MotoGP

Petrucci oster do konkurentov: Ker nas ne morejo zaustaviti, nas kopirajo

Losail, 14. 03. 2019 20.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Danilo Petrucci je bil brez dlake na jeziku, ko so ga novinarji spraševali o tem, da so ekipo Ducatija konkurenti prijavili, češ da je s krilcem pred zadnjo gumo kršila pravila. "Naši rivali nas vseskozi skušajo zaustaviti in ker nas ne morejo, nas kopirajo!" je bil oster Petrucci.

"Seveda se v garažah vedno govori, da gre Ducati čez omejitve pri pravilih," je povedal Danilo Petrucci. "Toda beremo in spoštujemo pravila. Nato pa konkurenti kopirajo naše rešitve. Spomnimo se stranskih krilc in drugih stvari," je dodal šestouvrščeni dirkač s prve letošnje dirke v Katarju. Spomnimo, nemudoma po prvi dirki sezone v Losailu so moštva KTM, Aprilie, Suzukija in Honde vložile pritožbo, češ da se je Ducati posluževal nedovoljenega dela na šasiji motocikla. "Upoštevali smo pravila, tudi v primeru krilca, ki hladi zadnjo gumo," je bil jasen Italijan. "Naši rivali nas vseskozi skušajo zaustaviti in ker nas ne morejo – kopirajo!" je bil brez dlake na jeziku Petrucci, ki se je v sezoni 2019 preselil k tovarniški ekipi Ducatija.

28-letni Italijan je bil sicer po dobrem ritmu, ki ga je beležil na prostih treningih, na koncu s šestim mestom v Losailu precej razočaran. Od debitantskega nastopa za tovarniško moštvo Ducatija je pričakoval precej več, priznal pa je, da se je še drugo leto zapored uštel v izbiri prednje gume, saj je izbral mehkejšo različico. "Mogoče se bom naslednje leto kaj naučil," je povedal Petrucci. Ta je v tovarniški ekipi Ducatija nasledil Jorgeja Lorenza, ki se je pred to sezono preselil k Hondi. 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (72)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

JackSparrovwvw
16. 03. 2019 12.46
+7
Končan je F1 qualifying prve dirke letos. Čeprav je F1 vrh motoršporta, pa 24ur dobesedno ignoira poročanje o tem športu. Iz užaljenosti, ker nimate licence za TV prenose? Kljub temu bi lahko izčrpno poročali o F1. Totalno amaterski pristop k športnemu novinarstvu.
AyrtonS
16. 03. 2019 14.29
-9
bo to temo F1 pokomentiral vsestranski strokovni univerzalec p rdimir...hehehe
FjallRaven
16. 03. 2019 16.31
-7
Seveda z pomočjo lažnivega patetika flajerja
.jezdimir
16. 03. 2019 20.42
+8
Za pešce in šankiste niso avto moto športi, knede Korl...hehehe
SamŠeSTRUP
17. 03. 2019 12.14
-10
nightifly
15. 03. 2019 21.08
+17
Kako pomembne so v danasnji konfiguraciji motorjev ta sprednjja krilca je obcutil tudi Pecco Bagnaia , ki se je ze v zacetku zapletel s Petruccijem in izgubil eno krilce . Povedal je ,da je motor postal nevodljiv in nevaren ,celo pri zaviranju ga je vleklo v levo ,tako da je po nekaj krogih raje zapeljal v garazo . Torej ti aerodinamicni pripomocki le niso tako irelevantni . Mozje naj staknejo glave in najdejo skupno resitev .
