Tujina

Trump znova razburja. Tokrat predlaga kaznovanje žensk, ki se odločijo za nezakonit splav

Washington, 31. 03. 2016 08.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Kandidat republikancev za nominacijo za predsednika ZDA Donald Trump je znan po svojih kontroverznih in neprimernih izjavah, ki dvigajo veliko prahu. Tokrat je poskrbel še za eno takšno, ko je nedavno spremenil stališče in predlagal, da bi morale biti ženske, ki se odločijo za nezakonit splav, kaznovane.

Ženske, ki se odločijo za nezakonit splav, bi morale biti kaznovane, je v sredo dejal vodilni kandidat republikancev za nominacijo za predsednika ZDA Donald Trump in tako znova dvignil veliko prahu. Trump je sicer v preteklosti podpiral pravico do splava, a je nedavno spremenil stališče.

Donald Trump znova razburja, tokrat z izjavami na temo splava.
Donald Trump znova razburja, tokrat z izjavami na temo splava. FOTO: AP

Trump se je za prepoved izrekel v intervjuju za ameriško televizijo MSNBC. Voditelj Chris Matthews je Trumpa vprašal, kako naj bodo ženske kaznovane, če bi splav v ZDA kdajkoli prepovedali. Trump se je vprašanju poskušal izogniti, ker da še ni odločil, kakšne kazni bi lahko doletele žensko, a je poudaril, da nekakšna oblika kazni mora biti.

Ob tem je na vprašanje, ali naj bo kaznovan tudi moški, s katerim je ženska zanosila, Trump odvrnil, da ne. 69-letni newyorški milijarder je bil v preteklosti zagovornik pravice do splava in se je šele nedavno zavzel za omejitve pri izvajanju tega posega.

Sprožil val ogorčanja

S svojo izjavo je že sprožil veliko ogorčenja. Kandidatka demokratov za nominacijo za predsednika ZDA in nekdanja državna sekretarka Hillary Clinton je izjavo označila za "grozljivo", medtem ko je njen demokratski rival, senator iz ameriške zvezne države Vermont Bernie Sanders, Trumpovo stališče označil za sramotno.

Tudi republikanska tekmeca v predsedniški sta kritizirala Trumpa. Senator iz Teksasa Ted Cruz je sporočil, da bo Trum "dejal vse, da bi pridobil pozornost". Guverner zvezne države Ohio John Kasich pa je poudaril, da se žensk, ki so se odločile za splav, ne sme kaznovati. Številne skupine, ki se zavzemajo za prepoved splava, sicer ne zagovarjajo kaznovanja žensk, ki so se odločile za ta poseg.

Trumpu v tekmi za nominacijo sicer dobro kaže.
Trumpu v tekmi za nominacijo sicer dobro kaže. FOTO: AP

Trumpovi predstavniki so kasneje objavili sporočilo o tematiki splava, brez da bi omenili intervju za MSNBC. V njem je Trump zapisal, da če bi v ZDA splav prepovedali, bi morali biti kaznovani zdravniki in drugi, ki bi sodelovali v posegu in ne ženska, ki da je v tem primeru žrtev, "tako kot življenje v njeni maternici". Ob tem je Trump še dodal, da se zavzema za izjeme, v katerih bi bilo možno izvesti splav.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (109)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ob?asninekadilec
31. 03. 2016 19.15
+0
Trump ima popolnoma prav. Ker splav je umor. Jezus je rekel:"Ne ubijaj" in fetus je življenje. Pravica do splava je zato pravica do umora! Pa še nekaj, če zmaga Trump bo to najboljša stvar, ki se bo zgodila v tem stoletju! Go TRUUUUMMPPP!!!!!!!!
Neža001
31. 03. 2016 17.24
+9
Ali ste opazili, da se v svetu vse bolj krepijo ideje o ukinjanju pravic žensk? In to tudi že pri nas, ne le v ZDA? Je kdo bral članek Romana Vodeba na Nori24 - ob materinskem prazniku? Ta tip je totalka usekan nedorasel pol-moški, šovinist z Ojdipovim kompleksom, verjetno pa tudi latentni gay (s slednjim ne bi bilo nič narobe, če bi si to tudi priznal). Za bat se je klerikalskih ekstremistov...
