Slovenija

Gaja bi lahko shodila le s pomočjo drage operacije

Kamnik, 07. 05. 2013 18.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Zaradi zapleta pri prezgodnjem rojstvu dveletna Gaja trpi za cerebralno paralizo. Starši si želijo, da bi nekega dne shodila. Zakrčenost mišic bi lahko odpravili le z operacijo v ZDA, ki pa stane okoli 60.000 evrov. Starši, ki toliko denarja nimajo, prosijo tudi za vašo pomoč.

Družini lahko pomagate tako, da nakažete denar na račun, katerega številka je SI56 0202 2025 6358 059, sklic 00 14012011, namen pa Donacija za Gajo, ali pa prispevek po svojih močeh preprosto nakažete prek poštne nakaznice na naslov Gaja Ivančič, Soteska 61, 1240 Kamnik.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (110)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

viv13
10. 05. 2013 00.55
+5
Ljudje, med sabo si je treba pomagat. Ne zapravljajte casa z obsojanjem, kritiziranjem... Gaja potrebuje pomoc in cas ne dela v njeno korist. S proaktivnostjo bom spodbudila k darovanju se katerega od prijateljev, pa bo akcija hitreje stekla.
Šempeter SKELA
09. 05. 2013 10.04
+25
Spoštovani (tudi tisti, kateri s "takšnim" komentarji tega ne zaslužite), želim samo podati moje mnenje iz lastnih izkušenj. Na srečo sta naša fanta zdrava in se nismo znašli v takšni stiski. Družinico poznam in lahko potrdim da so SUPER in da so za Gajo pripravljeni narediti vse! Ne želim posegat v zasebnost, vendar vedite, da sta starša skromna in povsem normalna. Oče, za katerega se navaja neki strašen motor in Natuzzi pohištvo, pa barvan hladilnik...on je zelo preprost "državni" usluženec, ki izhaja iz neke dalnje vasice...nikakor ne gre za "podjetnika", ki bi imel možnosti lahkega zaslužka in podobno. Obratno. S svojo službo je zelo omejen in ne more početi vsega kar bi želel... Naša izkušnja je podobna, pred nekaj leti sva si s soprogo uredila dom in kupila pohištvo na razne načine in kljub temu, da je vse "ceneno" zgleda kar dobro, Tudi plači sva imela ok, če pa bi danes eden od naju ostal brez dohodka, bi kar čez noč postali "socialni problem", ker bi še za položnice naslednji mesec zelo težko zbrali. In kaj bi si večina mislila: poglej poglej, saj imajo nova okna, pa novo streho, da o novem pohištvu ne govorimo...Res, vse to imamo! Vendar sva leta plačevala kredit in danes, ko imava dva zdrava otroka si tega nebi mogla privoščiti. Želim poudariti, da sva si nekoč uspela nekaj prihraniti za takratne nakupe, danes pač "flikamo" iz meseca v mesec in sva PRESREČNA, da drugega NE potrebujeva! Mogoče je ta družinica v podobni finančni situaciji, vendar z OGROMNO potrebo za njunega otroka. In to ne jutri ampak DANES!!! Zato pozivam tiste ki podobno mislite, da nakažemo nekaj brezvrednega denarja nekomu, ki mu pomeni neznansko veliko. Mogoče dva tedna ne bom pil kave pa se mi 20€ ne bo prav nič poznalo, mesec pa bi "sflikal" tako ali tako. Tisti pa ki tega ne želite...saj vas nihče ne sili!!! Popite kavico v miru in naj vam tekne!! Srečno GAJA!
ariena
08. 05. 2013 16.01
+7
V Ljubljani je odlicna kirurginja, ki se prerada operira otroke s cerebralno paralizo. Prerada pravim zato, ker ona bi operirala tudi tista zakrcenja, ki bi se jih dalo resiti ze z intenzivnejso fizioterapijo in razgibavanjem v topli vodi. Informacija iz prve roke.
