Tujina

Obubožani Venezuelci vztrajajo na ulicah, podjetja in šole zaradi protestov še vedno zaprta

Caracas, 20. 04. 2017 07.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

V venezuelski prestolnici Caracas protesti ne pojenjajo, a ti zaradi poostrenih varnostnih razmer zdaj potekajo mirno. V sredo sta bila med protesti ustreljena 17-letnik in 23-letnica. Opozicija za njuno smrt krivi oborožene motoristične tolpe, ki naj bi bile na plačilnem seznamu vlade. V Caracasu je bil ubit vojak.

V Venezueli se nadaljujejo množični protesti proti predsedniku Nicolasu Maduru. Protestniki, ki zahtevajo odstop levičarskega voditelja, se v Caracasu zbirajo že od jutranjih ur. Policija je uporabila solzivec proti protestnikom v zahodnem delu mesta, ki so se želeli pridružiti večji množici demonstrantov.

Medtem ko so v sredo med protesti umrli trije ljudje, danes za zdaj ne poročajo o nasilju ali hujših incidentih. Na ulicah Caracasa in drugih večjih mest je veliko pripadnikov varnostnih sil, na glavnih cestah stražijo oklepni tovornjaki in policisti v protiizgredniški opremi. Številna podjetja in univerze so tudi danes ostali zaprti.

"Ni predaje. Naša dolžnost je, da branimo ustavo," je dejal vodja opozicije Henrique Capriles.

Venezuela
Venezuela FOTO: AP

Med množičnimi protesti proti predsedniku Nicolasu Maduru v Venezueli so v sredo umrli najmanj trije ljudje. Opozicija napoveduje, da se bodo protesti nadaljevali tudi danes in to še v večjem številu. Prebivalcem Venezuele je dovolj pomanjkanja in po njihovem prepričanju nesposobne vlade ter zahtevajo volitve.

V prestolnici Caracas je bil med protesti ustreljen 17-letnik, v mestu San Cristobal blizu meje s Kolumbijo pa je pod streli umrla 23-letna ženska. Opozicija za njuno smrt krivi oborožene motoristične tolpe, ki naj bi bile na plačilnem seznamu vlade.

Južno od prestolnice Caracas je bil poleg tega ubit vojak, odgovornost za njegovo smrt pa so predstavniki lokalnih oblasti pripisali protestnikom, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Vodja opozicije Henrique Capriles je na novinarski konferenci povedal, da je bilo v sredo na ulicah več milijonov protestnikov, danes pa jih bo še več.

Več sto tisoč protestnikov se je v sredo skušalo prebiti v središče prestolnice, kjer so potekali tudi proteste v podporo Maduru, policija pa je opoziciji s solzivcem preprečila dostop do nekaj tisoč nasprotnih protestnikov. Protestniki so policiste obmetavali s kamenjem in drugimi stvarmi. V tem mesecu so protesti skupaj zahtevali že osem življenj.

EU poziva k preiskavi nasilja med protesti

Evropska unija je danes pozvala Venezuelce, naj stopijo skupaj in zmanjšajo napetosti ter najdejo demokratično rešitev v okviru ustave. Izrazila je globoko obžalovanje zaradi smrtnih žrtev na sredinih protestih ter zaskrbljenost zaradi številnih ranjenih.

"Vsi vpleteni, tudi pripadniki varnostnih sil, so v popolnosti dolžni ravnati v skladu z vladavino prava in človekovimi pravicami," je izpostavila zunanjepolitična tiskovna predstavnica EU Nabila Massrali. EU poziva k preiskavi nasilja med protesti in kaznovanju odgovornih, je dodala.

Venezuela je od leta 2014 v hudi krizi, ljudem pa primanjkuje celo hrane. Maduro trdi, da gre pri protestih za zaroto po naročilu ZDA, vendar pa ankete kažejo, da si njegovega odhoda želi kar 70 odstotkov prebivalcev države. To bi se brez vojske težko zgodilo, obrambni minister in general Vladimir Padrino Lopez pa je Maduru obljubil brezpogojno podporo.

