Slovenija

Nekoč sta živela v razkošju, nato sta pristala v kleti ...

Ljubljana, 25. 02. 2014 15.23 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
105

Mati in sin sta imela vse: hišo z bazenom, jahto, drage počitnice, razkošne zabave in veliko znancev, uglednih ljudi. Vse to sta izgubila, nekaj časa celo živela v kleti, nekdanji prijatelji ju nočejo poznati. Od dolžnikov sta iztožila kar nekaj denarja, a do njega ne moreta.

.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (105)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Costaa10
26. 02. 2014 16.46
+3
Illuminati-Helena: "Podjetnik se ne sprehaja kar od enega do drugega delodajalca in se zmrduje nad ponudbo ampak reskira vse kar ima da bi vi imeli dohodke" Ej, a ti si resna? Podjetnik reskira vse, da bi delavci imeli dohodke? Haha, vsak tvoj komentar je smešen sam ta pa je res fail stoletja. Prvo kot prvo, podjetnik ki reskira vse, reskira zato ker verjame v izdelek in ker hoče ljudem ponuditi nekaj novega ali nekaj boljšega ne ker bi želel da bi delavci imeli dohodke. Drugo, če že želi dohodek potem ga podjetnik želi za sebe in svoje podjetje in ne za delavce Če bi podjetniki želeli delavcem dohodke se ne bi vsa proizvodnja selila v Azijo. Aja, razen če so tako dobri in sočutni da zdaj naenkrat pa želijo dohodke še preostalemu svetu in zato zaposlujejo otroke za 1$ na dan. Zato, ker želijo dohodke in boljšo prihodnost tem otrokom. LOL. Daj prosim te, prihrani nam takšne neumnosti v prihodnje.
gospod sašo
26. 02. 2014 12.56
+0
milajan japka legenda ! :D
Borut Novak 1
26. 02. 2014 11.37
+8
Se je kdo kdaj vprašal koliko davka neposredno in posredno plača državi nek delavec v primerjavi z nekim podjetnikom? Davka s katerim se hranijo javni uslužbenci. študentje, brezposelni in upokojenci. Gre za stotisočkratne razlike v prid podjetnikom. Kdo več dobi od države kot državi da. Delavec ali podjetnik? Kdo je torej večji socialist. Očitno so podjetniki največji socialisti v državi!
Borut Novak 1
26. 02. 2014 11.40
+1
Da se pa lahko podjetnike ko/če uspejo okrade in se jih zatira - zato je pa treba iz podjetnikov narediti razredne sovražnike. Pranje možganov tokom 100 let mora pustiti posledice v možganih manj brihtnega in škodoželjnega dela populacije. Še prej je pa treba ustvarit zakonodajo s pomočjo katere se lahko vsakega podjetnika kriminalizira in imet medije ki se z veseljem izživljajo nad podjetniki in kapitalom ki ni v lasti kaviarsocialistov.
Borut Novak 1
26. 02. 2014 11.31
+3
Najlažje je sprehajat se od delodajalca do delodajalca in nenehno iskat boljšega plačnika - brez vsake odgovornosti - in se zmrdovat nad ponudbo. Vsak bo zelo dobro plačal delavca če mu bo delavec ustvarjal dobiček. Verjetno nihče ni nor da nebi hranil kuro ki mu nese zlata jajca?! Niso pa podjetja socialne ustanove oziroma ni dolžnost podjetnika omogočiti delavcu da obogati. Njegova dolžnost je samo plačat korektno za delo po pogodbi plačilo po pogodbi. To je vse.
Borut Novak 1
26. 02. 2014 11.32
+2
Podjetnik se nekoliko težje sprehaja brez vsake odgovornosti od podjetja do podjetja in za razliko od delavca mora vložit še kaj več od samega dela. Tudi riziko je neprimerno večji.
Borut Novak 1
26. 02. 2014 11.34
+3
Me zanima koliko javnih uslužbencev bi šlo v podjetništvo če je tako super bit izkoriščevalski podjetnik. Tega gotovo ne storijo zaradi skromnosti in socialnega čuta pa so raje na državnem sesku in molzejo podjetnike indirektno.
