Slovenija

'Ne nameravamo se zagovarjati pred zastopniki interesov multinacionalk'

Ljubljana, 28. 08. 2018 16.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V Levici so se ostro odzvali na povabilo Ameriške gospodarske zbornice Slovenije k srečanju. V pisnem odgovoru AmCham obtožujejo, da gre za lobistično organizacijo, ki 'goji radikalno nasprotujočo vizijo razvoja slovenske družbe'.

"Levica se ne namerava zagovarjati pred zastopniki interesov multinacionalk." S temi besedami so v stranki naslovili svoj pisni odgovor na povabilo Ameriške gospodarske zbornice Slovenije (AmCham Slovenija) k srečanju

V slednji so na stranko naslovili pismo, v katerem so izrazili razočaranje ob spremljanju zapisov v medijih, "da je poslanka Levice gospa Violeta Tomič na izredni seji Državnega zbora, v hramu demokracije, dejala, da je potrebno izločiti tiste subjekte in posameznike v državi, ki so 'obremenjeni z AmCham Slovenija'," ter dodali, da "tovrstnega izključevanja ne razumejo, saj menijo, da je temelj demokracije, kakor tudi AmCham Slovenija, prav dialog in sodelovanje". In jih znova povabili na srečanje, da se 'spoznajo'. 

Levica z ostrimi obtožbami nad AmCham

Odgovor Levice na to pa je bil precej oster. Da nimajo namena sodelovati z izpostavo ameriške gospodarske zbornice v Sloveniji, saj gre za organizacijo, ki je soodgovorna za nekatere najbolj zaskrbljujoče trende v ZDA in po svetu, so zapisali že na samem začetku ter dodali, da "zbornica aktivno lobira proti prepotrebnim okoljskim ukrepom, prispevala je k uničenju  sindikalnega gibanja v ZDA in je ena glavnih zagovornic krčenja delavskih pravic," in še, da se "AmCham se zavzema za razgradnjo socialne države in za povečevanje vloge zasebnega kapitala v demokratičnih procesih"

Ameriško gospodarsko zbornico so obtožili tudi, da igra "osrednjo vlogo pri destabiliziranju ameriške demokracije," preko svojih mednarodnih izpostav pa naj bi po mnenju Levice širila in poglabljala integracijo držav v neformalni imperij pod vodstvom ZDA. Celoten odgovor Levice si lahko preberete tukaj.

AmCham: Smo apolitična organizacija

In medtem ko je AmCham samega sebe predstavil kot poslovno skupnost priložnosti in optimizma, ki si prizadeva soustvariti boljše poslovno in življenjsko okolje v Sloveniji in deluje v celoti apolitično, v Levici temu oporekajo in trdijo, da gre za lobistično organizacijo za interese, ki so po mnenju Levice nasprotni interesom prebivalcev Slovenije. Zaključijo pa z besedami, da z AmCham nikakor ni na vrhu njihovih prioritet. 

