MotoGP

VIDEO in FOTO: Marquez v zadnjem krogu prekinil urok Phillip Islanda

Phillip Island, 18. 10. 2015 03.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min
Avtor
Ž.L./T.Š.
Komentarji
519

Dirko za VN Avstralije na Phillip Islandu je zmagal Marc Marquez. Do zmage je prišel v zadnjem krogu, ko je prehitel Lorenza, ki je z drugim mestom pridobil sedem točk v primerjavi s tekmecem Rossijem, ki je dirko končal kot četrti. Tretji je bil Andrea Iannone.

Več videovsebin
  • Vrhunci dirke razreda motoGP za VN Avstralije
    09:54
    Vrhunci dirke razreda motoGP za VN Avstralije
  • Vrhunci dirke razreda moto3 za VN Avstralije
    02:08
    Vrhunci dirke razreda moto3 za VN Avstralije
  • Vrhunci dirke razreda moto2 za VN Avstralije
    03:50
    Vrhunci dirke razreda moto2 za VN Avstralije

Najbolje se je na dirki iz drugega štartnega mesta pognal Andrea Iannone, ki je prišel kot vodilni čez prvi zavoj, toda kmalu ga je prehitel Jorge Lorenzo. Dobro je dirko začel tudi zmagovalec zadnje preizkušnje na Japonskem, Dani Pedrosa, ki se je prebil na tretje mesto, toda ga kmalu prepustil nazaj svetovnemu prvaku Marcu Marquezu, ki je slabo izkoristil najboljši štartni položaj. Na šestem mestu je bil zelo hiter tudi Valentino Rossi, dirkaški doktor je v drugem krogu celo odpeljal najhitrejši krog na dirki. Iannone, ki je med tem zopet prišel v vodstvo, je imel, kot smo že vajeni na Phillip Islandu, težavo z galebom, ki se mu je zaletel v čelado in mu tudi poškodoval desno stran motocikla.

Kljub slabim časom na treningih, je Rossi silovito začel dirko in 22 krogov pred koncem, po napaki Marqueza, prišel že na drugo mesto. Lorenzo je med tem na prvem mestu že imel nekaj dolžin prednosti. V sedmem krogu od 27-ih je imel Jorge že več kot sekundo prednosti, Rossi pa je Špančevo prednost topil s pomočjo Marqueza, ki je imel dober ritem. Toda najhitrejši na dirki je vseeno bil dirkaški doktor, ki je v tem krogu postavil tudi najhitrejši čas. Rossi je na vsak način želel priti mimo aktualnega svetovnega prvaka, saj je bil občutno hitrejši.

Dvoboj za drugo mesto je izkoristil Lorenzo, da se je zopet malce odlepil, potem ko je bil že skoraj povsem ujet. Dvoboj Marqueza in Rossija je izkoristil tudi Iannone, ki je demonstriral vso moč Ducatija in na ciljni ravnini v 14. krogu švignil mimo obeh, toda hitro v zavojih izgubil obe pridobljeni mesti. V tem obdobju je dirkaški doktor neokliko popustil v lovu na Lorenza, je pa to izkoristil Marquez, da se je odlepil in začel iz kroga v krog zopet topiti prednost vodilnega.

Rossi je Lorenzu oddal sedem točk v boju za naslov prvaka
Rossi je Lorenzu oddal sedem točk v boju za naslov prvaka FOTO: Reuters
Marquez ujel Lorenza, Iannone nadlegoval Rossija
Deset krogov pred koncem je Marquez povsem ujel Lorenza in ga tudi prehitel. Dobro sekundo zadaj sta vodilna Španca poizkušala ujeti Italijana Rossi in Iannone. V tem delu dirke Rossi nikakor ni uspel prehiteti, kaj se šele otresti hitrega Iannoneja, ki ga galeb več kot očino ni zmedel. Osem krogov pred koncem je bil najhitrejši na dirki prav dirkaški doktor, ki pa je kljub temu še vedno vozil zgolj na četrtem mestu. Četverboj je iz kroga v krog postajal vse bolj zanimiv, neprestano so se izmenjavali, v vodstvo je zopet prišel drugi v skupnem seštevku za naslov svetovnega prvaka, Jorge Lorenzo. Marqueza je krog za tem prehitel še izredno hitri Iannone. Rossi je še vedno vozil na četrtem mestu.

Marc Marquez
Marc Marquez FOTO: Reuters
Silovit zaključek dirke
Dirkaški doktor je štiri kroge pred koncem vendarle uspel prehiteti nadležnega Iannoneja in začel loviti Marqueza, ki je vozil na drugem mestu. Lorenzo je v zadnje tri kroge šel kot vodilni na dirki. Dva kroga pred koncem se je Rossi zopet znašel na četrtem mestu, saj sta ga po napaki prehitela tako Marquez kot Iannone. To je bil scenarij pisan na kožo Lorenza, ki je v tem primeru priboril veliko število točk v primerjavi z Rossijem.

