MotoGP

Marquez: Od 1. januarja dalje nisem več prvak. Bil sem prvak, zdaj sem zgolj dirkač, ki se bori za naslov

Sepang, 01. 02. 2018 15.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Španski dirkač Honde Marc Marquez se je po testiranjih v Sepangu v sredo vrnil na rodna tla. "Od 1. januarja dalje nisem več prvak. Bil sem prvak, zdaj sem le še zgolj eden več v karavani, le še eden več, ki se bori za naslov," je povedal zbranim novinarjem na prireditvi španske motociklistične zveze.

Marquez meni, da od 1. januarja dalje ni več prvak.
Marquez meni, da od 1. januarja dalje ni več prvak. FOTO: AP
Od 1. januarja dalje nisem več prvak. Bil sem prvak, zdaj sem le še zgolj eden več v karavani, le še eden več, ki se bori za naslov. Marc Marquez

"V Sepangu se je vozilo zelo hitro. Lorenzo je odvozil absolutni rekord steze, vsi dirkači smo imeli podobne ritme, toda zdi se, da sta Ducati in Lorenzo znova na zelo visoki ravni. A predsezona je zelo dolga, za vse bo še čas. Vsi vemo, da je Lorenzo sposoben vsega in je zaradi tega osvojil pet prvenstev. Ni novinec, že lansko sezono je zaključil zelo dobro," je na španskih tleh izpostavil Marc Marquez

"Ducati je dal en korak naprej, tako kot vse ekipe, imeli bodo konkurenčno ekipo, njuna dirkača sta bila zelo hitra, toda v Maleziji jim je šlo zelo dobro. Moramo videti, kako jim bo šlo še na preostalih dirkališčih," je pojasnil aktualni svetovni prvak, ki pa sam pri sebi besedico 'aktualni' izpušča. Zakaj? "Od 1. januarja dalje nisem več prvak. Bil sem prvak, zdaj sem le še zgolj eden več v karavani, le še eden več, ki se bori za naslov. V Katarju začnemo vsi z ničle, favorit za naslov sem prav toliko kot vsi ostali," je orisal MM93. 

Honda bo tudi letos stavila na prilagodljivost različnim stezam
"Po prvih testiranjih je težko reči, kje so naše dobre in šibke točke.  Ena izmed naših dobrih lastnosti preteklo sezono je bila ta, da smo se dobro prilagodili na vse pogoje, to je bilo najpomembneje. Kar se tiče samega pogonskega agregata pa je kar nekaj stvari za izboljšati, a imamo veliko časa pred seboj," je še pristavil Marquez.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (200)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

NoExit
03. 02. 2018 22.56
+0
Dej dej ..si bil pa ja več v pesku ko na asfaltu hhhh..pa koliko motorjev skup strupal ...hhh sreča je opoteča !
rr3
04. 02. 2018 14.11
+2
Iz peska premagal vse po vrsti in postavil nov mejnik v osvojenih naslovih. Tud dobr, če ima čas vmes potičke delat, ko se drugi neki brezvoljno matrajo, zakaj pa ne.
iga_biba
03. 02. 2018 13.55
+4
kar smeji se mi od 180+ komentarjev je 170 komentarjev od Chanfra..nighti..minister...jezd. ki se pogovarjajo sami seboj in se tolažijo kako velik je njihov idol in legenda motoGP BIVŠI prvak vr , da povzamem njihov nivo - hehehe
nightifly
03. 02. 2018 14.08
+1
Spet vse narobe razumel . Recimo,da ste solarcek in ste pred katedrom podal svojo 'ekspertizo', no, naj vas malo pocrtam s tem . Toda profesor z vsebino te vase ekspertize nikakor ni zadovoljen ,ker vase izvajanje ne predstavlja tistega kar je napisano v skripta . Torej vam mora nekdo povedati ,pardon ,predstaviti snov ,ki predoca resnico oz. realnost. Zdaj ko vidim ,da ste tudi vi eden od bolj tdih ,ki slabo obvladajo percepcijo in analizizirajo se slabse data je bolje , da ta ping -pong koncam . Pustimo majstrom ,da naredijo svoje in vsak po svoje osvoji srca nacvijacevv.