Pisni odgovor Levice AmChamu
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (541)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Recenzor
29. 08. 2018 13.52
-5
Lepo prosim, da levi ki pljujete po priznanih mednarodnih institucijah, v bodoče jasno poveste, da je to stališče vas in tistih nekaj % zablojene populacije iz Slovenije, ki se je prisesala k nam ali pa je uživač tekovin samoupravnog socializma.
aristotel
29. 08. 2018 14.19
+9
Recenzor ..ti moreš prvo vedeti kaj je in kaj predstavlja AmCham in se pol oglašati in kakšno s..... je naredila doma in dela v svetu...priznana inštitucija od strani plenilskega kapitala ki dela v svetu samo zdraho in dela narode še bolj siromašne!!!
IvekKu
29. 08. 2018 13.49
-1
Kaj, ko bi Levica začela kaj raje delati, kot pa postopati tako kot so bili navajeni pred parlamentarno kariero!!
macro
29. 08. 2018 11.20
-2
Castrum levica je tak dobrodošla kot Teorija gnusa. Čisti vaš začetek zblojenosti.
Castrum
29. 08. 2018 10.23
-1
Pa še to, stranka Levica je seveda dobrodošla popestritev političnega prostora v Sloveniji. Problem nastane, ko taka stranka pride v vlado in je celo močan vladni člen. Še huje pa je ko se taka skrajna stranka povzpne na čelo države. Zgodovina nas uči, kaj se zgodi ko levi ali desni skrajneži pridejo na oblast.
Castrum
29. 08. 2018 10.20
+3
Aristotel...seveda imajo naštete države močan javni sektor, ampak predpogoj za to je da so b o g a t e. A razumete to povezavo? Bogata država si lahko privošči močan javni aparat in to aparat, ki vzpodbuja podjetništvo, kar je logično. Mi pa imamo velik javni sektor, ki je največkrat ovira pri razvoju podjetništva, predvsem s papirologijo in dovoljenji ki so vse prej kot spodbuda. Torej, najprej podpirajmo naše uspešne podjetnike, potem bo tudi družba bogata in zadovoljna.
aristotel
29. 08. 2018 10.37
+4
Castrum...ja ampak v teh državah je dobiček neprimerno bolj obdavčen kot pri nas! Se pa strinjam a je naš administrativni del javnega sektorja neučinkovit...zakaj zaradi takšne zakonodaje!
Castrum
29. 08. 2018 10.56
-1
aristotel...ne moreš povleči iz cele vreče ven samo eno stvar! Gledati je potrebno celoto, ne samo davek na dobiček. Potrebno je gledati kako se obravnavajo investicije, kaj vse gre v olajšavo obdavčitve dobička, kolikšen je strošek delodajalca na zaposlenega, .... vse je potrebno pogledati in potem primerjati. Če bi bila Slovenija resnično tako ugodno poslovno okolje, potem bi k nam drla tuja podjetja, pa kot sam vidiš ni tako.
rose29
29. 08. 2018 09.37
+1
Koliko podjetnikov je podpornikov ali članov Levice? Stavim da okoli nič. Ampak dobro da kulturniki vedo kaj je dobro za gospodarstvo haha
El Koronito
29. 08. 2018 09.40
+7
rose29
29. 08. 2018 09.58
-2
Ali to spremeni dejstvo, da LEvica nima pojma o gospodarstvu?
wolfterier
29. 08. 2018 10.05
-1
A ne veš,da sta ZDA in Janez Janša uničila ta svet(komunistični projekt)...
misterbin
29. 08. 2018 09.26
-1
Mogoče kdo ve ,kaj za šole oziroma izobrazbe ima ta smrkavi Mesec in koli dni delovne dobe ?
El Koronito
29. 08. 2018 09.28
+4
Kollerik
29. 08. 2018 10.01
+4
...in morda celo več, kot neki abramboslovec... :)
misterbin
29. 08. 2018 11.00
-6
Malo bolj podrobno razloži kaj je končal ? Baje je porabil nekaj davkoplačevalskega denarja in nikjer nič naredil . To mi je sporočil prijatelj ,da Mesečnik nima nič in nekaj ur delovne dobe . Stavim da si mu zalo blizu glede izobrazbe .
El Koronito
29. 08. 2018 09.16
+2
Ne veste, kako ste lahko srečni, da Levica nadzoruje delo parlamenta. Večini bo to jasno šele čez 10 let ...
aristotel
29. 08. 2018 09.22
+2
NietChe ...točno tako a kaj ko je to vpitje žejnega v puščavi,nekateri mislijo da je kapitalist božiček ne je parkelj!
El Koronito
29. 08. 2018 09.32
+2
