Formula 1

Senna po izboru dirkačev najboljši dirkač vseh časov

London, 10. 12. 2009 17.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Trikratni svetovni prvak formule 1 Ayrton Senna je po mnenju dirkačev največji mojster volana vseh časov. Pokojnega Brazilca je izbrala večina izmed 217 vprašanih dirkačev.

Dirkači so za najboljšega vseh časov izbrali pokojnega Senno.
Dirkači so za najboljšega vseh časov izbrali pokojnega Senno. FOTO: Reuters

Britanska revija Autosport je izvedla anketo med dirkači iz različnih svetovnih prvenstev. Ayrton Senna je ugnal Michaela Schumacherja in Juana Manuela Fangia. Med drugimi so glasovali tudi sedemkratni svetovni prvak Schumacher, ki je statistično gledano najboljši dirkač v zgodovini formule 1, Jose Froilan Gonzalez, eden prvih zmagovalcev dirke za veliko nagrado, Paul Pietsch, ki je z 98 leti najstarejši še živeči dirkač, letošnji svetovni prvak Jenson Button in večina aktualnih dirkačev formule 1.

Pri Autosportu so vsakega dirkača prosili, naj navede deset najboljših dirkačev formule 1, pri tem pa so interpretacijo besede 'najboljšega' prepustili vsakemu posamezniku.

Sedemkratni svetovni prvak je zasedel 2. mesto.
Sedemkratni svetovni prvak je zasedel 2. mesto. FOTO: Reuters

Po mnenju dirkačev je najboljša deseterica:

1. Ayrton Senna
2. Michael Schumacher
3. Juan Manuel Fangio
4. Alain Prost
5. Jim Clark
6. Jackie Stewart
7. Niki Lauda
8. Stirling Moss
9. Fernando Alonso
10. Gilles Villeneuve

