Slovenija

Tri parkirišča v Kranjski Gori odslej plačljiva

Kranjska Gora, 28. 07. 2019 11.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
STA / M.S.
Komentarji
88

V kranjskogorski občini, kjer so bila parkirišča doslej brezplačna, so ta mesec uvedli plačevanje parkirnine na vstopni točki Topolino v Mojstrani, ob jezeru Jasna in pod žičnicami. Hkrati so uvedli brezplačne shuttle prevoze, s katerimi želijo ljudi spodbuditi k uporabi javnih prevoznih sredstev.

Potem ko so v središču Kranjske Gore lani uvedli modro cono, ki ureja kratkotrajno parkiranje, so letos vpeljali še plačevanje parkirnin na najbolj frekventnih parkiriščih. Kot je pojasnil kranjskogorski župan Janez Hrovat, so se za to odločili predvsem zaradi povečanja števila dnevnih obiskovalcev, ki zasedajo pozicije ob vhodih na zanimiva območja in ob kolesarski stezi.

Parkirnina se zaračunava na vstopni točki Topolino pri Mojstrani, parkirišču za avtodome pod smučiščem Kranjska Gora in na prvem parkirišču ob jezeru Jasna. Prva ura parkiranja je brezplačna, vsaka naslednja ura parkiranja pa za avtomobile stane en evro. Cena parkiranja za avtodome pod smučiščem Kranjska Gora za 24 ur znaša 12 evrov.

Plačevanje parkirišč je možno prek kratkih sporočil ali s pomočjo aplikacije EasyPark, ki jo uporablja že več kot sedem milijonov uporabnikov v 15 državah po Evropi. Vse bolj se uporaba aplikacije uveljavlja tudi v mestih po Sloveniji. Hrovat je prepričan, da s sistemom uporabniki ne bodo imeli težav.

Parkirnina se zaračunava na vstopni točki Topolino pri Mojstrani, parkirišču za avtodome pod smučiščem Kranjska Gora in na prvem parkirišču ob jezeru Jasna.
Parkirnina se zaračunava na vstopni točki Topolino pri Mojstrani, parkirišču za avtodome pod smučiščem Kranjska Gora in na prvem parkirišču ob jezeru Jasna. FOTO: Dreamstime

Hkrati s plačevanjem parkiranja so v Kranjski Gori uvedli shuttle prevoze. Ti bodo vozili od petka do nedelje med 11. in 18. uro med parkiriščem ob kranjskogorski policijski postaji in Jasno, in sicer na vsakih deset minut.

Kot pojasnjujejo v Kranjski Gori, želijo z uvedbo parkirnin in brezplačnimi prevozi ljudi spodbuditi k uporabi javnih prevoznih sredstev in s tem doprinesti k ohranjanju kakovostnega bivalnega okolja za prebivalce in obiskovalce destinacije Kranjska Gora.

Hrovat je pojasnil, da trenutno drugih ukrepov na tem področju ni v načrtu, bodo pa z leti po potrebi prometni in parkirni režim še dopolnjevali. Zlasti si želijo v roku dveh let s pomočjo evropskih sredstev za trajnostno mobilnost urediti parkirišča ob vhodih v alpske doline, predvsem v Vrata in Krmo, ter te doline nameniti pešcem in kolesarjem.

Letošnje poletje je sicer obiskovalce Kranjske Gore pričakala še ena novost, in sicer izpopolnjena vstopna točka Topolino, ki so jo ob regionalni cesti v Mojstrani odprli pred dvema letoma. Že postavljenim objektom se je namreč v začetku julija pridružil nov mobilni objekt, v katerem so uredili gostinski lokal in turistično informacijsko točko.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (88)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

