Črna kronika

Pes Slovenke na plaži v Umagu ugriznil otroka

Umag, 20. 07. 2015 15.23 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Policija v Umagu je sodniku za prekrške ovadila slovensko lastnico psa, ki je na plaži ugriznil otroka v roko in nogo. Otrok je bil na srečo le lažje poškodovan. Podoben dogodek se je teden dni prej zgodil v bližini Pulja.

Psi so vedno bolj pogosti obiskovalci plaž skupaj s svojimi lastniki. A pomembno je, da so pod nadzorom in da ne motijo ali ogrožajo drugih kopalcev.
Psi so vedno bolj pogosti obiskovalci plaž skupaj s svojimi lastniki. A pomembno je, da so pod nadzorom in da ne motijo ali ogrožajo drugih kopalcev. FOTO: Reuters

Pes mešanec je v soboto popoldne na plaži v Umagu nepričakovano začel teči za otrokom in ga lažje ranil, ko ga je ugriznil v nogo in roko, je pojasnila policijska uprava hrvaške Istre.

Kot so dodali, so 46-lastnico ovadili sodniku za prekrške v skladu za zakonom o prekrških na področju javnega reda in miru. Hrvaški zakon predvideva denarno kazen od 25 do 100 evrov za osebe, ki svojih živali nimajo pod nadzorom in bi te lahko ogrozile ljudi ali druge živali.

Istrska policija je še sporočila, da se je podoben dogodek prejšnji petek zgodil tudi v bližini Pulja, ko je rotvajler pritekel z nekega dvorišča in ugriznil otroka v nogo. V puljski bolnišnici so ugotovili, da gre za lažjo poškodbo. Policisti še iščejo lastnika psa.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (270)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

sportsmanship
22. 07. 2015 09.29
+1
dobr da ni biu morski pes
Qonos
22. 07. 2015 08.12
+13
Pes je lahko zelo nevarna zival. In skrajno neodgovorno je od lastnika da pusti psu moznost da je na dosegu otrok. Sem sam imel ze tri nemske ovcarje. Z njimi hodil v solo, ampak pri najbolj pridnem ki nikoli nikomur nic ni storil semi je zgodilo da je med piknikom,(bil je seveda prost se gibal med ljudmi se z njimi igral), Naenkrat napadel enega decka od prijatelja ker ga je ta slucajno pocukal za uho, on pa ga ja kot se je potem izkazalo imel vnetega. Lahko se zahvalim samo mojemu bratu ki je bil toliko priseben in je situacijo opazil ter psa zgrabil za rep ko je ta zacel letet proti decku, pa tudi decek ki je bil v tisti situaciji tolk hiter in je psu tisto prvo kriticno sekundo usel. Od takrat naprej sem si reku nikol vec velikega psa, ker tud ce negdo misli da bo cuvaj, ej noben ti ne more iz hise tolk odnest kot pa en pes ko bo enkrat enga dobro ugriznil.
opica113
22. 07. 2015 09.25
+2
kriv pa je bil seveda pes in ne nevzgojen otrok in njegovi pametni starši ki mu niso dopovedali da se psa ne cuka za ušesa....vsa čast vsem za take komentarje,....
hibou
22. 07. 2015 10.05
-3
mikson1402
22. 07. 2015 10.09
+2
Jaz sem pa razumel da lastnik prevzema odgovornost in je ni preložil ne na psa in ne na otroka..tudi sam imam psičko in jo imam zmeraj ob sebi in pripeto , čeprav je zelo socializirana in ubogljiva..res pa je , da veliko lastnikov psov tega ne upošteva... zgornji primer pa lepo kaže kako je lahko nevarno kadar se spozabimo...in zmeraj je kriv lastnik in ne žival..vsaj po moje...
daf3
22. 07. 2015 11.26
+1
mikson1402 ja tako je lastnik je zmeraj odgovoren za dejanje saj naj bi bili mi tisti kateri imamo razum in ne nagon zato vsi kateri tako hudičevo razglabljate kdo da je kriv je zame izključno človek in ne žival ter zato moramo preventivno poskrbeti na tak ali drugačen način
Lavanda37
22. 07. 2015 14.13
+1
No in ker večina ljudi jemlje živali kot nujno zlo mamo pol takele debate. Če bi pa otroke že od majhnega naučil vsaj osnove ravnanja z živalmi bi mel tud kot odrasli butci več razumevanja za to, da ima poleg njih še kdo pravico bivat na planetu. In tud odreagirat na svoj način. To je krasen primer; psa se za ušesa ne vleče, ker ga lahko zaboli in bo šavsnil. Pri nas se je zgodilo točno isto mojemu sinu z domačim psom. Sine je vedel zakaj in tud psu ni zameril, ker nismo iz tega delal nobene štale.