Rujevit
16. 03. 2019 08.43
+9
Po drugi strani, pa je aerodinamika, verjetno, se skoraj edino obmocje razvoja motocikla s precej luknjami v pravilih, ki se lahko izkoristijo. Upam, da v prihodnosti, ne bodo se tega poenotili :)
CarlossCarsss
16. 03. 2019 09.57
-11
To se pa strinjam. Pri teh hitrostih ima aerodinamika ogromen vpliv na stabilnost motocikla.
nightifly
16. 03. 2019 12.26
+5
Rujevit ,,,,, imate prav , seveda . Torej pravila morajo biti za vse dirkace enaka ,hkrati pa dopuscati osnovno pravilo nase civilzacije -omogociti razvoj . Vodje mostev so tudi povedali ,da so se ti problemi glede tehnicnih resitev do sedaj desetletja resevali kar med sefi mostev ,ali sefi mehanikov in ´´aerodinakikov ´´ , razvijalcev in oblikovalcev bolidov , zdaj se pa izgleda seli vse na visje range in sodisca . Aerodinami je zdaj res edini mozen nacin iskanja perfekcije Cx-a ,oprijema itd ,dokler strojniki spet ne pridejo do kaksne res ´´zgodovinske resitve motorjev z notranjim izgorevanjem , ali pa bo tako se nekaj desetletij do popolne uveljavitve E-pogonov .
Rujevit
16. 03. 2019 14.17
+9
V, recimo temu, starih časih moto športa, ko dirkalniki še niso bili optimirani do skrajnosti, tudi ni bilo tako velikih omejitev v pravilih in so inzinerji se imeli veliko vec moznosti pri iskanju novih resitev, so se nove resitve lahko nasle in implementirale od ene do naslednje dirke. So pa te resitve prinesle veliko prednost in ker so bile, ali na okvirju, vzmetenju, motorju ... niso bile konkurenci takoj vidne. In to je problem aerodinamike. Zmeraj je vidna in s tem konkurenca takoj opazi vsako spremembo in je posledično možnost pritožbe veliko hitrejša in bol verjetna.
Rujevit
16. 03. 2019 14.19
+7
Ali pa kopiranje tah resitev seveda. Inžinerji vseh ekip so pa dovol dobri, da če nekaj v celoti vidijo, tudi zelo hitro dešifrirajo namen in učinek na sam dirkalnik.
Uporabnik1046796
15. 03. 2019 19.40
+7
Pa se prou ma!
Otancici
15. 03. 2019 19.08
-1
Zanimivo pa je, da je Apriliji tehnicni oddelek FIM-a, katerega vodi Danny Aldridge dal prepoved uporabe te resitve. Nikjer nisem zasledil, da bi se Petrux kar koli pritozeval okrog te situacije, saj to ni v njegovi domeni in niti ni v njegovem stilu. Njegova prioriteta je, da upravici zaupanje Gigija in da dokaze, da je vreden tovarniskega Duceta. Vse ostalo so buce, ki jih prodajajo trac portali.
LightningBolt
15. 03. 2019 18.37
+11
Glede tega kolk dober je ducati kot motor: lahko se voziš s hondo 150 na uro, potem te pa prehiti ducati, ki vozi 150 na uro.
nightifly
15. 03. 2019 15.21
+12
Veliko je bilo povedanega o tem deflektorju. Na koncu koncev so se zdaj mnenja ,po prvih vrocih odzivih poenotila in to - Ducati je dobil od direktorija dirke zeleno luc ,torej mora biti zmaga priznana . Kaj bodo pa naredili na prizivnem sodiscu je pa druga stvar . Toda mislim,da bo odlocitev tega sodisca ,oz. bi morala biti za naprej in ne retrogardno . Vsa mostva so do starta dirke opazovala ta spojler in bila tiiho . Ni bilo uradnega protesta .Ob zmagi se je dvignil Puig s Hondo ,posledicno se tri garaze . Cas je , da FiM ,Dorna in vsi odgovorni zacno opravljati svoje delo ,ali pa vsaj enakovredno obravnavajo pilote in moto-fabrike ,ter kaznovanje tudi .
