Slovenija

Policisti so bili obveščeni o granitnih kockah in so zgolj opravili svoje delo

Ljubljana, 21. 12. 2012 11.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Pred protesti je za razburjene poskrbela najdba granitnih kock na Metelkovi. Ker so se pojavile špekulacije, da je bil dogodek vnaprej načrtovan, policija poudarja, da je bila o najdbi obveščena, zato je opravila ogled ter s tem opravila le svoja zakonska pooblastila in naloge.

Policisti so najdbo fotografirali in zasegli.
Policisti so najdbo fotografirali in zasegli. FOTO: PU Ljubljana

Za nekoliko nemira pred današnjo "vseslovensko vstajo" je poskrbela včerajšnja najdba policije na ljubljanski AKC Metelkova mesto. Po navedbah policije je bila PU Ljubljana včeraj okoli 18.20 s strani več oseb obveščena, da je v okolici Metelkove ulice pripravljenih več steklenic z lahko vnetljivo tekočino in granitnih kock. Policisti so hitro stopili do Metelkove in brez težav našli in zasegli 15 steklenic z lahko vnetljivo tekočino in več granitnih kock. Opravljen je bil ogled kraja najdbe, prav tako pa so stekle tudi vse aktivnosti za identifikacijo oseb, ki so povezane z omenjeno najdbo, so še sporočili s PU Ljubljana.

Takoj po najdbi pa so se pojavili domnevni očividci, ki trdijo, da so najditelji predmete namerno nastavili. Ena od očividk je tudi zapisala, da je "opazila tudi fotografa, ki je iz velike zelene vrečke jemal nekakšne molotovke, iz manjše pa granitne kocke in vse skupaj fotografiral. Ko so me opazili, so mi dejali, da so kriminalisti in da naj se umaknem, ker so sredi postopka."

S PU Ljubljana so za 24ur.com razložili, da se je v tem trenutku opravljal ogled kraja najdbe navedenih predmetov. Fotografiranje kraja  je tudi sestavni del opravljanja ogleda, so še sporočili s policije in dodali, da je fotografiral kriminalistični tehnik.

