MotoGP

VIDEO in FOTO: Lorenzo po drugi zaporedni zmagi: Vedel sem, da se mi Valentino približuje

Le Mans, 17. 05. 2015 10.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

Jorge Lorenzo je zmagovalec VN Francije v razredu motoGP. Dirkač Yamahe je vodil od štarta do cilja in je zanelsjivo slavil še drugič zapored. S sedmega mesta se je na drugo prebil Valentino Rossi, tretji pa je bil Andrea Dovizioso.

Več videovsebin
  • Vrhunci dirke razreda motoGP za VN Francije
    03:38
    Vrhunci dirke razreda motoGP za VN Francije
  • Vrhunci dirke razreda moto3 za VN Francije
    01:52
    Vrhunci dirke razreda moto3 za VN Francije
  • Vrhunci dirke razreda moto2 za VN Francije
    03:31
    Vrhunci dirke razreda moto2 za VN Francije
  • Iz 24UR: Lorenzo brez pravega tekmeca
    01:55
    Iz 24UR: Lorenzo brez pravega tekmeca

Na štartu pete dirke v sezoni je najhitrejši s kvalifikacij Marc Marquez (Honda) nekoliko zaspal, poskušal preveč in zdrsnil po razpredelnici. Vodstvo je prevzel Jorge Lorenzo (Yamaha), za njim pa sta se zvrstila oba dirkača Ducatija Andrea Dovizioso in Andrea Iannone. Kot kaže je tudi Valentino Rossi (Yamaha) po težavah, ki jih je imel v petek in soboto, za dirko le našel prave nastavitve. Izkušeni Italijan se je hitro prebil do četrtega mesta nato pa počasi koval načrt za napad na oba Ducatija. Najprej je ugnal Iannoneja, nekaj krogov pozneje še Doviziosa in se zavihtel na drugo mesto. 'Dirkaškemu doktorju' ni uspelo ogroziti svojega moštvenega tekmeca, ki je s suvereno predstavo prišel do druge zaporedne zmage. Na tretjem mestu je dirko končal Dovizioso.

Marquez se je po slabem začetku le pobral in v zaključku pokazal pravi obraz. Najprej je zlomil odpor trdoživega Bradleyja Smitha (Tech 3 Yamaha), štiri kroge pred koncem pa še Iannoneja in se prišel na četrto mesto. Dirka se ni končala po željah Danija Pedrose (Honda). Španec, ki se je vrnil po operaciji roke, je namreč zdrsnil s steze, z dirko vseeno nadaljeval, na koncu pa pristal na 16. mestu.

"Veliko smo že vozili na mehkih gumah, tokrat smo več tvegali in naredili zamenjavo pred dirko. Odpeljal sem dobro dirko, imel sem tudi najhitrejši krog, kar je vedno znak, da si dobro na poti, poskušal sem priti do Lorenza, ki pa je bil vseeno premočan. A nič zato, vseeno je bila zelo dobra dirka, tudi za skupni seštevek," je bil po drugem mestu nasmejan Rossi.

"Uspelo mi je ostati pri vrhu, potem sem si priboril prvo mesto. Videl sem, da se Valentino približuje, a mi je uspelo zadržati prednost in zmagati. Druga zmaga v nizu, kar je seveda zelo dobro, zdaj sem visoko tudi v skupnem seštevku," pa je tudi drugi Yamahin dirkač Lorenzo zadovoljno ocenjeval nastop.

Jorge Lorenzo je še drugo dirko zapored suvereno slavil.
Jorge Lorenzo je še drugo dirko zapored suvereno slavil. FOTO: Reuters

V skupnem seštevku še naprej vodi Rossi, ki je na prvih petih dirkah zbral 102 točki. 15 manj jih ima Lorezno, ki je z drugega mesta zrinil Doviziosa. Slednji ima na tretjem mestu 83 točk. Aktualni svetovni prvak Marquez je s 13 točkami četrti. Naslednja dirka bo čez dva tedna v Mugellu.