Qonos
22. 07. 2015 14.18
opica113 glede na tvoj komentar predvidevam da imas otroke in da se z njimi vse pogovorite, in da ce bos ti svojemu malemu razlozila kje se psa lahko boza kje pa ne, bo seved ubogal ;). Ocitno nisi razumela da ne prelagam odgovornosti na psa. Ce bi malo vec vedela o psih bi mogoce tudi vedela, da vneto uho ne zaboli samo ze ga pocukas ampak tudi pri bozanju.
opica1113
31. 07. 2015 10.05
psa se ne sme za ušesa cukat pa če so vneta al pa ne...in če otrok ni ravno 3-4 leta stvar se mu lahko lepo pove...to če pa bo ubogal al pa ne, kaj pa vem odvisno od staršev=) v to kdo pa se spozna na pse pa nebomo zdaj debatirali=) drugače ko grem sam na sprehod z mojim (in je uvrščen med top 10 nevarnih pasem po nekaterih člankih) opažam, da je lepše vzgojen ko pa marsikeri otrok, ki misli da si laho vse dovoli...
kemuri
22. 07. 2015 08.09
+0
Tragično..pa češki golob je pokakal vetrobransko steklo avtu hrvaških tablic ;) .
rr3
22. 07. 2015 08.05
+0
A je bila lastnica samo Slovenska državljanka, je bila mogoče kakšne druge narodnosti, je imela stalno prebivališče v SLO... to so zelo pomembni podatki pri novici, sploh kadar na x plaži v x državi pes poliže enemu rit.
Lavanda37
22. 07. 2015 14.15
-1
LOPOVEpredZID
22. 07. 2015 06.36
+8
Ni problem v psu....ljudje smo problem!!!
mikson1402
22. 07. 2015 10.11
+1
jezek007
21. 07. 2015 22.06
+19
"Rotvajler pritekel z dvorišča" ..a lastnika še vedno iščejo. Zanimivo :)
laycan
21. 07. 2015 21.37
+6
slovenci so ali pač smo na morju,pa naj bo to hrvaška ali bilo kej,najbolj necivilizirani.mislimo da si lahko vse lastimo,se uležemo kje se na sprdne.
TristoKosmatihMedvedov
22. 07. 2015 09.58
+0
Edino kakšen Italijan se zna še komu usest na glavo.
nocomment1985
24. 07. 2015 07.41
Po mojih opazanjih so slovenci najbolj kultivirani na plazi. Thomas, a ti si na vizo? Kok so smesne te vrednostne sodbe. Treba bo malo hrbtenice pokazat. Uni k so na vizo naj pa zacepijo s tem pripisovenjem neosnovanih vrednostnih sodb. Ce komu niso vsec slovenci in slovenija naj se spoka cez mejo. Jaz ne vem a mate psihicne tezave al pa ste brez hrbtenice. Mene ze posteno moti to nenehno zaljenje, ki pride kar spotoma mimogrede. A ste Hrvati al kaj.
METKA102
21. 07. 2015 20.32
+11
Nekateri kampi (npr. Ulika) imajo v kampu posebej prostor za lastnike s psi, tudi plaža je posebej ločena zanje. In potem ni problemov, ker so enaki med enakimi, v drugi del kmpa pa psi ne smejo.
mikson1402
22. 07. 2015 10.12
-1
V Kaželi imajo zelo lepo urejen kamp in so psi dobrodošli...
Frane Šajn
21. 07. 2015 20.02
-14
Kaj ko bi enkrat za spremembo mamike opozorile svojo otročat , da ni vsak kuži kot v risanki!
srebrnibreg
21. 07. 2015 20.04
+33
Tako je. Po novem bomo otrokom dajali nagobčnike ne psom, ker je pes več vreden kot otrok in ga moramo paziti, da mu otrok kaj žalega ne naredi.
Lavanda37
21. 07. 2015 20.30
-8
Srebrnibreg je tipični predstavnik tistega dela človeške rase, ki je prepričana v svojo superiornost in pravico do nadvlade nad vsemi drugimi živimi bitji. Šolski primer. Za v učbenik. Fuj.
srebrnibreg
21. 07. 2015 20.39
+16
Za vsakega normalnega s srebrnim vred je prvo in sveto bitje na tem planetu človek in šele potem vsa ostala bitja.
neobremenjen_
22. 07. 2015 14.21
+1
A zato smo tam kjer smo? Ko bi bili otroci podučeni o tem, da je žival le žival, in da se lahko včasih nepričakovano odzove, še posebej kadar se ne počuti dobro, sploh na takšni poletni vročini...
