Tujina

Abas Izraelu očita genocid, Netanjahu krepi napade

Tel Aviv, 09. 07. 2014 10.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Na Bližnjem vzhodu se odvijajo novi medsebojni napadi, ki terjajo nove žrtve. V nasilju v zadnjih dveh dneh je bilo po podatkih reševalnih služb ubitih že skupno 43 Palestincev, več kot 370 je bilo ranjenih. Med ubitimi naj bi bilo devet otrok in šest žensk.

Izrael bo še dodatno okrepil napade na gibanje Hamas na območju Gaze in palestinski borci bodo za svoje raketiranje Izraela "plačali visoko ceno", je po pogovorih z izraelskim varnostnim vrhom danes zatrdil izraelski premier Benjamin Netanjahu. Palestinski predsednik Mahmud Abas je medtem Izrael obtožil, da v Gazi izvaja "genocid".

V nasilju v zadnjih dveh dneh je bilo po podatkih reševalnih služb ubitih že skupno 43 Palestincev, več kot 370 je bilo ranjenih. Med ubitimi naj bi bilo devet otrok in šest žensk ter vsaj en skrajnež. Vsaj štirje izraelski napadi naj bi v celoti zgrešili svoje tarče, saj so terjali le življenja žensk in otrok, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Pripadniki Hamasa so medtem na izraelske cilje izstrelili skupno kakih 165 raket. Nekaj jih je doseglo Tel Aviv in Jeruzalem ter celo mesto Hadera, ki je od Gaze oddaljeno več kot 100 kilometrov. Številne rakete sicer prestreže izraelski protiraketni sistem Železna kupola (Iron Dome).

Dve raketi sta po navedbah izraelske vojske danes padli blizu mesta Dimona, kjer se nahaja ena od dveh izraelskih jedrskih elektrarn. Vojska je sporočila, da so eno raketo prestregli, dve pa sta padli na nenaseljeno območje. Oboroženo krilo Hamasa, Brigade Ezedina al Kasama, so potrdile, da so na Dimono izstrelili tri rakete.

Gaza
Gaza FOTO: Reuters

Izraelska letala bombardirala že okoli 550 različnih ciljev na območju Gaze

Izraelska vojska je medtem na območju Gaze danes izvedla več kot sto letalskih napadov. Izraelska letala so tako v dve dneh operacije Zaščitni rob (Protective Edge) bombardirala skupno že kakih 550 različnih ciljev na območju Gaze, piše AFP.

Kljub temu v Hamasu očitno niso pripravljeni odnehati. Kot je danes povedal visok predstavnik gibanja Osama Hamdan, so sicer v stikih z izraelsko stranjo, a ta ni zainteresirana za pogovore o prekinitvi ognja, ampak od njih zahteva predajo, na kar pa niso pripravljeni. Zatrdil je, da bodo na izraelsko eskalacijo ustrezno odgovorili.

Abas Izrael obtožil, da izvaja genocid

Abas je Izrael danes obtožil, da s svojo vojaško operacijo na območju Gaze izvaja "genocid". "To je genocid - pobijanje celotnih družin je genocid Izraela nad našim palestinskim narodom," je na kriznem srečanju palestinskega vodstva v Ramali ocenil Abas.

Kot je še nadaljeval, smo priča "vojni proti celotnemu palestinskemu narodu in ne proti določenim frakcijam". Izrael po njegovih besedah "ne brani samega sebe, ampak brani judovske naselbine, svoj glavni projekt".

Napovedal je, da se bodo "proti izraelski agresiji in prelivanju palestinske krvi" borili na več načinov - med drugim s pogovori z egiptovskim predsednikom Abdelom Fatahom al Sisijem in z generalnim sekretarjem ZN Ban Ki Munom.

Izraelski vojaški napad na Gazo.
Izraelski vojaški napad na Gazo. FOTO: Reuters

Najhujši boji vse od novembra 2012

Izraelska ofenziva je sprožila najhujše boje s Hamasom vse od novembra leta 2012. Zadnje sovražnosti so izbruhnile po ugrabitvi treh izraelskih najstnikov 12. junija na Zahodnem bregu. Izrael je začel z aretacijami pripadnikov Hamasa na Zahodnem bregu, Hamas pa je iz Gaze odgovoril z raketami.

