Črna kronika

Policija potrdila: 62-letnik je imel v vrečki meso z neznano snovjo, med begom pa je bil nasilen

Maribor, 21. 01. 2015 16.35 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Zgodba domnevnega zastrupljevalca psov se razpleta: mariborski policisti so potrdili, da so 62-letniku v parku zasegli vrečko s kosi mesa, na katerih je bila neznana snov, zato bodo nadaljevali s preiskavo. Ker je moški med begom udaril eno osebo, mu bodo izdali tudi plačilni nalog.

Mariborski policisti so danes poslali pojasnila v zvezi s ponedeljkovim dogodkom v mestnem parku, kjer je občan prijel domnevnega zastrupljevalca psov.

Kot so sporočili, so bili v ponedeljek okoli 18.30 obveščeni, da so ljudje v bližini mestnega parka v Mariboru opazili neznanca z vrečko v roki, ki ga sumijo, da zastruplja živali. Policisti so odšli na kraj dogodka in ugotovili, da je neznanec z vrečko v roki zbežal in jo med begom odvrgel. Ljudje so stekli za njim in ga prijeli, ob tem pa je moški enega od njih udaril.

Vrečka z domnevno zastrupljenim mesom.
Vrečka z domnevno zastrupljenim mesom. FOTO: Društvo za zaščito in pomoč živalim Animal Angels

Policija je v zvezi s tem primerom prejela ustno kazensko ovadbo, iz katere izhaja sum, da je bil v preteklosti na tem območju zastrupljen pes. Poleg tega so policisti prijetemu 62-letnemu državljanu Slovenije zasegli vrečko s kosi mesa, na katerih je bila neznana snov. Zaradi tega bodo nadaljevali z zbiranjem obvestil in preverjanjem okoliščin suma storitve kaznivega dejanja. Po dokončno zbranih obvestilih in dokazih bo policija o ugotovitvah obvestila pristojno državno tožilstvo.

Ker je 62-letnik s tem, ko je udaril eno osebo, kršil tudi določila Zakona o varstvu javnega reda in mira, so mu izdali plačilni nalog. Med kršitvijo se je poškodoval, zaradi česar so ga odpeljali v UKC Maribor, kjer so mu nudili zdravniško pomoč.

Strup za polže, zdrobljeno steklo, antifriz ...

Za razjasnitev okoliščin kaznivega dejanja policija prosi vse, ki imajo koristne informacije, da jih sporočijo na telefonsko številko 113, ali se oglasijo na PP Maribor I, na Vošnjakovi ulici 1 v Mariboru, kjer vodijo preiskavo primera.

Že včeraj smo poročali, da je 62-letnika do prihoda policije pridržal pogumen občan Marko. Kot nam je pojasnil, s svojo psičko redno zahaja v park in v zadnjem času ni minil dan, da ne bi bilo govora o tem, da psom nekdo nastavlja strup. "Od strupa za podgane, za polže, hrano bi naj namakali v antifriz, v nastavljeno meso zdrobljeno steklo ipd ..." je opisal.

O moškem, ki ga je prijel, je Marko povedal, da naj bi v enem od lokalov govoril, da v parku, drevoredu in okolici v kratkem ne bo več nobenega psa, ker bo vse zastrupil, zato je tudi naredil, kar je.

Zdaj Marko upa, da bodo pristojni organi zadevo rešili. "Nenazadnje sem blizu mestnega parka doma, imam dva šoloobvezna otroka, ki se tedensko vsaj dvakrat s šolo odpravita v park igrat. Ne upam si niti zamisliti, da se jima zaradi takega brezvestneža kaj zgodi," je še povedal.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (184)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