nightifly
03. 02. 2018 14.10
+0
Baby face,,,,rumeni drzimo pokonci to stran ,da ne omahne v pogubo. Pa ja ne boste tudi tega zanikal ? Dejstva govorijo temu v prid.
rr3
03. 02. 2018 14.14
-1
Najprej loči pogubo in idiotizem. Aja ne moreš ker si prebutast. hahaha
LightningBolt
03. 02. 2018 14.30
+0
Tolažba je slaba izbira besed. Recimo, da bo imel MM dolgo kariero in bo osvojil veliko naslovov ter postavil veliko rekordov. Ko se bo njegov čas iztekal ali se boš tolažil? Ali boš več kot zadovoljen z vsem kar je v karieri dosegel? In ko ga bodo drugi mulčki začeli prehitevat in bodo navijači teh mulčkov začeli pametovat da je MM zanič, kako se boš odzval? Boš mogoče rekel da so res dobri, ampak da jim manjka še kar nekaj naslovov da ga dohitijo/prehitijo? Ali jih boš spomnil, da se zgodovine ne da izbrisat in da kljub temu, da prihajajo hitrejši mulčki, je MM še vedno velik dirkač zaradi njegove bogate kariere?
onefivefive
03. 02. 2018 14.56
+0
Chandra sicer ne vem koliko casa si tu vendar tale nivo je posledica vr navijacem na podlagi 2015...prek tega ni bilo.Kam je vse skup pripeljalo pa sam vidis?Zalost v glavnem.
JohnnyMueller
03. 02. 2018 17.58
-4
Meni osebno je Stoner boljši kot Marc, čeprav nima toliko naslovov. Bosta pa oba zapisana kot zmagovalca, ki sta končala pri vrhu, ne pa kot Tine Roza, ki bo zgleda vztrajal dokler ne bo zadnji, hohoho.
Achilleus
03. 02. 2018 12.42
+0
Nekaterim ni jasno, zakaj tako komuniciram z njimi. Celo si dajo samopohvalo, kaksni poznavalci so...in kako ne razumem. Dajstvo je, da je taki nemogoce rszlagati, kaj je motogp...ker se v tehnologijo ne razumejo..poznajo stvari iz tiska in intervjujev. To ni dovolj, da se lahko imas za poznavalca. Zato chandra, muha, jezd in ostali...vedite, da vase znanje ni dovolj kakovostno, da bi z mano odpirali take debate. Muha obicajno tu pise stvari...ki mu pasejo...po nekje dveh dneh od izida v medijih. Muha..ti si samo posrednik informacij...ne pa poznavalec!!! Tudi ostali sledilci...niste dlje od tam. Zato vam predlagam, da najprej odrastete v razumevanju tega sporta...sele nato zacnete prebirati moje komentarje, ki bi jih lahko imeli za neke vrste GP Biblijo, ki vam jo podarjam vsakodnevno.
LightningBolt
03. 02. 2018 14.17
+3
No, da smo si na jasnem. Nikoli se nisem kvalificiral kot poznavalca. Preprosto rad sledim motogp in navijam za določene dirkače. Se pa tudi dostikrat odzovem na trditve, ki so podane brez neke obrazložitve ali pa jih zaznamuje predvsem blokovska delitev na 46, 93. Glede tebe Ahil pa se strinjam da ni mogoča neka resna debata. Že dostikrat si me orisal kot nekoga, brez neke obrazložitve zakaj tako. Mogoče je tvoje znanje o športu res superiorno, a tvoja komunikacija je temu pogosto diametralno nasprotna.
