Slovenija

Ne le vrtci, samevale bodo tudi šole

Ljubljana, 17. 01. 2013 18.34 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

"Pozivamo starše, naj 23. januarja, na dan stavke, svojih otrok ne pripeljejo v vrtec," piše na oglasnih deskah vrtcev po državi. Za nujne primere bodo poskrbeli, vendar pa računajo na solidarnost staršev. Zaprta bodo tudi vrata osnovnih šol, v srednjih se še odločajo.

"Pozivamo starše, naj 23. januarja, na dan stavke, svojih otrok ne pripeljejo v vrtec," piše na oglasnih deskah vrtcev po državi. Za nujne primere bodo poskrbeli, vendar pa računajo na solidarnost staršev. Zaprta bodo tudi vrata osnovnih šol, v srednjih se še odločajo.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (224)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ro Minka
18. 01. 2013 18.16
+10
EVO; VSI USMERJENI PROTI UČITELJEM SPET. NO, DAJMO ZAPRET JAVNE ŠOLE IN VRTCE. NAJ GRE VSE V PRIVATIZACIJO, ČE BI TO RADI. OČITNO IMATE DOVOLJ DENARJA, DA BOSTE Z LAHKOTO POTEM VSAK MESEC ODŠTELI VSAJ 300 € ZA ŠOLO/ VRTEC, KI JO/GA OBISKUJE VAŠ OTROK. UČITELJI V JAVNEM ŠOLSTVU SMO "ITAK ZANIČ", IMAMO PREVISOKE PLAČE IN NE ZNAMO UČIT...PA ŠE KAJ SE NAJDE..AJA- POČITNIC IMAMO 3 MESECE :) LEP VEČER
noire
18. 01. 2013 12.38
-5
Pričakujem tudi štrajk učiteljev telovadbe. Poznam eno, ki vadi na osnovni šoli. Sicer ima že 20 let delovne dobe, njena plača znaša 1700 neto. Pravi, da je njeno delo tako težko in naporno, da si zasluži veliko višjo plačo in BENIFICIRANO delovno dobo :):):)
Srecko63
22. 01. 2013 13.23
Pa se na vsako uro potrebuje pol ure priprav. Ce je ta jo tud jst poznam :)
b4rdy
18. 01. 2013 12.30
+25
ker imam otroka samo v vrtcu govorim samo za to: - tisti,ki ste toliko nastrojeni proti vzgojiteljicam:vam je kdo grozil da ne smete biti še vi vzgojitelj-ica?So se vzgojiteljice odločale o vaši plači v gospodarstvu? -So vzgojiteljice krive da plačate veliko vrtca in vozite najnovejši avto? -Kam daste otroka ko zboli? Vzamete bolniško?Dopust?Pa kadar iskoriščate bolniško-so krive vzgojiteljice? -Kdo vašemu otroku previje rit,mu obriše nos,ga nahrani, da vi lahko zaslužite denar?Ga carta,ker ste bolanega pustili v vrtcu? -Kam daste otroke ko greste še na črno delat popoldan in ob vikendih? -Da se greste v vrtec pritožit ker je otrok prišel umazan domov imate čas?Vzamete dopust? -In zakaj delat tak halo iz tega enega dneva?!Pri slovencih je standard da se pomete vse prage prej,samo svojega ne kajne? -Vas je vrtec silil da sploh imate otroke,če so vam v napoto(nekaterim)? Ne rečem,veliko jih dela za minimalno plačo v gospodarstvu....pa vendar so zato res krivi vrtci?? Vzgojiteljice? Ste glasni tudi takrat ko vzgojiteljica vseeno sprejme bolnega otroka zato da greste lahko vi v službo? Začnite cenit sočloveka in njegovo delo kakršnokoli že je....če lahko sočloveku pomagate,mu dajte..če ne se prigajte zase in za svoje delo. Ne delam v JU,samo dokler si politiki ne bodo trgali od plače,vrnili pokradeno premoženje,denar....mislim da ima čisto vsak pravico stavkat.... P.S.:zdaj pa minuse naklofajte... ;)
noire
18. 01. 2013 12.33
-17
Tako bolanega posta pa že dolgo nisem bral.