Prejšnji teden so odkrili trupla ubitih najstnikov, nakar so izraelski skrajneži ugrabili palestinskega najstnika in ga zažgali ter ubili. Izraelska policija je aretirala šest osumljencev, Hamas pa je kljub temu okrepil raketne napade, na kar je Izrael odgovoril z zračnimi napadi, ki jim lahko sledi tudi kopenska ofenziva na Gazo.

Varnostni svet Združeni narodov, kjer kot stalna članica sedijo ZDA, ki pazijo na izraelske interese, o najnovejšem zaostrovanju še ni razpravljal.

 

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (145)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PolitKomisar`
10. 07. 2014 02.39
-1
Največji problem Palestincev ni Izrael, temveč skrajne fundamentalistične in teroristične skupine, na čelu z Hamasom. Dokaz za to je, da v Izraelu živi številčno arabsko muslimansko prebivalstvo in nima nikakršnih problemov v Izraelu, saj je tudi arabščina uradni jezik Izraela, kakor tudi ni nekih večjih problemov na Zahodnem bregu, kjer ima oblast PLO(al Fatah). Le v Gazi, kjer je Hamas in podobne skupine, ki namerno provocirajo Izraelce z istreljevanjem teh raket, da se ti potem z prekomerno silo znesejo nad Gazo. Zakaj?
Zim Zam
10. 07. 2014 01.58
-3
Tiste tri najstnike je ubila neka judovska skrajna skupina ki je tudi javno prevzela odgovornost pa so jih zavrnili in vse pometli pod preprogo in krivili palestince
pkorosec
10. 07. 2014 07.29
+0
ampak ti si pa to vseeno izvedo preko svoje tajne obvescevalne sluzbe. Morda nam pa o tem lahko poves kaj vec. Katera neka judovska skrajna skupina? Kdaj in kje so za to prevzele odgovoronost? Kdo je pometo? Tvoj komentar bo v pol ure postal neoporecno dejstvo, ki ga bodo uporabljali vsi mohamedanski smartassi.
kdole
09. 07. 2014 20.23
+15
IZRAEL ŽELI PODREDITI SVET!!!!! NEGLEDE NA VERO IN NACIJO !!!! SVET SE PREPOZNO ODZIVA IN NEPRAVIČNO. V AMERIKI ŽIVI 8% ŽIDOV IN NADZORUJEJO 80% AMERIŠKEGA GOSPODARSTVA - ČESTITAM AMPAK TE PROCENTI SO ZASKRBLJUJOČI!!! DANES PALESTINCI JUTRI EVROPA!!!!
pkorosec
09. 07. 2014 20.36
-10
In? Zidi so bili vedno izobrazeni in podjetni ljudje. Kdo je prvi zacel s serijsko izdelavo osebnih avtomobilov? Zid Henry Ford. Tretjina ruskih znanstvenikov, ki je delala na projektu Sputnik, so bili zidovskega rodu. Marks je bil zidovskega rodu. Tudi Lenin bi naj bil zidovskega rodu. Zidje so bili in pac so razgledani ljudje. Izvzemam zidovske verske fanatike. Vseeno pa nikjer ne najdem javnih nastopov bilokaterih zidov, ki oznanjajo da si bodo podredili ves svet za razliko od muslimanskih verskih fanatikov.
SDSslovenija29
09. 07. 2014 21.43
-19
cestitke judom, najbolj inteligentni ljudje
Be-Head-Ed
10. 07. 2014 01.59
-1
SEVEDA SO, SAJ SO VAM ZAPRLI PRVAKA STRANKE !
SDSslovenija29
10. 07. 2014 09.13
spet mesas politico j JJ,,,ne morte brez tega a,,,,se ti sanja o JJ ko je zaprt,,le počak se mal,,,se mal,,
kdole
09. 07. 2014 20.19
+8
SLABE STVARI POČENJAT A UPAT DA TI SE VRNE Z DOBRIM, NE BO ŠLO!!!!!!!!!!!
pkorosec
09. 07. 2014 20.37
-4
Igrati sodnika in biti popolnoma slep za drugo plat ... temu se rece zaslepljenost.
ECantona
10. 07. 2014 04.17
