Nogomet

Roberto Carlos: Bale je vreden 100 milijonov!

Rio de Janeiro, 10. 10. 2013 08.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nekdanji brazilski nogometni zvezdnik Real Madrida Roberto Carlos meni, da je novinec v dresu galaktikov Gareth Bale vreden 100 milijonov evrov, zato ne razume kritik Gerarda Martina, ki pravi, da v teh časih klub, kot je Real, ne bi smel tako zapravljati.

Tudi nekdanji zvezdnik madridskega Reala legendarni Brazilec Roberto Carlos je komentiral zapravljanje svojega nekdanjega kluba, ki je za izjemnega Valižana Garetha Bala zapravil 100 milijonov evrov. "Real je za Bala plačal toliko, ker je tega denarja vreden. Veliko so v preteklosti odšteli že za Zidana, Figa, Ronalda … Tudi Barcelona je ogromno plačala za Neymarja, ampak ti igralci so vredni tega denarja,'' je v pogovoru za španski AS dejal Roberto Carlos.

Gareth Bale
Gareth Bale FOTO: Reuters
Tega je razbesnela predvsem kritika stratega Barce Gerarda Martina, ki je dejal, da je prestop Bala v času gospodarske krize zelo slaba poteza. "Ne razumem njegove kritike! Treba je plačati toliko, saj gre za izjemnega nogometaša,'' je dodal nogometaš, ki je 11 sezon nosil dres galaktikov. Kljub vsemu ga ne more primerjati s tistim iz leta 2002: "Ni primerjave. Ta Real je izjemen, a do tistega Reala, s katerim smo mi osvajali lovorike, jim manjka še veliko. V prvenstvu jim ne gre najbolje, a tako se je zgodilo že večkrat v preteklosti, nato pa je Real osvojil ligo prvakov.''
Pasica superfeed (torek)
Pasica superfeed (torek) FOTO:

SORODNI ČLANKI

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (76)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

tedx
10. 10. 2013 22.10
+1
ce je kdo vreden v realu 100 miljonov je to ronaldo ali pa isco,mogoce se bolj isco saj je se mlad in bo v karieri se veliko pridobil ronaldo pa nevem ce bo se veliko napredoval,stara se ze. sem pa za Barço
-1
BARCA bo letos na el CLASICU dala royalu tinte pit upam,da ne bodo imeli izgovorov kot so poškodbe,sodniki,rdeči kartoni in podobno...upam na FAIRPLAY dobro tekmo,kjer bo prevladalo nogometno znanje in uigranost,česar pa royal še vedno nima,vse je na SILO kuupljeno in upajo na najboljše. -5 v La LIGI in še kakšen kiks pa bo samo še povečal pritisk na royalove igralce,in to je samo še dodatna voda na mlin BARCI,ki melje počasi a zagotovo royalovo zgodovino in hkrati sedanjost.
tina888
10. 10. 2013 15.54
+4
noben človek ni vreden toliko denarja na temu svetu....razen svoji najdražji so pa neprecenljivo vredni
rko
10. 10. 2013 15.19
+4
ROBERTO CARLOS LEGENDA REAL MADRIDA. OTROČIČI IN OSTALI PRIMITIVNEŽI, TIŠINA DOKLER GOVORI BOG OBRAMBE MATER VAM OTROČJO... TIŠINA !!!
dajno
10. 10. 2013 16.15
+0
Saj dela za njih, bo ja moral tako govorit:-)
S.O.S 1
10. 10. 2013 15.02
-8
temu Carlosu so se še bolj skisali možgani , odkar ne igra več za real "bolj star, bolj nor" . Seveda bo pihal na dušo reala, če pa je isto bil pokvarjen kot pepe, samo v drugačni obliki. ... vreden 100 mil- ja pak še?
07Kriko07
10. 10. 2013 14.51
+9
300k€ na teden? Za ta denar bi plačal gasilce,zdravnike.. ki rešujejo življenje,ne pa nogometaše..
g.noj
10. 10. 2013 15.00
+2
ja, res nerazumno... ok, da ima vrhunski športnik dobro plačo, ampak, da se pa take vsote vrtijo okoli nogometašev...