Apostol1
31. 03. 2016 18.17
+6
Zato ne vem ,sem pa prebral od Janeza Janše ,ki je novinarki na tviterju ožigosal za prostitutke . Milo povedano meni in še komu kaj takega ne bi prišlo nikoli na misel zato sem pa navaden človek in ne spoštovan politik.
Neža001
31. 03. 2016 18.20
+2
Apostol - saj niso vsi politiki enaki, na srečo. Me pa vseeno čudi, da je Janšl ratal tako žaljiv - ne glede na to, kaj ga je k temu pripeljalo. S takim načinom zbujanja pozornosti si bo še bolj škodil....
nikhrast
31. 03. 2016 19.14
Pa ravno narobe, vedno več pravi imajo, vsaj to vidim na zahodu.
nikhrast
31. 03. 2016 17.00
+0
Trump ne ve kaj govori, stalno spreminja svoje mnenje. Izgubil pa je podporo žensk, 75% ga že ne podpira več.
asdfghjklqwertz
31. 03. 2016 16.10
+8
Najlažje je biti proti splavu tistim, ki ne morejo roditi (moškim) in tistim ženskam, ki so si ustvarile srečno družino in/ali hotele imeti otroka ... noben pa se ne zaveda, da je moškemu najlažje ga notri vstaviti, "po pomoti" jajca sprazniti, pa adijo ... ona pa je tista, ki bo mogla imeti otroka do smrti, če ga ne bo mogla hraniti itd, ji bo ga vzela socialna, in naenkrat bo označena od okoliških ljudi, da je zanič mati itd ... očetje pa vedno najlepšo potegnejo. Glede na to, kot je nekdo nižje napisal, če bo šla ona na splav, brez vednosti moškega pa ... če ga noče imeti z njim, zakaj bi ga sploh hotela? So tudi že znani primeri (vsaj verjetno pozna skoraj vsak kakšnega), ko je ženska povedala fantu, da je noseča (z njim seveda), ta stisne rep med noge in se pobere zavedno stran od nje. In tako postane mati samohranilka ... najbolj zanimivo pa je, da je zelo malo takih moških, predvsem rosno mladih, da bi hoteli imeti punco z otrokom.
kemuri
31. 03. 2016 16.34
+0
Daj se sterilizirat, pa rešiš mnogo problemov..
ženska22
31. 03. 2016 20.58
+4
Kemuri, ti brihtna glava, zakaj se ne bi dal ti sterilizirat kot moški...in s tem bi (svojim) ženskam problem uspešno rešil.
VolkBrenin
31. 03. 2016 15.14
+12
Splav je pravica ženske ...vse ostalo je nakladanje ...Pika .
ivan.z Doba
31. 03. 2016 15.54
+0
kemuri
31. 03. 2016 16.35
-4
Pravica do pobijanja, je pravica pobijanja..da si pač ubil zarodek, s katerega veš da se razvije TVOJ otrok, je seveda umivanje slabe vesti, no, taka oseba, ki hodi na splave je tako ali tako nima, ne samospoštovanje.
AtaAufbiks
31. 03. 2016 14.15
+7
Pravica do splava je človekova pravica! Sicer pa je Amerika ena najhujših kršiteljic človekovih pravic, zato se ne bi čudil, če bi splav prepovedali.
kemuri
31. 03. 2016 16.34
-1
A res, kje si to prebral, v čunga lungi ?
nikhrast
31. 03. 2016 16.56
AtaAufbiks
01. 04. 2016 08.57
Mojster123
31. 03. 2016 13.00
+6
Ta vprašanja in podtikanja Trumpu grejo približno takole: Donald, a če heroin ne bi bil mamilo, ampak bi zdravil raka, a bi ga potem ti dovolil? Donald odločno: ja, v tem primeru bi bil dovoljen. Mediji: DONALD TRUMP BI LEGALIZIRAL MAMILA!!!
slice2
31. 03. 2016 14.43
+6
Če bi Donald bil drugačen (bolj pameten, načitan, človekoljuben...) nebi bil napihnjeni republikanec in se ga nebi dalo "nahecati" s tako obliko vprašanja pri nobeni vsebini. Je pač nastopač.. Večji problem je množica, ki si ga jemlje za vzgled in glasuje zanj.