pkorosec
10. 07. 2014 07.39
vidim vidim na obe oki. Izrael ce hoce ziveti v miru z cisto vsemi, mora ustavit vso gradnjo zidovskih naselihj v Gazi. Sedaj to samo sluzi izgovor muslom za terorizem. Ampak kje je potem razlika med tovrstno zahtevo in zahtevo angleskega prebivalstva, ki zahteva prepoved nadaljnih islamskih centrov po celi angliji? Aaaa, oni so pa verjetno rastisti potem kaj ne? A so izralci ze podrli vse Moseje na obmocju Izraela?
ECantona
09. 07. 2014 20.02
+5
SRAMOTA! Sramota, da Arabska Liga dopušča take svinjarije!
pkorosec
09. 07. 2014 20.38
-7
Sramota da arabska liga ni niti protestirala proti raketiranju Izraela s strani Hamasa.
Nuhko
09. 07. 2014 21.43
+8
Katera arabska liga? Skoraj vse so imele vojno, v siriji se traja.. savdska arabija pa tesna prjatlca z ZDA, denar je sveta vladar..
strel?ek
09. 07. 2014 18.31
+13
upam samo da jim se to vrne,to kar oni počnejo z Palestinci je sramota za Evropo,a ne...
pkorosec
09. 07. 2014 19.36
+0
sramota za Evropo? Kaj pa ima Evropa s tem? Da jim nudi gostoljubje ni dovolj? Izrael ni v Evropi. Palestina ni v Evropi.
.jest
09. 07. 2014 18.03
+6
A v Ukrajini se že dva dneva ne dogaja nič ali novinarji ne dobijo navodil iz zahoda?
torkov
09. 07. 2014 18.50
+7
Ravno ta teden so ZDA končno priznale, da so begunci iz Ukrajine večinoma res bežali od 'rešitelja' Ukrajine k 'agresorju' Rusiji ... Danes pa je ukrajinski minister za socialne zadeve napadel begunce iz Donbasa, ki so zbežali v Kijev ....rekel jim je, da so 'klošarji' in da kaj sploh iščejo v Kijevu. Lepo povedano, glede na to, da je ravno ukrajinska vlada prisilila ljudi, da množično bežijo iz svojih porušenih domov.
FreikorpsSLO
09. 07. 2014 18.00
+18
Še premalo si jih Adolf, še premalo....
Crazy_Horse
09. 07. 2014 18.04
-7
Crazy_Horse
09. 07. 2014 17.48
-15
TOOOOOOOOOOOOO IZRAEL VELIK BOREC PROTI ISLAMU
FreikorpsSLO
09. 07. 2014 18.43
+5
Zakaj potem eden najbolj znanih izraelskih rabijev Baruch Efrati odločno podpira islamizacijo Evrope?? To je zate branik? Nisi ravno razgledan, a ne ?
Aiicha
09. 07. 2014 18.46
+2
pkorosec
09. 07. 2014 19.39
-1
dejansko so edini, ki se branijo. Britanski sindikat "Unite" je pozval k bojkotu Izraela. Izraelci se samo smejijo pateticnim britancem, ki so se dobesedno ulegli pred noge muslimanskim emigrantom brez boja.
kdole
09. 07. 2014 20.05
+0
kdole
09. 07. 2014 20.11
+0
ČE NISI ŽID SI NEČLOVEK!!!!! SI ŽIVAL !!!! ČE ŽID UBIJE MUSLIMANA, KRISTJANA OZ. NE ŽIDA, MU NI POTREBNO ODGOVARJAT ZA TAKA DEJANJA. PREBERI SI
kdole
09. 07. 2014 20.16
+0
pkorosec
09. 07. 2014 20.28
-3
Ves kaj je zanimivo. Ne bom bral verskih knjig, ker verjamem da ce pise kaj spornega v knjigi X, bo vernik Y to sigurno izpostavil na you tu bu. Pa grem tja, pa vnesem jews can kill in vidim le arabce, ki obljubljajo masaker nad judi. En arabec celo trdi, da je bila alahova volja, da so prisli vsi judi v palestino, tako da jih bodo lahko arabci lazje vse skupaj zbrane pobili.
ljx
09. 07. 2014 16.40
+2