razocarani
23. 01. 2015 11.21
+3
in spet ne bo nic pristojni organi so samo organi za lulat.*.. zalosti me kako so polna usta teh organov ki nocejo storiti nic ..a narod drago placuje vse te nehumane organe ..a je bil ze kak tak zlocinec obsojen na pravo kozen ..
JosipBrozDrugi
23. 01. 2015 07.55
+0
zakaj je bil domnevni zastrupljevalec kaznovan? zato, ker se je branil pred nasilnimi zasledovalci?
razocarani
23. 01. 2015 11.23
+1
ja kaj ko pa imamo zakone in organe ki dobesedno scitijo zlocince vseh vrst .in te organe placuje narod .. kdaj nam bo prekipelo ..pa tisti ki pisejo in potrjujejo ze zlocinske zakone ,se vedno ropajo in rovarijo
Principat
22. 01. 2015 21.47
-6
_________ parki so postali pasja sprehajališča ,, kužki KAKAJO , LULAJO po travici in rožicah in vsakem grmu kjer delajo svoje zaznambe ,, aja POTEM PAS PRIDEJO OTROCI , ki so šele v drugem planu , ki jim bi naj bil park namenjen ,. enostavno lepo vas prosim , park naj bo last tistim , ki je namenjen , se pravi otrokom in starejšim občanom ------------- psi pa ven iz mesta !!
FIGEC
22. 01. 2015 15.55
-4
24 kuram predlagam, da to temo odprejo ponovno takrat, ko bodo izsledki preiskave znani. Kar pa se tiče antifriza..., vem, da bazira na alkoholu, kateri ima nizko zmrzišče (cca. -100 st. C). Katera je tista snov v njem, ki bi naj bila nevarna psom, če tako meso požre, pa ne vem. Ali mogoče kdo ve kaj v zvezi s tem?
ivan.z Doba
23. 01. 2015 12.15
+3
Nastja Selinchy
29. 01. 2015 13.24
Antifriz je strup za živali, konkretno etilen glikol (95%). Meni je to povedala veterinarka, ko sva se pogovarjali o izginjanju mačk v naši okolici, ko ljudje nalivajo antifriz, marsikomu steče malo mimo, mucke pa vonj antifriza privlači, in posledično se lahko zgodi, da ga poliže s tal. In ja, mucki od tega umirajo, domnevam da za pse drži enako.
Raspunin777
22. 01. 2015 15.24
+6
Družina smo jaz moja žena ter pes ! Prihajam pa iz ZL
Karnead
22. 01. 2015 15.03
+2
Mislim, da bi bilo potrebno obdavčiti lastnike psov, po kilogramu telesne teže. Pa visoke kazni za tiste, ki jih nimajo na povodcu in za njimi ne pospravljajo iztrebkov. Če otrok ob drevesu lula se vsi zgražajo. Ko pa si na sprehodu kot na pohodu čez minsko polje, pa so ubogi psički. Pa še nekaj niso krivi psi, ker pes je pes! Krivi so malomarni lastniki!!
razocarani
23. 01. 2015 11.26
+1
tudi take kot si ti moramo dati na povodec pa se obvezno nagobcnik ,,z takim lajanjem plasite miroljubne zivali
METKA102
22. 01. 2015 11.26
+14
Veste kaj, vsak zagovarja svoj interes. Imamo kužka, za katerega skrbimo in pobiramo njegove kakce. Nekateri kužki so veliki za eno ped, drugi ogromni. Tisti ogromni tudi veliko jedo in delajo pač temu primerne kakce. To je logično. Tudi ljudje smo veliki in imamo svoje iztrebke temu primerne. Zdaj se pa zamislite, da ne bi imeli stranišč in bi iztrebljali vsevprek, ob cesti, na pločnik, zelenico, igrišče. In to puščali kar tam. Ne, ne gre tako. Bodimo uvidevni, saj le tako lahko pričakujemo, da bodo drugi do nas. Pa lep dan vsem.
razocarani
23. 01. 2015 11.28
+1
kaj ces ko nekateri sebicno gledjo le nase ,,zal je tega veliko prevec ,zacne se takole in konca z vedno bolj podlimi dejanji
