Slovenija

V osebni stečaj 5.300 Slovencev

Ljubljana, 08. 11. 2013 18.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Osebni stečaj pomeni, da gredo v stečajno maso avto, hiša, slike … Skratka, vse, kar je kaj vredno, stečajni upravitelj proda, da poplača upnike. Hkrati pa vsak mesec človeku rubijo plačo vse do minimalnega zajamčenega dohodka – torej nekje do 590 evrov.

 

 

SORODNI ČLANKI

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (130)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Biofanatik
11. 11. 2013 07.58
Biofanatik
11. 11. 2013 07.58
-4
Legalizirana kraja in pranje denarja so tilre osebni stečaji
klldmoll
09. 11. 2013 19.17
Dragica Kotnik ... kaj pa Trebežnik in Ožbolt iz Kopra ?? ... HALO, FIŠER ?????????????
expost
09. 11. 2013 10.14
+4
Veliko jih je, ki trdijo, da če imaš minimalno plačo, da ti ta ostane v celoti, sploh če nad teboj "bdi" izvršba ali stečajni upravitelj. Ne bo povsem držalo. Vsak mesec se "iz minimalca" poplačajo vsi stroški, ki jih ima banka s tvojimi nalogi oziroma prenakazili na fiduciarni račun kot tudi vodenje osebnega računa. Še to: nekateri pravite, da so osebe, ki so v osebnem stečaju ali pod izvršbo in delajo za zajamčeno plačo, ostalo pa dobivajo plačano "na roke": takšna transakcija je kaznivo dejanje (namera goljufije, zavajanja upnikov, opustitve dolžnega razkritja dohodkov in podatkov o premoženju) in kazen doleti tako delodajalca kot dolžnika. Poleg tega pa se, v primeru osebnega stečaja, nemudoma prekliče predlog za odpust dolga (dolžnikovih obveznosti) in dolžnik po preteku preizkusne dobe še vedno ostane dolžnik.
vetlan
09. 11. 2013 10.01
+8
In nehajte samo jamrati, čas bi že bil, da se borimo z vsemi sredstvi, če ne zase, vsaj za naše otroke
cokolesnik102
09. 11. 2013 16.24
-1
expost
09. 11. 2013 09.48
+12
Hm... mediji res delajo tudi precej za lase privlečene zgodbe, sploh tiste, ko dolžniki že vnaprej vedo, da ne bodo vrnili večmilijonskih posojil... no, realnost je pač takšna, da se pri osebnem stečaju opazuje tudi preteklo premoženje, sploh tisto, ki si ga "prenesel" na druge (ženo, otroke) v roku treh let pred uvedbo stečaja. Tri leta ni ravno kratka doba in pogosto je takšne darilne pogodbe zelo enostavno izpodbijati. Navsezadnje in kar je zelo pomembno: imeti moraš interes in potrpljenje [za izpodbijanje!!]! Opažam, da banke tega interesa ravno nimajo in rajši mučijo druge, lažje tarče. Bo kar držalo, da sploh tiste, ki niso povezane z vzvodi politične moči in oblasti!
antonino
09. 11. 2013 09.29
+7
A VAM JE SEDAJ JASNO, ZAKAJ DRŽAVA RABI VSAK DAN NOVE DAVKE, KER JE PRI VSAKI VEČJI SVINJARIJI ONA POROK
antonino
09. 11. 2013 09.26
+16
kredit je luštno vzet, bolj ga je potem problem vrnit, sploh, če si ga porabil za nov avto, pa potem še izgubiš službo. Tudi z 5 let starim avtom se lepo voziš, seveda če ni iz uvoza in ima že trikrat prevrten števec nazaj
ivcekivcek
09. 11. 2013 09.45
+14
Problem je v tem , da si z slovensko povprečno plačo težko privoščiš tudi pet let star avto ;)
SithLord.
09. 11. 2013 09.46
+4
pet let stari avto? Hehehe, daj poglej kaki avti se najbolj prodajajo...15let stari po 500 evrov, pa še to ti zbijajo ceno.
ivcekivcek
09. 11. 2013 09.49
+2
Tako je , ljudje nočejo več jemati kreditov za avto , tako da s našo minimalno in povprečno plačo , je nekako 10 do 15 let star avto , ki si ga lahko privoščiš.