Felipao
10. 10. 2013 13.56
+6
Ne razumem na podlagi česa Roberto Carlos trdi, da je Bale vreden toliko denarja kajti pokazal ni še čisto nič, malo zaradi poškodbe, malo zaradi boljše forme Di Marie, kar že samo po sebi negira to izjavo. Neymar je po drugi strani pokazal že precej precej več, že zdaj je eden ključnih igralcev Barcelone, pa je človek komajda prišel v ekipo, stal pa je tudi precej manj. Poleg tega pa ko že omenja Zidana, Beckhama, Figa... Ta t.i. ekipa galaktikov je osvojila vsega skupaj 1 naslov lige prvakov, ko pa je prišel še Beckham in je odšel Del Bosque, se je začela pot navzdol.
mmickica
10. 10. 2013 12.29
+9
A se nismo na to temo že prevečkrat kregali?! Dajte no 24ur, eno novo kost bo treba vreči..., ta je že oglodana!
ladovan
10. 10. 2013 12.02
+10
"Ni primerjave. Ta Real je izjemen, a do tistega Reala, s katerim smo mi osvajali lovorike, jim manjka še veliko... to se pa ne bi mogel bolj strinjat...
geoid
10. 10. 2013 12.20
+5
Zakaj je izjemen, ker so ti igralci vsi stali največ maljanov ali ker pobira kante in finala LP kot Bayern, Barca, Chelsea, Manutd (ja še Manutd je bistveno uspešnejši) v letih te nove generacije RM? In zaenkrat tudi po igri v Laligi glede na vložke in hvalisanje niti ni tako izjemen, in samo sreča ga je rešila, da ni že v večjem zaostanku. In glih tukaj je poanta vsega, drago plačati ni enako izjemen, to se dokaže na igrišču, RM pa glih to počne, kupuje si slavo. Igralec za njih mora koštat 100 malajnov, vreden ali ne. In ratuje jim, ker toliko pozornosti, kot je oni dobijo glede na uspehe zadnja leta, je to že prav osladno očitno, kje je razlog. Seveda polfinale LP 2x zapored je dober uspeh, ampak takih klubov v Evropi je kr nekaj. In če jih je kr nekaj, to jih ne dela glih za izjemo (izjemen)?
Performer
10. 10. 2013 11.24
+6
Malokdo je na svetu vreden 100 mio, sem p siguren da ga ni med nogometeši. Vsak od teh mega nogometašev bi brcal tudi za 70% manj, samo če imajo strici denar za nakupe je to njihova stvar.
Hammurabi
10. 10. 2013 11.50
+4
problem je, če nimajo denarja, pa ga vseeno kupijo..
Vanilimili
10. 10. 2013 11.11
+7
Nobeden nogometaš oziroma športnik ni vreden 100 miljonov.
Nina Nubia 1
10. 10. 2013 10.52
+1
Zopet se otroci kregajo.....
Amandex
10. 10. 2013 10.45
+10
r.carlos Legenda bomba u nogi kaj je pa ta model delu z ronaldotom pfffffffff :)))))))
LocoBlanco
10. 10. 2013 10.42
+0
Vsi skačete po tem nakupu Bale-a, ki je res prevelik, ampak tudi Barcelona je kupila evropi nedokazanega Neymarja za mnogo!...če preidemo iz nogomet v boks naj povem, da je Floyd Mayweather z zmago nad Canelom zaslužil v 36 minutah 100mio. dolarjev! Zakaj se ne obešate na to? Skupno je z boksom zaslužil prek milijardo dolarjev, da ne omenjam njegovega razkošnega življenja, ki je dosti bolj razkošno kot pa življenje nogometašev!
Hammurabi
10. 10. 2013 10.46
+9
1. Govora je o nogmetu, ne o boksu. Tudi golfisti služijo kot nori da ne govorimo o igralcih baseballa. 2. Neymar je v Barceloni zadel 3 gole (od tega enega za Supercopo), dal 6 asistenc, Bale je pa naredil kaj ?
