Slovenija

Islamska skupnost poplačala kredit za zemljišče za džamijo

Ljubljana, 19. 03. 2013 13.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Islamska skupnost je bila še na začetku leta za zemljišče, kjer bo stala džamija, dolžna 1.300.000 evrov. A ta kredit so zdaj poplačali. Pojasnili so, da je sredstva za poplačilo zemljišča slovenski islamski skupnosti odobril šejk Hamad bin Kalifa Al Thani.

Dolg za zemljišče za džamijo so poplačali.
Dolg za zemljišče za džamijo so poplačali. FOTO: Miro Majcen

Islamska skupnost je bila še na začetku leta za zemljišče, kjer bo stala džamija, dolžna 1.300.000 evrov. A ta kredit, ki so ga imeli pri UniCredit banki, so zdaj poplačali, so sporočili.

Pojasnili so, da je sredstva za poplačilo zemljišča slovenski islamski skupnosti odobril šejk Hamad bin Kalifa Al Thani, emir države Katar. Katarski emir je sedmi najbogatejši monarh na svetu.

O sodelovanju so se dogovorili decembra lani, ko se je v Sloveniji na obisku mudil Ahmad M. Al-Meraikhi, direktor oddelka za mednarodno sodelovanje pri ministrstvu za mednarodno sodelovanje države Katar. Islamsko skupnost so o odobritvi predloga uradno obvestili na začetku letošnjega leta.

Islamska skupnost je zemljišče za izgradnjo islamskega kulturnega centra leta 2008 na javnem natečaju kupila od Mestne občine Ljubljana. Na dan, ko je MOL objavil natečaj, je imela skupnost na računu zgolj 220.000 evrov, so sporočili in dodali, da je morala skupnost kupnino poravnati do konca leta 2008.

Tako bo izgledala džamija v Ljubljani.
Tako bo izgledala džamija v Ljubljani. FOTO: MOL

Do konca leta je islamska skupnost predvsem s pomočjo donacij zbrala 1.908.633 evrov. Za razliko, v višini 2.659.696 evrov, pa je najela kredit. Leta 2009 je dolg bil zmanjšan na 2.150.000 evrov, leta 2010 na 1.870.000 evrov, leta 2011 je dolg ostal isti predvsem zaradi izvedbe mednarodnega arhitekturnega natečaja, leta 2012 pa je bil dolg zmanjšan na 1.300.000 evrov, so našteli.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (1016)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Mira-
20. 03. 2013 14.59
+15
Sramota je, da so nekateri toliko ozkogledi... Džamije so tudi v drugih evropskih državah. Slovenija je ena izmed redkih držav, ki jo nima. Mošeja oziroma džamija je v Sloveniji že bila, nekateri slabo poznate zgodovine ljube domovine.
dannyer
20. 03. 2013 19.48
-6
ni nam treba ponavljati napake drugih . zares dobra primerjava
Samxii
20. 03. 2013 14.41
+7
Poplačano je vsaj drugi ne bojo govorili da je vlada dala denar.Sramotno je da je v vsaki vasi ker je max cca 5 bajt je zraven cerkev, mi pa še ene mošeje ne moremo imeti no lepo da je zj use poplačano :))*
MALA:)
20. 03. 2013 19.02
+4
Sej bo džamija aBd. ;) NEMOŽE NAM NIKO NIŠTA :)
dannyer
20. 03. 2013 19.50
-10
brez skrbi bomo preprečili da ne bomo imeli sramote
Samxii
20. 03. 2013 20.23
-3
MALA:)
21. 03. 2013 17.52
-1
Na vsakem hribčku kapelca na vsaki 5 ulica cerkev nam pa ene džamije nebi pustili graditi... Nimamo se česa sramovt :) Kdor ne spoštuje svoje nezna tud tuje :)
PassionFruit
21. 03. 2013 18.13
+5
haha kva vm pa grejo v nos cerkve? V Sloveniji prevladuje krščanska vera zato tudi cerkve tko kt npr. v bosni džamije v vsaki vasici z 5imi bajtami ;) ;) tko da...
