Gospodarstvo

V Kraškem zidarju naj bi vložili predlog za stečaj

Sežana, 11. 08. 2012 08.40 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Glavnemu direktorju Kraškega zidarja Radošu Lipanje v postopku prisilne poravnave ni uspelo doseči dogovora o reprogramu terjatev, novih garancijah in obratnem kapitalu, zato naj bi na okrožno sodišče v Kopru vložil predlog za stečaj.

Glavni direktor Kraškega zidarja Radoš Lipanje je po neuradnih informacijah časnika Dnevnik, ki se sklicuje na vire blizu bank, na okrožno sodišče v Kopru vložil predlog za stečaj.

Kraški zidar
Kraški zidar FOTO: Kanal A

Po informacijah sindikatov, ki vodstvu za ponedeljek napovedujejo stavko, direktorju družbe v postopku prisilne poravnave kljub sprva spodbudnim novicam z bankami upnicami ni uspelo doseči dogovora o reprogramu terjatev, novih garancijah in obratnem kapitalu, še poroča časnik.

Glavni razlogi za slabo finančno stanje družbe so med drugim nezmožnost prilagoditve stroškov na spremembe v slovenskem gradbeništvu, tako z vidika zmanjševanja obsega opravljenih del kot z vidika potencialne donosnosti novih poslov, in postopno zniževanje produktivnosti del, ki je sledilo slabšanju likvidnosti.

''Na cesti'' bo tako ostalo 320 delavcev, ki jim podjetje dolguje za 2,5 milijona evrov neizplačanega zaslužka.