aristoltel@ vendar pa ne gre zanemariti napredek. Kot komet so prišli v parlament in prav lepo napredujejo. Ko se bodo ljudje znebili vpliva janševističnih pisunov, ki tu po portalu za drobiž nastavljajo svoje riti in začeli misliti s svojo glavo, bomo kmalu imeli večino.
aristotel
29. 08. 2018 09.12
+7
vsi tisti ki ste proti dejanjem Levice...ali ne razumete bistva ali nimate pojma in ne dojemate nič...svet bo moral postati bolj enak ne rečem da moramo biti vsi enaki ampak ne mora in ne sme nekdo zaslužiti milijone na leto drugi ki isto dela pa prosi rdeči križ in Karitas za najnujnejše ker tisti ki zasluži milijone je to na plečih tistega ki nič nima in ga je izkoristil vemo kaj dela najdemokratična država na svetu prisvaja si surovine ne glede da poruši vse zato tudi begunci prihajajo k nam vse v imenu demokracije (NAFTE) IN VI TO PODPIRATE. Ne vem kakšno mišljenje bi imeli če bi vam razrušili domove bi bili begunci,da o žrtvah sploh ne govorimo a bi tudi takrat poveličevali agresorja ki to dela izključno zaradi profita - pohlepa malo se zamislite!
El Koronito
29. 08. 2018 09.20
+2
Klasično desničarsko - gledajo samo na svojo rit, poslušajo župnika in janšo. Moti jih kakršna koli drugačnost, medtem ko iz njihovih vrst prihajajo najbolj deviantni zločini s pedofilijo na čelu. Radi ližejo germanski škorenj. Ženske jih zaradi hlapčevskega karakterja ne marajo in jih v glavnem samo izkoriščajo.
tron3
29. 08. 2018 08.58
-2
To mi delite ta mlada rdeča mularija, ste še edini branik socialnih pravic in delavstva v Sloveniji, Vaši politični stanovski kolegi so pa prostituti, ki se vseeskozi prodajajo najboljšemu ponudniku, al je to Bruselj, Berlin al pa Washington je pa to čist vseeno.
trdovrat
29. 08. 2018 09.24
-1
Ne vem, kaj je bila napaka, da nisem mogel pohvaliti aristotela in tron3. Mislim pa, da je osveščanje kapitalističnofašističnihopranoglavcev isto kot obujati crknjenega osla! Zavedali se bodo šele takrat, ko bodo prodajali svoje otroke ali pa organe za svoje preživetje! SMRT FAŠIZMU
Castrum
29. 08. 2018 08.58
+11
Samo bogata družba lahko svojim prebivalcem nudi visoko kakovost bivanja, sociale, zdravja, kulture. Bogato družbo naredijo uspešni podjetniki. Uspešni podjetniki lahko uspešno delujejo na bogatih trgih.
El Koronito
29. 08. 2018 09.04
+5
Bogatsvo pa se skriva v rokah in glavah pridnih, poštenih in delovnih ljudi, ki omogočajo posameznikom da bogatijo. Torej so le ti dožni deliti dobiček s tistimi, ki jim to omogočajo. Obvezna delitev dobička in soudeležba pri lastništvu bodo gotovo omogočili večjo materialno stabilnost, ne pa odvisnost za drobiž.
antirepresija
29. 08. 2018 09.14
+1
@NietChe: Se ne strinjam, te zadeve mora urejati trg! Recimo da google isce dobrega programerja z nekim vrhunskim specificnim znanjem na nekem podrocju. Ce ga zelijo, ga bodo morali pac toliko placati, da se bo odlocil za njih, saj z njegovim znanjem lahko izbira delodajalce. Potrebno je ustvariti pogoje, da se delodajalci 'tepejo' za ljudi z odlicnim znanjem na svojem podrocju. Ampak te pogoje morajo ustvarti prav ljudje sami, pri sebi, pridobiti morajo neko znanje. Ce gledava dalje, na primeru Google-a. Imajo pa sigurno tudi veliko ljudi zaposlenik, ki pa ne potrebujejo toliko znanja (recimo kaksen customer support), ker ga pac nikdar niso osvojili ,ker niso bili pripravljeni vloziti 12 ur dnevno v ucenje, 20 let svojega zivljenja, da bi postali vrhunski strokovnjaki. Normalno je, da so tisti ljudje pac placani manj. Placani so toliko, koliko je pac njihova vrednost na trgu. In NE, noben komunizem ne bi smel posegati v to. Dobre je potrebno nagrajevati. Samo tako lahko napredujemo kot druzba. Ce pa naj bi bili vsi enaki (kar vemo ,da niti priblizno ni res) in dobivamo enako placilo, potem ne vidim nobene motivacije vec, da bi se karkoli v zivljenju se novega ucil, karkoli poskusal, karkoli zelel doprinesti svetu, razvoju. Kajti vse kar bom z svojim TRDIM delom in ogromnim odrekanjem dosegel, bom moral razdeliti med tiste, ki so delali veliko manj od mene, uzivali, se sproscali, luftali po domace. To ne pije vode. Tak sistem je super za lenuhe.
