Tujina

Ko kamere ugasnejo, Cesar Millan muči pse?

Rim, 09. 01. 2013 18.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Svoje pse po naukih Cesarja Millana vzgajajo tudi številni Slovenci. A v javnost so prišli posnetki, zaradi katerih se je najbolj znani šepetalec psom na svetu znašel v središču škandala. Iz njih je namreč razvidno, da Millan s štirinožci počne vse kaj drugega.

Svoje pse po naukih Cesarja Millana vzgajajo tudi številni Slovenci. A v javnost so prišli posnetki, zaradi katerih se je najbolj znani šepetalec psom na svetu znašel v središču škandala. Iz njih je namreč razvidno, da Millan s štirinožci počne vse kaj drugega.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (275)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Vulje
26. 09. 2013 12.43
+1
Pa še nekaj Policijski psi se ne morejo prosto gibat razen ko se šolajo. Tako da moj pes živi pasje življenje policajski pes pa niti slučajno. Kje je Varuhinja za živali da naredi malo reda .
Vulje
26. 09. 2013 12.33
+3
Cesar Millan je prevzgujil pse da ne rabijo nagobčnike. Pri nas se to pa na hitro reši da je uporaba nagobčnika obvezna. Rajši se naučite od njeha kaj !! Popovsi so pa itak dosegli svoje. TRAČ sram vas je lahko .
Vulje
26. 09. 2013 12.31
+4
Objavili bi celi posnetek ko je Labradorec ta ki je na posnetku ugriznil Cezar-a. Ne pa da ga poblatite vse po prek. V bistvu pa si lahko vsak pogleda ogromno posnetkov na You-Tube kako Cezar Milan prevzgoji psa. (Pomaga ljudem). Vi pa ga blatite.
Vulje
26. 09. 2013 12.40
+2
Tukaj je posnetek ki ga je napadel Labradorec. Ampak ga je Cesar prevzgojil. Vpišite v You-Tube ....... Dog Whisperer: Showdown with Holly
Satyricon
24. 02. 2013 21.18
+3
Cezar Milan dela z nevzgojenimi psi, ne pa z vzgojenimi, kot je ta v prispevku. Poleg tega je napisal knjigo kako vzgojiti mladiča in tam ne rabiš uporabljati vseh te pristopov, kot za nevzgojene pse.
Maja Jurjevec 1
25. 01. 2013 19.04
+9
Z Facebook strani skupine: Nevarnih psov NI, nevarni so LJUDJE! Na podlagi prispevka, ki je bil 9.1.2013 v oddaji Svet smo se odločili, da tudi samo podamo kratko mnenje o načinu dela "Šepetalca psov" Cesarja Millana. Kako se lahko v prispevku primerja pse, ki imajo pravilno vzgojo, s psi, ki so celotno življenje mučeni ali zlorabljeni na tak ali drugačen način? Mislimo, da če ena "brca" reši življenje pa naj bo. Temu se ne reče mučenje kot se želi prikazati v prispevku. Temu se reče PREVZGOJA psov, ki jih je človek vzgojil na napačen način. Ali pa jih preprosto niso znali vzgojiti. Cesar Millan je na ta način rešil že ogromno psov, ki bi bili drugače obsojeni na smrt, in zato ima vso našo podporo! Popolnoma se strinjam s to izjavo. Vsakdo, ki ima doma psa ve kako je včasih težko delati z psom, še posebej če ti ni podrejen. Vsak pač ne zna podrediti psa in Cesar je res strokovnjak. Tisti, ki pa v to dvomijo pa naj preberejo njegovo knjigo Šepetalec psom in bodo malo bolje spoznali njega in njegove metode in ugotovili da so zelo uporabne. Vsi katerim je Ceasar pomagal se mu vedno zahvalijo in so mu najbolj hvaležni saj lahko uživajo z psom tako kot prej niso mogli.
Maja Jurjevec 1
25. 01. 2013 19.08
+8
Pa še to. Primerjali so vzgojo Cesarja z vzgojo s policijskimi psmi. Kakšna neumnost !! V policiji mučijo pse psihično in včasih fizično. Po parih letih službe v policiji je pes tako psihično uničen, da je le redko kateri primeren za nadaljno posvojitev - veliko jih usmrtijo čeprav so še zdravi!