MALA:)
21. 03. 2013 18.16
+4
Bosna ima tudi druge objekte za ostale vere Slovenija tega nima ... saj za muslimane ne nevem kako ni sram nekatere da ljudje klanjajo v športnih dvoranah zgradili pa so Slovenijo
PassionFruit
21. 03. 2013 18.21
+2
ha ha ha kdo jim je kriv, sej so vedl kako to tuki deluje pa so useen sm pršl ;) ;)
MALA:)
21. 03. 2013 18.26
+2
Ja so pršli bodo ostal in bodo dobil Džamijo :)
dannyer
21. 03. 2013 18.44
+3
ne ne bodo je ljudje se bodo uprli in zahtevali pravico
semsoo
26. 03. 2013 21.49
+0
dannyer a ti boš prepreču, a boš zbrou 10 svojih prjatlov k mate usi skupi na jajcih 5dlak? :)...hahahhahha res si smesn
Tadej Horvat 1
27. 03. 2013 15.17
+3
MALA ima Slovenija pravoslavno cerkev to je pa to podpram pa gradnjo Đamije vsekakor
dannyer
20. 03. 2013 13.18
+3
proti temu cirkusu
petra999
20. 03. 2013 00.45
+12
mislim....kako ste nekateri nestrpni....zaljivi....toliko dobrih ljudi poznam z t.i.balkana da mi je kar zal da sem slovenka ko pogledam nekatere komentarje....... Zalostno....v izraelu so dzamije....pa se proti islamu bojujejo ze tisoce let....v ameriki je nickoliko dzamij....pa so celo vecnost v vojni z islamom.....na otoku so dzamije pa se isto borijo proti vsem ki verujejo v allaha....v sloveniji pa ne sme bit....kljub temu da je ogromno ljudi bosan.porekla v sloveniji???? Mislim da tisti ki temu nasprotujete ne vidite vec kot en meter pred seboj sicer takih nebi govorili....vsi v enem kosu kajne...tipicno slovensko...en zanic vsi zanic....dobre in slabe imamo vsepovsod ne glede na pripadnost..religijo.... Ce imajo pravoslavci svojo cerkev in se lahko tam pomolijo svojemu bogu...mislim da ni nic narobe ce svoj verski objekt dobijo tudi muslimani...lp
Kritik30
20. 03. 2013 08.17
+8
Ne bodi žalostna, to je pač realna slika naše Slovenije, klenega naroda, ki se ima tolerantnega in demokratičnega do prve stvari, ki ga zmoti. Sem se sam pred leti selil iz mesta malo ven, katastrofa. Kot da živijo 200 let za mestom, taka uboga miselnost.
dannyer
20. 03. 2013 13.14
-6
no najprej poglejte razmeri in kakšni so ti ljudje kaj hočejo in kako bo to vplivalo na nas glede slike ki jo prikazujejo sami bo velika napaka da jim popustimo že to je smešno da ponavljamo napake z ostalimi državami v EU tako da to o nestrpnosti pa o čem koli to govorijo neizobraženi slepi gluhi ljudje ki ne živijo na planetu zemlja . dokler se oni ne spremenijo in ne priznajo naše kulture pol veš ki pes taco moli
Hellsrael
20. 03. 2013 15.37
+5
toliko minusov na izjemen komentar......zalostno in nerazumno c c c.....DZAMIJA bo pa se lah vsi mi slovencki na glavo postavimo.... in prav je tako...ena bo povsem dovolj lp ;)
dannyer
21. 03. 2013 18.44
+3
wolfterier
19. 03. 2013 22.45
-7
Vsaka verska skupnost ima pravico do objekta,kjer se opravljajo verske dejavnosti.Problem je v tem,da je v Lublani v načrtu ISLAMSKI CENTER.Kristjani imamo svoj center v Vatikanu,muslimani pa v Meki.Zakaj še center v LJ...V Evropi je kakih 10000000 muslimanov.Če jih pride le 10 procentov na otvoritev,bodo pohodili Ljubljančane z županom Zokijem vred.Hvala Bogu in Alahu.Nazaj pa naj gredo čez Maribor,amen.