Stahanov
09. 11. 2013 11.47
+1
BNAM2707
09. 11. 2013 12.44
Nowotny
09. 11. 2013 19.29
+4
problem je edino v tem da bo tudi 15-12 let starih avtov zmanjkalo... potem pa spet konji?
hotchilipoper
09. 11. 2013 09.20
+7
Vse prepišejo na otroke,naredijo osebni stečaj,in so preskrbljeni do konca življenja
cirenij
09. 11. 2013 09.25
+3
Ja, eni se znajdejo. Pošteni, ki nimajo pravih svetovalcev ali se ne znajdejo, pa nasrkajo.
expost
09. 11. 2013 09.38
+7
@honkatonka: ni tako enostavno... pri osebnem stečaju se opazuje tudi preteklo premoženje, sploh tisto, ki si ga "prenesel" na druge (ženo, otroke) v roku treh let pred uvedbo stečaja. Tri leta ni ravno kratka doba in pogosto je takšne darilne pogodbe zelo enostavno izpodbijati. Navsezadnje in kar je zelo pomembno: imeti moraš interes in potrpljenje [za izpodbijanje!!]! Opažam, da banke tega interesa ravno nimajo in rajši mučijo druge, lažje tarče.
maijster
09. 11. 2013 09.14
+3
..je bil podatek,da smo letos slovenci kupili 45 000 novih osebnih vozil,baje je to rekord,......in če si zamislim kako pri vragu se jim splača zapufat za avto,.........drug podatek je pa bil,da je vsak slovenec zamenjal 3 avtomobile v tem času samostojne slovenije,.....ja dost jih tepe ta puf,.....
Branka Kostanjevec
09. 11. 2013 09.04
+8
razlika je minimalna ali zajamčena plača in tu že novinarji pogrnete! minimalna je 590 eur-zajamčena je 430eur in se sveda spreminja.. :P kaj je to minimalna zajamčena?
antonino
09. 11. 2013 09.04
+7
slovenci - A SE BOSTE KDAJ V ŽIVLJENJU ZAVEDALI, DA JE KREDITE TREBA VRAČAT, RAZEN ČE SEVEDA NISI PRI KORITU, KAR JIH JE PA MALO. Lahko je vzet kredit, denar zapravit, ko pa pride položnica, oa jok in v vse časopise, češ, kako sem ubog, ko moram vrnit nekaj, kar sem si zavestno sposodil - beda
expost
09. 11. 2013 09.04
+25
Tisti, ki tulite, da smo ljudje, ki smo šli v osebni stečaj lopovi, špekulanti... malo pazite na svoj jezik!!! Šel sem za poroka (v poslu svojega bližnjega sorodnika) in ker je podjetje enostavno nehalo obstajati, je celotno breme dolga (dolg se je iz 600.000EUR povečal na 1mio EUR) padlo na poroka, torej name. Izvršitelji so trkali tudi na moja vrata, zato nisem zmogel več prenašati terorja (ki ga izvajajo izvršitelji!!!). Dobro leto dni sem v osebnem stečaju (ostane mi jih še 4) in kot tak bom z družino vred obtičal na cesti, saj se bo kmalu dražila naša družinska hiša... Osebni stečaj mi je pomenil izhod v sili in verjemite, da te opcije nihče ne izbere rad. Že zato, ker si stigmatiziran, kot da imaš KUGO!
antonino
09. 11. 2013 09.06
-1
PA KAJ BISEDAJ RAD POVEDAL - A NISI ŠEL TI ZA POROKA - A NISI TAKRAT VEDEL, KAJ SI PODPISAL. Verjetno so ti obljubili velik dobiček, če boš podpisal,, pa si zato pozabil na slabšo možno stran
expost
09. 11. 2013 09.11
+10
Ne. Nihče ni obljubljal dobička. Šlo je za projekt, ki bi naj zagotovil delo družini mojega sorodnika. In hotel sem povedati, da osebni stečaj ni "esc" tipka na tipkovnici in da je zelo težko priti do tega (tako de-facto kot tudi de-iure) ter da ne kaže vse, ki smo v osebnem stečaju označevati za lopove, špekulante oziroma ljudi, ki se poskušamo dolgu izogniti.