CestniKolesar370Wattov
31. 03. 2016 15.44
+1
Trump je premalo republikanec za republikansko stranko, zato mu vsi podtikajo vse iz vseh koncev. Da se razumemo, tip je bolj liberalen, kot vsi republikanci, ampak liberalen toliko, kot je treba. 0% davka za revne je ena izmed njegovih načrtovanih reform. Ampak o tem se ne piše, ker ni zanimivo.
User416781
31. 03. 2016 12.51
-4
In kaj je tukaj čudno - če je nekaj nezakonito, je kaznivo.
CestniKolesar370Wattov
31. 03. 2016 12.19
+2
Za nekaj kar je kaznivo, mora obstajati neka kazen. Pa saj ni rekel, da je treba ženske dat na električni stol, halo. Stavim glavo, da Trump razlikuje med splavom zaradi bolezni otroka, posilstvom in med splavom v začetnih in končnih stadijih. Za vsako floskulo katero mu mediji podtaknejo ima več glasov in prav je tako.
Mojster123
31. 03. 2016 12.46
+2
Saj piše v naslovu nezakonit. NEZAKONIT, po domače, za funkcionalno nepismene, to je tak, ki se NE SME PO ZAKONU. ne vem ali je mogoče še bolj preprosto povedati in to da so za nezakonita dejanja po zakonu predpisane kazni bi moralo biti jasno vsakomur, tudi otrokom v vrtcu je to znano. Nekomu očitati tako stališče je blaznost.
Al83
31. 03. 2016 12.17
-2
Isti dan, ko je dobil vnuka so ga šli spraševat mediji, kaj si misli o splavu. Ne vem kakšen so mislili, da bo odgovor.
rokkk1
31. 03. 2016 11.41
+2
globok vdih prosim. samo zahteva kazen za nekaj nezakonitega. kar je povsem prav. treba se je vprašati, kdaj je splav (ne)zakonit in o tem debatirati. nikjer pa ni rekel, da bi moral biti vsak splav nezakonit. sem proti trumpu, ampak takšni absurdi kot je tukaj, mi pa pošteno stopijo na živce. ima trump dost drugih nebuloz, ni nobene potrebe po tem, da se zraven še laže in zavaja.
Covidus
31. 03. 2016 11.30
+1
pa če ameri tega bedaka izvolijo, adijo pamet...
Von_Clausewitz
31. 03. 2016 11.35
+4
Vprašanje za milion dolarjev. Kateri predsednik do danes ni bil bedak v Ameriki ?
Covidus
31. 03. 2016 11.37
-7
aaaaaa122121
31. 03. 2016 11.53
+1
in kaj je obama izpolnil od obljub:) hehe vsi so isti, lutje v rokah kapitala, dvomim da bo trump kaj drugacen.
Mojster123
31. 03. 2016 13.18
-1
Trump ne rabi tujega kapitala, ker ima dovolj svojega. To ga tudi loči od večine drugih politikov. Drugače pa bedaki ste vi trije.
Flemeth
31. 03. 2016 17.59
+1
@darkprofi,več kot imaš,več hočeš imeti.Da ima dovolj je le tvoje mnenje,on hoče več denarja,slave,moči....
Verbena
31. 03. 2016 11.20
+23
Sem prepričana, da vsaka ženska, dekle, ki se odloči za splav, naredi to s težkim srcem...tolk je različnih primerov, ki jo lohka napeljejo v to odločitev...mogoče kasneje to obžaluje, a v trenutku ko se odloča ne vidi druge rešitve....zato, bi morale imeti ženske pravico po vsem svetu, da same odločajo o svojem telesu...sploh takrat, ko moški spiz di in jo noče več poznat ko zanosi...ene se kljub temu odločijo za rojstvo, a imajo vsaj podporo družine, ene pa ostanejo povsem same, brez družine, brez sredstev...vedno obstaja tudi možnost donositve otroka in ga nato dati v posvojitev...sam...kot rečeno...spoštovat je treba odločitev same nosečnice....tudi v Ameriki, ki je vendar ja tako demokratična dežela...
Verbena
31. 03. 2016 11.21
+11
..le zakaj neki je beseda spiz di neprimerna??...ja, marsikateri moški to naredi, ko je punca zanosila !!!....ni lepšega izraza za tako otročje, neodgovorno dejanje !!!