mufflon
22. 01. 2015 11.01
+38
Naj za kazen poje to, kar je imel v vrečki....
PubecIzVasi
22. 01. 2015 10.53
+24
V zapor z njim in tam naj prislino dela nekaj let.
zassa
22. 01. 2015 10.39
-3
Jst ne vem kje vi zivite ampak v lj se m je mogoce enkrat zgodil da kdo ni pospravil za svojim psom.
Praškovarit
22. 01. 2015 11.47
+8
sprehodi se po Brdu, boš šu lohk cikcak po pločnikih
MršPizda
22. 01. 2015 15.24
+0
sprehodi se po PST-ju, ko minsko polje je.
ZakoniZdravja
22. 01. 2015 10.25
-24
Med begom je bil nasilen. Ce bi bil jaz napaden bi tudi bil nasilen.
Karnead
22. 01. 2015 14.59
-3
Se strinjam, če bi mene nekdo prijel, bi se ga poskušal otresti. Pa še od odvetnika bi dobil povabilo na sodno obravnavo in plačilo za odškodnino, ker so mi bile kratene temeljne osebne svoboščine. Svobodo lahko nekomu odvzame le policija! Pa še to mora biti opravičeno!
malla zvezdica
22. 01. 2015 10.17
+15
že to. da umirajo nedolžne živali je grozno.... ali je kdo pomislil, da bi kaj takšnega komot v usta dal tudi kakšen otrok?..... kar bi se komot lahko zgodilo.... ste pomislili na to? pa groza no...
Woy1
22. 01. 2015 09.33
+41
.... no, temu dedu je potrebno narediti šnicl iz tistega mesa ... če je dober za pse, je dober tudi za njega, kajne ? ....
mikson1402
22. 01. 2015 09.10
+7
Marko , škoda ko ga nisi malo za uhe...Imaš pa sigurno pir v dobrem, ko se naslednjič srečava...14. 02 ti bom častil..hehe...
zemljemerec
22. 01. 2015 08.19
-68
Kdaj boste spisali zakon, da pes ne sodi v človeško bivališče v stanovanjskem bloku !!!! žival je žival, stanovanje pa stanovanje, kdor želi žival ob sebi naj se preseli v svojo hišo s parcelo,na kateri naj lulal in kaka in laja po mili volji.
mikson1402
22. 01. 2015 08.52
+47
mikson1402
22. 01. 2015 08.53
+38
potem pa lulaj kje hočeš.....kdor ne mara živali, je zame ...ne ne bom napisal, ker bom izbrisan...
ivan.z Doba
22. 01. 2015 09.24
+13
malla zvezdica
22. 01. 2015 10.18
+17
lacolomba
22. 01. 2015 10.26
+7
Nastja Selinchy
29. 01. 2015 13.16
Žival ne sodi v blok (govorim o psih!), saj v prvi vrsti tak življenjski habitat škodi predvsem psu. Da ne omenimo konkretno ogroženih medsosedskih odnosov. :)
no9
22. 01. 2015 07.00
+2
jst bi imel psa ampak ne v bloku…
Nastja Selinchy
29. 01. 2015 13.13
Pes ne sodi v blok, ker mu primanjkuje naravnega življenjskega prostora, takšni psi so v večini zafrustrirani, živčni in hiperaktivni, razen če se ga res 2x na dan pelje na sprehod in ogromno ukvarja z njim. Ampak še vedno - pes potrebuje naravo. Ni pa tudi priporočljivo, ker zna pes ponoči tuliti, bevskati, ko vas ni, in zna to pošteno motiti sosede, ki si pa konec koncev v svojem domu, ravno tako kot vi, zaslužijo mir. Torej, dvojni NO GO! ;)
gamn06
22. 01. 2015 01.40
-114
Nič ni hudega, če sem ter tja pogine kakšen kužek, človekovo življenje je vredno za 1000 štirinožničnih. Naš pes je samo 3x poizkušal prestopiti hišni prag, pa mu ni uspelu, ker je za vsak korak čezenj fasal batine s cirkovo metlo... in tako se je naučil, da hišnega praga prestopiti ne sme! Tako kot otroku je potrebno tudi psu že kot mladičku postaviti določene meje, ki jih ne sme prestopiti! Jaz za temi besedami trdno stojim, ker so 100% resnične in pravilne.
