Tujina

Mama jo je ugrabila in skrivala, a po 12 letih so Sabrino le našli

Ciudad de Mexico, 02. 10. 2014 08.25 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Leta 2002 je Gregory Allen policiji sporočil, da njegova bivša žena njune hčerke Sabrine ni pripeljala domov. Sledila so leta uspešnega izmikanja matere, ki je ugrabila lastno hčerko, a zdaj so jo policisti le uspeli ujeti.

Sabrina Allen
Sabrina Allen FOTO: National center for missing & exploited children

Aprila 2002 je Američan Gregory Allen poklical policiste in jim dejal, da njegova bivša žena Dara Llorens ni pripeljala domov njune štiriletne hčerke Sabrine. Nekdanja zakonca sta bila takrat vpletena v naporen boj za skrbništvo nad hčerko, Llorensova pa je stvari vzela v svoje roke in deklico odpeljala neznano kam.

Sledilo je iskanje in že junija 2003 so preiskovalci ugotovili, da sta Sabrina in Dara v mehiški prestolnici Ciudad de Mexico ter da uporabljata imeni Blanca in Adriana Uribe. A čeprav so preiskovalci imeli te informacije, se je Llorensova uspela skriti in s hčerko se je uspešno skrivala vse do zdaj.

V akciji, v kateri so sodelovali tako mehiški kot ameriški preiskovalci, so v mehiški prestolnici našli in aretirali Llorensovo. Šlo je za zaključno akcijo dva tedna dolgega opazovanja, v tem zadnjem dejanju pa je bil eden od mehiških zveznih agentov ranjen. Informacij o tem, kaj se je zgodilo, ni, a zaradi poškodb agent ni v smrtni nevarnosti. Llorensovo so medtem že izročili ZDA in trenutno je v zaporu v Teksasu.

Tudi Sabrino so odpeljali nazaj v ZDA, a se z očetom še ni srečala. Njeno fizično zdravje naj bi bilo sicer dobro, a zdravniki morajo opraviti še oceno njenega psihološkega stanja. Vsekakor gre za nenavadno situacijo in Sabrina bo potrebovala pomoč.

Njen oče Gregory je medtem dejal, da je presrečen, ker so hčerko končno našli, zahvalil pa se je preiskovalcem, ki po njegovih besedah niso nikoli obupali.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (53)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

