Slovenija

Bruci in absolventi brez študentskega dela?

Ljubljana, 15. 07. 2013 18.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Po novem predlogu bi se lahko delodajalec in študent dogovorila za delo brez študentskega servisa, delodajalec pa bi za študenta plačeval socialne prispevke. Študente jezi, da študentsko delo ne bi bilo več dovoljeno brucem in absolventom, vsi drugi bi lahko tako delali le do 26. leta.

 

 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (225)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

j66
31. 07. 2013 14.04
+1
Še več mladih na zavodu in odvisnih od mizerne plače staršev, tistih k še imejo delo. BRAVO SLOVENSKA POLITIKA. JE VIDET DA DOSTI DELASTE TAM V PARLAMENTU. Če bi naši bedaki v parlamentu, kej pametnega doštudirali za korkl so plačani, ma oni samo za lastne mošničke skrbijo,* se njim za študente, mlade, stare in brezposelnost. važno da imajo od nas cekinčke drugo jih boli . Kšno njihovo nulo od plače za nas dat ne samo grebst. ZPRT JIH V NJIHOV PARLAMENT IN TAM NAJ SE GREJO NJIHOVE POSRANE IGRICE.
boeing7
16. 07. 2013 12.48
+9
Študentsko delo omejiti, torej preko njega lahko delajo samo tisti, ki bi recimo redno dokazovali, opravljene izpite, vsi ustali " fake " študentje pa delat. Prav tako ukiniti zaposlitev za določen čas in omogočiti zaposlitve za nedoločen čas + narediti bi morali, da recimo cca. 2 leti ni treba podjetju plačevati prispevkov za mlade zaposlene itd.....da se podjetja motivira. Skratka nekaj v tej smeri, in bi se stanje takoj izboljšalo. Osebno delam preko študenta, vendar ne študiram, ampak na žalost sem bil prisiljen v to, da izkoriščam status, kajti na zavodu itak ni ničesar, oz. te še bolj pobijejo, čakam pa na zaposlitev , iščem pošiljam prošnje, nikjer ne dobim službe, ker nimam izkušenj, in kje jih naj dobim ? Doma pa TUDI NE BOM sedel cele dneve, raje delam preko študenta in zaslužim denar za položnice, bencin itd.... je pa res, da nisem tisti študent, ki ves denar zagoni za zabave itd... jst šparam za takrat ko dobim svoje stanovanje itd... Tukaj si je država sama kriva, da je do tega pripeljala :/ Jst se takoj zaposlim, samo kaj ko mladi nimamo priložnosti.
G8J
16. 07. 2013 11.31
+2
Terezinka
16. 07. 2013 09.21
+14
Urediti bi morali zaposlitev in ne neko študentsko delo. Čas bi bilo, da študent dobi pogoje za dober študij in pusti delo brezposelnim. Uvedejo naj se štipendije zaštudente iz socialno ogroženih družin in bančne kredite, ki ne bodo na osnovi dohodka ampak na osnovi bodočega dohodka. To pomeni, da banka daje kredit po kriteriju potrebnosti študija in uspeha študenta. Garancija za kredit pa je njegova-študentova prihodna vrednost. tuje banke take kredite dobro poznajo in študij bodočih komitentov kreditirajo
cirus
16. 07. 2013 10.49
+2
Popolnoma se strinjam, zelo pametno napisano. Pa vendar, če že dovolijo študentsko delo študentom drugega letnika in prepovejo študentom prvega, je to diskriminacija podobna rasizmu.
Terezinka
16. 07. 2013 11.19
+1
Študent, oziroma srednješolec, ki še ni pričel ali nikoli ne bo pričel študirat naj gre delati normalno in ne z neko študentsko napotnico. Absolvent oziroma tisti, ki podalšuje status naj naredi diplomo in ne podaljšuje status, da dela.
cirus
16. 07. 2013 11.38
+1