231koak
19. 03. 2013 23.00
+1
sigurno jim bo kaj denarja iz žepov popadalo
svetilnik 12
19. 03. 2013 22.36
-3
evo še na tv.slo...govor o đamiji...lahko bi se ztačela že juttri...najkasneje v juniju...
svetilnik 12
19. 03. 2013 22.11
-4
NO KONČNO IMAMO PRAVO VLADO....BRAVO ALENKA
svetilnik 12
19. 03. 2013 21.57
+0
ČE BO TAKŠNA KOT JE NA SLIKI..POL BO TA ARHITEKTURNI DOSEŽEK DOSEGEL SVOJ NAMEN....IN SAMO OBLIKO IN V TA NAŠ SLOVENSKI PROSTOR PRIPELJAL BLIŠČ IN SIJAJ TEGA STOLETJAA
ponosen_na_24ur
19. 03. 2013 21.47
+17
Papež vam ne paše Hrana vam ne paše Politika vam ne paše Đamija vam ne paše Tina je 3 vam ne paše . . . . . . Viset na 24 ur NEPRECENLJIVO
alian
19. 03. 2013 21.49
-1
Hellsrael
20. 03. 2013 15.39
+1
pravica00
19. 03. 2013 21.32
+14
Kaksna multikultura saj smo imeli Jugo in do cesa nas je pripeljala.Bivsi narodi se ne morejo gledati kaj sele da bi skup ziveli
alian
19. 03. 2013 21.48
-5
ja soseda ki tako razmišlja o tebi res ne mors lepo gledat.
pravica00
19. 03. 2013 21.25
+6
Nobena EU drzava jih ne mara zakaj bi jih mi?
Hellsrael
20. 03. 2013 15.40
+10
seveda da ne.... pobijas nedolzne....in potem pricakujes da bo vse lepo in prav ...malo morgen..... nedajo svoje nafte....kot tudi ti ne das tistega kar tebi in tvojim pripada ni tako ;)
zyor
19. 03. 2013 21.24
+12
Zanimivo da so že vsi na svetu "pogruntali" da je multikultura največja politična zmota 21. stoletja. V Nemčiji premierka angela merkel pravi da je multikultura totalno zgrešen koncept, v angliji so razmere med tujci in angleži že praktično nevzdržne na ulicah ponekod vlada pravo vojno stanje, v franciji so razmere isto že preko vseh meja, na nizozemskem, belgiji isto itd itd. Samo pri nas v Sloveniji, nam določene politične elite kar naprej vsiljujejo neko multikulturo, potujčevanje, islamizacijo, le zakaj se vprašam???
Kritik30
20. 03. 2013 08.20
+3
Ne, ta nestrpnost, ki jo ti opisuješ po Evropi je odraz krize in slabe gospodarske slike. Ljudje mislijo da jim tujci zasedajo službe, kar seveda ni res. Dokler se je lepo živelo, obdobje pred krizo, se za določena delovna mesta ni javil noben domačin, tako da si morali pripeljati tujce. Tudi pri nas v gradbeništvu je bilo tako, pa še kaj bi se našlo.
pravica00
19. 03. 2013 21.23
-4
Naj si gradijo djamijo v bosni tukaj naj majo pa kako dvorano v najemu in najnehajo s tem sranjem.mam poln kufer v Ljublanj kamor prides sama njihova cefurscina. Naj se naucijo Slovenscine potem se bomo morda pogovarjali o tej stavbi
alian
19. 03. 2013 21.27
+4
ne. Mi bomo raj dzamijo zgradil. ti pa jokaj. "čefurščine" pa ne govorimo samo mi.
zyor
19. 03. 2013 21.38
+3
@pravica4 se podpišem pod tvojo izjavo! Že dejstvo, da mnogo od teh prišlekov nima niti toliko spoštovanja do Slovenije kot države in do Slovenskega naroda, da bi se naučili Slovenskega jezika pove vse potrebno. Da ne omenjam kako zaničljivo se obnašajo do Slovenske kulture, literature, glasbe...
Hellsrael
20. 03. 2013 15.40
+3
dzamija bo pa se lahko postavite na glavo heheh
dannyer
20. 03. 2013 19.51
-2
Ibran Ibran?ek
26. 03. 2013 21.40
+2
ljudje so zbrali ze 3mil in tudi ce bo treba bomo zbrali se 3 mil.
