Črna kronika

Večina predstavnikov sveta staršev stopila v bran domnevno nasilni učiteljici

Cerklje na Gorenjskem, 12. 06. 2012 19.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Na šoli v Cerkljah na Gorenjskem, kjer je zaposlena domnevno nasilna učiteljica, so sklicali izredni sestanek sveta staršev. Če sta učiteljica in ravnateljica storili kakšno napako, je to zato, ker nista imeli moči, je prepričana večina predstavnikov sveta.

Na osnovni šoli Davorina Jenka v Cerkljah na Gorenjskem, kjer je po pripovedovanju nekaterih staršev učiteljica Lilijana Skubic nad prvošolčki izvajala nasilje, se je na izrednem sestanku sestal svet staršev. Na njem naj bi razjasnili, kaj se je v resnici zgodilo in kako ukrepati naprej. Sestanka se je udeležil tudi župan, ki zgodbam staršev ne verjame in podpira tako ravnateljico šole kot učiteljico.

Če sta učiteljica in ravnateljica naredili storili kakšno napako, je to zato, ker nista imeli moči, je prepričana večina predstavnikov sveta, so poročali v oddaji 24UR ZVEČER. Tisti, ki so stopili v bran materi, so zdaj zelo razočarani. Po sestanku so nato starši sprejeli le skupno izjavo, da ne podpirajo nikakršnega nasilja v šoli.

Učilnica
Učilnica FOTO: Thinkstock

Ravnateljica je sicer v ponedeljek po telefonu vnovič dejala, da zoper učiteljico ne namerava ukrepati, da je že ukrepala s tem, ko ji je izrekla opomin, in da bo počakala na razsodbo sodišča. Tam namreč zdaj poteka sodna preiskava, kar pomeni, da obstaja utemeljen sum, da je nasilje bilo.

In čeprav mnogi starši učiteljico podpirajo, so v bran materi, ki je povedala, da je učiteljica z glavo ob steno večkrat udarila njenega šestletnega sina, zdaj pa poskušajo učiteljico zaščititi in njenega otroka prikazati kot problematičnega, stopili starši, ki prej v javnost niso želeli. Med njimi je mama dečka, ki naj bi mu Skubičeva natrgala ušesno mečico, a takrat ni javno polemizirala, saj je verjela, da bo ravnateljica ukrepala – tudi sama je namreč učiteljica. In še mati, ki je pred devetimi leti celo dosegla, da so se na ministrstvu za ravnanje Skubičeve do njenega otroka opravičili.

Ti starši so prepričani, da glede na njihove izkušnje to nasilje traja že vrsto let, spregovoriti pa so se odločili danes, saj pravijo, da ne morejo več tolerirati obrambnega zidu veljakov do učiteljice, kot so se izrazili, in da bodo zaradi zaščite drugih otrok tudi oni pozvali ravnateljico, naj jo umakne.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (380)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

abyxxx
14. 06. 2012 08.17
-3
Dejansko kar se je takrat dogajalo ,v razredu vejo le učiteljica in oroci,ki so bili prisotni....vemo da se otroci razlikujejo eden od drugega poa obnašanju,disciplini itd......ampak vseeno ni prav in obsojam ta dogodek,ker to si ne sme privoščiti nobena učiteljica,vzgojiteljica (če je to kar povejo mediji vse res)....,,z dogodkom sem seznanjen le iz medijev tako da kar povejo to vem,ampak če bi se to mojim otrokom zgodilo oz dogajalo (imam pravtako predšolskega otroka) nebi stal križem rok in bi sigurno ukrepal......ne gre mi v račun kaj se je moglo dogajat v razredu,da si je učiteljica to lahko privoščila,ker to dejanje je obsojanja vredno.Pa ni me treba linčat zdaj s komentarji,ampak res ne razumem kaj ji je lahko ta mali otroček hudega naredil da se je oločila za tak ukrep
vosu34
13. 06. 2012 21.30
+13
tole kr se kle grejo je tok za lase prvlečn da kr glava peče. tale učiteljica je ena najbolših na šoli in tudi vrjetno po celi regiji. Otroci so dandanes preveč razvajeni, za kar pa niso sami krivi, temveč so krivi starši, ki otrokov ne vzgajajo. imajo same pravice in nobenih dolžnosti. ne spoštujejo nobenega človeka pa ni važno ali je to kralj, papež, ali pa učiteljica. take starše bi bilo potrebno zapreti in z njimi narediti saj veste kaj. Ravnateljica, bi mogla učiteljici stopiti v bran in nagnati novinarje ki so učiteljico že spravili ob dobro ime. Upam da se neodgovorni starši zavedajo svojih neumnih in skrajnih dejanj, s katerimi so prizadeli mnogo ljudi sploh pa učiteljico. dobro bi bilo, če bi se ti starši raje posvetili delu in primerni vzogiji otrok,kot pa iskanju denarja na že tako prezasedenih sodiščih.Pohvalil bi še brzinskov komentar, ki je povsem na mestu, vsem ostalim pa svetujem, da prenehajo vrjet vsaki neumnosti ki jo slišijo poTV in se malo zamislijo nad neumnostmim ki so jih napisali.( to velja za zadnjih nekaj komentatorjev - tistih ki pišejo proti učiteljici in verjamejo pop tv in staršem).)
