Črna kronika

Lastnik, ki je psa privezal na vlečno kljuko: Nisem ga vlekel, tekel je ob avtu

Maribor, 09. 09. 2013 11.53 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Voznik terenskega vozila je na vlečno kljuko privezal psa in ga vlekel za seboj. Policisti so mu napisali kazen v višini 800 evrov. "Ušel je. Šel sem ponj in ker ni hotel v avto, sem ga pripel zadaj. Peljal sem v prvi prestavi, le 400 metrov. Bilo je kot sprehod. Tekel je ob avtu, nisem ga vlekel," pojasnjuje lastnik.

Lastnik je rotvajlerja privezal na vlečno kljuko avtomobila.
Lastnik je rotvajlerja privezal na vlečno kljuko avtomobila. FOTO: Facebook

Bralec nas je obvestil, da je včeraj nekdo psa privezal na vlečno kljuko in ga nato vlekel za seboj. Da se je to res zgodilo, so za nas potrdili na Policijski upravi Maribor, kjer so včeraj okoli 10. ure dobili prijavo, da po Kidričevem vozi voznik terenskega vozila in za sabo vleče psa.

Na kraj so se takoj napotili policisti Policijske postaje Ptuj in se pogovorili s 56-letnim voznikom terenskega vozila, ki je imel za vlečno kljuko na povodcu privezanega psa pasme rotvajler, ta je počasi tekel za njim. Voznika so pri tamkajšnji trgovini ustavili občani.

Prišla je tudi predstavnica društva proti mučenju živali, ki je v skladu s svojimi pristojnostmi pregledala psa, ker pa pes ni bil poškodovan, se ni odločila o dogodku obvestiti veterinarske uprave, so zapisali na PU Maribor in poudarili, da je psu uspelo teči za vozilom in ga torej niso vlekli, tako da na srečo ni bil poškodovan.

Voznik oziroma lastnik psa je kljub temu dobil kazen. Policisti so mu po zakonu o zaščiti živali izdali plačilni nalog z globo v višini 800 evrov.

Lastnik psa: Bilo je kot sprehod

Lastnik psa je za oddajo SVET povedal, da je pes ušel iz objekta, ki ga varuje, in se potikal po ulicah. "Šel sem ponj in ker ni hotel v avto, sem ga pripel zadaj," je pojasnil. Kot pravi, je peljal v prvi prestavi, največ tri kilometre na uro. Razdalja je bila 400 metrov. "To je freelander avto, ki gre v prvi prestavi in brez vsakega plina. Bilo je kot sprehod. Nisem ga vlekel, šel je zraven mene, jaz pa sem ga klical skozi odprto okno. On bi šel še hitreje," je dejal.

Pravi, da je to je storil zato, ker se mu je zelo mudilo, saj je imel doma delo na kmetiji. "Verjamete ali ne, ne bom vas prepričeval, nič slabega nisem mislil, s psom sva največja prijatelja," je še dejal.

"Ves penast in utrujen, s poškodovano tačko," so ob fotografiji napisali v Društvu proti mučenju živali Ptuj.
"Ves penast in utrujen, s poškodovano tačko," so ob fotografiji napisali v Društvu proti mučenju živali Ptuj. FOTO: Facebook

Predsednica društva proti mučenju živali: Tudi, če bi ga vlekel samo en meter, bi bilo to preveč

Kot je za 24ur.com povedala Kristina Pšajd, predsednica Društva proti mučenju živali Ptuj, je veterinar po dogodku psa pregledal in ni opazil poškodb. Zaenkrat pes ostaja pri lastniku, ga bodo pa opazovali in zapisnik predali veterinarski inšpekciji.

"Nisem bila tam, zato ne vem, kako hitro je peljal. Ljudje, ki so ga videli, so zagnali vik in krik in hvala bogu, da so ga. Kakor koli, tudi če je peljal počasi, tega absolutno ne bi smel narediti. Tudi, če bi ga vlekel samo en meter, bi bilo to preveč," je še dodala.