Whos
23. 07. 2015 14.25
+1
srebrnibreg, pes je pes in njegovo obnašanje je odvisno od njegovega lastnika. Noben pes ni sam po sebi agresiven, ampak je to priučeno s strani lasnika - ČLOVEKA. Tako da to tvoje "sveto" bitje je povod, da je pes agresiven, ne pa pes sam po sebi. Veliko bitij je svetih pred virusi in izrodki imenovanimi ČLOVEK!
nocomment1985
24. 07. 2015 07.45
-1
Srebrni pa taki nadljudje nam vodijo drzavo. Zato pa smo na psu.
nocomment1985
24. 07. 2015 07.46
srebrnibreg
21. 07. 2015 18.22
+31
Eno od zelo nagnusnih dejanj lastnikov psov na plaži je to, da se pes po prihodu iz vode na plaži med ljudmi otrese vode tako, da nekaj metrov vstran vse kopalce poškropi. Normalen psa ne bi pustil med kopalce v takem primeru.
trunck
21. 07. 2015 18.53
+16
Bravo, si zadel; normalen ne bi!!! Sam kampiram, maja in junija ima psa več kot 50% kampistov. Vendar je psov na plaži izjemno malo. Tisti, ki imajo pse na plaži pa so po pravilu Slovenci. Ja, in že na zunaj ne zgledajo normalni
srebrnibreg
21. 07. 2015 19.01
+6
trunck- dosti teh ljubitelj psov ima psa zato, da jim je kamuflaža za ene stvari pri sebi, da jih policijski pes ne odkrije.
Lavanda37
21. 07. 2015 19.02
-4
Kok ste luštkani... Dejmo odstranit vse kar nas ogroža... Jaz začnem pri ljudeh z neurejenimi nožnimi nohti. Men se pa to na plaži gravža. Da o glivicah in kožnih boleznih ne govorim.
gobo
21. 07. 2015 19.03
+5
res je ni hujšega na plaži da se ti to zgodi da bi jih vrag vzel
srebrnibreg
21. 07. 2015 19.07
+11
Spet eno siroče kateremu pes več pomeni kot človek. Tako je, ko te ljudje ne marajo pa ti samo še pes ostane, da mu lahko komandiraš.
Lavanda37
21. 07. 2015 19.18
+0
Kaj da se ti zgodi? Glivice na sosednji brisači? Se strinjam. Groza.
srebrnibreg
21. 07. 2015 19.19
+8
Tvoj vreča bolh je bolj nevarna kot tiste glivice.
Lavanda37
21. 07. 2015 19.27
+1
štrekeljc
21. 07. 2015 22.08
+3
srebrnibreg, po navadi se steboj strinjam, tokrat pač ne. Bolh se veliko lažje znebiš kot gljivic na nohtih. Preverjeno, dve leti nazaj sem na neki plaži staknil gljivice in upam, da sem se jih končno rešil sedaj, ko sem si dal izpuliti nekaj nohtov na nogah. Ni bilo druge pomoči. Bolhe? Pes? P.D.!
Lavanda37
21. 07. 2015 17.19
-27
Joj, spet bojo vsi pošteni državljani grdo gledal k mam psa na plaži... K je med drugim tud tolk nehigiensko ker gre v vodo... Pol pa med debato o psih spijejo kakšno pivo preveč, pa lulajo v vodi. Kok hud je pa bil tale ugriz? Ker sem pa tja se kej tazga zgodi, ne? Ampak pol pa novinarjem tok prav pride... Pa kakšno sliko so zraven objavil, moj bog. Pivopivci pa vsi srečni, da majo o čem razpravljat.
IT1991
21. 07. 2015 18.08
+5
ugrizi po telesu skupaj 3je niso bili alarmantni ampak so predrli kožo,
srebrnibreg
21. 07. 2015 18.19
+20
Lahko imaš trop psov vendar drugih ljudi ne nadleguj z njimi.
kakc
21. 07. 2015 19.22
+1
ribe tut lulajo v vodi, pa jo pijemo- kaj naredi riba ko je žejna....
