Tujina

Petletnega dečka našli, starše pa aretirali, v Španiji tudi že kriminalisti

Malaga/London, 31. 08. 2014 08.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Bolnega britanskega fantka, ki so ga starši kljub nasprotovanju zdravnikov odpeljali iz bolnišnice, so našli v Španiji. Njegov oče je sicer tik, preden so dečka našli, posnel video, v katerem je razložil, zakaj je sina odpeljal iz bolnišnice.

Petletni britanski fantek Ashya King je bil s starši v Španiji, je sporočila britanska policija. Policisti v Malagi so ustavili avtomobil ter v njem našli dečka in njegove starše. Dečka so odpeljali v bolnišnico, starše pa aretirali. V Malago so tako že prišli britanski kriminalisti, ki bodo starše zaslišali.

Predstavnik britanske policije Chris Shead je v odgovoru na kritike, da je bila aretacija staršev preoster ukrep, dejal, da so bili s strani britanskih zdravstvenih oblasti obveščeni, da je Ashya v veliki nevarnosti. "V tem položaju ni zmagovalcev. Že ves čas trdim, da je to za Ashyjevo družino zelo stresno obdobje," je dejal.

Za zdaj je po njegovih besedah še prezgodaj napovedovati, kdaj se bo Ashya vrnil v Veliko Britanijo, hkrati pa dodaja, da so se britanski zdravniki že posvetovali s španskimi, ki zdaj skrbijo zanj.

V ponedeljek, naj bi se po besedah Sheada začeli postopki za zahtevo o izročitvi obeh staršev Veliki Britaniji.

Kot je znano, so bolnega dečka starši kljub nasprotovanju zdravnikov odpeljali iz bolnišnice in odšli iz Velike Britanije. Policisti so sprožili mednarodno iskalno akcijo in opozarjali, da je deček v nevarnosti. Dečka namreč morajo hraniti s posebnim sistemom, v bolnišnici pa so dejali, da se bo baterija sistema kmalu izpraznila. Niso vedeli, ali starši baterijo znajo zamenjati.

Dečkov oče je posnel video, v katerem je razložil svojo plat zgodbe.
Dečkov oče je posnel video, v katerem je razložil svojo plat zgodbe. FOTO: YouTube

Le nekaj ur pred aretacijo je dečkov oče Brett King posnel video, v katerem je razložil, zakaj je sina odpeljal iz bolnišnice. Posnetek je kmalu po aretaciji na YouTubu objavil njegov najstarejši sin.

Brett King na posnetku v naročju drži svojega bolnega sina in razlaga, da je bil presenečen, ko je ugotovil, da je dečkova fotografija v vseh medijih in da družino išče policija. Povedal je, da je s sinom vse v najlepšem redu in da se veliko več smeje. V britanski bolnišnici so dečku sicer odstranili možganski tumor, a družina se ni strinjala z nadaljnjim načinom zdravljenja. "Želimo samo, da nas pustijo pri miru. Zelo je bolan. Želimo samo, da nadaljuje z zdravljenjem. Ne bom se vrnil v Anglijo, kjer mu ne morejo dati takšnega zdravljenja, ki ga hočem. Želim le pozitivne rezultate za sina," je povedal.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (100)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
01. 09. 2014 10.42
+5
Starša sta odpeljala otroka tudi zato ker se nista strinjala z načinom zdravljenja 'poskusi in napake', za povrh pa so jima zagrozili, da ne bosta več ima vstopa na onkološki oddelek. S takšnim vedenjem in ravnanjem so zdravniki in bolnišnica jasno pokazali kaj tam počnejo z njunim otrokom, da je njihov poskusni zajček. Na to je treba biti vedno previden, ne veš točno kdaj prestopijo mejo. Razen tega nista razumela, da je po njihovem zdravljenju bilo z otrokom slabše kot prej, ... za povrh končal na vozičku na pol živ, ...to ni nobeno zdravljenje. In kje je pri vsem tem ozdravitev, ko se ves čas govori o zdravljenju. To sta dve različni zadevi.
ajnajs
01. 09. 2014 07.51
+2
vprašam se zakaj straši nimajo možnosti poiskati tudi alternativnega ali drugega strokovnega zdravljenja - poglejte primere v SLO, kjer zavrnejo znanstveno dokazano in hočejo rezati noge,...
