Slovenija

Agencije ponujajo gostom streljanje živali, tudi nekaterih doslej zaščitenih vrst

Ljubljana, 02. 04. 2013 14.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
115

Ljubitelji živali so zgroženi nad predlogom, da bi razširili seznam živali, ki se jih lahko strelja. Med drugim naj bi bil pri nas dovoljen tudi lov na šakale in nekatere vrste ptic, ki so bile doslej zaščitene.

Ljubitelji živali so zgroženi nad predlogom, da bi razširili seznam živali, ki se jih lahko strelja. Med drugim naj bi bil pri nas dovoljen tudi lov na šakale in nekatere vrste ptic, ki so bile doslej zaščitene.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (115)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

wolfterier
03. 04. 2013 16.26
+0
Jagri,ljubitalji živali...ubitih in skuhanih.Odklanjam ubijanje za zabavo.
bobi1107
03. 04. 2013 14.17
+5
Pogrešam več gostiln z divjačinsko hrano v Sloveniji!
binglec123
03. 04. 2013 12.58
-1
gape80
03. 04. 2013 12.32
+4
ma kolk pa kmetom naravovarstvenikom plačajo škodo kmetom ko zelene bale poškoduje vrane ali srake da ne govorim koruzi v jeseni
Terezinka
03. 04. 2013 12.51
+6
Nič, uživajo, ko gledajo kako lepe ptice uničujejo pridelek. Tudi kormorani jih nič ne motijo, saj se hranijo. Tudi galebi, ki zahajajo že 15 do 20 km v notranjost so normalni, bomo tudi te branili tja do bele Ljubljane?
wolfterier
03. 04. 2013 16.28
-1
Jagri streljajo samo okusne zalogaje,za vrano je škoda šiber.
on_solid_ground
03. 04. 2013 11.50
-12
neke ptiče, ko so okras narave in nikakršne škode ne delajo bi streljali...naj grejo tam medvede streljat, ko je že ogromno ovc uničil pa divje prašiče, pa jelene, ko vse pridelke uniči...
Terezinka
03. 04. 2013 11.53
+14
Ne govori neumnosti. Nihče ne govori o nekih lepih ptičih, ki bi jih kar tako streljalo. Govora je o točno določenih vrstah in govora je tudi zakaj. Te debate pa se vedno obrnejo v vse drugo. Ti naši ptičoslovci pa so zelo močan lobi. S svojimi dejanji so namreč ustavili celo gradnjo veternih elektraren. Jaz sem jih videla po svetu kar nekaj pa ob njih ni bilo mrtvih ptičev
wolfterier
03. 04. 2013 16.31
+2
Brigajo jagre neke ptice,njim dišijo srne svinje in ostalo pečenje...
jutranjisij
03. 04. 2013 18.46
-3
Lovci, resnično ste sramota za človeški rod! Čemu potemtakem ne greste v velemesta in pobijete nemočne ljudi, ki živijo v prenaseljenih predelih? Narava uravnava vse, tudi človeške posege bo močno kaznovala. In nepopisno zlo, ki ga vi, samozvani "strokovnjaki", počenjate nad nedolžnimi in nemoćnimi živalmi, bo tudi vrnjeno. Sram vas bodi, sram vas naj bo do obisti, lovci!
deo01
03. 04. 2013 11.19
+7
Najprej smo bili nabiralci nato lovci. Bedaki ste se razvili kasneje!
luckyss
03. 04. 2013 12.05
+4
Iz nabiralcev- lovcev, preko pastirjev do kmetijstva, takšna je prehrambena evolucija... Nekateri so ostali še na prvi stopnji, napol na drevesu (kljub puški)!
utadoo
03. 04. 2013 10.39
+7
ko italjančk prmaže 50 jurju za 3 mesce z lovsko kočo vred, vsak lovc pozabi na zakon in moralo.. žal..