b4rdy
18. 01. 2013 12.49
-1
Ja,tudi mačka zacvili ko ji stopiš na rep...
robinud@volja.net
18. 01. 2013 13.06
+1
Oh, že spet \"krivda\"... No pol pa povej, kdo je \"kriv\" da je recesija? Pred katero hišo naj štrajkajo tisti, ki imajo že znižano plačo? Odpuščeni? PS: A ta dan se bo odštel od zneska plačila vrtca?
b4rdy
18. 01. 2013 13.18
+10
Kriva je politika....slovenska in svetovna....politika nasplošno....drugega kot krast in razdvajat-ločevat narod ne znajo.Ne dajajmo v isti koš recimo da vzgojiteljic in delavk na csd,občini....slednje so lahko tiho kot miš, vzgojiteljice pa skrbijo za NAŠE otroke.... Če se bo znesek odštel..nevem,sama nimam veliko vendar ta 1-2€ bom že zmogla plačat tudi če nebo odbito....če smo realni,za igrače in sladkarije je vedno denar....tlele pa se gre za par evrov no...vem da nikomur niso podarjeni pa vendar-politične spletke vam jih ukradejo 5x več na dan....
X-XY
18. 01. 2013 11.01
+3
Malo sem po dolgem času tu gori in kliknem ta članek in spet na tapeti štrajk in pridem to tega stavka, napisal ga ja FatBpySlim : eoss.slo; seveda niste krivi starši, krivi so vsi vemo kdo. pričakuje se podpora staršev, saj se predvideva, da izobrazba otrok nekaj velja. A se meni zdi ali je to izsiljevanje?
FatBoySlim
18. 01. 2013 11.34
+0
noire
18. 01. 2013 12.30
+0
Debeli dečko, to je golo izsiljevanje. Ali bi šel stavkati, če ti vzamejo dopust ta dan? NIKOLI!!!
FatBoySlim
18. 01. 2013 17.32
+2
Seveda bi šel.... za prejšnjo stavko je bilo rečeno, da ne bo plačana... pa smo vseeno stavkali. Ker vemo za kaj se borimo. Za razliko od tebe. Če ti je težko, zamenjaj službo... lahko tudi postaneš učitelj...
Mateja Kova? 1
18. 01. 2013 09.34
+0
na žalost mi v gospodarstvu ne moremo izsiljevati države in državljanov kot to lahko delajo v javni upravi. nesramno in ne fer je prositi za razumevanje starše, ki se s svojo plačo v gospodarstvu komaj prebijajo čez mesec. hvala ti Štrukelj za solidarnost.
FatBoySlim
18. 01. 2013 17.40
+0
Frutiq
18. 01. 2013 08.46
+5
Upam,da bojo tisti dan stavke odbili od računa za plačilo vrtca, kr če ne ga bom sama!!!
noire
18. 01. 2013 12.35
-5
Ne bojo ti ga odbili, tako kot lani ne. Lani so imeli dan stavke normalno plačan, kot da bi delali 8 ur, čeprav delajo samo 6,5 ur z malico vred.
JV SLOVENIJA
18. 01. 2013 08.21
-20
Pozabili ste omeniti darila kaj jih prejmejo učitelji ob koncu vsakega šolskega leta od učencev.
FatBoySlim
18. 01. 2013 11.35
+2
tekacicajaz
18. 01. 2013 14.35
+4
Hehe, še en, ki ne dela v šolstvu in še ne ve, da se daril ne sprejema. ;)
3xl
18. 01. 2013 08.20
+4
Nimam osebno nič proti ljudem v javni upravi, plačo si zaslužijo tako kot ostali ( da ne bo pomote ne delam v javni upravi), jezi pa me država, ki ne zna druga kot višati cen vrtca najprej januarja, zdaj spet in to ne za 2 eur ali 5 eur kar za 30 eur... pa pravijo treba je otroke met, smo država prijazna do mladih družin ... evo vam*.. nimam besed
tomi.passion@gmail.com
18. 01. 2013 08.21
+4
Se strinjam, a cene vrtcev določajo občine!