Glede absolventa se strinjam, je to njegov problem in izbira. Bruc pa je redni študent prvega letnika, ki že študira. Študentsko delo, kot ga poznamo v Sloveniji je res anomalija, ampak to ne opravičuje diskriminacije.
kjhjk
16. 07. 2013 09.11
+5
BRAVO! končno začetek konca pijavk na študentskih servisih
Terezinka
16. 07. 2013 09.25
+6
In počasno izenačevanje vrednosti nekega dela na trgu. Zaposli naj se brezposelne ljudi, študij pa naj bo za tiste, ki resno mislijo študirati in ne koristiti vpis zato, ker delodajalci zaposlijo le na napotnico študentskega servisa. Tak tip delavca je nelojalna konkurenca oziroma izigravanje zakonov
rde? in ?rn cinik
16. 07. 2013 08.59
+0
koraki v pravo smer. bravo. tako bi morali od začetka pa bi bilo že marsikaj urejeno.
zemljemerec
16. 07. 2013 08.52
+1
Neumnost brez primere...zakon bi moral dopustiti vsem ljudem po 16 letu starosti pravico do dela. Sezonsko ali priložnostno delo bi moralo biti dostopno vsem ljudem preko medijev z dav.št. Obdavčeno delo z 10% bi bilo za študente in upokojence, začasno brezposelne boljša oblika kot soc.bomba.
Terezinka
16. 07. 2013 09.26
+1
In od kje sopcialno zavarovanje za vso tako maso ljudi, ki bi bila na tak način brez plačila socialnih prispevkov in davkov.
xmp125
16. 07. 2013 10.39
+1
Zakon vsem dopusca pravico do dela, ne dopusca pa vsem, da delajo brez placila davkov in prispevkov. Sedaj se bo ta pravica zmanjsala samo na tiste, ki res studirajo (in nimajo prevec casa za delanje nelojalne konkurence resno brezposelnim).
Terezinka
16. 07. 2013 10.41
-1
tisti, ki res študirajo nimajo časa za delo med študijem. Če hočeš študirati in v rokih opraviti izpite na večini univerz ne utegneš poleg še delati.
zvoncek65
17. 07. 2013 12.38
+1
terezinka ne strinjam se s tabo. ravno kar sem zaključila prvi letnik vse izpite naredila v prvo zraven pa sem še delala (ne ves čas, ampak ko ni predavanj ali pa ko jih je manj je delo čisto mogoče in ne škodi študiju). nimamo vsi štipendij da bi se lahko sami preživljali od strašev pa tudi nočem biti odvisna
zvoncek65
17. 07. 2013 12.39
oziroma nimata takih velikih plač da bi lahko pokrila vse stroške
anja.bevc
17. 07. 2013 12.42
+1
tole ne bo držalo, če si priden lahko študiraš in delaš, tako da lepo prosim, malo lepše
SLObunkeljn
16. 07. 2013 08.39
+9
Vsi zakoni se prilagajajo zmeraj bolj na izkoriščanje delodajalcev ... delo mimo študenskega servisa, kjer se bosta študent in delodajalec dogovorila mimo servisa .... najemali bodo študente, se dogovorili, kaj pa, ko bo prišel dan plačila? Glede na prakso delodajalcev zadnjih let, ko še rednega dela ne plačajo, me pra zanima kako redno bodo plačevali študente. Servis vsaj profesionalno terja delodajalca, sploh kadar plača študenta vnaprej ... to bo torej "varna prožnost" .... varna za delodajalce
Terezinka
16. 07. 2013 09.29
+4
Ne le ukiniti študentske servise, ampak tudi tak tip študentskega dela. To je le izkoriščanje študentov in onemogočanje redne zaposlitve, ker se da drugače. spet en nered več. Študentov bi bilo manj in bolj bi delali, če bi bil red, štipendije in krediti za študij in delo tistim, ki so študenti zato, da lahko sploh delajo
anja.bevc
17. 07. 2013 12.44
mam kredit za študij, zato pa delam preko študenta da si ga lahko pokrivam! :) kdo mi ga pa bo če ne sama? nism js taka da bi mi bli starši sponzorji
mikro-makro