Zmaga za Lüthija, Zarco povečal prednost v skupnem seštevku

V razredu moto2 se je zmage razveselil Thomas Lüthi. Dirko je sicer najbolje začel domačin Johann Zarco, ki pa je hitro moral priznati premoč razpoloženemu Švicarju. Vodilnima dirkačema se je počasi bližal aktualni prvak Tito Rabat, ki je osem krogov pred koncem napadel Zarcoja in ga prehitel. Francoz ni uspel vrniti udarca, Španec pa ni uspel ogroziti zmage Lüthija. Kljub tretjemu mestu je Zarco povečal vodstvo v skupnem seštevku. Do te dirke drugi Nemec Jonas Folger, ki je v devetem krogu zdrsnil s steze. Enaka usoda je doletela tudi Španca Alexa Rinsa, ki je bil na kvalifikacijah najhitrejši in je verjetno upal, da bi se lahko v skupnem seštevku s tretjega mesta povzpel še višje. Rins je storil napako tri kroge pred koncem in padel. Zarco ima zdaj v boju za naslov prvaka 21 točk prednosti pred Lüthijem, ki se je z zmago v Le Mansu zavihtel na skupno drugo mesto.

Italijanska prevlada v razredu moto3

Kot prvi so svoje delo v Le Mansu opravili dirkači najšibkejšega razreda. Po razburljivi dirki je do svoje prve zmage v sezoni prišel Romano Fenati. Italijanski uspe sta z drugim in tretjim mestom dopolnila Enea Bastianani, ki se je tik pod vrh zavihtel z 18. štartnega mesta, in Francesco Bagnaia. Izpostaviti velja tudi odlično predstavo vodilnega v skupnem seštevku razreda moto3 Britanca Dannyja Kenta. Na končno četrto mesto se je namreč povzpel potem, ko je dirko začel na šele 31. mestu. Kentu sta šla na roko tudi odstopa najbližjih zasledovalcev v boju za naslov prvaka Efrena Vazqueza in Fabia Quartararoja. Španec je v pesku končal že v prvem krogu, mladi domači adut pa je napako storil sedem krogov pred koncem. Z drugim mestom na VN Francije se je na drugo mesto v skupnem seštevku prebil Bastianini, ki pa za Kentom zaostaja že za 37 točk.

Izidi:
- razred motoGP:
1. Jorge Lorenzo (Špa/Yamaha) 43:44,143
2. Valentino Rossi (Ita/Yamaha) +3,820
3. Andrea Dovizioso (Ita/Ducati) +12,380
4. Marc Marquez (Špa/Honda) +19,890
5. Andrea Iannone (Ita/Ducati) +20,237
6. Bradley Smith (VB/Tech 3 Yamaha) +21,145
7. Pol Espargaro (Špa/Tech 3 Yamaha) +35,493
8. Yonny Hernandez (Kol/Pramac Ducati) +39,601
9. Maverick Vinales (Špa/Suzuki) +41,571
10. Danilo Petrucci (Ita/Pramac Ducati) +42,789

- razred moto2:
1. T. Lüthi (Švi/Interwetten Kalex) 42:27,011
2. T. Rabat (Špa/Marc VDS Kalex) +1,767
3. J. Zarco (Fra/Ayo Kalex) +3,760
4. S. Lowes (VB/Speed Up) +4,076
5. F. Morbidelli (Ita/Italtrans Kalex) +14,492
6. L. Salom (Špa/Paginas Amarillas Kalex) +14,681
7. T. Nakagami (Jap/Team Asia Kalex) +14,845
8. X. Simeon (Bel/Federal Oil Gresini Kalex) +15,135
9. H. Syahrin (Mal/Petronans Kalex) +19,243
10. D. Aegerter (Švi/Interwetten Kalex) +19,531

- razred moto3:
1. R. Fenati (Ita/Sky VR46 KTM) 41:22,829
2. E. Bastianini (Ita/Gresini Honda) +0,122
3. F. Bagnaia (Ita/Mapfre Mahindra) +0,457
4. D. Kent (VB/Leopard Racing Honda) +0,693
5. N. Antonelli (Ita/Ongetta-Rivacold Honda) +2,244
6. J. Kornfeil (Češ/Drive KTM) +2,421
7. I. Vinales (Špa/Husqvarna) +2,587
8. M. Oliveira (Por/Red Bull Ajo KTM) +4,065
9. A. Migno (Ita/Sky VR46 KTM) +14,876
10. Philipp Öttl (Nem/Schedl KTM) +22,588