.jezdimir
15. 03. 2019 16.41
+9
Pa sej Dorna dela...že od nekdaj za Hondo...hehehe
SamŠeSTRUP
15. 03. 2019 19.48
-9
tako je mirko, kr naj dela dorna za hondo. bomo saj priče spektaklom največjega šampijona MM#93. ne pa počasnel z yamaho
.jezdimir
15. 03. 2019 21.15
+7
Strupenimirko ti si preveč zaljubljen da bi lahko bil razsoden...hehehe
SamŠeSTRUP
15. 03. 2019 21.32
-13
to bolj tebi paše.. makaronarji pa to.. sej veš, če ne zmaga tvoj, si nesramen do ostalih, ker se slepiš. slepi mirko
mzvezda
15. 03. 2019 13.49
-3
:))) jezdi pa nigty...vidva pa že dolg nista vidla sonca...vsaj po komentarjih sodeč :)) pejta mal na zrak...zadihajta...ne skoz sam za kompom zdet pa sladkarije vase metat.. :))
nightifly
15. 03. 2019 15.13
+8
rAD BI VAS POPELJAL v svet moderne tehnologije . Clovek lahko sedi na vrhu Pilatusa , na terasi in s telefona odgovarja vam -na primer ,in vas poucuje ,da ni treba sedeti za comp-om nekje doma . Lahko tudi na drugi strani oble ,recimo v Novi Zelandiji ,kar pa zdaj ni priporocljivo . Torej ,moznosti je nesteto . Ce morate pa vi cepeti doma je to vas problem ,ne moj ,ne nas . Ja, glede sladkarij imate pa prav .Po kosilu ....sladoleeeeeeed . To pa ja .
.jezdimir
15. 03. 2019 16.44
+12
mzvezda, tvoje otročje obnašanje kaže na to da vidiš dnevno svetlobo samo takrat ko se vzgojiteljica v vrtcu odloči za sprehod...hehehe
9474
15. 03. 2019 19.18
-10
SamŠeSTRUP
15. 03. 2019 19.49
-10
se mi je zdelo da si še v vrtcu mirko 😂
SamŠeSTRUP
15. 03. 2019 19.53
-9
a že voziš kolo brez pomožnih koleščkov mirko?
.jezdimir
15. 03. 2019 21.16
+8
Spet blebečeš v tri dni, a res ne zmoreš en pameten stavek skup zbasat...hehehe
SamŠeSTRUP
15. 03. 2019 21.34
-11
se pravi, se še učiš. zgleda ti še lajša ne pomaga hehehe
Rujevit
15. 03. 2019 10.57
-4
Par dni nazaj pa je ravno Petrux rekel, da ne sme povedat pravega razloga za ta spojler, ker bi bil Gigi jezen, ampak da ni za hlajenje zadnje gume, tako kot se to govori.
mzvezda
15. 03. 2019 15.02
-13
Res je. In kolikor mi je znano, steza v Qatarju ni bila kej preveč vroča?? Aprilia je mela podobna krilca pa so jim jih zavrnili, ker so v specifikaciji napisali, da gre za aerodinamična krilca in ne cooler krilca??
nightifly
15. 03. 2019 15.14
+13
Rujevit ,,,brez zamere - ko poslusate Talijana kaj pove -dajte ga poslusati v originalu ,ker velikokrat prevajalci naredijo samo en klump iz povedanih besed .
Rujevit
15. 03. 2019 18.12
+5
nightifly - glede na to, da italijanščine ne obvladam, se zanašam na angleško in nemško pisoče portale. Petrucci pa naj bi, to kar sem napisal, v petek izjavil za Motomatters. Vsaj tako so tam napisali, torej je tudi moja domneva, da jo je podal v anglešcini in so jo tudi dobesedno objavili. Če pa vi veste, da je izjavo podal v italijanščini, pa me tudi nic ne moti, ce napisete prevod. Kot sem napisal, jaz italijansko ne znam.