Na krizo se je odzval tudi zunanji minister ZDA Rex Tillerson, ki je opozoril, da Maduro krši lastno ustavo, ker opoziciji ne dovoli izražanje mnenja. Madurov mandat traja do leta 2019.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (158)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

rossi66
21. 04. 2017 16.41
-4
Kdo je ta trot od novinarja, ki v videu omenja, da ima VZLA najvecje zaloge nafte na svetu??? Pa kaj ti modeli res vse blebetajo tja v en dan?
puspan
21. 04. 2017 19.41
+0
Rossi, tako tragično si napisal, kot bi se jim iztekali zadnji litri tega vrednega energenta. Da imajo največje zaloge na svetu ne vem, vem pa, da je Venezuela ena od držav, ki imajo največ zalog nafte na svetu. Tudi to vem, da imajo že najmanj 20 let vlade, ki niso vredne počenega groša. Celo vsaka cerkniška za časa pustovanja jih pusti daleč za seboj.
nikhrast
21. 04. 2017 20.20
+0
rossi, pa kaj bo nafta Venezueli če nimajo tehnologije in know-how da bi jo črpali in rafinarirali, bencin uvažajo. Kimberley-Clark je zaprl tovarno, nacionalitirali so jo, skret papirja ni, GM je zaprl tovarno, avtomobilov ne bo, ravno tako so jo nacionalizirali..., vedno ista zgodba pri zagrizenih socialistih, vse more biti naše, mi vse znamo, mi bomo vse naredili sami...
EnverHoxha
22. 04. 2017 12.18
rossi ker si ti trot da tega ne veš hahahahah....pa tle pametuje a nima pojma!!!
Elias47
21. 04. 2017 12.10
+2
res je, kapitalizem je "super", v njem 5% - "elita" čudovito živi.. problem je le to, da čeprav nekateri človeški paraziti v kapitalizmu čudovito živijo, pa žal planet s kapitalistično ureditvijo na njem ne more nikakor preživeti.... dokaz je vseokoli vas, le potegnite svojo glavo iz svoje riti in malo poglejte naokoli, kakšni so "dosežki" kapitalizma v manj kot stotih letih... čista ekstaza smrti.....
nikhrast
21. 04. 2017 15.53
-1
Ely, verjetno govoriš o Sloveniji. Povej mi kaj bi rekel parazitu električarju v Kanadi, za napeljavo elektrike v bajti tu v Torontu zahteva $75 na uro, to vsaj 50 eurov na uro. Nisem pa siguren kdo koga tu izkorišča.
rossi66
21. 04. 2017 15.56
+2
@Elias47... zate, in za tvojo odresitev "ekstaze smrti" imam odlicen predlog: selitev v Severno Korejo. Bos ozdravljen vseh dosezkov kapitalizma, the hard way...
Elias47
21. 04. 2017 12.03
+2
zanimivo, kako se takšni protesti in krize dogajajo predvsem državam, katerih oblasti niso po želji ameriških imperialnih teroristov....ja, ja; tako se godi državam, katere oblasti se zamerijo ameriškim teroristom... made by faki`n USA....
frako
21. 04. 2017 10.25
+1
Jah to je pa to ko postane suša normalno stanje, lohka jokate da je karkol druzga razlog, sam so krive klimatske spremembe.
rossi66
21. 04. 2017 08.37
+0