  • BRICKS 1
  • BRICKS 2
  • BRICKS 3
  • BRICKS 4
  • BRICKS 5
  • BRICKS 6
  • BRICKS 7

KOMENTARJI (138)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

paulista
14. 12. 2009 07.49
+1
senna je bil leta 1993 blokiran s strani Prosta in ni mogel voziti za Williams..klavzula ....zato je mislil pavzirati ..vendar se je pustil pregovoriti Ronu Denisu kjub nekonkurenčnemu avtu še bolj pa motorju in pristal vozil je od dirke do dirke ...testiral praktično med zimo ni nič vse je opravil Hakkinen. Kljub temu je uspel zmagati na petih dirkah medtem ko je šumi zmagal enkrat pa še na tej dirki je vodil senna v Estorilu dokler mu ni odpovedal motor..... Dejstvo, da so senno izbrali pred dnevi za najboljšega vseh časov podpira večina ...tisti, ki so v manjšini pa imajo tudi pravico za svoj komentar vendar Senna ostaja NO.1
AyrtonS
13. 12. 2009 20.57
22-22, v primerjavi z letom 1993 je bil leta 1994 fordov motor dosti bolj konkurenčen renaultovem.razlika med motorji 1993 in 1994 je bila manjša.sicer ni bil po moči enak renaultu ampak dosti boljši je bil, kar je priznal tudi sam schumacher...
Sarja Murhaaja
13. 12. 2009 16.10
+1
stroj, poglej statistiko kolk plat so pr nas prodal bepop, pa kšn drug (kvaliteten) bend, pa boš vidu kolk statistika pomen. eno e da znaš vozt, drugo je pa da je cela ekipa tm samo zate da v šuštarjevm času (z izjemo čistga začeta kariere) ni blo take konkurence kot v Sennovih časih... vem da te boli ampak tak je:)
stroj1
13. 12. 2009 14.38
-1
Vem da vas boli ampak tak je :)
stroj1
13. 12. 2009 14.38
-1
Statistiko poglejte in boste vedeli kdo je najboljši ;)
rrobert
12. 12. 2009 16.39
Flamengo...Stewart je 6.
22-22
12. 12. 2009 16.09
ayrtonS. ne bi se strinjal, da je bil Benetton boljši avto tisto leto. Bil je zelo dober, ampak mu je manjkalo moči motorja. Fordov motor proti takrat nesporno najbolješemu Renaultovemu. V naslednjem letu pa so res izkoristili ves potencial. Ampak to je bil začetek borbe Newey-Byrne, ki je najbrž za malo bolj tehnične tipe ljudi bolj zanimiva, kot borba med dirkači. Hakkinen in Alonso pa ni debate. Mislim, da bo čas pokazal, da je Alonso boljši. Talenta ima več. Dela manj napak. Jokala sta že pa oba :).
Cedevitek
12. 12. 2009 14.12
-1
Flamengo - vtipkaj v Youtube "Schumacher driving style", pa ti bo jasno, zakaj je bil boljši od konkurence. V petih minutah strokovnjaki in vozniki F1 lepo razložijo, med njimi je tudi njegov rival Damon Hill. Da je prišel do večine zmag s pomočjo sovoznika ali najboljšega bolida, je pa mlatenje prazne slame. Njegov moštveni kolega ni vedno končal sezone na drugem mestu v skupnem seštevku, ko je Schumacher osvojil naslov SP, torej le kako mu je lahko pomagal ali imel najboljši bolid??!
tr00per
12. 12. 2009 13.48
+1
po mojem mnenju je biu hakkinen en mal boljši ku alonso..z ostalim se pa strinjam..
Senca6
09. 08. 2015 14.10
AyrtonS
12. 12. 2009 12.19
+1
22-22, ja res je, williams je v tistem letu kasneje izboljšal dirkalnik, vendar pozabljaš tudi d aje bil schumacher mislim da 3 dirke odsoten zaradi kazni, tam sem prepričan da bi sigurno kakšno dirko tudi zmagal in se tudi zaradi tega prvenstvo ne bi odločalo na zadnji dirki v avstraliji. flamengo, mar senna ni imel ostre konkurence?prost,mansell,piquet,patrese?v njegovih prvih letih še lauda.schumacher pa po smrti ni imel resnega konkurenta, njegove konkurente so reševali le dobri dirkalniki, saj če bi schumacher sedel v istem sem prepričan da bi imel še več naslovov.zato pa je bil v letih 2000-2004 ferrari nepremagljiv, kot dirkalnik je bil daleč najhitrejši potem pa za volanom še schumacher in zato je bila to nerešljiva uganka za vse v karavani.in takrat je schumacher vse premagoval dobesedno z levo roko...
22-22
12. 12. 2009 12.05
AyrtonS. Se delno strinjam. Moraš vedeti, da je do konca sezone Hill z dikalnikom, mogoče malo izboljšanim, prišel skoraj do naslova. Vsi vemo kako se je končalo. V Senninem stilu. Flamengo ti pa si le poglej kako je dirkal Gilles Villeneueve. Žal je končal svojo pot na stezi. Dirkal ni niti pet sezon. Navijači ga ljubijo zaradi njegovega stila vožnje, ob katerem je npr. kasneje razvpiti Montoya le pohleven kužek. Dokler se ni FIA spravila na štartne številke so pri Ferrariju in tudi pri Mclarnu uporabljali na bolidih št. 27. Njemu v čast in spomin. Piquet brez kančka sreče bi pa imel kakšen naslov manj. Mansell s kančkom sreče pa kakšnega več. Ampak to so lahko neskončne špekulacije.
flamengo
12. 12. 2009 11.21
-1
Neumnost. Šumi je večino zmagal dosegel ko je sedel v najjboljšem bolidu ali pa z majhno pomočjo svojih prijateljev. Da ne govorimo o Senni in Prostu, ki sta večino zmag dosegla ob dominaciji paketa Mclaren-Honda in sta se edina vozila v istem krogu. Ne vem od kje se znašel Alonso, ko je še nekaj dirkačev z več naslovi. Da ne govorim o villeneuvu, ki ima samo nekaj zmag. Trapasta lestvica. Zame je najboljši Nelson Piquet starejši, ki je dosegel svoje naslove v ostri konkurenci, mogoče je enkrat imel najboljši bolid, a nikoli superiornega. Z malo več sreče bi imel še kakšen naslov. 2 zmagi dosegel celo z nekonkurenčnim benettonom na stezah kjer pride do izraza dirkač in ne tehnika. Je lastnik najbolj spektakularnega prehitevanja vseh časov. Tu so še Jim Clarke, Fangio,... Za Laudo se strinjam. Manjka Stewart.
