Fokus

Popoldanski taksisti in helikopterski starši

Ljubljana, 25. 02. 2024 07.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Petra Čertanc
Komentarji
133

Že leta v Sloveniji beležimo negativen prirast, pari se vse težje odločajo za naraščaj, družbena pričakovanja glede vzgoje so visoka. Kako se pripravljamo na rojstvo otroka, koliko denarja namenjamo opremi? Starševstvo se danes precej razlikuje od starševstva nekoč, otrok postaja projekt. Zakaj smo postali popoldanski taksisti in helikopterski starši, ki nenehno stremijo k nadzoru?

Povprečna starost matere ob rojstvu prvega otroka se je v petih desetletjih povzpela s 23 let na 29 in pol. V 60. letih je bilo število rojenih tudi za dobrih 18.000 več kot število umrlih. Danes je trend obraten, več ljudi umre, kot se jih rodi.

Starševstvo dojemamo kot zahtevno – na voljo je ogromno literature za uspešno vzgojo, pripomočkov za nego dojenčkov je čedalje več. V poplavi popoldanskih aktivnosti ostane komaj še kaj časa za prosto igro.

Tudi Gordana Njenjić, ki v UKC Ljubljana že skoraj 45 let opravlja delo babice in pare uvaja v starševstvo, opaža velike razlike med generacijami. "Ko sem jaz začenjala kariero, noben ni imel babyphona. Danes si noben ne predstavlja, da ga ne bi imel. Imajo aparature za poslušati utrip, ne razumejo pa patologije. Nosečnica ve, da se sliši utrip, ne ve pa, ali je normalen ali patološki," opozarja.

'Starši preveč posegajo v vsa področja poučevanja'

Pisanje domačih nalog namesto otroka, izdelovanje plakatov, seminarskih nalog – ponekod starši naredijo vse, da otrok v šoli ne dobi slabe ocene. "To se najbolj opaža pri predstavitvah seminarskih nalog, govornih nastopih. Izdelajo čudovite power pointe, pa ga otrok ne zna predstaviti. Starši preveč posegajo v vsa področja poučevanja. Delo šole, organizacijo dela," pravi Gabijela Prelesnik, učiteljica razrednega pouka na osnovni šoli Vič.

Mama in hčerka
Mama in hčerka FOTO: POP TV

Težava današnje vzgoje je, da so otroci vse manj samostojni. "Niso opremljeni z obvladovanjem stresa. Gredo v šolo v naravi, tam so sami, morajo preživeti brez mamice. Veliko je teh, ki ne zdržijo. Kličejo starše, ti jih pridejo reševat," opaža dr. Albert Mrgole, psiholog, sociolog, družinski terapevt.

Mnogi starši, v želji, da bi pomagali, tudi pretirano nadzorujejo otroke. A s tem, pravi Mrgole, vzgajamo nekompetentne otroke, ki jih kot starši moramo voditi tudi kasneje, ko so odrasli.

Za rubriko 24UR FOKUS nas je v del družinskega popoldneva spustila tudi mama šestih otrok, starih od enega do osem let. Časa, da bi se posvečala vsakemu otroku posebej, kot pravi, nima. So pa zato samostojni in si pomagajo med sabo.