"Ker se v nekaterih medijih pojavljajo namigi o tem, da naj bi bil dogodek vnaprej pripravljen, želimo jasno izpostaviti, da policija zgolj opravlja svoja zakonska pooblastila in naloge. V tej luči bomo, kot vedno, preverili vse okoliščine primera in na podlagi ugotovitev ustrezno ukrepali," so še izpostavili na policiji.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (179)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mali 1
22. 12. 2012 01.42
+5
Policaji bodo štrjkali.Končno so dojeli da tudi njim JANŠA sega v žep. Dolgo so rabili.
tayi177
21. 12. 2012 16.50
+7
Vsi nam lažejo, vsi NAM že ves čas kradejo! Bom sedaj dobil thumbs-up?
Kbk Saša Jorgi? Grosuplje
21. 12. 2012 16.42
-3
in pol bi oni stavkal in mel višje plače...majerjevi rilotlizniki
ian00
21. 12. 2012 16.07
+3
hahhaha,amaterizem na nivoju. ma dragi policjototi,vsaj krimiče po tv glejte,da se boste kej naučili
SLOVENIJA-2.000.000
21. 12. 2012 15.34
+12
Kdo pa še sploh verjame policiji in vsem tem? Seveda da bodo zaščitili vlado oz. svojega firerja JJ, ki ima vse te institucije (policija, sodnija, tožilstvo) pod lastnim okriljem. Lepo vas prosim pa kam smo prišli. Morem pa priznat da se mi včasih kar smilijo policaji znotraj tega umazanega sistema, ko morejo delati pod točno določenimi navodili iz strani JJ. Pravna in poštena država? Heh, vic leta.
ivica26
21. 12. 2012 15.16
+1
To spet samo napihujejo use vlada je kriva a to sigurno
JanezNovakJohn
21. 12. 2012 15.07
+8
sedaj pa dosti. GREMO, ČEZ ENO URO SE ZAČNE. ZRAVEN BOM IN POTOMCEM BOM O TEM PRIPOVEDOVAL lopov je , "GOTOF JE"
spinjel
21. 12. 2012 15.05
+1
@tayi177, a ti si pa plačan/a, da že eno uro visiš na istem članku in komentiraš?
tayi177
21. 12. 2012 16.48
+0
Ne, jaz samo s svojo glavo mislim... Vas je pa očitno zajela množična histerija (imenovana "ulica")
JanezNovakJohn
21. 12. 2012 15.05
+7
to je tako kot plačani izgredniki, ki jih je nato policija izpustila in nikoli ne bomo izvedeli kdo jih je plačal. Vemo pa da je to Mayer.
ian00
21. 12. 2012 16.08
-4
alias jankoviči and companji ( piši kao govoriš) a ne
xyxyxyxyxyxyxy
21. 12. 2012 14.50
+12
Kot je povedala priča so to dostavili kriminalisti in nato slikali
tayi177
21. 12. 2012 14.57
-2
Ne, \"priča\" je napisala samo, da so ŽE BILI TAM (ko jih je ona zagledala) in dali predmete ven iz vrečke in jih postavili na zidek in slikali, ne pa do SO ONI PRINESLI tja (da je videla, kako so se z avti pripeljali in te stvari ONI PRIPELJALI na Metelkovo). Jebus, pa kaj ne znaš brat?
spinjel
21. 12. 2012 14.49
+9
In pridobljene dokaze se spravlja v mercator vrečko. Japajade!
KisloZelje333
21. 12. 2012 14.45
+6
hahahhah in vi mislite da smo mi vsi od včeraj al kaj? hahahhah mediji prodani hahahhaha, tud vi boste vsak čas gotovi!!!
tayi177
21. 12. 2012 14.39
+0
Človek dobi za svoje komentarje same minuse, samo zato ker si upa podvomiti, da mogoče pa ni bilo podstavljeno (in pove kar je jasno, da nekih blaznih dokazov za zaroto nit). Ej ljudje, res ste racionalni. Critical thinking pa to. :((
KisloZelje333
21. 12. 2012 14.50
+4
mogoče pa ni podtaknjeno, kako sploh lahko pomislis, da bi res kdo to dan prej prinesel na metelkovo, če je še po fbju včeraj krožilo neko sporočilo, da bodo podtaknili prav to kar so!
tayi177
21. 12. 2012 14.55
-2
hmm, mogoče pa je podtaknjeno, sploh če je še po fbju včeraj krožilo neko sporočilo, da bodo podtaknili prav to kar so! #ISTIARGUMENT
tayi177
21. 12. 2012 14.30
+0
Kaj mi prej en tip na Twitterju priporoči - naj si grem prebrat kaj piše na FB na strani od "Anarho skupine". :( Hmm, sliši se kot zelo nepristranska in objektivna skupnost.... NOT!
olyca