Tatjana Furlan
13. 01. 2013 21.29
+9
Ta izjava je zavajujoča, to ni bil skriti posnetek nekega italijanskega snemalca ali novinarja, ta posnetek je bil objavljen v sklopu oddaj na national geographic.Pes ga je ugrizil...objavljeno v oddaji, ma dej nehite nakladat...
Tatjana Furlan
13. 01. 2013 21.47
+13
Jaz branim cesara millana, ki je za moje pojme največji ljubitelj psov.....poleg mene. Živi za pse,
nicor
12. 01. 2013 22.28
+2
Nekdo tam daleč spodaj v komentarjih hvali hipno umiritev policijskega psa v videu. Ampak ta pes je svojemu vodniku popolnoma podrejen, tak prehod iz igre v mirovanje je možen samo z popolno podreditvijo psa, ki sploh nima nobene samostojnosti, samo uboga - zdaj norimo, naslednji hip smo kot mrtvi
al.lu.li.bi
11. 01. 2013 09.55
+34
za takšen naslov bi jaz vas tožil!
Lakl
11. 01. 2013 06.36
+5
Pes ni nič drugega kot odraz lastnika! - Slika lastnika Vzgoja od malega ne potrebuje trde roke pri nobeni pasmi! Problem je vzgojiti starejšega nesocializiranega psa,kjer pa potrebuješ precej volje,časa,živcev... a se še vedno uspe brez trdih prijemov! To lahko tudi dokažem...
yokerxdinterfan
10. 01. 2013 22.45
+12
razlika je ali ti psa vzgajaš pa "treniraš" od začetka torej takoj ko gre pes lahko stran od matere ali pa kokr on k dobi psa k ga ma lastnik že nekaj let....ampak dopovedati to telim kle pri preverjenju pa 24 ur....hja vrjetno prej cesar psa prevzgoji brez brc
Teja Bajec
10. 01. 2013 22.37
+44
Mučenje? Kaj pa v naravi? Psi so potomci volkov, njih pa v tropu alfa samec kaznuje dosti huje če se ne obnašajo primerno... Ne samo z brco, ampak tudi s hujšimi poškodbami, lahko tudi smrtnimi. Pa tudi če je pes čivava ali pa doga, v sebi še vedno nosi volka. Če vzgajaš psa od mladiča naprej, pravilno, grobih prijemov ne boš nikoli potreboval... Če pa agresivnega psa prevzgajaš, tako kot Millan, druge izbire praktično nimaš, saj je najbolj in pogosto edina uporabna metoda, metoda vzeta iz narave. Psi niso plišaste igračke s katerimi se lahko igraš ko ti želiš... Za psa si moraš vzeti čas in se z njim obnašati kot s psom, drugače dobiš podivjano, nevzgojeno mrcino. Pes srednje velikosti ti lahko v zapestju odgrizne roko, brez večjih težav! Za psa ni dovolj da mu izkazujete samo ljubezen in ga ujčkate. Psu morate biti dober vodja tropa, mu pokazati kaj je dovoljeno in kaj ni. Cesar Millan je zame eden redkih ki pove bistvo, njegove metode niso nasilne, pač pa realne, malo kdo bi se soočal s tako agresivnimi psi zato, da jih reši pred evtanazijo... PS: kar se tiče električne ovratnice...Tisti ko jo je že kdaj držal v rokah ve, da ni ne nevarna, ne boleča za pse. Trese podobno, kot bi vibriral telefon! Posebno psi kot je rottweiler pa jo čutijo še manj, ker imajo okrog vratu veliko mišičevja :)
Heinekenx
10. 01. 2013 21.54
+8
Avtor tega članka je sigurno Lea Eva Müller
SuperVeloce
10. 01. 2013 21.49
+27
Niste pokazali niti enega posnetka oz. početja, ki ga nisem zasledil v njegovi oddaji. Tisti "Italjanski" novinar očitno oddaje nikoli ni videl. Me res zanima, kako mislite, da se rehabilitira psa, ki je neuravnovešen že celo življenje. Popolnoma drugače, kot pa psa pravilno vzgajati od malega (kot to počno policisti). Se strinjam z napisanim od "dexxter". Pa ne rečem, Millanove metode so lahko zastarele, vendar primerjanje z uravnovešenim policijskim psom ni mogoče.
glavi?.pol.pa.ti?.te.napi?