Kljub drugačnim časom pa so nekateri pomisleki glede vzgoje enaki, kot so bili pred dvema tisočletjema. Tudi o tem v rubriki 24UR FOKUS, ki si jo lahko ogledate v arhivu Voyo.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (133)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Marinček
25. 02. 2024 19.51
-2
Kje so pa to gospo našli z 6 otroki je na porodniškem ampak jih ima vseh 6 v šolah ali vrtcu ona pa najverjetneje lepo celi popoldan po kavicah presedi
WolfeWoof
25. 02. 2024 19.29
+5
Preveč ste mehkužni. Otroka si ne upate kaznovat pa take. Morte ga. Morejo ga tut policaji. Če gre 16 letni tamle s pištolo grozit SE zaveda kaj dela in ga treba u rešt dat. Pravila spremenit da si ne bodo upali nardit kaj hočejo. Pa tut pustite otroke naj se sami izučijo ne jih skos maltretirat. Dobra vzgoja temelji na ravnotežju. Pa ne mi jamrat o negativnih prirastkih. Se sploh zavedate koliko ljudi se je rodilo od 1950 do zdaj? Več kot pred tem času. Poglejte zgodovino, skos je nihalo in ni nč narobe s tem. Ne more it skos navzgor sploh pa ne zdej ko so ble pandemije pa vojne pa take. Otroci SE rojevajo in to je use kaj je pomemno. Otroci so in otroci bodo. Skrbite zanje in bodite pametni. Pa ne jim usiljevat da MOREJO obvezno nardit otroke. Eni nočejo. Čist normalno.
slayer2
25. 02. 2024 19.23
+1
Pogoji so iz leta v leto slabši!!!
medŠihtom
25. 02. 2024 19.17
+4
če hočte uživat v življenju in bit produktivni nasploh in tudi v starševstvu, družini in bit finančno preskrbljeni na dolgi rok, ter imeti hkrati dovolj časa zase za družino in za šiht, in predvsem svoje hobije s prijatelji, imet mir v svoji hiši, na svoji parceli, na mirnem neprometnem kraju v obilju zelenja, priporočam belgijo ali nizozemsko, jaz imam svoje gor in tam se kraljevsko živi. vesel sem da imajo otroci toliko možnosti uživati in izkusiti kulturno civilizirano življenje z vrstniki česar v podivjani jugokoruptosloveniji sloveniji ni. ni primerjave gldede služb zdravstva, infrastrukture, poštenostjo in miselnostjo ljudi, izvajanja zakonov, napredka in nasploh pozitivnega vajba, z eno mračno propadlo slovenijo. v sloveniji ne vi ne vaši otroci nimate nikakršnih možnosti za prijetno in lepo življenje, ni služb ni ničesar vse je zaoastalo, vse so levo desni desn o levi komiji uničili in pokradli.
Novi T3chno
25. 02. 2024 16.58
+12
Najbolj smešni so pa starši, ki svojega otroka hranijo po navodilih neke knjige ali pa celo po navodilih neke influencerke. Narava prosim pomagaj tem staršem, da spregledajo. Pol se pa čudijo zakaj njihov otrok ne je tega, pa tega, pa alergičen je na to pa na tisto in tega in onega ne sme jest. Sami sebi otežujejo življenje in ga zakomplicirajo otroku.
medŠihtom
25. 02. 2024 19.21
+3
najbol smešni ste takile, labilni, ki vam gre v nos in veste vse kar sosed počne, on pa vas sploh ne opazi ker ste nevidna miška.
kr nekdo
26. 02. 2024 12.02
se vidi kako si uvajal otroka na hrano. Še pedijater ti svetuje z katero hrano se začne. Ravno nepravilno uvajanje pripelje, do tega ,da je otork izbirčen in ni vse jedec. Tako, da tvoja trditev je skregana z večino ljudi, ki ne potrebujete knjigo in ste vso pamet podedovali in vse veste brez knjig.
Novi T3chno
28. 02. 2024 09.50