nightifly
15. 03. 2019 21.02
+5
Rujevit 15.03.2019, 18:12:15 ,,,,, se oproscam , nisem mislil nic slabega . Namrec velikokrat sem opazil velike razlike v povedanem ,torej originalu in potem v prevodu .Velikokrat gre tudi za simultane prevode , pa se marsikaj izgubi . No , saj na koncu koncev dirkanje samo ni nekaj usodno pomembnega za clovestvo , je pa sport ,kjer veljajo dolocena pravila .In ce ze veljajo ,naj veljajo za vse enako .Ali vsaj priblizno . LP
Rujevit
16. 03. 2019 08.31
+3
nightifly - ni potrebe po opravicevanju in vas komentar tudi ni bil vzet kot zlonameren. Se popolnoma strinjam glede prevodov, kakor tudi da morajo biti pracila za vse enaka. Jaz sem pritozbo ekip tudi, v tem duhu, razumel. Podobne resitve so bile dolocenim ekipam prepovedane, ducatiju je bila dovoljena in ekipe bi seveda rade vedele zakaj, v cem je rezlika. Kar se pa razvoja samega tice, pa kar se mene tice, so ekipe tako ali tako prevec omejene. To bi naj ja bili prototipi. In ja, stroski, mi je jasno, pa vseeno se neka svoboda pa mora pustit.
nightifly
15. 03. 2019 10.51
+17
Prizivno sodiscs bo odlocilo o pritozbi 4-ih moto-his glede Ducatijevega deflektorja zraka . Dejstvo je , da je vodstvo dirke oz. vsi odgovorni Ducatiju po pregledu dovolilo nastop na dirki .Po moje je zmaga Dovija cisto regularna . Kako se bo zdaj odlocilo sodisce pa ne vemo ,najbrze bo podalo mnenje in verdikt za vaprej . Gigi je tudi napovedal ,da bo mogoce Ducati podal uradno pritozbo zaradi krilc Honde ,ki se jim zdijo nevarna . Torej bomo do Argentine brali se kaksno novico o aerodinamiki in pritozbah .
mzvezda
15. 03. 2019 13.43
-12
Kot si rekel, odločilo bo sodišče, tvoje mnenje ni pomembno, štekaš? :))
BenBostrom
15. 03. 2019 09.54
-20
Vse lepo in prav da je tale spojler za hlajenje zadnje gume...SAMO kdo je verjel da je v Qatarju problem pregrevanje zadnje gume,...,prej bi rekel da je problem obdržati temperaturo v nočni dirki....ok,ok,se bodo že odločili
Uporabnik1110355
15. 03. 2019 08.01
-56
Eno sigurno ne drži. Za inovacije niso zaslužni pri Ducatiju ampak pri Audiju!
LightningBolt
15. 03. 2019 08.15
+57
Uporabnik1110355
15. 03. 2019 08.35
-38
Pa v roku 3 let bo Audi naredil motocikel (v bistvu Ducati..ane..)
DirtySanchez
15. 03. 2019 08.37
+37
dugi159
15. 03. 2019 10.10
-14
Ce nebi bili italjanov bi danes mel golf se zmeri 4 prestave 50 konjev sipe na vinto pa brez klime . Italjani so bili vedno inovativni . Pozanimaj se od kje je tdi
.jezdimir
15. 03. 2019 10.35
+16
dugi159 se popolnoma strinjam, minus ti dam pa sam zato ker nisi naš, pa brez zamere...hehehe
nightifly
15. 03. 2019 10.52
+15
san ,,,,,, ne razumem , negirate sebe ? Torej imate prav . Za aerodinamiko skrbijo Talijani .
mzvezda
15. 03. 2019 13.46
-4
Zato pa vozim lanycio :))) ampak navijam pa za Hondo in MM93!!!
dugi159
15. 03. 2019 16.18
-11
Protoc
15. 03. 2019 18.17
+4
motorist_mb
14. 03. 2019 22.45
-43
Gigi je maher za motor ampak to je premalo...samo MM je lahko prvak na njem...drugega ne vidim žal!
.jezdimir
15. 03. 2019 07.03
+23
Markec je brez Honde manj kot nula to je jasno kot beli dan...hehehe
i141
15. 03. 2019 07.46
-28
Če je manj kot nula, kaj si potem ti. Ne se smešit.
DirtySanchez
15. 03. 2019 07.47
+25
če bi marquezu vzeli hondo in ga posadili na kateri drug moped bi bil popolnoma nekonkurenčen…...