Pred dnevi sem cvekal s prijateljem Venezuelcem, ki se je ze dobro desetletje nazaj z druzino izselil iz domovine v Houston, TX, USA. Budno spremlja vse dogajanje v Venezueli, saj tam se zivijo njegovi sirsi sorodniki... Res je hudo, ampak pravi da je se vedno zanimivo pogledati Venezuelke: ne glede na to, kako slabo gre drzavi, ljudje dobesedno stradajo, sole zaprte itd..., Venezuelke se vedno stavijo na svoj izgled! Vedno se najde denar za botox, liposukcijo itd, material spredaj in zadaj mora stati pokonci, bog ne daj, da se kje pojavi kasna gubica, nakit (pa ceprav cheap, je vedno gor..., ni debate! Pravi "it's our culture!" Tudi sam baje redno posilja denar sorodnikom, ki pa ga baje sorodnice velikokrat, namesto za hrano in nujne dobrine, enostavno porabijo za lepotne posege... ker baje lepotni saloni, ne glede na katastrofalne razmere, se vedno uspevajo... Malce drugacna podoba Venezuele, kot jo prikazujejo mediji.
PUTINOVI?
21. 04. 2017 15.23
+4
hahahazh kako ti nakladaš rossi trumpet ali debilde haha pol si pa še sam stiska pluske hahaha
rossi66
21. 04. 2017 15.48
jzkzfzmz
21. 04. 2017 08.14
-2
Kot je bilo jasno povedano. predsednik je sam povedal na konferenci, kdo plačuje proteste.... Lahko ugibate... američani... Enako je bilo po vilitvah v Srbioji kjer je Todorovič dobil samo 5%, in je bil poslan od američanov, saj je tam tudi živel in študiral pa mu je spodletelo, zato je Soros plačal proteste, ponovili volitve na določenih mestih in ugibajte, Vučič je dobil še več glasov....
rossi66
21. 04. 2017 08.39
-5
Ja seveda, Americani so dezurni krivci. Najdes se kaksno lumparijo za katero so odgovorni? Gotovo, kajne...?
jzkzfzmz
21. 04. 2017 11.57
+3
rossi malo s epozanimaj samo n epri 24 kur in podobnih zadevah. MOrda direktno iz njihovih virov, kjer lahko vživo spremljaš pa boš morda spregledal. TReba bo odpret oči. Nisem pristaš nikogar. Vsak imas voje želje in vojna s evedno začne z protesti in novo nastavljeno demokracijo. Malo preberi zgodovino pa boš spregledal :)
Elias47
21. 04. 2017 12.03
+1
rossi66
21. 04. 2017 15.51
-2
@jzkzmzfz in Elias47... Malo zacnita zivet, OK? In vklapljat mozgane preden odpreta usta ali sezeta po tipkovnici. Predvsem pa, odrastita. Jaz ne rabim nobenih internetnih virov za to, da razumem dogajanje v ZDA, sem pac na licu mesta.
jzkzfzmz
22. 04. 2017 08.12
+1
rossi sanjaj :P Nekega dne boš dojel, upam da ne prepozno ;)
puspan
20. 04. 2017 21.18
+7
Namesto, da bi se iz takšnih primerov pogube kaj naučili, v to pogubo celo pošiljamo študijske delegacije.
izpolni polje vzdevek
20. 04. 2017 21.19
+3
No, pa jih ne voli na naslednjih volitvah, to je to. Vsak ima pravico študirat kar hoče, mogoče se bodo pa naučili, da Venezuelski sitem ne deluje.
emilzapata
21. 04. 2017 08.57
+0
niti Kolumbijski, Bolivijski, Brazilski Gvatemalski, bolj slabo tudi Mehiški, še slabše Salvadorski Haitijski, Panamski. Pa tam nimajo komunizma, imajo pa še večje škodljivce, lahko ugotavljaš katere.
glas_razuma
21. 04. 2017 10.15
-1
Seveda gre tudi kje drugje slabo. Ampak, da uspeš takole zasrati državo z največjimi zalogami nafte, moraš biti pa res mojster.
Ka pa mislis
20. 04. 2017 21.13
+1
Sirija 2 del, samo v povojih. Kavboji pa v ozadju
izpolni polje vzdevek
20. 04. 2017 21.16
+9