Lavanda37
21. 07. 2015 17.19
-14
Joj, spet bojo vsi pošteni državljani grdo gledal k mam psa na plaži... K je med drugim tud tolk nehigiensko ker gre v vodo... Pol pa med debato o psih spijejo kakšno pivo preveč, pa lulajo v vodi. Kok hud je pa bil tale ugriz? Ker sem pa tja se kej tazga zgodi, ne? Ampak pol pa novinarjem tok prav pride... Pa kakšno sliko so zraven objavil, moj bog. Pivopivci pa vsi srečni, da majo o čem razpravljat.
trunck
21. 07. 2015 18.48
+12
Joj, kaj pa če bi psa pelal na osamljeno plažo pa te ne bi nihče grdo gledal. Očitno se tebi hlače tresejo od strahu, ko gledaš ljudi, ki pijejo pivo. Pa lulajo v morje, to pa je nekaj. Kaj pa čezoceanke, kam pa tam lulajo in kam gre nafta in izpušni plini. Koliko močno mora biti nekdo ogrižen, da ugriz je hud. Ali imaš mogoče jakost ugriza klasificirano glede na število šivov. Do pet šivov, ugrizek, od pet do dvajste šivov ugriz, nad dvajset šivov poškodba. Jaz sem ljubitelj kač, bi bil vesel, če ti klopotačo vržev v hlače?? Pa ti bi potem povedal, da sem ji pobral strupnike. Kaj pa strah?? Ljubček, mislim, da bi potreboval bikovske tablete za pomiritev.
Lavanda37
21. 07. 2015 19.09
-3
That's what I'm talking about. Pri vsem tem sranju k gre v morje naj bi šel jaz zarad psa na samotno plažo... In nisem tvoj ljubček. Psi so pa agresivni izključno zaradi bedne preteklosti, za katero je spet č
Lavanda37
21. 07. 2015 19.11
-2
Torej preteklosti za katero je spet kriv človek. Na zdravje!
anonim.
21. 07. 2015 17.10
+0
Če bi ta debata potekala nekje na prostem, je najmajn kaj bi se zgodilo, vsepslošni pretep,....umirite se pa malo zadihajte,...eni se raje sprahajjo z psom, drugi jih pač nemarajo,...moje izkušnje so da jih predvsem ne marajo, ljudje ki so nadpovprečno čistuni in ga ne bo pobožal ker je pes umazan in pa tisi ki se jih bojijo,...recimo cigani :D
Kuracpickagovnosisa
21. 07. 2015 17.07
-3
Torej je otrok s svojim obnašanjem ogrozil psa, ta pa je brez oklevanja (seveda, samo glupi in na otroke zaradi preteklih izkušenj alergični psi napadajo otroke) planil na otroka?
anonim.
21. 07. 2015 17.11
+20
tukaj je v vsakem primeru kriv lastnik in ne pes.To se enostavno ne sme zgoditi pa če maraš pse ali pa ne.
Kuracpickagovnosisa
21. 07. 2015 17.13
+2
Eno je zarenčat in pokazato zobe, drugo je pa s strani psa otroke napadat. Pes je pač prtegnjen...
anonim.
21. 07. 2015 16.41
+2
Žalostno je da slaba luč pade na psa...v resnici pa je kriv lastnik...Imel sem že dva psa in presneto veta da so otroci pač otroci in da ga občasno kakšen otrok pocuka za ušesa ali pa rep.Mu pokaže zobe ko se ga naveliča to pa je tudi vse.Ker enostavno ve da ne sme nobenega vgrizniti še najmanj pa otroka.in če ima lastnik pravilno dresuro, lahko komot psa pripelje na plažo.Ampak ljudi smo si različni, ne?
Kuracpickagovnosisa
21. 07. 2015 17.09
+1
hibou
22. 07. 2015 10.11
+1
100000krat je bilo že napisano da glupih psov ni, so pa lastniki toliko bolj!
Ciymbalta
21. 07. 2015 16.40
+15
Od 25 do 100 evrov kaj so nori za taki prekršek bi moralo bit saj 1000 evrov kazen plus zapor.Upam da bojo starši od otroka tožili in da si bo ta lastnica psa zapomnila letošnji dopust
Alteist
21. 07. 2015 19.19
-5
storž 43
21. 07. 2015 16.19
+31
Sem ljubitelj psov,vendar pes mora biti pod nadzorom.Take primere bi morali najstrožje kaznovati.Saj ni kriv pes,kriv je lastnik,ki gleda na psa kod na malega boga in mu je velikokrat preveč dovoljeno.