antonino
09. 11. 2013 09.12
+1
antonino
09. 11. 2013 09.13
+11
FANTJE - POČASI SE BOSTE MORALI ZAVEDATI, KAJ POMENI BESEDA POROK -
Branka Kostanjevec
09. 11. 2013 09.14
-2
antonino škoda da si izbral tako lepo ime. A si eden izmed tistih pametnih, ciničnih slovenčkov?
antonino
09. 11. 2013 09.15
+8
expost - nihče pa te ne označuje za lopova- vsaj jaz ne, se mi pa smiliš, ker si bil tako naiven, ali pa si preveč pričakoval
antonino
09. 11. 2013 09.16
+8
Branka Kostanjevec IN KAJ SEM NAROBE NAPISAL - ČE GREŠ ZA POROKA, SE MORAŠ ZAVEDAT, KAJ TA BESEDA POMENI, PRAV TAKO, ČE VZAMEŠ SAM KREDIT, DA GA BOŠ MORAL TUDI VRNIT - A NI RES TAKO, KAJ JE NAROBE
expost
09. 11. 2013 09.23
+8
@antonino: porok je res da oseba, ki osebno jamči za izvedbo posla... a je tudi oseba, ki zaupa dolžniku (posojilojemalcu ipd), da bo izpolnjeval svoje obveznosti. Za poroka sem šel svojemu bližnjemu sorodniku... torej če ni mogoče govoriti o zaupanju znotraj sorodstvenih razmerij, kako šele v širšem... in da ne bo dileme: ne zamerim mu, ker vem, da me ni poskušal ogoljufat ali namerno prizadet.
Sarko Sarko
09. 11. 2013 09.25
+4
Nauders
09. 11. 2013 12.51
+2
čim te nekdo prosi za poroka, bejži stran alergičen sem na take ljudi, ki samo prosijo in si sposojajo denar
User416781
09. 11. 2013 08.58
-6
Kar je zgoraj navedeno, ne drži. Res je, da se vse proda, plača se pa ne rubi.
expost
09. 11. 2013 09.05
+11
Če si v osebnem stečaju, se rubi tudi plača.
Branka Kostanjevec
09. 11. 2013 08.57
+5
Darko se popolno strinjam s tvojim komentarjem in kamorkoli se obrneš vsi so ena velika BANDA! sama sem bila porok in ker g. ni plačeval dolgov so me lepo postavili ob zid z 180 eur dohodka in to z nepreskrbljeno hčerko! je to pravna država? najlažje je govorit, da se vsaka stvar da rešir ampak moj maraton od vrat do vrat je končan in sem spet na startu. Ne vem več kaj naj naredim in kako-če bova preživeli! Verjame samo v eno, še vedno bom imela toliko, da si nabavim mašinco in jih vsaj nekaj za dušo počistim-to itak ni življenje!!!
cirenij
09. 11. 2013 09.00
+7
Branka------če si bila porok, ti sam Bog ne pomaga. Sedeli ti bodo tako dolgo, da bo odplačano. Nimaš pravega imena in priimka. In nisi podpisala za milijone ampak verjetno nekaj 1000 EU.
antonino
09. 11. 2013 09.02
+3
KO SI PODPISALA ZA POROKA, PA NISI RAZMILILA, KAJ SI PODPISALA. zakaj so sedaj drugi krivi za tvojo naivnost
expost
09. 11. 2013 09.08
+5
@antonino: sam sem se zaradi poroštva znašel v osebnem stečaju. Zaupal sem modrosti sorodstvenih vezi... in danes imam "prst v r*". Ne gre za naivnost... verjamem, da mi nihče ni namerno hotel škodovati... ali pač.
