Tujina

11. september: Dan, ko so izgubili najdražje

New York, 07. 09. 2011 13.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Tadeja Lampret
Komentarji
78

V ZDA se pripravljajo, da počastijo spomin na žrtve terorističnih napadov leta 2001. Usodni 11. 9. je za vedno zaznamoval veliko življenj. Več kot 3000 otrok je izgubilo enega od staršev, več kot 1600 ljudi pa svojega partnerja.



 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (78)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PomarAnc
11. 09. 2011 22.01
Dragi moji, medtem ko se na tem furmu takole prepirate, mnogi ljudi danes v New Yorku ne more spat, ker mineva deset let od smrti njihovih otrok, partnerjev, mam in očetov. Ker so morda v tem terorističnem napadu izgubili brate, sestre, prijatelje. Slabo mi je, ko gledam današnje spominske slovesnosti in ostale članke na temo 11.septembra , 2001. Slabo pa mi je tudi, ko se vsi pogovarjate samo o tem, kdo je kriv, in kaj je kdo narobe rekel. Veliko je krivcev, morda ne bomo nikoli vedeli, kdo vse je to načrtoval, kdo je sodeloval pri tem terorističnem napadu - lahko samo ugibamo. Ampak za to imamo preostale dni v letu. Danes pa je 11.9.2011, mineva 10 let od te grozne, grozne tragedije. In danes ni pomembno, kdo je to zakrivil, temveč kdo so bile žrtve - kdo so ljudje, ki še vedno trpijo ob spominu nanje. Pomislite samo enkrat na to, da je okoli 3 tisoč nedolžnih ljudi izgubilo življenje. Kaj občutite? Jaz občutim jezo, bolečino in strah, ker se take stvari dogajajo in ker jih nihče ne ustavi. Torej naj bo DANES dan, ko se z žalostjo v srcu spominjamo vseh, ki so tam izgubili življenje. In naj bo to dan, ko bomo razmislili o tem, kako takšne grozote v prihodnje preprečiti. Včerajšni dan je že mimo, današnjega kmalu ne bo več, jutri pa še vedno obstaja! Zdaj pa oprostite, ker sem se razpisala in začnite pljuvati po meni, kakor po vseh, ki kaj realnega napišejo sem gor.
vrt007
11. 09. 2011 09.38
-1
NEVARNOSTI ŠE NI KONEC - ZDA ŠE VEDNO STOJIJO!!!! Amerika, tvoja usta so polna moči. Amerika v tvojih rjuhah so krajše noči.
tekavcminka56
09. 09. 2011 09.28
ferdox grem na šiht ti pa tacajt poglej mal o russoju, o 2pacu kaj je pisal, zakaj ga ni več, kaj ubistvu dela cia, fbi pa tko, pa pol povej če so ti vse teorije zarote še vedno samo teorije!
tekavcminka56
09. 09. 2011 09.27
Druga ključna skupina aktivistov se je združila v organizacijo Arhitekti in inženirji za resnico o 11. septembru (AE911Truth.org), oni rušijo uradno zgodbo o napadih po znanstveni plati in predstavljajo neizpodbitne znanstvene dokaze, ki jih je vedno težje ignorirati. Spodaj je nekaj posnetkov Arhitektov in inženirjev v akciji, ter njihovih podpornikov. Niels Harrit, kemik, eden od znanstvenikov, ki so odkrili snov thermite v ostankih ruševin WTC-ja. Mark Basile, kemijski inženir, eden od znanstvenikov, ki so odkrili snov thermite v ostankih ruševin WTC-ja. Steven Jones, fizik, še eden od znanstvenikov, ki so odkrili snov thermite v ostankih ruševin WTC-ja. Geraldo Rivera, znani ameriški televizijec, si je premislil, in sedaj podpira 911 Truth gibanje. Mike Gravel, senator ZDA, je javno podprl organizacijo Arhitektov in inženirjev. Organizacija Arhitekti in inženirji za resnico o 11. septembru trenutno pripravlja dokumentarni film z naslovom “9/11: Explosive Evidence – Experts Speak Out” (prevod: 11. september: Dokazi o razstrelivih – strokovnjaki spregovorijo). Ko bo posnet bo to verjetno najbolj kredibilen in znanstveno podprt dokumentarni film o zrušitvi stavb WTC-ja, ki ga enostavno ne bo mogoče ovreči kot noro teorijo zarote zaradi same strokovnosti sodelujočih. to je janez6b napisal lani....dragi ferdox ta doumentarec če oz ko bo prišel ven si pa le poglej no pa bova potem dalje kakšno rekla
tekavcminka56
09. 09. 2011 09.07
