Slovenija

Kdo gorskim kolesarjem nastavlja žeblje in ostre pasti?

Koper, 11. 06. 2014 17.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Primorski gorski kolesarji so ugotovili, da jim po njihovih priljubljenih poteh nekdo nastavlja 10 centimetrov velike žeblje. Najprej so pomislili na lokalne lovce, s katerimi so bili v preteklosti že v sporu. A ti se branijo: tudi nam nekdo povzroča škodo s krivolovom.

KOMENTARJI (132)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

BŠK
16. 06. 2014 18.58
+1
Naši veleumi uničujejo turizem namesto da bi ga spodbujali Lovce pa seveda vse moti, več kot 3/4 pa je dementnih starčkov ki sploh ne bi smeli posedovati orožja
vrtojb
12. 06. 2014 10.59
-4
Slabo napisana ustava omogoča ljudem, da se pasejo po tuji zemlji (nabiralci, lovci, kolesarji, motoristi, ....). Račune pa seveda plačuje lastnik (davki, strošek spravila lesa po neurjih, čiščenje gozda). Ko bodo obiskovalci pokrili vsaj del mojih računov, se lahko pogovarjamo o prehodu čez mojo lastnino.
Ponosen LOVEC
12. 06. 2014 11.20
+1
Kaj plačuješ? Nepremičninski davek na gozd je 0,5EUR/ha, kar je minimum od minimuma, ni omembe vredno. Strošek spravila lesa te moti? A ni tvoj les? Saj ga prodajaš in zaslužiš-brez davka. Kaj je pa čiščenje gozda? Najemaš komunala da ti smeti pobirajo? ...... ne veš kaj pišeš. Na srečo je dostop do gozdov z zakonodajo pri nas omogočen vsem, saj gozdovi opravljao tudi splošno koristne funkcije. Konec koncev lastniki dobijo zadoločene ukrepe v gozdu tudi subvencije.
Aljaž Seni?
13. 06. 2014 09.50
+1
windmaster
13. 06. 2014 20.47
Kakšne subvenicije? Kje, kdaj, zakaj? Jaz bi tudi, pa ni že več kot 15 let tega.
windmaster
13. 06. 2014 20.47
Kakšne subvenicije? Kje, kdaj, zakaj? Jaz bi tudi, pa ni že več kot 15 let tega.
peglezn
12. 06. 2014 10.46
+3
Tega, ki je to nastavil, bi morali obtožit za naklep umora. Škoda, ker ga seveda nikoli ne bodo našli... Bolano!
clox
12. 06. 2014 10.12
-1
Ha to pa je res težko ugotovit. Poglejte kdo so lastniki zemlje, kjer poteka pot.
zavedenSlovenec
12. 06. 2014 10.01
-2
Ponosni lovci dajte raje ves svoj ulov na karitas. Ampak je bl fajn svojo zadnjico oblečt, a ne?
Ponosen LOVEC
12. 06. 2014 10.57
+4
Kaj pojmuješ pod ulov? Meso uplenjene divjadi mora lovsc odkupit, ni kar njegova last. Sicer pa kaj ima to s kolesarji, ki se vozijo izven za to dovoljenih poti?
an?ka30
12. 06. 2014 09.56
+2
Pa kaj ste normalni ljudje,pa naj se kjeri kolesar nabode,hudo poškoduje,bog nedaj do smrti poškoduje-MA KJE IMATE PAMET!!!!
Ponosen LOVEC
12. 06. 2014 09.37
-2
Po veljavni zakonodaji je vožnja dovoljena po javnih prometnicah in s kolesom še po posebej za to določenih gozdnih vlakah. Drugje pa ne. Zato ne stokat, če se vozijo tam, kjer se ne smejo. Seveda ne podpiram nastavljanja nevarnih predmetov na steze, ker se ogroža druge. Ampak je pa dejstvo, da kdor se vozi tam, kjer se ne sme, naj bo lepo tiho.
zavedenSlovenec
12. 06. 2014 09.58
+6
Po veljavni zakonodaji lovec ne sme v moji hosti na črno streljat, pa to počno. stfu
Kr en tm
12. 06. 2014 10.52
-1
sme, sme. Nemaš prava na glasanje, razen če imaš ti tam jasno označeno lovišče. ki pa ga verjetno nimaš, ne?
Ponosen LOVEC
12. 06. 2014 10.55
+0
Na črno noben ne sme streljat. V skladu z lovnogospodarskimi načrti pa lovec v svojem lovišču lahko, če je v njem tudi tvoja parcela, se lahko pritožiš na sončno upravo. Divjad ni tvoja, ampak državna, državi lovi plačujemo koncesnino. Lastnikom pa odškodnino, če jim divjad naredi škodo.
