Slovenija

Družino vrgli na cesto

Ptuj, 13. 01. 2010 18.59 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Danica Ksela
Komentarji
103

V Halozah se je odvijala prava drama. Petčlansko družino so po dveh neuspelih deložacijah izselili iz hiše, v kateri so živeli 40 let. Hišo so zakonito kupili, zdaj pa jo je sodišče z denacionalizacijskim postopkom vrnilo prvotnemu lastniku.

V Halozah se je odvijala prava drama. Petčlansko družino so po dveh neuspelih deložacijah izselili iz hiše, v kateri so živeli 40 let. Hišo so zakonito kupili, zdaj pa jo je sodišče z denacionalizacijskim postopkom vrnilo prvotnemu lastniku.

  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (103)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

S1S2S3
14. 01. 2010 17.30
Pa saj to ni res.Kako dolgo bomo še to prenašali?Sovaščani kje ste?Zakaj niste tega preprečili?
J.A.
14. 01. 2010 16.27
vincester Ne posplošuj. Če so ti kaj znani montirani procesi, potem veš, da večina ni bila izdajalcev in sodelavcev okupatorja. Zato je denacionalizacija logičen ukrep za popravo krivic. Da je ta Avstrijec dobil to hišo nazaj, se mi zdi popolnoma prav, saj ni nič kriv. Kriva pa tudi ni ta boga družina, ampak Perutnina Ptuj, ki jih je ogoljufala.
J.A.
14. 01. 2010 16.10
Glede na to ta je za tole stvar kriva Perutnina Ptuj, ki je pravna naslednica Kmetijskega kombinata Ptuj in ki se je s prevaro okoristila, ne razumem zakaj ta ni dolžna poskrbeti za nadomestno hišo v isti vrednosti. Če se to ne zgodi, potem so pa naši sodniki res vsi po vrsti podkupljeni.
J.A.
14. 01. 2010 15.33
rafael.m Še na to odgovorim, sicer se mi pa ne ljubi več pregovarjati. Na švicarskem računu Tita naj bi bilo 2 miljardi dolarjev, njegova dedinja pa je Jovanka, ki pa do leta 2009 ni imela potnega lista, ne vem ali ga zdaj že ima. Tole je iz Dnevnika: Jovanka Broz je sicer že od smrti Tita maja 1980 živela praktično v hišnem priporu. Razlogi za to niso bili nikoli povsem pojasnjeni. Povsem svobodna ni postala niti s političnimi spremembami v Srbiji leta 2000, čeprav se je njen položaj tedaj pomembno izboljšal. Dotlej je bila praktično odvisna od socialne pomoči države, šele po padcu Miloševića pa je začela prejemati tudi pokojnino kot vdova predsednika in dobila je nazaj osebne dokumente. Toda potnega lista pa vse do danes še ni dobila.
Buena Vita
14. 01. 2010 14.52
družina je žrtev prevare ,,,in to organov ki prevare preganja družina ni v cerkvi naredila pogodbe,,ali v vaški gostilni, podpisali so in overili to pogodbo na zemljiški knjigi,pri notarju ali pri sodišču, torej naj družini plačajo in povrnejo vso škodo
vincester
14. 01. 2010 14.14
Strdec! Hišo niso ukradli pač pa nacionalizirali-verjetno iz upravičenega razloga. Mogoče je bil sodelavec okupatorja, izdajalec ali pa še kaj hujšega. Denacionalizacija pa dela veliko več gorja našemu narodu,kot ga je naredila nacionalizacija v tistem času. Vzeto je bilo bogatim in se razdelilo revežem. Danes pa je ravno obratno!
Tonček Balonček
14. 01. 2010 13.02
Če ej enpremičnina v denacionalizacijskem postopku, gre za "plombo" in promet ni možen, to je vendar jasno!
Tonček Balonček
14. 01. 2010 13.00
rafael, ja otroci in Jovanka seveda, to bi bilo najbolj logično, sploh če se gremo pravno državo. Če smo mi Cerkvi vrnili zaplenjeno premoženje, menda ne bomo zdaj od Švice zahetvali, da denar nakaže na račune novonastalih držav? Koliko bi pa pripadlo Kosovu?
rafael.m
14. 01. 2010 11.54
J.A. saj je vseeno ampak zanima me, kdo je dedič Titovega švicarskega bančnega računa, če ti je poznano. Kolikor vem, morda se motim, nobenega premoženja niso podedovali sorodniki, niti otroci, torej premoženje ni bilo njegovo. Ni prav, da je bila izvršena nacionalizacija, razen vojnim zločincem, pa tudi denacionalizacija ni bila pravična ampak narejena kar tako, na hitro, brez predvidenih posledic, ki jih plačuje nič kriv navaden človek, ki moraš priznati, je delal desetletja zato, da je danes pristal na cesti. Sramotno odvisen celo od milosti RK in Karitas.
Marija Krebs
14. 01. 2010 11.49
Ne razumem sodišč: Osebi, ki zafura podjetje, pripada odpravnina, medtem ko je z izgubo domačije kaznovana cela družina, ker je podpisala pogodbo