nisem, šele drug tedn bom, po sredi oz v sredo bom že doma če bo vse po sreči, skratka naj ti da mislit tudi pokojni rap artist 2pac, zakaj je on pisal v illuminatijih, kar tako mal? Zakaj je mogu umret? Mogoče je blo to delo vlade (koga druga pa) še dons se nč ne ve, ker jih je preveč disal so ga lepo pospravli, pa aron russo napiši v google pa si poglej cel film alpa ta drugo po vrsti, ko ti bo razložilo zakaj je on moral umreti in kaj točno mu je david rockefeller rekel glede nwoja, da nas želijo povsem zasužnjit in čim se boš uprl, ti izklopijo čip in ne boš mogu nič več delat, kupovat, skrtka nič te stvari mene skrbijo že zdaj ko je še čas, da ne pride do tega, kaj ti martian in podobni boste pa z veseljem se čepiral, pa delal tako kot vam bojo tisti posrani bankirji narekovali?? Js nism tak tip človeka, da bi živel v nekem suženjstvu tako da ubistvu raje umrem med branjenjem družine kot pa da sem nek suženj nwoja, pozor še 1x do katerega resno upam da ne pride, vendar brez združitve srednjega razreda po svetu ne bo nič! Zdej konc koncev sploh ni važno a so hitlerja zalagali z orožjem ali ne ampak obljubim ti, v sredo oz najkasneje četrtek, pusti mi magar mail, pa zagotovo ne bom pozabil. Lp
Ferdo Crni
09. 09. 2011 07.59
Rocky .. a si prišel domov? dej prosim sedaj podaj vire tvojih tez o ameriškem zalaganju z orožjem nacistične nemčije. Tri štiri... dejmo
tekavcminka56
08. 09. 2011 22.17
ferdox smešn si k si tko trdno prepričan da maš prov. Resnici sta 2, taprava je pa tista umes, to pa pomen da zadeve glede ameriskih bankirjev povsem držijo in da je treba to golaze.n strpat v zapor!!!! al se strinjas al ne to je neizpodbitno dejstvo
Ferdo Crni
08. 09. 2011 19.44
Grim_reaper 1. Ko mi blebečeš o tem "ali bi jaz rad vedel resnico" si prešel vse meje dobrega okusa. Kdo pa je lastnik resnice????????? Si to ti? So to TVOJE knjige ali dokumentarci ali misli????? Tisto, kar očitaš veliki administraciji počneš sam - uzurpaija resnice. Blesavo. 2.glede "kapitalističnega potrošniškega interesa" si preberi odgovor Tončku. Ponavljal se ne bom. Če računalnika, na katerega samovšečno klofaš kvazi umnosti nisi kupil na trgu si ga pač DOBIL zastonj ker ga je potrošniško plačal nekdo drug - ali mamica ali država ali pa očka. Sej vem... ti bi to zaston, čipe bi pa štemal "manjvredni delavci" da bi ti lahko pisal svoje filozofije. 3.Ej.. glede pravi za črpanje samo eno vprašanje - ameri moraj opodkupovati - kitajci so pa samo prišli in so tako lepi in pametni da so jim kar vse prodali za tri kile riža al kaj? Samo američane vidi a ne? Isti dril kot že 60 let revolucionarne avandgarde. Blesava zguba časa
yarrick
08. 09. 2011 18.53
Ferdox 08.09.2011, 08:36 Ko američani v pakistanu OČITNO kršijo načela neodvisnosti in po katerih ima pakistan čisto VSE pravice da pobije vse ameriške vohune in vojake ki zavandarjo v njihovo deželo, je vse ok ane? Ko američani podkupijo reginalne plemenske voditelje v afriki, da delajo probleme in poboje v lastnih deželah zgolj zato, ker so jih kitajci prehiteli z pravicami za črpanje je vse ok, kaj? Ko američani (z pomočjo nato članic) zaradi 3000 mrtvih povzročijo posredno in neposredno blizu miljona msrtnih žrtev je vse ok? ko američani podpirajo izrael v gradnji novih naselij(zame os to bolj getoti kot naselja) je vse ok? ko bi morali odgovarjati za zločine proti človeštvu se pa z grožnjami izmažejo, je vse ok? Pa še tole bom dodal: ČE BI TI VEDEL ZA PRAVO NARAVO KONFLIKTA V GRUZIJI, bi mislil drugače.Kakšna škoda da si ni takrat Rusija neksirala gruzije !Vprašaj francoske in britanske obveščevalne agente, kaj je bil pravi razlog za napad, preden govoriš take bedarije. @lolipoly 07.09.2011, 21:19 Kolk pa dobijo nazaj od prodanega heroina? Kolk pa zaslužijo vojaške korporacije in najemniški vojaki? Si se kdaj vprašal ZAKAJ ima ameriak toliko vojn in ZAKAj je večino njenega ostalega - ne vojaškega gospodarstva že na kitajskem? Oni ne morejo drugače, pa če hočejo ali ne.Njihov vojaško politični lobij je postal premočan za kompelten senat.če ne verjameš is poglej kak video od kennedy-a ko je ogovril o teh povezavah.