Brzinsek
13. 06. 2012 19.27
+15
mularija je razvajena...če ga je pa učitlca klofnala mu pa to u življenju ne bonič škodlo kvečjemu prav prišlo...tam kjer ko je problemom z otrokom je problem tud z staršom..
BMWmunja
13. 06. 2012 21.03
+0
okhasan
13. 06. 2012 17.48
-11
ne razumem.... takšni , kot tale učiteljica , ki očitno nima živcev , nima kaj početi v pedagogiki. obstajajo 1000 in 1 način, kako postaviti meji vsakemu otroku , sploh tako majhnemu . za vsak prekršek posaditi ga na stol za toliko minut koliko je star, brez tega , da bi imel pravico vstati. če bi vstal, ga spet in spet posadiš nazaj in ga s tem prisiliš da bo sedel točno toliko minut. oooo, kako to deluje. že po treh dneh bi bil poslušen kot jagnje. nasilje poraja nasilje. nič drugega. in vsak pedagog bi moral to vedeti. tukaj sploh ni debate . takoj jo suspendirati.
arianna85
13. 06. 2012 19.28
+3
Cerklje na gorenjskem....vas, kjer se med sabo vsi poznajo in se ščitijo. Ce bi tak sum obstajal v lj ali mb bi bla vsaj ze suspendirana. Ne obsojam te uciteljice vnaprej, naj presodijo o tem ali je bla nasilna tisti, ki morajo. A dejstvo je da stvari na vasi funkcionirajo drugace in zato nihce ne ukrepa. Halo neki iobicni starsi proti zupanu, ravnateljici in ugledni starejsi uciteljici? Kdo je zmagagovalec v tem dvoboju je jasno...
vosu34
14. 06. 2012 16.55
+5
kako lahko praviš, da so se vsi potegnili zanjo in jo ščitijo. kaj pa učiteljica res ni bila nič kriva in so (krivi) starši ki otroke ne znajo vzgajati!?!?!
Perivnik
24. 04. 2023 10.56
arianna85 - ta članek berem po več letih, sem ga iskal zaradi situacije v Celju. Sem imel v spominu tole sago. Ta učiteljica, kot se je kasneje izkazalo, res ni bila nič kriva. Mimogrede, napadaš še Cerkev, ta učiteljica ni pripadnica RKC.
maijster
13. 06. 2012 17.30
+5
..........tudi mojim otrokom v vrcu,je bilo verjetno kaj na malo na grši način rečeno ali narejeno,ampak da bi dobil natrgano uho zaradi sile narejene nad njim,ali podobnih težije fizičnih prijemov,pa nebi mogel oprostiti nobenemu ( govorim za 6 letnika ),in se strinjam da so otroci obraz staršev,ampak lepo vas prosim 6 letnik,halooo,.....
silvy63
13. 06. 2012 16.45
-11
Učiteljica je nevzgojena in ne opravlja svojega poklica kot bi morala, zatorej tudi z njeno glavo butat v zid!!!
tehtnica70
13. 06. 2012 20.14
+11
Očitno ne poslušaš dober poročil!! Učiteljica je razdvajala otroka pri pretepu, in temu rečejo nasilje. Kje je pa kakšen dokaz da ga je metala v steno. Slovenci smo takšni, da iz muhe naredimo slona, sedaj je pa tako daleč prišlo, da ga je v zid zabijala!! Saj sploh nihče ne bere dobro vseh poročil, pa še mediji so vse napihnili. Kdo je kriv o tem odloča sodišče, ne pa mi!! Temu se reče moderna inkvizicija,. Samo da v tistem času so jih brez zaslišanja dali na grmado in jo bilo egonije konec v nekaj urah, zdaj pa se to izvaja kot psihično nasilje. Veliko ljudi pa je to gospo obsodilo brez zaslišanja.