KOMENTARJI (40)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Trust35
12. 08. 2012 20.09
+2
KAJ pa cakajo vlozit stecaj za SLovenijo? Zakaj podaljsevat to agonijo? Itak je NEIZOGIBNO!
jamajaka
12. 08. 2012 17.53
+1
namen naše gospodarske politike je čim več velikih podjetij v stečaj npr gradbene firme ko smo že pri tem in pridobiti nižjo cenovno delovno silo naše ljudi pa na cesto bravo slovenija v treh...
Bojan-F
12. 08. 2012 11.32
+3
Ajde da še malo težim: Propad ene cele (osnovne!) gospodarske dejavnosti ne moremo obesiti na g. Zidar Ivana, g. Černigoj Duškota in ga. Hildo Tovšak. Kaj pa, če je bila sistemska napaka, ki je do tega privedla? In kaj naj bi bilo to? Če bi se resetirali na leto 2004, ali bi bilo lahko danes kaj drugače? Jaz še vedno trdim, da smo cestni križ dobili v delu projekta "samo gradnja" (!) prepoceni. A je kje na netu kakšna resna analiza ali komentar na to temo? Mimogrede 1: večnamenski politik trenutno minister gospodarstva g.Žerjav Radovan je izjavil, da država ne bo reševala SGP Primorja ... Glej ga vraga: v tem trenutku italijanska država rešuje svoj največji metalurški kompleks v Tarantu (zelo kompleksna zadeva ... ). Mimogrede 2: morebitni odgovor, da onim zgoraj omenjenim se-nič-ne-more-ker-se-vsi-poznajo je jako resna in zaskrbljujoča, kajti tudi jaz in moji prijatelji poznamo vse državljane Slovenije (in isto velja za vse vas). Upsss, pridemo do potrditve teorije (ni moja!), da mora imeti država najmanj 35.000.000 državljanov, da lahko funkcionira.
slovenc3
12. 08. 2012 12.14
+0
aha švica in austria imajo tudi 35.000.000 državljanov,vseeno prav dobro funkcionirajo!!!
Bojan-F
12. 08. 2012 15.19
Bojan-F
12. 08. 2012 15.19
1.) Teorija trdi le to, da pri teji množici državljanov obstaja skoraj 100 % možnost, da ko kuminiciraš z oblastmi na drugi strani ne naletiš na nekoga, s keterim si v kakršnem koli odnosu (tako priviligiranim kot depriviligiranem) ... in še to kot potreben in ne zadosten pogoj, 2.) Švica, Avstrija, Liechtenstein, Luxembourg, ... ne morejo biti referenčne države. Imajo nekaj, kar druge države nimajo in ne bodo nikoli imele. Avstrija je bila ob Finski država, ki je najbolje zajemala veter hladne vojne v svoja jadra. Švica in ostale? Vsi diktatorji sveta imajo vsaj eno malo vezo s temi državami ... vredno 5.000.000.000 USD in več.
fb_2017
12. 08. 2012 11.22
+0
@Bojan-F nacionalni interes nas je prpeljal do te greznice v kateri smo zdaj gradi naj tisti, ki bo delal najbolj kakvostno za primerno ceno in če je to tujec, mi je popoplnoma vseeno
Bojan-F
12. 08. 2012 11.52
"Nacionalni interes" mora biti ekonomska kategorija! Nacionalni interes v negativnem kontekstu je izum mladoekonomistov, katerim je vse, kar je moglo pregorelo in upepelilo natanko pred 4-mi leti, koje ameriška nepremičninsko-finančna kriza preskočila v svetovno gospodarsko krizo
Bojan-F
12. 08. 2012 12.11
Bojan-F
12. 08. 2012 12.12
+2
UPSSS! Popravek: Nacionalni interes v negativnem kontekstu je izum mladoekonomistov, katerim se je vse, kar je moglo pregorelo in upepelilo natanko pred 5-mi leti, (09.08.2007). Popravil sem že pri prvem pisanju a izpisalo se je, kot da nisem nič brisal
Draža
12. 08. 2012 09.32
+4
Me zanima,kdo bo zdaj zidal po Sloveniji,propadla bo do konca
MERDE-AVE-MERDE
12. 08. 2012 10.37
+4
MERDE-AVE-MERDE
12. 08. 2012 10.38
+3
Bojan-F
11. 08. 2012 21.34
+4
In kaj pravi stroka na to? A ni nobenega nacionalnega interesa v ohranitvi oz. propadu ene cele gospodarske dejavnosti? Za tiste, ki ne veste: slovenska gradbena operativa je bila v 80-tih letih prejšnjega stoletja nadpovprečno kvalitetna v primerjavi z delom Evrope, s katerim se radi primerjamo (to ni Italija, Francija ali Španija). A kdo ve: - kaj je z drugim tirom Koper - Divača? - koliko slovenske gradbene operative je angažirane pri TEŠ6?
bigcahuna
12. 08. 2012 10.32
+4
