MotoGP

Dovizioso je prepričan: Ni nas veliko, ki smo sposobni voziti Ducati!

Bologna, 18. 04. 2016 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Največji osmoljenec prvih treh dirk v motociklističnem razredu motoGP je zagotovo Andrea Dovizioso, ki je po krivdi drugih dirkačev kar dve tekmi končal v pesku, čeprav se je vselej boril za stopničke. Italijan zaenkrat še ni prepričan, če bo v prihodnje še dirkal za Ducati.

Andrea Dovizioso je v letošnji sezoni "osvojil" ene stopničke, in sicer za drugo mesto na uvodni dirki v Katarju.
Andrea Dovizioso je v letošnji sezoni "osvojil" ene stopničke, in sicer za drugo mesto na uvodni dirki v Katarju. FOTO: motoGP
Po uvodnih treh dirkah v motociklističnem razredu motoGP s svojim točkovnim izkupičkom zagotovo ne more biti zadovoljen dirkač moštva Ducati Andrea Dovizioso. Potem ko je sezono začel z odličnim drugim mestom v Losailu za VN Katarja, je imel Italijan na naslednjih dveh dirkah veliko smole. Najprej ga je na VN Argentine, ko se je peljal k drugemu mestu na proti, v zadnjem zavoju 'sklatil' njegov moštveni kolega Andrea Iannone in nič ni bilo od novih točk in stopničk. Enako se je potem "Doviju" zgodilo v Austinu na VN Amerik. Vozil se je na tretjem mestu, ko je za njim naredil napako Dani Pedrosa in padel, ter seboj odnesel še njega. Njegov točkovni izkupiček bi bil tako bržčas veliko boljši kot 20, kot jih ima na svojem računu trenutno. Na obe nesreči ima sicer Italijan dva drugačna pogleda, kar je tudi razkril v nedavnem intervjuju za Gazzetto dello Sport. "Govorimo o isti stvari, toda z dveh različnih perspektiv. Škoda je bila sicer enaka. V Argentini je Iannone v zadnji zavoj vstopil z miselnostjo, da je možno, da ga ne bo zvozil. Dani je zgolj storil napako," je za sloviti rožnati italijanski časopis povedal 30-letni Dovizioso.

Dirkač moštva Ducati se ni mogel izogniti niti vprašanju, kje bo dirkal v prihodnji sezoni, saj mu s koncem letošnje poteče pogodba z rdečimi iz Bologne. "Kaj se bo Ducati odločil o prihodnosti, sam ne vem. Moštvo se dobro zaveda, kaj smo skupaj naredili v teh štirih letih. Imajo podatke in karakteristike o vsakem dirkaču, njihovem razvoju, pristopu in profesionalizmu. Če se bodo odločili za mene, bo to zato, ker imamo isto miselnost in delovne navade. Če se bodo odločili za koga drugega, jim ne bom ničesar zameril," je za milanski športni časnik razglabljal Andrea, katerega sicer povezujejo z odhodom k Suzukiju ali KTM-u, toda Italijan morebitnega dogovora z drugimi moštvi ni želel komentirati.

Bo Andrea Dovizioso tudi v prihodnje sedel na rdečem motociklu?
Bo Andrea Dovizioso tudi v prihodnje sedel na rdečem motociklu? FOTO: motoGP

Dovi se ni mogel izogniti niti vprašanju, če ve, ali bo za moštvu Ducati prihodnjo sezono nastopal aktualni svetovni prvak Jorge Lorenzo. "Jaz ne bom govoril ničesar, kje bo kdo dirkal prihodnjo sezono. Ducati je zelo poseben motocikel, ki ga ni lahko voziti. Nekatere lastnosti so enake, kot prejšnja leta, toda mi smo napravili velik preskok naprej. Ni nas veliko, ki smo sposobni voziti ta motocikel. Meni je to v zadovoljstvo, spomnite se, jaz sem v moštvo prišel, ko nihče drug ni želel," je zaključil Dovizioso. Vprašanje, za katera moštva bodo nastopali dirkači, ki jim po koncu letošnje sezone potečejo pogodbe, je vroča tema pogovora že celotno sezono. Jorge Lorenzo in Ducati naj bi sodelovanje naznanila že prihodnji konec tedna, ko bo na sporedu četrta dirka v letošnji sezoni. Dirkači se bodo pomerili za zmago na VN Španije, ki bo v Jerezu. Spremljajte celotni dirkaški vikend na Kanalu A in VOYO.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (55)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jozo46
21. 04. 2016 19.03
malo jih je sposobnih tiscati dukati cez cilj
AS1983
18. 04. 2016 18.49
+3
Ducati je znal krotiti samo Casey Stoner, kar potrjuje njegov naslov prvaka v sezoni 2007
krnekilojz
18. 04. 2016 19.32
+1
LegvanM
18. 04. 2016 20.20
+8
V sezoni 2007 je bil ducati povsem drugačen kot je sedaj poleg tega je bil takrat ducati eden boljših motociklov saj priča dejastvo da sta bila oba ducatija med 3 v končni skupni razvrstitivi
LegvanM
18. 04. 2016 21.19
+7
no nisem tocno povedal v sezoni 2006 je loris capirossi bil z ducatijem 3ji v skupnem sestevku pa vselej sem hotel povedati da je bil v tistih sezonah ducati precej konkurencen.
