02. 2013 09.09
+34
Pa kaj je tebi. Nimaš pojma o neki zadevi, pa kar komentiraš, samo da se nekaj piše in govori ali kaj? Ali lahko ženska v ZDA sploh ostane na porodniškem dopustu tako kot pri nas? NE Ali je odsotnost (en mesec po porodu) tam plačana? NE Ali si lahko ljudje privoščijo, da so doma brez dohodka? NE Bi ljudje zdaj morali nehat rojevati, ker plačane porodniške ni in morajo delat? JA - po tvojem seveda - bi zdaj morali izumret.
dragicat
28. 02. 2013 10.48
+10
Mislim da je včasih kar res, vendar jaz sem babi, kolikor sama želim,, tako da si ne dovolim, da bi jaz vzgajala svojega vnuka, k meni se pride pocrkljat, če je bolan, ko greva skupaj na morej....od določenih trenutkih, tako smo se zmenile z mamico in tako je prav, pa se imamo vsi radi in komaj čakamo, da se vidimo.
waris
28. 02. 2013 11.18
-11
m-oja, imam občutek, da si ti ena izmed "modernih" mamic!!
waris
28. 02. 2013 11.18
-9
m-oja, imam občutek, da si ti ena izmed "modernih" mamic!!
MUNGATUMBA
28. 02. 2013 11.54
+3
"dragicat" imaš prav, jest sem tut moral moji tašči dopovedat, ko mi je začela srat zaradi, po njeno pre_trde vzgoje da so starši za vzgajat, dedki in babice pa za razvajat...!!
m-oja
28. 02. 2013 12.08
+16
Ha ha ha ha, seveda! Sem ponosna moderna mamica z enim otrokom na svetu in drugim na poti. Kaj je narobe s tem? :) Ampak za razliko od mamice v članku lahko ostanem na porodniškem dopustu eno leto in po tem koristim še skrajšan delovni čas, tako da otrok ne bo rabil oditi v jasli pri 11 mesecih ampak je naš plan bolj vrtec pri 2 letih. Imam pa kariero da in ponosna sem na njo, vsi moji dosežki so pridobljeni s trdim delom in kljub dosežkom je moja družina vedno prva in nimam občutka, da bom kaj zamudila ali izgubila, če bom nekaj časa odsotna z dela. Kar se pa babi in dedi servisov tiče, pa ne vem sicer, kje živiš ti, jaz živim v Slo in obe babici in oba dedka imajo še približno 10 let delovne dobe pred sabo in nimajo časa prevzeti najinih starševskih nalog, še manj pa nam kuhati, prati in čistiti. Sploh pa sva si v življenju ustvarila svoje bivališče in niti ne živimo skupaj. Sem moderna mami, ker delam, skrbim za otroka, gospodinjstvo in se posvečam partnerju - vse to seveda delam z njegovo pomočjo oz s sodelovanjem z njim in ni mi ga potrebno siliti v katerokoli opravilo, saj se ga loti sam. Dobro veva kakšno mesto imava midva v najinem življenju, kakšno otroci, potem služba in nenazadnje babice. Jp, moderna sem in ponosna. Ženske nekoč so morale biti zgolj gospodinje, ženske danes moramo biti multipraktiki.
m-oja
28. 02. 2013 12.12
+8
... pa da ne izpustim ... tudi jaz se naličim, občasno načičkam nohte in pijem kavico če in ko mi paše. Kaj je narobe s tem?
vicvic
28. 02. 2013 16.43
+2
Vso srečo in lepe zdrave dneve želim. M-oja