mzvezda
03. 02. 2018 12.35
+3
Nighty malo pojdi na zrak...sej ne boš nč zamudu...pa upam da najdeš šivanko v snegu.. :) lol
Achilleus
03. 02. 2018 13.51
-4
Otancici
03. 02. 2018 12.09
+7
Agostini incorona Marquez: "Può vincere più titoli di me", Il pilota più vincente nella storia del motociclismo ha individuato il suo erede. Prevedeno: Agostini okronal Markeca “Lahko zmaga vec prvenatev kot jaz “. Naj zmagovitejsi pilot v zgodovini moto dirkanja prepoznal svojega naslednika. Kopirano, prilepljeno in z mojo malenkostjo prevedeno iz La gazzetta dello sport.
mzvezda
03. 02. 2018 12.29
+2
Nighty boš tukaj tudi našel šivanko v senu? :)))))
mzvezda
03. 02. 2018 11.47
+0
Tole jokcanje nekaterih me spominja na Rossijevo izjavo: " V sezoni 2018 bom zmagal na vseh dirkah" Hahahaha jokam od smeha:)))))
nightifly
03. 02. 2018 12.19
+3
Spet vam je zmanjkalo argumentov pa se morate posluziti .......... eh. ! Lep dan .
mzvezda
03. 02. 2018 12.32
-2
a si tiprvi drugi al drugi prvi al prvi prvi? :)))))
nightifly
03. 02. 2018 11.29
+2
Svetujem piscem komentarjev ,da izjave ,kot na primer Agostinija ,dajo prevesti nekemu profesionalcu. Agostini rekel to kar je nekdospodaj napisal. Je pa rekel nekaj podobnega . Ampak to je tako . Zelo vazno je ce ti na jajcka pade opeka ali gosje pero. ,,,,,a ne 'goospoda'. !
mzvezda
03. 02. 2018 11.32
+2
a ti dobesedno prlepm njegov intervju?? Na žalost mi admin tega ne dovoli....ti pa v šolo pa angleško učit... :))) Rekel je točno to, kar sem napisal, očitno si ti prevajaš po svoje...:))) al pa iščeš šivanko v mrvi :))) ne se smešit :))))
mzvezda
03. 02. 2018 11.34
+0
aja, dej pol tisto "podobno" napiši tu gor, da vidmo če imaš prav? Alo da vidmo kaj si boš sedaj izmislil???bogi....
nightifly
03. 02. 2018 11.37
-2
Zvezda ,italijanscina je moj drugi prvi jezik . Obvladam v popolnosti . Vse odtenke celo nekaj dialektov . Xe bene cussi omo ?
mzvezda
03. 02. 2018 11.40
+0
mzvezda
03. 02. 2018 11.42
+1
italijanščina je moj drugi prvi jezik??? hahahahha pa ti nisi iz tega planeta...hehehe dej se mal v roke vzem, pa mal slovnico obnovi:)))))
nightifly
03. 02. 2018 11.55
+0
Pri vas marsikaj ni jasno. Oz. vam ni jasno. Vi veste kaksen jezik je uraden v Ticinu oz. Tesinu ? No ,potem boste verjetno razumel zakaj je za nekoga, ki uporablj prakticno 30 let ta jezik postal prioriteten poleg materinega, ki je jasno prvi prvi jezik cloveka. Vam zdaj kaj bolj jasno. ? Trenutno je slovenscina zelo malo v uporabi, lahko pa se pohvalim , da jo se kar dobro tolcem a ne ? Ja,taki smo Dalejnci. !
nightifly
03. 02. 2018 12.00
+1
Aja,,,,tudi v anglescini sepate. Tisto kar ste nalepil v aglescini ne odgovarja vasi trditvi ,ki ste jo 'prevedel'. Dajte preverit. Sicer pa ,intervjuje Italijianov raje poslusam v originalu, ker je italijanscina tudi zelo kompleksen jezik in ekspresiven obenem . Zelo veliko se uporablja bipolarnost izrecenega . Tirej .....
