MotoGP

Graziano Rossi: Bojim se, da med Valentinom in Marcom (še) ni premirja

Dallas, 05. 04. 2019 19.58 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Potem ko sta si Valentino Rossi in Marc Marquez po VN Argentine segla v roko, so mnogi že pomislili, da sta dirkača, ki sta zaznanovala zadnje desetletje karavane motoGP sklenila premirje, a oče Valentina Rossija opozarja, da morda temu (še) ni tako.

"Iskreno, upam, da sta sklenila premirje, toda bojim se, da temu ni tako. Mislim, da manjka še nekaj skupnih stopničk, da znova vzpostavita odnos, ki trenutno ni najbolj pozitiven," je za Radio Sportiva pojasnil oče Valentina Rossija – Graziano Rossi.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Yamaha je končno zmanjšala zaostanek za Ducatijem in Hondo, kar je odlična novica za Valentina, za katerega je bilo to drugo mesto v Argentini zelo pomembno," je še dodal Graziano.

In do kdaj bi lahko danes 40-letni Rossi vztrajal v karavani motoGP? Rossijev polbrat Luca Marini je dejal, da bi lahko vztrajal do 46. leta starosti. "Njegova napoved je bila lepa," je z nasmeškom na ustih dejal Graziano. Ta je prepričan, da bo Rossiju oder za zmagovalce vlil dodatne samozavesti in ne bi ga presenetilo, če bo na naslednji dirke še bliže aktualnemu svetovnemu prvaku Marcu Marquezu.

  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (70)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

FjallRaven
08. 04. 2019 11.35
-33
cmirko spet v elementu z plusi in minusi......patetik bogi
FjallRaven
08. 04. 2019 10.43
-36
že tri dni nič novega??? stavim, da bo nasljednji članek spet o ta rumenem ...... pa da tuhtate kaj bi se prevedlo ....ne razumem zakaj potem eksluziva za moto GP???
rr3
07. 04. 2019 19.37
-34
V tovarni Yamahe imajo Countdown Timer do naslednje sezone, ko bodo spet začeli osvajat naslove.
Otancici
07. 04. 2019 12.35
-20
"Iskreno, upam, da sta sklenila premirje, toda bojim se, da temu ni tako. Mislim, da manjka še nekaj skupnih stopničk, da znova vzpostavita odnos, ki trenutno ni najbolj pozitiven," je za Radio Sportiva pojasnil oče Valentina Rossija – Graziano Rossi........hm, se pravi, da je ta “odnos” odvisen od nadaljnih uvrstitev rumenega in ne obnasanje dveh glavnih akterjev v tem mediaticnem “sporu”. Mislim, da s tem Graziano ni ravno naredil uslugo sinu, je pa povedal resnico.
nightifly
07. 04. 2019 10.54
+15
najvsivedo 06.04.2019, 19:13:50 -13 Graziano pa še prav imaš...Če daš Marku roko je isto kot ,da si se spoprijateljil z hrvatom./////////////////////hahahahahahaha , dobra , sem se pa res od srca nasmejal .
resnicaosvobaja
07. 04. 2019 12.56
-25
Rabil si kar nekaj časa za razumevanje komentarja, zdaj čakamo ,da se ti bo to zgodilo še za motoGP
FjallRaven
08. 04. 2019 08.41
-29
JackSparrowwvv
07. 04. 2019 09.24
-20
Jaz pa ravno z 310-konjsko Ninjo H2R po francoski rivieri polagam ovinke z Scarlet Johansson na zadnjem sedežu (parodija na jezdimirjeve izmišljotine ).
profesor m
07. 04. 2019 10.13
-27
ja pips ti si to kupu... sam jezdic je tomosa sam sfriziral na 160KM in dodal prenos na prvo kolo 5Konjev,...dva konja ima pa se spuscena zraven,...lahko celo bager slepa...da ne govorimo kasen je auspuh...kaj pa to....hehe
JackSparrowwvv
07. 04. 2019 10.15
-31
resnicaosvobaja
06. 04. 2019 19.28
-15
Dars kot organiziator štirih brezplačnih usposabljanj voznikov motornih koles, je danes žal zaradi polne zasedenosti moral odsloviti voznika Tomosovega motorja z neverjetnimi 160 KM zaradi neustreznega in pomanjkljivega osnovnega znanja vožnje z motorjem
FjallRaven
06. 04. 2019 20.25
-22
Pa tudi tist pripomoček pri nagibanju je prec zaseden...
