Tujina

VIDEO: V živalskem vrtu ustrelili gorilo, ki je za seboj vlekla triletnega dečka

Cincinnati, 29. 05. 2016 08.24 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V enem od ameriških živalskih vrtov so ustrelili 17-letno gorilo. To so storili iz preventivnih razlogov, saj je gorila zagrabila triletnega dečka, ki je padel v ogrado živali, in ga vlekla po tleh. Ena od prič je trenutek, ko je deček padel v ogrado, ujela v kamero. Poglejte si posnetek

Deček je zgrmel s štirih metrov naravnost v bivališče gorile.
Deček je zgrmel s štirih metrov naravnost v bivališče gorile. FOTO: YouTube

Posebna enota za posredovanje v živalskem vrtu ameriškega Cincinnatija je v soboto ustrelila in ubila 17-letno gorilo Harambe, ki je zagrabila triletnega dečka, potem ko je ta padel v ogrado živali. Gorila dečka ni napadla, temveč ga je vlekla za seboj. Gorilo so raje preventivno ubili, deček pa je utrpel lažje poškodbe.

Direktor živalskega vrta Thane Maynard je povedal, da je ekipa za posredovanje sprejela pravo odločitev, saj naj bi bil poskus uspavanja gorile preveč tvegan, ker sredstvo ne deluje nemudoma.

200-kilogramsko gorilo bi s tem lahko morebiti za nekaj časa razdražili in bi se verjetno znesla nad dečkom, ki ga je za seboj vlekla skoraj deset minut.

Preiskava še poteka, vendar pa vse kaže, da se je deček stisnil med rešetke ali splezal pod zaščitno ograjo in padel s skoraj štirih metrov višine h gorili. V času, ko je deček padel v ogrado, so bile tam tri gorile, a so oskrbovalci živalskega vrta uspeli takoj umakniti dve samici. 

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (139)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

LeonKralj
31. 05. 2016 10.08
+5
Nobena žival ne bi smela biti zaprta v živalskem vrtu. Živalske vrtove bi bilo potrebno odpraviti. To niso izobraževalne ustanove. Vse kar v resnici živalski vrtovi učijo je, da je zatiranje drugih sprejemljivo - lekcija, ki jo ljudje še kako dobro poznamo. Obiščite leon kralj pika blog spot pika si
pridn skos
31. 05. 2016 08.56
+9
V tem primeru so krivi starši in prav oni so odgovorni za smrt gorile. Vsekakor je to huda krivica saj je goril na svetu vse manj, ljudi pa čedalje več in očitno ni konca. Živalski habitat se krči zaradi egoizma posameznikov. Vedno zaupam samo živalim in jih spoštujem. Če mi nekdo pove, zakaj ne spoštujem ljudi, mu odgovorim, poglej stanje po svetu, poglej stanje v Sloveniji, nobena žival ni zmožna ustvariti takega genocida kot so ljudje, pa naj bi veljali za najbolj razvito vrsto.
LeonKralj
30. 05. 2016 20.25
+4
Veliko ljudi je zelo razburjenih zaradi uboja Harambeja, goriljega zapornika v Cincinnati ZOO. Prav je, da se razburjajo. Ni bilo prav zapreti Harambeja v živalski zapor, kot tudi ni bilo prav, da so ga ubili. Toda to, kar so storili Harambeju, ni nič bolj narobe, kot to, kar delamo VSEM živalim, ki jih uporabljamo za hrano (ali katerekoli druge namene). Harambe je precej težji od malega piščanca, čigar telo se prodaja v trgovini za nekaj evrov. Toda z moralnega vidika, imata Harambe in piščanec, ki nima imena, ENAKOVREDNO težo. Če nasprotuješ temu kar so storili Harambeju in nisi vegan, vedi, da ni nobene moralne razlike med živaljo, za katero misliš, da je "posebna" in živaljo, ki jo ješ. Prosim, uvidi moralno vrednost vseh čutečih bitij in postani vegan. trojni w howdoigovegan pika com
srebrnibreg
30. 05. 2016 20.32
+4
Kaj narediti z živalmi kot so recimo lev, leopard, tiger, jastreb...katere tako rekoč cefrajo žive živali, da se z njimi nahranijo?