Kavboji v ozadju? kavboji so bili lastniki večine firm v Venezueli, gospodarstvo je šibalo, ljedje so dobro živeli. Sedaj pa poglej, še za hrano nimajo. Prijatelj je iz Venezuele in nima niti ene lepe besede za sedanji režim, za prejšnjega pa precej.
rossi66
21. 04. 2017 08.41
-4
@HordeZla... Rad bi napisal se kaj bolj socnega, pa bom izbrisan. Zato samo: ti si hudo omejen. Poisci pomoc. Period.
JanZiska
20. 04. 2017 19.49
+12
A sta Mesec in Tomičeva že nazaj iz izobraževalnega obiska Venezuele?
SEJBOBOL
20. 04. 2017 19.41
+8
Le zakaj bi si želel bit na stolčku ČE SI NEZAŽELJEN , res ne razumem ....
izpolni polje vzdevek
20. 04. 2017 21.21
+2
Diktatorji zmeraj sedijo na stolčkih tudi če so nezaželjeni. Asad noče odstopit, Erdogan si organizira vel poobalstil, Putin še poštenih volitev ne more skupaj spravit, ker se boji, da ga bodo odnesle.
tali?ni tom
20. 04. 2017 19.11
+0
da zda NE IZVAJAJO KAŽINA TAKOLE LEPO ZAVITEGA V CELOFAN V VENEZUELI ŽE KAR NEKAJ LET , O TEM SPLOH NI DVOMA! IN NE,NE GRE SE ZA LJUDI KI PROTESTIRAJO,TI SO NASEDLI KO MI ENKRAT AMPAK SE GRE ZA NAFTO IN NADZOR NAD NJO! NOBEDEN MI NE BO GOVORIL DA VENEZUELSKI NAROD SAM NI TOLIKO SPOSOBEN DA SAM PRODAJA NAFTO IN SAM SLUŽI! ZAKAJ BI MORALE BIT AMERIŠKE IN ANGLEŠKE KORPORACIJE ZRAVEN? ISTI ŠMORN V IRAKU,SIRIJI,LIBIJI! VSE ZA NAFTO! KAPITALIZEM,SOCIALIZEM TLE NE IGRATA VLOGE RAZEN V MEDIJIH KJER SE POVELIČUJE EDEN IN DRUG! ČE PA POTEGNEMO POD ČRTO,OBA STA DOBRA,KAPITALIZEM ZA BOGATAŠE,SOCIALIZEM ZA NAVADEN NAROD! O TEM NI DVOMA! PROBLEM JE KO KAPITALIZEM NE DOPUŠČA DA SE DA ŽIVET TUDI BOLJ ENOSTAVNO IN DA ČLOVEK IMA KAJ OD ŽIVLJENJA IN ZATO TAKŠNO NASPROTOVANJE!ne vpijem,zafrknu s tipko pa se mi ne da popravljat!
rossi66
20. 04. 2017 19.21
+0
Ne opleta je, sanja se ti ne. Ameriški service companies, Halliburton in Baker sta že zdavnaj pobrali sila in kopita, ker Venezuelci enostavno niso plačevali uslug. Francoski Schlumberger prav tako. Super majors nimajo ob enih apetitov po venezuelski super težki nafti, ki meji že na bitumen. Lift up costs na sodček $65!!! Permian basin v zahodnem Texasu naj bi bil večji kot Ghawar v KSA. Američani imajo zdaj break even cost na sodček $35. Kaj hudiča naj počnejo s težko venezuelsko nafto, ki jo lahko spraviš ven samo s steamflooding, ali pa CO2 in nitrogen injection. Tako da ne modruj tja v en dan, izpadeš šarlatan.
rossi66
20. 04. 2017 19.23
+6
Waco, nekaj autocorrect napakic je zgoraj, ampak upam, da si uspel dojeti bistvo.
izpolni polje vzdevek
20. 04. 2017 21.17
-1
Elias47
21. 04. 2017 12.04
+4
rossi66
21. 04. 2017 15.52
-2
Elias47... S cim lahko trditev argumentiras in demantiras moje pisanje? Da vidimo, ce te lahko vsaj na pol resno jemljemo...
Absolutist 1
20. 04. 2017 15.50
+15
Upam da so Tomićka,Mesečev Luka in Kordiš na varnem.Morda se je pa zato tovariš pred dnevi pojavil ves pokozlan na slikah,ki so obkrožile svet.Celo v Venezueli so se začele demonstracije.
Kollerik
20. 04. 2017 19.05
-6
dokler boste prefarbanci krojili politiko, ne bo nič ne iz socializma, še manj pa iz kapitalizma