Ramzess
01. 09. 2014 10.37
+3
Medicina misli, da je njena doktrina in in oh. Po drugi strani pa je v ozadju še marsikaj.
Sianne
01. 09. 2014 00.52
-2
Neverjetno, koliko ljudi tule meni, da če imaš otroka, je tvoja lastnina, s katero lahko ravnaš po mili volji... Ni. Je bitje s pravicami. Otrok ima pravico, da ga zdravijo po metodah, za katere je znanstveno dokazano, da so učinkovite. Če kdo ne ve, kaj to pomeni "znanstveno dokazano", naj si prebere še kaj drugega kot zarotniške članke falirancev z raznih področij..
Ramzess
01. 09. 2014 10.47
+5
'Znanstveno dokazano' je v tem svetu zelo relativna zadeva, ... ve se kdo da tak žegenj za kaj. Otrok morda ima pravico, težava pa je, da nima nobenega vpliva na to kako ali s čim naj se ga zdravi, ne more izražati svoje volje, se ga ne upošteva. Žal. Teorija je eno, praksa pa drugo.
asgml
31. 08. 2014 20.42
+5
če nista bila zadovoljna s predlaganim zdravljenjem, se v takem primeru začne iskati drugo rešitev in otrok ostane v bolnici še naprej, dokler se ne najde ustreznejša varianta.Kar sta naredila tadva, je res zelo naivno.In tako bolanega otroka vozarit po Evropi in spraševat, kje bi ga vzeli?!? Jehove priče imajo določene zadržke, npr odklanjajo transfuzijo.V Slo se to upošteva in se svojcu npr pač ne da transfuzije, čeprav je to v veliko škodo pacienta in lahko tudi življensko ogrožujoče..Predlagali so obsevanje in če se starš ne strinja, je drugače, kot če se ne strinja odrasel.Ker pediater ščiti otroka in v tem primeru ni važno mnenje staršev.Zato je jasno, da so pobegnili...
vezuv_
31. 08. 2014 17.33
+5
nekateri komentarji so res bedni! sprašujem se če se sploh zavedate kaj pomeni imeti otroka s tumorjem? Ne bolnišnične metode niso vedno najboljše, kemoterapije večkrat povzročajo več škode kot koristi. Naj komentirajo ljudje, ki zadevo poznajo, ne pa neki bluzite brez veze.
Sianne
01. 09. 2014 00.53
+1
Mislim, da nas ima kar večina izkušnje z rakom bližnjih in/ali daljnih sorodnikov ali prijateljev. To ti ne daje nobene avtoritete, žal. "Ljudje, ki zadevo poznajo" so zdravniki in znanstveniki, ki so "zadevo" študirali, se z njo vsakodnevno ukvarjajo in na leto vidijo na stotine, če ne tisoče, primerov., ne pa ljudje, kot sva jaz in ti, ki imava s tem zelo omejene izkušnje, morda nekaj primerov v življenju, pa še to zelo čustveno zaznamovanih.
Ramzess
01. 09. 2014 11.00
+4
Študirali, farmacevtsko doktrino, ne medicinske, ... posledično polno napak in priredb, ... komu neki v prid.
luckyss..
31. 08. 2014 15.52
+22
Oblasti so še pravočasno našle dečka - preden bi ta ozdravel.....Tudi s takšnega stališča bi lahko gledali na problem.Mi tu od daleč seveda ne poznamo podrobnosti in težko ocenjujemo kdo ima prav;)
Ramzess
01. 09. 2014 11.01
+1
Bolnišnica noče priti na slabi glas, ... izguba poskusnega zajčka pa je tudi nekaj.