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (286)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Z.I.Z.U.
18. 05. 2015 10.21
+3
Lorenzo dober voznik... zmaga pa lahko samo ob dobrem štartu in vodstvu od štarta do cilje.. prebijanje iz ozadnja borba na nož z drugimi dirkači.. tu pa ni tako močan kot v dirki ki jo sam narekuje..
paulista
17. 05. 2015 23.49
-1
Po mojem mnenju je Lorenzo hitrejsi na istem materialu od Marqueza in Rossija, podatek da je zmagal vec dirk kot doktor Rossi na dirkah, ki sta jih kot sovoznika odvozla na Yamahi to potrjuje.... tiste polpozicije in kolikokrat je premagal Rossija na kvalifikacijah je pa nepomembno steti...to je tud glavni razlog zakaj ni tako priljubljen, kot oseba je pa veliko bolj iskren kot Marquez ali Rossi ta dva sta tud malo "glumca"
Fineliner
18. 05. 2015 07.38
+9
če bi mu Rossi prišel čisto zraven, bi bil Rossi sigurno zmagovalec, ker njemu se naredi megla, če ima kerga pred sabo :)
paulista
18. 05. 2015 08.39
+8
Rossi je zelo zelo hiter tega nikakor ne operekam nikoli nisem, sam odkar je Rossi dobil za sovoznika Lorenza je takoj postalo jasno, da obstaja še nekdo, ki se z enakim motorjem kot Rossi lahko pelje še hitreje, kar Rossi prej ni bil vajen..potem je nastala vojna zid in podobno....zadnja leta pa tekmujeta zelo fer z velikim spoštovanjem en do drugega kar me veseli
CestniKolesar370Wattov
18. 05. 2015 12.58
+3
"Odkar je Rossi dobil za sovoznika Lorenza je takoj postalo jasno".... Ha ha ha. Ti bom povedal eno skrivnost, da ne boš izpadel preveč zaostal. Rossi je Yamaho ponesel na nivo na katermu je sedaj. Lorenzo je v svoji prvi sezoni pri Yamahi točno 2x končal višje od Rossija, dirk je blo pa 18. Drugo sezono je Jorge končal 5x višje, kot Rossi na koncu dirke. Le-teh je blo pa 17. Se pravi 2x in 5x na boljšem mestu, kot Rossi. Ti dam za primerjavo, Marquez je pojedel Pedroso v svoji krstni sezoni, pa je bil vseeno Pedrosa večkrat boljše uvrščen od Marqueza, kot Lorenzo od Rossija v prvih 2 sezonah na sami dirki. Če gremo pa v tretjo sezono pri Yamahi, ti je pa lahko jasno, da je Rossi doživel hudo poškodbo in odsedel 4 dirke. Naslednje 2 sezone pri Duceju so za odpis, sledila je sezona pri Yamahi, v kateri se je Rossi privajal na motor. Še vedno je sezono večkrat končal pred Lorenzom, kot pa Lorenzo pred njim svojo prvo sezono. Če mene vprašaš, Lorenzo ni do kolen Rossiju in tko je res. Aja, kaj pa zadnja sezona? Lorenzo 2. Yamahina violina.
blazter
17. 05. 2015 23.29
+11
Nisem ljubitelj motorjev niti najmanj ,ampak Moto GP je zakon! Rossi navdušuje. S svojimi izkušnjami, voljo, željo.
nnee
17. 05. 2015 23.11
-3
obožujem, ko je lorenzo na vrhu. Samo zmaga je tistko kar zares šteje, zame in za lorenza
Omen3
17. 05. 2015 22.42
+10
Čestitke za Lorenza, Rossija in Dovija. Največ čestitk si za borbenost kljub poškodbi zasluži Iannone, ki se je do zadnjega ovinka boril z Marquezom za četrto mesto. Marquez sicer malo slabše danes. Bi pa bila dirka brez Rossi-ja, Iannone-ja in Marqueza precej manj zanimiva (vsaj za večino gledalcev), ker je Lorenzo odpeljal svojo dirko. > > > > > > P.S. : 24ur, vem da se napake dogajajo (čeprav se vam žal prevečkrat). Dajte popraviti v članku,kjer ste napisali da je Marquez skupno trenutno na četrtem mestu s 13 točkami. Kar ne drži, saj ima trenutno 69 točk.