santamaura
29. 07. 2019 10.53
+1
Se bo treba pač prilagoditi - Ena ura je zastonj - Prideš, parkiraš, malo pogledaš okrog, greš na malo ali veliko potrebo potem se pa usedeš v avto in se odpelješ jesti in piti drugam, kjer ni parkirnine. Vsak bo dobil svoje - Eni gnojilo, drugi pa denar. Največji nateg so pa brezplačni shuttle prevozi - Kot če bi v trgovini rekli Vstopnina je 20 evrov, kilo kruha je pa zastonj
KAPIBARA
29. 07. 2019 16.43
No No NO NE pretiravaj..- Primerjave bi bila: Če parkiraš v 5 klm stran, dobiš kofe+ vožnjo zastonj..
Thinc25
29. 07. 2019 10.29
+2
Kmalu bodo zaračunavali: vdihnjeni zrak, sonce, lep pogled na hribe pa še kaj.
tornadotex
29. 07. 2019 09.41
+1
Hribovci so sedaj namestili že pod vsako smreko rampo in kasirajo do onemoglosti...
flojdi
28. 07. 2019 19.21
-3
.kamorkoli grem, že par desetletij komot lahko pridem ali z busom ali z vlakom ; no , enx nam je uspelo tudi s frčoplanom it
flojdi
28. 07. 2019 19.22
+0
tv1206802
28. 07. 2019 19.12
+11
Enostavno mislim da parkiranje do 1h bi moralo biti povsod brezplačno.
Petur
28. 07. 2019 18.04
+7
Drzavo smo zaceli s sanjami o svici ,tam se na vsakem metru placuje s tem se seveda promet ne zmanjsa kot ne na gorenjskem in ljubljani,sle pohlep se gasi obojim.
Iniesta
28. 07. 2019 17.24
+8
Se zrak naj obdavcijo pa bo ...
acco98
28. 07. 2019 15.41
+5
Po tolikih letih države pa že.
ecnarf
28. 07. 2019 15.13
+44
Povsod po podeželju bi morali uvest parkirnine za nedelske izletnike ker od njih ni druzga kot da svinjajo naravo,tud mi mormo plačat če parkiramo v mestu pri kliničnem so pa parkirnine oderuške v garažni hiši
nemski_ovcar
28. 07. 2019 15.16
+13
Ses trinjam... če greš pa recimo v KR v gostilno jest ali pit in tam pustiš minimalno 20 EUR bi ti morali parkirnino vrniti.... če ne cel znesek pa vsaj pol... to bi bilo pošteno...
luckysss
28. 07. 2019 15.24
+35
Se strinjam...meni na dovozu v moj gozd je pogosto kdo parkiral, ko gre nabirat gobe ali kostanj, vendar potem ne morem s traktorjem na lastno posest...Preden sem to zadevo rešil z "rampo" (velik administrativni zalogaj), sem preprosto kakšnemu "ljubitelju gob" od zadaj pripeljal traktor in ga tam pustil čez noč...ubogi revež je moral peš domov..;) ....Dajmo ljudje imet malo kulture ..ni vse vaše kjer ne piše "prepovedano"..
KAPIBARA
28. 07. 2019 15.59
+14
Parkirne hiše po LJ so večinma PRIVAT... Kera ja "državna"...
nemski_ovcar
28. 07. 2019 14.40
+4
Še nekaj za "velike poznavalce " Kr gore.... makadam parkirišče pri Jasni.....sploh ni parcela last občine KR gora... ampak je lastnik Alpe adria turizem.....
Uporabnik8879
28. 07. 2019 15.01
+1
Tu je govora o parkirnini in ne o lastništvu, zagotovo je urejeno z lastniki z nekim dogovorom, drugače tudi tega nebi bilo možno speljati.
nemski_ovcar
28. 07. 2019 15.02
+1
Samo ti pa največ navezuješ parkirnino v zvezi z urejenostjo KR gore.....
nemski_ovcar
28. 07. 2019 15.05
+5
tomyslo, mene ne moti če je kje parkirnina... jaz ponavadi parkiram kar na dobrem mestu... ne bom pisal kje.... pa mi tudi ni težko iti malo peš a. S kolesom pa sploh ne.
Uporabnik8879
28. 07. 2019 15.35
+16