BMWmunja
13. 06. 2012 21.26
+7
Eno velja: Če bo denimo nevzgojeni dijak fizično napadel profesorico, bo storil prekršek in ker ima na "števcu" po navadi že vse mogoče kazni in še kakih 30 neupravičenih ur povrh, ter bo ob koncu šolskega leta deležen "alternativnega" vzgojnega ukrepa in bo eno dopoldne (1 uro efektivno!) barval neko ograjo ob šoli, ki je predhodno niti očistil ne bo. Če pa se bo profesorica, ki je obiskala kak tečaj samoobrambe, ubranila nasilneža in mu ob tem kaj "lepega povedala s pešice na nos", pa bo suspendirana. Pa kaj takega zmore mogoče vsaka petdeseta. Dijaki je sigurno ne bodo ubranili. Torej, profesorjem je včasih treba izbrati: ALI SLUŽBA, ALI DOSTOJANSTVO. Jaz pri sebi že vem, kaj bi izbral...
recipisi
13. 06. 2012 14.17
+3
Res je ,da to kar pišete kako je otrok neuzgojen ,da so starši krivi ,da jih morajo otroci kdaj dobit,... Ali ne obstaja kaka druga metoda kot pa ta ? Mislim ,da so lahko kazni tudi uzgojne brez pretepanja ,če si jih seveda otrok zasluži.Tisti ,ki pišete kako se toliko satri otroci že lahko lažejo,...Ja se zlažejo vendar pa ne morejo trije enako stari otroci povedati enake zgodbe.Ta uciteljica ima nareč kot pravite na komentarjih problematične otroke na piki.Tudi mojemu bratu se je zgodila zelo podobna zgodba na dolenjskem ko so mu padla vrata na glavo in se ni upal nikomur povedati v šoli med odmorom na wc-ju bil je v drugem razredu ,ko pa se je zacel pouk so delali prepis iz table in ni videl,ko je učiteljici rekel da ne piše ker ne vidi zaradi padlih vrat na glavo je bila njena reakcija upitje ,posmehovanje potem pa ga je zagrabila za lase mu porinila glavo pod vodo v lijak in ga peljala po vseh razredih ter razlagala da ne vidi na tablo.Moj brat je doživel tak šok,ni govoril,lulal v posteljo jecljal,... Prepričana sem ,da mama oz.starši ne želijo medijske slave niti denarja kot pišete le resnica bi lahko že enkrat prišla na dan. Pa še en primer o učiteljici ,ki se je dogajal v vrtcu ena učiteljica z lahkoto obvladuje vse otroke pri neki dejavnosti medtem ,ko jih druga šele ko jim ponudi sladoled.
moongirl3
13. 06. 2012 14.41
+1
in kaj so rekle učiteljice v drugih razredih na to??
recipisi
13. 06. 2012 15.30
-1
moji mami so vsi rekli da je slaba mama ,če ne gre do ravnatelja,vendar se ni upala to je bilo 30 let nazaj kajti vedela je da ima potem še enega otroka ,ki gre v šolo.Ne da se primerjat časov takrat in sedaj vendar vem ,da ta fantek o katerem govorijo v Cerkjah ni problematičen.Žalostno tudi to da v enem komentarju par dni nazaj pišejo kako so tudi njegovi starši psihični bolniki.A je kdo preveril ali imajo kartoteko?Upam le ,da je ne bodo po vsem tem linču ,ki se jim dogaja res imeli. Naj zmaga pravica le to je pomembno.
tehtnica70
13. 06. 2012 20.16
+13
Ti pa starše zagovarjaš. Kdo pa zagovarja to učiteljico, ki so jo poimensko linčali v medijih. Še najhujše kriminalce imenujejo samo z inicialkami!! In se ti zdi prav da nekoga javno obtožiš za nekaj kar še ni sodbe. Tisti ki so pa to spravili v medije, si pa niso upali z imenom in priimkom izpostaviti. HALO!!!