Krentam2
08. 05. 2013 10.22
+12
Te ki pišejo take primitivne komentarje so pač depresivne osebe zrele za psihijatrijo. Pustite svoje tekoče rečune gor da še vam nakažem vsakemu po par evrov za avtobus do prvega psihijatra. Straša zagotovo ne lažeta, ker ni hujšte stiske kot prosit ljudi po televiziji za pomoč javno. Vsaka mama se rada hvala z vozički kot so Quinyy, Stokke in ne vem čem in verjemite, da nobeni to ni v ponos. Si pa številne mame in tiste, ki še bodo težko predstavljajo, kaj pomeni, ko imaš otroka celo življenje v vozičku. Bi še vedno bile vesele Stokke vozička?
Mops_
08. 05. 2013 10.09
+4
Kar korajžno družini in seveda predvsem mali Gaji
Materi
08. 05. 2013 09.01
+0
Vse najboljše za malo Gajo in upam, da vam uspe. Vendar me pa zmoti, ko malo pregledam Facebook profil od moža, težki motorji, ogromen drag hladilnik... ne vem no. Je pa v taki situaciji težko sploh kaj obsojati.
Krentam2
08. 05. 2013 09.17
+3
Kakšna sta oče in matera ni pomembno, če lažeta grešita v svojo škodo in jih bo kazen doletela. Za vsakega obstaja palica, pravtako za tiste, ki obsojajo. Gre se za majhnega otroka, ki ni kriv, da ne more hodit in takšnemu je treba pomagati, sploh ne vem zakaj plačujemo zdravstveno zavarovanje tistim parazitom iz ZZZS, to bi oni morali urediti. Če držana nima sposobnih doktorjev, bi morala plačati zdravljenje drugje. Tudi sam imam nadstandardno opremljeno stanovanje, ki sem si ga lahko pred leti privioščil, k mi je šel posel, danes če bi moral zbrati 60.000 pa bi bila težava in to ne pomeni, da je nekdo bogat.
Materi
08. 05. 2013 09.19
-1
Se strinjam... saj pravim, v taki situaciji obsojati koga... Jutri smo lahko na istem.
aaa12345
08. 05. 2013 09.22
+7
Oče profila na facebooku sploh nima, tako da se mi zdi tako nepreverjeno obsojanje pa sploh podlo!
mijam75
08. 05. 2013 10.07
+4
Kaj ste normalni? Toliko vas moti, da greste brskat po FB profilih? Ste pomislili, da mogoče ni edini s takim imenom in priimkom? Sicer pa se včasih zgodi, da ti en trenutek postavi življenje na glavo in tudi če si prej živel razkošno, si tega ne moreš več privoščiti. Diagnozo sta izvedela pred kratkim. Tukaj se gre za to, da se otroka operira preden nastane škoda, ko ji ne bo več pomoči. Mogoče bi starša lahko v nekaj letih sama zaslužila ta denar, ampak čez 15 let bo za operacijo prepozno... Zato porebujejo zdaj pomoč.
Buskalina
08. 05. 2013 10.55
+2
kaj vse vam gre po glavi. in od kje nadstandardno opremljeno stanovanje. iz poceni robe, ki jo danes najdes, se dobi na videz izredno lepo pohistvo !!!! in hladilnik. a zato, ker ni bele barve je ne vem, kaksen. koliko mladih pa nas se ima bele hlanilnike. jaz v svoji druzbi ne poznam niti ene druzinice, pa nas je oooogroomno !!!! PRIMITIVC !
Krentam2
08. 05. 2013 08.07
+4
Nihče ne pljuva po državi, ampak je dejansko ona tista, ki bi morala prispevati ali imeti poseben sklad za bolezni, ki v Sloveniji niso ozdravljive, tako kot imajo vse normalne države, recimo Amerika. Če pa že omenjaš tisto Noro, je Hrvaška btw prispevala 60% sredstev od vojske, do drugih državnih inštitucij.
Krentam2
08. 05. 2013 08.15
+2
Kot je pa navada v Sloveniji v tej krizi bo narod (reveži) reševal vse probleme, ki bi jih morala kriti država, zato plačujemo zdravstveno zavarovanje. Ne gre se za par evrov, jaz sem jih nakazal zaradi otroka, ampak za to da ljudje v teh časih še zase nimajo za preživetje in 60.000 eur veliko denarja za nekoga, medtem, ko je za državne inštitucije to drobiž, nekomu pa lahko omogočijo da normalno hodi, ampak revežu nihče ne prisluhne!