nightifly
03. 02. 2018 12.04
+1
mzvezda
03. 02. 2018 12.28
-2
Moj prvi jezik je slovenščina, drugi pa angleščina! Ne obstaja prvi-drugi al drugi-prvi...kaj ti ni jasno? Med prvi jezik se šteje materni jezik, vse ostalo je drugi, tretji ipd...hahahaha pa kr tiščiš v svoje...lol :))) Pa šivanko si tut našel v senu, a ne? Bravo, tudi slepa kura zrno najde...:))))
Otancici
03. 02. 2018 10.56
+5
Pred prihodom Markeca sem bil preprican, da je Rossijev rekord nedosegljiv. Zdaj pa niti Ago ni vec varen. Vamos Markec po sedmega, ole torero.
mzvezda
03. 02. 2018 11.18
+5
Agostini je nedavno povedal v intervjuju, da je Marc edini, ki ga lahko preseže!! Agostini bo že vedel!!
MaunelNeuer
03. 02. 2018 13.48
+0
Marc španski šampion Marquez!!!!!!!!!!!!!!
mega357949
03. 02. 2018 10.41
+3
Bolj kot berem tele komentarje, bolj se vidi, da privrženci samooklicanega EPP-jevca ne znajo, ali pa nočejo pogledati resnici v oči!! Večni nergači!!!
nightifly
03. 02. 2018 11.08
-5
2245678......''' glejte mozakar, veste zakaj vcasih odpisem nekomu ? Prvic zato ,da pojasnim moj prejsnji post ali pa odgovorim na pisanje ,ki se mi zdi neresnucno, vcasih tudi zaljivo , ampak tisto niti ni pomembno ker samo kaze dusevni razvoj pisca in njegovo inteligenco. No , nergaci ste verjetno kar vi , pristasi Markota skace, ker ne morete potrpeti, da vas skakalec pride do 10 naslova in prehiti vam nepriljubljenega dirkaca , ki vam je v peti samo zato , ker ima pac toliko rekordov in nesmrtno priljubljenost v svetu. No ,jaz sem vam zdaj napisal dejstvo , resnico ,realne podatke . Upam ,da niste se eden v nizu clovekof, ki potvarjajo vse skupaj . Dejstvo je ,da je tako kot je . In vas Marko skace bo moral se veliko peska stresati iz kombinezonov, da bo prehitel Velikega ,oz. kar nekaj jih je pred njim . IN ZAPOMNITE SI ,zmage niso vse . Biti prisoten v srcih ljudi - to je vazno .IN TO NEKDO GRADI CELO KARIERO,.tega se ne da kupiti z zmagami. Jetako ? Seveda je ,ker drugace tudi ne more biti.
nightifly
03. 02. 2018 11.13
-4
Pa se nekaj glede samooklicanega . Vidite ,tudi tukaj vam sepa znanje, informiranost. Rossiju je bil uradno podeljen castni Doktorat na univerzi v Urbinu . Za to univerzzo pa vemo ,da je ena najbolj spostovanih v svetu.. Torej. Zdaj veste zakaj tudi doktor, ceprav vam lahko izdam skrivnost in je ta naziv dobil od novinarjev ......toliko o samooklicanem . Vi tedite nekaj takega kot ,da bi umazani naciji kricali ,da so zmagali v vojni. A so res ?
mega357949
03. 02. 2018 10.31
+6
Marquez je res ŠAMPION!!! Ves čas realno stoji z obema nogama na tleh in se pripravlja na boj!!! Letos padeta dve kocki, ena s šestico, druga pa z enico!!!!
mzvezda
03. 02. 2018 11.26
+1
THEdocktor
03. 02. 2018 08.33
-2
BO JA V SANJAH
mzvezda
03. 02. 2018 10.24
+1
kwaa se pa ti dereš mulc....a so ti igračo vzel??
mzvezda
03. 02. 2018 10.29
+1
ajaa eni pač ne veste, da v rač. svetu pomeni če pišeš z velikimi črkami, da si nad nečim razburjen oz. po domače se dereš....druga opcija pa je, da si preveč za kompom in ti vid že peša in kile ti grejo navzgor:))) mulc bo treba mal na zrak
MaunelNeuer
03. 02. 2018 13.49
-1
THEdocktor
03. 02. 2018 08.33
-3
NERVOZEN SI TI ROŽLE
bus303
03. 02. 2018 08.20
+11
Navijači VR so iz leta v leto bolj nervozni. Mladi MM, bo pri 25ih lovil že 7 naslov prvaka. V naslednjih petih letih bodo padli vsi rekordi italijana, Marc bo kmalu postal najboljši pilot vseh časov.