Herba
18. 04. 2016 18.13
-4
Kaj je pa Dovizioso pokazal s Ducatijem, da misli, da ga zna dobro peljat? Res je imel precej nesreče na zadnjih dveh tekmah, ampak nikoli ni bil v moto Gp-ju boljši od moštvenih kolegov, pa tudi letos nebo. Petrucci ga prehiteva s lanskim modelom???
MrNurmic .
18. 04. 2016 18.01
+3
Res je! Razen Stonerja nobeden!!
bossanoga
18. 04. 2016 16.51
+9
Calux je eden zelooooooooooo redkih, ki komentira dogajanje in ne pljuva nikoli po nikomer ter vsakega spoštuje. Zato jaz SPOŠTUJEM Caluxa. Calux, hvala za tvoje komentarje, pa še kaj izvrtaj, da bomo bolje obveščeni.
Callux
18. 04. 2016 17.13
+10
Še kdaj, malenkost.. Najprej se moram spraviti nazaj v full time iskanje in komentiranje tu, potem pa bomo videli.. Ne žalim pa zato, ker ne vidim osnove v tem hehe :)
stanko01051958
18. 04. 2016 14.52
+5
Tisti, ki Calluxu dajete minuse, se vprašajte, a je z vami vse v redu????
španjolskasupast4r
18. 04. 2016 14.47
+6
aj bo zdej veseloooo
Callux
18. 04. 2016 14.07
+15
Po poročanju španskih medijev naj bi bilo sodelovanje Ducatija in Lorenza uradno objavljeno danes v naslednjih nekaj urah..
stanko01051958
18. 04. 2016 14.42
-15
To pomeni, da je pri Yamahi od zdaj naprej jasna štev. 2. Torej slabši material in manj skrbi zanj s strani moštva. Še sreča, da je tolk hitrejši od Rossija, da bo to nadoknadil, vprašanje pa je , če bo zadost proti Markovi Hondi ?
Callux
18. 04. 2016 14.46
+21
Ne bo številka 2 sedaj, ker Yamaha ve, da če Jorge osvoji še en naslov, je to tudi njihov naslov.. Zato ga bodo še vedno podpirali, edina razlika bo v tem, da ne bo več testiral delov za 2017.. To pomeni, da bo testiral v Jerezu in Barceloni, a zelo verjetno da ne bo v Brnu kasneje v letu, ali na katerem izmed zasebnih testiranj, ki jih bo Yamaha imela... Rossi bo sedaj prevzel vodilno vlogo v razvoju, kjer bo še nekaj časa lahko sodeloval tudi Lorenzo, a njegovo mnenje ne bo imelo več takšne teže kot do sedaj...
1011101
18. 04. 2016 14.57
-7
Kombinacija Lorenzo in Stoner bo zelo močna, obstaja tudi možnost da bo Stoner tudi Lorenzov "chief".. srečno Marc in ostala druščina naslednje leto :)
motorist_mb
18. 04. 2016 15.21
-1
stanko01051958
18. 04. 2016 15.25
-8
Callux, saj to imaš prav in tako bi bilo najbolj ok. Vendar pa ne smeš pozabit na starega manipulatorja, ki bo na vse pretege skušal Lorenza oškodovat, pa če tudi bo moral podkupit vse mehanike.
Callux
18. 04. 2016 15.42
+9
motorist_mb ni potrebe, saj samo objavljam zanimivosti, nič drugega hehe.. stanko01051958 tu imam sam bolj občutek, da bo Rossi že zelo zadovoljen z dejstvom, da Jorge ne bo več imel nobenega vpliva na razvoj za 2017, glede morebitnega naslova se bosta pa že sama zmenila.. S tem poslom pa test v Valencii na koncu sezone kar naenkrat spet postane izjemno zanimiv... Na prave razloge zakaj je Jorge odšel, pa bomo morali počakati do 1.januarja, čeprav se meni malenkost svita zakaj je tako...