LeonKralj
30. 05. 2016 21.05
-3
Sprašuješ kaj storiti z levi, leopardi, tigri, jastrebi? Pustiti jih pri miru. Če morda namiguješ na to, da naj bi bili ljudje upravičeni do jedenja živali zato, ker se tudi druge živali jedo med sabo, mi dovoli, da odgovorim takole: ... Nekatere živali resnično jedo druge živali. O tem ni dvoma. Toda kakšno vlogo ima to pri tem ali naj mi jemo živali? To je pravzaprav retorično vprašanje. Odgovor je jasen: To nima nikakršne vloge. Ob tem se porajajo trije pomisleki: ... PRVIČ: Čeprav v divjini nekatere živali jedo druga drugo, mnoge tega ne počnejo. Številne živali se prehranjujejo rastlinsko. Vzeti prvo vrsto živali za zgled pri našem prehranjevanju, je enako nesmiselno kot vzeti drugo. Zakaj ne vzeti tretje (ki se recimo prehranjuje izključno z mrhovino in še to zgolj enkrat na 3 mesece)? Razen tega je v naravi veliko sodelovanja in bolj malo tega, kar si predstavljamo kot "kruto naravo". ... DRUGIČ: Nekatere živali so mesojede in ne morejo živeti brez mesa. Kaj to spremeni za nas osebno? Ljudje ne sodimo v to skupino. Odlično lahko živimo, ne da bi jedli meso ali druga živila živalskega izvora. Vedno več ljudi spoznava, da odmik od hrane živalskega izvora koristi tako našemu zdravju kot okolju. Kot že rečeno – dejstvo, da so nekatere živali rastlinojedci, druge pa mesojedci, ne igra nobene vloge pri odločitvi ljudi za eno ali drugo vrsto hrane. ... TRETJIČ: Živali počno vse vrste stvari, ki jih ljudje nimamo za sprejemljive. Na primer, psi se iztrebljajo in spolno občujejo na ulici. Ali to pomeni, da bi morali slediti njihovemu zgledu? Bi bilo pasje obnašanje opravičilo za to, da bi tudi sami to počeli? Nekaj je res zanimivo - kadar nam pride prav, skušamo upravičiti ubijanje živali na temelju naše domnevne "človeške večvrednosti". Kadar pa nas ta domnevna večvrednost ovira pri tem, kar želimo početi, si nenadoma predstavljamo sebe kot zgolj še eno v nizu enakovrednih vrst divjih živali, ki je ravno toliko upravičena do uživanja piščancev kot lisica. ... V vsakem primeru je argument tipa "tudi živali jedo druge živali" enako zgrešen, kot vsi njemu podobni argumenti. Primer: Početje X je moralno zgrešeno. Ampak oseba A to počne. Torej je sprejemljivo početi X. (zdaj lahko vstaviš katerokoli napačno početje ...) Pretepati lastno mater je moralno zgrešeno. Ampak Dušan to počne. Torej je pretepanje naših mater moralno sprejemljivo. Ali zdaj vidiš, v čem je težava?
Apostol1
30. 05. 2016 21.42
+3
Zelo veliko filozofiranja ki nima neposredne povezave z to novico in kot drugo povedanega ni nič pametnega pač navadno filozofiranje brez glave in repa in pod ta komentar lahko človek napiše pregovor tresla se gora rodila se je miš.
BURGA
30. 05. 2016 21.54
+4
Apostol1 res je kar praviš. Kar se mene tiče LeonKralj ne filozofira, temveč naklada brez veze. Dejstvo je, da je človek bitje, ki se prehranjuje z mesom, sadjem, zelenjavo..........od pamtiveka. Tudi meni se žival smili, vendar je ne morem postaviti pred človeka. Če bi bil človek ustvarjen kot vegetarijanec ali celo vegan, bi imel prebavni trakt takšen, kot ga ima krava, ne pa takšen, kot ga ima. Tile vegaterijanci so približno tako nasilni kot verniki, oboji namreč neprestano silijo druge, da bi mislili in delali tako, kot oni mislijo da je prav. Vsekakor bom jutri za kosilo pojedel svinjski zrezek.