yarrick
08. 09. 2011 18.39
Ferdox 08.09.2011, 10:12 Glej, ne paše nam vzhodni komunistični svet, ker smo ga doživeli in vemo da ni dber, ravno tako pa namm ne paše pro kapitalistični zahodni ameriški sistem, ker ga ravno tako doživljamo in vidimo daj e po "kvaliteti" enakovreden komunističnemu. Kaj storiti sedaj? kako politično ureditev bomo imeli? Pa še popravek; oni vojaki dol se NE borijo zamoj interes hočeš nočeš.Oni se borijo za interes kapitalistične klike, ki z potrošniško mrzlico nesramno bogatijo, navkljub temu da zarad njih umira stotisoče če ne kar miljone ljudi ! Tu se ne gre za mene ali tebe ali njega ! Tu se gre zgolj zato , da nas izmolzejo od konca potem pa zavržejo kot smeti. Prej kot boš to uvidel bolje bo zate. @glas_razuma 08.09.2011, 10:41 Ni amerika vir zla, vsaj glavni virne, ker so zgolj lutke.Seveda pa njhov imerpialistična politika zelo pomaga k temu da jih skoraj cel svet sovraži.Pa ne niso samo ZDA take, ker tu ima lepo vlogo tudi anglija, ter njena monterana politika, imperialistične želje ter zgodovinske rodbinske povezave. Tu nimamo kaj, oni bodo delali kar njim paše p če se strinjamo ali ne.Problem je zgolj v tem, da smo preveč apatični za vse in potem na kos za kosom jemljejo osebno svobodo in pravico od DOSTOJNEGa življenja.Zavedli se bomo pa šele takrat ko bo že prepozno, in ne bo več poti nazaj. @sikorsky 08.09.2011, 10:51 Care to explain this one? Če govoriš o uperlativih potem se mi smiliš, resno.Amerika doživlja svoj razcvet fašističnega korporatiizma, ti pa jo kuješ v nebo.Smiliš se mi, resno.
yarrick
08. 09. 2011 18.28
"V ZDA se pripravljajo, da počastijo spomin na žrtve terorističnih napadov leta 2001. Usodni 11. 9. je za vedno zaznamoval veliko življenj. Več kot 3000 otrok je izgubilo enega od staršev, več kot 1600 ljudi pa svojega partnerja." WoW kakšna številka...Seveda so vse žrtve NEPOTREBNE, ampak a se je KDO vprašal KOLIKO otrok je ostalo brez enega ali obeh staršev zaradi VOJN, KI JIH JE SPROŽILA ZDA z NATOVO POMOČJO v iraku in afganistanu? Je število 3000 res tako veliko? je kaj v primerjavi z miljonom pa še malo mrtvih odkar so začeli napadati afganistan in irak? So ameriška življenja vredna VEč kot pa življenja nekih "zahojenih kmetov zavitih v cunje"? KDO SO ONI, DA SODIJO KDO JE VREDEN VEČ ?! @CrusaderKnight 08.09.2011, 13:44 Tko kot bay of pigs, tonkin bay, pearl harbour.... @Tonček Balonček 08.09.2011, 11:4 Ko si žeravno pri tem povej nekaj; ČE se boriš za neodvisnost od komunizma s tem, da se priključiš k drugima ravno tako ekstremnima političima gibanjema kaj si storil? KAKO si drzneš obsojati nekoga, da je pobijal domobrance, ko pa so bili TI tisti, ki so pristopili k hitlerji - KI JE BIL OKUPATOR če se še spomniš, in podpirali njegovo ideologijo?! Zame so taki izdajalci lastnega naroda.Da greš v posteljo z kačo strupenjačo, samo zato ker se ne strinjaš z drugo opcijo...BEDA @rocky Ma ne trudi se, a ne vidiš da jim ni do tega da bi kaj videli ali slišali? naj si mislijo svoje, bo že čas pokazal kdo je imel prav. @Ferdox 08.09.2011, 11:24 Če ti karkoli rečem (ali kdo drug), boš rekel da je to zgolj neka zblojena ideja.Ravno tako bo ist odgovor, če ti rečem da si preberi kako knjigo ali kako spletno stran, zatorej se ne bom niti trudil.Bi pa bilo pošteno, da se ti sam odločiš pri sebi kaj bi rad; ali bi rad vedel resnico ali bi zgolj rad imel neke polresnice , ki se na žalost zapisujejo v zgodovino kot RESNICE.Strinjam se, da ni vsemu vsega za verjeti ampak kako stvar pa tudi ti verjetno lakho prebereš, četudi je DRUGAČNA kot jo prikazuje urdna zgodovina, kajne?