Ja,tokrat pa ni Hezbolaha da iz severa udari po Izraelu,so preveč zasedeni z bojevanjem proti Savdskim Vahabitom in Salafistom! Mogoče bodo pa Savdijci iz juga pomagal,preko Sinaja,mogoče bo to bolj efektivno za Hamas?
Aiicha
09. 07. 2014 16.24
+6
pa vi niste normalni "Palestinski skrajnezi" napadli Tel Aviv ,kaj vi veste,da se Palestinci branijo z kamenji!!!!! Od kje vam te info???
pkorosec
09. 07. 2014 16.41
+0
avatar pove vse o tvoji pristranskosti, drugace taksne populisticne puhlice ne bi mogla napisat
kim llsung
09. 07. 2014 16.47
+2
Fraca proti naprednim lovcem,se enkrat se vprasajmo,kdo je resnicni skrajnez?? ocitno novinarji pisejo tisto kar se jim servira,dvomim da so taki slepci ali pac....
pkorosec
09. 07. 2014 16.52
-1
raje se vprasajmo kdo ima tu koga za norca. Kaj nam ti hoces res prodat meglo, da imajo oni le kamne in frace? Da proti izraelu ne nastopa celotna islamska populacija? Ce imajo islamski skrajnezi le frace in kamne, zakaj potem gori severna in centralna afrika? Zakaj gori Sirija? Zakaj gori Irak? Zakaj gori Izrael? Pa ne mi rect, da islamski skrajnezi nimajo strelnega orozja. Ene pac mora prav v glavo zadet, da se zavedajo.
kim llsung
09. 07. 2014 17.54
+4
Ti omenjas Borce,ki jih finacira Amerika,SA,Katar.... in ti so dobro zalozeni z orozjem,denarjem....taki harajo po Iraku,Siriji....in kje gori Izrael?? Hamas je samo izgovor,da si naredijo plac za svoja naselja in zraven manjsajo populacijo v svetu pa ostanejo cisti in da so oni tisti revcki...
randomdude
09. 07. 2014 18.00
+2
Ni važno kdo jih financera in daje orožje, če jaz tebi dam AK47 a boš ti tud pobiju okoli slovenije? Ne, torej? Razen če nisi psihič potem ja.
Aiicha
09. 07. 2014 18.55
+4
pkorosec si kdaj zivel v Palestini??Si kdaj obiskal Gazo,West Bank,Hebron??No ko bos tako blizu,pa se mi javi.
pkorosec
09. 07. 2014 19.20
+4
nikoli. Sem evropejec in zivim v Evropi in v evropi imam opravka s nekaj normalnimi zidi in z mnogimi muslimani, o katerih ne morem nic lepega rect. 5 let nazaj sem drugace razmisljal. Samo zato, ker si ti zivela tam ali izhajas tam, se ne pomeni da si pobrala vso modrost tega sveta in da ti moram verjet pravljice o kamnih in fracah. Videoposnetki katere celo sami snemajo ne morejo prikriti strelnega orozja in opranosti v glavi. Kar se tice gradenj judovskih his na zahodnem bregu, obsojam, ker gre za provociranje. Vprasanje pa je, ce bi muslimani nehali napadat Izrael v kolikor bi se ta umaknil iz zahodnega brega. Je pa fakt da so arabske drzave v 60ih napadle drzavo Izrael in jih je Izrael kar precej potolkel. Ce bi Izrael takrat ostal na zasedenih ozemljih, ki jih je kot napaden v vojni dobil, bi zemljevid izgledal precej drugace. Smo pa danes prica novi okupaciji. Okupaciji evrope s strani M populacije. V zahvalo, da so jih evropske drzave sprejele in jim nudile socialno varnost, jo te sedaj izsiljujejo z vedno novimi zahtevami, ki stremijo k popolni islamizaciji evrope. North Korea, Savdska Arabija in Katar pa so judovske drzave? In populacija palestincev v svetu se je zmanjsala? A mi postresez prosim s stevilkami? In zakaj se je toliko palestincev naselilo ravno v drzavah, ki bi naj bile pod kontrolo zlobnih zidov? Evropa, ZDA, Kanada, ...? Kaj tam glede M populacije porecejo neM poppulacije?
