FIT 24UR

Cepljenje proti virusu HPV: ZA in PROTI?

Ljubljana, 17. 09. 2009 13.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Starše šestošolk čaka pomembna odločitev. Cepiti svojo deklico proti virusu HPV ali ne? Da bi vam odločitev olajšali, smo za vas poiskali zagovornico in nasprotnika cepljenja, ki sta predstavila svoje argumente za in proti ...

Starše šestošolk čaka pomembna odločitev. Cepiti svojo deklico proti virusu HPV ali ne?
Starše šestošolk čaka pomembna odločitev. Cepiti svojo deklico proti virusu HPV ali ne? FOTO: iStockphoto

Dr. med. Marjetka Uršič Vrščaj z Onkološkega inštituta zagotavlja, da je cepivo varno in učinkovito. Zato si želi, da bi se čim več staršev odločilo za cepljenje svojih hčera proti virusu HPV, saj bi tako zmanjšali obolevnost za rakom na materničnem vratu in nekaterimi spolnimi boleznimi. "Za cepljenje svoje hčerke bi se zagotovo odločila, ker verjamem številnim in verodostojnim strokovnim podatkom, da je cepivo resnično učinkovito in varno ter da bo mojo hčerko v prihodnosti obvarovalo nekaterih hudih, življenjsko nevarnih, pa tudi neprijetnih bolezni,“ pravi Uršičeva. Druge njene argumente za cepljenje lahko preberete tukaj.

Predsednik Društva za svobodno odločanje Primož Verbič pa pravi, naj starši pri odločitvi za cepljenje upoštevajo, da je lahko cepljenje deklic proti virusu HPV tudi smrtno nevarno. Zato naj se pred odločitvijo dobro informirajo: "Nismo proti cepljenju, smo proti obveznosti cepljenja in proti zapravljanju davkoplačevalskega denarja za nepotrebne in celo škodljive medicinske posege, kakršno to cepljenje je." Druge njegove argumente lahko preberete tukaj.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (12)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

spartanec_90
18. 09. 2009 17.17
@igor.gojcic točno tako zato se pa je že od nekdaj ko še nisem toliko vedel o svetu po intuicviji vedno izmikal zdravulam tabletam in tem sranju ker sem že od nekdaj sumičav in nezaupljiv kar se medicine tiče nevem zakaj vendar tak sem zdaj ko sem pa starejši in se zanimam o stavreh se rad pozanimam berem resnične zgodbe in pogledam naš svet kako eni in isti se okoli dohatrjev stikajo da ne govorim koliko tablet pojejo adijo mi kje kuj slabo in ser mi smislijo kako se zastruplajo s tabletami...... v bistvu pa ti določene tablete prinesejo odvisnost ker v bistvu so zdravila itak neke vrste droga torej je odvisnost pričakovana če se preveč pogosto to jemle !!!!! P.S jaz v svojem živbljenju sem jedel zdravila le če sem bil hudo bolan, vročina angina, vodene koze...ipd za glavobol pa recimo ne jemlem aspirina kar jih večina dela, ampak grem v naravo na sveži luft na en sprehod ali tek enijemeljo tablete za želodec, za spanje, za nevem kaj še vse vendar se ne azvedajo koliko kemikalij spožrejo.....
Ramzess
18. 09. 2009 15.50
Od zdravnika, kot kateregakoli drugega, ne moremo pričakovati, da bo govoril proti lastni stroki, zato so njihove izjave odvisne in pristranske, skratka, odvisno od stroke, in okoliščin, verjeti ali ne verjeti. Neodvisna od šolske oz. uradne stroke oseba je razmljivo bolj verodstojna. Tem gre bolj verjeti. Sicer pa, dokazi in pričevanja s celega sveta govorijo svojo zgodbo. Podoben članek sem predkratkim bral v neki reviji. Jezek_lula_lula="Ne! Sem slišu, da je ena v Avstraliji zaradi tega cepiva umrla!" Vsekakor ne. V ZDA celo več 11 smrti, da ne govorimo o drugih stranskih učinkih. Navsezadnje za vsa cepiva velja enako, NE!, ker se pri vseh ponavlja enaka zgodba glede stranskih učinkov. Hkrati pa ne obstaja noben dokaz, da bi bila cepiva zaslužna za izginitev bolezni, vse je rezultat naravnih ciklusov, zato obstajajo dokazi. Smisel cepljenj je zniževanje aktivnosti in sposobnosti imunskega sistema, ki je sicer sposoben opraviti skoraj z vsemi težavami. Ni čudno da nekateri, in ni jih malo, gojijo prepričanje, da nas medicina dela bolne, ne zdravih, glede na razmere v svetu, se očitno ne motijo.
spartanec_90
18. 09. 2009 10.15
sigurno pa se nebi hotel cepiti v Latinski ameriki ali v afrki kjer se najdejo cepiva za bolezni v resnici cepiava za neplodnost načrt illuminatov za depopulacijo tretjega sveta !!
spartanec_90
18. 09. 2009 10.13
jaz bi bil tukaj previden in se prej pozanimal še tako precizen bi bil ta bi ravno tisti dozo ki jo jaz dobim bi jo preden me zabodejo z njo preveril cepiva so sumljiva polek tega pa tako kot je eden tukaj med komentarji izjavil odvisno od opdornosti imunskega sistema...........
QueenBee
17. 09. 2009 20.23
da, jz se grem ravno ta mesec cepit čeprav samoplačniško ker pač za odrasle ni zastonj ampak mislm da se za svoje zdravje splača tud tole plačat
Ga.S
17. 09. 2009 20.13
naivna
17. 09. 2009 19.53
Definetivno ..NE , ker tako cepljenje, lahko povzroci se huje oboenje in ponekot smrt. Ce imas dobero imunsko odporo ne bos zbolel.. (Zdrava hrana in vitamini to dajo to )
expat
17. 09. 2009 16.09
Ma ne morem verjet kako umno ste to izvedli. En clanek ste uspesno raztegnili na 3 ... Nasi financniki bi se res lahko kaj naucili od vas in enako storili tudi z nasim proracunom...
jezek_lula_lula
17. 09. 2009 16.07
Ne! Sem slišu, da je ena v Avstraliji zaradi tega cepiva umrla! Ne priporočam :)
GSG-9
17. 09. 2009 16.04
Teja Likar
17. 09. 2009 16.01
12urZaKompam
17. 09. 2009 15.44