Al83
31. 03. 2016 11.29
-9
Otrok, tudi ne sme pobiti, če se moški odloči in pobegne. Tako, da to ni izgovor za terminacijo zarodka. Nerojenček ni za neodgovornost očeta kriv nič. Sicer je pa zakon na strani ženske in lahko takega moškega iztoži do zadnjega centa. Poleg tega pa dobi še podporo od države. Drugič naj pa bolj pametno izbira, koga si vzame za fanta, ali pa moža.
Von_Clausewitz
31. 03. 2016 11.30
-7
Ko pa ste ženske tako inteligentne ni vrag, da ne dojemate kateri je taprav dec, da ne bo s....po zanositvi ?
Verbena
31. 03. 2016 11.39
+11
..ojej, pa se osredotočimo sam na Slovenijo, prej sem govorila tako na splošno....mislim, da je obema znano, da je tisto, da naj ostane punca nedolžna do poroke..ostalo nekje v stari Jugoslaviji...punce in fantje se pač spoznavajo tudi še v času šolanja...povsem verjetno se lohka zgodi, da postane punca noseča, navkljub zaščiti.. takrat pa se pokaže kako zreli so zares fantje...Al83...veš...v Sloveniji so težka in mukotrpna pota, ko mamica dokazuje in toži za preživnino očeta svojega otroka, že tako se težko zmenita starša, ki greta po večletni zvezi narazen,čeprav bi ju morala še naprej vezati skupna skrb za otroke...slabih primerov je tolk, da včasih ne morem verjet, česa je sposoben človek...še žival ne pozabi na svojega mladička, človek lohka...je pa tudi res, da so v živalskem svetu znani le redki primeri, ko oba skrbita za potomca....
Al83
31. 03. 2016 11.50
-5
Ženska stiska ne daje pravico ženski, da ubija. Ne bom trdil, da bi morali splav prepovedati takoj po seksu. Sem pa absolutno proti ubijanju, ko je zarodek star že nekaj mesecev.
Verbena
31. 03. 2016 12.13
+10
Al, verjem, da tudi jaz nisem za ubijanje zarodka...sam, mal sem razmišljala v vseh smereh...sicer splav naredijo že v prvih tednih nosečnosti, primeri, ko so se ženske zanj odločale kasneje, pa so pokazali sam to, da so tudi same odšle za vedno...sploh nekoč v času moje stare mame...ko so ženske res na veliko umirale zaradi povzročene nasilne prekinitve nosečnosti..vidiš, vedele so za to, a so se vseeno odločale zanj..torej so morale bit v izredni stiski....če sem za kaj vesela, sem za preštevilne pogovore z mamo, sploh staro mamo, ki je bila rojena pred več kot stotimi leti in mi je predstavljala svoje obdobje življenja..v mladih letih....navsezadnje sem lohka srečna, da jaz živim te čase, čeprav tudi niso idealni...sej, kdaj pa so sploh !!
deathbite
31. 03. 2016 13.15
+6
Al, Zarodek nastane tisti trenutek, ko pride do oploditve in prve delitve celice. Takoj po seksu! V čem je razlika med zarodkom starim nekaj ur, ali pa 2 meseca?! Moraliziraš kar tako povprek! Če se gremo "krščansko" moralo, je ubijanje oboje!
Al83
31. 03. 2016 14.31
-1
Po seksu imaš par celic, po parih mescih imaš pa že na pol razvito človeško bitje z srčnim utripom, premikajočim očmi udi...
ivan.z Doba
31. 03. 2016 15.58
+2
AI in v čem je razlika med obema zarodkoma? Oplojeno jajčece je zarodek. Zakaj je tisti po "par mesecih" več vreden? Bolano...