kim llsung
09. 07. 2014 19.20
-1
En mesec v Gazi pa bi vsak zasovrazil Izrael....
pkorosec
09. 07. 2014 19.43
+0
v sovrastvu rojeni, v sovrastvo vzgojeni ...
kdole
09. 07. 2014 20.15
-2
TEBI P KORESEC NI POMOČI, TVOJI MOŽGANI SO TAKO SKISANI. ZAKLJUČUJEŠ NA NEKIH SVOJIH ČRNIH NEREALNIH POGLEDIH NA ŽIVLJENJE
pkorosec
09. 07. 2014 20.31
+5
ne iscem tvoje pomoci. Moji pogledi na zivljenje so moji. Ce ne sovpadajo z tvojimi oz. tvojo ideologijo, potem to ni moj problem. Moji mozgani za verskega fanatika seveda ne morejo zgledati drugače, kot pa skisani. Pa izklopi CapsLock, ker je kricanje nevljudno, pa ceprav je lajanje del vaše tradicije.
kim llsung
09. 07. 2014 14.39
+5
Pride dan,ko jim tudi Abraham ne bo mogel pomagati....in to se bo zgodilo v roku 10-ih let....
pkorosec
09. 07. 2014 16.07
-1
samo s pomocjo atomske bombe. Ampak ce bodo ti prisli do atomske, potem ni izkljuceno da se bodo pobili tudi med sabo. ISIS grozi tudi Jordaniji, pa ceprav tam ni judov.
kim llsung
09. 07. 2014 16.41
+1
Isis je itak Ameriski produkt in zato se izogibajo Izraela...Izrael postaja drugorazredna sila na BV,kar jim pa ne odgovarja in bodo napadli Iran in takrat sledi izbris Izraela.
pkorosec
09. 07. 2014 16.56
+0
ameriski produkt :) TI pa verjamem ja, da je obama veliko denar ja ameriskih davkoplacevalcev poslal tem skrajnezev kot humanitarno pomoc. 110 milijonov po navedbah organizacije "Act for America". ISIS je napovedal tudi kalifat v katerem bo tudi Slovenija. To bi ene "slovence" tukaj izjemno razveselilo, ce me obcutek ne vara.
Crazy_Horse
09. 07. 2014 18.01
+0
kim llsung
10. 07. 2014 06.58
-1
Ne vsemu vrjet kar preberes,isis je skupina zapornikov,ki jih je urila cia,v kratkem bod zaceli grozit Iranu....skratka ze videno...
pkorosec
10. 07. 2014 07.43
valda ce so suniti oni pa siiti. In spet bomo najbolj pametni slovenci, krivi pa zlobni americani in zidi. Ze videno.
alenexxx
09. 07. 2014 13.27
+6
še eni židi in bivši njihovi vojaki se zdej počas javno zgražajo nad svojo državo,namesto da jih je zločin nemcev nad njimi kaj izučil so oni še hujši
pkorosec
09. 07. 2014 13.59
-1
morda pa samo niso pozabili kdo je hitlerju pomagal??? Kdo je nosil SS uniforme
pkorosec
09. 07. 2014 15.18
-1
Kdo je pomagal? SS Handzarska divizija ... ti to pove kaj?
pkorosec
09. 07. 2014 17.02
-1
tistemu, ki mi je stisnil minus ... a se mu ne zdi pateticno, da stisne minus na zgodovinsko preverjeno dejstvo, ki se ga lahko preveri v vseh arhivih, videjih, ... ?
sweetnes
09. 07. 2014 17.37
+2
zakaj izpostavljaš samo handžar divizijo, kaj pa brigade kaminski in dirlewanger.. oni niso bili muslimani
pkorosec
09. 07. 2014 19.23
+0
sweetnes point je v tem, da se pozablja na kateri strani je bil muslimanski svet med 2.sv vojno. Haj Amin
Viggen
10. 07. 2014 03.06
Nemci so bili tud na tisti strani, Pa ne vidim da bi kaj grdega o njih pisal?
pkorosec
10. 07. 2014 07.43
norvezani tudi. Naj o njih pisem v tem Izrael - gaza ?
Bruhalnica24
09. 07. 2014 12.53
+1