BMWmunja
13. 06. 2012 21.31
+2
Pred 30 leti so problematične dijake na koncu znali ukrotiti. Za tovariše, ki še pomnite: JNA
Klavdija Kmetec-Rossi
13. 06. 2012 13.23
+12
Včasih se več ne ve kaj je prav in kaj ne, eni starši se trudimo vzgajat otroke po svojih najboljših močeh, ampak sem doživela, da si je sin izbral "vzornika" starejšega učenca na šoli, ki je pa vzgoja res šla mimo njega, ker je pač ta učenec "KUL". Tako da sem se morala res potrudit in otroku dokazat da njegova dejanja niso "kul" Res pa je da si danes starši vzamejo premalo časa za otroke, najboljše je, če mu porinej predse računalnik, igrice, da se otrok zamoti sam s sabo
.kiss_my_ass
13. 06. 2012 12.49
+27
Nedotakljivi so otroci premožnih staršev. Ti so praviloma tudi nevzgojeni - starši in posledično otroci.
kratko in jasno
13. 06. 2012 13.39
+13
pajade, imamo enega socialca v šoli ki ga sam bog ne more ukrotiti !!!! katastrofa od mulca. Tko, da ne bi jaz v to zgodbo mešala definicije o premožnih in revnih .
mamaMilka
13. 06. 2012 14.10
-4
kissy...... jaz imam pa ravno obratne izkušnje.... iz mojih šolskih let, od mojih nečakov in od mojih otrok..... Mislim, da iz tebe veje ena sama nevoščljivost
cyklon
13. 06. 2012 23.28
+0
kratko in jasno Khm...seveda ne bi mešali premožnih in revnih v to definicijo in jih tudi ne!! Vi jih ne!! Premožne in vplivnih vaščanov ali meščanov otroke obravnavate drugače!! Prve lop po glavi,drugim pa pisniti ne upate!!
patricija09
13. 06. 2012 12.42
-24
VSESKOZI SE GOVORI, DA STARŠI NE MOREJO UKROTITI SVOJIH OTROK, TEŽAVA JE V TEM, DA MATI Z NJIM NIMA TEŽAV IN LAHKO STVARI REŠUJE NA MIREN NAČIN. TEŽAVE Z NJIM IMA LE UČITELJICA IN NIHČE DRUG,...
SAKITUMI
13. 06. 2012 13.01
+22
HEHEHE... mati ima svojo taktiko kako ga ukrotit-in če ga je treba doma krotiti, pol pomen da že doma ni normalen, a???? če bi imele učiteljce in učitelji tok pooblastil, kot jih ima starš, pol bi blo manj takih zgodbic....zakaj se kakmu učitelju ne zgodi to? ker je že po osnovi močnejše bitje, in ima večjo avtoriteto....učiteljce so šibkejše in otroci to izkoriščajo...in ko začnejo otroci izkoriščat, pol starši še bolj z veseljem pritiskajo na učiteljce.... mnogo je takih izsiljevanj, ki ne pridejo v javnost....
tehtnica70
13. 06. 2012 20.20
+11
no draga patricia, zakaj se pa vsi ti starši niso upali z imenom in priimkon izpostaviti medijem??? najlažje je nekoga linčati z polnim priimkom in imenom, sam pa stati vzadaj za kamero. Kje pa imajo ti starši JAJCA?? Da bi zaščitili otroka?? Blef. Če bi ga hoteli zaščitit, bi jih takoj izpisali iz šole. Vse to doganje se imenuje lahko samo MAŠČEVANJE NAD NEDOLŽNIM!!
patricija09
13. 06. 2012 20.41
-7
ZPISATI IZ ŠOLE IN DOVOLITI, DA SE TO NADALJUJE? ODLIČNO, ZATO PA JE TAKO.I
kratko in jasno
13. 06. 2012 12.05
+37
Ves ta rompompom zaradi morebitnega učiteljičenega ravnanja zganjajo seveda v veliki meri novinarji !!!! Oba moja otroka sta v osnovni šoli in ne malo krat na roditeljskem sestanku opažam, kako nekateri starši na sestanku terorizirajo učiteljico in si niti nočem predstavljati kaj šele počnejo otroci teh staršev... Učiteljica pa mora vse to poslušati, prenašati in biti vljudna in prijazna... KAPO DOL !!!!! plačo si prigara že samo zaradi tega ! Tisti, ki nimate otroka v osnovni šoli se sploh ne zavedate kakšno mularijo sploh imamo , nevljudno, nasilno in do amena razvajeno .... Tudi če ta nesrečna učiteljica fantka udarila , ga ziher ni zastojn !!! in sem sigurna, da ga ni butala v zid .... pretiravanja v tej zgodbi je tok, da kar ven štrli....