glava2
20. 04. 2017 15.46
+14
kje so biseri in veleumi iz ZL, naj grejo zdaj malo pogledat, kako je vse idealno...........
EnverHoxha
20. 04. 2017 17.26
-7
kak veze imajo ZL z venezuelo ???? mislim to primerjat haha na nivoju otrok....
MASTERSS
21. 04. 2017 15.36
+3
za butce ja pač povezava hahahah zdej pa vidim kako imamo neuemen narod....
nikhrast
20. 04. 2017 15.16
+5
Toliko zgražanja nad kapitalizmom, samo povejte v Ameriki enemu zidarju ki dobi čez $50 na uro da kpaitalizem ne dela.
Kollerik
20. 04. 2017 15.23
-7
kje pa ti vidiš kapitalizem? Aja, mislil si socializem za bogate....
Marjeta Vakar
20. 04. 2017 15.32
+0
al pa enmu bolnemu človeku, ki nima za operacijo in je brez zavarovanja. Kapitalizem je pa ja the best, ah, ja.
EnverHoxha
20. 04. 2017 15.36
+8
hahah 40 miljonov brezdomcev v ameriki haha kapiatilzem na vrhuncu....
nikhrast
20. 04. 2017 18.18
+4
ha, ha, ha..., ej, nesposobni in neambiciozni so vsepovsod. V Kanadi dobi vsak državljan zdravstveni karto brežplačno, pa po 65. letu tudi okoli $600 sociale, tako ne bluziti da je kapitalizem vsepovsod gnil.
Die einemaister
20. 04. 2017 18.43
+3
zdej si z amerike šel že na KAnado, zakaj se toliko amerou seli v Švico in Australijo, če u amriškem kapitalizmu tako dobro?
rossi66
20. 04. 2017 18.45
+1
Kakorkoli že, ameriškega kapitalizma ne zamenjam za kanadskega za zivo glavo! Ok, Banff je zelo cool, Quebec je super, tudi Vancouver je v redu, da ne rečem smučarija na Whistler-ju, ampak ko gre pa za kanadsko varianto zdravstvenega socializma..., ne, hvala lepa!
rossi66
20. 04. 2017 18.47
-1
Drugače pa pritrdimi nikhrast-u in njegovi ugotovitvi, da so nesposobni, kot tudi zelo sposobni, vsepovsod. Posploševanje pa zelo nespametno...
HorstWiesel
20. 04. 2017 18.48
-2
HorstWiesel
20. 04. 2017 18.56
-2
Sicer pa, kanadski sistem je bistveno bolj človeški in human kot pa ameriški
rossi66
20. 04. 2017 19.24
-1
@jihugz... a si preizkusil oba??? Argumentiral, ampak podprto z dokazi. Drugače te pac ne jemljem resno.
HorstWiesel
20. 04. 2017 19.27
-5
rossi66
20. 04. 2017 19.29
-1
@srpkladvo... koliko se jih seli v Švico in AU??? Daj napisi... In zakaj so vsi kontingenti vstopnih viz, cca 60k, za ZDA, namesto ob koncu fiskalnega leta v oktobru, razdeljene že v aprilu???? Ker je tak obup v ZDA in se vsem mudi ven? Daj ohladi se malo...
rossi66
20. 04. 2017 19.34
+2
@jihugz... Jaz oba osebno. Pa tudi toliko opevani ultra socialni sistem Skandinavije, ležernost JV Azije in AUS ter obsceno bogastvo srednjega Vzhoda. Zato pa hočem od tebe slišati argument k tvoji zgornji trditvi. Ker dejansko sem nekdo, ki lahko realno oceni, koliko BS-a je to tvojih trditvah.
HorstWiesel
20. 04. 2017 19.43
-4
Npr. V Kanadi se ti težko zgodi, da boš brez zdravstvene oskrbe tako kot cca 40 miljonov Američanov. Procent oboroženega folka ni v Kanadi nič manjši kot v ZDA, število umorov s strelnim orožjem pa je v Kanadi zanemarljivo napram ZDA.,.....
rossi66
20. 04. 2017 19.52
-1