Pšajdova je še posebej poudarila, da je ponosna na reakcijo ljudi, ki so pokazali, da jim ni vseeno za žival in se zahvalila tudi policistom za hitro ukrepanje.

SORODNI ČLANKI

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (1024)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

resenik
13. 09. 2013 11.13
-5
Kolko bo pa ta baba plačala kazni za uporabo mobilnika med vožnjo,ki je ogrožala sebe in druge.
Ines_B
13. 09. 2013 11.13
+3
Admeen tukaj nisem prvenstvena tema jaz, ampak novica zgoraj, zato se osredotoči nanjo ter se vzdrži svojih primitivnih komentarjev zoper mene!
admeen.ljubi.peji?a
13. 09. 2013 20.49
-2
ja, naj bo po tvoje: v novici piše, da je neka baba podala lažno prijavo da nekdo za avtom vleče psa in da je pes poškodovan. dovolj osredotočeno?
resenik
13. 09. 2013 10.36
-3
Ti dve ženski naj sebe prvo pogledajo kako grešijo potem pa druge obsojajo.
resenik
13. 09. 2013 10.29
-4
tista,ki je podala prijavo naj prvo pomisli na svoja dejanja,da je treba robo v trgovini plačat ne pa kar tako skrivoma nosit ta,ki pa je snemala pa naj bo v invalidski penziji in naj ne opravlja drugega dela,če pa je sposobna ji pa treba invalidsko vzet in dat tistemu,ki je res invalid.
admeen.ljubi.peji?a
11. 09. 2013 23.08
-6
čez kako leto bo pa v črni kroniki, da je psoljubo babo njen pes oklal, ko ga je z dildotom mučila... zapret zaradi lažne ovadbe in uničenja dobrega imena!
Ines_B
12. 09. 2013 12.28
+8
Problem ni zgolj v podatku o hitrosti vožnje lastnika psa privezanega na avtomobiljsko kljuko. Vsak posameznik, ki ima vsaj kanček zdrave pameti se zaveda, da so psu pretile še druge nevarnosti. Naj še enkrat poudarim, da se je dogodek odvijal na glavni cesti, kjer vozijo še ostali avtomobili. "Dobro ime" si je pa ta oseba uničila z svojimi lastnimi dejanji. Sicer pa vaše besedno izražanje tukaj pove prav vse o vas in k temu mislim, da ni več kaj pripomniti.
admeen.ljubi.peji?a
12. 09. 2013 16.14
-5
vsem nam ves čas pretijo mnoge nevarnosti. nevarno je tudi trdit, da je nekdo psa vlekel in poškodoval, v resnici pa je pes hodil za avtom in NI bil poškodovan, kar je potrdil veterinar. pojej se.
Ines_B
12. 09. 2013 17.59
+6
Vidim, da takšna dejanja (morebiti pa samo lastnika psa?) trdogledno zagovarjaš. Glej, poškodovan pes ali ne, vsekakor je takšno ravnanje z živaljo (ki bi se lahko končalo drugače kot se je!), nedopustno. Lastnik je žival po nepotrebnem spravil v nevarnost že s tem ko jo je privezal na močan avtomobil, pri čemer pa verjetno ni imel občutka ali se pes upira ali z \"veseljem teče\" za avtomobilom. Po tvojih trditvah sodeč torej ni važno kako se ravna z živaljo, dokler žival vse to prestane? Skrajno neumno.
admeen.ljubi.peji?a
13. 09. 2013 10.43
-3
ko boš dojela, da v tej deželi ljudje bolj trpijo kot živali, se spet oglasi. do takrat pa zapri razvajeni g*bec!
Ines_B
10. 09. 2013 20.53
+5
