MotoGP

Pedrosa: Že gledam proti naslednji sezoni ...

Motegi, 12. 10. 2015 09.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Dani Pedrosa je z odlično vožnjo predvsem v drugem delu dirke za VN Japonske prišel do zaslužene zmage in vnovič dokazal, da se lahko kosa z najboljšimi. Španec je po zmagi v Motegiju prišel na "okus" in že razmišlja o naslednji sezoni, ko bi se rad vključil v boj za prvaka.

V Motegiju je šlo predvsem za taktiko in pravilno obrabo pnevmatik. Steza se je namreč proti koncu najelitnejšega razreda začela sušiti, dirkači pa so posledično precej bolj izrabljali svoje gume za dež. Dani Pedrosa se je tako na koncu veselil prve letošnje zmage, Valentino Rossi pa je na drugem mestu le "ukradel" nekaj točk najbližjemu zasledovalcu v skupnem seštevku Jorgeju Lorenzu. "Dirka od začetka ni šla, kot sem pričakoval. Na startu sem veliko izgubil, nisem imel pravega občutka na motorju, skušal sem se držati na četrtem mestu in potem napredovati. Tudi drugi so precej izrabljali gume, sam pa sem postajal vse hitrejši. Ko sem ujel svoj ritem, sem bil neustavljiv, zato bi se rad zahvalil Hondi, ekipi in prijateljem, da nam je danes uspelo zmagati," se zmage na VN Japonske v Motegiju "spominja" Pedrosa, ki, bolj kot o preostalih dirkah do konca sezone v razredu motoGP, razmišlja o prihajajoči.

Spomin na zmago v Motegiju.
Spomin na zmago v Motegiju. FOTO: Reuters

"Tale zmage mi je dala nov zagon. Odlično se počutim na motociklu, težave z zdravjem so preteklost in priznam da pogledujem proti naslednji sezoni, ko bi se rad konkretno vključil v boj za najvišja mesta v skupnem seštevku. Da, "tuhtam" tudi o boju za naslov prvaka. Mislim, da sem sposoben dirkati z najboljšimi celo sezono."

Do konca sezone so le še tri dirke, z Japonske se dirkači selijo v Avstralijo na Phillip Island, potem v Malezijo na Sepang in na koncu še v špansko Valencio.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (83)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kimica86 .
15. 10. 2015 12.54
+2
Dvomim, da bi lahko bil prvak, a mu želim čim boljšo uvrstitev..
AS1983
14. 10. 2015 20.31
+1
Dvomim, da bo kdaj Pedrosa prvak, lahko pa zmaga na dirkah, kar je dokazal prejšnjo nedeljo na Japosnkem v Motegiju.
Kawasakiyamaha
14. 10. 2015 10.09
+2
Bo pa zanimivo videti kdo se bo hitreje privadil na nova pravila... (standard ECU in michelinove gume) Mislim da ima Rossi tudi naslednje leto možnosti ob teh spremembah ;-)
Kawasakiyamaha
14. 10. 2015 09.44
+1
mislim da Dani lahko osvoji naslov z nekaj sreče in mu privoščim Kar se pa tiče letošnjega leta pa ROSSI ma da dobi 10ko Marqueza je letos pokopalo dejstvo da je vročeglav in neizkušen kar se je najbolj pokazalo v Kataloniji in Aragonu in mogoče v Assnu...