10. 01. 2013 20.22
+3
buče, cesar milian lahko rečete karkol, sam tok kokr on razume psov je velik
nicor
10. 01. 2013 21.49
+6
zagotovo delujejo njegovi pristopi, ko je treba psa korigirati v slabih navadah. In ravno to dela Cesar, krivi so pa v glavnem ljudje, ki imajo pse v neustreznih pogojih, si ne vzamejo časa in ne znajo z njim.iGledanje njegovih oddaj mi je pomagalo pri popravku nekaterih stvari pri psu in mu rešilo življenje ob napadu veliko večjega psa mešanca z gobcem tipa bul. Verjetno moja reakcija ob napadu ne bi bila tako odločna in pravilna do napadalca brez teh oddaj, na koncu je bil na hrbtu, mojega psa ni niti pogledal več. Bog pomagaj, če mu ni bilo všeč, ampak moj pes je še živ.....
dexxter
10. 01. 2013 20.03
+58
Tako kot med ljudmi je tudi v svetu živali nekaj norcev. Pa poskusite nasilneža rehabilaterati z piškotom in lepo besedo.
Mateja Novak 1
10. 01. 2013 21.27
+7
bravo , edini pameten komentar tukaj gor !
ejgagunga
10. 01. 2013 23.49
+1
ki?ibleko
10. 01. 2013 19.34
-54
cesar je itk fake usak k ma psa to ve...
Chatefucio
10. 01. 2013 20.39
+19
Mam psa in me je dost nauču kar se dresiranja tiče...
nicor
10. 01. 2013 21.38
-2
lalal.., a ti imaš psa, a veš kaj o njih
Madkupe
10. 01. 2013 19.28
+36
Butast članek.Primerjati dresiranega policijskega psa in podivjano zverino,pripravljeno na ugriz,bedarija.Je pa to spet duševna hrana za vse fanatične "ljubitelje živali",ki se vedno na vse razumejo in nikoli ne priznajo da nimajo prav.Tri,štiri zdaj,hop hop hop moderatorček akcija.Hitro brisati.
erinoca
10. 01. 2013 19.37
+4
kp..
10. 01. 2013 18.53
+23
hmm če pazljivo pogledate posnetek vodnik prepreči oz odvrne psa od salame na točno enak način kot to počne cesar pri psih z povodcom. ne zagovarjam tepenja oz dotikanja psov na njegov način se pa je tudi moj pes na takčen način uporabe povodca naučil lepega vedenja in hoje ter uboganja že kot mladiček. tu gledate pse ki grizejo in napadajo svoje lastnike verjetno bi jaz psa tudi prijela bol ostro če bi moj pes bil takšen.
NiNasVec
10. 01. 2013 18.51
-7
živite malo za časom a uredniki ??? ta novica je ze dolgo časa zunej...
khia
10. 01. 2013 18.39
-11
Ta tip je en navaden money maker. Naivni ljudje oz. podporniki so pa tisti ki mu omogočajo polnjenje žepov na takšen beden način. Nasilnega psa se nikoli ni dalo niti ne bo dalo prevzgoiti z nasiljem. Vsako živo bitje bo na napad odreagiralo tako da se bo branilo. Resno ne razumem kako lahko takšno število ljudi verjame v to. Pa še nobenih dejanskih dokazov ni, da je to res deluje :) Sam da je dobr šhow, en model ki zgleda kot da ve kaj govori pa množica verjame.
Omelo1
10. 01. 2013 22.09
+1
Ubistvu so dokazi. Ogromno dokazov. Po celem svetu. Samo pogledat moraš. ;)
khia
10. 01. 2013 23.11
-1
maverick00
10. 01. 2013 23.12
+1
Poglej rajši kakšen dokumentarec o volkovih, namesto da tukaj pišeš neumnosti!