El Koronito
29. 08. 2018 09.15
+6
Desničarji pa želijo ustvariti okolje, kjer bodo tisti, ki v resnici ustvarjajo, delali za drobiž s katerim bodo morali plačevati, nekoč javne servise, in lizati riti korporacijam ter njihovim šefom, ki parazitsko zajedajo sistem.
trdovrat
29. 08. 2018 09.16
+3
Castrum, uspešni podjetniki na račun sužnjev? SMRT FAŠIZMU
aristotel
29. 08. 2018 09.19
+5
Castrum...bogati podjetniki naredijo bogate sebe in ne družbo a misliš da se v Ameriki cedita med in mleko ne tam imaš manjšino neverjetno bogate in večino ogromno revnih ali pa na robu,večina prebiva v prikolicah,lesenih barakah delajo po cele dneve da preživijo in nič več pa ja to ni naš ideal pa zdravstvo,šolstvo...vse je plačljivo !
Castrum
29. 08. 2018 09.22
-2
aristotel...pa kaj vedno omenjate to Ameriko!? Poglej okoli sebe, ne pa čez lužo. Države v Evropi, ki imajo najboljšo socialo, šolstvo in najvišjo kvaliteto družbe so bogate države ( Nemčija, Nizozemska, Luksemburg, Avstrija, Belgija, Norveška, Švedska....). In obratno, najslabše je v najrevnejših.
Castrum
29. 08. 2018 09.23
-2
trdovrat...enačiš podjetništvo s fašizmom? Neverjeten si!
El Koronito
29. 08. 2018 09.24
+3
NIHKOLI nisem govoril o enakosti !!! Ljudje so različni prav tako kot njihove sposobnosti. Eni se znajdejo bolj kot drugi. Trdima pa, da mora biti za vse poskrbljeno. Če nisi sposoben boš pač prejemal npr UTD, ki ti bo omogočal, da boš lahko skromno preživel. Šolstvo, zdravstvo ipd. pa morajo itak biti dostopni VSEM. Pravzaprav govorim o solidarnosti ...
antirepresija
29. 08. 2018 09.28
-2
@Niet: Delno se tu in tam strinjam s tabo, nihce si ne zeli suzenjstva. Ampak prevec ljudi poznam, ki se jim preprosto NE DA delati. Ne da se jim izobrazevati, ne da se jim vlagati casa v znanje in napredovanje. Oni bi samo IMELI, da bi jim nekdo drugi dal. Zakaj bi jaz tem ljudem moral karkoli dati?? Zakaj bi moral bit solidaren do njih? Torej oni bodo v zivljenju uzivali, jaz pa naj delam kot podjetnik ,kot bedak cele dneve, praznike ,vikende, pa dam tistim, ki gledajo doma cele dneve filme in visijo na socialni, povdarjam da so ZDRAVI in sposobni za delo, pac ne da se jim, ker jim je dovolj tista socialna.
aristotel
29. 08. 2018 09.30
+3
Castrum...ja a pozabljaš ali ne veš da te države imajo velik javni sektor in radodarno socialo!!! Nekateri pri nas pa bi radi zmanjšali javni sektor in socialo...tisti ki nočejo delati se jih drugače prepriča so pa ljudje ki ne morejo...
El Koronito
29. 08. 2018 09.39
+3
antirepresija@ za to je kriv sistem, ki ga ljudje s pridom iskoriščajo. Če bi bilo po moje, bi bila socialna 800€, vendar bi morali opravljati čisto vsa dela, na katera bi jih napotili iz zavoda. Če ne drugega bi čistili okolico, reke, pogozdovali ipd ...
antirepresija
29. 08. 2018 09.45
+3
@niet: No vidis, tukaj se strinjam s tabo. Poznam par delodajalcev, ki tarnajo, da jim borza poslje delavce, ki ze vnaprej povejo, da ne mislijo delati, ter da so prisli samo zato, ker jih je borza poslala in da naj jim da samo podpis, da so bili na razgovoru, tako da ga ne vrzejo iz borze.
trdovrat
29. 08. 2018 09.53
-1
Ja kaj pa je fašizem drugega kot poveličevanje svoje žlahte, obogatene z brezobzirnim izkoriščanjem podrejenih množic in svnjanjem celega sveta, brez obveznosti do šibkejših in narave! SMRT FAŠIZMU
trdovrat
29. 08. 2018 09.56
+2
Tole je pojasnilo Castrumu, če bo razumel prav, če pa ne pa prav tako! Sedaj pa grem, kajti kljub petnajstletnemu penzjonskem staležu, ne morem gledati zanemarjenega polja in zaraščenih košenic!