Bigbadjohn
03. 02. 2018 09.37
+5
onefivefive
03. 02. 2018 09.39
+5
To si zelimo prakticno vsi njegovi navijavici a se zavedamo da bo zelo zelo zelo tezko.Izenacenost 6-8 dirkacev je prisotna kar v preteklosti ni bila.Naslovi so pod velikim vprasajem.Navaezadnje je ze vse pokazal in pravi njegovi navijaci ne potrebujemo vec naslovov ker nam je ze dokazal zakaj zanj navijamo...upajmo pa se na dolgo karijero v tem sportu.
mzvezda
03. 02. 2018 11.28
+2
Res se čuti to provociranje s strani rumenkotov....čas se jim izteka...kmalu se bo začelo zares....le kakšne bombice bodo med prvenstvom pisali?? No ja če ne bodo vsi kar naenkrat poniknili...
nightifly
02. 02. 2018 22.25
-8
Nekdo je spodaj napisal ,da je Marko skace kralj zadnjih sezon ,into z ognjem in mecem ,,,ter seveda z zalitvami skusa vsiliti in vbiti v glavo drugim . Dragi gispod Pisec, ki take pisete , to je v bistvu insult za nas , ker dejansko sttanje v tem sportu perfektno zaznavamo in analiziramo . To pomeni samo , da ste toliko primitiven ,da to isto vaso lastnost skusate podtakniti drugim , in kaj to pomeni ? Da sebe intelektualno nezasluzeno dvigate . In consequentia,bi vam moral nekdo gentlemansko vreci v obraz rokavico. Je tako ? Veste ,tudi nasprotnike je treba spostovati . Podcenjevalni odnos se je vedno koncal slabo. Mar ne + ?
bus303
03. 02. 2018 08.21
+4
Bigbadjohn
03. 02. 2018 09.44
-4
Eh...karavane lajajo, pes gre pa dalje in dol mu maha....nightfly, škoda energije za take..ma kakšni nasprotniki pa spoštovanje, hehe... v svoji mikromajhnosti ne vedo, kaj nasprotnik sploh je- ker jih noben ne opazi... zato pa kle skušajo vzbuditi pozornost, boh jim jo požegnej!
mega357949
03. 02. 2018 10.34
+4
V tem članku ni bilo omembe EPP-jevca! Samo o Šampionu Marquzu!!!
Achilleus
02. 02. 2018 20.22
-2
Chanfra..nighti..minister...jezd..in ostali faloti..Se vidimo v sezoni 2018..ko vas bom prel. In boste sper izgovore vlekli...lazi...in predvidevanja. Ne pozabit s dabo vzet se burnerja in bojca46..kaktusa...
LightningBolt
02. 02. 2018 21.04
-4
Saj bi se hotel začet kregat, ampak ko nam rečeš, da smo pa faloti, se mi zdi pa tko ok, kul in štosersko. Ej ni panike, pa upam da bo brez laži. Dokler se strinjamo, da se ne strinjamo je vse ok.
LightningBolt
02. 02. 2018 21.06
-3
LightningBolt
02. 02. 2018 21.24
+0
Kaj? Od kje pa to? Daj razloži od kje ti zdaj spet ta ideja?