Ponosen LOVEC
12. 06. 2014 11.21
+1
Gozda se po zakonu ne sme ogradit z ograjo. Drugo so kmetijske površine.
suzuki bandit1200
12. 06. 2014 09.11
+6
Primorski kolesarji so dokaj kulturni, ampak ves ugled jim pokvarijo italjani, ko prečkajo mejo je vse njihovo in komu nebi enkrat prekipelo,če ti gredo na polno čez njivo ali travnik.
dejgateprat3
12. 06. 2014 09.03
+7
...gorsko kolesarstvo je krasna turistična niša....poligon v gozdu v zasebni lasti,s še nekaj dodatne ponudbe,zna biti krasna dejavnost z dodano vrednostjo.....ampak,če poznaš vsaj enega lastnika gozda osebno,potem je omenjeno čisto brezpredmentno...skratka nemogoče
dejgateprat3
12. 06. 2014 09.04
+4
.....mogoče pa je postavljanje takihle smrtonosnih pasti......s še kakšno napeljano žico v višini vratu
williamwallace
12. 06. 2014 08.59
+3
dejgateprat3
12. 06. 2014 08.59
+2
....bumerang se vrne...
vesolj?ica1
12. 06. 2014 08.35
+0
NSA pove ob katerem času, na katerem mestu, za katero osebo, veliko količino... pol pa NATO to postavlja...
zavedenSlovenec
12. 06. 2014 08.32
+10
Lovec pa gre in ustreli srnico. Ter tako rešuje naravo in rastline pred sestradanimi rastlinojedi. In si skuha dober golaž.
luckyss..
12. 06. 2014 08.38
+4
Lovci v bistvu gojijo divjad na državnih in zasebnih terenih. Njihova "skrb" za živali je zreducirana na to, da jih v sezoni lahko čimveč odstrelijo. So seveda med njimi tudi izjeme, vendar jih je premalo !! Sem ljubitelj živali, vendar se mi zdi hranjenje divjadi pozimi odveč, saj onemogočajo naravno selekcijo - omogočajo pa seveda večji odstrel v lovni sezoni....
zavedenSlovenec
12. 06. 2014 08.46
+4
dejgateprat3
12. 06. 2014 09.00
+1
luckyss..poznam kar nekaj lovcev....nobene izjeme ni med njimi
Ponosen LOVEC
12. 06. 2014 09.29
+2
Dragi komentatorji, na leto v sloveniji pade kakih 20 000 srnjadi in cca 7000 prašičev. Če jih nebi uplenili, bi vam sekakli pod avte in prašiči bi vam zrili vrtove do hišnih pragov. Da ne govorim o lisicah in človeku smrtno nevarnihboleznih, ki jih prenašajo.... Lovci številčnost divjadi reduciramo, da se ohranja neko ravnovesje, ki ga je človek s svojim vplivom in posegi v naravo porušil.
luckyss..
12. 06. 2014 09.51
+2
Prav lovci ste porušili naravno ravnovesje s svojim selektivnim odstrelom....Če imaš v svinjaku eno svinjo in pet merjascev bo drugačen prirast kot pa pri petih svinjah in enem merjascu...Seveda v drugem primeru ne bo 4x več odojkov - ali v vašem primeru divjadi za streljanje !!
Ponosen LOVEC
12. 06. 2014 10.59
+0
Lovci streljamo v skladu z načri, ki jih izdaja država, na spodlagi najnovejših strokovnih smernic. Tako da ne nakladaj. Mimogrede, 60% prirastka prašičev odpade na svinjke, ki so se skotile lani in predlani, se pravi so spolno zrele že prej kot v enem letu. Zato ne sanjaj o merjascih in svinjah, če ti niso jasne biološke osnove.
luckyss..
12. 06. 2014 08.27
+11
Če bi moj gozd rasel na primernem terenu, bi prav gotovo zgradil nekaj prog za gorske kolesarje...Na cilju pa bi bila brunarica z osvežilnimi pijačami (in kakšno pivo seveda)...Volk sit in koza cela - lovcem pa bi prepovedal vstop zaradi možnega ogrožanja kolesarjev.
Ponosen LOVEC
12. 06. 2014 09.31
-1
Dragio kolega, preberi si enkrat kakšen zakon o gozudovih, pa zakon o divjadi in lovstvu. Potem ne boš več takih klatil. V gozdu boš za gradnjo poligona rabil gradbeneo dovoljenje, na lovni površini pa ne moreš ti prepovedat lova. Pa v gozdu ne moreš prepovedat sprehajanja, nabiranja gob, borovnic, pa če si 100krat lastnik parcele. To ti prepoveduje še ustava.