Kollerik
29. 08. 2018 10.04
+3
Defekt sedanjega sistema leži v finančnem sektorju. Banke so postale vsemogočne, neobvladljive. Preveč finančnih produktov je fikcija, brez realnega pokritja. In to na svetovnem nivoju. Kot takšne so banke trajni proizvajalci novih kriz, saj podkupljeni politiki po veliki krizi 2008 niso storili praktično nič, da bi že vnaprej preprečili ponovno zlorabo s strani bančnega sektorja.
Kollerik
29. 08. 2018 10.06
+3
Na kratko, glavni problem ni v nekih socialnih idejah, ali podjetništvu.
Castrum
29. 08. 2018 08.56
+5
Naši izvozniki dosegajo izredne uspehe. S trdim delom se dokazujejo na zahodnih trgih in hvalabogu uspešno polnijo državno blagajno iz katere se plačuje sociala, zdravstvo, šolstvo, kultura... . In potem se najdejo modeli in privlečejo iz naftalina besedo imperialisti. Kdo bi jih razumel?
Koseznik
29. 08. 2018 08.52
+5
Potempa pojdite raje v Venezuelo. Pa ne pozabite poleg vzeti toaletnega papirja.
El Koronito
29. 08. 2018 09.26
+3
Ejga ... ne samo da nimaš neke splošne izobrazbe. Ti po mojem mnenju ne bi smel nikoli več, ničesar objaviti v javnosti. Ne rabiš se blamirat ...
Apostol1
29. 08. 2018 08.45
+12
Edina stranka v Sloveniji ,ki si upa reči bobu bob , bravo levica , če bo tako delala še naprej ,bo prav gotovo na naslednjih volitvah imela še boljši rezultat in normalno tudi moj glas tako kot do sedaj
El Koronito
29. 08. 2018 08.49
+6
Luna Mesec 1
29. 08. 2018 08.45
-1
.....tale Lukec bo moral pa še nekaj žgančkov z ocvirki pojesti, pa kakšno šolo do konca narediti, da mu bo kaj jasno
penintheass
29. 08. 2018 09.17
+7
El Koronito
29. 08. 2018 08.39
+1
Spet pametna in pogumna poteza naše vrle Levice. Bravo Luka in ostali.
nikhrast
29. 08. 2018 08.45
-4
El Koronito
29. 08. 2018 08.48
+1
TI in tebi podobni volilci sds-a gotovo. Že iz napisanega se vidi, da nimaš več kot 60 pik. Taprav material za desnaka.
penintheass
29. 08. 2018 09.20
+6
Saj to je res najbolj smesno. Da se delate norca iz njih, ceprav se edini borijo za enakost v druzbi. Vi raje ploskate tistim, ki vam odzirajo pravice in povecujejo obveznosti
El Koronito
29. 08. 2018 09.27
+5
Radi ližejo gremanski škorenj. Sam da je nemc pa to ...
fafajonka
29. 08. 2018 08.34
+11
Iz njegovega stališča Mesec menda pravi, da je zemlja ploščata, na njej pa vidi samo Evropo in Afriko.
Bitktamp
29. 08. 2018 08.39
+5
El Koronito
29. 08. 2018 08.40
-2
Apostol1
29. 08. 2018 08.46
+12
To vidite samo desničarji ,velikega vodjo in SDS
Castrum
29. 08. 2018 08.22
+23
Moraš biti pa res nekaj "posebnega", da se tako obnašaš v državi, katera ustvari 80% GDP z izvozom! A tale Luka sploh razume za kaj gre ?
El Koronito
29. 08. 2018 08.41
-8
Seveda razume. Samo za razliko od vas ni pripravljen lizat riti imperialistom.
macro
29. 08. 2018 08.44
-5
Jajajjajajaa niet nwo pa to, lucidni bo to spremenil. Njet.
aristotel
29. 08. 2018 08.16
+8
AmCham: Smo apolitična organizacija..ja pa ja,bla,bla,bla. So 100% lobistična organizacija vsa čast levici ki jim je povedala da zbornica aktivno lobira proti prepotrebnim okoljskim ukrepom, prispevala je k uničenju sindikalnega gibanja v ZDA in je ena glavnih zagovornic krčenja delavskih pravic," in še, da se "AmCham se zavzema za razgradnjo socialne države in za povečevanje vloge zasebnega kapitala v demokratičnih procesih,sedaj lahko pričakujemo vsesplošen napad na Levico s strani nekaterih naših političnih strank in lobistov!
Apostol1
29. 08. 2018 08.47
+10
Recenzor
29. 08. 2018 07.38
+21
A potem sta tudi naša Gospodarska zbornica in Obrtna zbornica, ki sta določeni z zakonom, zakonita lobista. Pa sindikati so tudi lobisti? In nenazadnje kaj pa je potem levica - lobist avantgarde?
GrKo666
29. 08. 2018 08.19
+4
Castrum
29. 08. 2018 08.21
+5
GrKo...mislim, da si ti tisti, ki ne razumeš bistva.