IT1991
21. 07. 2015 15.41
+45
Devetletnika je pes dokaj hudo ranil. Poškodaval mu je tudi uho toliko, da je prišlo do deformacije. Otrok in mama sta se na plaži igrala v vodi, ko ga je pes napadel, tako da pes ni bil ogrožen s strani otroka. K sreči smo dogodek videli turisti, ki imamo na srečo zdravstveno izobrazbo (2 medicinski sestri in zdravnik), da smo fantka hitro osrbeli in počakali na prihod reševalcev. Bi pa pohvalila zdravnike, ki tudi ob prostem času s seboj nosijo celotno prvo pomoč, da se lahko hitro ukrepa.
anonim.
21. 07. 2015 16.37
+12
Materhorn
22. 07. 2015 06.37
+4
Pošteno, takšnim zdravnikom še normalno deluje moralni kompas!
brusilec
21. 07. 2015 15.22
+6
nisem bil zraven tako da ne vem kaj je delal otrok z psom da ga je ugriznil.. ampak otrok bi moral biti na plaži varen pred psi. Če pes ni navajen pljudi, sploh pa malih otrok, potem preprosto natakniti nagoblčnik. Kdor pa ne spuče za psom, otrokom ali pa za sabo.. kakršnokoli svinjarijo že tam pusti, tista oseba bi se pa moral nad sabo malo zamisliti..
ledr
21. 07. 2015 15.28
+11
Ne, da bi moral imet nataknjen nagobčnik, pes na plaži NIMA KAJ ISKAT!!!
brusilec
21. 07. 2015 16.18
-2
no ja ledr... to je tvoje mnenje.. jst sem napisal svojega.. če pes ni nevaren, potem je lahko,.. dokler se za njim spuče in če je na plaži dovoljen, potem nimam nič proti. Tudi mi smo že šli z psom na morje.
anonim.
21. 07. 2015 16.56
+5
ledr ti si eden tistih ki nikdar imel psa verjetno tudi nobene druge živali, na sploh pa tvoj komentar pove da nemaraš psov.In verjetno če si normalen lastnik psa potem neboš šel sredi plaže z psom v največjo gužvo, ampak se boš odmaknil nekam na stran kjer se plaža končuje...Zato si bom najverjetneje jaz letos na morje vzel legvana glede na to da je to njegovo "življensko okolje" pa da vas vidim :D
lupito
21. 07. 2015 14.55
+41
Enkrat prileti spuščen pes nekje 30 m vstran od lastnika do mojega 4 leta starega otroka, pa se mi lastnik na daleč dere "saj ne bo nič naredil". Pa ga vprašam "s čem pa mi to garantirate?" Pa me gleda začudeno in si verjetno misli kak pasjemrznež sem. Ne nisem. Sem pa alergičen in celo borbeno nastrojen, ko obstaja minimalna možnost da mi poškoduje otroka. Zatorej se ve, javna površina - pes varovan na povodcu, privat lastnina - mene ne briga.
Real10
21. 07. 2015 15.21
+16
trunck
21. 07. 2015 15.31
+35
sem se sprehajal z otroki po gozdu in zaslišim topot in lajež. Dva nemška ovčarja sta renčala na moje otroke stare manj kot pet let. O strahu mojih otrok ne bi govoril, ker tega enostavno tu nekateri ne morejo razumeti. Pride lastnica in na moje vprašanje glede odgovornosti za pse mi odgovori, da imajo njeni psi enako pravico tekati po gozdu, kot moji otroci. Seveda sem ji takoj odgovoril, da moji otroci ne ogrožajo njenih psov, kar seveda ne velja za njene pse in s tem jasno nakazal absurdnost takšne primerjave. Vendar se baba ni dala, dokler nisem jasno povedal, do bo ona ogrožena od mene, če se ne bo pobrala s svojimi psi iz gozda. Skratka, primitivnost, egoizem incinizem teh ljudi /daleč od tega da je to večina lastnikov psov) je neizmerna
Real10
21. 07. 2015 15.49
+14
trunck za take primere je vedno dobro imeti kaj pri sebi...pa se bo drugic malo lepse obnasala...se cist strinjam s tabo +++
storž 43
21. 07. 2015 16.31
+14
Zamisli si, da bi take pse pokončal. "čeprav precej upravičeno"Izpadel bi kod največji zločinec.V vseh kronikah bi bil na prvi strani.
nocomment1985
24. 07. 2015 07.59
-3
Ja, cel svet se vrti okrog vasih pamzev. To bo ja. Ni cudno, da pri 30 ne znajo it od doma.
lupito
27. 07. 2015 17.15
+3
Če še ne veš, cel svet se vrti okrog samega sebe, zemlja pa to. In ja moj otrok je moj svet, moje vse... Kapiš? Verjetno ne...