Krentam2
08. 05. 2013 08.46
+4
Pa še nekaj tudi POPTV bi se lahko odrekel zaslužku od reklam recimo za 2 dni in namenil denar, če smo že pri solidarnosti ali pa vsaj članek objavilo z velikim bannerjem na vhodni stran, ki bi bil stalno viden ali pa vrtel objavo med reklamami na televiziji, to ga nič ne stane in ne nekje skritega med novicami. Toliko o solidarnosti slovenskega naroda :)
lorelai_lee
08. 05. 2013 08.03
+14
...a ste vi videli kaj so Hrvati naredili za Noro v parih dneh...zbrali so denar za zdravljenje, čeprav so že v naprej vedeli da so možnosti za preživetje majhne...in ko so jim rekli da bodo potrebovali skoraj polovico več so ljudje zbrali še dodaten denar...pa živijo z nižjimi prihodki v državi, ki je isto ali pa še bolj skorumpirana in pokvarjena kot naša.....in kaj delamo mi Slovenci? Spet komentarji čez državo in politiko in mlatenje prazne slame, namesto da bi (tisti ki lahko) dajo, darovali vsaj 3 EUR...dve kavici....samo 20.000 nas je potrebno, da zberemo denar in pomagamo otroku....lahko pa tud ne naredimo nič in zdraven jamramo kako se nikoli nič ne naredi!! Ene stvari se je potrebno zavedati....mogoče bomo pomoč že jutri potrebovali mi...ali naši (trenutno) zdravi otroci!
Tonček Balonček
08. 05. 2013 09.01
+0
TAkih kot je bial Nora, je na stotine, mediji rabijo samo eno osebo, ostale se ignorira. Mend acereblalne paralize pri nas nimajo le ti štirje otroci,m o akterih pišeno an 24ur.co in proteo rabi marsikdo. Ampak emdiji pač rabijo atarkcijo. Nekajsrto bi jih alhko polali v tujino na različne terapije in operacije. NA srečo sos enehale vsaj te neumnosti z zbiranjem zamaškov, ko so otroci vse evrčke porabili zato, da so se nalivali iz plastenk in potem darovali zamaške. Popolnoma deplasirane akcije, namenjene povečani prodaji, več bi jih zbrali, če bi jih naročili kar pri kakšnem plastičarju in mu jih potem prodali anzaj!.
mijam75
08. 05. 2013 10.12
+4
se ne strinjam.... Starši se sami odločijo, kdo se bo izpostavil in zbiral pomoč s pomočjo medijev. Tisti, ki tega noče, je pač zastonj jamrat, da nič ne dobi. Poznam deklico, ki ima okvaro roke zaradi težkega poroda in bi ji tudi pomagala operacija in posebna fizioterapija, pa so se starši odločili, da oni pač nič ne morejo, in grejo raje na dopust v tujino in imajo dober avto, kot da bi hčeri plačali privat vsaj fizioterapijo.... Pa še druga stvar je... niso vsi enako prizadeti... nekaterim se ne da pomagat... če pa se da pomagat, je žalostno, da je 60.000 eur tista ovira, zaradi katere človeku nisi mogel omogočiti normalnega življenja.
Tonček Balonček
08. 05. 2013 12.07
-4
Narobe je, kers e odločijo novinarji, jasno da vbis estarši vedno odločili, za zbiralne akcije, maratone, fundaciej in še kaj, narobe je z mediji, ki prevzamejo to promocijo posameznikov! Zakaj bi zbiral za le za tiste otroke, katerih starši imajo pač veze v medijih, ostali prizadeti naj opa ostanejo brez posegov? To je neetično! NA posnetku s evidi krasnos tanovanbje, naj ga prodajo in se preselijo v manjšega, preostanek pa porabijo za te operacije!
alyadasa
08. 05. 2013 20.36
Tonček Balonček, in kako prodaš stanovanje, ki ni tvoje?