poglej ovcar, tega masovnga zastonjkarskega turizma je preveč. kraji tega ne prenesejo več, pa ne samo v KRG, isto je na Bledu, v Bohinju. Vloženo je bilo ogromno sredstev v infrastrukturo in ponudbo, počasi bo treba to nekako amortizirati, ali pa vsaj zagotoviti stredstva za vzdrževanje. Saj tudi tekaške proge ne bodo več dolgo zastonj. Bo pač prišel koristit te usluge tisti, ki si bo to lahko privoščil. Tako je pa na stotine vsakodnevnih obiskovlcev, ki parkirajo povsod, kjer je le kaka luknja in se odpravijo zastonj koristiti to infrastrukturo. Za sabo pa ne pustijo drugega kot smeti, hrano in pijačo pa tako že s sabo pripeljejo. Začeli so z omenjenimi parkirišči in verjetno se bo nadaljevalo. Na parkirišča bodo pač parkirali tisti, ki bodo tam tudi koristili storitve. Pri Topolinu sedaj parkirajo vsi, od biciklistov do kajakašev, za tistega, ki bi pa rad malo posedel, pa placa ni. Zato je potrebno nekje začeti.
luckysss
28. 07. 2019 14.25
+23
Slovenija se pač ne more iti masovnega turizma, ker je premajhna in prelepa...Če bi znali naši tepci v ustreznih ministrstvih to ustrezno ovrednotiti in zakonsko urediti bi bilo vse O.K. Če bi bil sam v tem političnem rangu bi razglasil Slovenijo za elitno destinacijo in spustil v njo le določeno število gostov....To se hitro razve in čakalne vrste bi bile velike...Tako pa se za relativno mali denar in za lokalni pohlep razprodajajo naravne lepote, ki so v bistvu skupna last vseh Slovencev...Tudi jama tistega prodajalca sesalcev...
Uporabnik8879
28. 07. 2019 14.30
-5
Ta lokalni pohlep me je mal zmotil. Država za infrastrukturo ne da nič, vse je na lokalnih plečih. Sreča je, da v KRG nekaj kapne v proračun od igralnice in da se lahko kak EURO tudi v te namene pokoristi. Od turistične takse se sigurno nebi dalo toliko narediti, kot se je v zadnjih letih.
Cunilingus
28. 07. 2019 14.41
+0
:)))))))))))))) A mi lahko samo poves kaj naj bi imela Slovenija za ponudit bogatim,elitnim gostom? Hvala v naprej za odgovor.
nemski_ovcar
28. 07. 2019 14.45
+11
Blejsko jezero z direkt odplakami v njega iz hotelov.....bravo... res lepo .....:)))
Cunilingus
28. 07. 2019 14.56
+9
:)) Res ,in ne samo to. V Slo nimamo niti enega luksuznega hotela,luksuznih trgvin,itd.Niti ene znane mondene destinacije..A da bodo elitni,bogati gostje sli v Portoroz gledat pijano mularijo in se kopat v fekalije,ali se sprehajat med bureki in kebabi v Lj,itd,itd,itd?! :))
Uporabnik8879
28. 07. 2019 14.59
+6
Kar neka je takih krajev v naših sosednjih državah (na primer Brno, Sveti Štefan in podobno) in tudi pri nas bi lahko bili Sandork. Saj tem elitni gostom ni do ne vem kakšnih znamenitosti ali naravnim lepotam, njim je pomembno, da si ne morejo privoščiti navadni smrtniki tega, kar si lahko oni. Nemški podjetnik ali direktor si ne želi v svojem hotelu videti svojih podrejenih. V tem je finta, status nekoga je pomemben. Tudi v KRG je bil tak projekt predviden, na lokaciji bivšega Hotela Erika, vendar je vse skupaj v preteklosti v vodo padlo zaradi nasprotovanja Hita. Ali bo kdaj kaj od tega se ne ve, lastnik je še vedno takratni investitor, trenutno je pa tam zapuščeno stanje.
nemski_ovcar
28. 07. 2019 15.00
+14
Še v KR gori imaš kebab... pa ne vem od česa živi, saj skoraj nikoli tam ni gostov.....v glavnem tja sploh NE paše...
nemski_ovcar
28. 07. 2019 15.01
+5
Portorož... ok imamo vsaj morje ampak res kot praviš..morje pa bolj greznica kot morje... edino pod hotelom "Bernardin Emona nekoč" je še kar lepo morje.