16. 07. 2013 08.14
+5
A absolventi naj pa crknemo? No, pa sej še Slak nima več službe.
Terezinka
16. 07. 2013 09.30
+1
a je tudi Sak le absolvent in ni diplomiral?
bus303
16. 07. 2013 08.10
+6
Čestitke Alenki Bratušek - najbolj pošteni študentki ever! En lep študentski MARŠ!
kozlarija2
16. 07. 2013 07.37
+8
Zarad študentskega dela imamo zelo nizko brezposelnost med mladimi oz. gre za prikrito brezposelnost. Zaradi tega ukrepa bomo imeli 50% brezposelnost med mladimi tako kot v grčiji. Študentsko delo bi bilo treba urediti a ne tako kot se lotevajo dragi poslanci(zelo so dragi) z jemanjem pravic. Če se plačuje prispevke je edino pravilno da ima študent tudi vse pravice kot delavec, denar za prevoz, malica, regres dopust.
anja.bevc
17. 07. 2013 12.45
točno tako.....smo pripravljeni plačevati prispevke in davke samo delo naj nam pustijo..
limonca4
16. 07. 2013 07.29
+10
Saj je že bil skrajni cajt, da se ti parazitski študentski servisi, ki samo kasirajo, delajo pa nič, ukinjajo!
marmilan
16. 07. 2013 06.42
+3
Ja kaj še čakajo. Študentsko delo ke potrebno ukiniti. Če študiraš nimaš časa za delo.
kjhjk
16. 07. 2013 09.13
+4
Se strinjam. Občasno delo je sicer možno (recimo ob vikendih) a tu je meja.
nevica
16. 07. 2013 06.30
+2
Zakaj pa brucem ne? Včasih smo si zagotovili delo med počitnicami tudi sami, star si moral biti 15 let.
guroguro
16. 07. 2013 06.08
+20
mislim, da je to ena dobra ideja... razen doktorski študij, ki traja dlje kot do 26 leta imajo privilegije pri ostali pa je do 26 leta dovolj. Jaz sem končal vse pri 25 leti pa sem lih tako žural in delal pa nisem izjema.... ti servisi pa se koristijo na račun študentov in lepo zlagajo kupčke....
Migremonadob
16. 07. 2013 07.47
+0
Kaj pa tisti, ki se odločijo it študirat pri 26 letu?
Kosmatinc
16. 07. 2013 06.05
+3
Jaz bi naredil drugače,dal jim bi delo ,pogoj je da do 27 leta opravi študij,v primeru da ne ,pa plača vse prispevke za opravljen zaslužek.
Rossi 46
16. 07. 2013 04.10
+6
kaj ljudje študirajo ali delajo?Če se je odločil za študij naj študira ne pa dela.Poleg tega je pa kar verjetno 75% takih,da imajo samo status in razne privilegije. Poleg tega pa na študenskem delu bolj služijo servisi kakor pa država,saj od tega ne gre nič v ZZZS ter ostale dele države,ki jih obični delavci prispevamo.
crna.zverinica
16. 07. 2013 07.46
+15
verjel ali ne smo vmes tudi taki, ki po obveznostih na faksu tudi vsak dan delamo zato da si prvo, lahko privoščimo študij in drugo, da pomagamo finančno domačim... Ena zelo dobra lastnost servisov je, da ti garantirajo plačilo (ti založijo preden delodajalec plača), tega ne omogoča čisto noben zavod!
dejaoAMG
16. 07. 2013 03.34
-7
A spet po najšibkejših?
Gaja Bobek
16. 07. 2013 02.47
+22
pa končno, 99% je fiktivno vpisanih, nikjer drugje ni te anomalije študentskega servisa, samo pobirajo procente in bogatijo na ta račun , naredijo pa ne nič za študente, ne posredujejo jim služb ne nič- paraziti
498983
16. 07. 2013 01.46
+3
Ma dej pohno rit jih mam nesposobneže, najprej jamrajo da ni dela, nato oni ne bi več delali preko študenta, bi radi kar s prve za nedoločen čas, pa pisarno in stolček. Ja pa kaj še! Po vrsti bo treba, najprej študent, in to čimprej, pa potem kakšna začasna pogodba, potem pride za določen čas in potem nedoločen. Ja tako gre to! Kako smo pa mi lahko??!