V zadnjem krogu je Marquez z rekordom proge uspel ujeti Lorenza in ga tudi prehiteti za prvo zmago na Phillip Islandu v razredu motoGP. Ne le prvo zmago, to je bila sploh prva uvrstitev Marqueza v Avstraliji v najelitnejšem motociklističnem razredu. Najkrajšo je v zadnjem krogu potegnil devetkratni svetovni prvak Rossi, saj ni uspel prehiteti Iannoneja in je tako končal na četrtem mestu. To je šele druga dirka v letošnji sezoni, na kateri dirkaški doktor ni stal na stopničkah za zmagovalce, prva je bila v Misanu. S tem je izgubil 7 točk v bitki z Lorenzom, njegova prednost sedaj znaša enajst točk. Tretje mesto si je kljub bližnjemu srečanju z galebom privozil Iannone in se tako tudi oddolžil Lorenzu za včerajšnje kvalifikacije. Pred podelitvijo pokalov, je bil Jorge veliko bolj razpoložen glede Iannoneja, za razliko od včeraj, ko mu je povedal kar nekaj krepkih. Zmagovalec zadnje dirke na Japonskem Pedrosa je driko končal na petem mestu.

Naslednja dirka bo na sporedu že prihodnji konec tedna, ko se bodo drikači pomerili za VN Malezije v Sepangu. Tudi to dirko si boste lahko ogledali v neposrednem prenosu na Kanalu A in VOYU.

Lorenzo je bil tokrat veliko bolj zadovoljen z Iannonejem.
Lorenzo je bil tokrat veliko bolj zadovoljen z Iannonejem. FOTO: Reuters

Rins z zmago na drugo mesto

Zmagovalec dirke za VN Avstralije v razredu moto2 je postal Alex Rins, potem ko je vodil praktično celo dirko in je ciljno črto prečkal z več kot šest sekundno prednostjo pred drugo uvrščenim Samom Lowesom. Najnižjo stopničko si je privozil Lorenzo Baldassarri, kar so njegove prve stopničke v svetovne prvenstvu v razredu moto2. Dolgo se je na drugem mestu vozil Thomas Lüthi, ki pa je storil napako in drugo mesto je prevzel Lowes, bitka za tretje mesto pa se je kar naenkrat ponudila Baldassarriju in Jonasu Folgerju, toda slednji je tri kroge pred koncem zaradi težav z zadnjo pnevmatiko predčasno končal dirko.

Novopečeni svetovni prvak Johann Zarco je dirko končal na zanj skromnem sedmem mestu, Rins pa se je ob odsotnosti Tita Rabata, povzpel na drugo mesto v dirkaškem seštevku.

Oliveira z zmago preložil slavje Kenta

Prvi so se na dirkališču na Phillip Islandu za zmago pomerili dirkači v najšibkejšem motociklističnem razredu, razredu moto3. Razburljivo dirko v sončnem avstralskem vremenu je dobil Miguel Oliveira, ki se je z zmago prebil na drugo mesto v skupnem seštevku za naslov svetovnega prvaka in odločitev o prvaku preložil še za eno dirko.

Do te dirke vodilni v skupnem seštevku, Danny Kent, je skupaj z Eneo Bastianinijem deset krogov pred koncem odstopil in bo moral na naslov počakati najmanj do prihodnjega konca tedna, ko bo na sporedu dirka za VN Malezije. Oliveiri sta se na stopničkah pridružila še Efren Vazquez in Brad Binder.

Izidi:
rezultati dirke v razredu motoGP:
1. Marc Marquez (Špa/Honda) 40:33.849
2. Jorge Lorenzo (Špa/Yamaha) +0.249
3. Andrea Iannone (Ita/Ducati) +0.930
4. Valentino Rossi (Ita/Yamaha) +1.058
5. Dani Pedrosa (Špa/Honda) +5.062
6. Maverick Vinales (Špa/Suziki) +6.800
7. Cal Crutchlow (VB/Honda) +9.375
8. Pol Espargaro (Špa/Tech3 Yamaha) +18.401
9. Aleix Espargaro (Špa/Suzuki) +20.039
10. Bradley Smith (VB/Tech3 Yamaha) +20.657

rezultati dirke v razredu moto2:
1. Alex Rins (Špa/Kalex) 39:00.084
2. Sam Lowes (VB/Speed Up) +6.663
3. Lorenzo Baldassarri (Ita/Kalex) +10.408
4. Takaaki Nakagami (Jap/Kalex) +15.536
5. Xavier Simeon (Bel/Kalex) +16.205
6. Luis Salom (Špa/Kalex) +17.241
7. Johann Zarco (Fra/Kalex) +20.456
8. Mika Kallio (Fin/Speed Up) +21.883
9. Alex Marquez (Špa/Kalex) +24.473
10. Randy Krummenacher (Švi/Kalex) +24.559