LeonKralj
31. 05. 2016 10.11
+2
Burga, krepko se motiš. Ljudje smo po telesni zgradbi mnogo bolj podobni rastlinojedim kot mesojedim ali vsejedim živalim. To, da jemo "vse", ni fiziološko pogojeno, temveč kulturno - smo oportunistični jedci, kar pa je seveda nekaj povsem drugega. To, da smo ZMOŽNI jesti meso, še ne pomeni, da je to za nas koristno. Navsezadnje smo ZMOŽNI tudi – striktno biološko - pokaditi šteko cigaret, zliti vase liter žganja in še marsikaj, pa nas ta "zmožnost" še ne definira kot vrsto, ki naj bi to morala početi za svoj obstoj, kajne? V fiziološkem smislu veljamo namreč za tipične rastlinojedce, kar potrjuje stroka (biologija, antropologija, biokemija, itd.), in sicer: Prvič: Vsi mesojedci imajo močne kremplje. Mi nimamo krempljev. Drugič; Manjkajo nam veliki, ostri podočniki, ki jih potrebuje vsaka mesojeda žival. Čeprav sicer imamo podočnike, niso ostri in jih ne moremo uporabljati tako, kot vse mesojede živali uporabljajo svoje podočnike. Domet naših podočnikov je kvečjemu sekanje nekoliko tršega sadja kot so npr. jabolka, ipd. Imamo ploske kočnike kakor vsi rastlinojedi, denimo ovce. Služijo nam za mletje hrane. Tretjič; Kot vsi rastlinojedci (ovce, koze, krave, žirafe, nosorogi, sloni,...), ima tudi človek tipično čeljust, ki se za potrebe prehranjevanja pomika v smeri levo-desno (za mletje hrane), medtem ko čeljust mesojedcev deluje izključno v vertikalni liniji (gor-dol), za trganje in goltanje mesa. Četrtič; Mesojedci imajo kratek prebavni trakt, zato lahko hitro izločijo razpadajoče meso. Rastlinojede živali in človek imajo mnogo daljši prebavni trakt, kot tudi šibko želodčno kislino v primerjavi z mesojedi. Mesojedci imajo v želodcu močno klorovodikovo kislino za prebavljanje mesa. Petič; Rastlinojede živali in človek imamo razvite žleze slinavke za prebavo sadja in žita. Naša slina je bazična in zato optimalna za prebavo rastlin. Slinavke mesojedih živali so drugačne, njihova slina pa je kisla. Šestič; Mesojede živali imajo ubijalski nagon, ki se jim sproži vsakič, ko je čas za hranjenje. Ko npr. mačka opazi plen (npr. ptico), se prične tresti, postane vznemirjena, poviša se ji srčni utrip, začne sopeti, ipd., medtem ko človek seveda ne doživlja teh stvari ob pogledu na kravo. Sedmič; Ljudje ne moremo sintetizirati svojega vitamina C, ki nastaja samo v rastlinah. Drugi sesalci, ki potrebujejo vitamin C, so vsi rastlinojedci. Sesalci, katerih prehrana je v prvi vrsti mesojeda, vitamina C sploh ne potrebujejo. Le zakaj bi bili ljudje posebni v tem oziru? ----------- Sklep: To, da človek že od nekdaj uživa živila živalskega izvora pove le, da nekaj nemoralnega počne že dolgo časa. Nič drugega. Nobene fiziološke nuje ni v tem. Le tradicija. In vsi dobro vemo, da tradicija ne more biti upravičen razlog za zadajanje trpljenja in smrti, enako kot ne more biti (gurmanski) užitek ali zabava. Navsezadnje je tisočletna "tradicija" tudi zasužnjevanje drugih ljudi ter zatiranje žensk, pa danes vemo, da sta suženjstvo in seksizem moralno zgrešena.
ljubljanskazaba
30. 05. 2016 19.06
+11
V prvi vrsti bi bilo treba ukiniti vse živalske vrtove in živali dati v naravo okolje.
srebrnibreg
30. 05. 2016 19.16
+8
Zanimiv predlog. Upam, da si tudi za izpustitev psov in mačk iz stanovanj, hrčkov iz kletk in ribic iz akvarijev po stanovanjih in osvoboditev podobnih mučenih živalih.