Watchdog
31. 08. 2014 15.20
-12
lepe o?ke
31. 08. 2014 14.29
-6
To pa so verski fanatiki, in zakaj niso napisali kako in kje bi ga zdravili? '
Ramzess
01. 09. 2014 10.48
+3
Protonsko sevanje., ki naj bilo za možgane otrok mnogo boljše.
grim3
31. 08. 2014 12.44
-17
Ko berem nekatere komentarje, mi gre na kozlanje. A zato, ker je otrok "tvoj" pa lahko z njim počneš kar hočeš? Me zanima, koliko od teh ljudi svoje otroke na takšen ali drugačen način maltretira, ker so pač njihovi in jim noben ne bo govoril, kaj naj z njimi počnejo...
platon26
31. 08. 2014 12.50
+17
To je pač svoboda ki je res včasih grda in nepravična toda to je cena svobode! Za mentalne lenuhe tvojega kova ki pa konstantno bruhajo pa smo dobili policijsko državo v kateri si še tazadnje ne moreš obrisati brez kontrole države!
grim3
31. 08. 2014 12.58
-13
Zakaj, ker se ne strinjam s tabo? Kvečjemu si ti, ker nisi sposoben dojeti, da vsi nimamo enakih mnenj.
platon26
31. 08. 2014 13.06
+13
Kaj je tvoje mnenje mene čisto nič ne briga! tvoja mnenja bazirajo na prazni glavi, pardon sprani glavi s strani medijev ali pa verske vzgoje! Tudi otroci imajo svoja mnenja pa kaj čmo! Ko boš pa razširil svoja obzorja in na podlagi tega napisal kako mnenje se pa z veseljem spustim v debato do takrat pa packaj pa to!
grim3
31. 08. 2014 13.24
-8
In kako si ugotovil, na čem bazirajo moja mnenja?
grim3
31. 08. 2014 13.25
-7
Ne rabiš odgovoriti. Se mi ne da ukvarjati z internet debilčki, ki mislijo kako blazno pametni so, ker znajo tu pa tam uporabiti kako učeno besedo.
civitasstain@gmail.com
31. 08. 2014 15.23
+9
ja grim. Se vidi, da nimaš otrok in govoriš neumnost, kot če bi jaz dajal nasvete nosečnicam. Vsi starši hočejo otrokom najboljše in vse to povežejo s svojo kulturo in nekateri tudi s svojo vero. Nobeden si ne svoji otroka kot svojo lastnino, ampak čuva kot svojo oko. Torej prej mislit, potem pisat, pa ne biti preveč pameten!!!!!!!!
mb6
01. 09. 2014 10.02
+1
Platon26.... malce sem preletela tvoje komentarje. Ne glede na to, kaj komentiraš ali koga zagovarjaš ali pa komu nasprotuješ, je tvoja toleranca do drugače mislečih povsem na nuli. In vedno na meji (če ne že čez) žaljivega. Se niti ne bi obregnila ob to, če se ne bi imenoval ravno "Platon".
Jure225
31. 08. 2014 12.35
+14
Tik, preden... .? Avtor tega članka, pa ne zna ravno postavljat, vejic. Kaj, ne novinar? Se tega na FDV ju, niste učili?
Laksu
31. 08. 2014 17.07
+2
Haha kak hudo dober komentar. Solze mi tečejo, vsaka čast za to :D
vezuv_
31. 08. 2014 17.35
-1
Against
31. 08. 2014 12.13
+10
Sami pametnjakoviči med komentatorji - zdravstvo zanič, farmacija zanič, če je otrok bolan, ga bi raje peljali v molilnico. Polovica od vas ali celi vsi pa ste živi zato, ker ste tekom življenja obiskali dohtarja zaradi ene izmed sedaj obskurnih bolezni, ki jih pozdravi pest antibiotikov, 100 let nazaj pa so zaradi podobnih bolezni umirali kot muhe. Sedaj pa tukaj pametarite - itak lahko, saj je ravno farmacija poskrbela, da se ohranjajo geni, ki se sicer ne bi in pameti, ki jo imate, že zdavnaj ne bi bilo več. Tako pa potujemo v gluup in neumnem svet...
rew333
31. 08. 2014 12.27
-3
no ja, očitno nam ti že pišeš iz takega sveta...
platon26
31. 08. 2014 12.32
+0
Penicilina ni odkrila farmacevtska multinacionalka ampak znanstvenik in še to po nesreči! Je pa seveda penicilin naravna zadeva in ne neka umetna tvorba v laboratoriju in tako naprej! Pametnjakovič si samo ti ker je glava prazna!