Ciarra
22. 01. 2015 06.17
+64
Svašta,batine s sirkovo metlo? A otroke ste tudi tako vzgajali?Ker potem ste zreli za psihiatra in socialno službo!
ce.ce.
22. 01. 2015 07.59
+47
mikson1402
22. 01. 2015 08.57
+30
Jasnovidec Cosmos
22. 01. 2015 01.20
+52
Kako je sedaj neznana oseba,če so mu izdali plačilni nalog?Sicer pa,če bi meni zastrupil psa bi sedaj bil pokojna oseba milijon procentov.
grega_mb
22. 01. 2015 02.49
+9
morituri
22. 01. 2015 06.31
-51
Ko lepo operem avto, da se sveti kot nov in potem zjutraj najdem po celem avtu mačje stopinje, me tudi prime, da bi mače zastrupil.
ce.ce.
22. 01. 2015 08.00
+22
najbrž, ko ti ščiješ po sosedovih cipresah, bi te oni tud.
JanZiska
22. 01. 2015 08.03
+7
Jasnovidec ti si lep dokaz da ni težava v psih, ampak v lastnikih, očitno polnih frustracij, psiho/socialnih patologij, komaj zadrževanega nasilja in agresivnosti. V bistvu bi kar vse pobili, kar se z vami ne strinja.
Nastja Selinchy
29. 01. 2015 13.09
1a, zaradi stopinj po avtu bi šel in ubil ubogo mače? Priporočam obisk psihologa, in to po hitrem postopku. Torej, če pridem k tebi na obisk in boš imel sveže spolirana tla, pa z blatnim čevljem stopim na tla (sicer tega ne počnem, ampak hipotetično), bi me ubil? JanZiska: Kdo ima glede na zgoraj napisano po tvoje psihološke motnje? S tabo na čelu .... Jaz niti ne grozim niti ne obsojam ljudi po nepotrebnem, ti bi nas pa kar zapiral v psihološke ustanove, ker imamo radi živali .... Saj ni čudno, da je svet, kjer je, če določeni tako ozkogledo in brezsrčno razmišljate. In še ena zelo pomembna stvar: ŽIVAL je bila tukaj prva, mi smo VDRLI v njen življenjski prostor in zaradi INTELEKTA nad njim dominiramo, mi KRČIMO naravne habitate živalim, MI - velepametni in velecenjeni LJUDJE! Lahko bi pokazali vsaj malo spoštovanja do živali.
TašaŠ
22. 01. 2015 01.16
+89
Res se sprašujem kam gre ta svet. Vsi vi, ki pljuvate po nas, ki imamo pse, vi NISTE normalni. Imam psa, pobiram za njim iztrebke, delam vse kar je zaželeno in se spodobi, pa še vedno me ljudje, ki ne marajo psov, gledajo vzvišeno, če grem mimo njih pogledajo psa, kot da je kužen, čakajo in gledajo če bom pobrala iztrebek, da bi jim ga najraje v glavo vrgla! In ga tudi kmalu bom! Jaz ne vem kaj še hočete od nas. Aja pa primerjate pobiranje iztrebkov z smrtjo, oziroma pišete, da je ne-pobiranje iztrebkov vzrok za takšne dogodke?! Kaj vam ni jasno? Torej zdaj vsakič, ko bo kadilec odvrgel ogorek na tla ali pa pešec papirček ali voznik pločevinko na cesto, imam pravico, da te ljudi zastrupljam ali jim škodim na kakršen koli način? Ker me namreč milijon-krat bolj moti papirček zraven koša za smeti, kot pa dr3k v travi. Pa ne mi zdaj pisat, da ne moremo primerjat živali in človeka. Vsi smo živa bitja! In če smo iskreni, živali so sposobne veliko več človečnosti, ljubezni, razumevanja kot tri-četrt ljudi na tem portalu!! Aja pa glede članka: če bi ga jaz dobila pri odlaganju tega mesa, bi mu ga zatlačila v usta in čakala, da pogoltne, tako kot vi čakate, da jaz poberem drek!