Callux
17. 05. 2015 22.46
+5
Omen is back!! Še eden od tistih, katere je vredno brati.. :D Se pa strinjam s komentarjem
Omen3
18. 05. 2015 23.09
+3
Callux, Omen je vedno tukaj :-) . Zdaj ti toliko veliko novosti napišeš, da meni ni več treba :-D . Saj pravijo, da na mladih svet stoji ;-) . Žal to ne velja za ''mlade'' novinarje, ki pišejo te prispevke...se dogaja preveč napak. Pa še popravijo jih ne, čeprav jih opozoriš. Marquez ima še vedno 13 točk na trenutnem četrtem mestu na lestvici.....
Callux
19. 05. 2015 09.52
+3
Dobro da vem, sem se že bal, da te ne bo nazaj... Zato taka reakcija ;) Se trudim, čeprav ni enostavno iskati vseh zadev... Se pa 100% strinjam glede prispevkov. čisto preveč napak.. Eden izmed razlogov zakaj sem začel s pisanjem.. :D
mrtvicetnik
17. 05. 2015 22.28
+6
zanimiva tekma bo kr napeta sezona. Malo sem razočaran nad suzukijem ker se je govorilo o gromozanskem napredku v elektroniki pa tudi ovinkasta proga bi jim morala biti v prednost zaradi slabšega agregata, vem pa da to ne gre čez noč in upam da do konca sezone padejo vsaj ene stopničke:) Sem pa žal prepričan da imajo za naslednjo tekmo zelo težke možnosti priti vsaj v deseterico zaradi dolgih ravnin ki jih čakajo in glede da je že danes to komaj uspelo Vinalesu. Tk da ajmo kje je močnejši agregat:)
Callux
17. 05. 2015 22.32
+6
Ne bodi preveč razočaran glede tega, Vinales je odpeljal zelo dobro, kar je izgubil na ravninah, je pridobil v ovinkih, kjer je trenutno Suzuki eden izmed najboljših.. Stopničke bi lahko bil Assen ali Sachsenring, kjer ni dolgih ravnin... Mugello bo pa zelo težka proga za oba dirkača, glede na to, da se novega motorja ne pričakuje vsaj do testa v Barceloni ali še kasneje
Cambi7
17. 05. 2015 22.12
+7
Sem ravnokar prispel domov in sem malo prečesal komentarcke. Callux, vse je v redu in večinoma se strinjam s teboj, toda, kdaj za vraga imaš toliko časa, da dopoveduješ aberveznikom jasne stvari, seveda, kdor je koliko toliko v štosu!!! Te zadeve spremljam že skoraj 35 let, prvi ogled je bil na Preluku, Opatija. Nekje okoli 1975+ ali - kako leto in prvič videl smrtno nesrečo. Takrat je bilo to nujno zlo tega čudovitega športa. Zato MULCI, ne tveziti v prazno, talajte minuse in enkrat poskusite sedeti na tisti "zverini "!! Minila Vas bo volja za vse komentarje!!! Kar tako! Lp vsem:-)))
Callux
17. 05. 2015 22.18
+4
Hmmm dobro vprašanje cambi, včasih se to vprašam tudi sam.. Zgleda je moja ljubezen do športa tako močna, da mi da voljo, da poizkušam odgovoriti na vsako neumnost, ki mi jo kdo nameni.. Moram pa reči, da zelo spoštujem tvoje mnenje, povsem korektno za razliko od nekaterih, pa čeprav se kdaj ne strinjam s teboj!! :)
CestniKolesar370Wattov
17. 05. 2015 21.45
-1
Hahaha Zemlja klice mlekarico. A si ti cist zgubil kompas, al sanjas? Res hvala za polepsan vecer.
pridnaov?ka
17. 05. 2015 21.27
-6
kot sem že večkrat poudaril,rossi rad prihaja iz ozadja..hehe
CestniKolesar370Wattov
17. 05. 2015 21.53