Apostol1
30. 05. 2016 19.55
+8
Živalski vrtovi nimajo več samo namena ,da zabavajo z ogledom živali obiskovalce ,vedno večjo vlogo dobivajo pri ohranjanju redkih živalskih vrst ,ki so zelo blizu izumrtja zato tak butast predlog ukiniti živalske vrtove lahko napiše nekdo ,ki tega sam ne verjame le pokazati se hoče če tudi anonimno kako je osveščen in pameten in kako smo ostali daleč pod njim ,ki zagovarjamo da je absolutna prednost življenje in varnost otoka pred gorilo ,ki je žal plačala z življenjem zaradi tega ker je otrok padel notri. To kar sem napisal si upam tudi javno povedati in tudi zagovarjati ne verjamem pa da lahko nekdo zagovarja izjavo da je treba živalske vrtove ukiniti ,to lahko samo tukaj anonimno napiše ,ker ve da mu tega ni treba zagovarjati.
LeonKralj
30. 05. 2016 21.49
-1
Apostol1 ... Živalski vrtovi so živalski zapori.
SEJBOBOL
30. 05. 2016 18.36
+10
V ljubljanco so se vrgli 3je za ČLOVEKOM , za psom ali gorilo bi jih skočilo pa 300 kot vidim.
SEJBOBOL
30. 05. 2016 18.37
+4
Ne čudim se da ne vlada več razum na svetu , kot vidim pri nas je čist na podnu ....
vertex
30. 05. 2016 18.22
+2
šimpanzi so bolj agresivni,bolj so podobni ljudem
Igi31
30. 05. 2016 17.50
+6
Če pogledaš logično ti je jasno da je ta gorila vredna veliko več kot človek ker jih je tako malo na zemlji v primerjavi z miljardami ljudmi. Če pa pogledaš na to kot človek si zgrozen ker si predstavljaš svojega otroka tam dol. Lajf je krut in v tem primeru tako za otroka kot za gorilo.
SEJBOBOL
30. 05. 2016 18.48
+6
+++ , pa nektiri tega ne razumejo , le zakaj ......
mik1968
30. 05. 2016 12.32
+10
Jaz imam bolj občutek, da se je samec hotel igrat saj se lepo vidi kako ga postavlja na noge. Če bi ga hotela poškodovat bi bilo drugače, tak 200kg samec potrga ude kot, da so iz papirja. Vprašanje pa je kako bi odreagiral po uspavalu.
depa
30. 05. 2016 12.19
+4
Če bi bil moj otrok, mislim, da ne bi zdržal in čakal 10 min ampak bi skočil za njim in ga poizkusil nekako rešiti - preusmeriti/odvrniti pozornost gorile (name?),...
srebrnibreg
30. 05. 2016 12.02
+8
Bučko Štručko 29.05.2016 18:12:20 10 21 11 Veliko ljudi, vključno z mano, ima živali rajši kot ljudi. .....Upam, da živiš v družbi živali in z njimi, ker še sence človeka nisi vreden kaj šele sobivanje z njim. Takšnih me je vedno strah saj bi v primeru nesreče reševali življenje živali ne človeka. Kar groza me je, da bi rajši reševal psa iz goreče hiše prej kot svojega partnerja ali otroka.
Quatflow
30. 05. 2016 13.47
+3
Lahko te je ljudi bolj strah verjemi, kajti ljudje ustvarjamo klimo in sobivanja z živalmi si niti ne prizadevamo, vse kar leze in gre moramo uničiti, dobimo strah v kosti, takoj igramo žrtve in naš ego je tako velik, da mislimo, da lahko počnemo kar želimo. Vsi se pritožujemo nad življenjem, da bi se pa uprli vladam in določenim pravilom pa rajši jamramo in smo isti kot tisti, ki nam življenja krojijo, če ne še slabši..Pri tovrstnem primeru bi bilo na razpolago veliko drugih opcij, vendar pa ker smo se od sobivanja z živalimi oddaljili reagiramo iz strahu. Seveda je prav, da človek preživi, ampak to je isto, kot da tebi "podturijo" nasprotnika v državi iz katere izhaja in te ustrelijo za voljo, da ga ogrožaš..nič krivega..in za to ker je gorila umrla se ti še znašaš nad določenimi, ki premoremo vsaj kanček empatije do nič krive gorile.