Titus56
13. 10. 2015 23.20
+2
Dani, privoščim ti, da bi bil naslednjo sezono prvak
bossanoga
12. 10. 2015 20.25
+29
Ne morem si kaj, da ne bi komentiral spodnjih komentarjev. Enostavno me boli. Pedrosa je naravnost odličen, kaj odličen, super dirkač Moto GP, vendar nima osnovnih predispozicij za prvaka, to pa so višina in teža, na žalost. Rossi je pravzaprav malo prevelik, ampak to nadomešča s svojim neizmernim talentom in voljo oziroma ljubeznijo do dirkanja. Mark je odličen, vendar še vedno mlad in velikokrat neučakan, Jorge pa je enostavno prevelik narcis, oz. samo vase zagledan, zato nikoli ne bo najboljši, pa čeprav ima zelo dobre vožnje, ampak vedno išče izgovore drugje, kot bi jih moral. Vsakemu, ki spremlja Moto GP vsaj 20 ali pa 30 do 40 let (jaz osebno ga spremljam že približno 45 let, morda celo kakšno leto več) je jasno, da za prvaka v MOTO GP moraš imeti vse, se pravi od talenta, do volje, znanja, dobrega materiala in tudi izkušenj. In pa nikoli, ampak zares NIKOLI SE NE SMEŠ NEHATI UČITI. In tu je največja prednost Valentina Rossija, da se je še vedno SPOSOBEN učiti. Jaz mu privoščim deseti naslov prvaka, ravno tako, kot privoščim naslov Pedrosi in ravno tako spoštujem vse voznike v MOTO GP, pa čeprav mi niso pri srcu. Še vedno me stisne, ko pade Lorenzo ali de Angelis, pa čeprav zanju nikoli v življenju nisem navijal, samo bog mi je priča, da jima padca NE PRIVOŠČIM, tako kot ga ne privoščim Valetu, kot ga nisem nikoli privoščil Schvantzu, Waynu Raineyu ali komurkoli drugemu v dirkah moto gp.
CestniKolesar370Wattov
12. 10. 2015 21.49
+10
Bravo, takoj bi ti dal za pivo in rekel eno življenjsko ali pa dve.
HAILWOODmike
12. 10. 2015 22.01
+6
Callux
12. 10. 2015 22.03
+8
Se pridružujem tudi sam, dal bi za več kot rundo, pa za večino tukaj tudi.. :D
lukidra
12. 10. 2015 22.42
+4
Odlicno napisano, tudi Pedrosa ima ogromen talent saj je eksplodiral v moto3 in moto2... Pokazal je ogromno voljo in vztrajnost v gpju. Še preden je prišel v gp so mu govorili da je premajhen in nebo zmožen voziti tega motorja, pa jim dokazuje obratno že kar nekaj let. Morda nebo nikoli prvak, toda gp brez njega nebi bil in nebo isti.
lioon
13. 10. 2015 00.13
-1
of the road
13. 10. 2015 08.34
-1
erlapsus
13. 10. 2015 18.36
+7
no vsi,ki so v motogp so odlični...nekateri so tam zaradi talenta,nekateri zaradi sponzorjev..nekateri pa ker je tata lastnik dirkališča...PED je top dirkač,ki je zmeraj imel top motorje...svojo višino in težo je odlično izkoristil v nižjih kategorijah...pri motogp to ni več prednost...pa tudi nek večji deficit ni...motorje so mu naredili po meri...še največji problem ima na štartnem gridu,ko le stežka doseže tla...nekaj nam naj bo jasno...za dirkače tovarniških Hond in Yamah je npr.4 mesto..neuspeh...PED je imel in ima podobno podporo kot MAR od otroških let naprej...na žalost ima "steklene kosti"...in to nesrečo,da so vsi njegovi timski kolegi postali sv.prvaki z motorjem,ki ga je on razvil (razen DOV)....po mojem bo imel dobro in zadnjo priložnost za naslov z Michelinkami v 2016...
-TypeR-
12. 10. 2015 20.24
+7
Je kdo slučajno videl posnetek kako se je Crutchlow delal norca iz Lorenzota v Motegiju ?? Neprecenljivo :-))
Callux
12. 10. 2015 20.27
+6
Cal je znan po tem da se rad šali... Se je še precej bolje pošalil iz obeh bratov Espargaro nekaj dirk nazaj v Assnu..
-TypeR-
12. 10. 2015 20.31
+4
Tudi to sem videl, sam tole v Motegiju je bla pa res dobra... pa čeprav ne privoščim poškodbe nobenemu....