Krentam2
08. 05. 2013 07.53
+7
Država varčuje tam kje ne bi smela na revežih in se na njih obeša in na ubogih otrocih. Istočasno ravna z davkoplačevalskim denarjem malomarno in polni žepe bankirjem, politkom in lopovom, polne blagajne bank, ki so pokradle denar s slabimi krediti in za to nihče ne odgovarja, za to ni opravičila. Naj varčujejo tako da nakraden denar zaplenijo in ne obešat se po revežih. Ta otrok ni kriv za nastalo krizo in si zaluži dostojno življenje, ki pa ni kakovostno na vozičku in menim, da bi za tovrstne primere morali imeti poseben sklad, konec koncev sta starša polnila žepe lopovov s plačanimi davki. Če meniš da je 60.000 malo denarja zakaj potem ne nakažeš polni znesek na njihov račun, kaj je to za tebe? Celoten komentar je nesmislen v tej državi samo šteje koga poznaš, če si navaden smrtnik in nimaš zveze potem tudi zdravstveno stanje ni ogroženo četudi si cel paraliziran. To je pač Slovenija dežela brezsrčnežov
brankam
08. 05. 2013 07.51
+29
SRAM me je, ko berem te komentarje! Ob videu sem se zjokala, ko sem videla tiste majhne očke, polne veselja in radosti, ki kljub težki oviri ne bodo obupale!! Sploh nisem gledala kaj imajo oblečeno, kako imajo urejeno!! Pa kaj vam je? Sama imam skoraj dve leti staro punčko in ne mine dan da se ne bi zahvalila ker je zdrava! Ob vseh zgodbah, ki jih danes slišimo! Takoj danes bom prispevala po svojih močeh, pa imava oba s partnerjem po 400 EUR kredita za stanovanje in najine plače so manjše od povprečne plače, imava pa dva otroka! Tisti, ki pišete takšne bedarije, ste sigurno brez otrok! Če bi jih imeli, bi se zavedali, da v takšni situaciji človek da zadnji cent, da bi pomagal otroku! Sram naj vas bo! Materialisti! Gaja, upam, da zbereš dovolj denarja čim prej! Pa vso srečo tebi in tvoji družini ***
Bolha Velikanka
08. 05. 2013 15.51
+5
Bravo! Pr men je podobno. Ko gledam svojo kako skace naokoli in da si nebi mogla nekaj € utrgat zato da pomagam nekomu ki ni te srece? V slogi je moc.
gmj
08. 05. 2013 07.49
-28
vedno se pri denarju ustavi, če bi pa prej starša malo pamet uporabljala med nosečnostjo pa do tega verjetno sploh ne bi prišlo.
cirenij
08. 05. 2013 07.59
+5
Lahko razložiš kako pamet naj bi uporabljala? Sram te bodi!!! S katerega planeta si pa ti bolnik priletel? Sicer se pa 90% današnje države Slovenije vse ustavi pri denarju. Na žalost.
cirenij
08. 05. 2013 07.59
+0
Lahko razložiš kako pamet naj bi uporabljala? Sram te bodi!!! S katerega planeta si pa ti bolnik priletel? Sicer se pa 90% današnje države Slovenije vse ustavi pri denarju. Na žalost.
gmj
08. 05. 2013 08.05
-12
Zelo pogosto je cerebralna paraliza posledica izpostavljanja matere strupenim snovem kot so kajenje, pesticidi in strupom v okolju. Prenatalna nega je tudi ključna in je potrebno nadzorovati krvni pritisk matere in odpravljati morebitne infekcije, da se zmanjša možnost te bolezni.
cirenij
08. 05. 2013 08.09
+3
Pogosto. Ni pa nujno.In sigurno je bila vso nosečnost pod nadzorom, kot je danes v navadi.
gmj
08. 05. 2013 08.18
-5
ja, ampak vseeno ne vemo okoliščin. Razumem, da je hudo imeti takega otroka, ampak če obstaja možnost, da bi lahko vse to preprečili, bi najprej pri sebi razčistili in izčrpali denarne zmožnosti, potem pa se obrnili na druge. To pa da je sedaj v modi, da se ljudje na medije za vsako stvar obračajo za denar, se mi zdi pa absurdno.
mijam75
08. 05. 2013 08.40
+6
Če že moraš soditi, potem vsaj poišči podatke o primeru. Okoliščine so znane, le poišči jih. Punčka ima cerebralno paralizo kot posledico dihalne stiske ob prezgodnjem rojstvu. Pa da te ni sram tko obtoževat kar v tri dni... Pa upaj, da te kaj takega ne doleti, ker... saj veš... karma je pras...