srebrnibreg
30. 05. 2016 15.11
+3
all- saj to ti govorim. Enim je več vredna žival kot človek in za mene tudi ta otrok ni nič kriv. Pri odločitvi za življenje otroka ali gorile sem se pač odločil za življenje otroka oni pa za gorilo. Vsak naj se odloči koga ima rajši. Kdor ne spoštuje drugega človeka ni vreden, da drugi človek spoštuje njega.
Dabon
30. 05. 2016 11.35
+1
bedaki kaj pa tu gorila kriva če je v svojem okolju MATI BI NOT VRGO ZA KAZEN ne pa da žival ubijejo SRAMOTA. IN GROZOTA....
srebrnibreg
30. 05. 2016 11.59
+4
SRAMOTA je to, da tebi človek pomeni manj kot žival. Se je pač zgodilo kar se je in za normalnega človeka je človek več vreden kot žival.
Animal_Pump
30. 05. 2016 10.37
+11
Matr kakšni komentarji...eni bi otroka kar pustili not. Ampak zanimivo pa je pri teh živaloljubcih kako se vse obrne...ko je pri nas en medved razmetal nekega nevzgojenega cucka, ki ga je lastnik kar pustil, da se je prosto gibal po gozdu. Kako so postali pasjeljubci glasni, da je tega medveda treba odstranit, likvidirat,(kar naenkrat so postali sovražni do živali :P) da ne morejo vozit svojih psov na sprehode v gozd...itd bla bla. Ma smo se uprli prebivalci, in medo je seveda ostal ;P. Uglavnem, zase vem, da bi pomagal človeku, če bi bil v podobni situaciji.
fenikss
29. 05. 2016 21.27
+38
Kriv je otrok, ki je splezal notri, krivi so skrbniki kdor koli že , ker niso pazili dovolj nanj. Od vseh pa je za VSE kriv ZOO ker ni poskrbel pa zaščito, da človek ne more priti v stik z živaljo. Sploh pa določene vrste,ki so potencijalno nevarne morajo biti toliko bolj varovane. Pa pustimo sedaj posameznike, ki delajo samomor in preplezajo vse živo.
Apostol1
29. 05. 2016 21.35
+14
Triletnik definitivno ni delal samomora , nesrečen splet okoliščin in to je to. Pregovor pravi mrtvi odpirajo oči živim in vesel sem da ni to otrok ,je pa žal mrtva Gorila odprla oči marsikomu.
Franci Luzar
30. 05. 2016 10.11
+13
krivi so starsi ker niso gledalikaj dela Otrok en triletni Otrok nemore kar tako preskocit ograje! torej malomarnost starsev, gorilo bi pa lahko tudi samo omamili in ne ubili.
fenikss
30. 05. 2016 13.16
+4
Seveda so krivi starši. Gorila plačala človeško malomarnost - na žalost. Želim povedat, da v nobenem primeru človek ne sme imet dostopa do neposrednega stika z živaljo sploh pa ne otroci. Tko pa se vidijo po spletu posnetki meterske ograjice potem pa 2 metra stran kletka z možnostjo, da potisneš roko v kletko. Stik bi moral biti povsem onemogočen.Tudi pri največji malomarnosti. Konec koncev ja ZOO namenjen v ogledu ne božanju in hranjenju. Za otroka je opica prijazna lev pa mucek.
Apostol1
29. 05. 2016 20.54
+36
Pustimo sedaj vse razloge ,zakaj in kako je deček padel notri ampak to je edina prava odločitev , žal mi je gorile in prav bi bilo da se razišče vse skupaj in poišče krivce vendar .življenje otroka je vsaj zame zaenkrat pred življenjem živali pa če še tako filozofiramo
FesterAdams
29. 05. 2016 21.23
+8
Ampak gorile je pa vseeno krvava škoda. Definitivno dečka ni nameravala poškodovati.