Callux
12. 10. 2015 20.32
+4
Se strinjam... Tudi jaz je ne privoščim nobenemu... Mi pa je Cal kar precej všeč, je zelo zanimiva oseba.. Sploh njegov način govorjenja, da reče tako kot vidi, je zelo dobra stvar hehehe
CestniKolesar370Wattov
12. 10. 2015 22.05
+0
Lohk bi dost boljš naredu, če bi mahal z roko pred vizirjem in oponašal napad komarjev. No ja, sej komarji niso več moderni. :D
brezcasni
12. 10. 2015 22.49
-1
on se pa norca lahko dela kvečjemu iz sebe..ker je dober dirkač a...mu manjka tisti zmagoviti naboj in trezna glava
Callux
12. 10. 2015 23.00
+4
Saj tu ni vprašanje ali se dela norca ali ne... Če se rad šali, potem se naj šali, kaj je tu spornega?? Ne manjka mu zmagovalnega naboja, saj ve kako je to zmagati, je tudi bil svetovni prvak... Poleg tega se je moral precej bolj dokazovati, saj je prišel iz razreda Superbike in dejansko uspel doseči tudi tu odlične rezultate...
Booooooooooring
12. 10. 2015 19.36
+7
je pedrosa najmanjši in najlažji v motogp seriji? za informacije bom hvaležen. vedno mi je bil všeč ta dečko tudi ko se mu ne poklapa mi je všeč, vseeno pa navijam za rossija dokler bo vztrajal v tem športu.
mzurry
12. 10. 2015 19.40
+11
Ce ni naj naj je pa med najlazjimi in najmanjsimi pomoje ne da se mi guglat...se pridrozujem najbolj čist in posten dirkac med vsemi in tudi jaz mu privoscim vsak lep uspeh sploh pa lepe fajte z rossijm in to da se po koncu dirke nasmejana objameta in rokujeta...gesta ki je nekaterim tuja
Callux
12. 10. 2015 19.43
+3
Ni najmanjši, vendar je najlažji... Med dirkači v vseh 3 razredih je manjša samo Ana Carrasco, pri teži pa je Dani vodilni... Še najbližje mu je Hiroki Ono, ki je kilogram težji
mzurry
12. 10. 2015 19.47
+1
Callux
12. 10. 2015 19.48
+3
mzurry
12. 10. 2015 19.56
+2
Uuuuuu ceu bajsi...sem videl sedaj na 24ur izjavo komarja kako je najhitrejsi na suhem in na mokrem amu sreca ne dovoli zmage!!!!! Z deangelisom pa žal slabo kaže
Callux
12. 10. 2015 19.59
+3
De Angelisovo stanje se v bistvu izboljšuje, vsaj po zadnjih informacijah ki jih imam... Kritično je samo zaradi krvavitve v možganih, ki pa naj bi bila pod nadzorom.. So mu zmanjšali odmerek pomirjeval in se je celo pogovarjal z zdravniki, so preverjali če se vsega zaveda in dobili pozitiven odgovor... Bo pa imel v naslednjih 48 ali 72 urah še eno slikanje glave.. Zdravniki se naj bi tudi že dogovarjali, kako ga spraviti v Italijo
Booooooooooring
12. 10. 2015 20.04
+0
Callux, mene zanima samo elitna serija torej motogp in ne moto2 ali moto3. pogrešam čase ko smo spremljali superbike serijo. ta je na žalost sam še na eurosportu. zakaj za carrasco prvič slišim? resda motorno srenjo ne spremljam tako kot f1 sam se vseeno trudim sledit.
mzurry
12. 10. 2015 20.06
+2
Callux
12. 10. 2015 20.09
+3
Aha, se opravičujem... Sem mislil da misliš skupno, torej vsi trije razredi vključeni... Drugače gledano samo MotoGP pa je najmanjši in najlažji... Glede Superbike se strinjam.. Glede Carrascove pa je odvisno, koliko spremljaš najmanjši razred...