profesor m
06. 04. 2019 21.53
-26
baje da ni pravocasno homologiral novega spojlerja za uspuh,...k ga je izumu za bager,...zdaj pa ga je na tomosa predelal in ima nore toplo hladne ucinke...in od 160 konj se dva spusti v prosti tek
najvsivedo
06. 04. 2019 19.13
+10
Graziano pa še prav imaš...Če daš Marku roko je isto kot ,da si se spoprijateljil z hrvatom.
SamŠeSTRUP
07. 04. 2019 09.14
-20
po komentarju zgleda, da nimaš dosti prijateljev...
profesor m
07. 04. 2019 10.15
-30
profesor m
07. 04. 2019 10.15
-26
mzvezda
06. 04. 2019 19.12
-22
Marc bo prvak!! Pa še rima se...hehe:))
FjallRaven
06. 04. 2019 17.37
-23
nova suverena zmaga BAU z dučetom v WSBK.... PET pot pod noge....BAU si zasluži sedež GP19 namesto PET
dugi159
06. 04. 2019 21.55
-24
FjallRaven
07. 04. 2019 07.56
-24
Očitno je BAU tist k dela razliko vsaj zdaj na začetku. DAV se mi zdi malo zgubljen. Skor ne verjamem, da bi pozabu dirkat. Možno, da se še ni navadu novega V4
resnicaosvobaja
06. 04. 2019 16.31
-20
Koliko dirk v nizu je Rossi brez zmage ? Koliko dirk v nizu brez zmage ima Yamaha ? Manj?
resnicaosvobaja
06. 04. 2019 16.23
-19
.... nimate pojma ne o motorjih še manj pa o dirkanju, čist enostavno...hehehe ....Jezdič zagotovo veš verjetno več, vsaj od mene, ampak zakaj si napisal besedo dirkanje s črko i
FjallRaven
06. 04. 2019 17.38
-20
resnicaosvobaja
06. 04. 2019 13.20
-21
Ko bo Rossi zapustil motoGP bo vse drugače. Navlake se je treba kdaj pa kdaj tudi znebiti
profesor m
06. 04. 2019 13.38
-21
verjemi da se svet ne bo ustavil niti moto gp....nihce ni nezamenljiv,...se jezdic s 160KM sfriziranim tomosom ne......tud po fuhrerju se ni,... ta scet se pa vrti, ce si al pa te ni..
.jezdimir
06. 04. 2019 15.49
+22
Ko bo Rossi zapustil motoGP bodo itak dirkali samo še italjani iz njegove akademije, za vas pa ostane samo še nogomet in vaš pinki svet, ki mu je prihodnost v skrbno varovanih getih,zaradi širjenja neustavljivih epidemij...hehehe
resnicaosvobaja
06. 04. 2019 16.17
-18
Zaupaj nam raje, ali uporabljaš originalne Tomosove spoilerje za hlajenje zadnje gume ?
Pusimir
06. 04. 2019 17.14
-24
To Jezdi......povej jim kako se strezejo stvari. Pol pa ob 10h pr meni ane Jezdi moj motoristek...
profesor m
06. 04. 2019 21.39
-24
jezdi glih je akrapovic klicu ce bi ti kot ekspert za uspuhe lahko za njega delal...k zdaj bodo zacel nov program za betonarne in bageriste,..
profesor m
06. 04. 2019 21.41
-22
pusimir, bojim se da sem vidu sfriziranega tomosa z ekstra susuhom...parkiranega pri bageristu kod betonara....mi dispiace...
iga_biba
06. 04. 2019 12.44
-38
kakšno premirje neki? 40 desetletni zimzeleni prekaljeni lisjak preveč zavida tem mladeničem, ki ga prehitevajo po levi in desni in se ne more sprijazniti s tem, da je njegov časi mimo. že deseto leto nič od njega (no tu pa tam se mu posreči, v glavnem zaradi napak drugih) on pa še kar vztraja, do abrahama, ko ga bodo dvigovali na motor.