KungFuPanda
26. 02. 2014 15.39
Ti govoriš o poštenih podjetnikih. Takih ni veliko, vsaj v javnosti ne. To, da podjetnik ne bi zadavil kure, ki nese zlata jajca pa ni čisto res. Velikokrat sploh ne ve, kdo je sposoben in ga niti ne more temu primerno plačat in si misli: če mu ni kaj všeč, naj gre pa drugam. In potem zaposli sina oz kakega znanca. Poznam dosti takih primerov. Vse pod pretvezo krize. Marsikdo še stroškov in profita, ki mu prinese posamezen delavec, ne zna izračunat in nima nobenih kazalnikov uspešnosti posameznih zaposlenih. In to tudi v resnih firmah. Samo govorijo, kako je kriza in kako je treba več delat. Ne mi o Bananistanskih podjetnikih.
Sonja Rihter
26. 02. 2014 11.19
+7
V tej zgodbi ni resnice. Premoženje so posojali, da so ga oprali. Sami so ga pridobili na enak način. Vsi udeleženi so stari znanci mednarodnih prevar. Sprašujem se, zakaj niso za zapahi.
CitizenOfTheWorld
26. 02. 2014 10.55
+14
Ko prebiram komentarje sem popolnoma obupana in vidim, da tej državi ni pomoči, predvsem zaradi razmišljanja velike večine tukaj gor. Očitno res ne razmišljate s svojo glavo in ste popolnoma pod vplivom sovravštva do kapitala in ljudi, ki so kaj ustvarili. Prosim, nehajte enačiti denarja, sposobnosti ali uspešnosti s krajo, kar na splošno. Veste, nekateri RES delajo 20 ur na dan, so pač bolj pridni, sposobni, izobraženi itd. in nekaj ustvarijo v življenju. In tisti, ki kradejo, ponavadi ne izhajajo iz podjetništva, ki ustvari dobiček na realnem, prostem trgu, ampak go lazen prisesana na proračun. In JA, tisti, ki kaj ustvari, si lahko tudi kaj privošči, ane. Kje pa piše, da mora vse potalati vam.
Borut Novak 1
26. 02. 2014 11.23
+2
Točno tako! Tej državi očitno res več ni pomoči ker je 70 let kaviarkomunističnega terorja izpralo možgane ljudem do stopnje ko so trajno poškodovani.
KungFuPanda
26. 02. 2014 15.46
Posojanje denarja zame že v štartu kaže na sumljiv posel. Še posebno, če nisi banka. Pa tudi če si banka (kot smo videli v Sloveniji, pa tudi v Avstriji, kajne?)
Terezinka
26. 02. 2014 10.17
+15
A sta takrat, ko sta bila bogata kaj gledala na narod okrog sebe? A sta takrat spoštovala državo in njene predpise? A sta takrat v preteklosti od vse bogatije plačala tudi davek? Govorita kaj vse sta izgubila, kdaj in kako pa sta vse tisto pridobila? A sta imela take posle ki so ju tudi pokopali ali pahnili v tisto klet?
OK8AIC-Z
26. 02. 2014 11.01
+5
ja, bili so predobri in so posojali denr, da bi si tudi drugi opomogli! Belja pravilo: če danes pomagaš, te bo ta ist kateremu si pomagal, jutri uničil!! Ali pa pomagaj če hočeš biti uničen! Žal, toda je tako.
an?ka30
26. 02. 2014 11.42
zbuks
26. 02. 2014 10.06
+5
Je rekel moj nono, da vedno za hude časa skrit nekaj denarja .......
an?ka30
26. 02. 2014 10.07
+2
an?ka30
26. 02. 2014 10.07
+4
+++++++moj oče tudi nam vedno govoril,...
an?ka30
26. 02. 2014 10.18
+9
Še zadovoljni bomo,da nam bojo starši pustili kje živet,kako njivo dali,da bomo sadili in se preživljali!!!!