Poglejte. Prvo kot prvo nisva ovc skupaj pasla, da me bote tikali ali pa vam vaš svetovalec za vse ni povedal nič o bontonu. Mene je bontona naučila mama in tudi mama me je naučila oz predlagala kako naj hranim otroka, da bo zrastel v zdravega krepkega moškega kot sem jaz. Moj otrok je jedel govejo, krompirjevo z ocvirki in kremno juho že, ko je bil pol leta star. Tudi narezano slanino je že jedel pri tej starosti. Zdaj ko je star 3 leta jé popolnoma vse brez kakšnega problema. Poleti gre sam na vrt za hišo in si utrga papriko, paradižnik, izruva korenček, redkvicoin vse to poje srovo. Jé tudi koruzne žgance z ocvirki in je tudi vse vrste sadja. Nekateri starši celo tako komplicirajo, da do enega leta starosti sploh ne grejo kam, ker mora njihov otrok prav ob določeni uri počivat in prav ob določeni uri jesti. Sebi in otroku komplicirajo življenje.
Victoria13
25. 02. 2024 15.43
+5
Preprosto je ljudi preveč in odgovorni ljudje ne bomo delal otroke za ta pokvarjen svet!
Uporabnik1888402
25. 02. 2024 15.48
+0
Koga lazes. Beri malo o preteklosti in kaksen svet je bil ...
Novi T3chno
25. 02. 2024 14.39
+10
Najbolj zanimivi so starši, ki otroku kupijo Stoke voziček za nevem koliko tisočakov z vso opremo. Kot, da se otrok zaveda in full bolj pameten zraste zaradi tega. Voziček za takšno ceno mora kazati temparaturo dojenčka, in javiti mora, če se je otrok pokakal ali pa polulal. Pa še prevajalnik otrokovega joka mora imet, da lahko razumeš kaj otrok hoče.
Miskic a
25. 02. 2024 15.16
+7
To ne kupujejo zaradi otroka. To kupujejo da se lahko ven mecejo. Tak vozicek nima racunice. Tak dolgo ga nimas, da bi ga cenovno izkoristil, prodati da ne mores po neki nizji ceni pa se kup nepotrebnih funkcij ima. Ti se moras otroku posvetiti, ne da imas aparate za to. Isto je varuska kamera. Saj pa te zato si doma z dojenckom, da se z njim ukvarjas in ga imas pod nadzorom. Isto je angelsound. Toto prislukovanje vsake par ur je nesmiselno. Prisluhnite raje svojemu telesu in instinktu, kot da se dela panika z aparati
Novi T3chno
25. 02. 2024 16.47
+4
Točno to. Pa kot ste rekli za te naprave, ki jih nastavljajo, da vidijo in slišijo otroka, ko niso v njegovi bližini. S tem ubijajo svoj instinkt, ker se skos zanašajo na neke naprave.
Pikapokapolonica
26. 02. 2024 09.10
+2
Moji trije, zdaj že odrasli otroci do imeli vsi isti voziček Tribuna. Vnuki pa so imeli rabljene vozičke, kupljene preko spleta.
Novi T3chno
28. 02. 2024 09.51
Ja, moja dva sina sta tudi imela isti voziček, oz ga je prvi podaril drugemu 😁
Renolt
25. 02. 2024 14.35
+9
In kaj država naredi za to, da bi se ljudje odločali za otroke??? V službi ljudje z otroci nimajo nekih bonitet pri plači, otroški dodatki so mizerni, popustov pri otroških oblačilih ali potrebščinah tudi ni... Torej kaj država naredi za to??? Bore malo, če se mene vpraša.
Miskic a
25. 02. 2024 15.17
+8
Victoria13
25. 02. 2024 15.47
+3
Otrok je tvoja odločitev in tvoj strošek....država smo pa mi vsi, ki prispevamo za marsikatero ugodnost otrok, o katerih starši v bogati Švici samo sanjajo!
Miskic a
25. 02. 2024 16.04
+7
Ne samo moj. Strosek vsakega ki se odloci. Vsem enako. Ne enim ja enim ne. To ne gre. Al vsakemu otroku OD 150e ali pa nobenemu nic. Se najboljse pa je kot v opevani Svici. Nobenemu nic pa vsi enaki pa mir.
nelika123
25. 02. 2024 14.25
-4
To da so otroc nesamostojni je problem šolstva.Manj snovi,manj domačega dela in več dela v sòli....pa bodo delal samostojno
Renolt
25. 02. 2024 14.36
+5
Za osvojitev znanja so potrebne domače naloge, to je bistvo.
Omas1313
25. 02. 2024 14.25
+8
Mah kar vse v isti koš… včasih so nas vzgajali pjani starši. Danes je pa preveč materjalno vzgajanje. So pa nekateri , ki so dejansko vredni besede starš. In tako je bilo in bo…
periot22
25. 02. 2024 14.21
+9