LightningBolt
02. 02. 2018 21.57
-1
Nikjer nič jasno ne piše. Če že nekaj trdiš, potem lahko tudi obrazložiš, kaj te je na to napeljalo. Česa te je strah? Da razlaga ne bo držala vode?
nightifly
02. 02. 2018 20.00
-1
Achilleus 02.02.2018 18:13 Kanglice in lopatke v pesku so v vasi domeni. To je vse, kar znate. Ni ga junaka, ki bi bolj mozato in zrelo..odlocno jemal dirke in vse okrog njih. Tega Rossi ne bo nikoli dosegel# # # # # # # # resnicno vvas ne razumem. A vi to nalasc potvarjate stvari ,ki so zapisane ,posnete ,filmane ? Ste spremljal prvenstva od -recimo 1996 leta naprej ,ce ne prej ? O kaksni mozatosti govorite ? Cigavi ? No , ce bi bil tu hardwhore bi gladko napisal ,da Lazete, jaz vas ne bom imenoval Laznivec,ker je impresija subjektivnega korena . Toda nekomu pripisovati nekaj za kar je zasluzen verjetno kdo drug - se mi zdi pa nekorektno. Veste ,motoristi recemo prijatelju ,ali pa nasprotniku ,,,,, pisuka tip je car ali kaj podobnega . Tu tega spirita ni . Tu je samo dokazovanje necesa kar ne obstaja . Ce sem zleht bom napuisal - Vale jih ima 9 v zepu , vas pa ne . Veste ,zame je vsaka dirka nekaj posebnega , in na startu pozabis ,da ima nekdo 115 zmag . On starta za tisto dirko ,ki jo mora zmagati ,pika in amen .
onefivefive
02. 02. 2018 20.18
+0
Nighty,ce si glede na post ti motorist in po vsem kar si napisal zgoraj potem si sam sebe zastrikal ko marcu reces marko skace...namesto da je glede na pokazano nekaj posebnega.Le kaj naj si clovek misli ob tvojem protislovju?No,to ti najbolj ves,ne dvomim.
Achilleus
02. 02. 2018 20.20
-2
Nighti...manj sanjaj in vec realnosti sprejmi. Bos presenecen..kako zmotno zivis...
nightifly
02. 02. 2018 19.50
-2
chandra 02.02.2018 19:01........Men osebno je pa kul, da je dirkač zajebant, štoser, da ima nek štoserski karakter, sploh da se je zmožen norčevati na svoj račun (nekatere čelade od rossija so polne samoironije). Res si ne želim, da motogp postane zbirališče resnobnih, brez smisla za humor, sterilnih voznikov tipa Lorenzo.=# # # # #/+?,- '.@€&_():;"////// tocno tako . Tako kot vecina ljudi ne razume duse pravega Rocka, ki je nacin zivljenja ,ne pa samo brenkanje na strune . Tudi Motorje in vse kar je povezano z njimi je treba imeti rad , jih imeti v krvi. Kdor je mesece , noci in noci rihtal ,sraufal ,iskal kose po svetu in spal v blatu na dirkah ,potem verjetno ve o cem govorimo. Biti sminker je enostavno prelahko ,a ne ! ++++++
onefivefive
02. 02. 2018 20.06
-2
Chandra...tvoj komentar ima smisel,res je,a tu igra najvecjo vlogo pogled nekoga,nekdo to kaze navzven,nekaterim pa notranjost v sebi pove vse...torej karakter nekoga ni merilo za uspeh.Kar se rocka tice pa v danasnjem casu nas je malo,zelo malo ki se odklopimo ob Led Zeppelin-the black dog...