Terezinka
03. 04. 2013 10.50
-1
Ne govori neumnosti. Povej kje so tisti Italijani, ki bodo za naše lovske koče kar dajali 5o tisoč. Če bi bilo res tako kot praviš in bi lovci svoje koče oddali v take najeme bi bil mogoče to še zanimiv turizem
utadoo
03. 04. 2013 10.59
+8
za vse druge je zanimiv razn za živali ne. drugače pa pridi kej na pozno pomlad na kočevsko pa poglej malo okoli koč (sploh tam kjer je prebivala Titova soproga) pa če te ni preveč strah pa lahk še mal greš v šumo pa boš hitr opazla kaj delajo po njej, kaj nosijo iz nje in če poznaš kakega lovca, še marsikej glede dnarja
Terezinka
03. 04. 2013 11.04
-1
Ne posplošuj. Si državljan in kot odgovoren pošlji obvestilo lovskemu inšpektorju in policiji. Mogoče so posamezni primeri in prijavi jih. Ne pa posplošuj zadeve, Lovski turizem, nadzorovan in izvajan po zakonu ne bo nič uničil in v ničemer okradel Slovenije. Dejstvo je, da obstajajo pravila in red glede odstrela. Če to v skladu s predpisi naredi lovski turist ali domači lovec ne sme biti razlike. Poleg tega, ti lovski turisti ne smejo s puškami sami po gozdovih. Pravila so in spoštovati jih je treba tudi v Kočevskih gozdovih
utadoo
03. 04. 2013 11.09
+8
se strinjam, zakon je tak, a pa sej veš kok se ti naši zakoni izvajajo mar ne? LP pa pridi jeseni greva po gobe ;)
Terezinka
03. 04. 2013 11.28
-1
Vem, mislim pa, da dokler ne bo prijav in jasno povedano, da nekateri kradejo ne bo konca priviligiranemu lovskemu turizmu. Povdarim pa, da ni kriv Italija ampak posamezna oseba, ki sme kar hoče. To mu je dovoljeno, ker to omogoča nekaterim. Nadaljuje se privilegij politike
jutranjisij
03. 04. 2013 18.47
+5
Lovski turizem? Lovski mazohizem. Sramota!!!!
santamaura
03. 04. 2013 10.23
+9
Turisti s puško v našij gozdovih !!!! Ta turizem smo pri nas že imeli od leta 1941 do 1945 samo z to razliko, da partizani niso bili zaščitena vrsta
kolcamož
03. 04. 2013 10.15
+10
agencija naj organizira lov na slovenske politike, sem pripravljen sofinancirati nagradni sklad za vsako glavo.....
NCAT
03. 04. 2013 10.46
+1
hotchilipoper
03. 04. 2013 10.07
+2
big_foot
03. 04. 2013 08.43
+5
Sem gledal oddaji in je bilo v njej precej neresnic ali pa polresnic ter stvar predstavljena zelo pristransko. Ptic se skoraj ne lovi, z zelo majhnimi izjemami (raca mlakarica, fazan, siva vrana...) Je pa res da ima prav DOPSS izjemno velik vpliv - lobiranje. Samo za primer vetrne elektrarne, pri nas ni teorije da postavijo ENO vetrno elektrerno ker na tem področju letajo ptiči in tako naprej, dočim ne vem v čem se naše ptice razlikujejo od ptic le nekaj km od meje kjer je teh elektrarn vse polno pa teh problemov NI. Drug primer je npr. Kanja. Sama vrsta je tako razmnožena in dela precejšnjo škodo na mali divjadi, pa ja na pobudo DOPSS izvzeta iz lovnih vrst z obrazložitvijo da Kanja preganja sivo vrano. Vsak ki ima malo večji IQ kot št. sobne temerature pa lahko vidi da pravzaprav siva vrana preganja kanjo... Opazil sem tudi da se je omenjal Šakal, res prezgodaj ampak to je INVAZIVNA VRSTA podobno kot v divjino sicer spuščeni vietnamski prašiči kateri pri meji izpodrivajo domačo vrsto. In naši zakonodajalci se ne zmigajo že leta in leta, stanje pa je vseskozi slabše, ker ta vrsta ni omenjena kot lovna vrsta (sicer kot vsaka stvar v Slo. ki se nikamor ne premakne v kolikor ni ravno tistim pri koritu na kožo pisano)...
dejvid.serpent
03. 04. 2013 09.47
-4
domača mačka tud dela veliko škodo na mali favni poleg tega je invazivna vrsta... zakaj nje ni na seznamu za odstrel?
Terezinka
03. 04. 2013 10.02
+1
Tudi domače mačke, ki jih hranijo neodgovorni ljubitelji po raznih kotih bi bile za veliko potrebo na seznamu za "odstrel". Ne mislim dobesedni odstrel ampak za usmrtitev z inekcijo. Neodgovorno je, da sklatene mačke hranijo. Na pomlad bomo imeli še mladiče in zaradi te "velike ljubezni" bodo potem vse krmežljave mačke delale občinam velikanske stroške s sterilizacijami in polnile azile za živali, ki jih plačujejo občine. Mislim, da bi morali poskrbeti za to, da so mačke domače živali in ne sklateno krdelo.