tomi.passion@gmail.com
18. 01. 2013 08.13
+13
MORDA ŠE TO, VSE TUKAJ PISOČE UČITELJICE IN UČITELJE POZIVAM, DA ČE RES TAKO TRPIJO V JAVNI UPRAVI, NAJ TAKOJ PUSTIJO VARNO ZAVETJE JU, TOREJ SLUŽBO IN SE PREIZKUSIJO V GOSPODARSTVU OZIROMA NA TRGU. NEHAJTE JAMRATI KAKO TEŽAK POKLIC IMATE. VERJETNO, A OPROSTITE, STE ŠE EDINI, KI VSAK MESEC REDNO DOBIVATE PLAČO, KI NI PRAV MINIMALNA, IMATE PLAČANE DOPUSTE, PORODNIŠKE, BOLNIŠKE. ČE VAM JE TAKO HUDO, PRIDITE IN ZAČNITE DELATI NA TRGU, PA ME ZANIMA, ČE BOSTE ŠE TAKO RAZMIŠLJALI. VESTE, NA DELATI NA TRŽIŠČU JE DRUGAČE. TUKAJ LAHKO DELAŠ KOT ŽIVINA IN NI NUJNO, DA BOŠ DOBIL PLAČO. NIMAŠ PLAČANIH BOLNIŠKIH, DOPUSTOV ITD. TUDI KO SKLENEŠ POSEL ŠE VEDNO NI ZANESLJIVO, DA BOŠ DOBIL PLAČANO (PLAČILNA NEDISCIPLINA, STEČAJI...). TOREJ, DOKLER VAS PLAČUJE NAROD, PROSIM DA NE JAMRATE IN RAJE VI PODPRITE NAROD, NE PA, DA KAR NAPREJ GLEDAMO IN POSLUŠAMO ŠTRUKLJA, KI HUJSKA JAVNO UPRAVO K ŠTRAJKOM, TOREJ TISTE, KI V TEJ DRŽAVI ŠE EDINI REDNO DOBIVAJO SVOJO PLAČO.
JV SLOVENIJA
18. 01. 2013 08.17
+9
FatBoySlim
18. 01. 2013 11.36
+5
daj za trenutek odmisli učitelje in pomisli na svoje otroke. Jim res to želiš?
lets go
19. 01. 2013 10.32
Razmišjam o menjavi službe (ampak je problem, ker druge ni), ker ste ti sploh ne sanja s čim se moramo vsak dan obadati.
tomi.passion@gmail.com
18. 01. 2013 08.05
+19
Javni sektor pozablja, da je praktično edini, ki še prejema redne plače in to ne prav najnižje. In kaj potem slišimo od njih? Da bi jih morali razumeti. Oprostite, ampak javni sektor je tisti, ki bi moral razumeti nas, starše, ki nimamo te sreče ali privilegijev, da bi bili zaposleni v varnem zavetju javne uprave. Narobe svet! Gre seveda za izsiljevanje Štruklja, ki nimam popolnoma nobene veze s pravicami delavcev j JU, ampak gre zgolj za politično motivirano stavko.
lalala90
18. 01. 2013 16.20
+3
Lej Tomi, imel si priložnost, da izbereš službo v javnem sektorju ...
mojca s
18. 01. 2013 07.50
+22
malo spoštovanja...zaradi učiteljev berete in pišete tukaj....si želite, da bo šola dostopna le najbogatejšim in da ne bodo vsi otroci deležni izobraževanja?..pa primerjava plače z delovcem v proizvodnji, kako jo lahko ptimerjate....učitelji imajo visoko izobrazbo in bi bilo res čudno, da bi za isto plačo delali kot nekdo iz osnovnošolsko...tudi če učiteljem znižajo plačo ne bo v gospodarstvu nič boljše..za delavce ne bo več denarja, niti za nova delovna mesta, vse bo poniklilo v žepe. niso učitelji krivi za stanje v državi, politiki in slabi menadžerji nas vodijo v revščino...ne poznam učitelja, ki bi si s svojo plačo lahko privoščil jahto itd. glede delovnega časa pa...verjamem, da bi vsi z veseljem delali 8 ur na šoli, potem pa odšli domov in imali preostali čas zase in za svojo družino...pa ni tako, jih čaka šola tudi doma. namesto da bi se skupaj borili proti uničevalni politiki si mećemo polena pod noge mali ljudje in obtožujemo eni druge...zbudimo se, vsi smo samo lutke v rokah požrešnešev, ki nam uničujejo vse, za svoje cilje...