morituri
22. 01. 2015 06.34
-45
Ja, ampak ti bi zastrupila in umorila človeka, torej si slabša od tistih, ki jih opisuješ!
balasena
22. 01. 2015 08.11
-11
Ko boš malo odrasla in čistila vsak dan drek iz majhnih čeveljčkov, ko boš imela drek v avtu, na bundi... te bo malo bolj motil kot tisti papirček (ki sicer tudi nima kaj za delat na tleh). Večina lastnikov psov dreka ne pobira, to je dejstvo. In takšnim bi bilo treba lepe kazni nabit. Ne pa da imaš ob poti in celo na pločniku do vrtca pasje dreke, koš za pasje drekce pa tudi stoji ob poti. Itak pa ne mislim,da je treba zdaj pse zastrupit, ampak bi bilo pa treba začet pri lastnikih.
JanZiska
22. 01. 2015 08.14
-14
Že videno, za lastnike psov se zdi značilna neka asocialna psiho patološka karakterna lastnost. Ki se kaže v grožnjah, agresivnosti in nekritičnem malikovanju nadnaravnih lastnosti svoji štirinožcev. Človečnost, razumevanje in ljubezen...prav zares pasje lastnosti. Vsak ambulantni psihiater bi znal marsikaj povedati na to temo.
pinguwin
22. 01. 2015 08.15
-4
OK, ti jih poberes, obstaja pa en kup takih sv.inj ki jih ne. Pa se nekaj, ce stopis na iztrebek ti suh pol smrdi cez celo mesto pa to, ce pa stopis na piksno al pa cik pa ne. in to je velika razlika, ne?
balasena
22. 01. 2015 09.40
+5
Zdaj pa resno, vsi tisti, ki mi dajete minuse, kaj vas je zmotilo? To da bi dala kazni za ne pobiranje drekov? Pa kaj vas je zmotilo pri komentarju pingvina? A res ne vidite dlje od riti svojega psa? Niste edini na svetu in imamo pravico hodit po pločniku/poti brez da zagazimo v drek. Edino če nam boste vi čevlje, oblačila, avte čistili... če so vam tako nemoteči drekci, pa vam naj v stavnovanju kakajo...
iza888
22. 01. 2015 09.44
+16
pingvin: največja sv.inja na tem planetu je človek. nobena žival ne na.svinja toliko kot človek, nobena žival ne dela takšne škode, kot jo dela človek... janZiska: trenutnno se mi ne da ugotavljati katero psihopatološko motnjo imaš ti, vendar verjami, si strašno motena oseba!!!!
malla zvezdica
22. 01. 2015 10.14
+13
obstojajo kazni za lastnike psov.... če pri sebi nimajo vrečk, če ne poberejo iztrebka.... ampak kaj ko ni nikjer inšpektorjev.... tudi sama sem lastnica psa in se držim pravil... v bistvu sem se jih že pred sprejetjem teh zakonov, ker se mi zdi prav, da pospraviš za svojim psom tako kot pospravljaš za seboj.... tudi sama velikokrat nagazim v iztrebke in popi..... tudi sama opozarjam lastnike psov, ko vidim, da ne poberejo iztrebkov.... kulture nam manjka.... prav vsem in na vseh področjih... in odnosa do skupne lastnine....zato pa smo tam, kjer smo....
TašaŠ
22. 01. 2015 10.24
+7
1a-aaa-1a: No saj sem pričakovala, da nekateri ne boste razumeli kaj sem želela povedati. Dala sem primer kako neprimerni in brez kakršnega koli smisla zvenijo vaši komentarji (tisti, ki pravite, da so takšni dogodki čisto pričakovani zaradi ne-pobiranja iztrebkov) Balasena: Ne vem od kod ti informacija, da vsega tega nisem že doživela. Ne podpiram, da lastniki psov ne pobirajo iztrebkov, ampak me ne motijo in mi na kraj pameti ne bi prišlo, da za kaj takega škodim komurkoli. JanZiska: Saj ne vem kaj ti