 rezultati dirke v razredu moto3:
1. Miguel Oliveira (Por/KTM) 37.34.742
2. Efren Vazquez (Špa/Honda) +0.132
3. Brad Binder (JAR/KTM) +0.162
4. Jorge Navarro (Špa/Honda) +0.170
5. Jakub Kornfeil (Češ/KTM) +0.288
6. Romano Fenati (Ita/KTM) +1.006
7. Philipp Oettl (Nem/KTM) +6.200
8. Isaac Vinales (Špa/KTM) +6.253
9. Alexis Masbou (Fra/Honda) +6.322
10. Remy Gardner (Avst/Mahindra)+7.567 

  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (519)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

GS8042
20. 10. 2015 22.00
Zakaj menite, da so pri Hondi pokrili njegovo gumo? Sam je sicer dejal, da se mu sprednja guma pregrela, pokrili so pa zadnjo. Ena ugibanja so, da je bila "premalo" uničena, ker so našli skrivni recept in niso želeli razkriti uničenosti profila. Te dni pa je Marca spisala, da so pokrili, ker niso želeli pokazati v kako dobrem stanju je guma, da je bil Marcov počasen stil vožnje nameren v smislu, da pomaga Lorenzu oziroma se maščuje Rossiju.
GS8042
20. 10. 2015 22.07
+1
Aja, vse se je začelo s tem, da naj bi VR dejal sarkastično, da je to z gumo zagotovo res (= da ne drži). Se mi pa zdi nesmiselno, da, če je želel MM pomagati JL, ga ne bi prehitel, saj bi bilo za JL to bolje.
Mariusz
18. 10. 2015 19.30
+4
NikPlošnik
18. 10. 2015 18.21
+5
Zakaj pa recimo Honda z Marquezom ne podpiše ene dolgoročne pogodbe npr. za 5 let, kot so z Gajserom v motokrosu??? Kaj jih ovira?
Callux
18. 10. 2015 18.23
+6
Ker se več kot 2, največ 3-letne pogodbe ne izplačajo... Že 3-letna je zelo dolga, sploh v MotoGP, kjer je stvari hitro spreminjajo...
NikPlošnik
18. 10. 2015 18.25
+2
Pa jo lahko Marquez recimo prekine predčasno, npr. po koncu sezone ali pa celo kar med sezono? So tudi pri takšnem moštvu kot je Repsol Honda te razne klavzule? Je vsa odločitev na dirkaču ali lahko tudi moštvo ustavi odhod?
Callux
18. 10. 2015 18.27
+3
Klavzul je notri kolikor hočeš... Vsaka dvoletna pogodba je v bistvu 1+1, tako da lahko dirkač po sezoni v primeru nezadovoljstva in neuspeha odide drugam... Večinoma pa je odločitev bolj na moštvu, dirkač ima možnost samo do določene mere...
NikPlošnik
18. 10. 2015 18.31
+1
Kolko vem tako Marquezu kot Pedrosi poteče po koncu naslednje sezone? Za marqueza se ve, da bodo podaljšali, ampak kakšna je pa verjetnost, da bojo podaljšali s Pedroso?
Callux
18. 10. 2015 18.34
+2
Tako je, obema poteče konec naslednje sezone... Trenutno je ta opcija še kar velika, bo odvisno od tega, kako se bo odločil Vinales, ki ima možnost izkoristiti klavzulo o odhodu po 2 letu pogodbe... Če se bo odločil oditi, bodo pri HRC verjetno naredili vse kar se da, da ga dobijo... V nasprotnem primeru sem 100% prepričan, da Dani ostane, trenutno ne bi dobili boljšega dirkača...
mikkki
18. 10. 2015 21.02
+2
Callux
18. 10. 2015 21.12
+3
Zanimiva ideja mikkki... Vendar res misliš, da ga bodo pri Ducatiju spustili v bližnji prihodnjosti??
jozo46
19. 10. 2015 01.53
+2
ko bo dani odsel tudi honda nebo vec tisto kar je sedaj
mikkki
19. 10. 2015 09.09
+2
Callux....vse se lahko zgodi, ampak glede na njegove predstave napram moštvenemu kolegu je malo verjetno.... mislim, da bi bila sanjska varjanta za Ducati Ianone in Lorenzo, sam pa mislim, da Lorenzo na Ducatiu ni dobra varianta.....
Callux
19. 10. 2015 14.04
+2
Jaz sam osebno vidim za oba scenarija bolj malo verjetnosti, na žalost... Za drugega še manj kot za prvega, ker sem še vedno mnenja, da Lorenza Ducati ne potrebuje... Da se bolj splača od naslednje sezone vlagati v Iannoneja, oba Pramacova dirkača, poleg tega pa nadaljevati s spremljanjem talentov v razredih nižje...