zack12
13. 06. 2012 12.31
+14
ja, če bi ta učiteljica bila tako zelo nasilna, bi sigurno butala ob steno vse otroke po vrsti...je pa samo enega.... ZAKAJ ŽE...???
okhasan
13. 06. 2012 18.31
-1
zack12....zato, ker jo morda tudi butali ob zid? ......nekoč
zack12
13. 06. 2012 11.52
+30
Tudi sam sem v osnovni šoli dobil kakšno po....PA VERJEMITE...ZASLUŽENO..ko sem doma potožil staršem, se nista niti najmanj razburjala.. rekla sta ... JA RED MORA BIT...... Ko sem šel pri devetnajstih letih v Srbijo služit JNA, sem spoznal še vse kaj drugega... ni bilo luštno, so me pa stvarIi OKREPILE.... ZATOREJ, OČKI IN MAMICE NE JOKAJTE, ČE VAŠ MILJENČEK DOBI KAKŠNO ....
viking76
13. 06. 2012 11.57
+27
sem jih u šoli dobil, sem doma povedal zakaj sem jih dobil pa sem jih še doma dobil in sem bil raje potem tiho, če sem jih v šoli dobil.
Rde?iAlarm
13. 06. 2012 12.04
-7
zack12
13. 06. 2012 12.06
+13
ja VIKING, tako je bilo..ZATO SE MI BOLJ SMILIJO STARŠI, KI SE NE ZAVEDAJO KAJ SPLOH HOČEJO....menda zdrave in poštene državljane, z veliko denarja in dobro službo...AMPAK dvomim, če je vse tko preprosto...ALIPAČ....čas bo povedal svoje...
zack12
13. 06. 2012 12.20
+7
joža broza... NE GOVORI O STVAREH, KI JIH NISI DOŽIVEL......
viking76
13. 06. 2012 11.48
+25
vsak starš bi si moral prebrati knjigo VARUH OTROKOVIH DOLŽNOSTI in bi bilo drugače. Vsi samo tulijo kaj so otrokove pravice, a nihče otroku ne razloži kaj so njegove dolžnosti. Če je učiteljica to naredila iz njene nesposobnosti, da otroka ukroti na drugačen način, je prav, da jo odpustijo in kazensko preganjajo, če pa je zgodba drugačna naj se pogovorijo in otroku najdejo ustrezno pomoč skupaj s starši. Verjamem, da nisem popoln starš moje na pol pubertetnice in zato vedno dopuščam možnost, da je moja hčerka nekaj naredila narobe in ne, da se njej godi krivica in da so drugi krivi. Upam samo, da tole ni šlo na prvo žogo v javnost in da so se prej vsi vpleteni pogovorili in so starši iz pogovora prišli do spoznanja, da otrok govori resnico, vendar ne bo nihče ukrepal.
modrook
13. 06. 2012 11.39
+9
nadzorne kamere v vsako učilnico, pa bomo takoj videli kdo je česa kriv... če se iskaže da je kriva učiteljica takoj jo odpustit, če pa je tamal lagal, pa b ga nalomil da si zapomni lekcije za cel lajf
moongirl3
13. 06. 2012 12.00
+2
nadzornih kamer je že sedaj dovolj povsod in ne verjamem, da je katera učiteljica tako neumna, da bi udarila učenca pred kamero če predvidevamo, da je tamali lagal, je možen vzrok za laganje tudi ta, da je bil že kdaj tepen, če je bil poreden. Nasilje vsekakor ni vzgojno!