Ramzess
31. 08. 2014 12.38
+7
MiniCAK, deloma imaš prav, ... po drugi strani pa je danes več bolnih in prizadetih kot takrat, ... in to kljub 'moderni' medicini.
platon26
31. 08. 2014 12.54
-3
MINI ko si tako pameten upam da si se cepil proti svinjski gripi pa proti ptičji gripi in pa kmalu proti eboli pa to! Da ne govorim o tem da pod nujno precepi svoje potomce ob rojstvu da bodo ZDRAVI pa to! Malo branja o tej temi bi ti odprlo oči! Koliko se je povečalo število avtistov koliko otrok umre oz postanejo mentalno prizadeti zaradi ceplenj pa kako to da je se od leta 1980 št cepiv ki jih otrok dobi kmalu po rrojstvu več kot podvojilo! POJMA NIMAŠ! Aja še to penicilin je od odkritja do masovne proizvodnje za človeško uporabo potreboval skoraj 20 let s tistim zvarkom za ptičjo gripo pa so te cepili preko noči!
civitasstain@gmail.com
31. 08. 2014 15.30
-1
Platon, ne da bi podrobneje komentiral, ti dam prav. Jaz osebno poslušam zdravnikove nasvete, odločam pa sam, ker vem, da se v zdravstvu pojavljajo lobisti, ki služijo na ta račun!
rew333
31. 08. 2014 11.05
+49
nimam občutka, da gre za neodgovorne starše... Oče pravi, da se otrok več smeje in to so stvari, ki jih lahko cenijo le starši, ne pa neko bolnišnično osebje, starši tudi vejo, da je otrokovo počutje že pol zdravja, ne pa da zdravje pomeni samo instrumente, medikamente, aparature... Poleg tega je očitno, da imajo starši za otroka nek nadaljnji načrt zdravljenja... IN ZATO SO JIH ZAPRLI?!!!!
Ramzess
31. 08. 2014 11.11
+16
Oblasti menijo da način ni v skladu z medicinsko (farmacevtsko, saj ta kroji to) doktrino.
Against
31. 08. 2014 12.06
-20
Edino pravilno, da se jih zaprli. Starši nimajo pojma. Verski fanatiki toliko manj.
platon26
31. 08. 2014 12.11
+6
BosnianPatriot
31. 08. 2014 13.12
+7
revolucija_mb
31. 08. 2014 13.25
-1
vezuv_
31. 08. 2014 17.38
+2
Mini ko boš imel partnerja ali otroka z rakom ali tumorjem (kar je v bistvu isto sranje) potem se oglašaj, ker ....... nič ne veš, takrat pa bo prišel čas, ko več dni zapored ne boš spal in boš samo to razmišljal, kako bi mu pomagal. Kako vem - ja ker živim ob človeku s to boleznijo.
Ramzess
31. 08. 2014 11.03
+16
Težko je zaupati medicini, ki zagovarja farmacijo, negira pa naravna zdravila (ki jih farmacija sicer pozna) in podobno. Ne pravijo zaman o zdravniki dilerjih farmacevtskih zdravil. Velja, ni neozdravljivih bolezni, so le neozdravljivi ljudje, in v naravi za vsako bolezen in tegobo rožca raste. A za farmacijo te niso profitabilne, še več, še nekatere vitamine je kategorizirala kot nevarne (tudi vitamin C), pa to v resnici niso. No, raka, brez posledic na organizem, pozdravi in odpravi vitamin B17.
Teodorra
31. 08. 2014 11.34
+4
Against
31. 08. 2014 12.07
+1
Jup. Zato zaupamo v masterplan bitja, ki ne obstaja in vse okrog nas sekiramo, da verjememo v nekaj, kar nismo še nikoli videli. Ko šljivi farmacijo, njim se gre samo za dobičke, verskim fanatikom pa za idiotitem.
Sianne
01. 09. 2014 00.48
+1
"Vitamin B17" ne obstaja... Obstaja amigdalin, za katerega pa ne obstajajo nobeni znanstveni dokazi, da je kaj bolj učinkovit od tople vode in dveh očenašev..
Ramzess
01. 09. 2014 11.02
Ramzess
01. 09. 2014 11.07
Amigdalin ali Leatril ali vitamin B17 je vse ista zadeva.
revolucija_mb
31. 08. 2014 10.56
+6
Torej, otrok je tvoj....rad ga imaš....pa ne smeš narediti tako kot želiš ?! To bi naj bila svoboda ? ccc, samo to...vse ostalo me ne zanima in ni moja stvar. Da pa MOREŠ otroka peljat v bolnico....zdravstvo pa tudi spoznaš v 15ih minutah.