Booooooooooring
12. 10. 2015 20.43
+2
najmanjšega sploh ne spremljam! iz meni neznanega razloga bolj spremljam moto2 in motogp, moto3 pa enostavno preskočim.
Callux
12. 10. 2015 20.45
+3
Jaz sem ga do lanske sezone bolj malo... Potem pa sem ugotovil, da so dirke zelo zanimive in od takrat spremljam tudi najmanjši razred.. Sam malo pogrešam Moto2 iz leta 2010 in 2011...
Booooooooooring
12. 10. 2015 21.19
+2
superbike sem izgubil željo gledat odkar ni več na slovenskih kanalih in ko sem pred kratkim prvič zaradi slovenca v tej seriji mal šel pogledat mi ni bilo zanimivo ker je bilo preveč novih imen. odsotnost od spremljanja se res pozna. ko bi le hayabuse vozili v tej seriji si lahk predstavljam da bi že v 5 krogih vsi ostali zaostali za 1 krog :D (mal za šalo)
Callux
12. 10. 2015 21.28
+3
Meni gre trenutno v Superbike prvenstvu na živce samo dominacija enega proizvajalca in pomanjkanje zanimanja pri nekaterih drugih...
Booooooooooring
12. 10. 2015 21.47
+2
to da dominira 1 ekipa samo pove da vejo kje so dobri pri izdelavi.
Callux
12. 10. 2015 22.13
+3
No ja, kot kaže se bom moral navaditi na dominacijo Kawasakija.. Mi je pa žal, da Honda, BMW in Aprilia ne kažejo več zanimanja...
14. 10. 2015 03.32
+2
No ja Ducati jih je dohitel kot je videt. Delno je krivo za pomanjkanje zanimanja na Superbike pokrivanje in snemanje. Ki je v primerjavi z MotoGP skoraj amatersko. Včasih ne morem verjet, da so na enakem dirkališču kot MotoGP. Vsekakor pa so dirke dobre. Najbolj mi je pa všečl format dveh dirk.
Prodigy93
12. 10. 2015 15.25
-14
za vse vas statističarje : Marquez je odkar nastopa v motoGP končal 35 dirk pred Rossijem. Rossi je končal pred Marquezom 14 dirk. Razlika je očitna, pa še vedno vas veliko nebo zastopilo. :)
CestniKolesar370Wattov
12. 10. 2015 16.05
+19
Logično, Marquez je star 22 let, Rossi pa 36. Vsem, ki navijamo za Rossija, je jasno, da je pametnejše graditi moštvo na 22-letnem Marquezu, kot pa na 36-letnem Rossiju, to je dejstvo. Ampak model, ti Rossija nimaš med top 3, imaš pa Pedroso. Bog pomagaj... Če bi bili vsi stari 22 let, bi vsi do zadnjega za prvega pilota ekipe izbrali ali Marqueza ali Rossija med aktivnimi dirkači. Pedrose in Lorenza pa pač ne. Da pa Rossi vodi prvenstvo za 18 točk 3 dirke pred koncem pri svojih 36 letih pa pove le eno: Da bi sigurno nekdo imel manj naslovov svetovnega prvaka, če bi Rossi ostal na Yamahi. Če bi pa leta 2003 ostal pri Hondi, pa vprašanje kje bi ostala Yamaha in kako bi se končala era.
Prodigy93
12. 10. 2015 19.11
-18
samo enkrat še slišim da igrajo leta pri tem kakšno vlogo... 2x zaporedni prvak pri 22 letih v moto gpju je ravno toliko impresivno kot možnost za naslov svetovnega prvaka pri 36 letih... vi rosijevi navijači res najdete nemogoče teorije o poveličevanju le-tega :)
Prodigy93
12. 10. 2015 19.16
-11
poleg tega... bilo bi ti povsem drugače če bi podal top3 nekako takole : rossi, marquez pedrosa:) samo zato ker bi tukaj bil rossi v skupini, za druge vam pa je vseeno.