Odziv Kahrla še čakamo na Izraelsko bombardiranje civilistov, na poboje otrok,,,,, A prilepim kak link ???
omega _v6
09. 07. 2014 13.13
-1
A tistih 225 izstrelkov,ki so prileteli na Izraelska mesta si pa kar pozabil?? Ne tam ni bilo otrok tam so bili židovski otroci po tvoje se njih lahko raketira???
dreko123
09. 07. 2014 13.53
+15
tistih izraelskih mest sploh ne bi smelo biti tam že v prvo! ta Izrael se širi kot kuga in terorizirajo palestince oz. cel svet... itak se imajo za nadraso... radi bi si podredili cel svet, že tako ga vodijo vsaj pol - z ameriko, anglijo in eu na čelu... sedaj so si podredili še ukrajino - trn v peti so jim še države brics
pkorosec
09. 07. 2014 14.02
+0
dreko123, od danes naprej zacnimo evropejci cistit evropo. In sicer bomo podrli vse sinagoge in vse dzamije. Si za? Samo v angliji je preko 1720 mosej. Dejstvo ali pravljica? Preverite sami.
pkorosec
09. 07. 2014 15.12
+2
moment. Cerkve so ze bile. Budisticnih samostanov pa je v evropi koliko? Mi poves za kaksnega v Sloveniji ali v Avstriji?
pkorosec
09. 07. 2014 15.21
+4
A mi najdes evropejce ( kristjane in ateiste ), ki bi lahko povedali da imajo dandanes probleme s krscanstvom, budizmom in hinduizmom? Jaz jih ne.
pkorosec
09. 07. 2014 19.30
-1
cakaj malo, ti verjetno mislis na svojo druzbo. Clovek se pac zadrzuje v druzbi kakrsni mu pase oz. sebi enakimi. Mislim na skupine ljudi, ki jih ne poznas, pa tarnajo nad tem da jih bilokatera nemuslimanska vera preganja oz. zatira? Poznam pa zal mnogo ateistov, ki so fanaticno nastrojeni proti krscanstvu, a hkrati slepo podpirajo vedno ostrejso islamizacijo evrope. Krscanstvo je itak v zadnjih vzdihljajih. Ze Lenon je rekel, da so Beatli bolj popularni in prav je imel. Se pa dandanes vracamo v mracne case verskega fanatizma v evropi, le da ta vera nima kriza kot svojega simbola, ampak polmesec.
yarrick
09. 07. 2014 12.02
+7
Sicer je res, da ni tole ravno pametno od gaze oz hamasa vendar, KAKO LAHKO PRIMERJAJO RAKETNE NAPADE ?! Iz gaze letijo 30,40,50 let stari izstrelki še več od tega je homemade raket in izstrelilnih sistemov, po drugi strani pa izrael poseduje top of line lasersko ali koordinatno vodene rakete in bombe.Prileti od hamasa raketa v stavbo naredi minimalno škode(čeprav je še vedno dost velka verjetnost da koga ubjie), po drugi strani pa ena ornk JDAM bomba podre 5 nadstropno hišo do temeljev.Pol pa izrael stoka ko se palestinci bunijo. Lahko se je spravljati na švohnejšega ane? Ko je izrael ne tako dolgo nazaj napadel južni del libanona je bila pa pesem čisto drugačna eh...
civitasstain@gmail.com
09. 07. 2014 12.18
-12
Stare rakete, pa švohenj.... Kdo je umoril nedolžne tri fante, kdo je začel to neumno streljanje, kdo je začel z raketami? Vseeno kako imajo orožje, gre se kdo je prvociral?
gram.
09. 07. 2014 12.24
+9
pkorosec
09. 07. 2014 12.28
+1
naredi minimalno skodo ... si pa malo pristranski ha. Povej, a Hamas daje izraelskemu narodu pravico do zivljenja na obmocju Izraela?
pkorosec
09. 07. 2014 13.13
-1
pkorosec
09. 07. 2014 14.03
-1
Moralizator ce smem vprasat odkrito ... ali si pripadnik muslimanske vere?