Profesormarck
18. 10. 2015 17.44
+1
Zdi se mi,po danes videnem,da bo mogoče drugo leto šel lorenzo res k ducatiju.Toplo so se danes pogovarjali in nekaj šepetali med sabo.Dovi jim itak ne prinaša točk.
Callux
18. 10. 2015 17.50
+3
Drugo leto še ne, ima še pogodbo.. 2017 pa mogoče, ker vsem razen Bradla, Vinalesa, Crutchlowa, Millerja, Rabata in Reddinga potečejo pogodbe...
Profesormarck
18. 10. 2015 17.53
+0
calux..res je,sam spomni se,ko mu niso hoteli dolgo podaljšat pogodbe.Jaz pa mislim,da je možen tudi ta scenarij.Če bi mu uspelo še dosegat dobre rezultate,bi dal še dodaten udarec rossiju,saj je on tam ,ko je bil pri ducatiju-čist zmrznil.
kimica86 .
18. 10. 2015 17.56
+1
Callux
18. 10. 2015 17.57
+1
To se strinjam da je možen, vendar ne naslednjo sezono... Za pogovore je že prepozno.. Nič prej kot 2017.. Samo ne vem, če bi ju lahko primerjal, v primeru da do tega pride... Dva povsem različna motorja.. Na eni strani polomija od motorja v času Rossija, na drugi pa zelo dober motor, delan na osnovi GP15...
kimica86 .
18. 10. 2015 17.57
+1
tečnež: zakaj je zmrznil?? Ker takrat Ducati sploh ni bil konkurenčen..
Profesormarck
18. 10. 2015 18.01
+4
zakaj je pa stoner z njim pred njim zmagoval? Saj pa ,ko je odšel od ducatija stoner k hondi,ni motorja z sabo odnesel! Zato je tam zmrznil,padal je,kot amater.
Profesormarck
18. 10. 2015 18.03
+4
Tudi bradl je odšel k durgi firmi,kar med sezono.Vse je možno,vse.
Callux
18. 10. 2015 18.04
+5
Ducati zadnji 2 leti Stonerjevega dirkanja tam niti približno ni bil tako konkurenčen, kot je bil prvi dve sezoni njegovega dirkanja pri rdečih.. Problem je bil v tem, da ga niso poslušali in delali nekaj po svoje... Bradl je odšel zaradi kršenja pogodbe.. Seveda je možno, a Jorge ne želi oditi.. Daleč od tega
Profesormarck
18. 10. 2015 18.06
+6
Zato je pa bil stoner tak profesor-iz" ološa"je maksimum potegnil
DucatiDu?e
18. 10. 2015 18.06
+3
Za Rossija so šli celo iz karbonskega okvirja bek. Vse so mu ustregli. Tudi ogromno privatnih testiranj v Misanu in Mugelu na pram Stonerju. Stoner je s karbonskim okvirjem zmagoval. Rossija si nebi želel nikoli več nazaj na Ducati, ker ga ne zna vozit. In še tista podcenjevanja o nekih 18ih sekundah itd., kako bo on rešil težave s prednjim delom itd. Če bi si koga želel, bi bil prva opcija in želja Marquez. Nato Lorenzo ali Pedrosa.
kimica86 .
18. 10. 2015 18.11
+0
No tečnež, ti je že Callux povedal.. Stoner je sam povedal, da je Ducati po njegovem odhodu totalno zamrznil..
kimica86 .
18. 10. 2015 18.12
-2
Callux
18. 10. 2015 18.12
+2
Če bi mu vse ustregli, bi gledali GP15 že 2 sezoni prej.. Vsako njegovo zahtevo so izpolnili samo na pol... Najprej morajo začeti nazaj zmagovati, nadaljevati z razvojem dobre osnove, ki so jo dobili z GP15, šele potem lahko začnejo razmišljati o tem Lorenzu, Marquezu.. Seveda pod pogojem, da bi ju pri njunih ekipah izpustili iz rok, kar pa je izjemno malo možnosti... Enako velja za Danija.. A vse se lahko spremeni... Je zanimiva ideja, to pa priznam :)
Profesormarck
18. 10. 2015 18.35
+3
Kot sem že prej poveda,ducati je bil isti,kot takrat,ko je stoner z njim dirkal,samo on je postal prvak z njim.Rossi si je sam sramoto nakopal,saj ga ni znal obvladat.Ravno v tem se razlikuje stoner od rossija.Profesor je bil,kot je sedaj marc.Stoner je priznal,da je marc še večji talent od njega samega.Pika .