LegvanM
18. 04. 2016 16.51
+2
Callux
18. 04. 2016 17.06
+12
Eden od razlogov bi lahko bil, da je sam mnenja, da ga ob vsem dogajanju, ki je sledilo Sepangu, Yamaha niti ni poizkusila zaščititi in da so na koncu popolnoma spregledali njegov osvojeni naslov.. Da so se pri Yamahi bali užaliti Rossija, če bi pohvalili Jorgejeve dosežke... Vem da zveni popolnoma noro, a je hkrati popolnoma možno
LegvanM
18. 04. 2016 17.09
+3
vrjetno je z njegovega zornega kota res tako. plus toliko trenj z rosijem. no meni je čist vredu :P me pa zanima kako se bo znašel na ducatiju glede na to da je čisto drugačen motocikelj.
Callux
18. 04. 2016 17.15
+8
Ponedeljek ali torek po dirki v Valencii bo zelo zanimiv... Glede tega, kako se bo znašel, pa tole.. Če upoštevamo, kako dober je dejansko postal Ducati, potem bodo stopničke vsako dirko najmanj kar bo želel... To je dejstvo
LegvanM
18. 04. 2016 20.22
+2
se strinjam. vseeno pa me zanima če bo kaj prilagajal stil vožnje na motor
Callux
18. 04. 2016 20.26
+9
Saj ga bo moral, druge izbire niti ne bo imel.. Desmosedici ni enak M1
LegvanM
18. 04. 2016 20.51
+2
no sej to sem mislil :D in bomo videli tudi če bo to tako učinkovito me res zanima.
Callux
18. 04. 2016 20.54
+6
Zato se sam že veselim prvega testa za naslednjo sezono... Ker tudi mene grize radovednost :D
HAILWOODmike
18. 04. 2016 11.20
+12
Ce prepovejo krilca bo jorg z ducom se slabsi od rossija
paulista
18. 04. 2016 11.50
-10
stanko01051958
18. 04. 2016 14.47
-9
Ma ne Mike, Rossi se je takrat pri Duceju baje fural z plastičnim okvirjem, takim iz otroške trgovine, ni čudno, da mu ni šlo, uboščku.
gajžlazakorla
18. 04. 2016 14.52
+11
stanko oziroma staR22 spet spet tvoji bolestni komentarji, pojdi v pesek potičke delat.
stanko01051958
18. 04. 2016 14.56
-5
Jezdomirka, nekaj se ti zatika...a maš kaj vtaknjeno spet? Saj me ne zanima, tak da ni treba odgovarjat, prepusti se (čudnim) užitkom....
gajžlazakorla
18. 04. 2016 15.09
+3
A se s tečnežem še kaj dol dajeta, sam vprašam.
stanko01051958
18. 04. 2016 15.18
+0
Profesormarck
20. 04. 2016 11.51
-1
jezimir..bogi si,sam na dedce misliš.je to prišlo od osame,al si se pa že z napako rodil?Sam vprašam...
Profesormarck
20. 04. 2016 11.55
-1
sicer pa tudi tvoj idol sam na ucia misli....
erlapsus
18. 04. 2016 10.00
+16
...če se je Ducati želel obdržati nad gladino...je moral narediti spremembe..in to je,da je ohranil močen agregat...okvir ima zdaj bolj podoben japoncem...pri elektroniki pa še ima določeno prednost,ker ima več podatkov...odkar je le ta skupna...Zasluge za alu okvir ima ROS..ki je "krivec"da so opustili karbon...in Preziosija...Moje mnenje je,da bomo v prihodnosti še videli karbon,mogoče ga bo uporabil kdo drug...Kdor je dirkal z Ducatijem ve,da je to poseben motor...čeprav je izgubil nekaj na "manufakturi"....Vzdušje pri Ducatiju je zelo občutljiva stvar,problem nastane,ko kakšen dirkač pripelje svojo ekipo in potem takoj nastane ekipa v ekipi...Zame je Ducati zmožen osvojiti naslov...in to je mnenje tudi Audija,rdečega cigaretarja in nenazadnje STO...kaj bo pa z rezanjem kril pa bo odvisno,koliko bodo nagajali španskim sponzorjem;)
Boaboa27
18. 04. 2016 14.06
+8
Dobro napisano, če je ducati želel bit med prvimi je moral narediti veliko sprememb. V sezoni 2014 so prešli v razred "open" in naredili popolnoma nov motor, kot si napisal ti alu okvir podoben Japoncem, močen agregat plus zarad razreda open so imeli večji rezervar, možnost uporabe najmehkejše gume in razvoj na agregatu skozi sezono. Rezultati so se takoj pokazali, še posebej pri doviju. 1. dirka sta dovi 5, crutchlow 6, v texasu dovi 3. Zato so kompetitivni lani in letos. Tudi zame je ducati zmožen osvojiti naslov. Upam da vsaj tokrat uspe italijanu zmagati na italijanskem motorju
Mitutoyo
18. 04. 2016 14.10
-2
Noben neu vedu kam bi sel razvoj z karbonskim okvirjem...... Dokazano se je dalo zmagovat z njem........dokazano je pa nekdo bil nesposoben se vozit med top 10.