yarrick
09. 07. 2014 14.21
+2
@civi ... ja sigurno so švohnejše kot pa lasersko vodene prostopadajoče bombe. Kar pa se tiče provokacij bi pa rekel takole; OBOJI SO KRIVI ! Misliš da bi se okupacija palestine končala, četudi se odstrani moteč element(hamas)? A ni kompletna svetovna javnost obsodila gradnje judovskih naselij na palestinskih ozemljih, pa jih ti * še vedno gradijo pospešeno? kako bi se pa ti počutil, če bi začeli tujci protipravno in nasilno graditi na tvoji zemlji ?! @pkorosec ...A daje izrael pravico palestincem, da bi živeli na območju izraela? lahk bi debatirali o politiki izraela in ostalih arabskih držav a bo slej ko prej vse zbrisano.Dovolj bo le da povem, da ima izrael v vsej svoji izprijeni nadrasno politično motivirani agendi hudo narobe.
pkorosec
09. 07. 2014 15.14
+1
Nisem te hotel ozigosat. Le zanima me od kod taksno zagovarjanje muslimanov in sovrastvo do zidov. Sam sem ateist, pa realist in racionalist po dusi in razumu. V mladosti tudi komunist. Ampak komunizem je ekonomski pojem, ki tu nima kaj dosti opravka a ne.
Leonardo09
09. 07. 2014 12.01
+6
človeška norost nima meja
civitasstain@gmail.com
09. 07. 2014 12.19
-2
Narod bo že našel vzrok, da se bo pobijal! Temu se pravi "naravna selekcija"!
Explainator
09. 07. 2014 11.44
+2
a ni skrajnež tisit, ki začne prvi..iz članka je razvidno, da imajo ozraelci neko ofenzivo, torej kdo je skrajnež?
razocarani
09. 07. 2014 12.03
-1
malo si osvezi spomin o pokolu izraelskih otrok --
civitasstain@gmail.com
09. 07. 2014 12.20
-3
Ja , kdo in na kakšen brutalen način se je začelo?
pkorosec
09. 07. 2014 12.26
-1
Mjanmar? So tam tudi Zidi tisti? Sirija? Irak? Afganistan pred novo drzavljansko vojno? S kom? So spet zidi tam? Drzave severne Afrike? So tam spet zidi? Vsi nabijate o kontroli medijev, a ce ste vsaj malo ponosni in razgledani, boste priznali da ni sans da odkrito povemo kdo je ocitno kriv pri vsem tem ... to pa zato ker mediji ne dovolijo kriticnega komentiranja nad isl...
yarrick
09. 07. 2014 14.43
+0
Islam, vedno je kriv vsega islam.Ne ga * no :P. Pred islamom je bila RKC, ki je v vsej svoji zgodovini kriva za kar hudičevo veliko nedolžnih smrti.Po islamu so tu politično gospodarske naveze, podprte z financami rasističnega sionizma(ja, za njih smo vsi slabši kot pa so izvoljeni - božji otroci izraela).Si lahko misliš, da je njihova spiritualna veja smrtno resno prepričana da so potomci kaananskih izeljencev in kot taki EDINI upravičeni da vodijo svet kot se jim zdi prav,čeprav je bilo jasno in glasno dokazano da je večino naselejncev tega področja in hkrati (pazi to!) judov arabskega porekla? Nekako ne gre skupaj to se ti ne zdi?
pkorosec
09. 07. 2014 15.17
+1
RKC je bila sramota clovestva in morilec. Ampak to je zgodovina. Danes smo v 21. stoletju. RKC je le se spomin. V evropi skorajda ni vec zaslepljenih kristjanov. Po drugi strani pa k nam prihaja vedno vec opranoglavcev, ki so se pripravljeni ubijati zaradi vere.
yarrick
09. 07. 2014 17.39
+0