Terezinka
03. 04. 2013 10.56
+2
Ti, ki imaš tako rad, te zavržene živali in se ti zdi tistih borih 60 EUR, ki jih pomnoženo nekaj 1000 plačujejo občine, zdi nič, povej od kje naj družba ta denar vzame. Strinjam se, da je ne moralno in kruto, da se zavržene živali pušča po cestah. Povem pa ti, da si trenutno ne zmore država privoščit tako velikih izdatkov za vzdrževanje vseh azilov in vseh veterinarskih posegov. Zmanjkuje nam denarja za zdravila, za bolnišnice, za hrano v šolah
Terezinka
03. 04. 2013 12.15
+1
Vse OK, to da imaš svoje živali in skrbiš zanje, da si od ust trgaš v njihovo korist. To je tvoja odločitev. Jaz ne govorim o moji ali tvoji živali. Ne strinjam pa se, da se zavržene živali na račun davkoplačevalcev operira in zdravi za vsako ceno ter potem še zanje v nedogled plačuje stroške azila. V kolikor ni denarja moramo biti na vseh področjih varčni. Določeno število mačk naj se pač sterilizira in jih pusti v mestu, ni pa potrebe po nadalni "vzreji" psov in mačk v azilih na stroške davkoplačevalcev. Priznati si je pač potreba, da tega trenutno država ne zmore. Kaznovati bi morali tiste, ki si žival omislijo in jo potem zavržejo in tudi tiste, ki ne nadzorovano hranijo živali, ki niso njihove. Tudi s takim hranjenjem povzročajo le krdela zavrženih živali in ne delajo nobenih dobrih del
Terezinka
03. 04. 2013 13.09
+2
Ta projekt res deluje v večjih mestih. Pojdi na vasi in zadeva je daleč od urejene. Dve "dobri" osebi ti nahranijo mimo grede nekaj legel mačk, ki bodo potem nadaljevale projekt Nivo o katerem govoriš res ni moj nivo. Jaz skrbim za svoje živali ne strinjam pa se, da nekdo, ki ni nič kriv plačuje skozi davke za vzrejo psov in mačk v azilih. Vsa plačila iz proračunov so namreč naša plačila. Nimam nič proti zbiranju hrane za živali in sem za humano odstranitev ne pa za vzrejo v nedogled
binglec123
03. 04. 2013 08.39
+5
sami ljubitelji živali... kdaj ste na zadnje šli v gozd in živalim nesli hrano? kdaj ste na zadnej klicali na inšpekcijo, ko ste videli zanemarjene živali? in vi ste proti lovcem?! pojma nimate kaj vse delajo- vidite pa samo odstrel, ki je reguliran s strani države.
sloescort
03. 04. 2013 08.43
-2
hrane ne nosimo v gozd, ker v gozdu živijo divje živali, ki si morajo znati same zagotoviti preživetje, če pa vidimo zanemarjeno žival pa ne kličemo inšpekcije ampak kar sami uredimo lovci, ki skrbijo za ekosistem so poplnoma ok, prodajanje lovskih dovolilnic italijanom pa ni ok
big_foot
03. 04. 2013 08.45
+2
to z lovskimi ali kakršnimi koli dovolilnicami se pa strinjam. Kot da sami ne moremo poskrbeti za to k nam pa da bojo hodili na jago pripadniki nekega naroda ki so z svojim neumnim početjem skoraj iztrebili vso divjad... Doma naj ostanejo in makarone jejo.
d1d2d3
03. 04. 2013 09.07
+2
Pravi binglec.Tukaj ni govora o slovenskih lovcih ampak tujih.Divjad je last države,država je last naroda,če še ne veš na žalost pa z njo upravlja horda pijancev in impotentnežev v glavnem slabičev. Italijanski lovci imajo doma kar je še sploh ostalo divjadi zaščiteno na hrvaškem so pobili že skoraj vse-predvsem ptice-sedaj pa je na vrsti Slovenija. Me pa zanima kakšne so to agencije in kdo jih vodi,kam gre denar??
binglec123
03. 04. 2013 09.29
+2
d1d2d3, te zadeve- ne glede kdo kje kaj- so že bile v preteklosti. a se spomnite ko so titu privezali medveda? koliko let nazaj so že lahi hodili k nam na fazane...??
