Slovenija

Z majem registracija mopedov in obvezna uporaba čelade

Ljubljana, 30. 03. 2017 19.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Če ste med tistimi, ki ste topel začetek pomladi izkoristili in se že pridno naokoli prevažate s svojimi mopedi: pozor, če ne uporabljate čelade, ste v prekršku. Od 1. maja pa boste morali tudi tisti, ki imate hitrost omejeno na 25 km/h, svoja kolesa s pomožnim motorjem zavarovati in registrirati.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

trumpet2018
31. 03. 2017 13.33
+2
kako je pa z e - solex, a je to kolo na elektriko ali je moped na elektriko?. ima pa pedala. vse so zakomplicirali, samo da bo cerar odrl reveže ki tako nič nimajo
LLLEPI
31. 03. 2017 16.20
+4
Tako je treba vse registrirat in obdavcit..Naslednje leto pa se pescem na tazadnjo tablico nalepit in davek zaracunat
LLLEPI
31. 03. 2017 16.31
+2
Pa se eko davek na prdce bol ko si debel vec placaj
sodelujem
31. 03. 2017 13.19
+2
Samo zavarovanje je smiselno, ostalo pa le polnjenje delovnih mest.!
felix58
31. 03. 2017 12.21
+6
predlagam, da ima pešec, ko je na vozišču ali pločniku (razen ko je ob šanku) registersko tablico na hrbtu, ponoči seveda osvetljeno z berlivko in znak, koliko je njegova največja možna hitrost....
kor22
31. 03. 2017 10.08
-1
se pač več nebote vozli z 25-tkami ampak bo bolj logično kupit 50-teke, kdo pa nima izpita pa tak nima kaj izkat z tem na cesti.
XardasXM
31. 03. 2017 11.04
-2
kor22
31. 03. 2017 12.15
-3
mah boli me za slovnico, misliš da se bom z tem obremenjeval?
felix58
31. 03. 2017 12.17
+1
ne glih obremenjevati, ampak tu se vidi posameznikov ego
XardasXM
31. 03. 2017 13.12
+0
@kor22 S tem NE z tem ... ne da se obremenjuješ, sam znaš ne... ker men ni treba posebi mislat na to al je z al s... pa se tut ne oziram na slovnico... pač ne znaš :D
XardasXM
31. 03. 2017 09.38
+7
Zaradi takih kot je @Antikrist666 se dogajajo nesreče s smrtnim izzidom... zaradi čelade nisi bol varen?? prbij z glavo v pločnik brez čelade ali pa s čelado... pa da vidimo razliko... Res da s čelado ne moreš PREPREČIT nesreče, lahko pa OMILIŠ POSLEDICE! Z registracijo bojo pa dosegl to, da bojo lažje dobili norce, ki ogrožajo sebe in druge! Pa naj stane kolkr hoče... SUPER!
sodelujem
31. 03. 2017 13.17
Ja pa ja. Kdor bo gonu ne bo imel tablice.!
vstajnik1941
31. 03. 2017 09.11
+5
Pejte nekam! ebat enga penzinista, ki se bo s prdalico peljal 200 m do zelnika po peteršilj! Neokusno, nehigiensko, neživljensko....
macro
31. 03. 2017 08.43
+1
če bo registracija 20€ me ne moti
vstajnik1941
31. 03. 2017 09.17
+3
Se strinjam! Logika bi bila potemtakem sledeča: 20 EUR za 20 km/h za 150 km/h
Kollerik
31. 03. 2017 08.13
+3
treba bo spet gnar pobrat.....
Heretik1
30. 03. 2017 22.57
+19
Slovenci lahko samo upamo, da bi ta gnila država čimprej razpadla! Ne bo ne prva in zadnja, zagotovo pa ne bo večna!
felix58
31. 03. 2017 12.18
+2
ja, kdo bo pa potem drugo spet sestavo glede na to, da ni več nič na ukrasti
izpolni polje vzdevek
30. 03. 2017 22.41
-10
Všeč mi je, da so naredili čelade obvezne. Bolj varno. Glede registracije pa takole...nikomur ne škodi.
Heretik1
30. 03. 2017 22.55
+16
Idiot! Zaradi čelade ne bo vožnja prav nič bolj varna, registracija pa ni nič drugega, kot brezpotrebna molža denarja!
kahelc
30. 03. 2017 22.01
+3
A ni moped 50 kubicni?