Buskalina
08. 05. 2013 10.58
+1
kolikor vem, je to posledica dihalne stiske po porodu !!!! KAJ TI NI JASNO !!!!!!!
Buskalina
08. 05. 2013 10.59
+2
kolikor vem, je to posledica dihalne stiske po porodu. ma lepo napisano na FB strani. Pet si mal prebrat, preden klatis neumonosti !!!!!
alyadasa
08. 05. 2013 20.34
Gajina mamica je velik del prve in druge nosečnosti morala ležati. Zato gmj ne govorit o izpostavljanju ne vem kakšnim nevarnim snovim. Ja, ne govori, ker ne poznaš okoliščin
slovenec09
08. 05. 2013 07.47
+9
kaj se bunte, vsak naj daruje par evrov in bo stvar resena, tudi sam si ne predstavljam,,,,60 000 tisoc e za operacijo z katero otrok lahko shodi, smešno nizka cena, po drugi strani pa zelo visokaaaa
wifr
08. 05. 2013 07.33
+12
Žal je tako, da se morajo starši za nekatere zadeve sami potruditi. Pa veste koliko je takih, ki bi podobne storitve potrebovali. Naj vam povem, da je cena 60.000 $ za operacijo smešno nizka. Zahtevne operacije v ameriki stanejo od 120.000 $ naprej, potem pa še vsako nadaljne okrevanje, fizioterapije itd. Povem iz prve roke. Naše zdravstvo zadevo krije, če se zdravniki menijo, da bo to pripomiglo k izboljšanju zdravstvenega stanja, tako, da je vse odvisno od njihovgha mnenja. Poznam številne starše, ki so otroke odpeljali na operacjo v tujino. Največji problemje je nato kontrolni pregled, ki bi ga lahko opravili v Sloveniji. Ampak, ko ponovno prideš tja si črna ovca, ker si otroka peljal v tujino na zdravljenje. Če nimate izkušenj ne morete vse povprek komentirati. se pa strinjam, da bi lahko vsi skupaj več naredili. A žal, država varčuje tudi v zdravstvu.
Krentam2
08. 05. 2013 07.27
+23
Mislim kako vas ni sram žlehtnobe, ki sodite ljudem. Ne rabite pomagat otroku, pa tudi odmagat ne, predvsem svoje podle komentarje zadržite zase. Pa kaj če imata stanovanje in obešate se na eno bogo sedežno in sodite staršem. Bolezen ne izbira in jutri lahko zadane vas ali vaše najbližje me zanima, kako se boste počutili, ko bi zbirali denar za lastnega otroka in brali takšne podle komentarje ljudi brez obraza, srca popolne atestite, ki se še kazni ne bojijo, ki vas bo pravgotovo doletela. Otrok ni kriv, da je zbolel in bi mu na prvem mestu mogla država pomagat, ker če lahko namenja managerske nagrade po nekaj milionov, bi lahko zbrali tudi nekaj tisočakov za operacijo bogega otročka. Ampak to je Slovenija dežela podlih ljudi, primitivcev in brezsrčnih oseb.
caspera1
08. 05. 2013 07.26
+19
Ne gre in ne gre, kaj? Tisti, ki vam zelena barva na stenah kuhinje, sedežna garnitura in čista ter urejena družina pomeni, da imajo denarja čisto preveč! Če nimate pojma, ne pomeni, da morate izključiti pamet in imeti vključeno samo svojo zlobo. S kakšnimi pa vi hranite svoje komplekse! Je pa žalostno, da naša država tako propada - finančno in socialno, da so sploh potrebni taki klici v sili. Pa še nekaj, vse kar rečeš slabega tujim otrokom, se ti kot bumerang povrne k tvojim lastnim.