Profesormarck
18. 10. 2015 18.38
+4
Rossi je hotel dokazat,da lahko tudi on na ducatiju zmaguje.rezultat je znan,padec skoraj na vsaki dirki.Bil je zaradi tega tako na tleh,da si je komaj lansko leto na yamahi malo opomogel.
Callux
18. 10. 2015 18.41
+5
Isti?? Vprašaj Haydna če se strinja... Verjetno bi ti dejal, da je bil tisti Ducati precej slabši od tistega ki ga je Stoner vozil.. Kako so nazadovali, pove že število posameznih zmag, ki jih je v teh 4 letih dosegel... To število se je manjšalo, medtem ko se je število odstopov in izpuščenih dirk povečevalo.. Je Casey lepo opisal svoje razmerje z Ducatijem.. Daleč od tega, da bi bilo popolno... Je že čudež da je tako dolgo zdržal, sploh zadnji 2 sezoni..
Profesormarck
18. 10. 2015 18.44
+1
calux..naj na tem ostane,ti maš svoje mnenje,jaz pa svojega.Prav ?
Callux
18. 10. 2015 18.46
+3
Meni je prav... Samo imaš pa dobro oblikovano mnenje, to pa priznam hehe :)
Profesormarck
18. 10. 2015 18.48
+1
gledam bolj dejstva,kera so se zgodila,direkt na stezi in šele takrat razne izjave,kere se lahko mal narobe razumejo.
Callux
18. 10. 2015 18.53
+2
Opažam ja, da te velikokrat kar ne razumejo.. Čudno, ker ne pišeš o raketni znanosti.. Je povsem enostavno za razumeti...
Profesormarck
18. 10. 2015 18.58
+2
res je,sam me ne moti preveč.Kot sem že dejal,vsi so dobri,sam eni so malenkost večji talenti ,si več upajo in bolje obvladujejo motorje.Nekoč so bili dosti bolj nemirni motori,tresalo jih je,da je bil joj.danes je že čist druga pesem,elektronika umirja stvar.
Z.I.Z.U.
18. 10. 2015 20.45
-2
Pa tebi tečnež ni jasno nič.. ti pišeš da je bil duče takrat ko je bil Stoner prvat ološ.. pa da ga je samo on znal vozit.. kake neumnosti strelaš.. takrat je bil duče več kot konkurenčen motor..
Omen3
18. 10. 2015 22.48
+4
@DucatiDuče, dosti žalostno da kot neki navijač Ducatija ne poznaš njegove zgodovine. Z karbonskim okvirjem (pa še to ni pravilen izraz, ker je bil glavni nosilec takrat pri Ducatiju sam agregat na katerega so bile pritrjene ostale komponente) je Stoner vsako leto dosegel manj zmag....prvak pa je postal 2008 še na trellis frame okvirju. Rossi je hotel alu okvir, ki pa ga v celoti sploh ni dobil. In zdaj ko se Ducati počasi vrača na pota stare slave...ali ima karbonski okvir? Niti slučajno! Ampak alu okvir kot večino drugih moštev. In drugič, če že ne poznaš dejstev moštva za katerega navijaš, raje malo uporabi strica googla, preden napišeš spet kakšno cvetko...
kimica86 .
19. 10. 2015 10.04
Profesormarck
18. 10. 2015 17.26
+10
Kak jih je Marc šolal danes,pa še z zlomljenim prstom.Še sam z eno roko bi lahk zmagal.Že profesor-pa tak mlad.Lahko moto šolo odpre.
Mitutoyo
18. 10. 2015 17.15
+0
Članek napisan na ravni murrijeve pameti.......se pravi nič od nič...
mzurry
18. 10. 2015 19.40
paulista
18. 10. 2015 14.47
+5
Dobra dirka na kateri je Rossi končal najslabše potem, ko so bili vsi na kupu zadnjo tretjino dirke in bi po vseh teorijah (Rossijevih navijačev) v taki situaciji on moral zmagati in se ostali zapeljati mimo Lorenza.....
mzurry
18. 10. 2015 15.05
+0
Daj pawli lep soncen dan je pojdi malo na zrak ti bo dobro del...
mzurry
18. 10. 2015 15.19
+5
Komar je bil zadnjo tretino dirke PRED vsemi in bi moral po vseh teorijah komarjevih navijacev v taki situaciji sploh moral zmagati !!!!
kimica86 .
18. 10. 2015 16.52
+2
Joj paulista kakšne ga biksaš ti tukaj gor..
SENNA1
18. 10. 2015 17.06
+4