svetilnik 12
19. 03. 2013 20.32
-5
ZA GRADNJO ĐAMIJE
svetilnik 12
19. 03. 2013 20.31
-3
TIPKA ZA ENTER JE NASTAVLJENA IN ZDEJ ŠTANCA ZAA ĐAMIJOO
svetilnik 12
19. 03. 2013 20.28
-3
JANEZ POTOČNIK JE TUDI ZA ĐAMIJO
svetilnik 12
19. 03. 2013 20.26
-3
ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ĐAMIJOOOO
zigoollo
19. 03. 2013 20.22
+2
24ur@windowslive.com prvo kot prvo v Afriških državah v prvi vrsti ni mira ravno zaradi muslimanskih skrajnežev kateri ne priznavajo nič drugega kot to vero, drugo kot drugo zadni največji verski poboji na našem ozemlju so bili med pobijalskimi pohodi muslimanskih Turkov, tretje danes edina vera katera javno,jasno in glasno širi nasilje sovražni govor pobija nedolžne civiliste je muslimanska vera... Tiste športnike ko mamo tu so sramoa za Slovenijo še Slovenske himne ne pojejo na tekmah jaz mislim takole ko prideš v tujo državo živet se boš pač prilagodiu njihovemu načinu življenja čene pojsi nazaj v svojo državo al ipa katero drugo trdo muslimansko državo recimo primer Irak hvala adijo
24ur@windowslive.com
19. 03. 2013 20.29
+0
Očitno nisi prebral mojega komentarja kakor je treba. Poskusi še enkrat in naj ti bo v pomoči še posebej prve štiri besede. Nisem rojen v Iraku ( hvala bogu da ne ker je tam "vaša" kršanska vera in država osvobodila ljudi z bombami, kraje nafte itd.) ampak v Sloveniji in tukaj bom iskal svoje pravice. Če te kaj moti sem ti lepo napisal, da menjate ustavo RS !
Fifi 24
19. 03. 2013 20.34
+3
@ 24ur glej ti si že morda tukaj rojen samo glede na iskanje teh tvojih pravic?? je več kot očitno da prišleki ki so ponižno prišli v SLO iskati boljši kruh in boljše okolje torej TVOJI starši niso naredili domače naloge in ti razložili da si rojen v drugi državi kot oni in imaš na izbiro dvoje da se prilagodiš okolju in ga vzameš za svojega ali pa se vrneš tja od koder so tvoji starši pribežali
24ur@windowslive.com
19. 03. 2013 20.38
+3
Mladenič Kot vidiš sem prilagojen okolju kakor tudi pišem lepo slovensko, ampak to kar mi zagotavlja USTAVA RS imam pravico izkoristiti in to je pravica svobode veroizpovedi. Ali moram še tisoč krat ponavljati, da mi to zagotavlja USTAVA RS ? Za tiste, ki ne vedo je to velika knjiga, kjer so zapisani vsi zakoni, katere moramo spoštovati vsi prebivalci RS neglede od koder so prišli moji starši. Jasno ????
alian
19. 03. 2013 20.39
+3
fifi 24 nihče ni ponižno prišel, ampak z dvignjeno glavo in ponosom. dokler pa plačujem davke tako kot ostali imam pravico do svojega verskega objekta.lol
alian
19. 03. 2013 20.41
-1
24ur@ ne splača se razlagati nepismenemu kaj piše v ustavi, to je kot lulanje proti vetru.
zigoollo
19. 03. 2013 20.44
+5
oba muslimana vsaj predvidevam mata prav to dopušča ustava republike Slovenije... Ampak še vseeno ustava ni slovenski narod kateri je že v zgodovini pokazal da ko stopi skupi marsikaj doseže sej pravim bolje zavas da se lepo vedete :)
24ur@windowslive.com
19. 03. 2013 20.45
-4
Očitno res ne kajti opažam, da je veliko ljudi tukaj nestrpnih zaradi neizobraženosti.
Fifi 24
19. 03. 2013 20.46
+2
@24ur...Nihče ti ne opreka intimne pravice verovati karkoli, razen če ti (tujerodni) objekt enačiš z verovanjem @Alian jah z vzdignjeno glavo ste prikorakali v tujo državo da boste kaj...lol veš alian se spominjam vlakovnih kompozicij ki so z Juga prihajale v Slo jah res je zelo ponosno so tvoji straši prihajali ja lol
pkorosec
19. 03. 2013 20.51
+4
zakaj se vsakemu, ki ima pomisleke do islama oziroma do religij nasploh, oznacite za neizobrazenega? Ali lahko imam svoje mnenje s naravoslovnih uni.dipl.ing. po starem sistemu? Sem dovolj izobrazen da vem, da je vera osebna stvar, religija pa je krdelo, kjer velja credni nagon. Osebnih nazorov, osebne intime ne more nihce zlorabljat v lastne namene. Tudi jaz v nekaj verjamem, pa ne v kristusa,alaha, Harekrisne ali Budo. Ne povem v kaj, ker je vera osebna stvar. Religija pa je v zgodovini clovestva bila VEDNO zlorabljena v imenu katere koli vere in v katerem koli obdobju.