21. 12. 2012 14.24
+8
Izjava očividke o dogodku: "Na Metelkovo sem prišla malo pred 19.30. Šla sem iz smeri Celice proti Gromki. Metelkova je bila prazna, vse je bilo zaprto. Tedaj sem opazila dva avtomobila med Jallo Jallo in Grapefruitom. Eden je z žarometi svetil v smeri proti Grapefruitu. Videla sem blisk fotografske bliskavice, kar je še bolj pritegnilo mojo pozornost, tako da sem se postavila poleg smetnjaka pri Črni kuhinji in opazovala, kaj se dogaja. Ob strani Jalle (ki gleda na Grapefruit) je stal fotograf, okoli njega približno 6 ljudi. Vsi v civilnih oblačilih. Ostali so z MAG-lighti svetili okoli. Najprej sem videla, da fotograf fotografira plakate, obesene na Jalli, potem pa sem na njegovi levi strani zagledala zeleno Mercator vrečko. Fotograf je nato začel iz vrečke jemati steklenice. Izgledale so kot steklenice od vina. Na vratu vsake je bila zavezana krpica iz blaga. Jemal jih je iz vrečke in postavil na zidek ob Jalli eno poleg druge. Nato je ta isti fotograf od nekod potegnil manjšo vrečko in iz nje začel vleči granitne kocke ter jih zlagati v vrsto eno poleg druge pred že zložene steklenice. Vse je potem fotografiral. Jaz sem nato šla tja in vprašala, kaj se dogaja. Eden od moških je rekel, da so kriminalisti in da so sredi postopka ter da naj se odstranim. Rekla sem, da me res zanima, ampak nisem dobila odgovora in sem se umaknila. Vse so večkrat fotografirali, predmete so prešteli. Nato so vse skupaj spravili v vrečke in se z dvema avtoma odpeljali. Ura je bila okoli 19.40."
Ferdo Crni
21. 12. 2012 14.26
-2
tayi177
21. 12. 2012 14.28
-5
Pa okay no, sej to smo vsi že 10x prebrali, lahko počasi nehaš spamat...
tayi177
21. 12. 2012 14.29
-4
In ta "izjava očividke" ne razkrije nič drugega, da so najdene predmete (kot to naredijo z orožjem, drogami) nekje zložili, jih poposali in pofotkali. Dejmo mal zdrave pameti v roke in ne verjeti vsaki propagandi (ali anti-propagandi).
xyxyxyxyxyxyxy
21. 12. 2012 14.52
+6
kim llsung
21. 12. 2012 14.22
+7
delamo se,da delamo
DESNI-LEVI, KRADEJO VSI
21. 12. 2012 14.09
+11
Za policiste se takoj najde denar, za vrtce in šolstvo ga pa ni. Normalno, bolj je narod neizobražen, lažje ga obvladuješ.
godhead
21. 12. 2012 14.23
+8
gruber74
21. 12. 2012 14.05
+12
A zdaj policisti po Lj. granitne kocke iščejo da nebi jih dobili v glavo:-)Katastrofa.
Rok Podgrajsek
21. 12. 2012 13.59
+2
Raziskovalno novinarstvo na vrhuncu. Podobno kot raziskovalno policijsko delu. Vse skupaj bolj meji na ne preveč prepričljivo fikcijo kot pa na kaj raziskovalnega.
tayi177
21. 12. 2012 13.58
-10
Ne razumem kaj je tako narobe s tisto "zgodbo" une bejbe (da je videla krimiče in fotografa - in da to pomeni da je bile vse podtaknjeno)? Kaj pa če so jih po najdbi stvari pač porazporedili in fotografirali (prej so bile najbrž skrite!), kot to naredijo z drogo ali orožjem? No, če je bilo to res, ne vem zakaj ne bi obvestili medijev (oz. ponavadi mediji itak sami izvohajo). Če so sami poklicali medije in jim to sporočili.... potem je to res lahko "spuščanje megle". Jaz samo pravim da ni nujno da je bilo "nastavljeno" (in da je za vsem neka zarota).
AlternativeFacts
21. 12. 2012 14.15
+10
Problem je, ker po tisti zgodbi, teh predmetov niso našli na Metelkovi,ampak so jih tja prinesli,kar je enako potvarjanju dokazov.Pač bi slikali na mestu,kjer so jih našli,ampak potem ne bi bilo možno vpeljati "levih ekstremistov" v to zgodbo..To je problem..
tayi177
21. 12. 2012 14.35
-3
Ne, po tisti zgodbi naj bi jih tip vzel iz vrečke in potem fotkal. Nikjer ni zapisano, da so jih TJA PRIPELJALI. Ona jih je opazila ko so ŽE BILI TAM. Daj še enkrat si raje preberi!