Prodigy93
12. 10. 2015 19.19
-8
sicer če še enkrat preberem tvoj zgornji komentar se v neki večini celo strinjam :)
mzurry
12. 10. 2015 19.21
+8
A to imas ti ze samogovore 8e8o pa kaj ima veze z letosnjo sezono ..... kje je letos magicni decko v katerega hrc vlaga miljone kje ....pesek party in z ianonetom se v prvenstvu bori...dj kvakaj sošolcem v 5razredu take buče
CestniKolesar370Wattov
12. 10. 2015 21.54
+3
Ne, ni res. Ne bi blo drugače, če bi dal v skupino Rossija, Marqueza in Pedroso, ker nam je vsem jasno, da Lorenzo spada v to skupino, Pedrosa pa žal ne. Dejstvo: Rossi je Top 2 že zadnji 2 sezoni. Edini, ki mu gre lahko ob bok, je Marquez. Lorenzo pač ne z lanskoletnim 3. mestom. Pedrosa tut ne, Marquez pa z lahkoto, ker je 2x svetovni prvak in samo napačne nastavitve in material mu letos preprečujeta boj za naslov.
Mitutoyo
12. 10. 2015 22.07
-5
murry ...ti kvakaš tule gor celi sloveniji ....in to pri svojih 43ih !!!!
Profesormarck
12. 10. 2015 12.59
+19
Mogoče se pa mu drugo leto res nasmehne sreča.Jaz mu jo želim ! Vamos Dani .
krnekilojz
12. 10. 2015 13.58
-14
za biti prvak ni dovolj samo sreča in on pač ni dirkač, ki bi lahko osvojil naslov prvaka. Kakšen preblisk sem pa tja pač ni dovolj niti, da bi sedel na hondi pa še kar sedi na tej mašini.
lukidra
12. 10. 2015 16.00
+1
@krnekilojz besede nekoga ki gp spremla zadnje 2 leti...
Profesormarck
13. 10. 2015 08.47
+0
lukidra...moto spremljam vsaj 25 let,še prej,kot je prišel dirkat "deček" rossi.Pa ti ,fantek,kak dolgo ?
Profesormarck
13. 10. 2015 09.11
-2
no mogoče si pa okrcal lojzeka-ali ?Potem se opravičujem za onga "fanteka" .
3r2wbt
12. 10. 2015 12.50
-7
Pedrosa je kot Trnuljčica, ki pa ima razliko z njo, svojega princa, beri Hondo in Repsol, konstantno ob strani, pa se mu kljub temu še ni uspelo povsem zbuditi iz dokaj trdnega spanca. Če so zadnje vožnje pokazatelj, da se dokončno zbuja, je to samo pozitivno za MotoGP cirkus. Prilik je imel precej, če se ob tem upošteva tudi, da je imel ves čas na razpolago konkurenčen material. Koliko ga je oziroma ga ni mogel ali znal izkoristiti, je stvar več dejavnikov. Zagotovo so to tudi poškodbe, vendar se preveč izgovarjati na njih ni stvar resne debate. Tudi drugi dirkači so bili v posameznih obdobjih svoje kariere poškodovani, pa so dosegli boljše rezultate. Tako govori statistika. Njegove omejtive, predvsem subjektivne so kot kaže prevelika ovira, da bi že predhodno slavil naslov prvaka v najmočnejšem razredu. Lahko pa ga še bo.
Prodigy93
12. 10. 2015 12.53
+9
Daniju je vsako leto šlo nekaj narobe, ko je že kazalo na lepe možnosti za naslov, se je nekaj zalomilo. Odlično je to prikazano v dokumentarcu hitting the apex, predlagam da si ga pogledate. Veliko smole je na strani tega dečka. Želim mu vse najboljše in upam da v kakšni prihodnji sezoni pokaže iz kakšnega testa je.
krnekilojz
12. 10. 2015 14.00
-6
seveda že osem let smole, dej ne prbiji Prodigy. On ni material za prvaka in to je to.