josip.hr
12. 12. 2009 09.22
+0
Ne strinjam se . Schumaher prvi...Senna je več glasov in simpatij pridobil zarad svoje tragične smrti.
paulista
12. 12. 2009 07.38
+0
senna je razglašen za najboljšega schumacher pač ni r.i.p. senna no.1
AyrtonS
12. 12. 2009 00.16
+1
22-22, leta 1994 benetton ford sploh ni bil slab dirkalnik temveč so pravila skazile taktiko williams renaultu in ti niso znali narediti tak hiter dirkalnik katerega je hotel senna.to kar je dosegel senna na prvih dveh dirkah, torej pole positioni, to ni bil dirkalnik ampak je bil senna, poglejte kje je bil hill v istem dirkalniku. moje mnenje je, da je edini schumacher bil sposoben konkurirati senni v boju za naslov, kajti kot nekatri omenjate hakkinena, sploh blizu ni schumacherju, hakkinena je rešil takrat le dirkalnik, sposobnosit pa nima takšnih kot schumacher.tudi v sezoni npr. 1993, je bil schumacher edini ki je takrat lahko sledil senni in prostu v williamsu, čeprav senna takrat vsaj za moje pojme je imel slabši dirkalnik od schumacherja, ali pa sta bila tam nekje blizu. primoz, se strinjam ce gledas na vse skupaj v statistiki, potem je schumacher res pred senno...ampak kot sam pravim, ko se je senna ponesrečil so se schumacherju odprle dobesedno nebesa, kajti nihče več ga ni zmogel, ali pa bolje rečeno sploh ga ni bil sposoben premagati, ker je bil boljši od vseh, več kot boljši, realno bi rekel nekje, da če se senna ne bi ponesrečil bi imel schumacher ene 5 naslovov, torej 2 manj kot jih je osvojil...
Cedevitek
11. 12. 2009 22.35
-1
Malo sem prebiral komentarje, pa saj ne morem verjet, da eni tolk pametujejo, pa še osnov nimajo razčiščenih. Nekaj je bilo govora, da so bili v času Senne avtomobili bolj izenačeni in da je voznik naredil razliko. Avtomobili so danes bolj izenačeni, ne pa v času, ko je dirkal Senna. V njegovih časih so bile razlike v kvalifikacijah med prvim in zadnjim bolidom na stezi tudi po 3, 4 sekunde, znotraj ene sekunde pa je bilo nekaj voznikov (recimo prvih 4-6). Letos jih je bilo na kvalifikacijah recimo tudi po 15 znotraj ene sekunde, večkrat pa za pole odločajo stotinke in tisočinke. Poglejte si kakšne stare rezultate s kvalifikacij, kakšne razlike med dirkači so bile takrat. Avtomobili, katere je vozil Senna, so imeli že kar nekaj elektronike, resda jo je bilo manj, tako da ne nekaj na prazno nabijat, da so bili brez. Naslednje buče - Senna je vozil z "legendami", Schumacher pa s povprečneži. Če ne bi bilo Michaela Schumacherja v F1, bi dobili kar nekaj novodobnih "legend" s po 1, 2, morda celo 3 naslovi SP. Med te dirkače sodijo Kimi, Montoya, Button, tudi Hakkinen bi osvojil kakšen naslov več. Tako da trditi, da je Senna vozil s TOP vozniki, Schumacher pa zgolj s povprečneži, je neumnost. Niso bili povprečni, le ob Schumacherju so izpadli povprečno. Ne tlačim v drek Senne, kapo dol pred njim in njegovo kvalifikacijsko hitrostjo, ampak zame je Schumacher dosti bolj kompleten dirkač.
babylon
11. 12. 2009 21.44
Senna =Legenda. (sam poglejte št. komentarjev) LP.
paulista
11. 12. 2009 21.42
+1
fantje ne se kregat večina anketiranih na autosportu meni da je schumacherjevo mesto na tej anketi previsoko in da je še vsaj nekaj dirkačev bilo boljših od njena naprimer Jim Clark...medtem ko se večina strinja da je SENNA no.1 na vrhu je mesta samo za enega... saj veste kako gre tista pesem od Colonie Svijet voli pobjednike Voli zlatno znamenje Kad si prvi, svega si vrijedan Na tronu moze biti samo jedan---SENNA!!
big brother
11. 12. 2009 19.01
-1
kot človej je največji,kot dirkač pa je večji šumaher.
22-22
11. 12. 2009 18.53
Literca dajmo se malo umiriti. Nima smisla zagovarjati itd... nekaj argumentov je v tvojem pisanju in tudi nekaj malega soli. Moraš pa vedeti, da je bil pri famoznem prehitevanju v SPA-ju bil Schumacher na slabših gumah in se je do tega prehitevanja zelo dobro boril. Je pa bilo prehitevanje spektakularno. Schumacher je kralj SPA-ja. Zelo dobre dirke je vozil tam. V svoji generaciji je bil tudi klasa v dežju. Le poglej stare posnetke proti Hillu, driko v Barceloni 1996. in še in še. Proti konkurenci, ki jo je imel so bili vsi najmanj malo slabši od njega. Njegovi dosežki nikakor ne zmanjšujejo Sennih dosežkov. Zdaj mi lahko naštevaš vse njegove dirke, ki so res sapo jemajoče in sem jih tudi sam videl nekaj. Sta pa tri sezone dirkala skupaj in takrat je Schumacher bil še kar dober. Se spomnim komentarjev takrat in sicer o tem, da je dirkač prihodnosti. V sezoni, ko je Senna žal preminil pa je pokazal zobe malo bolj. Dve lepi dirki. Pa čeprav z dva razreda slabšim avtom je Schumacher zmagal.