ignorirajta ga,taki si ne zaslužijo niti slabe besede,v kaj se je spremenil unjo
mikkki
18. 10. 2015 14.26
+8
Jaz sem se zacel dret zjutraj sem celo bajto zbudil :)
motoGPP99
18. 10. 2015 15.05
+1
Nisi edini, jaz sem se drla že med moto3:)
mzurry
18. 10. 2015 15.11
-1
HAILWOODmike
18. 10. 2015 15.39
motoGPP99
18. 10. 2015 16.11
+4
Meni je kot razred moto3 mogoče celo najbolj všeč, ker nikoli ne veš kdo bo zmagal, tipi pa se vsako dirko prehitevajo kot zmešani:)
Callux
18. 10. 2015 16.37
+2
Meni je tudi Moto3 super, čeprav bi danes Bagnaio in Antonellija za ušesa... Izjemno zanimive dirke vsak vikend, mesarsko klanje v bistvu hehe
motoGPP99
18. 10. 2015 17.08
+2
Ja haha:) Joj nekaj sem te mislila vprašat zjutraj pa sem pozabla haha napišem, ko se spomnim:)
Mitutoyo
18. 10. 2015 17.17
Murry....43 si star ......kaj nadleguješ mladoletnice ?
mzurry
18. 10. 2015 19.15
SENNA1
18. 10. 2015 14.14
+2
VALE se je zahvalil Marku,ker je premagal horha-komarja,ne pa,da se mu je opravičeval,saj mu je zaploskal. komentatorja pa,Rossi se opravičuje Marku za manever.
Profesormarck
18. 10. 2015 14.28
+4
Dobro sta ona vidla,res se je opravičeval,marc je sam odmahnil z roko,češ,saj ni nič takega.Upam,da Iannone ne bo imel doma problemov pred fani doktorja-
SENNA1
18. 10. 2015 14.44
-2
to pa sam ve,da je ne bo dobro odnesel.drekak.
kimica86 .
18. 10. 2015 16.54
+3
Borbena dirka, ni kaj :) Ampak tisti največji fanatiki bojo razmesarili Iannoneja :D hahaha
Profesormarck
18. 10. 2015 17.17
+4
Če so kot eni tukaj,ga bojo sigurno,če z drugim ne,z žaljivkami@kimica
kimica86 .
18. 10. 2015 17.59
Ne vem na kakšen način, na fb že krožijo žaljivke na račun Iannoneja.. Ampak ok, vsakemu svoje.. Naj vsak navija na svoj način :)
suey
18. 10. 2015 14.04
+12
Polini
18. 10. 2015 13.58
+4
Fantastična dirka malega Stonerja. Zadnji krog je bil noro dober.
Profesormarck
18. 10. 2015 14.14
+7
krnekilojz
18. 10. 2015 15.18
-2
ne omenji pocarja stonerja skupaj z Marcom
Primožev
18. 10. 2015 15.19
-3
mzurry
18. 10. 2015 15.49
-2
Ma ta pamž je dosadan s tem malim stonerjem a se mu ne da dopovedat da sta to 2 razlicna
Profesormarck
18. 10. 2015 17.20
+8
Dragimoiji,do sedaj je svet dal dva največja talenta in to sta MARQUEZ IN STONER.Pa če je vam prav ali ne,tak pač je.
osscar
18. 10. 2015 13.33
-7
No pa so ovcke znorele ker je lorenzo opral rosica. In zdej je vse narobe. In zdaj je slab clovek. Sam smejim se lahko vam in vasi omejenosti.
Traxyboy
18. 10. 2015 13.39
+16
Lahko on opere VR-ju motor. In nič ni zdej komar slab človek, on je že od rojstva tak.
Profesormarck
18. 10. 2015 14.31
+1
BrezimenkoKajtebrigovic
18. 10. 2015 13.33
+50
Smešn mi je folk k blati eno tako legendo kot je Vale, obnašajo se kot da so z njem skupaj rasli in da razumejo ta šport v popolnosti, ko se še na skuterja vsedli niso. Rossi je zmagoval ko sploh ni bilo nobene elektronike, spremenil je stil vožnje z leti in ostal zelo konkurenčen mladini ko ima že 36 let in še zmeraj zmaguje. Ni mu potrebno dirkati, poln je denarja in naslovov, ampak še naprej vztraja, ker je rojen za to, ne boji se 1:1 dvobojev kot je Horge, ki po dobrem štartu takoj beži, če se ga pa kkšn dotakne takoj joka, največ spoštovanja imam do Markeca, ki ima vse karakteristike dobrega dirkača, le da je še mlad in gre brezglavo v kakšne situacije, pač to mi ni všeč, ampak mislim da bo z leti tudi to zrelost dosegel. Horge brez Rossija to sezono ne bi mogel prdnt, če mu on nebi dal svoje nastavitve v začetku sezone, ko je Horgeju slabo šlo in je že ratoval druga violina, ampak to je Rossi, ne boji se nobenega in ni hinja kot tale Horge, tudi če dobi naslov, ne bo NIKOLI tako VELIK kot je Valentino Rossi THE DOCTOR !!! Čeprav mislim da bo Vale vseeno osvojil svojo 10ko pred penzijo.. GO VR46 !!!