Misliš da ima stroka kaj vpliva? Uničili so nas razni birokrati.
bigcahuna
12. 08. 2012 10.32
+1
Misliš da ima stroka kaj vpliva? Uničili so nas razni birokrati.
MERDE-AVE-MERDE
12. 08. 2012 10.37
+1
MERDE-AVE-MERDE
12. 08. 2012 10.41
+1
glede TEŠ6, dajte malo pogledat to francosko firmo - vpleteni v primere korupcije na vseh možnih delih planeta, bankwatch na to opozarja, omenjajo tudi Slovenijo - Zakaj? Ja ker je tudi v primeru TEŠ6 vse ........
upornik22
11. 08. 2012 14.50
+5
a bo danse še kdo kaj zidal?
lunixs
11. 08. 2012 14.28
+5
zgodovina se ponavlja-take scene so se dogajale že nekoč pa nas ni nič izučilo-temu sledi,vemo kaj.to je samo še uprašanje časa,ker tako negre več naprej.
Jimi1
11. 08. 2012 15.23
+3
Ja takrat so kasneje z odgovornim "elitnim združenjem" pri panzergrabnih in fojbah "poračunali"....
NCAT
11. 08. 2012 13.51
+19
Vsem ljudem je jasno, da tako ne bo dolgo šlo, da enostavno ne bo več dovolj zdravih podjetij, ki bi polnila državni proračun; edino politiki še vedno igrajo Monopoly.
Jimi1
11. 08. 2012 15.24
+7
roaddogg
11. 08. 2012 13.48
+9
Nepremičninarji pa še kar trobentajo "Kupite kupite" cene so že na dnu :))) Čakanje se še nikoli ni bolj splačalo kot danes...
roaddogg
11. 08. 2012 13.35
+5
Mah to so novičke , ki so bile aktualne 2 leti nazaj ko se še niso dogajale.. zdej o tem pisat je prepozno in dolgočasno,... danes bi bilo bolj smoterno pisati o prihajajočih bankrotih zavarovalnic..
Jimi1
11. 08. 2012 15.20
+5
....zavarovalnic, pokojninskih skladov, dodatnih pokojninskih shem, osnovnih pokojninskih shem, zdravstvenih zavarovanj.... Ocene Slovenije so "veličasne", tujina kaže da še nekaj ve, le kaj vse nam gospodje še prikrivajo ???
antonino
11. 08. 2012 11.33
+24
kdo bo pa še naslednje leto sploh delal in ustvarjal - vprašam delal, ne nakladal in prekladal papirje in delal stroške
b77
11. 08. 2012 12.16
+13
nobeden, ker imamo dovolj, naj se vse sesuje in to čimprej!!! potem pa ju prodajajte buče
slonicka
11. 08. 2012 12.33
+5
naj hudić vzame vse nekaj podjetji so še za poravbat
antonino
11. 08. 2012 11.32
+18
jaz pa sem mislil, da ni v slo več nobene firme, ki bi še delala - da ni že v stečaju. Pa vidim, da bodo lešinari še imeli delo
odbogaposlan
11. 08. 2012 11.23
+16
Spet en velik dan za slovenceljske menađerje!
b77
11. 08. 2012 10.15
+0
itd se mora očistit! na vrsti ste JU vas je 30% preveč!!!!!! glede na efikasnost dela ( tudi zdravnikov)
miha900
11. 08. 2012 13.48
+3
prosim ne mi s takimi komentarji. mogoče pa niso sami krivi da morajo delat v tuji državi. samo upaj da tebi nebo treba kdaj v drugo državo po kruh
kawboy
11. 08. 2012 09.58
+8
To se jaz že zdavnaj napovedal, kakšen bo razplet negospodarnih gradbenih podjetij v Sloveniji in izven nje. Kdo bo pa še delal in posloval s takimi prevarani, goljufi ?
modrook
11. 08. 2012 09.50
+5
je logična posledica da podjetja ki so ravnala negospodarno dolgoročno propadejo - žal mi je za delavce, za lastnike pa - prav jim bodi.
KnightTemplarSL
11. 08. 2012 09.57
+19
Lastniki so se zelo okoristili, tako večini ni mar če podjetje gre v stečaj, oni so si zadosti nagrebli, da bodo lepo živeli.
Jimi1
11. 08. 2012 09.36
+23
Gradbeništvo žal za seboj vleče v propad še inštalaterje, pa cevarje, pa mala kovinarska in lesna podjetja ter prodajalce materiala in avtoprevoznike. Človek se vpraša, kako je to lahko gradbincem "uspelo"...?
fb_2017
11. 08. 2012 09.31
+11
še en primer super sposobnega poslovodstva
kratko in jasno
11. 08. 2012 09.27
+8
a nam je sploh še ostalo kaj omembe vrednih gradbenih firm ? Kdo je naslednji, CMC Celje ?
miha900
11. 08. 2012 13.43
+2

Piškotki

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.

Omogoči uporabo piškotkov za ogled video vsebin, za boljše delovanje in napredno oglaševanje in si ob pregledu vsebin zagotovi optimalno uporabniško izkušnjo. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.