Terezinka
03. 04. 2013 10.05
+3
Res ste hecni, ptiči so vendar prosti in letijo kamor hočejo. Mi jih lahko vse zaščitimo, če je prosto streljanje pri sosedih jih v veliki meri hranimo tudi zanje.
jutranjisij
03. 04. 2013 08.23
-4
Lovci so prava sramota človeškega rodu. Gre za njihovo primitivno potrebo po ubijanju šibkih in nedolžnih.
big_foot
03. 04. 2013 08.30
+7
umiri se, ni čisto tako, je pa res da je med lovci kar nekaj takih ki jih opisuješ in kot ekcesi pridejo na plan. Žal pa po zakonu take psihopate težko izločiš iz lovskih vrst - krivda pa je zakon o društvih.
Terezinka
03. 04. 2013 10.14
+0
Določeni posegi v naravo so bili in bodo. Eden takih posegov je tudi lov. Tudi način življenja ljudi močno posega v naravo. Ne mislite, da s tem, ko dirjajo z motorji, bicikli in avti po gozdovih ne posegajo v naravo. Ne mislite, da sprehajanje psov in ne nadzorovano spuščanje mačk koristi naravi. Sigurno več ptičev pomorijo sklatene mačke kot lovci.
Masssssd
03. 04. 2013 07.53
+1
Divjaški narod
flum
03. 04. 2013 06.48
+14
kakšne ptice ? Na politike nej odprejo lov !
asdfghjklqwertz
03. 04. 2013 04.13
+3
Če ustrelijo kakšno štorkljo, bodo imeli z meno opravka ...
a1b2c3d4e5f6
02. 04. 2013 23.53
+3
Lov je dosti manj krut kot vzreja živali na velikih farmah, katerih meso vsak dan na veliko jemo. Lahko je tudi koristen za popravljanje naravnega neravnovesja, ki smo ga v največji meri zakuhali ljudje sami. Sem pa izrazito proti lovu na zaščitene vrste.
asdfghjklqwertz
03. 04. 2013 04.14
-4
Alexxsaso@yahoo.ca
03. 04. 2013 09.19
-1
Se strinjam... V glavnem... A se vedno sem mnenja, da ga ni cloveka, ki bo pristojen in dovolj inteligenten, da bo delal red materi naravi.
Terezinka
03. 04. 2013 10.25
+0
Alexxsaso, res je, da človek ni dober, ko dela red, je pa na žalost le edini, ki ga dela. Tudi z nekimi novodobnimi ljubitelji narave posegamo v naravni red, ko vznemirjajo divjad. Kar se tiče lovstva pa je kljub vsemu bolj urejeno in nadzirano kot pa vse rekreacije po naravi in "sprehodi" raznih psov
Roman Hren
02. 04. 2013 23.15
+13
Turisti lahko pridejo k nam s fotoaparatom, puške pri nas ne rabijo in niso zaželjene!
Terezinka
03. 04. 2013 11.56
+1
Ja, mi bomo izbirali vse, ki bodo k nam prišli in določili kam smejo. Bistveno bo da prinesejo denar in gledajo nas in našo revščino
Balki30
02. 04. 2013 22.49
-13
Ejga milijone let so naši predniki bili na dnu prehranjevane verige in jih je preganjala in žrla vsaka žvau ki je mela mal viška časa.Po milijonih let truda, ko smo končno splezal na vrh ....se pa naj gremop vegetrijance AL KOGA???!?Nehvaležneži ejga.Zdj mamo šanso....čpobit vse kar leze bin gre in nardit burger iz tega pa to....ne mni zdj cincat ejga pobi.
Balki30
02. 04. 2013 22.51
-4
Chad Reed
02. 04. 2013 23.06
+7
Kaj pa je s tabo.Si s kje ušel.Kaj sploh pišeš...wtf??
devote
03. 04. 2013 01.31
+1
Masssssd
03. 04. 2013 07.51
+2
Črne je že z janšo in homofobijo pokazal in tudi škilavim obrzom da je zamaknjen... pa to
Alexxsaso@yahoo.ca
03. 04. 2013 09.20
Tebe je pa zadelo, karkoli si ze vzel.... A zmaje iz kuhinje si ze pregnal? Res, pomoc si poisci.
simple_mind
02. 04. 2013 22.48
+1