macro
18. 01. 2013 07.58
-7
8x 45 minut= 6 ur 5 minut x 8 zamujanje=40 minut 1/2 ure kofetkanja v zbornici znese 4.5 ur dela.. 2 meseca poletnih počitnic!!...
mojca s
18. 01. 2013 08.01
+8
zakaj nisi učitelj, če je to tako lep in lahek poklic?
tomi.passion@gmail.com
18. 01. 2013 08.07
+2
Mojca S, sklepam, da si učiteljica, glede na tvoje rekacije, pa zdaj jaz tebe sprašujem, če je taka muka delati v javnem sektorju, zakaj potem ne pustiš službe in odideš v gospodarstvo, ter se preizkusiš na trgu? Za razliko od JU je na trgu drugače, tukaj četudi garaš kot živina, ni nujno da boš dobil plačo, saj si odvisen od celega kupa dejavnikov (konkurenca, plačila nedisciplina....)
debela klobasa
18. 01. 2013 09.12
+3
mojca s Načeloma nimam nič proti učiteljem, so dobri in so malo zavoženi. A ne jamrat, da ni vse le delo v šoli! Danes večina zaposlenih odhaja zgodaj zjutraj in prihaja pozno domov. In delo nekateri še kljub temu, da pridemo pozno domov, opravljamo še doma. Pa nimamo krompirjevih počitnic s svojim otrokom, niti novoletnih, ne zimskih, ne prvomajskih, da pa ne govorimo o poletnih počitnicah. Nekajkrat na leto smo lahko doma, če je sreča, smo lahko doma z bolnim otrokom in par dni dopusta. Res je, da si z učiteljsko plačo ne moreš privoščit jahte, pa saj si je z mojo (ki je še nižja od učiteljske) tudi ne moreš. Ste pa lahko s svojim otrokom doma,ostali pa ne! Zato ne jamrajte.
Mateja Kova? 1
18. 01. 2013 09.36
+1
Mojca! jaz sem diplomiran inženir strojništva in delam za 800 EUR. tolk da se malo zamisliš.
WR62
18. 01. 2013 10.20
+4
prleksan - Saj si se sam odločil, da boš to, kar si. Zakaj pa nisi šel za učitelja?... pa bi tudi tebi bilo fajn
mojca s
18. 01. 2013 18.24
+3
nisem učiteljica, cenim pa njihovo delo...pa zakaj mislite da so učitelji krivi za majhne plače v gospodarstvu?..tega ne razumem, da se udriha po ljudeh, ki delajo, plačo zaslužijo. a veste koliko denarja gre iz proračuna za cerkev? potrebujemo župnike bolj kot učitelje? a rabimo občino v vsaki vasi? je bolj pomembno za kraj lastna občina in župnija kot šola in vrtec?