Novodobni starši ne znate vzgajati ne znate kuhati ker se vam ne ljubi vas je samo jamranje kako je vse drago istočasno pa ste vsepovsod od morja večkrat na leto do smučanja,tujine do kosil v gostilnah.Potem pa še nakupi nepotrebne krame,potem razni kozmetični popravki , istočasno pa jamranje kako je vse drago alo pa zgovarjanje da nimate časa.Vasi starši so vas razvadili in zdaj jim morate dobesedno živeti vaše otroke.Se pa najdejo izjeme ki se trudijo in si tudi sami nekaj ustvarijo!
Miskic a
25. 02. 2024 14.35
+6
Se podpisem. Pa izpostavljanje na druzbenih omrezij vseh otrok kaj jih imajo, ne spostujejo zasebnosti nobenega potem pa se cudijo ce pride do zlorab. In taksni so potem fulll pametni za druge. Eni se niti se ne umijejo prav ... ampak kaj cemo vse to je sluzba za nekatere
Renolt
25. 02. 2024 14.36
-3
Miskic a
25. 02. 2024 13.45
+2
Sicer je pa tak ne. Stvari so se tak dalec spremenile, da ce malo kaj naredis drugace tisti moment, ker pac ne gre drugace, te zacnejo na kriz pribijati. Recimo ta zadnji primer
testosteron
25. 02. 2024 13.27
+22
Seveda ni pozitivnega prirasta - ne moreš do stanovanja ali celo službe, visoki stroški, okoli se sprehajajo tipčki z roko v rokci, vse za kariero,...vsepovsod neki tiktok in instagram influencerji,...ni delovnih navad,..itd. ,...
ŽigaLausegger
25. 02. 2024 13.30
+6
Seveda. To je glavni razlog. Slovenija bo razpadla. Slovenci izginili...
NotMe
25. 02. 2024 13.37
+20
Seveda ne, ker se trati čas za tiktok in insta, povsod sami popolni, lepi, bogati, mi pa komaj minimalca in najem. Hja. Deda in babi sta enako začela, najeta soba, skupni wc, dva otroka, kredit, parcela, s svojimi rokami zidala in naredila hišo. Ni bilo morja, avta, telefona, oblek, da je bilo za obrok. Danes je enako, hišo se lahko postavi, ampak potem ni morja, avta, oblek. Temu se pa dandanašnji niso pripravljeni odpovedati. Ker več štejejo lajki za Mavricij, kot plenice in malta.
urib1
25. 02. 2024 13.59
+4
danii4
25. 02. 2024 15.51
-3
Če država ne bo zagotovila stanovanj, je tako edino prav. Samo naj se potem ne pritožuje, če ni pozitivnega prirasta.
Dusan Bucer
25. 02. 2024 20.26
esteller
26. 02. 2024 08.39
+1
Si pa nekoč dobil stanovanje in imel streho nad glavo. kar je dovolj za imeti družino. Ne vidim smisla v pretiravanju z odrekanjem za eno hišo. Če imaš denar, imej hišo, če ne, živi v bloku, tako kot ves srednji razred.
medŠihtom
25. 02. 2024 13.16
+7
če hočte uživat v starševstvu, družini in bit finančno preskrbljeni na dolgi rok, ter imeti hkrati dovolj časa zase za družino in za šiht, imet mir v svoji hiši, na svoji parceli, na mirnem nepormetnem kraju, priporočam belgijo ali nizozemsko, jaz imam svoje gor in tam se kraljevsko živi.
Sloga
25. 02. 2024 12.59
+10
Manjka veselja do življenja, enotnosti, optimizma, tuje se bolj ceni kot domače, pretiran nadzor institucij nad življenjem posameznikov, pretirano ambiciozni starši v sluzbi in pri vzgoji, a se kaj napišem...
METKA102
25. 02. 2024 12.58
+2
Babyboom otroci, ki jih je bilo res veliko, so se postarali in zaceli umirati, mlajse generacije so manjse, zato se bo prebivalstvo, ce ne bo priseljevanja, zmanjsalo. Kar se pa taxiranja otrok in prevec kontrole nad njimi je tako; tako kot je bilo vcasih je sedaj nemogoce. Otroci so bili na dvoriscu in so tam imeli "popoldansko varstvo" kar sami. Zdaj so pred bloki le tisti, katerih starsi niso dovolj situirani, da bi jih kam vozili. Ti otroci so vecinoma v soli manj uspesni in vsi vemo na kaksno pot se podajajo. Ker se tocke za vpis v sr solo zbirajo ze v 8 in 9. r, so jim sicer brata v boljse izobrazevanje ze takoj zaprta.