kimica86 .
18. 10. 2015 13.53
+12
SENNA1
18. 10. 2015 14.08
+10
Cambi7
18. 10. 2015 14.22
+6
Vito ? Kav?i?
18. 10. 2015 16.01
+2
Mitutoyo
18. 10. 2015 17.20
+1
Zavij si ga v latex pa si ga lohk ekmešpekmeš...
KardinalFrancRodeVKristusu
18. 10. 2015 13.26
+11
˝Hvala, Marc˝ (by VR46)
simoncelli58
18. 10. 2015 13.21
+8
Daleč najboljša dirka tega leta v moto gp!! Rossiju bo v maleziji največji problem ciljna ravnina, ter ravnina pred ciljno... Jah kot je rekel najverjetneje bo potreboval eno zmago do konca... Ce ni druge bo pa jorgeja kar v Spaniji ruknu..
lioon
18. 10. 2015 13.27
-2
Callux
18. 10. 2015 15.51
+3
Tole je verjetno najboljša dirka po Barceloni 2007, ko so bili v boj za zmago udeleženi Stoner, Rossi, Pedrosa in Hopkins...
kimica86 .
18. 10. 2015 16.56
+4
Res je bila super dirka.. Jaz sem se cela spotila od muke na kauču v pižami.. hahaha :D
simoncelli58
18. 10. 2015 19.23
+2
Hhahaha kimica :). Jaz sem pa kar malo razočaran bil po dirki... Nisem mogel zaspati vec... Je pa vsaj pozitivno to, da je enako hiter kot prvi trije :))
kimica86 .
19. 10. 2015 10.05
+1
simoncelli58: ja, sej jaz sem tudi malo ostala razočarana.. Ampak dirka je bila tako zeloooo napeta, da sem se kar potila od skakanja po hiši :)
watever
18. 10. 2015 13.11
+8
Mater ste eni,.. pač če Rossi ne bo dobil naslova, mu je bil pa zelo blizu,.. drugače je pa lažje mesto pridobit, kot obdržat. In čez 10 let bodo na sceni novi prvaki in tko bo dokler ne bomo vsi umrl. In zdej naj se ubadam z neuspehi drugih ljudi? Pač dirka je dirka, za to pride še ena pa še ena,.. Poglejte si film Hit the Apex, k prikazuje trenutne najboljše ter Simoncellija in Stonerja. Močno priporočam in verjamem, da boste spremenili pogled na vse skupaj (razen tistih ki tega ne bodo hoteli sprejeti)
BrezimenkoKajtebrigovic
18. 10. 2015 13.18
+21
Enim je pač težko za razumet da ima Rossi 36 let in že ve koliko rizika ta šport nosi, ne gre na vse ali nič za 10i naslov, kot večina teh mladih voznikov željnih dokazovanja ki vozi za ceno padca, ker nima nič od vsega kar je v svojih letih dosegel, če bo 2 metra pod zemljo. Tip je multimilioner in ime Moto GPja, živa LEGENDA in kdor to ne ceni je udrt v glavo .. Go VR46 !!!
kimica86 .
18. 10. 2015 13.30
+2
Traxyboy
18. 10. 2015 13.34
+3
Po pravici povedano, mi je kar hudo, da ima že 36. Deset let nazaj bi v takih dvobojih oz. trobojih pojedu oba dirkača in komarčka za dobro jutro.
bema1201
18. 10. 2015 13.35
+7
Rosi je verjetno res najbolj kompleten dirkač, ima izkušnje, pogum, dirka na meji svojih zmožnostih, ne gre čez mejo brez potrebe, upam da bo šedesetič prvak, zasluži si.
watever
18. 10. 2015 14.06
+8
A če ga pa ne bo dobil, pa ni dober? Sej si zasluži tut 11, 12, 13 naslov, pa še kakega. Isto si Lorenzo zasluži še kakega z vidika tistih ki zanj navijajo. Pa Marc tut. Pa Pedrosa si zasluž vsaj en naslov glede na to kolk je pretrpel. Kaj pa tisti ostali ki se trudijo in trenirajo pa jim nikakor ne gre in nihče ne pozna njihove zgodbe,.....Najbl pa bi privoščil Simoncelliju da bi vsaj še enkrat sedel na motor (pika).
Profesormarck
18. 10. 2015 14.40
+3
motoGPP99
18. 10. 2015 15.08
+1