sprint
18. 01. 2013 07.41
+7
Pa pač ne otroci ne bodo hodili na tekmovanja. Ga tako rabim doma, da bo njive okopaval. Od vas učietljev pa kot oče in starš pričakujem, da se boste začeli upirati uvedbi takšnih programov v šoli kot so zdaj. Pa bog moj. Saj otroku v šestem razredu ne znam več pomagati tako zahtevno in nepotrebno snov jih učite. Komu na čast. Bedarija. Enostavno smo ljudje izgubili občutek, da ste učitelji-ljudski učitelji. Povzdignili ste se nekam v višave, uvedli katastrofalen učni program, ki zahteva celega otroka. Zdaj še tale časovni zamik pouka, kar pomeni, da je otrok skorajda do treh popoldan ali pa še dlje v šoli. Pri tem ima še prostovoljno dejavnost ali kaj takega, pa je v šoli do teme. In ko pride domov še neverjetne težke domače naloge tako, da skupaj z otrokom samo z belim gledamo. In se ukvarjamo s šolo do poznega večera. Potem gre otrok spat in naslednji dan jovo na novo. Dovolj. Pa saj ste v šolstvu popolnoma bolani. Okupirali ste nam otroke, a dejansko jih ne naučite skorajda nič. Otroci so pol pismeni (ni spisov), slabo razgledani itd. In še kar uvajate nekakšne brezvezne predmete namesto, da bi predmetnik prepucali, polahkotili, sprostili naše otroke. Predvsem to velja za Osnovne šole. Zato pa ima pridevnik Osnovna. Ta predmetnik, ki ga imate trenutno bolj spada nekam na fakulteto. Enostavno nam je šolstvo otroke ukradlo, obremenilo, zahteva celega otroka kot, da doma ne bi bilo drugega dela. Ko se boste učitelji uprli temu nečloveškemu sistemu kot je zdaj, potem bomo mogoče malo drugače gledalina Vas. Trenutno ste zdaj zagovorniki popolnoma neučinkovitega sistema.
tekacicajaz
18. 01. 2013 14.43
+2
Sprint, učitelji ne pišemo učnega načrta, učitelji ne odločamo o začetku pouka, itd...
sprint
18. 01. 2013 15.40
-3
Vem da ne. Ampak proti temu se pa kot stroka tudi ne uprete. In to je to.
punca08
18. 01. 2013 07.08
+2
Bravo BUENA VITA
lalala90
18. 01. 2013 16.13
+1
Če je tako super biti učitelj, po tvojem mnenju so same ugodnosti ... sprašujem se, zakaj nisi učiteljica????? Poglej kako fino bi ti šlo ... Še je čas :) Vrata pedagoške fakultete so ti na stežaj odprta.
Buena Vita
18. 01. 2013 06.24
+5
manca84 če bi učitelji bili kaj vredni bi se vas spoštovalo če si učiteljica,tako vsaj trdiš,,,,,potem ljubaslovenka moraš vedeti da se je za spoštovanje treba boriti,učitelji se borite tako da zaničujete otroke in njihove starše če bi bili spoštovanja vredni,potem bi vi opozarjali in stavkali vedno takrat kadar službe izgubljajo starši otrok,ker če starši nimajo za preživetje,vas ne potrebujemo, ko ste učitelji in javni uslužbenci molčali in niste podprli delovcev ste sebi zarili nož v hrbet,če že kričite koliko izobrazb imate,,zakaj se potem obnašate kot hijene,hijene nimajo izobrazbe
V41
18. 01. 2013 08.38
-1
lalala90
18. 01. 2013 16.06
+1
lahko se zamisliš nad svojim pisanjem ... to je vse kar lahko rečem ... jaz nikogar ne žalim, ker nimam pravice žaliti ljudi, ki jih ne poznam!!!!!
unique11
18. 01. 2013 01.35
+12
Kaj tako jamrate kako ste bogi in kaj vse naredite... V vsakem poklicu je potrebno odrekanje... Če vam je pa res tako hudo pojdite pa v proizvodnjo delat za 500 evrov mesečno. Potem pa boste imeli zakaj jamrat... Veliko ljudi nima toliko denarja da bi svojemu otroku vsak dan zagotavljali topli obrok.... Nekateri pa jamrajo z 1000 evri plače.