petka5
25. 02. 2024 13.27
+12
kaj ti pišeš- tisti, ki so pred bloki in se igrajo z vrstniki so manj uspešni, revni? zakaj bi moral otroka starš non stop nekam vozit... za otroka je dovolj, in to velja tudi za najbolj bogatega, da si izbere eno stvar, kot dejavnost izven šole, ki ga veseli in jo želi nadgrajevati - ostalo MORA imeti svoj prosti čas, za preživljanje časa z vrstniki, KI NI VODENO IN DOLOČENO OD ODRASLIH OSEB... glih to kar ti pisariš je problem,da so otroci non stop po nekih dejavnostih, non stop jim čas in delo organizira nekdo drug, ko so pa sami s seboj, pa nimajo prijateljev in ne vedo, kaj bi počeli, ratajo depresivni... ker ne vedo kako bi se zamotili, non stop jim nekdo odrasel strukturira dan in čas v njem... poleg tega je narobe da se jih vozi na dejavnosti - otroka se nauči uporabljati javni prevoz in gre sam... v drugem razredu osnovne šole smo bili sami doma, smo sami hodili na dejavnosti - imeli smo deljeni pouk in dopoldan so bili starši v službah, sami smo lepo šli v glasbeno, ko je bila in popoldan v šolo, ostale dni smo bili sami doma... danes je pa to vse nesposobno, ker se te otroke non stop nekam vozi
NotMe
25. 02. 2024 13.51
+12
Nasprotno, otroci, ki imajo prosti čas, razvijajo samostojnost, domišljijo, iznajdljivost. Medtem ko bodo njihovi obremenjeni sošolci pri 16h izgoreli in depresivni
METKA102
25. 02. 2024 14.09
+1
Napisala sem kako je. Nikjer pa ni receno, da je tako prav. Tako kot izginja srednji sloj, tako je tudi tu. Zal.
METKA102
25. 02. 2024 14.14
+1
Se to: decek je bil v bolnisnici. Veckrat je bilo receno, da je bil sam. Kar pa vsekakor ne drzi, saj je bilo tam vse zdravstveno osebje. Se malo, pa bi klicali csd, fa je otrok sam. Kaj bi sele bilo, ce bi bil tes, cetudi le na dvoriscu.
Miskic a
25. 02. 2024 15.26
+5
Res je, se malo pa bi csd priso. Sam oddelcna sestra nima kaj debatirati z ostalimi svojci, ki nimajo veze z otrokom. Mene svojci tudi haklajo za soseda na sosednji postelji:; ne povem nic, ker to ni njihova stvar. Tudi v primeru zlorab, se ne mesa tuje svojce zraven. Svojci naj se brigajo za svoje. Toti dve ko pa sta delili objavo, pa se tak ve koliko se spostuje otroka in koliko se posvecajo otrokom. Ce bi vse stimalo v njihovih glavah pa ce bi imele znanja bi bile tiho. Tak pa jim ne stima. Brez telefona v rokah pa aparatov ne gre cez. Tudi te bi morali prijaviti na csd. Izpostavljanje otrok na internetu na siroko tudi ni nedolzno
Miskic a
25. 02. 2024 15.26
Res je, se malo pa bi csd priso. Sam oddelcna sestra nima kaj debatirati z ostalimi svojci, ki nimajo veze z otrokom. Mene svojci tudi haklajo za soseda na sosednji postelji:; ne povem nic, ker to ni njihova stvar. Tudi v primeru zlorab, se ne mesa tuje svojce zraven. Svojci naj se brigajo za svoje. Toti dve ko pa sta delili objavo, pa se tak ve koliko se spostuje otroka in koliko se posvecajo otrokom. Ce bi vse stimalo v njihovih glavah pa ce bi imele znanja bi bile tiho. Tak pa jim ne stima. Brez telefona v rokah pa aparatov ne gre cez. Tudi te bi morali prijaviti na csd. Izpostavljanje otrok na internetu na siroko tudi ni nedolzno
Miskic a
25. 02. 2024 15.26
Res je, se malo pa bi csd priso. Sam oddelcna sestra nima kaj debatirati z ostalimi svojci, ki nimajo veze z otrokom. Mene svojci tudi haklajo za soseda na sosednji postelji:; ne povem nic, ker to ni njihova stvar. Tudi v primeru zlorab, se ne mesa tuje svojce zraven. Svojci naj se brigajo za svoje. Toti dve ko pa sta delili objavo, pa se tak ve koliko se spostuje otroka in koliko se posvecajo otrokom. Ce bi vse stimalo v njihovih glavah pa ce bi imele znanja bi bile tiho. Tak pa jim ne stima. Brez telefona v rokah pa aparatov ne gre cez. Tudi te bi morali prijaviti na csd. Izpostavljanje otrok na internetu na siroko tudi ni nedolzno