HAILWOODmike
18. 04. 2016 19.15
-5
motorist_mb
18. 04. 2016 09.52
-15
Ja Dovi eno je vozit drugo je zmagovat...ti si žal voznik nimaš kvalitete Lorenza ali MM-a ki zmagujeta tak da...Ducati forza!
Fineliner
18. 04. 2016 10.20
+14
Dovi res da ni šampionski tip, ampak je bil do zdaj zmeraj skor pri vrhu.
pokvarjenbogatun
19. 04. 2016 10.16
Ma pa vsaj kvaliteten karakter za razliko od unih dveh
gump3c
18. 04. 2016 09.45
+17
To je izjavil že Stoner in je imel prek leto prav, kar je dokazal Rossi. Upam, da gre jokec k Ducatiju in zaserje, pa bo potem lahko pameten... Kekci
kiki46
18. 04. 2016 09.16
+1
podpišem pod to izjavo. Pred leti je nekdo poskušal, pa je klavrno spoznal, da ga ne zna voziti. Italijan po rodu, večkratni prvak Moto GP....
puding46
18. 04. 2016 09.46
+12
Pred leti si ti se plenicke menjal. Rossi in Burgess sta ze takoj povedala da karbonski okvir ni konkurencen, pa pri ducatiju niso poslusali, preden so obdelali kocko aluminija pa je minilo prevec casa. Hvala bogu da so se sedaj stvari postavile na svoje mesto, da se ducati lahko spet pelje tako kot se zna. Svoje pa je naredila tudi omejitev prostornine rezervoarja takrat
puding46
18. 04. 2016 09.46
+0
Lahko pisete da rozi fencki spet iscemo izgovore. Ampak saj vsi vemo da je temu bilo tako, pa lp
medvedJEkriv
18. 04. 2016 10.25
+0
Res je puding, ni ga znal vozit. Zdaj pa GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ROSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paklenik
18. 04. 2016 10.42
+8
Ne bi rekel, da ga ni znal voziti, saj ga je zelo dobro vozil samo konkurenčen ni bil z izjemo mokrih dirk.
kiki46
18. 04. 2016 13.30
-3
Je pa zanimivo, da vsi veste o kom govorim. Kljub temu, da sem bil malce skrivnosten in ugankarski. To le priča, kako dobro veste, kdo je bil pred leti zelo slab v moštvu Ducati
puding46
18. 04. 2016 13.44
+11
Ce vedno tako slabo skrivas skrivnosti, se nikoli v zivljenju ne zapletaj z druhimi zenskamo, lp :-D
pokvarjenbogatun
19. 04. 2016 10.18
Kolk večkratnih italijanski prvakov pa je blo pr dukatiju?
medvedJEkriv
18. 04. 2016 08.31
+23
Si slišal Jorge?!?!?!?!? Kaj bo pa pol, ko ne bo šlo?!?!?!? Segrej sedež za Marqeza !!!!!!!!!!!!
bcaaa
18. 04. 2016 08.09
-19
Tale Dovi spet prazno slamo mlat..seveda je v strahu, ker se bori za stolček z veliko boljšim in hitrejšim Iannonejem..no sej za Dovija se ne bo veliko spremenilo v nobenem primeru..če ostane pri Ducatiju ali gre v katerokoli drugo moštvo bo drugi voznik..tako kot je vedno bil. Če je on sposoben pelat Ducatija, potem ga je še kdo. :) sam bi si želel na Ducatiju videti Marqueza..občutek imam, da bi se zelo dobro ujela..veliko bolj kot z Lorenzom.
Mitutoyo
18. 04. 2016 08.18
+7
tudi jaz mislim ,da bil MM boljša izbira za DUC
gump3c
18. 04. 2016 09.47
+10
Prazna slama? A spremljas ta šport? Da nisi kje drugje hotel komentirat?