watever: tudi meni je (večkraten) ogled filma zelo razčistil stvari, predvsem do te mere, da vem kako je lahko ta šport nevaren in kako težek je preboj na vrh. Na koncu pa si vsi zaslužijo naslov prvaka:)
vrtnar01
18. 10. 2015 12.50
-13
Lorenzo je pač trenutno eden najboljših dirkačev na svetu,pa vam nekaterim to bilo všeč ali pa ne
BrezimenkoKajtebrigovic
18. 10. 2015 13.20
+23
Vsi Moto GP dirkači so eni najboljših dirkačev na svetu.. A ti to ni jasn?
Traxyboy
18. 10. 2015 13.20
+10
se strinjam eden najboljših dirkačev. Po gnili osebnosti je pa najboljši na svetu.
kimica86 .
18. 10. 2015 13.30
+9
Eden najboljših?? Če se ne motim Rossi še vedno vodi pred njim 11 točk.. Kaj bo pa čez 3 tedne pa ne vem..
SENNA1
18. 10. 2015 14.21
+5
zato si pa ti vrtnar,ki komarje preganaš.
tom672
18. 10. 2015 12.41
+32
Lorenzo je pa nič od človeka... Najprej je bil Andrea Ianone bad boy je gospoda oviral na kvalifikacijah, potem pa največji prijatelj, ker mo je pomagal priboriti par točk v primerjavi z rossijem. Sicer pa je za Lorenza vedno vse drugo krivo samo on nikoli ne... Zaradi mene lahko Lorenzo osvoji še 150 naslovov prvaka, pa Rossiju, niti Markezu nikoli ne bo prišel niti do gležnjev... Gremo Rossi!
kimica86 .
18. 10. 2015 12.43
+9
Kosmatinc
18. 10. 2015 12.54
+1
Ampak Marc je pa že boljši od Rosija pri teh letih.
Cambi7
18. 10. 2015 13.04
+11
V vsakem športu je potrebno tudi karizma. Lorenzo je, žal nima, čeprav je vrhunski dirkač. Rossi ima desetko v vseh pogledih :-))))
Traxyboy
18. 10. 2015 13.19
+8
Ima pa lorenzo eno dobro lastnost...mene njegova pojava spominja na odvajalo.
kimica86 .
18. 10. 2015 13.22
+4
Boljši?? Rossi je začel pri 16 letih dirkat.. Ko je bil star 22 let je imel že 4 naslove, to pomeni, da sta z Marcom na istem.. Tako, da Kosmatinec malo bolje se pozanimaj :)
kimica86 .
18. 10. 2015 13.22
+4
Kosmatinc
18. 10. 2015 13.41
+10
Kimica daj malo bolje poglej zgodovino preden trosiš bedarije,Marc pri 21 letih 4 naslovi,Rosi pa... no še enkrat poglej.Ti je oproščeno osnovnošolka matematika je problem.
kimica86 .
18. 10. 2015 14.04
-1
Kosmatinc: sem pogledala, je že v redu.. Marc jih je imel skoraj 22, ko je zmagal lani :) Sta pa z Rossijem le 1 dan razlike v mescih.. Bomo pa videli kaj bo v bodoče naredil Marc.. Rossi je imel 2002-2005 4 zaporedne zmage..
Kosmatinc
18. 10. 2015 14.38
+2
Mogoče veš kdo je najmlajši svetovni prvak v kraljevem razredu???Če si taka fenica bi morala biti malo bolj podkovana.
motoGPP99
18. 10. 2015 15.11
+3
Se strinjam, Lorenzova osebnost me je ta vikend spravila ob živce.. Saj sem vedela kakšen je, ampak ne do te mere... Meni ni ušeč karakter od Marqueza, pa tudi marsikaj na Rossiju me moti ampak to je le osebno mnenje, noben ni popoln (nista pa na nivoju lorenza hehe). Ampak to je šport, egoizem je itak vedno zraven...
kimica86 .
18. 10. 2015 18.01
-1
Kosmatinc: vem kdo je, ja.. Ampak me zanima kaj bo naredil v teh 10-12 letih, ki ga še čakajo.. Bo tudi on uspel imeti 4 zaporedne naslove?? O Lorenzu pa raje ne bom izgubljala besed, on je razred zase..
THEdocktor
18. 10. 2015 21.39
+2
THEdocktor
18. 10. 2015 21.39
+1
Mrider
18. 10. 2015 12.14
+13
Bil sem vedno bolj ljubitelj F1 kot moto GP, toda F1 že dolgo ni več to kar je bila, in glede na to kakšna predstava je bila danes bom verjetno zadnej dve dirke z veseljem pogledal.
JAMES23
18. 10. 2015 12.16
+2
misliš ko alešiča ni več....hahahahah....
tapox
18. 10. 2015 11.53
-8
JAMES23
18. 10. 2015 12.17
-4
Traxyboy
18. 10. 2015 12.33
+3