alian
19. 03. 2013 20.52
-3
Tedaj ko so prisli je bila skupna država. Pozabljaš fifi 24 In ja ponosni so prišli in še bolj ponosni so ko vidijo da njihovi otroci dosegajo vec kot pa otroci njihovih sosedov kateri so tu že vrsto generacij.Ti isti sosedi pa jih z zavistjo opazujejo(kar je seveda slo nacionalni sport).
24ur@windowslive.com
19. 03. 2013 20.55
+3
Če pozorno prebereš komentarje to niso pomisleki glede Islama ampak zatiranje mojih svobod do veroizpovedi. Koliko samo nestrpnosti sem prebral se resnično čudim kako ljudje lahko živijo z takemu sovraštvu v sebi. Sam sicer spoštujem vse vere in sem odločno za to, da je vera privatna stvar človeka ampak ali lahko kot musliman molim v toplem verskem objektu za svoj praznik namesto da se zmrzujem v dvorani in to vse v razviti državi kjer je svoboda vzor drugim državam po svetu ?!
24ur@windowslive.com
19. 03. 2013 20.12
+11
Sem rojen v Sloveniji in imam pravico moliti v svojem verskem objektu, ker mi daje to pravico ustava RS. Če želite nasprotovati izgradnji verskega objekta za drugo največjo veroizpoved v Sloveniji, zamenjite ustavo RS in se spremenite v nekakšno afriško državo, kjer zatirajo vse ostale in potem ne govorit, kako ste bolje razvit svet od njih, ker s tem tega definitivno ne dokazujete. Vsak izmed vas ima za prijatelja sigurno kakšena muslimana pa tega mogoče ne ve ali se ne zaveda. Dali smo vam veliko dobrih športnikov na katere sem ponosen. Na nogometnem terenu vam brani Musliman, kakor tudi drugi igralci vi jim pa tako vračate. Zamislite se malo kam vas to vodi !
svetilnik 12
19. 03. 2013 20.18
+1
res lep komentar....svaka čast....upam da zaleže nekaterim nasprotnikom...ki sem prepričan da sploh nevejo zakaj sploh so proti gradnji đamije.....
tali?ni tom
19. 03. 2013 20.25
-1
po tvojem , a veš da ti lahko moliš samo da ne vplivaš na avtohtoni izgled slovenije za kar v primeru džamije z raketo in trobento gor ne moremo trdit! vidim da vse boli to da nam ni prav ko klatite tuj jezik in bi bili nam enakovredni kot pravite pa nas ponižujete! a si upajo musklimani v nemčiji v hieroglifih drdrat pšo ulici kot pri nas pa v tujem jeziku osirat in grdo govort o njih kot se to dogaja pri nas pa po školjki hodit ! sigurno ne kar vem! se pa tam ne mešajo z domačini kot pri nas recimo! že ko prideš v ukc ljublčjana ne veš a si v glavnem mestu slovenije ali bosne!
zigoollo
19. 03. 2013 20.28
-4
js pravim naj majo džamijo ampak prvi teroristični napad ko e bo zgodiu na naših tleh bo državljanka vojna in spet bomo zbrisal vse in spet bo čisto tako dolgo dokler ne bojo prišli na oblast komunisti
pkorosec
19. 03. 2013 20.32
+4
Torej po tvojem naj gremo vsi, ki nasprotujemo gradnji dzamije v kaksno afrisko drzavo. Ali si lahko bolj natancen in poves katero afrisko drzavo, ker jih je vec? Mogoce Mali, Sudan, Somalija, Nigerija, ali kaksna druga afriska drzava, kjer islamski fundamentalisti netijo drzavljanske vojne?
alian
19. 03. 2013 20.33
+0
ja zigoollo sam pozablas da če pride do terorističnega napada , ne bo ostal nihče ki bo lahko naredo čistko. Če me razumes
alian
19. 03. 2013 20.34
+0
Pkorosec ti pa malo poglej gdo ma najvec koristi od takega stanja v afriških državah.