+3
Tko k tvoj ocka k ti zvecer uleti v sobo...
JAMES23
17. 05. 2015 22.26
+0
lejga don corleone:ddd ki je tist tvoj DON,...pejt raj spat,ker ti rabiš mal več spanca kot normaln človk...sej veš jutr u šolo..š.m.d.seveda da ne bo pomote.ker če boš spet pršu z prazno kepco domov boš spet dobu hišni pripor....hehehhe..pa lahko noč dete....
CestniKolesar370Wattov
17. 05. 2015 22.36
-1
Mojster... spim 2x na dan. Delat rabim pa 2 ure na dan 3 tedne da se nakaplja tok k teb v 2 mescih.
JAMES23
17. 05. 2015 22.47
+2
pa še premal...kokr vidm... probi 3x na dan pa boma vidla če bo kej bolš...
jozo46
21. 05. 2015 10.51
mzurry
17. 05. 2015 21.20
+1
Lorenzo s popolno kontrolo do zmage ,,,,boj za ostala mesta pa kapa dol ianoneju ki je kljub poskodbi odbijal napade marca ,ter rossiju ki je lepo pospravil marca in dovija ki kot zgleda ni na nivoju yamah ...lorenzo je pa zelo vesel da ima v sloveniji 2 navijaca in od tega je en krava en pa samooklicani king desca sta res manjkala v soli k so se ucili kulture ali pa na posebnih solah nimajo tega predmeta
Mitutoyo
17. 05. 2015 21.23
+6
Hahahahahaha......ti pa si komedijant....ti razlagas o kulturi.......hahahahahaha
JAMES23
17. 05. 2015 22.18
+3
mitutoyo+drgač se pa ne na njegov nivo spušat ja vidiš da je fant 7 ur rabo da je pršo kseb pa da smešn komentar napisu.....
JAMES23
17. 05. 2015 22.28
+3
mucuri ki si pa dans bil na morju....u grabnu pozabte me....hehehe
Awesomedude
17. 05. 2015 20.13
+27
Ta sezona bo šla na nož do konca. Hvala bogu res, mi je že dosadlo gledat Marc-a oziroma Hondo tako dominantno. Končno spet komaj čakam dirko. Naj zmaga najboljši.....Rossi seveda ;)
pingosok
17. 05. 2015 21.06
+5
Glede na to,da je komaj pošteno prišel v GP-sem prepričan,da ti bo še dooostikrat hudo,ko bo zmagoval.Le počakaj,saj se še pošteno ni začelo.Lani je Marquez nizal same zmage,pa je na koncu šlo na "knap"-tudi letos bo potrebno počakat prav do zadnje dirke,saj je sezona še zeeelo dolga.
pingosok
17. 05. 2015 21.10
+6
Že ena sama poškodba ali kak zlom,te oddalji od ostalih-pa je to res ta zadnje,kar bi si želeli !
legvan1
17. 05. 2015 20.10
+28
rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi is the best
JAMES23
17. 05. 2015 22.32
-1
dinamitek
17. 05. 2015 19.58
+0
a se bo jokavček kej opraviču k na štartu naredu karambolček. al je to pač vse OK k on dotaknu
MrSejk
17. 05. 2015 20.34
+4
k se markec tut za čist vsak dotik opraviči
?a?kalica
17. 05. 2015 19.45
+16
rossi je največji car, njegov pozitivn razvoj m1 zdej se lolenzo s pridom uporablja, viva rossi
KravaMlekarica
17. 05. 2015 20.00
-51
Motor razvijata oba. Je pa Jorge številka 1 Yamahe. Vedno bil in vedno bo.
Callux
17. 05. 2015 20.04
+13
krava mlekarica v zadnjih 2 letih Jorge ni številka 1, ker je Rossi bolj pomemben iz ekonomskega vidika, kar je najbolj pomembno za vsakega proizvajalca.. Glavni je bil samo v času ko je v tovarniški ekipi dirkal Spies.. Razvoj pa letos vodita Rossi in Pol, ker Yamaha prilagaja motor slogu iz Moto2.. Ugotovili so, da 250 stil ne učinkuje več tako dobro kot bi moral
KravaMlekarica
17. 05. 2015 20.07
-16