Al83
31. 03. 2016 11.18
-4
Zarodek tehnično ni ženskino telo, ampak je telo, ki je v ženskem telesu (je bitje zase). In če ima družba pravico prepovedati mami ( ali pa očetu), da ubijejo svojega otroka, ker jim je v napoto, ne vem zakaj tega ne bi smela narediti že ko je zarodek. Še posebno, ker če kdor koli razen mame ubije ta zarodek( npr. povzroči prometno nesrečo, ki pripelje do splava), se to na sodišču smatra kot uboj. Tako, da je treba končati s to feministično hipokracijo, ki dovoljuje mamam da ubijajo svoje nerojenčke. In to, da večina liberalcev sovraži človeško raso, kar je razvidno iz izjav, da je preveč ljudi na zemlji in, da so zarodki paraziti in podobne, ne opravičuje ubijanja. Čeprav se mi zdi že splav v prvih nekaj tednov sporno dejanje, bi ga bil do neke mere še pripravljen tolerirat. Za splav v poznejši nosečnosti, bi pa morala ženska in zdravnik odgovarjati za umor in bi mogla za to tudi v zapor!
enakostzavse
31. 03. 2016 11.31
+5
Imaš prav, zarodek ni žensko telo. Do tega spoznanja še celo jaz nisem prišel. Vse do sedaj. Hvala za učno uro.
T007
31. 03. 2016 11.34
+2
Ja lahko je teb govort ker si moški, ženske, ki pa izdelajo otroka v svojem telesu, se pa včasih znajdejo v takih stiskah, da se jim zdi splav edina možna rešitev... Kaj misliš, da so vse družine urejene in znajo filozofirat? Misliš, da so vsi moški gentlemani in podporniki življenja? Presenečen bi bil ,kaj vse se dogaja v različnih družinah-in potem ne bi obsojal in pametoval nikomur. Ženska je nosilka življenja in to je zame največ kar v življenju lahko da naprej... Če pa prej obupa nad to svojo vlogo ali pa si je ne želi, pa posledice nosi vse življenje. Vse življenje se bo opravičevala. Kaj je lahko še večja kazen?
Al83
31. 03. 2016 11.44
-2
Večini je res verjetne hudo, so pa tudi take, ki delajo splave, ko po tekočem traku. Na you tubu imaš primere, ki snemajo vesele filmčke, kako gredo na splav, in potem prirejajo žurke. Sicer so pa čustva in počutje nepomenbni, ko gre za jemanje življenja. Otroka lahko ženska odda v rejo po rojstvu, ali pa preda starševstvo komu v svoji familiji, če tega ni sposobna sama. Na svetu je mnogo ljudi, ki si želijo otroke pa jih ne morejo imeti. Je pa tudi mladost v sirotišnici po mojem mnenju boljša od smrti.
deathbite
31. 03. 2016 13.11
+3
AI, kaj pa, ko je življenje nosečnice ogroženo? Katero življenje je potem bolj pomembno? Po tvoje morata umreti oba. Nosečnica in zarodek. Ti si pa res eno zagrenjeno bitje. Bemti kristjanarje!
Al83
31. 03. 2016 14.29
-2
Ko je ogroženo življenje nosečnice boš rešil nosečnico, ker zarodek brez nosečnice ne more živeti. Sem pa ateist in sem pro life čisto iz etičnega vidika.
ivan.z Doba
31. 03. 2016 15.59
+2
Etika za starostno točno določen zarodek. In kje je meja?
deathbite
31. 03. 2016 11.12
+15
Trump je ...Pravzaprav ni vreden komentarja. Kakšna je razlika med zakonitim in nezakonitim splavom?? Splav je za vsako žensko predvsem travma!
Covidus
31. 03. 2016 11.31
+1
blokbi
31. 03. 2016 10.31
+8
nehajte se že moški vmešavat v te zadeve, splav in odločitev o njemu bi že zdavnaj morala biti izključno in edino ženska odločitev!!!!! Nimate kaj govorit, ženska nosi, rodi in skrbi za otroka, ne vi!!! vi lahko samo pomagate pri skrbi, vse ostalo je stvar ženske zato zaprite svoje gobčke!!!
enakostzavse
31. 03. 2016 10.36
-2
Emance, kot si ti, potem itak ne potrebujete nas za oploditev. Porihtajte to med sabo, saj imate kar precej testosterona.