Against
31. 08. 2014 12.07
-3
Aja, po tvoje je svoboda to, da bi smel otroka ubiti, ker se tako spomniš, pravico otroka, pa ko jih šljivo. Podobno kot splav - kot želiš, tudi če koga fentaš uz put.
revolucija_mb
31. 08. 2014 13.22
+4
Torej ti si ta starša kr obsodil(a) (dvomim da ju poznaš), ker je članek tako napisan ? Torej ti veš da bi ga ubila če ne bi bil v bolnici ? Vau, nekdo pa res vse ve. Kako si TI drzneš nekoga obsojat ki ga sploh ne poznaš !!! RAZMIŠLJAT ZAČNI Z SVOJO GLAVO !!!
civitasstain@gmail.com
31. 08. 2014 15.39
+1
Zdaj mi pa eden naj razloži iz zdravniške strani, kako je mogoče po novem, da se bolnice financirajo in delajo z dobičkom, kot neka podjetja. Prej je bilo drugače, enkrat polne bolnice, drugič prazne, ker bolezen se ne ravna po kapacitetah praznih postelj???
vezuv_
31. 08. 2014 17.41
civitas - ne razumeš, zdaj živimo v 21. stoletju, ko moreš vnaprej predvidet, da boš na točno določen dan zbolel. Žal prišli smo tako daleč! glede negative okoli staršev: le kateri starši, ne glede na versko prepričanje, pa bi želeli slabo svojemu otroku? Mislim, da nobeden! in uni v angliji zdaj na moč užaljeni ker oni ne bodo dobili več denarja iz tega naslova - žal vse je povezano z denarjem.
Ramzess
31. 08. 2014 10.46
+11
Nevarnost je relativna, v takem primeru, ... bolnišnica trdi da je v nevarnosti, a v njenih 'strokovnih' rokah pa kao da ni.
Ramzess
31. 08. 2014 10.55
+6
Vprašanje kaj bo, če otrok v 'strokovnih' rokah umre, ali ostane trajno prizadet, ... starši pa zaprti, brez pravic in vpliva. Da o drugih otrocih te družine ne govorimo.
Kajetan
31. 08. 2014 11.05
+5
Tukaj pa se popolnoma strinjam s tabo in predvsem tukaj velja rek Če imaš takšne prijatelje tudi sovražnikov ne rabiš. Vsi imajo nekaj za povedat proti zdravstvenem sistemu v Ameriki, vendar so oni svetlobna leta pred VB tako po humanosti kakor po načinih zdravljenja. Ne morem pa razumeti kako je lahko Avstralija v tem pogledu 100 svetlobnih let pred obema pa čeprav imajo iste korenine.
civitasstain@gmail.com
31. 08. 2014 15.41
Samo,- jaz vem, da bi rekli, napravili smo vse kar je bilo v naših rokah! Dokaži nasprotno!
Ramzess
01. 09. 2014 11.03
Ne v naših rokah, temveč v skladu z našo doktrino, ... velika razlika, ...saj vemo da doktrine ne smejo delati, sicer so ob licenco in službo.
kiboko
31. 08. 2014 10.39
+56
Družina samo hoče operacijo, ki naredi manj škode možganom ... britanski ZZZS pa ne dovoli. Pri tem niso kršili nobenih zakonov, otroka so peljali ven povsem zakonito in zanj skrbijo, obravnava se jih kot kriminalce, morajo se skrivati pred policijo, ker zdravniki hočejo izpeljati cenejšo operacijo. Zdravstveni fašizem.
Ramzess
31. 08. 2014 10.47
+6
Saj, in bogve koliko denarja se je že pretočilo na ta račun.
VirusX
31. 08. 2014 10.49
+11
Ha ha ha Britanski ZZZS ;) Zavod za zdravstveno zavarovanje slovenije ;)
platon26
31. 08. 2014 12.13
+3
Boho ce nisi dojel kaj je hotel povrdat se dobr zavarvi pa to
zemljemerec
31. 08. 2014 10.29
+11
upam, da bodo sedaj tudi britanci zbirali zamaške...za vse položnice ki pridejo.
gmj
31. 08. 2014 09.25
-32
...le pozitivne rezultate za sina. Fotr, ZBUD SE!!