Petarda10
06. 04. 2019 10.32
+3
Ko rossi zakljuci kariero bo ta sport postal ena velika zalost
BenBostrom
06. 04. 2019 11.04
-23
Potem se boš pa zbudil....šport bo šel dalje ko tudi ostalih akterjev ne bo....prihajajo mladi nadobudneži,željni zmag in bo še bolj napeto....tako kot stara garda počasi odhaja tako bo tudi z navijači in nov dirkač bo prinesel nove navijače
NisteResni
06. 04. 2019 13.23
-16
Upokojili so se Maradona, Pele, Ronaldo, Ronaldinhio. Upokojili so se Jordan, Wilt, Abdul, Bird. Upokijila sta se Mike Tyson in Casius Clay(Ali). Umrl je Senna. Bistvo ki ti ga hocem povedat je, da gre šov naprej....
NisteResni
06. 04. 2019 13.24
-27
Pa ne mi s Šumijem, ker F1 so unicila pravila.
profesor m
06. 04. 2019 13.40
-25
resnicaosvobaja
06. 04. 2019 08.51
-33
Vsi, ki ne vozite" težkega" motorja , se prosim vzdržite komentarjev o motoGP, kakor se tudi navijači vzdržijo komentiranja o nogometu, ki nimajo lastnega stadiona.
profesor m
06. 04. 2019 10.18
-28
resnica tezko bos to vedu kdo kaj vozi,...jezdic trdi da ima sfriziran tomos s 160 KM ....hehe
resnicaosvobaja
06. 04. 2019 13.21
-23
NisteResni
06. 04. 2019 13.27
-26
Haha resnica dj ne prbiji, zato k nimam težkača ne smem komntirat, eni smo odrascal z motori.... pa ne s fleksrji
.jezdimir
06. 04. 2019 15.39
+24
Problem ni da mlečnozobci nimate niti mopeda ampak ker nimate pojma ne o motorjih še manj pa o dirkanju, čist enostavno...hehehe
FjallRaven
06. 04. 2019 15.44
-24
cmirko bo zdele imel velik dela z minusi in plusi...siromak
profesor m
06. 04. 2019 21.44
-24
jezdi ja imas prav,...se pri hondi jih zanima kako si ti tomosa sfriziru na 160KM ...in s spredaj zadaj prenosom pogona...tako da ti moram priznat imas prav...ampak res
NisteResni
08. 04. 2019 11.57
-15
resnicaosvobaja
06. 04. 2019 08.45
-19
Za Yamaho bi bilo odlično, če bi lahko testirala z Marquezom, da dobi jasno sliko, kako dober motor imajo in kaj mu ne manjka.
profesor m
06. 04. 2019 09.25
-24
resnica ali pa bi dobili odgovor kako presenetljivo dober je mm,...pa to komu ne bi bilo vsec
Booooooooooring
06. 04. 2019 09.55
+44
resnicaosvobaja in profesor m, ravno to ves čas razmišljam. sem rossijev navijač in proti marquezu nimam popolnoma nič in bi res rad videl da bi marquez kdaj testiral yamaho da vidim koliko je dejansko močna, ker z leti pač refleksi nekoliko popuščajo in vsak dirkač ima svojo idealno linijo. bojo prišle dirke ki yamahi ne ustrezajo in bojo vidli da napredka dejansko ni, tega se najbolj bojim. dejansko bi rad videl marqueza na kateremkoli drugem močnem motorju. želim mu uspehe samo če jih dela samo s hondo to ni to.
profesor m
06. 04. 2019 10.31
-26
lepo si povedal booring....lepa beseda lepo mesto najde,...in kot navijacu vr ti zelim vse dobro,...veliko uzitkov pri spremljanju skozi celo sezono gp....morda tudi obisk kaksne dirke v zivo...predvsem pa varno na cesti,.. je pa tako da motosport ni tekmovanje posameznih dirkacev ampak ekip, terena, tehnologije, izbora gum, tisoc detailov...motor se dobesedno do zadnjega sraufa prilagaja tekmovalcevim lastnostim, tako da edino primerjavo ki jo zares dobimo je znotraj ekip,..pa se tam ni to isti motor,..... dokler bodo uspehi bosta verjetno mm in honda nerazdruzljiva...ker ne gre le za menjavo motorja kot tehnicnega paketa...gre za to da se mora ekipa preinstruirati na novo poleg tekmovalca in se s tem zacne ucno obdobje....kar pa v tekmovalnem sportu seveda ne da konstanynih rezultatov,... mislim da gre za to...in dokler bodo uspehi dvomim da bo mm ali honda tvegala da se to zgolj iz radovednosti prekine..