Borut Novak 1
26. 02. 2014 11.27
+3
Pravi podjetnik vloži vse do zadnjega da reši podjetje in še sposodi si da bi ga rešil. Na stran si dajejo kaviarsocialistični tajkuni ker že vnaprej gredo v "posel" za namenom kraje.
zbuks
26. 02. 2014 12.00
+1
če si nagnjen k tveganju potem se lahko opečeš
an?ka30
26. 02. 2014 09.50
+9
Ne govori zastojn pregovor:V krizi se pokaže dober prjatu!
Borut Novak 1
26. 02. 2014 09.55
+6
Tole si zapomnite podjetniki! Da vidite kaj vas čaka s strani vaših zaposlenih ko se vam bo zalomilo. In zalomilo se bo ker nobeno podjetje ni večno!
an?ka30
26. 02. 2014 09.59
+3
Ni vsak sam kriv ko propade,odvisn kako in zakaj....Ker pr nas v Sloveniji so taki zakoni,na ne rabiš dela
an?ka30
26. 02. 2014 10.00
+1
...plačat in potem nastane začaran krog in en druzmu ostajajo doužni in firme propadajo.
Terezinka
26. 02. 2014 10.31
+3
Res ni vsak sam kriv, toda vprašati se je res treba kako sta do tam prišla. Naši novinarji pa prikažejo današnji velik problem, ko kličeta pravno državo, zanimivo pa bi bilo vedeti, če sta takrat, ko sta bila zelo bogata tudi vedela za pravno državo
an?ka30
26. 02. 2014 11.37
+1
Se strinjam,ampak ne more bit lepo nobenemu,tako al tako....Mene sam boli ko slišim kaj delajo z malimi privatniki,žive jih želi država (tej zakoni) pokopat),pa niso krivi skorej nič....Te velike firme,pa lahko zaprosijo za odloke za davke,za prispevke in na koncu pokradejo,delavce dajo na ceste IN JIM NE MORE NIHČE NČ!!!!
X-drive
26. 02. 2014 09.40
-1
Vsaj enkrat lahko rečem: pravica izkazica.
Borut Novak 1
26. 02. 2014 09.34
+3
Od česa mislite da boste vi živeli? Od skorumpiranih politikov in ameriških kreditov? Od javnih služb po strankarski liniji ali kaviar pajdaškega podjetništva po strankarski liniji na javnih razpisih? Od delovnih mest ki jih bodo ustvarili kaviar socialisti? Ali morda od podjetnikov ki reskirajo vse da boste vi morda dobili službo, javno plačo, pokojnino, štipendijo in socialno pomoč. Podjetnik se ne sprehaja kar od enega do drugega delodajalca in se zmrduje nad ponudbo ampak reskira vse kar ima da bi vi imeli dohodke. Raje ste enaki v revščini kot bi videli da podjetniku uspe. Če pogori se pa gremo veselit! Potem se ne sprašujte zakaj tak standard in kje so dobre službe!
Borut Novak 1
26. 02. 2014 09.40
-1
Če napišem mi ne boš verjel zato raje pišiva z argumenti. Gotovo pa poznam situacijo in razloge zanjo neprimerno bolje od tebe in gotovo sodim o celoti neprimerno objektivneje od tebe.
Borut Novak 1
26. 02. 2014 09.43
-2
Zakaj pa delavci nikoli nočete pristati na plačilo po učinku na osnovi realizacije (kapitala ki ga ustvarite podjetju)? Zakaj želite deliti samo dobiček (kar je tako neumnost ker dobički so redko, še redkeje pa so veliki) nočete pa deliti tudi rizikov in izgubo? Zakaj mislite da je tako malo ljudi pošteno obogatelo v tej državi?
Borut Novak 1
26. 02. 2014 09.45
-2
Poznam te po tvojem pisanju in tvojih vprašanjih. Nisem od včeraj. Izkušen in objektiven človek nebi zastavljal taka vprašanja. Ljudi se sodi po delih in tvoji izdelki so tvoj izkaz. Na nobeno vprašanje ki sem ga zastavila v prvem postu nisi argumentirano odgovoril.