vestalka1
03. 10. 2014 12.30
+1
Prav nič mi ni jasna slika, kaj se je pravzaprav zgodilo. Kar nekaj prepisano od nekod.
tomy 14
02. 10. 2014 21.53
+2
članek je pa res v nulo napisan ....... kadar misliš nekaj povedat dobro razišči ... premisli in potem napiši ... v tem primeru ne veš v čem je poanta vsega skupaj mama na oddih z hčero ata skrbi kje se potikata .... treba je povedat kaj je naribe z materjo in kaj z očetom da pol lahko dojameš kje bi bilo otroku najboljše,......
mikeTHEbike
02. 10. 2014 20.24
-2
Mama je sla s svojim otrokom na pocitnice v mex.... v cem je problem?
maanx
02. 10. 2014 20.05
+0
Deja woo Natascha Kampush, svet je zgleda poln raznih Fritzlov, Prikopilov in njim podobnim, kar se skrb vzbujajoče.
ZatoA
02. 10. 2014 18.23
+2
Napisal bi se to,da se lahko lepo vrzemo v debato in se mogoce vsi nekaj naucimo a nazalost bo ta komentar 46,pri clanku o jansi pa je komentarjev sigurno preko 500
mavrca7
02. 10. 2014 15.09
+13
Ja, v takih zgodbah je res težko soditi, sploh ker nimamo še vseh informacij. Ne vemo, kaj se je dogajalo pred in med ugrabitvijo. Lahko, da jo je mami rešila, lahko pa še bolj uničila že tako težko življenje punčke. Jst samo deklici želim vse najboljše.
+5
Kot ženska ima veliko prednost v boju za skrbništvo in če je normalna, prisebna, finančno stabilna, ni na drogah in ni alkoholik, bi skrbništvo dobila brez problema... Ugrabila jo je verjetno ker ji je slabo kazalo na sodišču...
ZatoA
02. 10. 2014 18.18
+3
Ali ji je pa partner grozil ce dobi skrbistvo. Dve plati.
mavrca7
02. 10. 2014 22.16
LLYYMM, zagotovo imaš prav, samo vse te naštete lastnosti so nič, če ima reciva njen oče veze pri teh zadevah, inštitucijah... Prav znano dejstvo je, da so psihopati navidez sicer zgledni ljudje. Pa še normalnega uničijo, če je zraven.
moj i
02. 10. 2014 13.24
+20
ŽALOSTNO, da sistem tako pomembnih zadev ne reši uspešno - starše, ki perejo umazano perilo na plečih otrok, ki bilo potrebno naučiti kozjih molitvic
ZatoA
02. 10. 2014 13.52
+1
Ponavadi je za problem iniciator eden od starsev.
Žužica
02. 10. 2014 12.53
-1
kaka zgodba a
ZatoA
02. 10. 2014 12.48
+9
Da,morama7 se strinjam s tabo. A jaz kod moski tezim k enakopravnosti toda pogosto nam nekaksni naravni zakoni pac to ne dovoljujejo. Primer,ce moski zapusti druzino v kateri je novorojeni otok pac ne more zahtevati skrbnistvo. Vprineru urejene druzine se pa spet delijo obveznosti. Mamica doji oce pa previja, mamica pociva oce pa kuha. Problem pa nastane pri mladih parih,tu pa svoj delez prispevajo babice in dedki. Ko pa en clen zataji pa nastanejo problemi. In kaj je potem prav? Resevanje kaj se pac da na najmajnso skodo otroka. Pa smo tam o cem je ta clanek,pogosto socialne sluzbe zatajijo in potem pride do nerazumljivih potez.
Morana7
02. 10. 2014 14.09
+8
Prvenstven problem je da ljudje pač ne znajo izbrat partnerja nemalokrat, pa celo spočnejo otroka na katerega polagajo vse upe, da bo njihov zakon uspel...socialna služba je žal pri vsej tej demokraciji ena kaplja v morje...če bi namreč delali v dobrobit otrok, bi izvajali dosti bolj radikalne ukrepe, kot pa dejansko jih.
ZatoA
02. 10. 2014 18.23
Da,a kako izbrati partnerja. Tu je toliko pogojnikov. Ljudje se tudi spreminjamo. Eni na slabse eni na boljse. In ko se se hormoni poigrajo potem se vidi zrelost osebe. Moski se v nekem obdobju zelijo dokazat da se zmorejo dobiti drugo zensko v posteljo in ce podlezejo je problem tu. Pri zenskah je pa to se lahko huje a mislim da znete to bolje kontolirati.
mikeTHEbike
02. 10. 2014 20.22
+1
Vmirita se resitelja planeta. 30 % ljudi je soknjemih!!! In posledicno vsaka tretja familija v problemih....in tako bo tudi ostalo!
Mejduš
02. 10. 2014 12.39
+0