Mi se moramo boriti za pravice živali in strogo kaznovati brezsrčne lastnike. V naši domeni je, da spregovorimo za te uboge živali. Kdo bo, če ne mi?! In ja, močno obsojam taka dejanja. Pa naj si je lastnik vlekel psa 400m ali zgolj 1m! Takšna dejanja enostavno niso sprejemljiva in zelo žalostno je dejstvo, da ima slovenska družba v svoji sredi še vedno posameznike, ki takšna dejanja celo zagovarjajo oz. jih postavljajo na tehtnico z zlorabami otrok ipd.?!? Tako kot je obsojen kakršen koli drug prestopek naj bo tudi prestopek zoper nemočne živali (seveda naj tukaj zakon pokaže svojo primernost). Zato lahko rečem samo, da izjave v smislu (citiram): »ejga jst bi vsaj 24 vozu' da bi se mau preluftou!!!« kažejo na brezprimerno bestialnost avtorja citiranega. Opiate – se strinjam z vašim mnenjem.
admeen.ljubi.peji?a
11. 09. 2013 23.11
-2
torej če se ti pelješ na biciklu 20 kmh in za sabo šlepaš pekinezerja po hrbtu, je kul, če pa tip s 3 na uro vodi psa par sto metrov do doma, je pa treba križat reveža? in potem se čudiš, zakaj nimaš tipa?
rajc70
11. 09. 2013 23.56
+4
admen, če tega tipa poznaš ga zagovarjaj, drugače pa molči! Ve se kdo je.........
admeen.ljubi.peji?a
12. 09. 2013 16.10
-2
tukaj se ne sodi njegovim drugim dejanjem in karakterju. sodi se o tem, ali je pes bil mučen in ogrožan, kar pa v tem primeru ni bil.
Darko32
10. 09. 2013 19.41
-3
Iz vsebine komentarjev je razvidno, da bi na podlagi neke fotografije, kjer ni celotne zgodovine bi še celo hodili po mrtvem človeku. Ali smo res tako primtivni. Tukaj so ljubitelji živali, ki se samokličejo javno povedali kaj bi delali z ljudmi. V konkretnem primeru pa ni šlo za poškodbo živali ampak za samopromcijo. Zato bi bilo potrebno ostro sankcionirati v bodoče tudi vse takšne samopromotorje. Če pogledamo druge prispevke, kjer mlada mamica prosi za pomoč za otroka, kjer je zraven še hudo bolan mož pa sem videl, da ni toliko komentarjev in moralne podprore tej mamici. Ali pa mladim družinam, katere morajo stradati, saj nimajo nikakršnih sredstev. Še več dogajalo se je tudi, da so celo pljuvali po teh družinah in jih javno žalili. Ko pa pogledamo malo izjave tistih, ki bi morali prej ukrepati pa se je ugotovilo, da se je javno zavajalo. Zato v premislek ali smo res tako pokvarjena družba, da delamo samopromocijo na drugih z ciljem pridobivanja sredstev za svoj žep.
Darko32
10. 09. 2013 19.17
-3
Več kot očitno je, da je ta ženska, ki je pošiljala slike okrog delala za samopromocijo. Že več sogovornikov je napisalo, da jo je videlo kako vleče psa in se pri tem vozi z kolesom. Tukaj se lahko vozi z kolesom tudi 15 km/h. Tako da je povsem enaka priemrjava. Končno pa smo z takšnimi samopromocijami padli v to, da je človeško življenje manj vredno od pasjega. SAmo poglejmo kaj se dogaja. ZAto je potrebno v konkretnem primeru preklicati obtožbo iz strani POLICIJE in jo naložiti tej PŠAJTOVI, saj je navajali napihnjene podatke z ciljem oblatiti tega človeka.
higgsov bozon
10. 09. 2013 19.29
+1
in objavljala slike z razvidnimi registerskimi brez privoljenja lastnika !