tekavcminka56
08. 09. 2011 16.16
ne rabm se nč pozanimat, nato, cia pa je pripravla veliko "upornikov"
tekavcminka56
08. 09. 2011 16.14
ja ferdox si že tm odgovoru. Hvala, ne bom šou spat ampak bom mogoče res mal bolj razmislu kaj je lahko res in kaj ne, to zakaj so ble reže v stebrih si dobro in razumno razložu sam kle je še tok razlag da tud če si nevem kakšne doktor znanosti, to je bil false flag in povod za vojno v afganistanu, kjer se predela večina heroina, irak pa tako vemo, sadam ki naj bi imel orožje za množično uničenje, še priznal so da ga očitno nimajo, ker ga nikol niso našli ampak za uničen irak in za mrtve civiliste pa seveda ne bo nihče odgovarjal ane? Pa zakaj zdaj tu v libiji zahodnji mediji lajnajo eno in isto, kar jim je naročeno iz strani vodilnih medtem ko neodvisni, ljudje ki so bli dol še leto nazaj, mam kolega, sam povedal kaksen standard je bil dol, vem da gadafi ni bil svetnik, tud ni vse tako rožnato kot so mnogi pisal a dejstvo je da so živel bolje od nas...zdej pa majo demokracijo, še kolcal se jim bo po diktaturi.
Ferdo Crni
08. 09. 2011 15.36
No rocky... kaj naj rečem - pejt že domov. Pa prej se pozanimi kdo tolče po libiji. :-))))))
tekavcminka56
08. 09. 2011 15.34
admin sori za spamm ampak ferdox kako bi pa ti opravičil dejstvo, da so novinarji bbcja poročali o podrtju 7ke 20min preden se je res začela podirati? Upam da ne bo tvoj odgovor jasnovidnost, alpa par tednov pred napadi zapret vsa poslopja pod pretvezo, da jih obnavljajo, al so samo bombe nastavli po nadstropjih? to so vprašanja ki bi morala dobiti svoj odgovor, pa kako je človek, ki so ga poklicali na zaslišanje, ker je želel povedati, da je slišal zvok eksploziva, lahko na dan zaslišanja kar čudežno izginil. Vprašanj je več kot preveč, lahko bi se dotaknila tudi vatikana a to morda drugič. Lp
tekavcminka56
08. 09. 2011 15.28
še 1x ne sovražim amerike kot celote, ameriskega ljudstva....daleč od tega to upam da razumeš, tako da glede sovraštva se jaz zagotovo ne bom razpočil, tud vse to mi je nekak sekundarnega pomena, prioriteta so mi bližnji, dekle itd....mam zadeve pošlihtane, ampak glede teh bilderbergov oz illuminatijev pa res ne morm ostat dobre volje, kako pa ti gledas na te lože prostozidarske, ko si pa tako načitan in razgledan? Ajde daj mi potem ti razož kaj je to vse skupaj nek lari fari pa da po 11.9. treba it v irak, ga povsem uničit, pokrast nafto, isto narest s suvereno državo libijo, vem da potem pridejo še raznorazne teorije ven, za katere nikoli nisem rekel da držijo, ok za to zalaganje hitlerja z orožjem sem bil dokaj prepričan da drži, če sem to izvedel v dveh različnih virih ampak bom vzel na znanje, da je morda še več stvari prenapihnjenih kakor se meni zdi, a vendar je veliko veliko stvari resničnih..
tekavcminka56
08. 09. 2011 15.23
nisem doma dragi mož pusti mi mail pa boš dobil svoja dejstva, ko pridem domov pa bom točno preveril kje sem to našel in si boš vse lahko prebral, ne rečem da je vse res kar se dokumentarcev tiče, 90% pa je....vem da v zeitgeistu ne drži vse a kar se tiče denarja, vere pa 11/9 sem prepričan da gre za popolno resnico, glavno da si ti že obiskal vse države tega sveta in z vsemi voditelji opravil tudi intervju in si pri tem marsikaj zabeležil...boš dobil to glede zalaganja z orožjem kako točno pa res zdaj ne morm rečt že več kot leto je ko sem zadnjič to gledal oz prebiral, tako da lepo se imej, pa se tipkamo ko pridem do podatkov.