Hm...RKC je preteklost? resno dvomim, kajti IOR lepo financira različne paravojaške enote(academi oz blackwater) ki potem delajo * po BV. A resno misliš da se je vojna med islamom in RKC kdaj zares končala? bile so križarske vojnein še bodo, tako da RKC oz njeni podnajemniki niso čisto nič boljši kot pa opranoglavci ki ubijajo zaradi vere.Razlika je zgolj v motivu rezultat je enak...
pkorosec
09. 07. 2014 19.33
+0
RKC da ni preteklost? Poglej si Italijo pred 40imi leti. Poglej si jo danes. Poglej si videje na y ou tu bu, kjer razni verski voditelji javno oznanjajo, da bodo zavzeli Vatikan in da je njihov cilj konvertirat celotno evropo v Islam. Spet zidovska zarota? Glede na vedno vecjo islamizacijo se mi zdi da gre za pristne namere.
Be-Head-Ed
09. 07. 2014 11.37
+30
ŽIDOVSKI LOBIJI IN KONTROLA MEDIJEV NE PUSTIJO, DA BI RESNICA PRIŠLA VEN. TO KAR DELAJO PALESTINI IN NJIHOVIM LJUDJEM JE GENOCID!
razocarani
09. 07. 2014 12.04
+2
a to kar pocno nasi politiki pa ni ..imamo doma genocid pa se ubadamo z tujim ..
civitasstain@gmail.com
09. 07. 2014 12.22
-2
pkorosec
09. 07. 2014 12.24
-3
seveda. Zato pa mediji kazejo slike kako ubogi palestinci nosijo okrvavljene otroke za katere so krive Izrael. Potem pa ugotovijo, da so te iste slike bile posnete ze v Siriji. Ofcce spet zgleda mislijio da bolj pametno izgledajo ce v vsaki stvari vidijo zidovsko zaroto. Ce je zidovski lobi tako mocan in so mediji tako na njihovi strani, kako potem da pri vsej napredni tehnologiji, ki jo imajo, problema s palestinci in ostalo M populacijo niso ze zdavnaj resli?
alenexxx
09. 07. 2014 11.34
+14
točno tako že 50 let izvajajo genocid pa amerika niti ne trzne še potpira in z medisko propagando gazi po palesticih skupi z rothchildom...žide pa američane ki javno potpirajo in finacirajo ta genocid bo mogli obtožit vojnih zločinov...nevem zakaj haag sploh obstaja,tam ih je dost u hlačah samo ko je treba ljudi iz malih držav obsojat na vojne zločine pa mi bo amerika govorila o demokracijo in morali...naši evropski hlapci so pa itak največje prpice kar sm jih vidu
razocarani
09. 07. 2014 12.05
-1
kako slabo poznate zgodovino ..res zalostno ..
pkorosec
09. 07. 2014 12.21
-8
se en primerek adolescentnega upornik brez razloga, ker pac hoce biti in. Upam si trdit, da si star manj kot 25 let pa da nosis majco z napisom Rebel.
alenexxx
09. 07. 2014 13.23
+0
dolgi nos odvisno ker zgodovino ti verjameš
alenexxx
09. 07. 2014 13.24
+0
pkorosec
09. 07. 2014 17.00
-1
alenexxx, pa vseeno si napisal komentar, ki ne pove nic, razen da me zali. In zacuda ti administrator to dovoli. Dvojna merila, dvojna merila.
devlon
09. 07. 2014 11.17
+1
pa kako sem jim da celo večnost za to pustinjo klofat...
yarrick
09. 07. 2014 11.54
+7
Gre se za princip ne pustinjo kot jo ti imenuješ.Tudi slovenci bi se verjetno takole puntali, če bi nam ukradli državo...
razocarani
09. 07. 2014 12.06
+0
saj so nam jo in to domaci povzpetniki pa jih se vedno toliko naroda podpira..ni razlike z izraelom ..samo se moriti nas zacno pa smo tam
pkorosec
09. 07. 2014 12.19
-4
yarrick, ce bi se neM obnasali samo 10 odstotno tako kot se obnasajo M, iz principa, potem bi nas pa klicali kako?