LocoBlanco
10. 10. 2013 10.57
-2
Govora je o zapravljanju oz. zaslužkih v nogometu! Dejstvo je, da če si danes uspešen v svojem poklicu boš preplačan, pa lahko to gre za boksarje, nogometaše, golfiste ali pa dilerje, prostitutke, 'direktorje' itd...Glede Bale-a, pa upaj da ne eksplodira ravno na EC! ;)
Hammurabi
10. 10. 2013 11.05
+4
Vsak lahko zapravlja skladno s svojimi možnostmi in svojo vestjo. Balea se ne bojim, človek je še vedno v pretemporadi, predno pride v tekmovalni ritem, bo royal zaostajal že 20 pik. Pravzaprav - če Barsa zmaga EC bo imela po 10 tekmah natanko toliko prednosti (8) točk pred royalom kot lani v času najboljšega in najlepšega trenerja na svetu. - murija
LocoBlanco
10. 10. 2013 11.08
-3
Če, če, če...Tudi lani smo točkovno bili slabši od Barcelone, ampak smo še vedno bili boljši na EC! Naj ti povem, da Carlo, Bale, Isco, Modrič letos niso bili pripeljani zaradi prvenstva, pač pa zaradi 'la decime', ki je RM-u kot klubu in nam navijačem glavna prioriteta že lep cajt!
geoid
10. 10. 2013 11.11
+9
LOL naymar? 1. je vseeno že bil svetovno malo bolj znan, kot bale, sicer tudi medijsko ustvarjen, ampak že pred nakupom barce. In sama vrednost nakupa ga ni tako poveličevala, kot je to poskus RM z Balom 2. za Neymarja se je grebel tudi RM :))) 3. s to ceno v tem rangu je bilo letos kr nekaj prestopov (Falcao, Ozil, Cavani ...) 4. to je pol manj od balea, POL manj!!! POL od 100 maljonov je veliko, ali še drugače povedano, bale je koštal cca DVA neymarja!!! 5. Neymar že blesti (Ozil pa tudi :))) 5. Z RM se ne more primerjat nihče pri kupovanju slave, TOP lestvica 10 najdražjih nakupov, pol lestvice je od RM, in ne samo to, prvi del lestvice!!! Mi je sploh potrebno komentirat?. Niti pod razno ne moreš dajat Barce v ta paket, kar nenehno poskušaš. Tunkanje soseda vas ne izvadi.
JohnyCash
10. 10. 2013 11.26
+2
Mayweather ja, vpiši si Floyd Mayweather net worth v Google pa boš videl, da je ocenjen na 170 mio. dolarjev, ima tudi težave s plačili določenih zadev, itd. Milijarda pajade.
meglic91
10. 10. 2013 10.33
-1
če so ga kupiki so ga pač kupili.... saj real madrid je za za ronalda prej kot v 1 leto zaslužil ta denar nazaj od prodaja dresov ronalda in tako naprej
geoid
10. 10. 2013 10.29
+2
sem prišel na portal, da vidim, kateri članek bo pa danes o RM? In res tudi je, naslov pa tudi spet pričakovan.
geoid
10. 10. 2013 10.35
+3
no pa še na temo, koliko je vreden, se bo ocenilo šele čez sezono dve! to da noben ni vreden 100 milijonov? kaj pa vem, CR in Messi kr sta, samo njiju presežt, to je kr težka?
-1
ko jih bo BARCELONA razbila na el CLASICU se bodo stvari obrnile
LocoBlanco
10. 10. 2013 10.36
-2
Včeraj si imel priložnost komentirati 'izmisljeno' novico o želji golmana v prihodu v Barco! Dokler si navijač Barce na tem portalu se nimaš kej pritoževati o novicah glede RM-a, ker jih je o Barci pravtako toliko!
Hammurabi
10. 10. 2013 10.37
+3
Geoid - imajo novega urednika nogometa, cabrona. Ampak nič hudega, kmalu se bodo zadeve uredile.
LocoBlanco
10. 10. 2013 10.37
-2
antimadridsta: Ko te bo nekdo razbil na 'luftu' se bo tebi tudi pamet obrnila!
+2
dekk1zz
10. 10. 2013 10.37
-2
mislm da bo tretji el clasico...k bo barca padla=)
+3
geoid
10. 10. 2013 10.42
+4
zato pa pravim temu nakupu umetno ustvarjanje zvezdnika. Ker CR ko je prestopil, je že bil zvezda, je tudi že osvajal kante. Pri Balu pa se gredo ruleto, ki zaenkrat sloni samo na marketinški potezi. RM je želel, da stane 100 maljonov, to je njihova skrb za prepoznavnost, blišč in večvrednostni kompleks.