mijam75
08. 05. 2013 07.11
+13
Ne morem verjet, ko berem komentarje....da se vam ne bo en dan povrnilo v hujši obliki..... V taki priložnosti, ko otroku lahko pomagajo, bi mogla država dat denar, če ne država, pa bi mogli ljudje skupaj stopit in prispevat - kriza ni noben izgovor, če bi vsak, KI LAHKO, prispeval 5 eur, bi bilo hitro dovolj še za kakšnega otroka. Nedopustno je pustiti, da se otroku ne pomaga! Država pa bi lahko v takih primerih razmislila, saj taka operacija pomeni dolgoročno manjše breme za zdravstveno blagajno.....
cirenij
08. 05. 2013 07.19
+8
+++++++++ In razbremenitev za starše. Kdor tega ne izkusi ne ve kako trpljenje je s takim otrokom. Fizično in psihično. Ko bi se ji le lahko pomagalo.
Cookie74
08. 05. 2013 07.03
+16
Mislm kasni komentarji. Ce majo prblizn okusno opremljeno stanovanje se niso bogatasi. Najbol da vse prodajo pa grejo pod ksn most zivet.
vanmih
08. 05. 2013 06.49
+26
Je mogoče kdo od tistih, ki komentirate opremo stanovanja in oblačila mamice sploh pomislil na dejstvo, da je deklica diagnozo dobila šele pri dveh letih, se pravi pred kratkim?! Najbrž se v stanovanje niso vselili na dan snemanja oddaje. Kaj ti pomaga lepo opremljeno stanovanje z rabljeno opremo in rabljena, že nošena oblačila "kakršne koli že znamke", če potrebuješ 60.000€? Koliko bi recimo vi dali za rabljen kavč znanega proizvajalca? Ali pa za rabljen pas z bleščečo zaponko? Verjetno bore malo ali nič. Nisem starš, a vem in sem prepričana, da bi, če bi imela otroka kot je Gaja, pripravljena za to, da bi bil moj otrok zdrav, živeti v popolnoma praznem stanovanju, z enimi samimi starimi zdrajsanimi hlačami na riti in s sprano majico. Ampak ja, ne bi bilo dovolj. Starši bi se z otrokom lahko predstavili tudi v naravi, ampak zoprni smrdljivi slovenceljski gobci, iz katerih se cedita privoščljivost in hudobija, bi verjetno tudi v taki situaciji našli dlako v jajcu. Gaja in starša, vso srečo želim! Vanja
lyonel
08. 05. 2013 06.20
+12
Mene pa vedno razjezi,ko pomislim kaksno drzavo imamo,ki noce placat operacije otrokom ali jim kako drugace pomagat,da bi jim polepsali zivljenje.....
suzukigsxr
08. 05. 2013 01.08
+22
če damo vsi, ki smo registrirani na 24 ur .com vsak 1 en euro imajo verjetno dovolj za deklico...malo bi bilo treba zadevo poenostavit,v tem času ljudje nimajo najbolj časa oz. si ga ne vzamejo za razna nakazila itd. preko telefona POŠLJI xy na 1919 in prispevaj 1eur en sms ...mislim da bi bil odziv večji.... posiljujejo nas z nekimi reklamami,da bi se medijske hiše malo pokroviteljsko odzvale in naredile malo bolj intezivno akcijo,pa ni za pričakovat.....zato ker vsi ki to beremo ne bomo dali en euro deklica ne bo mogoče hodila........v tem je problem,mediji imajo moč samo usmerjena je žal napačno,kako ne morjo naredit intezivne akcije??neki izy članek in je to to,dajte še na televizijo in vsak dan znova in znova oglaševat .za en euro je lahko deklica zdrava če bi stopili skupaj.....
slovenec09
08. 05. 2013 07.49
podpis,,tudi sam sem na kanalu A ko sm vido objavo hitro vzel tel v roke in čakal podatek kam poslati sms,,pa ga zal ni biloo