BosnianPatriot
31. 08. 2014 12.56
+2
naamah
31. 08. 2014 09.04
+78
Ne vem kako je v Britaniji ampak vem da pri nas si v bolnici prostovoljno. Strokovnjaki ti lahko le svetujejo in priporocajo da ostanes notri ven gres pa na lastno odgovornost. mogoce malo neodgovorno in sebicno od starsev, ce je otrok v smrtni nevarnosti vendar nikakor jih ne bi bilo potrebno iskati in obravnavati kot kriminalce
platon26
31. 08. 2014 09.10
+38
Ta zgodba v medijih je zato, da bodo sprejeli nove zakone in bo DRŽAVA odločala kdaj in kako te bodo zdravili tudi v VB kot pri nas si tam prostovoljno zaenkrat!
Laksu
31. 08. 2014 09.21
+28
Točno tako. In da bo jasno, boli njih za zdravje otrok, za denar gre. Več ljudi bo zavračalo zdravljenje, manj bo denarja v blagajni in to je ves problem.
Inja
31. 08. 2014 09.50
+10
O svojem zdravljenju lahko odloča le polnoletna oseba. Za otroke pa sicer odgovarjajo starši vendar lahko strokovne osebe na podlagi zakona o varstvu otrok presodijo ali starši ravnajo v dobro otroka. Zato takšna obravnava. Ker so v bolnišnici presodili, da starši škodijo otroku in mu odrekajo zdravljenje.
CyChick8
31. 08. 2014 10.16
+7
točno tako Inja, sem ravno hotela napisati nekaj podobnega. Če je to prav ali ne, pa ne vem.
kiboko
31. 08. 2014 10.42
+11
Starši zahtevajo operacijo, ki je dražja, ker jo ne delajo v VB. To je vse, nobenega predpisa niso kršili. Družba pusti neznancem, da se seksualno izživljajo na otrocih, zdaj v VB afera glede 1300 otrok ... ukrepa pa policija in mednarodni pregon kadar starša zahtevata dražjo operacijo.
Ramzess
31. 08. 2014 10.52
+8
Prostovoljno je, dokler se neka oblast ali njena veja ne odloči drugače, je pa konflikt starš otrok drugačen, ... še prehitro lahko izgubijo pravice, oblasti pa zdravijo otroka proti volji vseh, otrok tako ali tako nima nobenega vpliva. Posledice pa ... ni nujno da so uradno uveljavljeni načini zdravljenja dobri, ... vemo da vsi niso. Še en razlog zakaj je pri nas na referendumu družinski zaklon padel, ... preveč pravic državnim službam, in premalo staršem, zamislite si posledice, da vam otroka lahko vzamejo kadar jim paše, in počnejo, tudi zdravijo, proti vaši volji, ... kaj če otrok umre ali ostane prizadet, bodo oblasti odgovarjale zato, seveda ne, ker nikoli ne.
Kajetan
31. 08. 2014 11.02
+10
Kdor od vas je že slučajno delal v VB in pozna njihov zdravstveni sistem ve da se temu otroku v VB ne piše dobro. Ker starši niso neki magnati ali pa člane kraljevske družine bo otrok obravnavan zelo nizko s sistemom najnujnejše oskrbe z minimalno rehabilitacijo. Je pa zanimivo in noben se ne vpraša zakaj so v VB tako dolgo čakali da otrok ne more več niti jesti sam, ker če bi ga operirali prej bi morala zavarovalnica vložit veliko denarja v rehbilitacijo. Sedaj ko so odobrili so izbrali bolnišnico ki je delno kvalificirana in rezultat je gotovo najhujše kar lahko starši doživijo. V VB letno umre ali jih zavozijo največ ljudi na svetu in to samo zaradi njihovega zdravstvenega sistema. In nikjer ni vprašanja zakaj so ga tako dolgo pacali, tumor ne nastane iz danes na jutri. Ne obsojat starša in kriminalizirat njihovih dejanj ker resnica tiči globoko v zdravstvenem sistemu VB. To kar je naprimer v Nemčiji, Avstriji samoumevno delno tudi pri nas te v VB gledajo kot da si z lune priletel. Ne govorim na slepo bil sem tam in vem kako je in ravno zaradi tega sem odšel, bog ne daj da tam zboliš in nisi ultra bogat ali pa član kraljeve družine.