la80vie
14. 01. 2010 11.34
Kaj ima drzva pri tem? Ce je v pogodbi omenjeno da je posest v denacionalizacijskem postopku, so oni to vedeli in tudi cena je bila temu primerna. Ce pa je prejsnji lastnik to skrival kot zatrjujejo je kriv on, druzina pa je zrtev prevare.
Ferdo Crni
14. 01. 2010 11.19
Seveda... spet ideološki boj. Populistični pamfleti in podobno. Noben se pa ne vpraša kdo je hišo v denacionalizacijskem postopku prodal tej družini? Sedaj naj bi bil kriv denacionalizacijski upravičenec kar je seveda populistično dobro poslušati. Kriva je država - dvakrat : prvič ker je KRADLA premoženje ljudem oziroma ga nasilno nacionalizirala in drugič - ker ne zna izpeljati pravičnega vračila tega premoženja. Torej živimo v državi ki je bila gnoj tako pod zločincem titom kakor tudi pod takoimenovano demokracijo.
Black_Panter@mailinator.com
14. 01. 2010 11.07
za časa titovih komunistov je bilo boljše, današnji kapitalistični komunisti pa so gnoj od gnoja
la80vie
14. 01. 2010 11.00
Ja, tudi ce zakonito kupis ukraden avto ti ga lahko kadarkoli uzamejo. Na francoski TV je tedenska oddaja kjer vsakic obdelajo 2,3 podobne primere. Uglavnem se gre za nepostene gradbenike, nepremicninske agente in lastnike. Zadnjic je blo ko so eni kupli hiso brez greznice, odpadki pa so se evakuirali ... na vrt za hiso. Torej, take stvari se dogajajo povsod, ne samo v Sloveniji. Drugod v razviti Evropi je tega se vec.
J.A.
14. 01. 2010 10.55
Poleg obvezne oddaje so kmetom vzeli tudi zemljo in gozdove, čeprav že prej niso imeli veliko. Večina jih je zaradi obojega bila na robu prežvetja. No, če ne poznaš nobenega takratnega politika, ki bi imel premoženje kot veliko današnjih novonastalih kapitalistov, se pa še malo pozanimaj. Če nisi informiran, še ne pomeni, da jih ni bilo. Tudi takrat so zakonito kradli. So si izbrali kje bi živeli in so ruknili lastnika ven. Pa je bilo njihovo. Simple as that. In takrat si se lahko še bolj v rit zaletaval kot navaden človek, pa nisi imel pravic. No najbolj se je sigurno okoristil ravno Tito, ki je doma govoril ljudstvu o enakosti, sam pa je grabil denar in bil kapitalist z bančnim računom v Švici.
rafael.m
14. 01. 2010 10.54
Nekaj tisoč nekdanjih vojaških stanovanj, ki propadajo. Naj jih dajo v najem revežem zastonj ali minimalno najemnino. Tudi zidovi propadajo, če vanje ni naseljeno življenje. Pa okrog tega še noben minister ni nič ukrepal. Pomembno je le, da imamo orožje in tanke, ter vojake na raznih misijah, ki ničemur ne služijo, le denar požirajo. In da se bo zdaj premier razkazoval v Afganistanu( kot njegovi predhodniki).
rafael.m
14. 01. 2010 10.44
Čudim se, da ni več hajk na vse raznorazne pristojne institucije. Sam bi za ceno lastnega življenja vzel stvari v svoje roke. Če ti vzamejo vse, za kar si garal in si prizadeval, so ti vzeli življenje. Čudim se, da v narodu ne zavre. Pa mislim, da krop ni več daleč pod pokrovom. Ne samo pri nas, v svetovnem merilu. Človek človeku zaradi sistema vedno bolj postaja volk.
Tonček Balonček
14. 01. 2010 10.42
V komunizmu so reveže naselili po farovžih in stanovanjih, ki o ostala za pobeglimi kvislingi oziroma borci v imenu Kristusovih ran, pa je bil problem rešen. Slčasoam so si vsi potomci belčkov sezidali hiše v tri nadstropja (pohlejte samo Horjulsko dolino in Suho krajino, kjer jih ej kar mrgolelo), pa je bil problem rešen. Danes ljudje v vsem življenju en zaslužijo za eno hišo, rezultat napredka in zloma komunizma?
rafael.m
14. 01. 2010 10.33
J.A. Sem povojni otrok, iz pripovedovanja pa vem, da so imeli tudi kmetje obvezno oddajo. Delavci so gradili tovarne, mladina delala v delovnih akcijah. Dežela je bila porušena in vsak je moral prispevati svoj delež. Ne poznam pa nobenega takratnega politika, ki bi imel premoženje kot veliko današnjih novonastalih kapitalistov, ki so vse to zakonito pokradli. Navaden, deloven človek je danes povsem brez svojih pravic. V rit se lahko zaletava, pa je vedno na istem.
wsharky
14. 01. 2010 10.23
... za denacionalizacijo je kriva prva slovenska vlada - demosova vlada... da so dobili nazaj nekaj njiv in kak gozd... pokvarjenci...