Cunilingus
28. 07. 2019 15.04
+8
Tomy...se motis. Ni dovolj vzet en hotel in dat ceno 5.000 Evrov na noc. To je po slovensko;visoka cena..osebje pa ze veliko ce te sploh pozdravi...studente za pult,itd,itd,it,d.Vazno je VSE skupaj (se vec od same cene)! V SLo ni nobene ponudbe za bogate goste! Bogati gredo v Portofino,Montecarlo,Porto Cervo,itd,itf,itd in vse podobne kraje. A cmo te kraje primerjat s Kranjsko goro (in s slovenijo)? :)
nemski_ovcar
28. 07. 2019 15.12
+6
tomyslo....ali je projekt Erika morda padel v vodo tudi zaradi TNP-ja...oni itak nič ne pustijo...še manj pa kaj uredijo...vsak kar se tiče tu kot sem pisal kroti Krnici.... pustijo pa Čehe in podobne, da se naselijo v bivake po gorah za celo poletje in tam pustijo vso umazanijo.... tam kjer bi lahko kaj ukrepali pa ne... ali pa raje se prerivajo z Janijem, ki je hotel urediti poti....narobe svet
Uporabnik8879
28. 07. 2019 15.21
+1
Nisi me ravno razumel, Bil sem v nekaterih takih krajih, to so zaprti kompleksi z vrhunsko ponudbo in ne s študenti . Normalno je, da za to ceno mora tudi personal svoje odigrati. Konkretno v KRG je bil projekt hotelskega objekta, z vhodom iz Vršiške ceste v kletno garažo, z lastno igralnico, welnwsi, bazeni in podobno, v bistvu neka kopija Brna, ki ga ima lastnik Erike tudi v lasti. Tak objekt nebi prav v ničemer okrnil narave, niti obiskovalcev KRG, ker bi bila v bistu zaprta enota. Navadni smrtnik pa tja zagotovo nebi hodil na kavo za 40 EUR, če jo povsod drugje dobi za 1 EUR.
nemski_ovcar
28. 07. 2019 15.30
+2
Tomyslo,,, OK lokacija Erike je lepa,, samo poleti tam ni preveč miru....motorji prdijo in ropotajo, in ostali promet na Vršič..no saj sam veš
Cunilingus
28. 07. 2019 15.31
+3
En kraj postane monden PREDVSEM zato,ker imajo bogati,znani in vplivni tam njihove vile! Velika vecina teh ljudi ne gre v hotele. V celi Slovenji ni niti ene svetovno znane osebe ki bi tukaj imela vilo,itd. Zakaj ze?
Uporabnik8879
28. 07. 2019 15.47
+0
Ne do TNPja še prišli niso, ker so bili izdelani šele projekti, vendar po moje nebi bil problem, saj bi v naravi ne bilo dosti drugače, ker bi bil hotel na mestu že takrat obstoječega, danes zrušenega. Kar se pa ostalega okrog TNP tiče se pa kar strinjam s tabo, še marsikaj bi lahko tudi jaz naštel, tudi mogoče še zapora mostu v Vratih..
nemski_ovcar
28. 07. 2019 15.55
+3
tomyslo....v Vratih pa nisem bil že od pamtiveka...sem hotel dve leti nazaj tja s kolesom... pa pridem do makadama in se je prašilo od avtov kot pri norcih.... uhhh sem si rekel, to pa ni vredno dihat niti za razgled severne stene ...
puspan
28. 07. 2019 20.40
+1
Raje Čehe v šotorih do Krnice, kot izvlacilnico denarja v Eriki, saj sta že dve preveč.
oježeš
29. 07. 2019 15.53
Sandork, a z denarjem od parkirnin bo pa vse to zgrajeno?
Uporabnik8879
28. 07. 2019 14.17
+10
Sam pozdravljam plačljivost parkirnih mest, kot sem že spodaj napisal, samo ni mi pa jasno da boš tam lahko parkiral le, če boš imel naloženo aplikacijo na pametnem telefonu in lahko tudi plačal preko nje. To je pa zame nekaj novega, ker sem bolj parkomatov navajen .
nemski_ovcar
28. 07. 2019 14.27
+1
ja in kako se vidi, da si plačal parkirnino.. ni listkov…
Nejc Urbanc
28. 07. 2019 15.38