LightningBolt
02. 02. 2018 20.57
-2
Moj komentar je bil predvsem odgovor na pojem kavalirstvo, ki se je pojavil večkrat in če bi se še nekajkrat, bi se mogoče sprejelo, da so dirkači kavalirji. Pa po mojem mnenju niso, so odbitki, ki jim ni para. Tako je od začetka pojava tega športa, to so ljudje, ki so pripravljeni riskirat. To so ljudje ki delujejo mimo zdravega razuma. Kateri kavalir pa bo razumel norce na Isle of Man, še posebej tiste norce, ko so dirkali in dosegali neverjetne hitrosti, ko motorji še niti zadnjega vzmetenja niso imeli? Zato so se mi sklicevanja na kavalirstvo MM93 zdela brez logike. Saj on je ziher ornk pršponan tja v glavo. Seveda ni potrebno, da je vsak zajebant tipa Rossi. So še drugi odkloni od "normalnega" in prav je, da je vsak svoj karakter. Drugo so pa seveda uspehi, nizanja rekordov. In ko se oboje poklopi, torej rekordi plus odbit temperament potem je super. Glede rossija je pač tko, da je zelo priljuden, je štoser, plus ima osvojene izvrstne rezultate. S svojim štoserskim temperamentom in rekordi je k motogp pritegnil širše množice, kar je dobro. Gledalci, vsaj nekateri, med njih spadam tudi jaz, pač potrebujemo še kaj več kot zmagovalce, da začnemo za njih navijat. In če se vrnem na kavalirstvo in tenis: Jaz bi si z veseljem ogledal dvoboj med Federjem in John McEnrojem. Za koga bi navijal? Ali za najboljšega umirjenega kavalirskega tenisača ali za nekoga, ki ruši vsa živa wimledonska pravila?
LightningBolt
02. 02. 2018 20.59
-2
aja, da ne pozabim: Keep on rocking in a free world!
onefivefive
02. 02. 2018 21.05
-2
nightifly
02. 02. 2018 19.40
+3
Ekskluzivni iterview s Stonerjem ,ki pravi : od Lovrenca Jorga sem pricakoval veliko vec. Stonerju dam zelo prav . Sicer je Duc celo sezono minimizarl porazne rezultate ,toda Jorg bi moral realno pokazati vec , samo ce pomislimo, da je bil to zmagovalni bolid,motocikel , .....
Achilleus
02. 02. 2018 19.47
+0
Se strinjam...zmagovit motocikel. Zmagovit motocikel, ki mu je nacrte prekrizala zmagovita narava Marqueza.
onefivefive
02. 02. 2018 19.52
-2
Je pa vseeno potrebno priznati da je Jorge z kilometri tudi cedalje bolje vozil duklna...pa tista smola v brnu mu je tudi podest odnesla,tak da navsezadnje niti ni bilo tako slabo.
Achilleus
02. 02. 2018 20.54
+0
Ma sej Lorenzo se bo unesel. Muhin namen ga je blatit. To pocne, ker ve, kaj je bilo 2011 in 2012. Potem zeli ta neuspeh upraviciti. Dejstvo je, da bi MM93 lani bil prvak z Ducatijem, Yamaho, Tech3, LCR...brez tezaw.
mzvezda
02. 02. 2018 19.16
-3
Torej, Nightflyu, Jezdimirju in PSministru se je dokončno odpelalo......
THEdocktor
02. 02. 2018 19.24
+2
THEdocktor
02. 02. 2018 19.24
+2
nightifly
02. 02. 2018 19.36
-1
onefivefive
02. 02. 2018 19.39
-1
AS1983
02. 02. 2018 18.37
+6
Marquez je trenutno kralj motogp-ja, 5 sezon je v tem najmočnejšem razredu in je bil kar 4-krat prvak, in upam, da bo še prvak v bodoče
Achilleus
02. 02. 2018 18.40
+2
PS2Xministri
02. 02. 2018 19.16
+4
nesporno...prvak 2017..in markopuzič 27 x....vse se šteje.
onefivefive
02. 02. 2018 19.38
+0
Daj minister ne bluzi.Marcu noben naslov ni bil podarjen ampak prigaran,nekateri prvaki so imeli lazjo pot.Za naslov je treba dirkat ne pa lapat na glas.
PS2Xministri
02. 02. 2018 19.46
+3
Nobeden ne trdi da mu je kaj podarjeno jaz sem samo trdno prepričan da je imel Pedrosa motor kot Mark bi se pri Marku stvari obračale drugače.
onefivefive
02. 02. 2018 19.57
+1
Ok ministet glede na tvoje nesede se vprasaj na koga ni ti dal recimo vec da imas taka dva v ekipi??Recimo da imas prav na polno potem bi Dani v preteklosti moral osvojiti vsaj en naslov kar pa zal ni uspel in potemtakem bi se vsak odlocil za prvaka kajne-recimo da tvoja teorija drzi do potankosti.