Vzemimo npr zdravstvene usluge, ne zavarovanja... koliko se v Kanadi čaka na specialistične preglede. Tedne. V Ameriki, nekaj dni. Npr diagnostika, lahko traja mesece v Kanadi, MRI dobim v ZDA v parih dneh. Zavarovanje samo, ne število zavarovancev, ti v ZDA ponuja veliko večji Bang for the buck... Jaz imam nic koliko kolegov iz Calgary-ja ki se vozijo v ZDA po zdravstvene usluge, ker preklinjajo Kanadski socialistični sistem... kar se oboroževanja in obsedenosti z orožjem tiče, ti dam prav. Ampak to je pa prav verjetno tudi edina zadeva ki me moti v zvezi z življenjem v ZDA...
HorstWiesel
20. 04. 2017 20.52
-3
Ja, ni problema, če imaš denar in si lahko vse to špogaš. Govorim o tisith miljonih judi, ki nimajo denarja in tudi zavarovanja si ne morejo privoščit.
Die einemaister
20. 04. 2017 22.32
+3
aha a unih 40 mio brez zavarovanja u ameriki tudi dobi takoj specialistične preglede ,pa uni ki komaj skozi mesec shaja??? dej ne pokaj
rossi66
21. 04. 2017 08.49
-3
@srpkladvo... OK, potem pa mi razlozi eno stvar... Ti bolj ustreza socialisticni sistem uravnilovke, kjer so vsi pac nekako podobno nagrajevani, prispevki se pobirajo kar vse povprek, in se potem prosto po Presernu delijo po potrebi??? C'mon, vklopi mozgane preden sezes po tipkovnici... Ja, so razlike v US sistemu, imamo ultra bogate, bogate, srednji sloj, revne in ultra ravne... Ampak, naj se zato tisti ki delamo in smo uspesni, ter si lahko privoscimo dobro zdravstveno zavarovanje, ki ga US sistem omogoca ter posledicno vrhunske zdr usluge -- pocutimo krive in na vrat na nos bezimo npr v socialisticno Kanado? Jaz se ne bom. Komur pa kaj ni prav, naj izvoli ven iz ZDA... Nikogar se niso na silo drzali, prej obratno... 85.000 H1-B viz podelijo letno Americani izobrazenim tujcem in kvota je izpolnjena do aprila-maja, pa bi morala trajati do konca fiskalnega leta, oktobra... Sem bil dovolj jasen?
nikhrast
21. 04. 2017 15.44
+1
Zdravstvo ima kakšne probleme v vsakem sistemu, samo v Kanadi vsi državljani dobimo zdravstveno karto brezplačno. Če so vrste pa tudi odvisno kako, kje... Osebno sem dobil preventivno srčno operacijo po dveh mesecih, pa še božične počitnice in analize vmes.
PUTINOVI?
20. 04. 2017 15.14
+6
seveda med tem južna koreja testira svoje rakete in to ni nič spornega za zahodne medije hahah dvoličnost na vrhuncu
Roxy79
20. 04. 2017 13.34
-5
Ma obračite se kamor hočete...ampak Maduro ima prav. ZDA plačuje svoje ljudi da hodjo protestirat in delat zgago. To bi se navsezadnje lahko že naučili na pamet......da je ZDA povsod v ozadju..... in po vsem svetu ustvarja vtis dobrega človeka....v ozadju pa plačuje miljarde za protivladne demonstracije... izgrede itd.........
dostojevski II
20. 04. 2017 13.43
+4
to je šele začetek... kasneje, ko jih oborožijo se protestniki prelevijo v upornike. Tako je bilo v Ukrajini, Libiji, Siriji..
nikhrast
20. 04. 2017 15.20
+4
Roxy, prav imaš, veliko cajta imamo da gremo v Venezuelo protestirat. Pa CIA poskrbi še za skret papir.
Marjeta Vakar
20. 04. 2017 15.36
+0