platon26
31. 08. 2014 11.13
+1
CyChick27 31.08.2014 10:16:34 točno tako Inja, sem ravno hotela napisati nekaj podobnega. Če je to prav ali ne, pa ne vem Mislim pa kaj je to za en stavek???? Res rad bi razumel ta zmazek! Hotela sem napisati nekaj podobnega če je to prav pa ne vem??? HALO!!! Imaš možgane ali ne? No ti si lep primer človeka namesto katerega razmišlja TV! Ne razmišljaj preveč in glej novice pa to pa boš vedela ali je prav ali ni!
Laksu
31. 08. 2014 08.58
+90
Sramota! Aretirati starša, ki želi za svojega otroka najboljše! Ni uradna medicina najboljše, kar znamo, je pa farmacija največji nateg. Tudi pri nas bo vedno več ljudi zavračalo "zdravljenje," ki to sploh ni! In vsak ima do tega pravico!
Janez_53
31. 08. 2014 09.02
-17
Po tvoji logiki bi zdravstvena blagajna morala imeti čedalje večje presežke.
platon26
31. 08. 2014 09.12
+40
Janez ne zdravstvena ampak farmacevtske korporacije in te seveda imajo vsako leto večje milijardne presežke! No ja nmaš pojma!
Kcm Hybrids
31. 08. 2014 10.14
+13
Znimiva je zgodba balkanske zdravnice, ki je nekaj let delala na najvišji mestih v zdravstvu - celo vodja razvoja zdravstva je bila (v nevem katerem mestu že) - a je po dolgoletni praksi opustila uradno medicino, ker je sama ugotovila, da ko pride pacient z eno težavo, katero ona zdravi z farmacevtskimi izdelka, se potem vedno vrne v roku enega leta ali dveh, z novimi simptomi, ki so pa nemalokrat vseeno napisani pod stranske učinke prvega zdravila. Začaran krog je to.
kiboko
31. 08. 2014 10.43
+2
Janez, ja - v zdravstveno blagajno je treba dati dovolj denarja za otroke. Zakaj pa ne? Pri nas ga je dovolj, v VB še več.
kleopatra-1
31. 08. 2014 10.45
+6
se popolnima strinjam, farmacija je nateg, resnično potrebujemo - dokazano - 5% zdravil, vse ostalo je milijardni zaslužek. Sem delala nekaj let s farmacevti in mi je vse jasno. Pri 12-ih letih je imel moj sin sum na levkemijo, dva meseca sem ga vozila po preiskavah, vsakič novi dodatni simptomi bolezni. Ker se tudi sama ukvarjam s parapsihologijo in para medicino, sem ga odpeljala h kolegu bioenergetiku, po eni sami seansi so bili izvidi popolnoma normalni. In lahko me aretirajo kot želijo, o načinu zdravljenja otrok (zdaj so sicer že odrasli) sem vedno odločala sama, o svojem pa tudi. Dodatno zavarovanje je itak nateg, jaz ga ne plačujem, ker sem se natančno poučila, da če me zadene infarkt, rak, prometna - me morajo ozdraviti pod obveznim, dodatkov kot je roza povoj npr. pa ne rabim. Moj sin, ko si je skoraj odrezal prst in sem ga peljala na urgenco, je bil brez dodatnega, pa je doplačal 2 evra za plastično oopornico. In za ta 2 evra razlike naj plačujem dodatno vsak mesec 30?! In še veliko je za napisati proti današnji medicini in farmaciji, ampak bom predolga ...
Ramzess
31. 08. 2014 10.57
-1
Kcm Hybrids, pa znano je, da so stranski učinki zdravil, že 'programirani' vanje.
Laksu
31. 08. 2014 17.13
Kcm Hybrids, govoriš o dr. Sladjani Velkov, ki pride kmalu tudi v Slovenijo in jaz grem na njeno predavanje. Ona je človek, zaradi katerega še imam upanje, da se bojo stvari nekoč spremenile.