Možnosti sta dve: ena je aplikacija (deluje po celi Evropi), druga, če nimaš aplikacije pa sms, v katerem napišeš številko parkirišča in svojo registracijo. Po prvi, brezplačni uri dobiš povratni SMS, če želiš podaljšati (1€ ura)
Porednež
28. 07. 2019 14.13
+3
Ni kaj, brez motike in krampa hiter zaslužek.
Nejc Urbanc
28. 07. 2019 15.40
+3
Ena ura brezplačna, potem pa 1 (en, ne, nisem še zatipkal) € na uro... Res hud zaslužek. Še za vzdrževanje parkirišča ni...
nemski_ovcar
28. 07. 2019 14.04
+3
kasl… kje si pobral to da je kr gora v TNP? očitno bolj slabo poznaš Kr goro.
Uporabnik8879
28. 07. 2019 14.25
+1
Od Jasne naprej je, pa večina sprehajalnih poti na južni strani tudi...
nemski_ovcar
28. 07. 2019 14.29
+1
poglej kje je tabla tnp.. par sto metrov naprej od jasne… on piše kranjska gora… ne pa neka okolica…po suhi pišnici itd....
nemski_ovcar
28. 07. 2019 14.31
+2
in tam kjer je TNP je itak vse v razulu… tri zgnite klopice proti Krnici… na pol podrt mostiček V Krnici… itd….. v Kr gori pa ok… Jani je kar veliko uredil… hodim v kr goro že od otroških let od začetka 70tih….
Uporabnik1385495
28. 07. 2019 13.42
+19
Kar naprej poudarjate,kako je na Hrvaskem vse dragi,zdaj se spet razburjate zaradi parkiranja.Kaj komu ni jasno?Turizem se pac placa.Pa bodite doma!
Mauzahecmauzares
28. 07. 2019 13.33
+8
Blallka
28. 07. 2019 13.00
+6
LJudje pridejo tja kolesarit za cel dan. BRAVO butalcii. A znate še kaj drugega kot igrati imbeccile? Delati za upokojence in dojenčke, ki jim je dovolj 1 ura? Naši znajo samo pobirati denar, brez da bi za to naredili 1 korak. A parkirišče je plačljivo tudi med tedenom, ko ni zastonj prevozov? Če je, torej nočete ljudi, da pridejo med tednom, ampak se gužvat za vikend. Bravo butalcci.
Uporabnik8879
28. 07. 2019 13.02
-2
Blallka, koliko keša si pa že pustila turizmu v KRG ?.....samo vprašam...Ali misliš, da je vsa ta infrastruktura, ki je narejena v kraju zadnja leta iz neba padla..
Uporabnik8879
28. 07. 2019 13.22
-3
Pri vprašanju koliko je kdo keša pustil turizmu v KRG pa vsi utihnete, samo še minuse talate...a ni čudno...
Uporabnik8879
28. 07. 2019 13.27
+2
No vidiš, tudi ti si verjetno samo dnevna obiskovalka. V KRG se dogaja še cel kup drugih zadev, od prireditev, delavnic, organiziranih vodnikov, zmajarstva, špornih aktivnosti in tako naprej. Vse to stane in če plačaš tisti EUR na uro, zato da avto parkiraš, pa ja ni taka groza. Prav nobena prireditev, ne na trgu in ne v Jasni ni plačljiva, trenutno se odvija filmski festival....je pa strošek za Turizem KRG.
saknukdhwkfnnkj
28. 07. 2019 13.30
+6
Blallka, čemu potem razburjanje če ti nič posebnega... Bomo pa hodili mi ki nam je nekaj posebnega in nam ne bo težko stisniti nekaj evrov za parking ;)
RichPiana
28. 07. 2019 13.47
-1
Ne se razburjat. V Kranjski Gori imas parkirisca kolikor ga hoces zastonj ob smuciscu. Pri Jasni je pa placa za par avtov samo.
nemski_ovcar
28. 07. 2019 13.59
+1
tomyslo… jaz sem pustil tam že zelo veliko… še največ v horvatovi gostilni…
periot22
28. 07. 2019 14.19
+7
Nejc Urbanc
28. 07. 2019 15.48
+3
Bllalka, parkirišče pri topolino je urejeno v namen informativne vstopne točke v občino. Se pravi, da se gost ustavi, dobi informacije kje, kaj in kam in gre tja. Za kolesarje je dovolj parkirnih mest tudi drugje. Isto v Jasni, zjutraj vse zaparkirajo ljudje, ki gredo v hribe in ne ostane nič za ostale obiskovalce. Še vedno pa je v Jasni možno brezplačno parkiranje na zgornjem parkirišču, kar ga ne zasedejo "prenočevalci".... Tako da možnosti je več kot dovolj, na vsakem posamezniku pa je, da se potrudi jih poiskat, ne pa kot Butalec delati neke hitre zaključke.... ;)