Tukaj pa sodišče veliko greši,ženska ga nosi 9 mesecu v svojem telesu,to pomeni da mora imeti tudi večjo pravico do otroka,to pa zato ker med tistem času,imajo ženske kiso noseče velikokrat težave,ki moški nimajo,edino to je pri moških v tistem času ko je ženska noseča,hodijo moški po gostilnah popivat pa čik v gopcu pa se delajo kajso,sam moram priznati da niso vsi takšni,tisti ki niso slabi za svoje žene ne pride kaj takega prepira to je pisal moški,ki ima veliko let skupnega zakona.
Neja Šmid
02. 10. 2014 12.52
+12
Ne vem, kje ti srečuješ take moške, ampak okoli mene so drugačni. Ženska ima večjo pravico do otroka, dokler je v njenem telesu. Potem ne več. Tale mistifikacija mame naredi veliko škode. Ljudje smo slabi in dobri. Kakšen je nekdo, ni odvisno od spola ali vloge (mama, oče, sestra, brat). Situacija ni opisana širše, da bi lahko ugotovili, kdo je kriv, posploševanje pa je tisto, ki je povzročilo že dovolj problemov, se ti ne zdi?
Lolik
02. 10. 2014 12.30
+0
niso jo našli ker jo sploh ISKALI niso
Mythra
02. 10. 2014 10.51
+31
Ne zdi se mi fer sodit nobenega od staršev tukaj. Zagovorniki skrbništva za mamo lahko rečete, da je bil oče nasilen, ampak to je samo vaše predvidevanje. Nimamo nobenega podatka, ki bi to navajal. Zdi se mi krivično, da naj starša ne bi imela enake možnosti za skrbništvo, saj sta vendar oba njena starša. Predvsem pa bi morali biti otroci tisti, ki bi morali odločati pri komu bi želeli živeti!
Ramzess
02. 10. 2014 09.56
+0
Zakaj bi otrok zdaj potreboval pomoč, naj torej dajo očetu, če so že hoteli, in jo pustijo državne službe pri miru, na mesto da ima kartoteke in 'žige' na več straneh.
Ramzess
02. 10. 2014 09.55
+31
Kako lahko starš ugrabi lasnega otroka, kot da bi šlo za tujega, ta koncept mi nikoli ni šel skupaj.
Matej Šuligoj 1
02. 10. 2014 09.19
+20
Tukaj v komentarjih se zelo lepo vidi, da si spoli nismo enakopravni, pa tudi zakaj si nismo enakopravni.
ZatoA
02. 10. 2014 09.40
+2
Morana7
02. 10. 2014 10.02
-1
Žal večkrat odidejo očetje naj si bodi zaradi nove lule ali ker jim je stara "najedala"..kaj je otrok kriv pri tem mi ni jasno..dokler pa moški tega ne boste doumeli se pa strinjam pač ne bomo enakopravni.
Matej Šuligoj 1
02. 10. 2014 10.03
+13
Poglej si za primer moške ki ugrabijo otroka in ga odpeljo v kakšno muslimansko državo, kjer ženske dejansko nimajo pravic. Oni upravičeno dobijo negativne pridevnike, tukaj, pri tej novici, pa se žensko ki je storila nekaj podobnega opravičuje, ker je mati.
Morana7
02. 10. 2014 10.15
+9
Ja to pa drži kot pribito...dvojna merila.
49mf5k0d
02. 10. 2014 11.11
+6
morana: civilizacija je narejena po moškem kopitu, in to je EDINI razlog zakaj je VSE z*ebano.
bmoto
02. 10. 2014 09.12
+15
samo nekaj !kako lahko mati "ugrabi" lastno hčer??pa kaj mislite, da je otrok televizor ali avto?
LOL-ka
02. 10. 2014 09.50
+13
ker sta bila locena, sta morda imela deljeno skrbnistvo oziroma dodeljene obiske itd.. in ce eden od njinu ne spostuje tega in otroka odpelje brez soglasja, vedenja in dovoljenja drugega, se temu lahko rece "ugrabitev". Glede na to, da sta se ravno takrat borila za srbnistvo, kot pise v clanku, pa sploh ne sme eden od njinu zginit z otrokom, pa ce je to mama ali oce..
Ramzess
02. 10. 2014 09.56
+1
Ali pa oče. Kontekst namreč ne more biti enak kot da gre za tujega otroka.
ZatoA
02. 10. 2014 09.05
+1
Amerika! Se dobro da je atllantik vmes. Si lahko zamislite kaksni bi bili ce ne bi bil!?
pyer
02. 10. 2014 09.05
+12
Takšne stvari so se in se še dogajajo tudi v Sloveniji..
srbin333
02. 10. 2014 09.04
-3
Kako lahko ugrabi lastno hčerko??? No to stvar -avto da se deli???
šlogar
02. 10. 2014 09.00
+39
Pa še nekaj. Ta deklica ne more biti prav majhna. Po sliki sodeč je imela vsaj 3 leta. Po dvanajstih letih je že skoraj odrasel deklič. Kaj nje ne bodo nič vprašali, kako se ji je godilo? Prav slabo gotovo ne! Deklica verjetno ne bo potrebovala psihiatrov, verjetno pa vsi odrasli, ki sodelujejo pri tej šaradi.