Dodajam Roxy79: ruši vlade z egalitaristično politiko, nastavlja diktatorske režime ...
Kollerik
20. 04. 2017 19.11
-6
rossi66
20. 04. 2017 19.36
+0
@kolerika... ti si pa katalizator neumnosti...žal.
ONniON
20. 04. 2017 12.07
+8
poglejmo v slovenijo imamo preko 14 % prebivalcev pod pragom revščine kažejo zadnji statistični podatki leta 2015 kar je največ kot kadarkoli po osamosvojitvi, resnica boli
BildiTheEmperor
20. 04. 2017 12.32
-2
saj smo oklicani za najbolj komunistično državo na svetu
Uporabnik565636
20. 04. 2017 12.45
+3
EnverHoxha
20. 04. 2017 12.53
+7
pač smo v kapitalizmu in v kapitalizmu imaš brezdomce in klošarje na koncu pa samomore....
Kollerik
20. 04. 2017 15.25
-3
Gajus de bildi... če bi res bili komunistična dežava, bi ti in tebi podobni prodanci že tucali kamenje kje v kakšnem kamnolomu..
Marjeta Vakar
20. 04. 2017 15.43
+1
Fidel je malo sarkastično dejal: Pridite in nas znova rešite, rešitelji sveta, pridite, vse vam bomo vrnili ... Pridite in spet ustvarite brezposelne in nepismene. Bolj zares pa je oblikoval točke, potrebne za zaščito socialne pravičnosti na Kubi po njegovi smrti: vodenje z dobrim zgledom in brez privilegijev, vzstrajanje pri principu idejnega namesto materialnega nagrajevanja in jasna zavrnitev vrnitve posedujočih razredov.
rossi66
20. 04. 2017 18.51
-2
@ssissaajjj... če se ne motim, Slovenija ni v kapitalizmu, ampak v nekem kvazi socializmu, nima brezdomcev, ker vse špila in se cedita med in mleko..., ampak stopnja samomorilnosti je pa ena najvišjih (per capita) na svetu. Od kod torej tvoja korelacija zgoraj???
HorstWiesel
20. 04. 2017 18.55
-1
Pravzaprav je Slovenija nekje na prehodu iz socializma v mehiški kapitalizem.
Kollerik
20. 04. 2017 19.12
+0
če bi bila to res komunistčna državo, ptem bi ti, de bilde alias gajus verjetno že kje tucal kamenje....
PUTINOVI?
21. 04. 2017 15.27
+4
rossi zdej si v kapitalizmu edino še socijalo ki jo prejemaš je socijalistična .....če bi delala 12 ur dnevno bi se zavedala...
rossi66
21. 04. 2017 15.54
@Putinovic... Kaj si pravzaprav hotel povedati? Kakorkoli ze, ni ti uspelo.
Skunk Works
20. 04. 2017 11.52
-3
Presneti kapitalisti, spet nočejo posojat oz. darovat denarja najbolj naprednemu sistemu na svetu.....kako naj potem socializem uspeva , vas vprašam?..
PUTINOVI?
20. 04. 2017 12.04
+5
hahah kapitalisti ne pustijo venezueli da prodajj nafto po nižji ceni kot amerika ali savdska arbija ....ti pa tle neki jokaš o posojanju haha če majo največ nafte na svetu pa res nerabijo kreditov...le normalen folk na oblasti pa naj bojo desni ali levi...hvala bogu da nimamo nafte v sloveniji
BildiTheEmperor
20. 04. 2017 12.31
-2
zakaj ne morejo prodajat nafto. sevrerna koreja in kuba ne kupita. resnica je pa da imajo predrago tehnologijo črpanja in se jim ne izide. z lopato in vedrom pa to ne gre. dokler so jim američani podarjali tehnologijo je to šlo
EnverHoxha
20. 04. 2017 12.45
+7
Uporabnik565636
20. 04. 2017 12.45
+1
Ja afriške države so tudi verjetno vse socialistične, ker so tako revne. Najbrž je težava izključno v sistemu in ne v ljudeh ali kaj.