LocoBlanco
10. 10. 2013 10.44
-2
Ne mazem si rok, ampak po tem kake pišeš tu vidim, da si človek z velikimi kompleksi, katere bo že nekdo videl nekje in verjemi, da boš prej ali slej s takšnim obnašanjem naletel na nekoga, ki te ne bo toleriral! Za vsako tir šiba raste...tega ne pozabi!
geoid
10. 10. 2013 10.46
+4
LOCO barca je bila rezultatski fenomen zadnja leta s to generacijo, RM pa samo iz leta v leta kao da bo bo bo, ja letos pa bo ... ko bo, bom tiho, zankrata pa vse sloni samo na medijskm pumpanju in velikem priviligiranju napram drugim! S takimi uspehi, kot jih je imel RM s to generacijo, jih je v Evropi kr nekaj z boljšimi.
LocoBlanco
10. 10. 2013 10.54
-5
Lani smo imeli ekipo za sam vrh evropskega nogometa, ampak kaj čmo, če je v ekipi bilo veliko spletk in nestrinjanj, pač ne moreš biti najboljši! Jaz ti obljubim, da bomo v roku 1-3 sezon osvojili 'la decimo'! In s tem bo zgodovina (10let) za nas pozabljenih medtem, ko bodo hejteri začeli pod nos metati prav to zgodovino!...Ti povem, da bo tako! ;)
Hammurabi
10. 10. 2013 11.07
+5
Stavim, da si videl več CL ki jih je osvojila Barsa kot tistih Reala. Če ne videl, pa doživel...
geoid
10. 10. 2013 11.26
+6
LOCO jaz ti pa ne obljubim, samo upam, da bo to barca. Veš tako obljubo, kot daješ sedaj ti, je tudi že kak šminker dal 5 let nazaj. (Uaaa CR+Muo+Ozil ... to bo ... in še vedno enako, sedaj je Isco že kr novi Zidane ...). Tudi z napovedjo o hejterjih enako. Tako da ta zgodovina je glih zaradi tega relevantna, ker se ponavlja iz sezone v sezono. Kaj bo RM osvojil v prihodnje, tega še nihče ne ve. Se pa govori, kot da je že in sigurno bo. SPET. In je res hecno in vedno bo, ko pogledaš nazaj, kaj se je pa dejansko zgodilo. Ne more se potem vso to nakladanje kr izbrisat, ko se vam bo po 10? letih poveličevanja pa potem vendarle poklopilo. Ja 10 let se to že vleče, tukaj je poanta. Za naslednjih 10 let naprej lahko pa tudi jaz zelo možno uganem marsikaj. Ekipo za sam vrh nogometa pa ima marsikdo in vsem se mora poklopit, jaz tudi ne morem spremenit bolezni Tita, ali pa 50 zapravljenih šans proti Chelseu ... vsi imamo razloge in izgovore. Egocentriki pač vidijo samo sebe, pisano na kožo RM.
Hammurabi
10. 10. 2013 11.51
+5
odlično. še sama ne bi mogel bolje napisati. velik plus.
Ziggi
11. 10. 2013 09.56
LocoBlanco
10. 10. 2013 10.11
-3
Vsak ima pravi do svojega mnenja! (to nekateri tu pozabljate)...Če/ko osvojimo 'la decimo' bo 10 let preteklosti pozabljenih in pravtako bo 100 milijonov za Bale-a izplačanih...Boste videli čez 5-10 let kakšne bodo cene igralcev tipa Bale, Neymar, da CR-ja in Messija sploh ne omenjam! Nogomet postaja največja korporacija na svetu (če to že ni) in vnosi za gradnje stadionov, akademij, nakupov igralcev in reklamiranja klubov bodo samo še rastli, pa nam to prav ali ne! Na žalost je tako, da je 'moderen' nogomet prinesel ljubezen do denarja medtem, ko so prej v 'starem' nogometu igrali z ljubeznijo do kluba, navijačev in tradicije kluba! Sicer, pa mi kot gledalci oz. navijači nimamo vpliva na zapravljanje tako, da nam preostane samo gledanje dobrega nogometa, ki ga je tudi čedalje manj! (moje mnenje)
me Mike
10. 10. 2013 10.14
+3
Mislim, da cenev nogometu so dosegle visek. Upam, da se bo evropa zgledovala po Nemcih, glede poslovanja v nogometu...ali pa naredijo limit, kot je v ZDA..