SDS_je_poden
31. 03. 2016 10.41
+5
enakostzavse: A se počutiš ogoženega s strani žensk? Imajo pravico odločat o svojem telesu. Basta!
enakostzavse
31. 03. 2016 10.47
+2
Imajo, seveda imajo, ampak v dogovoru z partnerjem. Pred tem pa na tečaj o preventivni zaščiti zanositve. In ne, ne počutim se ogroženega, ampak nam naj take emance dovolijo, da se tudi mi emancipiramo in sodelujemo pri odločitvah in ne samo pri nudenju varnosti, materialnih dobrin in podobnih, za njih nekaj normalnega, stvari. Basta !!
blokbi
31. 03. 2016 10.55
+2
potem pa si natakni kondom in bodi odgovoren, ko pa se ti ne bo dalo pa ne pričakuj da bo na tvojo željo ženska nosila rodila in skrbela za otroka če ima druge želje!!!!! Zapri že enkrat, to je ženska zadeva in naj ženske odločajo o njen!!!
rossi66
31. 03. 2016 10.59
+1
@blokbi... Super, ce pa jemljes splav izkljucno kot odlocitev zenske, potem pa izvoli, naj te zenske nosijo SAME tudi vse posledice splava; VKLJUCNO z vsemi stroski IZ LASTNEGA ZEPA!!! Pozabi potem na to, da bo karkoli krito iz nekega socialisticnega naslova zavarovanja, v katerega kot davkoplacevalec prispevam tudi sam!!! Ja imas prav, splav doticne zenske se mene prav nic ne tice, ampak k le-temu glede kritja stroskov ne mislim prispevati NIC! To pomeni, niti Dolar oz Euro iz davkov, ki jih placujem ne bo sel za ta doticni splav! Ce je tako, se meni sladko fucka, koliko splavov bodo zenske imele...
enakostzavse
31. 03. 2016 11.09
+1
blokbi, dokler bomo mi potrebni za spočetje, bomo si pridržali pravico soodločanja o prekinitvi. Kaj ti tukaj ni jasno. Če ne sprejmeš tega, pa si še enkrat preberi kaj sem pisal zgoraj. Če pa si preneumna za preventivo ali ti je predraga, pa daj kovanec za deset centov med noge in ga ne izpusti. Rossi66, tebi pa +++++++++++++++++++++++++++++++++
pakkno159
31. 03. 2016 11.10
+5
potem pa naj ljudje tudi sami nosijo finančne posledice npr. sladkorne! Poznam preveč ljudi, ki so jih zdravniki leta opozarjali, da če ne bodo poskrbeli za pravo prehrano in dovolj gibanja, bodo dobili sladkorno. Danes jemljejo tablete, čez nekaj let bodo na inzulinu....NA NAŠE STROŠKE!
enakostzavse
31. 03. 2016 11.12
+2
In sedaj se javi nekdo, ki da sladkorno in zanositev v en koš. Dajte folk malo pameti v roke.
pincesa
31. 03. 2016 11.37
+6
Dragi gospodje, ne vem kako imate doma porihtano z vašimi partnericami (če jih sploh imate), ampak v kolikor bi se sama odločila za splav bi ga izvedla seveda ob podpori partnerja. Torej bi moj partner soodlocal o prekinitvi, bi pa za takšno odločitev morala biti res v hudi stiski, sploh ker bi posledice nosila celo življenje... Zato vem da zenskam ni lahko ob tem, je grozljivo dejanje ki je izvedeno v skrajnem primeru. Splavi so že bili nelegalni in vemo da so se vseeno dogajali, je pa na ta račun veliko žensk po nepotrebnem izgubilo življenje. Kreganje glede stroškov splava pa je totalno brez veze, ali boš ti prevzel stroške za skrb bitja ki je bilo rojeno, po tem ko si ti njegovi mami odvzel pravico do splava (naj to vprašajo Trumpa). Sicer pa zenskam tudi povečujejo prsi in delajo liposukcije na tvoje stroške pa ne vidim da bi se okoli tega kaj buhnil. ...