branko-r
25. 02. 2024 12.10
+7
pametno saj je vsem jasno da Slovenijo preplavljajo tujci in kaj ostane slovencem izselitev kolkr nas še sploh je saj smo že sedaj v manjšini in to v lastni državi
Tufu
25. 02. 2024 12.08
+6
Ja vse tezje se odlocamo za prirast... Veste služb ni več od 6-14.. tako da ri enostavno zmanjka oz imaš dobro urico časa za igranje z otrokom
Jožajoža
25. 02. 2024 11.24
-6
Ubogi otroci,ki imajo janšista za starša
Novi T3chno
25. 02. 2024 12.13
+1
Mi imamo bližnjega soseda, ki ima dva sina. Prvi obiskuje 5. razred, drugi pa 3. Oba že od malega oblačijo večinoma v modro/rumeno kombinacijo. Lani je starejši sin drugemu sosedu cel avto z izvijačem porisal ker ima svoje politično mnenje in ne priznava SDS. Politično so kontaminirali otroke. Oče teh otrok je celo rekel, da njegov sin ni tega storil, ker so otroci vzgojeni v slovenjskem duhu in bodo odrasli v poštene slovence. Nato mu je pod nos bil pomuljen posnetek varnostne kamere kjer se vidi kako njegov sin z izvijačem hodi okoli avta, dela rise in pljuva po avtomobilu.
Miskic a
25. 02. 2024 13.15
+1
štrekeljc
25. 02. 2024 13.31
+7
Torej nisem osamljen Tudi sam imam za soseda zagrizenega janšista in same probleme z njim. Pred leti sem obnavljal streho in so mi pripeljali les. Med razkladanjem so morali gospod tovornjak obvoziti po levi. Čez 15 min. policaji po ulici gor in dol, ravno, ko sem les pokrival. Ustavili so se in me vprašali, če kaj vem o oviranju prometa. Takoj mi je bilo jasno, razložil sem jim in odšli so do soseda. Čez čas slišim govorice po naselju, da sem JAZ policaje naščuval nanje. Menda so mu zagrozili zaradi lažne ovadbe. V času koronafašizma se je do mene pripeljal eden od sinov, parkiral pred hišo, me pozdravil skozi okno in s svojimi froci odšel na sprehod v bližnjo hosto. In spet policaji na vratih: dobili smo prijavo! Z ženo sva ravno kavo pila na vrtu, ponudil sem jo tudi policajema in na koncu sta mi rekla: imate pa res prijazne sosede. Ja, janšista! Na avto se mi še ni spravil, ve, da imam kamero.
Jožajoža
25. 02. 2024 14.38
-1
bog nas obvaruj janšistov.ste že pozabili, kaj so janšisti,ko so bili na oblasti, delali z vašimi otroci,katerih starši niso imeli sds izkaznc
medŠihtom
25. 02. 2024 11.17
-4
otroci so totalen nepotreben balast. s katerim se sicer losaš peer-pressurea in teženja žlahte, pa nekaj daril in šodra od staršev in tašč kapne vsake toliko, kar ni slabo ane, pa slepo-programirano čutiš se ko da si nek presežek naredu v lajfu, lol? sicer pa en sam strošek slaba volja in stalno časovno in finančno izčrpavanje in nobenega prostega časa nimaš. za koga boga že. da bodo lahk pri 18 delal v mercatorju za hrvata in životarli na minimalcih do 55 leta ko bodo dobili nekaj dediščine za pognat, če sploh kaj ostane staršem po ločitvi prvega drugega tretjega zakona? pa kaj čmo, nagon in programiranost vrste v razmnoševanje je močnejši kot razumen pogled na življenje. 1+1 je za idiokrata pač pretežak zalogaj. do kemične kastracije z npr cepivi. potem bo bolje.
NotMe
25. 02. 2024 11.32
+11
Odlično si orisal problem zgrešene vzgoje. Jaz, jaz, jaz, ni časa, sam strošek, na minimalnih bodo životarijo (kot jaz) in čakali, da verbajo (kot jaz). Ker ljudje dojemajo otroka kot omejitev in strošek, smo kjer smo.
Miskic a
25. 02. 2024 11.43
-4