BURGA
29. 05. 2016 21.30
-18
Ti boš že vedel, saj imaš možgane kot gorila.
Apostol1
29. 05. 2016 21.32
+2
Težko reči Fester lahko da res ne samo vseeno pa ni za riskirati in kot sem že napisal sem mnenja da je tako bilo prav., kar se pa tiče Gorle se pa strinjam s tabo.++++
hansola
30. 05. 2016 08.29
-3
Statistično in predvsem objektivno gledano je življenje gorile tisočkrat več vredno.
stock84 1
30. 05. 2016 09.53
+0
Mejduš
29. 05. 2016 19.56
-10
Ponevadi je da ne strogo zavarujejo samo imajo tablo postavljeno in napisano ker otrok ni znal prebrati so starši krivi ki niso ga dali takoj ki se je rodil v šolo da bi znal brati in tako bodo starši krivi,hahaha,živalski vrt ni nikoli kriv ker znaki jih rešujejo,tako kot na cestah samo znak postavijo in je vse rešeno za par let denar pa pospravijo svoj žep.
24Ppkur
29. 05. 2016 19.30
+52
sprašujem se, le kje so bili starši?
satan_SLO
29. 05. 2016 19.27
+27
mommy loves you???pa kako ti lahko otrok no3 pade poleg tega loves you??b......e ameriske!
CyChick8
29. 05. 2016 18.52
+6
Bogi otrok in gorila. Tudi sama bi prej rešika otroka oz. človeka, čeprav sem vegi že 20let in odkar pomnim nasprotujem mučenju živali. Ampak še zmeraj bom izbrala človeka v takšni situaciji, če je nedolžen, četudi je žival ravno tako nedolžna.
Bananistanec
29. 05. 2016 20.01
+9
kako že " zarodek kot zarodek " ..... ti priporočam čevape, ker ti možgani ne delujejo ...... gorilo so preventivno UBILI ker starši delajo selfije in skrbniki niso uredeli pravilno zaščitne ograje.
revolucija_mb
29. 05. 2016 18.46
+19
Neumni ljudje, sami ustvarjajo probleme in potem z reševanjem ubijajo vse okoli sebe. Nikdar tako napredni, nikdar tako neumni.
Model1a
29. 05. 2016 21.18
-8
stock84 1
30. 05. 2016 09.56
+7
FoglofffTunekkk
29. 05. 2016 18.46
+13
Ste pa eni totalno prtišjeni, haa?... Seveda ni gorila nič kriva...krivi so fsi drugi... Prvič, tisti ki so gorili zaprli oz. dali v živalski vrt... drugič blesavi starši !!!... Samo ko se pa zgodi to ka se je zgodlo, pa druge rešitve pač ni blo v dani situaciji... treba je blo rešit otroka...ad acta !!!... Stem mojim komentarjem se lahko komentarji na to temo zaključijo... Jas sn napiso tak kot je, in niše ne more napisati nič več pametnejšega... Kapish ???... Končano !!!
revolucija_mb
29. 05. 2016 18.47
-12
Si pokazal kako primitivna vrsta si, zaradi takšnega razmišljanja se dogaja kar se.
Apostol1
29. 05. 2016 21.00
+1
FoggloffTunnek ima čisto prav tudi sam sem se tako izrazil v svojem komentarju in kar se primitivizma tiče tebe revolucija_mb smatram z tvojim komentarjem za precej bolj primitivnega. Gorilo ,ki jo je tudi meni žal si postavil pred otroka in to je višek primitivizma.
hansola
30. 05. 2016 08.32
-1
Apostol1, zakaj že? Primitivizem? Oh boš ti videl ko enkrat zavlada umetna inteligenca, takrat bo ravnanje logično in ttakrat bi v tem primeru gorilo uspavali oziroma v primeru odločitve pustili gorilo živet in kar bo bo.
Apostol1
30. 05. 2016 10.30
+3
hansola ko si tako pameten si poizkusi zamisliti ,če bi slučajno padel notri tvoj otrok ali bi tudi bil istega mnenja kot si sedaj , če si normalen človek bi bil vesel da se otroku ni nič zgodilo in po domače bi si ti JEB ALO za gorilo. kapish bi še dodal foggloff