PS2Xministri
02. 02. 2018 20.09
+3
A potem priznaš da se Mark vozi z boljšim materjalom....pri Yamahi ni teh kalkulacij.
onefivefive
02. 02. 2018 20.22
+0
Jaz sem te vprasal glede na tvoje besede kako bi ti naredil oziroma s stalisca mostva.Da dajo marcu vec pozornosti sicer ne vem,me pa tudi ne bi cudilo,saj prinasa naslove,torej zasluzeno se sedi na trsem stolu rajse-pac moj pogled je taksen.
PS2Xministri
02. 02. 2018 20.30
+2
Vem kaj bi mi rad povedal ...samo si kdaj opazil ko je bil Rossijev sovozać Lorenzo kakšno razliko in sedaj ko je Vinales????mislim da bi moral Pedrosa in Mark imeti do takrat ko se vidi kdo je bližje naslovu iste pogoje.
onefivefive
02. 02. 2018 20.43
+1
Popravi me ce se motim, a 2013 nista bila na istem?Po tistem letu je pa itak se vidlo vecji potencial v marcu.Kar se pa politike yamahe tice pa ne veva ne ti ne jaz ozadja...lahko da ubogajo valentina zaradi tretje zadeve...ne vem...pa verjamem da bi Jorge se vedno vozil yamaho in kak naslov prinesel da ni valentino prisel nazaj v ekipo...ampak tako pac jaz mislim.Me ne moti ce seda na enega vec,mi je povsem razumljivo,ampak prvo leto naj imata isto pozornost kar pa mislim da Dani in Marc sta imela.
najvsivedo
02. 02. 2018 20.48
+4
onefivefive...če bi imela YAMAHA leta 2015 tvojo teorijo potem bi bil Rossi prvak in ne Lorenzo kjer bi se verjetno YAMAHA BOLJ POSVETILA ROSSIJU TAKO PA VEŠ KAKO JE BILO.
onefivefive
02. 02. 2018 21.00
-2
Samo moras pa tudi priznati da po polovici 2015 je rossi sam na zalost zapravljal tocke in kar je druga polovica prinesla je bil plod dobre voznje jorgeta in ekipa pa mislim da nobena ne bi ukazal drugemu da mora delati tako da bo drugi prvak.Realno 2015 mislim da nihce jorga ni mogel ustaviti.Po drugi strani pa glede na slavnostni zid mislim da je bila najvecja napaka yamahe da sta jorge in valentino bila zopet v ekipi in ta muzika ni nikoli igrala skupaj dobro.Po domace yamaha ni imela tu prakticno kaj narediti.
najvsivedo
02. 02. 2018 21.16
+7
onefive...realno 2015 mislim da nihče jorga ni mogel ustaviti......SE HECAŠ????ravno tvoj je odigral glavno vlogo...he.he..he
onefivefive
02. 02. 2018 21.53
+0
Ja moj bi ga lahko ustavil,verjamem ja,sam je tvoj zalajal v napacno smer.Namesto hvala za 5 tock v Avstraliji mu je natrosil javno neumnosti.Lepo bi odvozil malezijo in valencijo in bi tiste 4 pike polovil na stezi in ne na mikrofonu...itak 2015 vsak po svoje vidi a dejstvo je da se je itak prevec govorilo in premalo dirkalo.Vedno bom mnenja da brez iskre ni vziga....pa smo tam ce ce ce...gledano cez celo leto je Rossi dobesedno zapravil zal popolnoma sam ker tako kot je tisto leto zacel bi moral do konca speljati...brez taktiziranja...ok gremo mimo2015
jezdiimir
02. 02. 2018 22.29
+5
A se bojiš da si v njegovi senci, revček...hehehe
MaunelNeuer
03. 02. 2018 15.24
-4
kar se tiče 2015 je brezveze karkoli bluzit ker kaj je blo v resnici veta samo ona2