luckyss..
12. 06. 2014 09.59
+2
Ne motijo me ljudje ki nabirajo gozdne sadeže, ampak tisti, ki streljajo v mojem gozdu, ker je to proti mojim etičnim načelom! No, ne bo dolgo tako, v Evropi je že praksa, da je lov na privatnih zemljiščih na zahtevo lastnika lahko prepovedan.Kar pa se tiče gradenj kolesarskih poligonov je problem v zakonodaji, ki se jo da spremeniti...in se tudi bo - ker je to precejšnja turistična tržna niša..
den456
12. 06. 2014 10.45
+2
ponosen lovator kačator, jaz bi take kot si ti prijavil zaradi moenja posesti.
Ponosen LOVEC
12. 06. 2014 11.07
-3
SS- tvoja etična načela me ne brigajo, ker so skregana z večinskimi. den456, ti kar prijavil, ti bodo policaji dali položnico za zlorabo znakov za pomoč, oz za neutemeljeno prijavo.
MavritoGazarinni
12. 06. 2014 08.22
+23
gorski kolesarji uničujejo naravo!? pravijo tisti,kateri se vozijo z avtomobilom na fosilna goriva,tehtajo čez 100 kg,častijo potrošništvo in kapitalizem in še bi lahko našteval...nekako tipičnen članek za Butale in me ne preseneča .
WSM
12. 06. 2014 08.16
+7
Kdo pa je ustvaril gozdne ceste, planinske poti, velemesta sredi džungle itd. Živali? Ne, ampak človek! Tudi tam, kjer se ti trenutno nahajaš, je (najbrž) nekoč bil gozd. Gozdne kolesarske stezice so kapljica v ocean v primerjavi s tem, koliko naravnega zemeljskega površja človek dnevno preoblikuje/uniči. Lastniki parcel (običajno) pretiravajo! LIVE AND LET RIDE!
ochi
12. 06. 2014 08.04
+6
Lahko bi drzava uredila primerne gorske ture tudi za kolesarje
zvizi
12. 06. 2014 08.05
+0
To je pa res....S tem se popolnoma strinjam. Država ima svoje gozdove in parke, tako, da lahko uredi te poti brez problema....
zvizi
12. 06. 2014 07.59
-3
Pa še to....Tiste stare poti in vlake so bile narejene z krampom in lopato. In verjetno ne za šminkerje na biciklih, temveč za spravilo lesa in sena v dolino. Danes pa modrujete o tem, kdo je ustvaril te poti....Vi prav gotovo ne ! Vi samo koristite nekaj, do česar nimate pravice !
Nina Weiss 1
12. 06. 2014 07.50
+16
Lovci lahko hodijo po tuji lastnini. Kolikor vem ne hodijo samo po poteh, ampak hodijo po vsej gozdi površini, ne glede na to ali je pot ali je pa ni. Če so gorski kolesarji se verjetno e bodo vozili po cesti? Voziti se ne bi smel ne po gozdnih poteh, ne po cesti. Zakaj sploh obstaja kolo? Za tiste lenuhe ki cele dneve na kavču sedijo, se bašejo s hrano in kipijo od kilogramov je mogoče res za okras. Drugi ga uporabljajo za svoje veselje in rekreacijo. Saj ni čudno da je čedalje več otrok debelih, da statistika o debelosti raste. Človek čez 5 let niti po pločniku ne bo smel več hodit. Sam še po hiši oz. tam kjer bo sam lastnik. Dej folk premislite mal preden kar koli govorite. Ker ne škodujete samo ljudem, ki se radi rekreirajo ampak tudi sebi. Če si len in ti ni do rekreacije, pa sedi doma na kavču in jej. Sej te bo slej ko prej infarkt trofu. Pa bo en kritik manj. :)
zvizi
12. 06. 2014 07.49
-16
V gozdu se drvari in ne kolesari!!! Pa ja ne bomo zaradi lenuhov na kolesih prenehali gospodariti z gozdovi.....Prišlo bo do nesreče, potem pa jok in stok, ter obtoževanje delavca v gozdu.....
mikmik 1
12. 06. 2014 08.21
+8

Piškotki

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.

Omogoči uporabo piškotkov za ogled video vsebin, za boljše delovanje in napredno oglaševanje in si ob pregledu vsebin zagotovi optimalno uporabniško izkušnjo. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.