Ferdo Crni
08. 09. 2011 15.22
Rocky - Spet klasična manipulacija - če nisi z nami si proti nam. Niti enkrat nisem govoril o "poštenosti" in brezmadežnosti nečesa. To so tvoje insinuacije in podtikanja. govorimo o tem, da ti američane obtožuješ za stvari, ki ti jih servira neka underground ideološka scena, ki si očitno svet predstavlja kot vse ZASTONJ. Kot da so blagovno menjavo in kapital izumili američani in zasužnjili cel svet. Malo ti manjka tako znanja kot zdravega razuma. bolano. Večino teh tvojih virov sem prebral ali pogledal. Večina je TEORIJ ki slonijo na majavih in večkrat prenapihnjenih dejstvih in sklepanjih. Ali drugače - na branjevških debatah. Lahko je kaj res, ne rečem... ampak večina teorij pa presega meje zdravega razuma. tudi okoli 11.9. Tako je pač. če malce pomisliš. Da - amerika IMA interes in marsikaj naredi, da ga uresniči. Velikokrat tudi z nepravimi sredstvi in načini. toda prenapihnjenost, pretiravanje in senzacionalizem ravno ovirajo neko normalno kritiko tega ali onega. poleg tega se rojeva sovraštvo in za tebe se resno bojim, da se ne boš kje razstrelil od silnega sovraštva.
Ferdo Crni
08. 09. 2011 15.12
rocky247 - a vse teorije so torej zrasle na tvojih možganih? Glej - sam ljudi pošiljaš da naj gledajo to in ono in da ti ne boš nič razlagal? torej tudi ti ravno ne razmišljaš s svojo glavo ampak te s podatki fila nekdo drug. Meni še vedno nisi odgovoril na tvoje abotne trditve o ameriškem zalaganju z orožjem nacistične nemčije. Prosim... podaj nam tvoje razmišljanje in DEJSTVA. Od tebe razen napotkov kaj naj gledam in VERJAMEM , manipulacije, populizma in kup s sovraštvom prežetega ideološkega kričanja nisem dobil niti enega samega DEJSTVA.
tekavcminka56
08. 09. 2011 15.06
ferdox bravo, več let jo že spremljam pa je ne štekam....hahah prepirat se mi s tabo ne da, kot sm že reku, to je sicer blo nevem če ne clo v zeitgeistu, pa tud en znan publicist je to nekje objavil, celotno zgodbo, ko bom doma jo bom našel pa ti potem naslednic pod kaksno novico povem kako je bilo to mišljeno, važno da ti točno veš katera orožja so v 2.sv uporabljali nemci in da jim jih niso mogli dati americani...to orožje je bilo mp44 :) joke, glede na tvoje komentarje vidm da ti je jasna zadeva v drugih krajih, res da ne spremljam prav dobro kaj se počne v aziji, vem da ni nobena od večjih držav nedolžna, ker s poštenostjo se pač ne pride daleč, sam to še predobro vem pa vseeno upam da bom dobil poštenost nekoč poplačano, skratka res si poglej kakega od tistih dokumentarcev, če ne vseh vsaj the money moster, rockefeller empire pa blueprint for global enslavement, potem pa mi prosim povej tvoj pogled na može v beli hiši in na wall streetu, ker če te prav razumem, jim ti ničesar ne očitaš, oz zameriš, veš jaz pa jim marsikaj, tudi to da bi se že vrsto let lahko vozili z električnimi vozili, koliko sem preplačal to nafto, te bankirji pa se mastijo in kopajo v denarju, če bi nikola tesla v svojem času do konca speljal načrt, bi imel cel planet ZASTONJ eletriko! Zamerim pa jim tudi, ker če bi bil človek več vreden kot kapital bi blo zdravilo za raka že zdavnaj odkrito, nebi mi umrla ljubljena oseba, lažje bi preživel v otroštvu, res da niso zato spet krivi samo americani ampak glej, kar david rockefeller reče, drži kot pribito, sej ma v rokah 50% vse farmacije v zda, pa 90% vseh televizijskih hiš, veš da tistih 10% ko bo pa objavlo kej kar njim ni všeč, so še isto uro odstranjeni, predvsem zato so ljudje v ameriki raje tiho in živijo dalje ter upajo na boljše čase.