pincesa
31. 03. 2016 11.37
rossi66
31. 03. 2016 14.58
+1
Pravzaprav ima pakkno159 zgoraj zelo, zelo prav! Ce se nekdo redno, nacrtno in zavestno zanemarja, s stalisca nacina zivljenja, pretirava s hrano, pomanjkanjem aktivnosti itd., in se na zrela leta pritozuje zaradi povisanega holesterola, sladkorne, povisanega tlaka, naj vse stroske zdravljenjain rekonvalescence nosi SAM!!! Pac naj se zdr. zavarovanje vkljuci do mere, ki je definirana za "razumno" in npr. vkljucuje dejavnike tveganja genetike, socialne predispozicije (zdravo pamet tukaj!), ostalo pa LASTNI ZEP! Enako velja za ekstremne sportnike: vse aktivnosti, ki jih zganjajo v smislu izpolnjevanja nekega lastnega ega po exstremizmu, udari ga po lastnem zepu z zavarovalnino! Ma poln kufer imam tega bolnega, v SLO in se posebej (Skandinavski) EU, da moramo poskrbeti za so-cloveka v VSAKEM PRIMERU!!! Ne, to ni moja dolznost, ce ta so-clovek ne SKRBI SAM ZASE oz, se se nacrtno unicuje...
ONniON
31. 03. 2016 10.29
+4
pa kaj mene briga kaj se dogaja tam čez lužo, itak so propadla država ki se kaže na vsakem koraku, mediji pa nadpovprečno pozornost namenijo kaj se tam čez dogaja
enakostzavse
31. 03. 2016 10.38
+4
Ne razumem te. Če mene ena stvar ne briga in mi dol visi, se z njo ne ukvarjam. Enostavno, a ne.
rossi66
31. 03. 2016 11.27
+1
@TolarTolar... Ampak tvoja bolestna pozabljivost vklopiti mozgane preden sezes po tipkovnici je pa ze kronicna! Aja, morda pa nimas nicesar za vklopiti... Se opravicujem.
asdfghjklqwertz
31. 03. 2016 10.27
+9
Splav podpiram in to bi moglo biti na volji vsaki ženski!
enakostzavse
31. 03. 2016 11.16
+1
Ti dam popolnoma prav. Ne strinjam pa se z mišljenjem nekaterih testosteronskih emanc, da o splavu naj odloča samo ženska.
deathbite
31. 03. 2016 11.21
+1
kost, če se ženska odloči za splav, ga bo tudi naredila. Pa če se ti strinjaš ali ne!
Mojster123
31. 03. 2016 12.53
-1
ja naj ji bo na voljo zaradi mene. ampak ne (razen v določenih primerih, ko so za to izpolnjeni pogoji) brezplačno. torej če hoče poseg zdravnika naj si ga izvoli plačati, zastonj pa bi ji dal na voljo pletilke in klešče.
Uporabnik565636
31. 03. 2016 10.24
+15
Komentarji spodaj pa takšni, kot da je ženski, ki gre na splav, to hobi. Takšnih, ki jim je to oblika kontracepcije najbrž lahko v Slo preštejemo na prste ene roke. V vseh ostalih primerih pa gre za hude stiske in skrajno možnost in ne nekaj kamor greš, ker ti je dolgčas. Zato plačljivo? Nesmiselno. Vseh zlorab se ne da nikoli izključit. Prepoved pa prinese več škode kot koristi. Prav neverjetno kako daleč bi šli nekateri moški samo zaradi kontrole nad ženskami.
pincesa
31. 03. 2016 11.14
+3
deathbite
31. 03. 2016 11.22
+2
Mojster123
31. 03. 2016 13.43
+1
a daj no mir. če te boli križ te zdravnik najprej noče poslati na slikanje hrbtenice, pošlje te šele po dveh letih bolečin in nato čakaš na samo slikanje še eno leto, torej skupaj traja tri leta, da se sploh izvede kakšna diagnostika, prej dobiš samo tablete s katerimi si lahko uničiš ledvice. zdaj pa povej, po kakšni logiki si moraš plačati slikanje hrbtenice sam (če hočeš priti na vrsto v približno razumnem roku) medtem ko naj bi bil splav na voljo kar tako? mislim da bi moralo biti prav nasprotno, javno zdravstvo bi v okviru obveznega zavarovanja opravljalo posege za katere si zavarovan in kjer res nisi čisto nič kriv, da te je to doletelo, medtem ko splav, odstranjevanje odvečne maščobe, lepotne operacije in tako naprej, skratka stvari, ki so posledica tvojih odločitev naj opravljajo privatne ustanove in se z njimi ne obremenjuje javnega zdravstvenega sistema!
Foen
31. 03. 2016 10.11
+11
Kazen za nezakonito dejanje? A bejž...