uvertura
13. 06. 2012 10.58
+48
Ne podpiram nasilja. Kot so že nekateri povedali pa je res, da se vzgoja prične DOMA. Lahko pa bi bila zgodba drugačna, morda taka: Dva prvošolčka sta si v laseh, uliteljica ju najprej opozori naj prenehata, vendar tega ne upoštevata, pristopi, da bi ju dala narazen, pri tem pa enemu spordsne in prileti z glavo v zid. Otrok potem doma seveda ne pove vsega, malce prikroji, starši mu celo s postavljanjem vprašanj prikladne odgovore polagajo v usta,...Spet se vas bo nekaj našlo in boste pametovali in kritizirali. Vendar vse to se dogaja, otroci pa tudi lažejo, njihovi starši pa še bolj, saj z nekimi prijavami in s tem, ko stopijo ''zlorabljenemu otroku'' v bran ščitijo predvsem sebe in svojo pomanjklivo vzgojo. Razmislite, da je bilo lahko tudi tako. V kolikor pa je učiteljica res šla predaleč pa naj ima toliko morale in sama poda odpoved.
.kiss_my_ass
13. 06. 2012 11.00
+25
Samo dva dni bi moral biti na mestu učiteljice, pa bi krepko spremenil mišljenje! ...seveda v bran učiteljev....
moongirl3
13. 06. 2012 11.51
+8
se strinjam...nekateri bi že kar linčali to učiteljico...dokler ti ni dokazana krivda, si nedolžen
tehtnica70
13. 06. 2012 13.11
+9
draga uvertura, zadeva je gotovo bila taka kot si jo ti napisala, sicer pa, zakaj se pa zdaj vsi oglašajo po tolikih letih, in niso prej ukrepali???? kdor ima svojega otroka rad, takoj ukrepa, kdor pa je maščevalen, se pa pojavi čez nekaj let, in naklada do onemoglosti. Kje je pa takrat bila mama? Če ima nekdo natrgano uho, ga pelješ k zdravniku, ne pa sedaj "rekla - kazala".
.kiss_my_ass
13. 06. 2012 10.56
+34
Pričakujem, da boste rekli: DOVOLJ IMAMO NASILJA OTROK NAD UČITELJI!!!!
Andreja Bremsak
13. 06. 2012 15.10
+3
NE!!!!! dovolj imamo nasilja nad komerkoli
hiha
13. 06. 2012 10.56
+43
Bravo starši! Če bi prišli stari ljudje nazaj ne bi mogli verjeti, kakšen razsul je v današnjem svetu. Nikjer nobenega reda, nobene avtoritete, nikjer več ne duha in sluha o skromnosti in hvaležnosti. Samo pravice in še enkrat pravice. Res je, da živimo v svobodni državi, vendar ste morda pomislili, da ljudje potrebujejo meje, da v svojem življenju lahko normalno funkcionirajo? In kaj šele otroci! Brez postavljenih mej se ne počutijo varne in če jih bomo še naprej tako ujčakli, bo svet poln pomehkuženčkov, ki imajo iluzorne predstave o svetu, ker so jim starši podali tako predstavo o funkcioniranju sveta. Žalostno res.
hiha
13. 06. 2012 11.00
+7
in 24ur: članek pod črno kroniko?????????
zack12
13. 06. 2012 12.33
+7
.kiss_my_ass
13. 06. 2012 10.55
+28
nekatere starše bi bilo potrebno kastrirati, kajti z (ne)vzgojo otrok terorizirajo svojo okolico...
aojz
13. 06. 2012 10.53
+20
Najboljša učiteljica ene od ljubljanskih šol je novinarju povedala, da je ohranila mirno kri in ni povzdignila glasu, ko so ji učenci že tretjič razbili vso opremo v učilnici. Mi pa plačujemo to učiteljico, opremo in vso škodo, ki jo bodo ti otroci še naredili.
urshulas
13. 06. 2012 11.17
-5
je povedala tudi, kjer "robo" kuupuje? al dobiva na recept? : (
tehtnica70
13. 06. 2012 20.23
+2
Me zanima kaj bo ta učiteljica naredila, ko se bodo na njo spravili? Tudi mirno gledala? Če pa temu ona pravi, da je mirna in avtoritativna, potem je pa vse skupaj na glavo postavljeno. Potem kmečka zdrava logika odpove.
aojz
13. 06. 2012 10.44
+28
Srbskemu športniku so vrstniki v Španiji otroka ubili (pred par dnevi). Očitno hočemo pri nas enake razmere. Posameznik, ki pa hoče v šoli red je pa terorist. Vsak pameten učitelj se bo obrnil stran, ko bo priča pretepu med učenci.