Borut Novak 1
26. 02. 2014 09.49
+1
Še vedno nobenega argumenta ampak prazno primitivno besedičenje. Kot sem predvidevala.
pufic
26. 02. 2014 09.49
-1
Borut Novak 1
26. 02. 2014 09.53
+2
Gotovo nisi! Stavim pa glavo da si volil Jankovića! Podjetnika!
pufic
26. 02. 2014 10.11
-1
IILuminati....raje povej koliko sploh plačuješ delavce-če jih sploh?
an?ka30
26. 02. 2014 10.11
Brez veze da se nategujete tu na suhe.....
Terezinka
26. 02. 2014 10.37
+2
Iluminati-Helena to ti povem, da izgovori, da delavci nočejo plačila na učinek niso nikjer podkrepljeni z ničemer. Delavcu, ko nimaš učinka niti prispevkov in davkov ter plač ne daš. Poleg tega tvojega učinka (koje) ne deliš, ker sicer bi plače delavcev ne bile v Sloveniji v več kot 2o% minimalne. Govoriš pa kot tisti podjetniki in obrtniki, ki so še pred par leti prepotentno računali kar so hoteli in delali kar so hoteli. Sedaj pa pričakujejo od države, ki so ji dali "čim manj je bilo moč", da jih podpira. Od kje naj država vzame, če vsi plačajo čim manj je moč?
Terezinka
26. 02. 2014 10.39
Država naj vsem bogatim zniža davke (tako lobirajo v parlamentu), reveže in bogate obdavči enako in ustavi socialne transferje revežem in pomaga "podjetnim" (beri bogastim). Tako res ta država ne more daleč
Borut Novak 1
26. 02. 2014 11.29
Delavcu se pove ko podpisuje pogodbo koliko bo dobil plače. Držat se je treba torej pogodbe in ni pomembno koliko je to saj delavca nihče ni silil da podpiše to pogodbo in lahko gre komot delat v socializem kjer mu bo boljše ali pa k boljšemu plačniku.
alex_mb
26. 02. 2014 09.13
+3
Živi še za to, da izve kdo ji je to naredil? Bo morala pa še dolgo živeti!
gobbi
26. 02. 2014 08.57
+18
Kako ste žleht vsi skupaj. Kaj vam ni jasno?Če imaš denar valjda si potem kupiš kaj luksuznega, zakaj bi si drugače sploh želel toliko denarja?A zato, da bom živel kot z minimalno plačo?IN vsti tisti, ki skačete, da sta goljufa pa na nepošten dobila denar, dobite dokaze za to. A teče kak sodni proces proti njima?Vse posle kar sta delala sta delala preko podjetja ne pa na črno, tudo to je jasno iz prispevka. Res ste nevoščljivi, nekdo ki ima denar pa je takoj kriminalec. Za vas obstaja samo služenje denarja s fizičnim delom, druge možnosti pa ni. Žalostno res koliko nevoščljivosti in negativnosti od večine tu gor.
gobbi
26. 02. 2014 10.16
+1
Vsak si sam izbere stil življenja in če si lahko izbereš boljši si ga izberemo. Meni luksuz dosti ne pomeni oz. nič obožujem pa plovila in če bi imel možnost ne vidim razloga zakaj si ne bi privoščil plovila po mojem okusu. Kje je problem?Zakaj bi moral živeti skromno?Zato, ker bom v očeh drugih prikazan kot nepoštenjak ali kaj?Ne razumem te logike.
joze drugi
26. 02. 2014 08.55
+12
Cenim to , da sta vseeno svojo zgodbo objavila v medijih in marsikoga s tem opozorila kako lahko denar človeka zavede.