Če bi vse to držalo, Jorgeja že 2 leti nebi blo v Yamahi. On kaj takega nikoli nebi sprejel, da bi kar naenkrat Rossi s prihodom v moštvo dobil glavno vlogo pri razvoju. Jorge ima vodilni status dirkača v moštvu in je izredno pomemben pri razvoju. Edini, ki je sposoben Yamahi pripeljati še kakšen naslov. Mlad, nadarjen dirkač. Zadnji, ki mu je uspelo pripeljati naslov z Yamaho.
?a?kalica
17. 05. 2015 20.08
+5
callux, pa sej se vid, da je m1 precej konkurencnejsi, ocitno rossi zna, vem da so pretekla leta natolceval, o razvijalcu rossiju
Callux
17. 05. 2015 20.10
+6
To na tvojo žalost drži, Jorge pa ni odšel samo zaradi dejstva, da ga Yamaha ne da in tudi nikjer drugje trenutno ne bi uspel... Ob takšnih predstavah Rossija v tej sezoni bi se vprašal, ali tvoja trditev drži o naslovu.. Sicer pa naj bi obstajala velika možnost o bližnjem prestopu Alexa Rinsa, ki si ga Yamaha zelo želi.. Nazadnje je razvoj motorja vodil predlani in na začetku lanske sezone... Pa si videl, kaj se je zgodilo.. Odkar ga vodi Rossi, je motor precej bolj nemiren, česar Jorge ne mara, Rossi pa obožuje
KravaMlekarica
17. 05. 2015 20.12
-9
Rins pa v tech3 anmesto Pola ali pa namesto rossija v tovarniško moštvo. Lorenzo je nedotakljiv. Že mladost je prednost Lorenza.
Callux
17. 05. 2015 20.13
+5
Rossi ne bo odšel, to je jasno.. Lorenzo tudi ne.. Trenutno ima največ možnosti za odhod Espargaro, s katerim šefi pri Yamahi niso preveč navdušeni..
KravaMlekarica
17. 05. 2015 20.14
-1
In že to ti pove da Pol ne vodi nobenega razvoja, ker te bi zdaj bili na ravni...
?a?kalica
17. 05. 2015 20.17
+2
callux, dons je od mukarce lubck sam povedu, da je z motorjem izredno zadovoln
Callux
17. 05. 2015 20.17
+2
krava mlekarica to pa ni čisto res... Puščajo mu proste roke, ker <motor morajo prilagoditi novemu slogu, zato tudi on vodi razvoj... Niso pa ravno navdušeni nad njegovimi rezultati, ob dejstvu, da ima pogodbo direktno z Yamaho.. Medtem ko jo ima Brad s Tech3
KravaMlekarica
17. 05. 2015 20.19
-2
Da bi Pol vodil razvoj, Lorenzo pa ne in bi čakal kaj bo dobil? NIKOLI! Pa še tovarniški voznik je. Tudi on vodi razvoj in njegov feedback pošiljajo v tovarno!
Callux
17. 05. 2015 20.20
+5
Malenkost narobe sem se izrazil, sem šele sedaj opazil... Se opravičujem.. Jorge vodi razvoj, ampak njegove informacije nimajo več takšnega pomena kot so ga imele nekaj let nazaj, zaradi novega sloga... Ker če smo povsem iskreni, je Jorge zadnji predstavnik 250 corner speed sloga, ki je že dolgo mrtev
KravaMlekarica
17. 05. 2015 20.22
+1
Tudi rossi ima nek popolnoma drug slog. Te je še res Pol Espargaro daleč najbližje temu "novemu" slogu. Pa vseeno vidimo kje se kljub prilagajanju temu novemu slogu Pol nahaja in uvršča z Yamaho. In kje se vozi Lorenzo.
Callux
17. 05. 2015 20.23
+4
Bolj prilagojen današnjemu Moto2, ker se zaveda, da njegov prejšnji ne bi deloval... Jorge pa je malo trmast glede tega, vsaj tako jaz to vidim.. Ker Yamaha ne bo večno taka da bi mu odgovarjala
KravaMlekarica
17. 05. 2015 20.25
-1
Pa še vedno zmaguje. Dve zanesljivi zmagi zapored z lepo prednostjo.
Callux
17. 05. 2015 20.27
+2