Darko32
10. 09. 2013 19.44
-1
Tukaj bo morala pokasirati kazensko ovadbo in izterjati ves denar z obrestmi vred, saj je neupravičeno slikovno snemala in iz vseh dokazov je več kot razvidno, da ga je žalila. POP tv je bil korekten in opral svoje ime tako, da je omogočil izjavo lastnika psa skupaj z psom. Tudi javno je pokazal, da tačka ni poškodovana, kar naj bi potrdil tudi veterinar, ki mu sicer vtem priemru zaupam, saj je že iz slike razvidno, da ni poškodovana.
rob3rt
11. 09. 2013 23.00
+5
Ja, pa verjetno je tista kri na sliki delo Photoshopa, pa to...
Darko32
10. 09. 2013 19.12
-2
Sramotno pa je to, da se družinam, ki so prizadete in nimajo dohodkov in tolčejo revščino se ne pomaga. Ali pa se ne zaščiti žensk, katere se izsiljuje, da nesmejo imeti otrok. Torej ali smo res podn od podna. MIslim, da ne ampak je to samo nekaj ljudi.
ByDuhec
10. 09. 2013 18.41
-2
Pa ja si pametna Pšajdova . Kje si pa bila poklicana na kraj dogajanja mučenja več živali pa ni bilo nikogar , medijsko pozornost rabiš . Kaj pa smo mi tega ne vidite kak nas vlada vleče !!!! ne v prvi v deseti full gas !! Cepci
Darko32
10. 09. 2013 18.57
-2
Pogledal sem posnetek in tukaj gra za manipuliranje te ženske. To je potrebno sankcionirati in kaznovati. Pes ni imel na nogah nobene poškodbe. Zato ni čudno, da gre vse v maloro. Upokojencem sploh pa takšnim je potrebno zmanjšati pokojnine za 30%.
FAUSTOS1
10. 09. 2013 18.15
+0
VERJAMEM KAJTI TI NOVODOBNI LJUBITELJI ŽIVALI MRZIJO LJUDI IN JIH TAKOJ ZATOŽIJO
Darko32
10. 09. 2013 19.21
-4
Veš kaj opažam, ko se pogovarjam z raznimi ljudmi. Imajo rajši pse kot otroke. Tudi dogaja se, da imajo rajši pse kot može. Sam več ne vem ali jaz ne razumem, da smo tako izprijena družba ali se mi samo dozdeva.
higgsov bozon
10. 09. 2013 19.27
-2
darko..dobro opažaš , narava vedno kadar je preveč vsega naredi čistko,očitno jim je psihopatom tokrat udarila po možganih
vinkl.kugla
10. 09. 2013 17.18
+8
Kaj pa ko nekdo pelje psa na sprehod s kolesom?
Darko32
10. 09. 2013 18.58
-1
Tudi jaz se sprašujem ali je potem tudi to nepravilno. Očitno po tej samooklicani varuhinji živali že.
higgsov bozon
10. 09. 2013 19.24
-1
vinkl...odvisno , če bi možakar peljal s kolesom in sigurno bolj hitro ker s 3 km/h nimaš še ravnotežja na kolesu ,se članek na 24 ur ne bi prijel ! mučenje bi pa očitno še vedno bilo :)
aviktora
10. 09. 2013 16.58
+16
V ljubljanski živalski vrt prideta dva sibirska tigra, to je pa res mučenje živali.
danielgoltnik
10. 09. 2013 16.57
-12
več kot polovico psov in mačk je treba uspavat
User751167
10. 09. 2013 16.32
+8
Kaj bi bilo pa če bi se peljal vzvratno z avtomobilom, in bi ga pes peljal domov ? Bi dobil kazen ali bi bilo to tako kot da bi peljal sani ? Če bi pripel človeka bi dobil manjšo kazen , tako je to .Vzadnjič je pisalo da ja ena ženska povozila motorista in dobila za kazen 600 ur družbeno koristnega dela , potem se pa zamisli koliko si vreden.
Darko32
10. 09. 2013 19.00
+0