Emeritus
30. 03. 2017 21.31
+31
Še malo pa bo sledila registracija koles, skirojev, rolerjev in rolk in izpit za njih. Da bo šlo tako daleč bomo še a peš hondo morali delat izpit, imeti čelado in registrsko na čevljih.
kor22
31. 03. 2017 10.05
+2
ja edino pravilno, glede na to da si nekateri predelujejo skiroje, menjajo kole z bolj športnimi... Tudi čevlje sem vido že predelane, neke specijalne vezalke not pa vložek, vse z namenom da je bolj hitro...
Ramzess
31. 03. 2017 17.48
Arkonas, še prej pa električne vozičke, skuterje ipd., zakaj bi preskakovali, ...
FesterAdams
30. 03. 2017 21.24
+13
Bravo banda, ste le ejakulirali zakon v smeri polnjenja luknje brez dna in plenjenja najplitkejših žepov! Tisti, ki je našel luknjo s prostorom za še eno izdatno denarno infuzijo državi, si zasluži doktorat. To namreč zaradi nepregledne že obstoječe množice davkov nikakor ne more biti več lahko. Je pa opaziti, kako poteka preiskava nesreče z dvema mrtvima motoristoma v Ljubljani. Se je že začelo. Insinuacije o hitrosti so se že vnele. Sedaj bodo motoristu v nekaj dnevih nabili enih 250 km/h (dosedaj so dosegli že 160 km/h), to pa samo z namenom, da se tudi slučajno ne bi zmanjšal ugled reševalcem. Bojda jima nudijo neko jako psihično pomoč. Se mi zdi, da so je bolj potrebni svojci pokojnih mladih dveh ljudi. Raziskujejo, koliko hitrosti sta imeli obe vozili. Hitrost reševalnega vozila ni pomembna, ker se je motor zabil v bok avtomobila. Hitrost reševalca torej v tej smeri ne vpliva na jakost udarca v trenutku trka. Bolj me skrbi to, kako so vsi od policije dalje nagnjeni v smer, kako najti način, da bi krivdo obesili motoristu. V Sloveniji je glede na preteklo prakso namreč kaj takega čisto mogoče. Sedaj smo mi motoristi nekako tudi "krivi", da ima naše vozilo z nami majhno silhueto. Ja kaj se naj sedaj vozim okoli z jadrom ali pisanom balonom ali kaj? Pešci imajo še daleč ožjo silhueto in če katerega povozim, grem stavit, da mene nihče ne bo branil, ne policija, ne novinarji, ne vsemogoči ostali medijski kokodakači.
Chaparral M
30. 03. 2017 21.43
+24
Spet en pameten motorist - filozof. Vsak dan sem na cesti in doživljam marsikaj. V obdobju, ko je motoristov precej na cesti, pa bi se morala glava vrteti za 360 stopinj. Seveda ne gre metati vseh v isti koš, pa vendar, če bi fant vozil 50 - 60 km/h, bi bilo ob trku vse drugače. Govorim tudi iz lastne izkušnje, da ne bo pomote.
nezaželjen
30. 03. 2017 21.55
+2
Če ti fedrčki ne dajo miru in moraš z motorjem dokazano noreti, bi jaz pripopročal, da že pred vožnjo urediš vse za pogrebne svečanosti. Policaji merijo hitrost avtomobilom in vseskozi predlagajo splošno zmanjšanje hitrosti. Motoristom pa tega ne predlagajo prav z žarom, saj so sami v večini primerov tudi motoristi. Moj predlog je, da se drastično zmanjša število enoslednih vozil, kar bo doseženo z naravno selekcijo, ker policaji pustijo norenje motoristov pri miru in celo pomagajo organizirati cestne dirke (Kačje ride Postojna, Rakitna Kurešček itd.).