Borut Novak 1
26. 02. 2014 09.09
+6
prej naivnost kot denar. Običajni folk ki se tu derejo se prilizuje takim ko imajo denar in jih pljuva ko ostanejo brez denarja. V isti sapi pa o neki socialni pravičnosti
Marko.gut
26. 02. 2014 08.52
+0
In zdaj išče sočutje ker nima več za kokain?????
pečeni majer
26. 02. 2014 08.34
+5
nekoč je vsak kateri je sanjal o jahti najprej dobil zastojn privez na golem otoku.
graf
26. 02. 2014 08.31
+19
Kako došlo - tako ošlo ! Sprašujem se kako to da takrat ko sta prirejala bazenske zabave nista klicala novinarjev A kanala ...da bi povedala koliko davka sta plačala od "poslov" !
pečeni majer
26. 02. 2014 08.21
+8
10% podjetnikov dela in nekaj ustvarja ostalih 90% "podjetnikov" pa bogati s krajami in prevarami,zato ker kapitalizem to dopušča v vseh državah.recimo wall street je kraj kjer kakšen poštenjak nima kaj početi.
Borut Novak 1
26. 02. 2014 08.32
+5
Ne. S prevarami in krajami bogatijo zato ker skorumpiran del državljanov in javnega sektorja zahtevate podkupnine sicer onemogočite pošteno kandidiranje za posle poštenim podjetnikom,. Tako silite poštenjake v mutne posle. Gre za nasledstvo hajduške mentalitete, krast je pogumno in častno dejanje, delat pa je za bedake. Pošteno delo je za vas kraja in nateg upnika.
brusilec
26. 02. 2014 08.17
+13
ne vem zadosti, samo neko nakladanje,.. ampak dejstvo je da sta si sama kriva, vedno v neke mutne posle, želja obogoteti na hitro. Je veliko bolj žalostnih zgodb, tole je samo zgodbo o požrtnosti. Če tale dva dobista denar nazaj, bosta v roku 5 let ali manj vse zagonla/izgubila. Nej si najde ta mali pošteno delo, pol pa nej klobasa po TV kak je ubogi.koliko je ljudi ki delajo po mesece, pa ne dobijo plačano,.. samo veze in poznanstva, da lahko daš svojo zgodbo na "svet".
Borut Novak 1
26. 02. 2014 08.30
-7
Podjetništvo zate ni pošteno dela a ne? Zate je pošteno delo najemanje kreditov tvoje vlade in neodplačevanje teh - potem boš pa kričal proti EUju, proti Natu, proti kapitalizmu in proti civilizaciji? Kapitalizem je dobro zdravilo za tiče tvoje vrste in deležen ga boš v obilni meri v prihodnje.
brusilec
26. 02. 2014 08.41
+3
edito kar si se tle lahk spotaknala je "pošteno delo"? ja, pravim da nej prešalta iz bazenskih žurk in pijančevanja, špananja na čolnih, dragih avtih, pa sedaj iz socialnega životarjenja v ta pravo službo,.. nej dela za trakom nekaj let,pol bo pa lahk šel na "svet" jokat da je življenje težko. To da je ženska prej denar obražala,...
brusilec
26. 02. 2014 08.46
+3
Kapitalizem... kamorkoli že ta slovenija gre,... ne gre zaradi mene, ampak zaradi prepožrešnih osebkov. Podjetništvo je pa drgač čisto OK, ampak ne takšnega kot sta se šla onadva. Spoštujem podjetnike, ampak se točno ve kdo je uspešen, pa tudi kje so nezadovoljni delavci. Uspešnost bi se morala merit po tem, kakšen standard imajo zaposleni, ne pa šefi/ "podjetniki".
Borut Novak 1
26. 02. 2014 08.07
-2
Cela Slovenija (sploh pa javni uslužbenci, politika, novinarji in pokvarjen del državljanov) se je izživljala nad podjetniki 22 let. Država za nameček še ni uredila zakonodaje in pravnega sistema. Na ta način ste iztrebili podjetništvo v tej državi v skladu s komunistično doktrino. Sedaj vam počasi prihaja bumerang nazaj. Plačali boste kar ste zakuhali. Tudi vi se ne boste nikomur smilili, sploh pa ne kapitalu.