Traxyboy
12. 10. 2015 14.01
Prodigy93
12. 10. 2015 15.11
-9
tako je... 8 let smole, rossi pa 9 let sreče :) tako je, žal
Traxyboy
12. 10. 2015 16.24
+3
ti pa retardirano glavo vsa leta, tako je, žal
mzurry
12. 10. 2015 19.07
+7
Prodigy93
12. 10. 2015 12.12
-9
že prejšno dirko sem rekel da ni bila sreča, ko je dani ugnal rossija, pa ste se mi smejali. Pedrosa je več kot odličen pilot, ko pogledaš njegove telesne atribute ga lahko samo še bolj ceniš, ker marsikdo ve kako težko je z njegovo postavo voziti takšen motor. Dani je človek, ki ga v moto gp enostavno moraš spoštovati ali pa nimaš pojma! in v zadnjih letih je marsikdaj dokazal da trenutno spada pred rossija! pa ne mi zdej odgovarjat da rossi vodi v skupnem seštevku, seveda vodi, to vsi vemo. to pa nikakor ne pomeni da je trenutno najboljši voznik v karavani. v celotni sezoni je miljon drugih dejavnikov kot so poškodbe, tehničnme težave, ki še tako dobrega voznika spravijo iz vodilnega položaja.In to se je letos zgodilo z Marquezom in to se že par let dogaja Pedrosi. Skupaj z Lorenzom ti trije tvorijo top3 skupinu moto gp voznikov v zadnjih nekaj letih. Pred tem je bil brez konkurence še Stoner... Še pred njim pa so bila dolga leta Rossija, ko je znal zmagovati kot po tekočem traku. Teh let mu ne more vzeti nobeden, kot mu jih zdaj ne more pričarati nazaj. Lep pozdrav
Traxyboy
12. 10. 2015 12.16
+4
Prodigy93
12. 10. 2015 12.50
+2
odličen konstruktiven odgovor. tvoja kredibilnost je v sekundi padla na nivo 13 letnika.
Traxyboy
12. 10. 2015 13.48
+7
Na tako retardirano razmišljanje kot si ga ti napisal v zgornjem postu,žal, sploh ne morem kaj druzga napisat...Pedrosa top3??? Rossi je pa kaj??? Na tako bedasto pisanje ne morem napisat nič druzga kot "Ti si B U T L".
krnekilojz
12. 10. 2015 14.01
+7
CestniKolesar370Wattov
12. 10. 2015 14.17
+9
V zadnjih letih... Bolj relevantno je gledat letošnjo in lansko sezono. 2014 je končal pred Rossijem 4x, letos pa 3x. Zato si res butl.
Prodigy93
12. 10. 2015 15.06
-5
prav čakal sem tebe da mi postrežeš z svojimi statističnimi podatki. ravno o tem sem razlagal na vrhu, ampak z nepismenimi osebki se tukaj ne da pogovarjat.
CestniKolesar370Wattov
12. 10. 2015 15.56
+6
Lej. Do ducati ere je bil Rossi najboljsi pilot in to gladko. Lani je bil edini, ki je kakor tok lahko sledil Marquezu, letos je visje koncal veckrat, kot vsi ostali posamezno. In Pedrosa in Marc in Lorenzo. Pa lep pozdrav. Sicer pa tut ce ni, svoje je ze oddelal saj je star 36 za bozjo voljo.
Traxyboy
12. 10. 2015 16.29
+5
Friedman, ne se obremenjevat z otrokom l.93, ker je pod vsakim nivojem intelekta....Blagor ubogim na duši.