Branka Kostanjevec
09. 11. 2013 09.09
+3
antonino ne piši bedarij brez utemeljitev! kredit je poplačan! tu so nastali še pravni stroški in letne obresti 1800 eur pa ne vprašaj zakaj? ker enostavno hočejo narod uničit! nismo pa vsi vešči prava kot ti!
expost
09. 11. 2013 09.19
+7
@Branka, morda vas nisem razumel prav, a dolgovi se vedno poplačujejo po naslednjem vrstnem redu: najprej stroški izvršitelja, stroški izvršb in opominjanja, potem obresti in na koncu glavnica. To pomeni, da če je bila glavnica posojila 1.800EUR, vi pa ste že plačali 3.500EUR in postopek še kar teče, da ste najprej plačali izvršbe, stroške opominov ter obresti ter morda le del glavnice. Za primer: VoKa iz računa/dolga 300EUR "naredi" za dodatnih 800EUR stroškov.
antonino
09. 11. 2013 09.21
+6
Kaj ima tu pravo. A se vprašaš, zakaj rabiš poroka - če ne bo plačal tisti, ki je vzel kredit, plača porok - a tega takrat nisi vedela. verjetno pa nisi pričakovala, ko si podpisala - to hočem povedat in ne biti ciničen.PREDEN KAJ PODPIŠEŠ, RAZMISLI, samo na to hočem opozorit, ne pametovat
vetlan
09. 11. 2013 09.52
+7
Branka Kostanjevec, glede postopka ima expost prav, glede mašince pa imam isto željo in mislim, da je nas takšnih veliko, pa začnimo, skrajni čas, ker itak nimamo nič od življenja
antonino
09. 11. 2013 08.56
+6
večina slovencev pa ima tako ali tako same kredite, pa še to za avto, da bi se kazal pred sosedom, če pa ima kaj za v lonec, pa ne pomisli in potem joka že tisto znano: KO ODPLAČAM KREDIT, MI OSTANR SAMO ŠE TOLIKO - zakaj si pa vzel kredit, pa bi namesto novega, raje kupil 5 let star avto pa brez kredita
antonino
09. 11. 2013 08.52
+5
pa zakaj vsi samo kritizirate in pljuvate po vseh, ko so pa volitve, pa te iste ljudi zopet volite - folk, a se kdaj vprašate, če je mogoče z vami kaj narobe - ulica ne reši veliko
Branka Kostanjevec
09. 11. 2013 09.00
+5
no Antonino-in kaj imamo na volitvah za izbirat? obljube, obljube....
antonino
09. 11. 2013 09.09
+3
kakšen narod, taka oblast. Dokler boste volili ali samo zokija,ali janeza, pa kahla,pa viranta - ne bo bolje
maijster
09. 11. 2013 09.10
+2
antonino-problem z volitvami je v tem,da mi volilci nevolimo neposredno ministrov,predsednika vlade,predsednika parlamenta,.......pol pa si ti strankarski veljaki medseboj nastavljajo in kockajo z najvišijimi položaji in nastavljajo osebe z neznanjem,brez etične morale z sumljivo pretekljostjo,.....so bile že ideje da bi to spremenili,samo nobena vlada do sedaj tega ni želela oziroma kar cel parlament je proti temu,..le zakaj,....???
Darko Oblak
09. 11. 2013 08.09
+29
V "socializmu" ni bilo treba nobenemu v osebni stečaj. Taktrat so bile moralne vrednote na dosti višjem nivoju. A napredek, tak kot je, dela iz povprečnežev nič drgega kot omejence ali pa kot je to strokovno imenoval JJ- "zombije". Ampak te zombije delajo ljudje - politiki, ali če hočete kravatarji. Jaz jih imenujem kar novodobni židi. Zato, ker so nekaj takega počeli židi v Nemčiji pred prihodom Dolfeta na oblast. In posledica tega je bila ...... saj veste vsega mi ni treba pisati. Veste v našem slovenskem grbu so tri "židovske zvezde", ki ponazarjajo tri desetletja židovanja politične "elite", nezavedajoč se, kako se je židovanje pred 2. sv. vojno končalo v Nemčiji. Da ne boste presenečeni, ko bo slovensko židovanje končano na podoben način. Saj se drugače ne more končati kot z uporom. A ko film poči je vsega konec, naj vas ne slišim kričati o holokavstu. Veste "dragi" politiki, prikrit holokavst že 22 let izvajate nad miroljubnim ljudstvom, ki vam bo vaš način retorike in dirigiranja ob prvi priliki z veseljem vrnilo...... bodite pripravljeni, vaš konec se bliža........ Tudi noč je časovno omejena in potem je dan.........prej ali slej......................... V tej državi lahko vlada le še "ulica"......... A ta, je ugledala luč sveta ravno v parlamentu.
