Črna kronika

Oče skočil skozi okno, pet otrok umrlo v požaru

Lille, 31. 03. 2013 11.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V požaru v francoskem mestu Saint-Quentin je umrlo pet otrok. Oče, ki je opazil, da je hišo napolnil dim, je skočil skozi okno in se rešil. V požaru v sedemnadstropni zgradbi v pariškem predmestju Aubervilliers pa so umrle tri osebe, 13 je bilo ranjenih.

V požaru v mestu Saint-Quentin na severu Francije je ponoči umrlo pet otrok, starih od dveh do desetih let, so sporočile lokalne oblasti. Oče otrok je ognjenim zubljem ubežal z lažjimi opeklinami. Po navedbah lokalnih oblasti požar po "vsej verjetnosti ni bil podtaknjen".

V soboto pozno zvečer je oče otrok opazil, da je hišo napolnil dim, zato je skočil skozi okno prvega nadstropja hiše. Na prizorišču so imeli gasilci težave zaradi obilice dima, poleg tega pa je obstajalo veliko tveganje, da se zruši strop hiše.

Reševalci so naknadno odkrili trupla petih otrok, ki so umrli zaradi zastrupitve z dimom. Gasilci so sporočili, da je požar izbruhnil iz za zdaj še neznanih razlogov, da pa verjetno ni bil podtaknjen. Oče in mati umrlih otrok sta sicer ločena, otroci pa so ga obiskali za velikonočne praznike.

V požaru v sedemnadstropni zgradbi umrle tri osebe

Smrtonosni požar pa je ponoči izbruhnil tudi v sedemnadstropni zgradbi v pariškem predmestju Aubervilliers, pri čemer so umrli trije ljudje, ranjenih pa je bilo 13 ljudi. V stavbi so sicer živeli skvoterji, ki prebivajo v zapuščenih zgradbah.

Požar je izbruhnil v tretjem nadstropju, kar je prisililo nekatere, da so pred ognjenimi zublji pobegnili s skokom skozi okno. Vzrok požara še ni znan, eden od stanovalcev v zgradbi pa je novinarjem povedal, da je izbruhnil, potem ko je nekdo med prepirom med stanovalci vrgel molotovko, a tega lokalne oblasti niso mogle potrditi.
 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (29)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