BenBostrom
06. 04. 2019 11.09
-26
profesor ++...ampak dejstvo je da potiho si vsi nekako želimo marca na kakšnem drugem motorji...niti nas več ne zanimajo naslovi ampak zgolj tisti "firbec" kako bi se zlil na drugi znamki....verjamemo da bi se,samo vprašanje časa koliko bi rabil in seveda kako bi ekipa se odzvala....mogoče moja tiha želja bi bila marc na ducatiju ker verjamem da bi ducati dal marsikaj da osvoji naslov če bi le marc bil na voljo in tudi zagotovo bi ga drugače poslušali kot JL.....počakajmo še nekaj sezon...moje predvidevanje ki sicer ni ravno merilo ali želja je po 10.naslovu k ducatiju ali KTM-u
profesor m
06. 04. 2019 12.18
-26
ben vem kaj mislis, ..ampak bodimo realni nas firbec je eno,...sport pa je velik biznis...tam pa so stevilke eur, usd prevec pomembne pri vsakdanjih odlicitvah,... o ni tako k z nami ko te zamika nov motor,..pa nekaj casa se upiras pol pa si reces..pa dajmo zamenjat,😀... po moje je bj realen scenarij, pa samo ugibam, da bi po koncani aktivni tekmovalni dobi, ali ko bo morda dosegel dovolj, ostal brez izzivov, sel po pedrosinih stopinjah priti ktm,...pobudnik tega manevra pa redbull,..ne vem prosto ugibam
resnicaosvobaja
06. 04. 2019 13.26
-19
Jaz nisem navijač nikogar, sem pa simpatizer Marqueza in sovražim aroganco . Mogoče bi mu morali dovoliti nekaj testiranj z Yamaho pod pogojem, da če izvleče več iz Yamahe se Rossi upokoji. Bi šlo ?
.jezdimir
06. 04. 2019 15.37
+21
Sem takoj za, ampak pod pogojem da enako velja tudi za podleža, naj se pobere ko ne bo boljši od Rossija, ne pa da zanjga ni nikoli pravil...hehehe
profesor m
06. 04. 2019 21.48
-22
jezdi sam kaj ce bi jim ti s sfrizirano tomosko pokazal par trikov,....tiste ki si jih zadnjic bageristu,... kolk je on pol uzivu....ga ni blo za vstavt
psiho100
06. 04. 2019 07.38
+11
Ja eni ste pametni. Če gre moj motor 300 pa od kolega 280 bo kolega mene kr pihnu.no ne bo. Dajte rosiju hondo za pol ure pa se bo vidl kdo je legenda...
profesor m
06. 04. 2019 09.31
-24
to je moto sport, ni tek,...tekmovalec in ekipa in tehnologija in vsakokratne razmere.....kdor zlozi vse v paket,...je ovekovecen....sicer pa samo koncna hitrost ne pove veliko...to bi ze moral vedet ce spremljas ta sport...pol bi ducati pretekla leta pometal s konkurenco pa ni bilo temu tako
profesor m
06. 04. 2019 09.32
-28
to je moto sport, ni tek,...tekmovalec in ekipa in tehnologija in vsakokratne razmere.....kdor zlozi vse v paket,...je ovekovecen....sicer pa samo koncna hitrost ne pove veliko...to bi ze moral vedet ce spremljas ta sport, ni nihce pameten....pol bi ducati pretekla leta pometal s konkurenco pa ni bilo temu tako
FOX1969
05. 04. 2019 21.36
+34
Med šampioni kot sta MM in VR ni bilo nikoli prijateljstva in ga tudi ne bo , moralo bi pa biti spoštovanje z ene in druge strani !
tarzan13
05. 04. 2019 21.13
+36
profesor m
05. 04. 2019 21.34
-46
jezdic je car...rosi se pred njim skrije,..hehe