Buena Vita
09. 11. 2013 08.18
-28
ma daj se nehajte sprenevadati,v socializmu smo živeli na tuji račun,naši pravnuki bodo plačevali naše bivše nesposobnosti in neumnosti in dolgove razsipništva,jaz sem delala v socializmu privat,in nikoli nisem nič dobila zastonj,zato je meni danes veliko bolje kot mi je bilo v socializmu,samo jemali ste nam,l
Darko Oblak
09. 11. 2013 08.27
+20
"Buena vista ", a danes pa dobiš vse zastonj! ??? Ja verjetno se pederišeš v javni upravi, pa ti je lepo!!! Meni so pokradli, pa ne samo meni..... Kradli so državljanom, pa kljub temu imamo skupni dolg 100 milijard evrov. Zaradi osamosvojiteljev in tistih, ki jim prejšnji sistem ni bil všeč ker niso smeli krasti, smo danes tam kjer smo. Barabe kravatarske, lopovske.!!!
cirenij
09. 11. 2013 08.29
+7
Darko Oblak
09. 11. 2013 08.33
+12
Predstavi se s polnim imenom in priimkom! Jaz se ne skrivam, kar pišem, pišem na podlagi lastnih izkušenj , ki so se dogalale meni, ali mojim bližnjim. !!!! KAJ se skrivate, a nimate čiste vesti????
Darko Oblak
09. 11. 2013 08.34
+8
Cirenij++++. No nekaj nas pa je ki vemo, kako in kaj s karavatarji!!!! A ne??
maijster
09. 11. 2013 08.46
+9
buena vita-ti še rojena nisi bila v socijalizmu,drugače nebi pisala kozlarij in danes si komaj neodrasel otrok ki nima drugega kof tvit,fb in tukaj gor da podžigaš in pišeš neumnosti,...........danes je veliko bolje kot je bilo v socijalizmu,he,he,he,.........otrok,....
cirenij
09. 11. 2013 08.48
+6
Nimam lepih besed ne za ene, ne za druge. Vsi se spravljajo na malega človeka. Čakam, da se začne čistka tam zgoraj. Vedno več je osebnih stečajev, propadlih firm, osebnih tragedij. Pa za vse to so zelo malo krivi posamezniki, ki jih razumem. Kriv je sistem in neodgovornost politikov, parlamentarcev, vseh, ki imajo vpliv na tako situacijo. Nekaj je hudo narobe v tej naši deželi kranjski.
cirenij
09. 11. 2013 08.50
+4
Se čudim, da ljudem še bolj ne prekipi. Ampak vrelišče je blizu, če se situacija bistveno ne spremeni.
Niko_
09. 11. 2013 08.52
-5
@Darko Oblak: Glede na svojo ostro retoriko se vprašaj, kdo izmed sposobnih in marljivih ljudi v tej državi bo sploh še hotel delati na vodstvenih mestih. Čemu le bi se tako izpostavljal? Zato, da ga bodo potem ljudje kot si ti že v naprej obsodili za barabo, za "kravatarja", itd.?? Ga morebiti počakali za kakšnim vogalom in ga kar linčali? Tako posploševanje nikamor ne pelje. Nasprotno, označevanje vseh vodilnih kar vpovprek za barabe dela stvari samo še slabše. Kajti odžene še tisto malo število dobronamernih ljudi, ki bi sicer vstopili v politiko z dobrimi nameni.
maijster
09. 11. 2013 08.58
+6
....ma saj so eni tudi dobro prišli skozi z tem osebnim stečajem,moj negdanji direktor-lastnik firme,je v letih 2006-2008,dobil od vseh bank limit za firmo,skupaj nekje 1 milijon in več evrov,kupil si je hišo,avto,ostalo pa luksoz z ženo in hčerjo,ko se je vse zaglavlo ko ni mogel vračati dolga, je hišo prodal za smešno ceno svojemu zetu,seveda denar za to je dal on sam,z ženo se uradno ločil,žena je odprla svojo firmo v avstriji in on je odšel v osebni stečaj živeli so pa tako kot pred tem,letos je 5 let od tega,ko ni smel imeti popolnoma ničesar in letos je ponovno laho aktiven,..............vsi dolgovi do bank nam za plače ,regrese,pa so ishlapeli,..........in takih primerov izzigravanja zakonov je bilo velikoooooooooo,.....