KML
31. 03. 2013 19.15
+38
Eno izmed svetovnih književnih del, ki je name s svojim opisom človeške narave v ekstremnih razmerah naredilo velik vtis v najstniških letih, je Boccacciov Dekameron s svojim uvodom, ki temelji na zgodovinskih dejstvih. Najbolj so se mi vtisnile podobe mater, ki so v trenutku obupa izgubile razsodnost in poskakale skozi okna brez svojih otročičev. Očitno obstaja neka točka, onkraj katere lahko pri človeku materinski oziroma očetovski nagon preglasi samoohranitveni nagon. Očitno je možno, morda ne pri vseh, morda nekateri v najtežjih situacijah ostanejo prisebni in se odločajo v skladu s siceršnjimi vrednotami. Težko si predstavljam, da bi v takšnem trenutku sebi dala prednost pred otrokom, saj čutim, da ga imam raje kot svoje življenje, ne drznem pa si soditi, ker preprosto ne vem. In upam, da ne bom nikoli v situaciji, ko bom morala izvedeti.
Dario Pavši?
31. 03. 2013 17.32
+26
Ni lahko komentirati določene situacije kot je ta.Pet otrok je umrlo,naj počivajo v miru...glede očeta : zagotovo nihče od nas ne vekako bi reagiral če bi se znašel v isti ali podobni situaciji,niti za sebe ne morem točno določiti.Vendar,se sprašujem,kako lahko "zbežiš" ne da bi naredil vse da rešiš svoje lastne otroke? S tem bo moral živeti vse svoje življenje...morda jih ne bi rešil,morda bi umrl tudi sam med tem ko skuša priti do njih,toda jaz te njegove geste ne morem dojet,nikakor!
LOS - T
31. 03. 2013 17.17
+20
pameten al pa ne, kolikor se poznam nema skakanja skozi okno dokler niso vsi mulci na broju...sploh pa, da bi že zarad dima letel skozi, otroke pa kar pustil, mislm, mat mu bo vrat zavila, če mu ga ne bo sodišče...
Saxxis
31. 03. 2013 16.26
+2
Najlažje je iz udobja lastnega "varnega" doma pametovat in kritizirati, ker je človek rešil svojo rit. Postavite se v njegovo kožo pa me resno zanima kdo bi bil junak ... Večina bi verjetno bila toliko prestrašena, da še sebe ne bi zmogli rešit.
Ramzess
31. 03. 2013 13.41
+4
Reševalci opravljajo tudi delo patologa, in dajejo zaključke, oblasti pa glede skvoterjev, ki tam najbrž ne smeli biti, molči, in zakaj bi lagali o tem kar so rekli. Če so krivi za vse to, bodo morali odgovarjati. Oče ima svojo odgovornost, na njegovo vest bo že pihala mati otrok.
Ramzess
31. 03. 2013 13.31
+11
Očeta, sebičnega kot je, čaka proces, ne glede na to kdo ga bo sprožil, oblasti ali mati otrok, ...le kaj je misli, razen na lastno sebično rit. Saj ne da bi ga obsojali, ampak povsem jasno je kaj je imel v mislih.
Ramzess
31. 03. 2013 13.32
-3
-G-
31. 03. 2013 14.08
+9
ti bi biu ful heroj če bi se zbudu u dimu. ne bit pametn. čeprou ne obsojam sam si preveč pametn o tej situvaciji
ph0enix
01. 04. 2013 09.55
+1
če je imel opekline je že gorelo v stanovanju. Ne moremo domnevati zakaj se ni odločil za reševanje. Mogoče ni bilo več možno zaradi vročine.
ninini123
31. 03. 2013 13.29
+14
Mislim, da bi jih zelo težkjo rešil. Nevem, kako bi se ljudje šele odzvali, če bi vse s sabo vzel pri skoku skozi okno. Težko je biti pameten, dokler nisi v taki grozni situacij. Sožajle.
Ramzess
31. 03. 2013 13.32
+11
Težko ali lahko, da ali ne, sploh ni vprašanje, ...dejstvo je, da ni niti poskusil.
kraut
31. 03. 2013 17.40
+5
Ramzess
31. 03. 2013 22.01
-5
JanezBos.
31. 03. 2013 13.16
+46
Ne...resno,sigurno bi probal rešiti prvo otroke ali pa bi umrl med poizkušanjem.Vsi,ki bi storili drugače si ne zaslužijo imeti otrok!!!
covjek_
31. 03. 2013 13.05
+35
kako je lahko se to zgodilo tocno tisti dan ko so bil otroci pri njemu? to je men sumljivo...jst raj umrem ko da pustim svoje otroke na cedilu...dobesedno
ochi
31. 03. 2013 13.21
+5
dopustimo možnost, da so bili preminuli že preden se je zbudil. očitat brez dejstev ni dobro.
ochi
31. 03. 2013 13.32
+8
predvsem, ker vemo, kako površni in šlampasti so "novinarji" na tem portalu.
Ramzess
31. 03. 2013 13.33
-5
Možnosti niso več dovolj, potrebni so dokazi, resnični, ne prirejeni.
Moped in veter skozi vuhe
31. 03. 2013 12.55
+5
KnightTemplarSL 31.03.2013 12:13:02, popolnoma prav imaš in se stvojim komentarjem v celoti strinjam! Iz dolgoletnih izkušenj izdam lastnost teh licemerjev, ki bi reševali in pametovali! Najslabše izkušnje imam pri nas! Edino, kar zna večina teh gobezdačev je, da komentirajo dogodke iz varne in nekrvave razdalje! Žalostno, a vseeno nikogar ne obsojam! Lahko je pomagat pri TV nadaljevankah, malo teže pa, ko imaš pred seboj človeka z odtrganimi udi in ki se poslavlja z na široko odprtimi očmi, ki te prosijo pomoči, ki je pa ne moreš nuditi! Prav rad bi videl, koliko od teh gobezdačev to zmore! Konkreten tragičen dogodek je v bistvu samo ena grozna realnost. Možakar je pač reagiral nagonsko, samoohranitveno. Mogoče se v danem trenutku sploh ni zavedal, da so z njim tudi otroci, ki jih, kolikor je iz teksta razumeti, sploh ni bil navajen imeti pri sebi. Brez dvoma pa bo težko živel s tem bremenom! Zelo me pa razočara ta lažna morala, ki jo nekateri tako vehementno delijo okoli sebe! V bistvu bi bilo ob tako tragičnih dogodkih najbolje onemogočiti komentarje, saj se običajno že po nekaj komentarjih pozabi topik...in se nadalljuje o politiki, levih in desnih, pa tudi o odvezanih šnirncah .. ;-(
Ramzess
31. 03. 2013 13.35
-3
Zavedal ali ne, navajen ali ne, nagon ali ne, za opravičila in izgovore je prepozno.
merion
31. 03. 2013 12.29
+37
upam,da jih je vsaj poskušal rešiti,če je prvo rešil sebe in na njih pozabil,pa bo zelo težko s tem živeti....
Ramzess
31. 03. 2013 13.36
+2
Mati zna poskrbeti za to, težko bo odpustila.
lunica008
31. 03. 2013 11.55
+56
zalostno da oce zbezal, otroke pa pustil, res, raje umrem z njimi kot pa zivim brez njihi!!!!
Robert Anži? 1
31. 03. 2013 12.02
+42
Se strinjam, vendar bi se obdolžilnih komentarjev raje vzdržal, saj ne veš kako bi ti reagiral v zadnjih brezizhodnih trenutkih, situacija. Torej previdno.
whatever989
31. 03. 2013 12.12
+38
Oba imata prav, ampak še tujca bi šel reševat, kaj šele svoje otroke.
KnightTemplarSL
31. 03. 2013 12.13
+9
Lahko je zdaj komentirati in se delat junaka.... Bog ne daj da bi se ti isto zgodilo, večino tipičnih junakov ki na veliko govorijo kako bi oni bolje naredili so ta prvi v rešilnem čolnu.
mackon08
31. 03. 2013 12.25
+5
Cake29
31. 03. 2013 12.56
+18
Itak nikol ne veš kako reagiraš, ampak ko smo imeli pred kratkim potres sem ta prvo letela v otroško sobo, kljub neverjetnemu strahu. Mislim, da ti lastni otrok (kaj šele 5) prvo pride na pamet.
LOS - T
31. 03. 2013 17.19
+8
ko je bil potres sem tudi jaz letel najprej po otroke, ne skozi okno...ko se je pri sosedih prismodilo sem najprej zbral mulce in jih opremil za vsak slučaj bežanja, nič nisem letel sam ven...to je starševski nagon...