Tudi jaz se sprašujem ali je človeško življenje res tako malo vredno. Po tej primerjavi, ki si jo navedel se bojim, da je človek in njegovo življenje razvrednoteno do onemoglosti. Ali se potem lahko čudimo, če nekdo izjavi, da je jama polna mrtvih ljudi drugorazredna tema.
Johnny_boy
10. 09. 2013 16.03
+15
predlagam da se te ženski ki tako joka za brezveze ukine delovno mesto in država mal privarčuje pri njeni plači. če pa ji je res tolk za živali pa naj to dela zastonj. itak nima kej počet. mučenje živali pa lahko ugotavlja policija, zakaj pa jih mamo. sicer pa največja bedarija da se tak cirkus dela za to, a je psu kaj naredil, a dobro skrbi zanjega? to se s prostim očesom vidi, ni treba bit genij. mam rad pse in tale na sliki ni nič bogi vidt. pač pes ki je mal tekel, sej moj ma tud peno kadar se mal zlaufa. prov smeji se tale na sliki in nič ni bogi. kje pa ma taco poškodovano pa res ne vidim, ampak zgleda srečen.
Johnny_boy
10. 09. 2013 16.05
+8
p.s. tud zobe ima zdrave vidt, samo tako za usput.
bobi1107
10. 09. 2013 15.56
+17
En priveže psa na avto za 400 metrov in mu pri tem ne stori čisto nič slabega pa skoči v zrak ne vem koliko ljudi (policija, društvo proti mučenju živali...). Ko pa kakega fanta pretepejo ponoči v LJ pa samo policaji na hitro popišejo pa nikome ništa. A lahko nekdo v tej državi pove tem društvom proti mučenju živali da ni treba za vsako malenkost delati panike in se samopromovirati!?!
Johnny_boy
10. 09. 2013 16.04
+9
sej vrjetno sami vejo da so čisti brezveznjaki, ki nimajo kej resnega za počet. ali pa sami sebi nasedejo in mislijo kaj so oni pomembni.
Darko32
10. 09. 2013 19.24
-2
bobi1107 in nadaljujem: ga ubijejo in potem se mora oče po sodiščih vlačiti in braniti svojega mrvega sina. Ta, k ipa je ubil pa je manj kaznovan od tega, k ije psa peljal domov in ga je zaradi varnosti privezal na vlečno kljuko. ČE gledamo po tej liniji vidimo, da se sploh nihče več ne bori za sočloveka ampak samo gleda kako bi ga uničil. Sočasno pa hočejo denar od ljudi za delovanje društev.
vestalka1
10. 09. 2013 15.48
+7
Nihče ne ve kaj je res. Lastnik se lahko zagovarja podolgem in počez. Kaj pa pes?
Opiate
10. 09. 2013 15.27
+4
Živo bitje je živo bitje! Človek se lahko zagovarja in brani z raznimi pravnimi in nepravnimi mehanizmi... Žival tega ne more in zato se mi zdi prav da se opozori na vsakršno napačno ravnanje z njimi... zato dragi ANTONINO se nič ne ukrene ker je veliko takih kot ti, ko dokler se krivica drugim dela je vse v redu! Sicer se pa pri odnosu do zivali vidi kakšen je človek dejansko na vznotraj!
Aljosa Skrabelj
10. 09. 2013 15.01
+21
Pa to je bolano. Vi niste normalni. Saj mu ni nič hudega naredo. Pa obiščite enkrat perutnino ptuj al pa jato in si oglejte kaj se dela z živalmi če vas to tako gane. Kiro preseravanje. Ni čudno, da smo danes kjer smo.
Darko32
10. 09. 2013 19.25
+3
Zelo dobro. NAj tale PŠAJTOVA obišče in pogleda kako se dela z živlami. NEbo potrebovala dnevnic, ker ima to pred nosom.