Uporabnik8879
28. 07. 2019 12.59
+17
Dragi razpravljalci, jaz podpiram to odločitev. Kranjska Gora je ogromno vložila v infrastrukturo, ki jo koristijo prevsdvsem dnevni obiskovalci, ki pa razen smeti ne pustijo ničesar kraju. Tekaške steze, kolesarske steze in podobno je vse brezplačno. Edino kar ostane gostincem je tu in tam kak nakup malice ali flaše vode, kraj pa natrpan, da še domačini ne pridejo niti do trgovine z avtom.
saknukdhwkfnnkj
28. 07. 2019 13.05
+5
Se strinjam! Sam vedno pustim avto pri "prenočišču" in se podam peš oz. kolesom okrog - kjerkoli da sem, pa tudi če narediva 30km peš.
Uporabnik8879
28. 07. 2019 13.11
+3
Kasl, saj potem ne boš merl problem s plačevanjem parkirnine....Hoteli in zasebniki imajo svoja parkirna mesta, tako da ni v tem finta. Ko prenočuješ, tudi plačaš turistično takso. Problem so dnevni obiskovalci, ti ustvarjajo največ gužve, cekinčka od njih pa ni...
saknukdhwkfnnkj
28. 07. 2019 13.19
+7
Tomy, tudi to drži. Lani sem v Firencah dal za cca 5 ur nekaj preko 13 € za parking, pa se nisem sekiral.
resslovenka
28. 07. 2019 13.22
+3
saknukdhwkfnnkj
28. 07. 2019 12.34
+20
"Prva ura parkiranja je brezplačna, vsaka naslednja ura parkiranja pa za avtomobile stane en evro." In kaj je tukaj drago? 0.5l vode po evropskih prestolnicah je 1.5€ + Ne razumem čemu razburjanje!'
Cunilingus
28. 07. 2019 12.45
-6
MMorda ker tisto so Evropske prestolnice,to pa je ena uboga Kranjska Gora?!
Augusto Pinochet
28. 07. 2019 12.46
+15
Preberejo naslov in se razburijo. Tudi del o brezplacnih shuttle busih jim je usel. Res ne vem ampak mar niste opazili kaksen prometen kaos je zadnja leta na Gorenjskem in da je nujno potrebno urediti in omejiti kolicino pleha v neokrnjeni naravi???
saknukdhwkfnnkj
28. 07. 2019 12.49
+10
Kranjska Gora je v Triglavskem nacionalnem parku in NI uboga ampak biser narave in lepote!!! Pa veš sploh kje se to nahaja?
Augusto Pinochet
28. 07. 2019 12.50
+12
Sandork, ce bi kaj potoval po evropskih prestolnicah, bi videl da je Kr Gora zaenkrat zlata vredna. Mi tega ne znamo cenit, ljudje iz teh prestolnic pa vedno bolj.
saknukdhwkfnnkj
28. 07. 2019 12.50
-1
Cunilingus
28. 07. 2019 12.57
+1
:)) A je edina? OCITNO ti nisi bil po svetu!In ni treba niti it dalec... A cmo primerjat eno ubogo Kr Goro s Dolimiti,s Avstrijskimi gorami in jezeri,itd,itd? :)))
saknukdhwkfnnkj
28. 07. 2019 13.02
+7
O ja , sem obiskal marsikaj in ravno zato trdim da je treba kasirati in od parkirnine vlagati v razvoj kraja! Še 1x ti napišem! Povsod je VSE plačljivo, nekatere samo boli da je se to tudi v Slo uvaja da ni nič zastojn!!!
nemski_ovcar
28. 07. 2019 13.08
+1
Augusto Pinochet
28. 07. 2019 13.10
+7
Cudi me, da nekdo ki je vse to dal skozi nerga nad to novico, glede na to, da so Avstrijci to uredili ze 20let nazaj...
saknukdhwkfnnkj
28. 07. 2019 13.12
+2
Vidim da vsevedi komplicirate za nekaj metrov!
saknukdhwkfnnkj
28. 07. 2019 13.16
+1
dojče hund, Jezero Jasna pa je že in o tem parkingu je tu govora!
periot22
28. 07. 2019 14.21
+3
gruber74
28. 07. 2019 12.29
-1