dajno
10. 10. 2013 10.17
+1
Še kako imamo vpliv! Pozabljaš da je nogomet biznis, ta pa je odvisen od gledalcev, bodisi na stadionih (vstopnine), pred ekrani (TV pravice), navijači (rekviziti). Če se delež navdušencev nad nogometom zmanjša, se zmanjša vse ostalo.. vključno z "bolanimi" vsotami za prestope in plače žogovrcarjev.
Hammurabi
10. 10. 2013 10.17
+4
To sploh ni res. Največji vpliv na zapravljanje imajo ravno navijači. V italijanski ligi na primer so stadioni razen ob derbijih prazni, zelo se je zmanjšala prodaja dresov in navijaške opreme in tudi televizijske hiše niso pripravljene več plačevati toliko denarja za prenose. Dokler bodo navijači pripravljeni dajati 100 in več EUR za drese, za vstopnice za tekme in 5-10 EUR za vsako pay-per-view tekmo, do takrat bodo imeli klubi denar.
LocoBlanco
10. 10. 2013 10.23
-1
Gokagoka: Se strinjam s tabo glede poslovanja nemcev!....Dajno, muhorabi: Ali smo navijači imeli vpliv za nakup Bale-a? (če bi ga imeli, Bale-a nikoli ne bi bilo v RM vsaj za toliko denarja)...s tem sem mislil glede vpliva zapravljanja...se pa strinjam z ostalim, kar sta napisala!
Hammurabi
10. 10. 2013 10.38
+3
Kar se tiče navijačev Reala in Barcelone imajo vpliv. Kot sociji kluba imajo glasovalno pravico in lahko odstavijo upravo. V Barceloni se je že začela pobuda za odstavitev Rosella ampak v Madridu je Florentino miren, ker je podkupil vse, kar se je dalo.
LocoBlanco
10. 10. 2013 10.49
-2
Jaz si želim odhod Florentina, jaz si želim, da Bale ne bi prišel in da bi Ozil ter Higuain ostala! Imam kot navijač RM-a vpliv na to oz. sem imel vpliv na odhod slednjih dveh?! Ne...(Pa ti povem, da je večina navijačev po SVETU za odhod Floretina)
LocoBlanco
10. 10. 2013 10.51
-2
P.S. ne gledaj anketiranja po Madridu oz. Barceloni, ki so v večini nepravilni in nepomembni...treba je pogledati širši spektor ljudi po celem svetu...in oni so tisti, ki prinašajo milijarde v klub kot je RM ali Barco in vlado španije!
Hammurabi
10. 10. 2013 11.07
+4
Ne govorim o navijačih ampak članih (socijih kluba), ki imajo volilno pravico.
me Mike
10. 10. 2013 10.09
+10
Bale zaenkrat ne more bit vreden toliko, ker se prakticno v njrgovi nogometni karieri ni osvojil nic ...marketing pa pac dela drugace...
Los Galacticos
10. 10. 2013 11.24
+1
PFA Young Player of the Year, PFA Players' Player of the Year in FWA Footballer of the Year awards. Za leto 12/13 to so individualne lovorike, za skupne pa morš met tudi ekipo, katero pri Tottenhamu ni imel, dovolj je dosegel z povprečno ekipo v PL takrat in vsekakor eden najboljših v PL ko je tam igral... In zanimivo da so ga takrat vsi hvalili i ga hoteli, zj pa kr sploh ni vreden niti 10M haha.. In jasno je vsem, tudi meni da je 100M preveč, če se bo pa splačalo je druga zgodba....
Koturoc
10. 10. 2013 10.04
+5
Brazilac ko brazilac, verjetno je dal tale intervju močno vinjen
rambek
10. 10. 2013 10.03