lalala90
18. 01. 2013 00.58
+30
Tako, zdaj je pa tudi meni počil film, ko berem te bedarije. Tudi jaz sem učiteljica, ponosna, da lahko izobražujem otroke. Ampak tole v naši državi je šlo čez vse meje. Šola se je v teh letih spremenila. Ko sem jaz hodila v šolo ni bilo tako kot zdaj. Starši so učitelje podpirali, zato je pa bil red. Danes pa pač to ne gre. Kako bo otrok spoštoval učitelja, če doma posluša vse živo??? Rada opravljam ta poklic, zelo se trudim pri opravljanju poklica, ni mi vseeno za otroke in mi gre grozno na živce, ko berem kako je to enostavno (Poklic je zelo zahteven.) - pa počitnice, pa ekskurzije pa bla bla bla bla. Če je to tako enostavno in fajn, ne vem zakaj ni več učiteljev. Vrata pedagoške so vam na stežaj odprta. Glede počitnic, ne vem od kod vam podatek, da imamo vedno počitnice. Dopusta imam toliko kot vsi ostali, samo organizacija dela je drugačna. To kar sem več doma, naknadno med letom vse oddelam - beri: minus ure. Kar se tiče izletov, ekskurzij - me prav zanima, kdo od vas, ki tako kritizirate, je sposoben peljat 25 otrok na tečaj plavanja - neplavalcev; ali pa za en teden na smučanje ali pa na zaključni izlet???? Izleti in podobno so zelo stresni, saj si odgovoren za ogromno otrok. Da ne govorim o tem, kolikokrat v dnevu jih preštejem. Kar se tiče dela doma - priprav je ogromno, popravljanja, pisanja ocen. Vse več papirologije. Da še odgovorim - malice, kavice itd. tega sploh ni, jaz odmora nimam, sem vedno v razredu in malicam z otroki. Če grem ven iz razreda, se grem preoblečt v športno opremo ali pa na stranišče. Kolikokrat sem tudi iz svojega žepa plačala material za razred, pa kupovala igrače itd. Kar se pa tiče plače - tudi nam je zelo padla. Da čist iskreno povem s potnimi in malico prilezem komaj preko 1000 eu. Pa vsak dan delam krepko preko 8 ur. Pa še vsak vikend sedim za računalnikom. Nekdo je napisal, da mora še doma z otrokom delati oz. bi moral. Pa saj to je normalno - v šoli se nauči, doma je pa čas za utrjevanje. Vsi poudarjate, da smo priseski itd. Kdo izboražuje kader v gospodarstvu??????? Resnično mi je slabo, ko berem komentarje. Nismo vsi slabi učitelji. Sicer je pa vse povsod tako, eni dobro delamo, drugi pač ne in ne vem, kaj ste se vsi na nas spravli. A smo mi krivi za krizo???? Komu jaz kradem???? Zakaj vsak ne opravlja svoje delo po najboljših močeh, zakaj se je treba toliko vtikat, kaj drugi počnejo. Vsako delo je častno in naj tako tudi ostane. Če ima še kdo kakšno vprašanje, sem na voljo. Samo prosim, če niste prepričani o svojih trditvam, lepo prosim, da ne pišete neumnosti!!!!! Lep pozdrav!
eosss.slo
18. 01. 2013 01.19
+9
Odgovor na tvoje vprašanje, zakaj toliko negativnih komentarjev, je to, da stavkate na način, ki najbolj prizadene starše otrok, kot da smo mi krivi za trenutno stanje, poleg tega pa so tu še sindikati, ki so sami sebi namen in s svojimi dejanji samo še dodatno razburjajo narod...
punca08
18. 01. 2013 07.13
+2
Točno eosss.....Štrukelj z 6.000 euri se bo boril za učitelje, saj je konec koncev njegova plača nekako povezana s članarino. Nižji dohodki učiteljev, posledično nižja članarina in njegov priliv. Dokler bodo obstajale take "veze", da se sindikat plačuje na tak način (isto je v tovarnah, dobiva sindikalist plačo" ..toliko časa se ne bo boril za "delavski narod". In sedaj, ko so ukrepi umaknjeni, pa se spet štrajka? Absurd. Učitelji pa tudi imajo počitnice pa tudi prejemajo plačo (sicer malenkostno nižjo) ampak bi lahko vseeno hodili v šolo. Mislim, da bi marsikaj lahko postorili v "počitniškem" času.
macro
18. 01. 2013 08.02
+4
hehe...izonražujete kader ki bo dela v gospodarstvu za tekočim trakom... naše šolstvo je navadna bedarija.. kaj vse zahtevate nima več smisla...