felix58
31. 03. 2017 12.28
+1
ni logike, če že imam motor kakršenkoli, potem naj bo v rabi ne pa garažiran....samo je pa potrebno uporabljat CPP pravila in predpise...zelo mi je žal teh dveh mladih, ne mislim zagovarjati voznika kombija, ampak glede vse na napisano, se je moral motorist prehitro pripeljati, žal je nastala huda posledica, ki je nepotrebna....še enkrat, vsak dan sem na cesti z avtom ali mojim motorjem ki ni bogve kaj posebnega in vidim kaj se dogaja, tako da sem tudi jaz vsakodnevni kandidat za onostranstvo
Apostol1
30. 03. 2017 21.18
+25
Sam osebno gledam takole v primeru nesreče oziroma bolj raznih prask in podobno sedaj lahko uveljavljaš zavarovanje tako recimo s strani avtomobilista kot obratno in tudi čelada ni prav nič odveč nosimo jih na smučiščih na kolesih in ne vidim razloga zakaj to tudi tule ne bi bilo pametno in s tem bolj varno na mopedih, Je pa tule še vedno pravzaprav med kolesom in tem mopedom neko nesoglasje .kolesar s specialko recimo po klancu navzdol drvi recimo vsaj 60km/h in s tem še najbolj na cesti ogroža sebe , sicer je tudi za kolo zapovedana hitrost 25 km/h ampak vseeno meni osebno se glede na porast kolesarstva zdijo za splošno prometno varnost veliko bolj nevarni kolesarji kot mopedisti.
izpolni polje vzdevek
30. 03. 2017 22.42
+11
kor22
31. 03. 2017 09.58
+2
ampak kolesra če se bo z tistim 7 kilskim kolesom kam zaletel nebo razen sebi naredo neke velike škode, če pa se oni moped predelan težki +50 kil zaleti v koga pa je stvar že čist druga.
bodi
30. 03. 2017 21.06
-7
jah čist prav je da so registrirana in zavarovana bi pa bilo tudi pametno registrirati kolesa in jih zavarovati saj oni tak isto uporabljajo te ceste saj so jim kolesarske steze tuje
izpolni polje vzdevek
30. 03. 2017 22.42
-5
Kollerik
31. 03. 2017 08.13
+0
Ramzess
31. 03. 2017 17.50
Bodipameten saj kar bi šlo, čelad kolesarji ne nosijo, če ga podereš pa si kriv ti, ker ima razbito glavo in ego.
johanca123
30. 03. 2017 21.05
+21
Če bi bili novoinarji etični in solidarni z narodom, bi pokozlali tako bedarijo ki jo je sproducirala vlada - tako so pa navadni podrepniki ki služijo navidezno etičnim.
FesterAdams
30. 03. 2017 21.26
+6
g4vI
30. 03. 2017 21.05
+20
Žalostno.. sedaj še moramo ta kolesa z motorjem (dobesedno) registrirat in zavarovat. Mnogi si avtomobilov ne morejo privoščiti in so našli alternativo v tem prevozu ampak sedaj je država še tu odkrila dobiček in evo. Se pravi da če bi se ljudje začeli množično voziti s kolesi, bi država enako reagirala tudi na kolesih? ..
kahelc
30. 03. 2017 22.04
+6
Ne.. mopede se je zacelo registrirat 10 let nazaj ker se jih je kradlo na veliko, predelovalo, sestavljalo, prepridajalo kot se je nekomu zahotelo. Z registracijo in zavarovanjem se je stevilo neizpravnih mooedov mocno zmanjsalo. Tudi 25-ke se ne bodo vec kar vsepovprek navijalo..
murkecc
30. 03. 2017 21.00
+2
Svetovna bedarija. Tako registracija, kot tudi čelade za te 25km/h prduljice. Smisel teh motorčkov je bil ravno v tem, da si se lepo elegantno poleti pripeljal v mesto v službo, brez da bi zašvico ful, kot na biciklju. Bedarija so tudi obvezne čelade do polnoletnosti. Sestrična se je s ponijem vozila v šolo in ni varjante, da jo prepričaš, da uporablja čelado in prav ima.
FesterAdams
30. 03. 2017 21.27
+0
Frizure očitno naših zakonodajalcev niti najmanj ne skrbijo...
kor22
31. 03. 2017 09.54
glde čelade se strinjam, čelado bi ukino za vse morotje tudi težke, to bi se mogo vsak sam odločit če hoče met. Glede registracije pa pravilno da je, ker si večina to predeluje pa sekomot vozi tudi 50.
felix58
31. 03. 2017 12.30
Adams, saj si mogoče videl ono frizuro motorista v reklami....lasulja na čeladi pa je problem rešen
zajebant2
30. 03. 2017 20.56
-11
prava odločitev, ki je prišla skoraj prepozno že zdavnaj bi morali imeti registrirane. Edino kaj je ta vlada naredila pametnega
SEJBOBOL
30. 03. 2017 20.55
+3
hahah če se policiji ne da delat pa sanklije za državljane ...