naj rečem. Postavi še kakšno diagnozo zase, ti bo prav prišla. Pinguwin: Če pretehtama posledice obojega, ni razlike. No, da vam sedaj razložim kaj sem želela doseči s tem komentarjem: najverjetneje zares ne bi zastrupila tega človeka, ampak bi si ga zares želela, če bi moj pes umrl zaradi njegove hudobije. Želela sem vam povedati, da nismo vsi lastniki enaki, eni pobiramo za svojim psom, delamo vse, da ne bi motili kogarkoli v okolici, pa se še zmeraj najdejo osebe, ki ali z pogledom ali z besedo pokažejo kaj si mislijo o živalih. In zdaj boste rekli, da vi niste takšni. Seveda niste, to je ravno pojnt! Nismo vsi lastniki enaki, tako kot niste vsi vi ostali enaki, eni ne boste za iztrebke nič naredili, eni boste kakšno krepko rekli, eni bojo pa nastavljali strup. Sto ljudi, sto čudi, ampak iskanje odobravajočega vzroka, zaradi katerega je ta človek nastavljal strup, ni na mestu. Ni dovolj tehtnega razloga na tem svetu, ki bi mu dal pravico, da namerno poskuša vzeti življenje.
Nastja Selinchy
29. 01. 2015 12.57
@Balasena: Ni treba Taš označevati za nedoraslo, po moje je zelo lepo izpostavila in obrazložila določene stvari kar se tiče dotične tematike. Kar se pa Vas tiče, drek na bundi? A se Vaši otroci valjajo po dreku? Verjetno vidiš pred sabo drek, ko hodiš, in ga obideš ... Ni prav, da psi iztrebljajo po pločnikih in zelenicah, ampak v osnovi je za to kriva država oz. občina, ki ne nastavi na ta "onesnažena" mesta redarja, če že za vse kazni pobirajo, bi lahko tudi tukaj, kjer je res potrebno. Bi lepo napolnili občinsko blagajno, pa še z dobrim vzrokom. Bi se konkretno zmanjšalo iztrebljanje psov na javnih mestih oz. bi lastniki za njimi čistili.
Nastja Selinchy
29. 01. 2015 12.58
JanZiska: Ti pa s komentarjem sploh zmagaš .... torej vsi ki imamo radi živali smo sociopati, nesposobni normalne komunikacije in sočloveških odnosov? In to potrjuje kateri ambulantni kvazi psiholog, no, mi ga pokaži, tega specialca bi pa res rada spoznala, ker glede na povedano, je diplomo očitno kupil. Jaz nimam nobeno naštetih lastnosti, ki kao veljajo za nas, ljubitelje štirinožcev, kar se pa tiče živali so velikokrat bolj človeški kot ljudje, zmožni zvestobe, kot je marsikateri človek ne bo nikoli, ker žival hudobije ne pozna. Delujejo na osnovi nagona, zato se parijo, pobijajo, da se nahranijo, a nič od tega ne delajo, ker želijo drugemu slabo. Ljudje se pa marsikdaj med sabo pobijajo zaradi "lepšega", to so moteni osebki, ne pa mi. Sicer pa glede na to, da imaš očitno patološki strah pred ljubitelji živali, predlagam obisk pri PRAVEM psihologu - če ne veš, kaj je patološko, pa se mi javi, da se ne boš obremenjeval z iskanjem novih kvazi profesionalnih izrazov po Googlu. Lp
Tamara Kostanjevec 1
21. 01. 2015 23.33
+42
Zadnje čase se mi zdi vedno bolj primerno tisto staro pravo... "Oko za oko, zob za zob". Tak človek kot je Drago Ornik za mene nima pravice gaziti po naši zemlji. Me zanima kako bi se počutil, če bi mu zastrupili njemu najljubšo osebo? Še zmeraj verjamem v karmo. Upam pa, da ga najde nekdo, ki ima večjo moč od mene in mu pokaže kam spada (policija mu bojda nič ne more)...