.jezdimir
15. 03. 2019 07.56
+41
Glede na to da še danes ni Markec sposoben odpeljat dva enaka kroga težko verjamem še v kakšen napredek, zmagovanje s Hondo pa vsi vemo da ni noben podatek, to zmore vsaj polovica zdajšnjih dirkačev...hehehe
FOX1969
15. 03. 2019 07.58
-39
Manj kot nulo imaš ti tam kjer bi moral imeti druge stvari !
SamŠeSTRUP
15. 03. 2019 08.04
-39
Mirko, to je samo tebi in co. jasno kot beli dan, vsi ostali vemo kdo je pravi "champ"... go MM #93
LightningBolt
15. 03. 2019 08.21
+48
No, glede tega, da je le MM sposoben zmagovat naj spomnim: leta 2015 mu ni šlo. Kaj je bil problem? Honda oz. oprijem zadnjega kolesa, kot je tudi sam takrat rekel. Tko da, tudi on potrebuje dober motor za zmagovat. Logično, anede?
mzvezda
15. 03. 2019 08.49
-20
Jezdi tvoj IQ je manjši od 0.....jasno ko beli dan...hehehiiihhoooo :))))
BenBostrom
15. 03. 2019 09.37
-14
Če bi Rossiju dali hondo bi bil na invalidskem vozičku.....ni vsak za na vsak motor
.jezdimir
15. 03. 2019 10.37
+12
Ben ne se pol čudit da te nihče ne jemlje resno...hehehe
nightifly
15. 03. 2019 10.53
+11
SamŠeSTRUP
15. 03. 2019 19.52
-7
sooraj, rosiju ne gre že 10 let. kaj je problem? mogoče njegov emšo. logično, anede?
paglovec
14. 03. 2019 22.15
-31
Ah dejte no...od kar je odšel Stoner niste še imeli naslova!! Motor je dober, ostali pa niso nič slabši.
.jezdimir
15. 03. 2019 07.34
+38
Stoner nebi imel nikoli naslova če nebi imel takrat boljše gume od konkurence, nepoznavalci vedno zatajite glavne podatke...hehehe
SamŠeSTRUP
15. 03. 2019 09.31
-18
pa ga vseeno ima, zasluženo. nepoznavalec si pa samo ti mirko
SamŠeSTRUP
15. 03. 2019 09.49
-16
aja, poznavalec mirko.. obraba gume, je odvisna od nastavitev motocikla, elektronke, asfalta, načina vožnje.... in ne od proizvajalca samega.
FjallRaven
15. 03. 2019 09.54
-17
rozek neb nikol imel devet naslovov ,če bi bila takrat konkurenca podobna al enaka današnji😂😂😂.....se pa zdej že deset let trudi in trudi...ter trudi in bo še nakaj časa tko.......
.jezdimir
15. 03. 2019 10.49
+10
Milančan sam v vednost, konkurenca je bila tudi takrat huda, res pa je da se takrat niti pod razno nebi toleriralo toplo partnerstvo na dirkah, upam da končno dojameš! Kako pa kaj kolki, sam vprašam...hehehe
FjallRaven
15. 03. 2019 11.40
-12
Konkurenco maš tud ti....med svojim ...v lajtngi
.jezdimir
15. 03. 2019 12.55
+13
Zopet iz tebe vre žlehtnoba, upam da ne zaradi bolečin v kolkih...hehehe
FjallRaven
15. 03. 2019 13.36
-10
.jezdimir
15. 03. 2019 14.21
+9
FjallRaven
14. 03. 2019 22.08
-35
no dejansko je to prva testirala yamaha lansko leto
Sputnik
14. 03. 2019 21.36
+50
ducati je vedno bil pred vsemi kar se krilc tiče. in na koncu res vsi kopirali njihove rešitve. pač znajo in drugi ki ne so sitni. na koncu pa imajo vsi nekaj ducatijevega na svojih motorjih
maxspeed
14. 03. 2019 21.12
+64
Točno tako! Duče razvija motor na meji pravil, vendar še vedno znotraj. Imajo pač jajca, da prvi začnejo nekaj in dejansko ootem večina ponavlja