Spremenil je mišljenje v glavi, to je bilo najbolj pomembno.. Spet je začel verjeti, da lahko zmaga, kar prej po relativno slabem začetku ni..
KravaMlekarica
17. 05. 2015 20.28
-6
Torej slog dirkanja potem ni kriv. Ker zmaguje. Razen če je tudi tu kaj spremenil. Če pa je bla le psiha, pa tolko bolj super! Zdaj je Por Fuera v naletu. VAMOS MAESTRO JORGE #99!!!
Callux
17. 05. 2015 20.30
+3
Določene malenkosti je sigurno spremenil, ker meni deluje malenkost bolj agresiven kot prej... Mogoče se motim.. Vendar pri zaviranju še ni tam, kjer bi lahko bil, tam proti Rossiju in Marcu še vedno zaostaja
KravaMlekarica
17. 05. 2015 20.33
+0
Alo zakaj sem spodaj prejel kar 19 minusov, ko sem napisal statistične podatke Jorgeja iz prejšnjih sezon v Mugellu???
Callux
17. 05. 2015 20.36
+7
Zato ker podpiraš Lorenza... S čemur ni seveda nič narobe, vendar ga zaradi njegove kompleksnosti ne mara veliko ljudi..
?a?kalica
17. 05. 2015 20.40
+4
zato ker nis realn, ker kr neki bluzis, ker custveno subjektivno opisujes svojga lolenzota, itd.
CestniKolesar370Wattov
17. 05. 2015 21.47
-1
Redtka
17. 05. 2015 19.38
-4
Ko je Lorenzo slabo dirkal ste Jokica, Smodlak, Komarji......Ko Marqez slabo dirka pa je vilica, motor, nastavitve, tehnika....drgač je pa isti drek dons je bil Marqez zanč..Lorenzo in Rossi sta ga pošteno nasmolila..
Redtka
17. 05. 2015 19.39
-4
Dinho8O
17. 05. 2015 19.21
-5
Končno lorenzo in rossi nazaj...ma kaki marquez.
Redtka
17. 05. 2015 19.21
-7
Zakaj vsi nekaj iščete pri motorju to da je pa Marqez zanč pa noben noče priznat.
Redtka
17. 05. 2015 19.21
-2
In Pedrosa celo desetletje najboljši materijal pa nč od nč.
BenBostrom
17. 05. 2015 19.55
+11
Matr si pameten!!Kje hodš da te ne ukradejo!
Callux
17. 05. 2015 19.15
+6
No tole pa je zanimivo... Marc je danes na dirki uporabljal povsem drugačen okvir kot Dani.. Uporabljal je okvir, ki ga je med predsezonskimi testi zavrnil kot neustreznega.. To lahko pojasni vse težave, ki jih je imel v dirki
šmajser1
17. 05. 2015 18.42
-8
ZELO SLABO NASTAVLJEN SL KAJ PAC MOTOR OD HONDE......NE VEM KAJ POCNEJO ...MARQUEZ NIC NI MOGO
Kosmatinc
17. 05. 2015 18.39
+9
Uf vesel sem da se Lorenzo prebuja ter vam zapira kljunčke,pa škoda za Marca,ki se celo dirko boril da držal motor pokonci
Callux
17. 05. 2015 18.40
+3
Meni ni zaprl ust, edino pozitivno me je presenetil.. Naj kar tako nadaljuje :D
Kosmatinc
17. 05. 2015 19.00
+1
Call lahko si prebiral razne negativne opazke čezenj
Callux
17. 05. 2015 19.02
+1
Lahko, nekaj sem jih izrazil tudi sam, to priznam brez problema... Vendar so moje bile takrat upravičene, ne razumem pa večine ostalih, ki bazirajo na ne vem čemu
HAILWOODmike
17. 05. 2015 19.02
+1
Men se zdi da se je lor lepo podomace fsa...o! Rossi je bil veliko boljsi!!!
KravaMlekarica
17. 05. 2015 19.57
-5
Hahaha veliko boljši je bil Rossi ja... 4 sekunde za njim + še panoramska vožnja Jorgeja v zadnjem delu dirke. Lepo lagano na izi do druge zmage zapored.
CestniKolesar370Wattov
17. 05. 2015 21.56
-6
Lorenzotu so zmago prinesle kvalifikacije. Ce bi startala oba iz 7 mesta, bi komar koncal 2 v najboljsem scenariju.
JAMES23
17. 05. 2015 22.35
+1
alo frifrifri mama me je klicala ki si..hitro u postlo..