macro
18. 01. 2013 08.06
+1
lalala90
18. 01. 2013 14.11
+6
punca08 - nisem točno napisala kaj je s "počitnicami"??? Daj še enkrat preberi, da ti bo bolj jasno in ne kvasi neumnosti! Macro - potem pa pojdi ti za učitelja. Najlažje je pisat vse, kar vam leži na duši, pa sploh niti približno ne veste, kako izgleda en dan v šoli/vrtcu. Praksa je čist nekaj drugega. En dan je čisto dosti, da vas damo v pravi razred - pa boste kmalu spremenili mnenje - samo en dan! Poleg tega pa nisem napisala vsega dela, ki ga opravljamo - roditeljski sestanki, delo z otroki, ki imajo razno razne težave itd. Pa da ne bo pomote, rada opravljam ta poklic. Učitelj mora biti multipraktik - vse mora znati, biti učitelj, čistilka, psiholog, mama, prijatelj itd. Kje so še vzgojiteljice, ki se tudi pošteno nadelajo. Vsaka čast vzgojiteljicam, ki so v jaslih. Na dve vzgojiteljici gre 14 pleničarjev. No pa, da vidimo, kako bi se znajdli z 14 otroki tisti, ki tako kritizirate JU. V gospodarstvu ni samo kader, ki dela za tekočim trakom. Sicer se bom poslovila, ker nima smisla pisat in vam razlagat, kaj šele brat te komentarje. Jaz vem, da ogromno ter pošteno delam in da krvavo zaslužim ta denar. To pa kar si vi mislite o meni in drugih učiteljih mi je pa vseeno! Pa lep pozdrav! :) P.s.: Vsako delo je častno!
ancika111
17. 01. 2013 23.23
+16
vsi tisti. ki ste proti učiteljem... rada bi vas videla, da greste vsaj za eno uro v razred z 20 otroci, kjer imaš 3 popolnoma nevzgojene, 5 učencev s posebnimi potrebami (naglušni, gibalno ovirani, učne težave), in nekaj povprečnih. Za vsako uro (torej vsaj 4 ure na dan) se prilagajaš vsakemu posamezniku, izvajaš diferenciacijo ipd. Za to se doma pripravljaš tudi v svojem ''prostem času''. Vi na žalost vidite samo počitnici in ''kratek'' delovnik. Predstavljajte si tisti, ki imate doma otroke, da bi jih imeli 20. Ta poklic ni tako rožnat, kot ga nekateri predstavljate.. Kot študentka porabim vsaj 1h, da se pripravim na poučevanje 1ure, tako da vam iz lastnih izkušen povem, koliko dela vzame to učitelju, ki ima polek priprav še vso dodatno dokumentacijo ipd. Zaradi učiteljev, oz. zaradi nas bodo vaši otroci dobili izobrazbo in še kakšne druge vrednote, ki jih doma v večini niso deležni. Predvsem se pa bojim, ko berem komentarje staršev, kako bo moje delo še bolj oteženo zaradi vas, ki se obnašate popolnoma nerazumno. Če menite, da smo učitelji popolnoma nepotrebni, naj vam povem, da obstaja tudi poučevanje na domu. LP
jagoda02
17. 01. 2013 23.30
+4
Pa poišči drugo službo ,če ti ta ne paše bo pa drugi prišel na to mesto.
klozja
17. 01. 2013 23.31
+5
Učitelji bi morali narediti red v svojih vrstah. Naganati nesposobne in lene učitelje. Vedite pa, da je takšnih razredov, kot ste ga zgoraj omenili, zelo malo.
FatBoySlim
17. 01. 2013 23.32
+3
IvanaO
18. 01. 2013 15.14
+0
če ne bi študentje delali v šolah, bi tisti, ki imajo diplomo dobili redno službo. zato pa je tako, kot je.
bayern:barcelona 7:0
17. 01. 2013 23.19
+13
spet v sredo?? lepo, ampak s tem obremenjujete starše, katerih otroc se ne šolajo v kraju stalnega bivališča in živijo v dijaških domovih. namesto dvakrat bo treba ta teden 4 krat plačat avtobus, vlak... to za nekatere ni pocen. a se res ne da štrajkat na pondelek ali petek???
Leonardo09
17. 01. 2013 23.16
+12
počasi bomo vse zaprli pa ne za en dan
Neznamsipomagat
17. 01. 2013 22.55
+8
najbolj da zapremo vse šole, vrtce