HAILWOODmike
12. 10. 2015 18.40
+4
mzurry
12. 10. 2015 19.08
+4
Prodigy93
12. 10. 2015 19.15
-5
93 je številka meni osebno najbolšega dirkača. Nima nobene veze z mojim rojstnim datumom, tako da tvoji prehitri zaklučki so brezpredmetni.
mzurry
12. 10. 2015 19.22
+6
Obnasas se kot 99letnik da ne bo pomote ...marqez je 12 letnice sprabil v evforijo in par mehkih tipov zgleda.....žal
Callux
12. 10. 2015 22.27
+7
Da bi lahko trdili kdo spada v top 3, bi morali omenjeni preživeti nekaj podobnega kot je Rossi pri Ducatiju.. Po vrnitvi k Yamahi je zelo očitno dokazal, zakaj ga ima veliko ljudi za legendo športa, takšnega povratka ne zmorejo vsi... Pa da kdo ne bi slučajno narobe razumel, spoštujem vse 4 omenjene dirkače, vendar mi ne gre v glavo, na podlagi česa je tale lestvica nastala, se pa mi zdi nesmiselna... Vsak omenjeni ima svoje kvalitete, zaradi katerih so trenutno z razlogom najboljši...
Kawasakiyamaha
14. 10. 2015 09.45
Prodigy93 nimaš pojma gledaš mgp od učerej...
Pa kaj
12. 10. 2015 12.03
+5
vedno je treba upati in verjeti vase.. vendar.. s takim paketom, kot ga ima že vrsto let, bi težko razmišljal drugače. trenutno je v prvenstvu 130 pik za vodilnim 5ti.. še 2 mu dihata za ovratnik.. ne verjamem, da je sposoben osvojiti naslov
HAILWOODmike
12. 10. 2015 18.40
-2
Pa kaj
12. 10. 2015 20.11
-2
Verjetno je to clanek in naslov za letosnjo sezono, a?
Fineliner
12. 10. 2015 11.13
+3
Dober je sam ni pa šampionskega tipa.
krnekilojz
12. 10. 2015 14.01
+0
odlična druga violina za drugega žal ni talenta
madzuri1
12. 10. 2015 19.20
+0
pedro ne bo nikoli prvak, nima živcev, sedaj se šopiri, ko o ničemer ne odloča, kje je bil pa prej vso sezono
lukidra
12. 10. 2015 10.54
+17
In prav je tako! Človek more biti optimističen, da lahko pride do dobrih rezultatov. Če si kdo zasluži vsaj en naslov je to Pedrosa. Letos je že parkrat dokazal, da dirke nebi bile tako zanimive brez njega. Želim mu samo več sreče in brez poškodb pa ima vse možnosti. Vamos 26!
erlapsus
12. 10. 2015 10.36
+6
...sprednja Michelinka bi znala biti dobra prijateljica s PED...in njegovim načinom dirkanja...vse nastavitve,vse idealne linije bodo drugačne naslednjo sezono...zaradi optimalnega delovanja zadnje gume se nekateri že spogledujejo z rezervarjem v zadku motocikla....
Callux
12. 10. 2015 12.27
+11
Sam mislim, da bi Michelinove gume znale biti za dobre do tistih, ki imajo izkušnje iz Moto2, saj tam motor bolj obračaš z pomočjo zadnje gume, ki je pri Francozih izjemna... Mislim tudi, da bi mogoče Lorenzo pa tudi še kdo drug znal imeti nekaj težav, saj je zelo odvisen od dobre podpore sprednje gume, ki je trenutno Michelinova guma še ne ponuja, a lahko da se motim... Še dobre 3 tedne moramo počakati, pa bomo dobili nekaj odgovorov... Mi je pa Yamaha za leto 2016 kar všeč, zanimiva rešitev s tankom za gorivo.. Mi pa nov sistem vžiga ni preveč všeč, ampak to je samo moje mnenje...
XardasXM
12. 10. 2015 10.03
+0
Mal mu je prdišal pa že misli da je lahko prvak... Rossi bo pa itak letos. Lorenzo pa spet jambra kak ni mel sreče... tu ni sreča, ker majo vsi iste pogoje... je sam znanje in izkušnje!
tedo41LUQmedo
12. 10. 2015 10.02
-7
Bla bla... po neki zmagi se že obljublja vse mogoče. No, saj to je pravilo, vemo, kaj Maribor obljublja po eni ubogi zmagi.