maijster
09. 11. 2013 09.02
+3
....niko-ko država nebo več imela svojih parkljev ( lastnica ) v firmah,ko se bo vse sprivatiziralo bo boljše,drugače,dokler pa bo država lastnica biločesar bo nastavljala svoje kravatarje ki so politično nastavljeni ter nesposobni,kar je dokaz vseh teh let,......
cirenij
09. 11. 2013 09.05
+3
niko----sposobni pa ne prevzamejo vodstvenih mest, ker nimajo prilike. Saj se po nalogu politike prestavljajo in kobacajo vedno eni in isti iz ene firme v drugo. Pa tudi če pred tem vse zafurajo. Zato dam Darkotu popolnoma prav.
Darko Oblak
09. 11. 2013 09.13
+3
"Niko" spoštujem tudi tvoje mnenje, in na nek način imaš prav. Res je, niso vsi barabe in ravno uporništvo lahko še to nekaj malega dobrega uniči. Do spremembe bo moralo priti. Ta doba v kateri živimo od osamosvojitve naprej, ki ji jaz preprosto pravim "KANIBALIZEM", je marsikaterega pridnega delavnega človeka pripeljalo v obup. Pa ne zato ker ni hotel delati, ni bil sposoben. ... Preprosto zato, ker so ga - ali so nas kradli. Nekateri ste imeli to srečo ali znanje- bolje rečeno vedenje, da niso šli po poti KRIŽEVEGA POTA. Saj če se uvede red, ne bo tisti ki je pošten, za nič prikrajšan - prikrajšani bodo pa tisti, ki kradejo.... samo lopovi nihče drug.
cirenij
09. 11. 2013 08.08
+9
Vse te tragedije se dogajajo, ker smo "uvozili" zapadni model. Banke so vsiljevale kredite, brezštevilne plastične kartice namesto denarja....Naenkrat pa recesija, ki nam je dala po glavi. Zaradi velikih svetovnih bankirjev, ki so vse zafurali, morda celo namenoma. Sprejeli smo vse, kar nam je ponujal veliki kapital in pohodili vse, kar je bilo dobrega.
Buena Vita
09. 11. 2013 08.20
-5
meni ni mogel nikoli nihče nič vsiliti,imam svojo glavo katera je namenjena za razmišljane,in v vsem svojem dolgem življenju živim trezno in odgovornon
cirenij
09. 11. 2013 08.25
+6
Buena-------vsaka ti čast. Ampak izgleda, da si se tega naučila v prejšnjem sistemu. Če gledaš in poslušaš medije so na zapadu sami problemi z odplačevanjem hipotek in minusov na plastiki. In rajda revežev brez vseh pravic. Lahko umiraš, pa še do zdravnika ne moreš, ker nimaš zavarovanja........
vetlan
09. 11. 2013 08.55
+5
"ki so vse zafurali, morda celo namenoma" Nič ni "morda", načrtovano je bilo, samo so še čakali, da umre Tito
puspan
10. 11. 2013 19.34
Buena Vita, cestitam ti za pokoncno drzo in vse, kar si v nekaj zadnjih komentarjih izjavil. Ceprav sem vedel, da pri nas mozgani se dalec niso zreli za prehod v trzno gospodarstvo, sedaj zal ugotavljam, da bo trajalo se desetletja. Mogoce je edina tolazba v tem, da se mogoce motim v oceni, ker sem te bistroumne komentatorje nekako enacil s slovenskim povprecjem, ceprav mocno upam, da le-ti pravega slovenskega povprecja ne reprezentirajo. Namesto, da so jim starsi kupili racunalnike, kjer 24 ur na dan bruhajo neke, ze davno povozene socialisticne floskule, bi bilo mnogo bolj koristno, da bi jim dali v roko kaksno lopato, da bi si z njo prisluzili vsaj dnevni obrok hrane pri mami, ce ze drugega ne.
POŠTENO JEBENO
09. 11. 2013 07.34
+13
Narod more vzet stvari v svoje roke.....v hosto jih je treba pospremit....jih načevljat kot norce in vprašat, denar ali življenje.......odločitev je sprejemljiva kakor koli obrnete!!! BRRAAAZZZIIIIILLLLLL