24ur@windowslive.com
19. 03. 2013 20.39
-1
ustava RS mi to zagotavlja. Žalostno da ste tako malo izobraženi in vam mediji pridno polnijo glave sovraštva do drugih ver vse v cilju opravičenosti vojne in posledično temu kraje nafte. LP
pkorosec
19. 03. 2013 20.40
kdor ima koristi od tega je nepomembno ob dejstvu, da so vedno islamisti poleg. Vemo, da koristi od tega nima tamkajsno prebivalstvo. A ti mislis, da ce vojaski orozarski lobiji iz tega ne bi vlekli profita, da potem islamisti ne bi hteli posilit celega sveta s svojo vero? Da da, najprej samo par, nato nekaj tisoc, nato druga najvecja verska skupnost, nato pa kar boj za oblast. Sem ateist ( kot omenjeno v prejsnih zbrisanih postih), sem proti rimokatoliski mafiji, vendar ene mafije ne mislim zamenjat za drugo mafijo.
pkorosec
19. 03. 2013 20.45
24ur, medijem se gre za krajo nafte? A mislis lastnikom medijev? In ce imajo oni tako moc, da nam perejo glave, zakaj potem ne spremenijo ustave, da vam malo pristrizejo peruti? V Cipru so adhoc sprejeli zakon, da se pobere 10% bancnim komitentom. In ko se sklicujes na ustavo. V ustavi pise tudi nekaj o locenosti drzave in religije. Ne pozabi na to ko bodo islamski mirovniki zahtevali islamsko republiko. Nekoc sem bil muslimanom naklonjen, dokler jih nisem srecal v opevani tujini. V Sloveniji so za zdaj res skorajda neopazni. Ko pa se grupirajo v vecje skupine, pa je samo sr ... Vsak ima lahko do tega svoje mnenje, bo pa vsak imel priloznost to bolje spoznati v prihodnosti. Tudi jaz sem svoje mnenje o islamizaciji kot o protiutezi RKC-ja spremenil.
pkorosec
19. 03. 2013 20.56
dannyer, se strinjam Evropejci si sami sebi nastavljamo zanko okoli vratu. Nekoc sem bil pristaz multikulturizma, saj je v teoreji to tudi prav. Ampak praksa je pa nekaj cisto drugega. Noro se mi zdi, ko v Evropi dovoljujemo vecjo islamizacijo, kot pa to recimo dovoljuje Turcija. Turcija je v glavnem svetovljanska drzava, medtem ko tisti turki ki pridejo sem, ali so tu rojeni, se pa obnasajo kot najbolj zagrizeni talibani. Zakaj? Ce tako pogresajo seriatsko pravo, zakaj potem ne gredo v islamske republike? Zakaj recimo Graz dopusca shode islamistov, ki pridigajo o tem kaj Alah zahteva od postenih muslimanov, da se borijo proti nevernikom; kako je treba ravnati s zenskami ... in vse to lahko pocnejo v imenu svoboscin, ki jim jih nudi ustava. Kaj pa sovrazni govor? Clovek se res vprasa ali ima kdo v ozadju neko racunico, da bo to enkrat posteno spokalo.
24ur@windowslive.com
19. 03. 2013 21.07
+2
V Koranu ni sovražnega govora. Medijski Koran ga ima na pretek !
dannyer
20. 03. 2013 19.52
-1
v korano je zelo veliko stvari ki krši vse po spisku
FreikorpsSLO
19. 03. 2013 20.09
+1
Tv slo 2 ajajaj kam smo prišli, naj nam dajo še hayat za nacionalno tv
alian
19. 03. 2013 20.12
-3
Bres skrbi bomo raj kako slo tv preimenoval ISLAMA TV. lol kje vi zivite
svetilnik 12
19. 03. 2013 20.23
-3
HVALA BOGU DA OBSTAJA PROGRAM TV.HAYAT...SICER NA TV.SLO NIČ PAMETNEGA ..RAZEN UNGA GALUNIČA.-.-..SIVE MALE CELICE...SLOVENIJA IMA TALENT...ZA SOVRAŠTVO..ITD..