EnverHoxha
20. 04. 2017 12.46
+7
američani hočejo 60% nafte če jo bodo oni črpal s svojimi napravami...če ne ti pa sesujejo državo, pač kapitalizem....
rossi66
20. 04. 2017 19.00
-1
Lepo vas prosim, ne otepajte neumnosti glede venezuelske nafte in nekih hudih zarot Američanov, ki jim kao ne pustijo prodajati poceni. Venezuelski nafta je po vsebnosti bitumna samo še za tar sands v Kanadi. Izjemno težka nafta. Brez steam, CO2 in nitrogen injection se sploh ne premakne. Vbrizgana voda jo kar zaobide, tako različni sta površinski napetosti. Lift up costs na sodček so bili najboljših časih PDVSA cca $65, in to je bilo dobrock desetletje nazaj, ko so se imeli US tehnologijo... v primerjavi s Saudi Aramcom, ki ima lift up costs $11/sodček, ali pa Američane, ki rabijo za shale oil z najmodernejšo tehnologijo cca $35. Tako da ZDA niso nič grde, zlobne in umazane tukaj, samo Venezuelski socialisti so vse skupaj spravili na kant, začensi s Chavezom.
F55
21. 04. 2017 09.23
-5
@blue-freezer; Tudi v ljudeh je težava, ampak socialistične so pa vse revne ali propadle.
PUTINOVI?
21. 04. 2017 15.28
+3
dej ti ross nehaj nakladat pa kr neke podatke filat hahahah a to je kako pranje ljudi hahah....
EnverHoxha
21. 04. 2017 15.44
+1
hondica
20. 04. 2017 11.25
-12
Človek srednjega sloja v socializmu je revež v kapitalizmu. Poglejte si slike recimo Ljubljane iz Jugoslavije in jih primerjajte z današnjo sliko. Vsega je danes neprimerljivo več. Zanemarimo dejstvo, da bi bilo lahko še bistveno bolje.
natolcevanjenapolno
20. 04. 2017 11.58
+5
včasih je manj lahko tudi več. primerjaj nasmehe na istih fotografijah in vse ti bo jasno.
PUTINOVI?
20. 04. 2017 12.11
+14
haha kako lahko nekej primerjaš izpred 30 let z današnjim svetom ...da je juga obstala bi bli v svetu pomebni in v evropi bi se nas upošteval in tudi police bi mel isto polne...beguncev pa zihr nebi blo...sm k balkanci raje z tujci vlečejo namesto da bi se med sabo zmenil...ostala evropa dobr živi ker smo poceni delovna sila za njih in nas je lahko izkoristit...v evropi imajo nemci in francozi prednost pred ostalimi mi pa smo nekej na repu...mala slovenija haha čist nepomebna...če tko pogledaš smo zdej nekej 15 let za avstrijo če ne več....zdrastvo mamo čist zaostalo... otroci umirajo,ceste so slabše kot kjer koli v evropi,plače najnižje v evropi,cenen najvišje...res nevem kje vidiš ti kaka nepredek...
Kromst
20. 04. 2017 16.17
-1
Putinovič, tudi Jugoslavija ni bila idealna ...
rossi66
20. 04. 2017 19.02
-5
Putinovič, ti si kardinalni zafrustriranec!!!
Ferdo Crni
20. 04. 2017 10.35
-2
Kapitalizem je neenakomerna porazdelitev bogastva. Socializem je enakomerna porazdelitev bede. (Winston Churchill)
PUTINOVI?
20. 04. 2017 12.13
+10
hahah nek stari prdec bo govoru ki podpira kraljevino hahah zato imajo švedi in islandci socijalizem ....
Kollerik
20. 04. 2017 15.26
-4
flojdi
20. 04. 2017 15.29
-3
..in ..kaj je BEDA..., ? da IMAŠ za kruh , NIMAŠ pa za jahto
HorstWiesel
20. 04. 2017 19.00
-5